www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:01:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 [466] 467 468 469 470 471 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3374005 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3684 Dátum: 2009 Január 09, 16:01:44 »

ja tényleg
az unilite azok a jeladósok... a másik meg mágneses.
akkor a másik kell
van egy rakás trafójuk...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3683 Dátum: 2009 Január 09, 15:58:17 »

Ez mágnesgyújtáshoz és megszakító nélkülihez jó. A tiéd megszakítós mallory, nem?
megszakító nélkülihez? ezt honnan veszed?
jaja enyém megszakítós
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3682 Dátum: 2009 Január 09, 15:57:22 »

Olvassatok már vissza a TRAFÓS kérdésemhez! KÖszi

Ez mágnesgyújtáshoz és megszakító nélkülihez jó. A tiéd megszakítós mallory, nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3681 Dátum: 2009 Január 09, 15:56:50 »

Minek?

 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3680 Dátum: 2009 Január 09, 15:54:09 »

Olvassatok már vissza a TRAFÓS kérdésemhez! KÖszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3679 Dátum: 2009 Január 09, 15:49:36 »

Viszont a gátló csillapítása illesztve van a rugóállandóhoz így nem pattog el, mert meg is bírja fogni berugózás után.
Ja, és be is tud rugózni, nem ülnek össze a rugómenetek...  Grin
nekem ezek így következnek, az első, amivel egyáltalán foglalkoznék az a
H&R aztán
KW
Weitec
Koni
Bilstein

Az ilyen FK, Raceland, Supersport stb. pedig semmire nem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3678 Dátum: 2009 Január 09, 15:46:50 »

ez jo,csak egy szamjeggyel tobbet irtak az arhoz Grin

Viszont a gátló csillapítása illesztve van a rugóállandóhoz így nem pattog el, mert meg is bírja fogni berugózás után.
Ja, és be is tud rugózni, nem ülnek össze a rugómenetek...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3677 Dátum: 2009 Január 09, 15:41:27 »


ez jo,csak egy szamjeggyel tobbet irtak az arhoz Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3676 Dátum: 2009 Január 09, 15:40:45 »

Ja csak az RS-tuning kétszer annyiért adja, mint amennyiért ugyanazt az ebay-en németből meglehet venni újonnan kkkhhhmmm... nem szótam  Grin
Pl. Raceland Golf 1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3675 Dátum: 2009 Január 09, 15:40:03 »



Ez nem 199 Euro...de legalább futómű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3674 Dátum: 2009 Január 09, 15:39:20 »

Ezt meg neked ajánlom:

http://cgi.ebay.de/Bilstein-B16-PSS9-Gewindefahrwerk-Mini-Cooper-GM5-A068_W0QQitemZ390018628948QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item390018628948&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3673 Dátum: 2009 Január 09, 15:39:09 »


aztapicsa Shocked
valoban

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3672 Dátum: 2009 Január 09, 15:37:57 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3671 Dátum: 2009 Január 09, 15:36:48 »


http://cgi.ebay.de/Raceland-Gewindefahrwerk-Premium-VW-Golf-1-2-3-4-TUV_W0QQitemZ200271355541QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item200271355541&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1307

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3670 Dátum: 2009 Január 09, 15:36:38 »

Ez a procedúra megítélésem szerint nagyon fontos.

sztem is, úh így is fogom csinálni.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3669 Dátum: 2009 Január 09, 15:33:23 »




www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3668 Dátum: 2009 Január 09, 15:32:23 »

ok, kösz a választ. ezt teljesen el tudom fogadni, csak kérdeztem, mert tök hülye vagyok ehhez, nincs saját tapasztalat..úh kénytelen vagyok véleményekre hagyatkozni. bejáratós korában illik mást használni vagy az első km-től ezt javaslod?
Én azért használok bejáratós olajat, mert olcsó tesco-s olajat veszek, az elsőt 10 perc után lecserélem, mert nem hiszek benne, hogy ki lehet gépmunka után tisztítani a blokkot...szűrő meg nincs, a második töltettel megyek 50-80 km-t és leengedem, utána normál szintetikus olajat teszek bele 800-1000 km-ig, aztán számomra vége a bejáratásnak, olajcsere és mehet.

Ez a procedúra megítélésem szerint nagyon fontos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3667 Dátum: 2009 Január 09, 15:29:23 »

szerintem csak azért vékony (gondolják vékonynak), ami a lényege is, hogy nagy hőmérsékleti intervallumban közel azonosak a jellemzői, míg egy ásványi olaj hidegen alig folyik, melegen meg jobban folyik mint a víz

Pontosan erről van szó: azaz magas a szintetikus olaj viszkozitásindexe, ami jó, mert széles hőmérsékleti tartományban megőrzi folyási tulajdonságait.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3666 Dátum: 2009 Január 09, 15:27:38 »



ok, kösz a választ. ezt teljesen el tudom fogadni, csak kérdeztem, mert tök hülye vagyok ehhez, nincs saját tapasztalat..úh kénytelen vagyok véleményekre hagyatkozni. bejáratós korában illik mást használni vagy az első km-től ezt javaslod?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3665 Dátum: 2009 Január 09, 15:27:26 »


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3664 Dátum: 2009 Január 09, 15:21:38 »

After extensive testing of engine oils ****** now MANDATES the use of ******* 30 Weight “Break in oil” for all our camshaft and lifter/ valve train packages. In our testing most any other oils have proven to accelerate wear with camshaft and lifters as they are developed for newer engines lacking flat tappet camshafts and lifters. New EPA regulations have forced zinc from off the shelf engine oils resulting in death sentences for many older engine designs. The ****** products are simply renamed older formulated oils from the “Kendall” family, sold as “Racing oil”.  Our Store carries ***** oils and ships them nation wide.
After break in you must continue to run ****** oils or you may substitute Royal Purple “Max cycle” motorcycle oil if you have more than 2,000 miles on your new engine.


ezt találtam kicsillagoztam a neveket hogy a marketingen túl lássunk...ez egy olyan oldalról van ahol eddig elég okos és meggyőző dolgokat láttam...

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3663 Dátum: 2009 Január 09, 15:10:21 »

Ha a satbilitást nézzük, akkor ez egy 1302, és semmi komoly ültetés, egy másik videón látszik mikor teszik be az első futóművet, max egy kisebb rugó. Attól függetlenül az a biztos, ha minél közelebb van a hasa az aszfalthoz  Smiley
A ford mérő érdekes itt, mert a km óra nem biztos, hogy reális értéket mutat, de a ford mérő többször is veri alulról a 6000-et 4.ben.
(A motor 2017ccm, 142 Le)
http://www.youtube.com/watch?v=le9QFXy3Kno
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3662 Dátum: 2009 Január 09, 15:09:58 »

elméletileg van rá lehetőség, hogy ha egy pillanatra is, de átlépje a 200 km/h-t.

nem feltétlen a motorban kétkedünk, hanem abban hogy ha átléted akkor legyen lehetőséged még elmesélni is...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3661 Dátum: 2009 Január 09, 15:08:12 »

After extensive testing of engine oils ****** now MANDATES the use of ******* 30 Weight “Break in oil” for all our camshaft and lifter/ valve train packages. In our testing most any other oils have proven to accelerate wear with camshaft and lifters as they are developed for newer engines lacking flat tappet camshafts and lifters. New EPA regulations have forced zinc from off the shelf engine oils resulting in death sentences for many older engine designs. The ****** products are simply renamed older formulated oils from the “Kendall” family, sold as “Racing oil”.  Our Store carries ***** oils and ships them nation wide.
After break in you must continue to run ****** oils or you may substitute Royal Purple “Max cycle” motorcycle oil if you have more than 2,000 miles on your new engine.


ezt találtam kicsillagoztam a neveket hogy a marketingen túl lássunk...ez egy olyan oldalról van ahol eddig elég okos és meggyőző dolgokat láttam...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3660 Dátum: 2009 Január 09, 15:02:39 »

jo hogy mondod  Grin  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3659 Dátum: 2009 Január 09, 15:00:47 »

Mondom nem a gyári gumihoz viszonyítottam az enyémet, hanem Stuntéhoz....
Neki 195/60 vagy /65 R15 van hátul. Ehhez képest az első esetben nekem 16,25mm-rel, második esetben 6,5mm-rel magasabb az oldalfalam,
ami az átmérőt ennek a kétszeresével növeli, tehát 32,5 mm vagy 13mm-rel.
A kerülte így az első esetben 102,1 mm-el, a második esetben 40,84 mm-el nagyobb.
Az első esetben ez 100km/h-s sebességnél +5,3 km/h-t, a második esetben + 2 km/h-t jelent elvileg. Ez is hatványozódik.

Persze nem sok, de ha összeadódnak az ilyen kis apróságok, akkor elméletileg van rá lehetőség, hogy ha egy pillanatra is, de átlépje a 200 km/h-t.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3658 Dátum: 2009 Január 09, 14:59:49 »

Persze hogy nem biztonságos egy ilyen futóművel.
Jelenleg elől Sachs gátlók és -5cm-esültetés van, hátul piros Konik.
Mire működni fog a motor, valószínűleg egy gewinde is belekerül, hogy egy kicsit még lentebb tudjam tenni.
Ja és ott van még a Kamei is, ami a sebesség növekedésével egyenes arányban fejti ki hatását.
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/218769_DSC08682.JPG
a felső a standard bogár, az alsó a spoileres érték
x tengely km/h
y tengely "Auftrieb (N)" és "Lift (LBS)" nemnagyon tudom lefordítani, valamilyen felhajtóerők? 


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3657 Dátum: 2009 Január 09, 14:48:11 »

Persze hogy nem biztonságos egy ilyen futóművel.
Jelenleg elől Sachs gátlók és -5cm-esültetés van, hátul piros Konik.
Mire működni fog a motor, valószínűleg egy gewinde is belekerül, hogy egy kicsit még lentebb tudjam tenni.
Ja és ott van még a Kamei is, ami a sebesség növekedésével egyenes arányban fejti ki hatását.
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/218769_DSC08682.JPG
a felső a standard bogár, az alsó a spoileres érték
x tengely km/h
y tengely "Auftrieb (N)" és "Lift (LBS)" nemnagyon tudom lefordítani, valamilyen felhajtóerők? 
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3656 Dátum: 2009 Január 09, 14:32:21 »

új dolog: mi a normális olajhőmérséklet egy ilyen motornál és ki milyen olajat használ (bejáratás alatt-után)

amcsi forumokon a harley-ba való olajakra esküsznek..de csupa olyan márka amit itthon nem találok. azt olvastam hogy a mai szintetikusok túl vékonyak ezért ilyen értelmeben "buta" régi olajokat kell használni.. Huh
szerintem csak azért vékony (gondolják vékonynak), ami a lényege is, hogy nagy hőmérsékleti intervallumban közel azonosak a jellemzői, míg egy ásványi olaj hidegen alig folyik, melegen meg jobban folyik mint a víz
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3655 Dátum: 2009 Január 09, 14:26:56 »

új dolog: mi a normális olajhőmérséklet egy ilyen motornál és ki milyen olajat használ (bejáratás alatt-után)

amcsi forumokon a harley-ba való olajakra esküsznek..de csupa olyan márka amit itthon nem találok. azt olvastam hogy a mai szintetikusok túl vékonyak ezért ilyen értelmeben "buta" régi olajokat kell használni.. Huh


Mi a vékony? A SAE 0W30-as tényleg az, de egy full szintetikus SAE 10W60 mitől lenne vékony?

Én szintetikus Motorex FS-X 10W50-est használok. Ez a szintetikus túl vékony, ez az öreg szakik nagy dumája. Meg, hogy léghűtéses, akkor ásványi kell. És ugyan miért? A léghűtésesnél a 120 fok az 120 fok vízhűtésesnél is, ha pedig arra alapozunk, hogy a léghűtéses melegebb, akkor főleg szintetikus kell, simán ken és folyik ott ahol az ásványi krakkolódik és lerakódik.

Bármilyen olaj jó a szériába, tuning motorba meg szintetikus.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3654 Dátum: 2009 Január 09, 14:23:05 »

amúgy meg sztem sem életbevágó kérdés ez, egy tuningmotor célja pont az, amit leírtál az előbb, tartós 130-140, és ha úgy hozza a játék onnan még meg lehessen lépni kicsit.
Az a motor erre készült és ezt tudja is, megbízhatóan, tartósan.

Ha végsebességet akartam volna akkor szétfaragom a hengerfejet és teszek bele egy 300+ -os tengelyt.

A motor tud meglepetést okozni, vannak csodálkozó arcok, majd Leon is látni fogja, amikor kijön előtted előzni valaki egy Astra/Golf/stb. 1.4 vagy 1.6-tal és mögötte mész, 110-nél visszahúzódik, te meg még elmész mellette.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3653 Dátum: 2009 Január 09, 14:19:40 »

új dolog: mi a normális olajhőmérséklet egy ilyen motornál és ki milyen olajat használ (bejáratás alatt-után)

amcsi forumokon a harley-ba való olajakra esküsznek..de csupa olyan márka amit itthon nem találok. azt olvastam hogy a mai szintetikusok túl vékonyak ezért ilyen értelmeben "buta" régi olajokat kell használni.. Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3652 Dátum: 2009 Január 09, 14:18:56 »

....................
180-at biztos megy majd, számomra ez nem kérdés...a 200 kicsit necces, a légellenállás a sebesség négyzetével nő.
..............
óra szerint biztos  Evil

de én is kíváncsi vagyok rá (reméljük nem lesz belőle problémája)  Smiley
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3651 Dátum: 2009 Január 09, 14:18:34 »

nem szimulálja a valós menetellenállásokat, ezt tapasztalatból mondom.

na látod ezt nem tudtam, azt hittem az pontos.

amúgy meg sztem sem életbevágó kérdés ez, egy tuningmotor célja pont az, amit leírtál az előbb, tartós 130-140, és ha úgy hozza a játék onnan még meg lehessen lépni kicsit.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #3650 Dátum: 2009 Január 09, 14:15:29 »

Weber 36 micsoda ? Ha megmondod, mondok árat.


Weber 36 idf
Süni
« Hozzászólás #3649 Dátum: 2009 Január 09, 14:14:06 »

Kaptam egy ajánlatot a weber 36-osaimhoz való felújítókészletre. 9800 Pénzt mondtak /db-ra.  Ez jó ár szerintetek? Úgy tudom, hogy másfajta felújítókészlet kell a 36-oshoz mint a többi idf-hez. Jól tudom?
Weber 36 micsoda ? Ha megmondod, mondok árat.
Robpanzer
« Hozzászólás #3648 Dátum: 2009 Január 09, 14:11:38 »

Kaptam egy ajánlatot a weber 36-osaimhoz való felújítókészletre. 9800 Pénzt mondtak /db-ra.  Ez jó ár szerintetek? Úgy tudom, hogy másfajta felújítókészlet kell a 36-oshoz mint a többi idf-hez. Jól tudom?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3647 Dátum: 2009 Január 09, 14:11:20 »

Hát nekem Gödöllői lejtőn 110-nél már nem volt merszem tovább nyomni...
Én aszondom hajrá Leon de ne közúton próbálgasd majd... De szerintem necces a 2kiló. Attól hogy -200kg, meg +2mm gumikon, meg más végáttétel, még nem azt jelenti hogy +30km/h... Pláne nem 170-hez... Max csattogósra hajtod majd a kifutó végéig. (Márha éppésszel reptéren próbálgatod.)

Jah igen, közben olvasom Bogara_zo-t. A fékpad az még a legnormálisabb gondolat volna...

Necces, de úgy gondolkodj, hogy a nehezebb typ3-assal leforgatta a 4. fokozatot, ha lett volna hosszabb váltóm akkor többet ment volna.
A bogáron van hosszabb váltó (kicsivel) és könnyebb...noha a légellenállása nem biztos, hogy kisebb, mint a typ3-asé...

180-at biztos megy majd, számomra ez nem kérdés...a 200 kicsit necces, a légellenállás a sebesség négyzetével nő.


Ami pedig a "csattogósra hajtást" illeti, nyilván nem kell az olajat megforralni benne, nézni kell az olajhőmérőt, és nem kell üveghangon 6000 körül forgó motorral napokat utazni. Egy két próbát meg simán bír. 140-et meg úgy utazik, hogy az olaj sem melegszik túl. És onnan lehet még előzni, nem kell neki 10 km-es táv...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3646 Dátum: 2009 Január 09, 14:05:32 »

200-nál már mai autóval is észnél kell lenni, más dimenzió. bogár egyik porcikája sem arra való, max. a tudat jó, hogy akár menne annyit is..maxi védelmében meg egy tuningmotor nem feltétlen a végsebességre készül, hanem arra hogy dinamikus autózást tegyen lehetővé. egyetértek vele hogy egy ilyen öreg autóval 200-körül utazgatni rohadt nagy felelőtlenség, gyári futóművel, fékkel, magassággal, nem erre való gumikkal pedig öngyilkosság. kár lenne...egyszerűbb fékpadon leméretni. vagy megnézni hogy mennyit forog 4-ben 100nál és megszorozni kettővel (mert vélhetően elég erős a motor hogy leforgassa koppra a 4-ket is).

A fékpad nem pontos. Hiába terheled, nem szimulálja a valós menetellenállásokat, ezt tapasztalatból mondom. Eddig minden mért autóm többet ment fékpadon, mint valójában.
Egyébként teljesen egyetértek veled.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3645 Dátum: 2009 Január 09, 13:48:25 »

Kösz, jól van. Öngyógyító.

lehet, hogy lemaradtam de mi lett a Te 1.9-es motoroddal?
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 [466] 467 468 469 470 471 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.