www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:35:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378088 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4684 Dátum: 2009 Február 14, 18:32:05 »


oxiboxer turbina

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4683 Dátum: 2009 Február 14, 17:18:29 »

A vizes hengerfej?
mi a furcsa a képen ? Smiley





jaja
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 14, 17:21:47 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #4682 Dátum: 2009 Február 14, 17:16:30 »

A vizes hengerfej?
mi a furcsa a képen ? Smiley

VW 1200.1963.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4681 Dátum: 2009 Február 14, 17:12:41 »

mi a furcsa a képen ? Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4680 Dátum: 2009 Február 13, 05:10:34 »

Nincs kedved hazahozni? :-)


azt nem,de ezt lehet hazahozom ha megvan,es megse Berg motor lesz benne...akkor viszont elado lesz az 1776..
(2 ora ut tolem..)
http://oregoncoast.craigslist.org/pts/1023006742.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4679 Dátum: 2009 Február 13, 05:02:18 »

Nincs kedved hazahozni? :-)

Milyen arak vannak itt...
Turbos porsche 914es motor $1400..
Hihetetlen..
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=740205
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4678 Dátum: 2009 Február 13, 03:10:17 »

Milyen arak vannak itt...
Turbos porsche 914es motor $1400..
Hihetetlen..
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=740205

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4677 Dátum: 2009 Február 13, 02:24:55 »

Megjottek a karbiaim Evil
WEBER 42 DCNF
RaceTrim szivocsonkokkal


[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4676 Dátum: 2009 Február 12, 23:00:19 »

ha jók a hidrotőkék, akkor szerintem jól járnál
  mielőtt szét szedtem a motort beindítottam kultúráltan csendbe járt  és mivel nincs pair-ja eladni sem bírtam gondoltam ebből barkácsolom majd a tuning mocit 81es évjáratú AS41es

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4675 Dátum: 2009 Február 12, 22:27:44 »

akkor mi történne ha mégis meg akarnám hagyni a hidrotőkéket a tuning blokkba? (még mindig túra motort tervezek)

ha jók a hidrotőkék, akkor szerintem jól járnál

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4674 Dátum: 2009 Február 12, 22:20:28 »

akkor mi történne ha mégis meg akarnám hagyni a hidrotőkéket a tuning blokkba? (még mindig túra motort tervezek)

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4673 Dátum: 2009 Február 12, 19:49:05 »

én nem tudom, hány sebességes. Annyit tudtam róla hogy 914-ből való és az egyik fül le van törve róla mert karambolos volt az autó. A motorja is meg van.
azért kérdezz rá
hátha jo árat mondanak rá
jo lenne tartalékba
elöre is köszi

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4672 Dátum: 2009 Február 12, 19:00:55 »

  a 914 be van 4sebb is!
én nem tudom, hány sebességes. Annyit tudtam róla hogy 914-ből való és az egyik fül le van törve róla mert karambolos volt az autó. A motorja is meg van.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4671 Dátum: 2009 Február 12, 18:48:52 »

volt munkahelyemen is van egy a pincében, esetleg próbálhatok rá alkudozni ha van rá igény. Egy karambolos 914ből lett kivéve.
  a 914 be van 4sebb is!

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4670 Dátum: 2009 Február 12, 18:41:15 »

tudtommal a 914ben ne 901es 5 sebesseges valto van!
Amit en tudok az 911bol van
ja, akkor nem szóltam.


                             GNX-967
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4669 Dátum: 2009 Február 12, 17:22:55 »

volt munkahelyemen is van egy a pincében, esetleg próbálhatok rá alkudozni ha van rá igény. Egy karambolos 914ből lett kivéve.
tudtommal a 914ben ne 901es 5 sebesseges valto van!
Amit en tudok az 911bol van

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4668 Dátum: 2009 Február 12, 17:19:58 »

volt munkahelyemen is van egy a pincében, esetleg próbálhatok rá alkudozni ha van rá igény. Egy karambolos 914ből lett kivéve.


                             GNX-967
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4667 Dátum: 2009 Február 12, 17:16:08 »

 callook -éknál van vagy 5kilóba mire befaragták .  egy jó állapotú bogár hosszú váltó 50 akkor  szerintem egy kituggya milyen állapotú porsche  nem ér 100-150nél többet  (most majd jönnek a hozzászólások hogyha tudok 150ért akkor 2 kell viszont ha árulnám  az enyémet gondolom senki nem akarna egy 100ast se adni érte)  azt tudom hogy a 911 es 6hengeres ből kiszedett váltó mind zörög  főleg az 1es ami pöpec az fél milkától kezdődik
170ert erdekel itt valakit?En lehet tudok...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4666 Dátum: 2009 Február 12, 16:58:26 »

soha eleteben ne irogass nekem , ne is probalkozz !

 tati
Hozzászólások: 2279


Ízirájder 0630 9850919

 Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
« Hozzászólás #4660 Dátum: Ma - 16:00:29 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Idézetet írta: xoyox - Ma - 15:55:37
Kb 1500.-juroert aruljak idönkent  Windischben- pl:)

  erről beszéltem nyuszó muszó 

HOL VAN ITT ERKULT ???

Előtted kérdezett , a válaszod válasz volt a kérdésére, semmi sértő...

Bácsi Győző
xoyox
« Hozzászólás #4665 Dátum: 2009 Február 12, 16:46:05 »

légy oly szives erre a válaszomat a szoljatok idében elovasni
soha eleteben ne irogass nekem , ne is probalkozz !

 tati
Hozzászólások: 2279


Ízirájder 0630 9850919

 Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
« Hozzászólás #4660 Dátum: Ma - 16:00:29 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Idézetet írta: xoyox - Ma - 15:55:37
Kb 1500.-juroert aruljak idönkent  Windischben- pl:)

  erről beszéltem nyuszó muszó 

HOL VAN ITT ERKULT ???
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 12, 16:47:47 írta xoyox »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4664 Dátum: 2009 Február 12, 16:33:22 »

Öreganyad terdekalacsa  nyuszo muszo.
hülyesegeket nekem  ne irkalj,  mert ideges leszek vazze !

szokj le ezekröl a jelzökröl !

egyszer mar szoltam !2-öt arultak, ...ki tudja ? en nem vettem, nekem nem kell Smiley)
légy oly szives erre a válaszomat a szoljatok idében elovasni

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4663 Dátum: 2009 Február 12, 16:13:09 »

Én próbáltam jópár autót. Mindkét rudazattal volt dolgom. Amiért szerintem jobb a középen fordítós: Könnyebb a pedált nyomni (Valószínűleg azért, mert a középen fordítóshoz egy visszahúzórugót szoktunk középre tenni, a keresztrudashoz meg mindkét oldalra.). Másodszor: A keresztrudasnál a rudat két oldalról egy-egy konzol tartja, úgy, hogy a rúd üreges és az üregbe két gömbfelölet megy bele. Gyakorlatilag ez a gyapágyazása és ezen tud kottyanni (kereszt és hosszirányba is!), míg a középenfordítósnál csak középen egy tényleges csapágyazás van. Harmadszor azért nem szeretem a keresztrudasat, mert a tartókonzolokat a légszűrő talpa alá kell fogatni, és ezeken a tartókonzolokon nincs a 2 torok külön kimunkálva, hanem 1 nagy ovális nyílás van rajt, így aszinkronteszteredet nem tudod normálisan rátenni, nem tudsz egy toroknál mérni. Na és itt jön a lényeg: A Gene Berg féle rudazat első ránézésre olyan mint a többi keresztrudas, de pont ezekben a hátrányos dolgokban különbözik...

Valaki magyarázza már el nekem érthetően, hogy miért jobb a fordítós rudazat mint a hexbar!
Azt sejtem, hogy miért van ekkora kultusza, de ezt most nem lényeg.
És az esztétikai szempont nem érdekes, mert az elég szubjektív.
Mindkettőnél egyforma számban van csukló és forgó pont.
Egyébként a Berg féle rudazatra hasonlít a hexbar rendszer is. Az említett illető meg nem csinált hülyeségeket.
 

xoyox
« Hozzászólás #4662 Dátum: 2009 Február 12, 16:06:29 »

  erről beszéltem nyuszó muszó
Öreganyad terdekalacsa  nyuszo muszo.
hülyesegeket nekem  ne irkalj,  mert ideges leszek vazze !

szokj le ezekröl a jelzökröl !

egyszer mar szoltam !
es va
jon el is adjak annyiert?
2-öt arultak, ...ki tudja ? en nem vettem, nekem nem kell Smiley)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4661 Dátum: 2009 Február 12, 16:05:50 »

Kb 1500.-juroert aruljak idönkent  Windischben- pl:)
es va
jon el is adjak annyiert?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4660 Dátum: 2009 Február 12, 16:00:29 »

Kb 1500.-juroert aruljak idönkent  Windischben- pl:)
  erről beszéltem nyuszó muszó

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4659 Dátum: 2009 Február 12, 15:59:35 »

az ok,de mennyit er?
 callook -éknál van vagy 5kilóba mire befaragták .  egy jó állapotú bogár hosszú váltó 50 akkor  szerintem egy kituggya milyen állapotú porsche  nem ér 100-150nél többet  (most majd jönnek a hozzászólások hogyha tudok 150ért akkor 2 kell viszont ha árulnám  az enyémet gondolom senki nem akarna egy 100ast se adni érte)  azt tudom hogy a 911 es 6hengeres ből kiszedett váltó mind zörög  főleg az 1es ami pöpec az fél milkától kezdődik

xoyox
« Hozzászólás #4658 Dátum: 2009 Február 12, 15:55:37 »

az ok,de mennyit er?
Kb 1500.-juroert aruljak idönkent  Windischben- pl:)
xoyox
« Hozzászólás #4657 Dátum: 2009 Február 12, 15:52:46 »

Ezt az olajbetöltőt lehet venni külön is és felszerelni a régi generátorbakra, vagy csak egybe kapható?
Lekellene cserélnem az enyémet, mert már össze vissza hegesztett, ragasztott.
lehet kapni külön eppen egy fel oraval ezelött rendeltem kb 38juro
/ Kurze, abgewinkelte Öleinfüllstütze ..../
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4656 Dátum: 2009 Február 12, 15:50:18 »

aki fanatik az be tudja faragni

az ok,de mennyit er?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #4655 Dátum: 2009 Február 12, 15:47:47 »

ez typ4 bammeg...

<beszúrt kép törölve>
ez nem Typ-4-es Motor, hanem sime Typ-1-es  Tongue
de ügyes a kabelezese !
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4654 Dátum: 2009 Február 12, 14:30:46 »

köcc
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4653 Dátum: 2009 Február 12, 14:10:38 »

IDF pillangószelep tengelyéhez spirálrugót lehet e külön kapni? az is kéne
http://www.weberservice.fw.hu/
hívd fel őket Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4652 Dátum: 2009 Február 12, 13:06:10 »

IDF pillangószelep tengelyéhez spirálrugót lehet e külön kapni? az is kéne
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4651 Dátum: 2009 Február 12, 12:26:56 »

cserélhető
köszi
akkor megy ez is a rendeléshez
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4650 Dátum: 2009 Február 12, 12:20:29 »

Ezt az olajbetöltőt lehet venni külön is és felszerelni a régi generátorbakra, vagy csak egybe kapható?
Lekellene cserélnem az enyémet, mert már össze vissza hegesztett, ragasztott.
cserélhető


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4649 Dátum: 2009 Február 12, 12:18:30 »

ez typ4 bammeg...

laci, miért nem vele konzultálsz, ismerős a motor, nem?  Wink

<beszúrt kép törölve>
Ezt az olajbetöltőt lehet venni külön is és felszerelni a régi generátorbakra, vagy csak egybe kapható?
Lekellene cserélnem az enyémet, mert már össze vissza hegesztett, ragasztott.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4648 Dátum: 2009 Február 12, 10:53:42 »

fektetve kell használni, megkérdeztem  és "oil breether tank" néven árulja az ember...úgyhogy sajna nem nyert..várom a további ötleteket Huh de azért köszi
buzi vagy Te is, ha már beszéltél emberrel- mi a faszért nem kérdezted meg pontosan mi a faszt árul??? Evil Grin amúgy mindjárt indulok fel bp és jól szétrúgom a segged  Evil Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4647 Dátum: 2009 Február 12, 10:51:30 »

protestáljál csak nyugodtan-tudom h typ4 bammeg, ráadásul turbós is... és akkor mi van Wink ??
arra válaszoltam Lacinak "typ1 porke turbináral" h az én szívemhez is közel állna egy porke turbinás...de az előbb lenne rendes typ4, mint belefogjak typ1 átalakításába....

jó van de itt senki nem uri gallér hogy kitalálja a gondolataidat..ő porkés typ1ről beszélt te meg beraksz egy turbos typ4-t..buzi vagy és kész  Evil Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4646 Dátum: 2009 Február 12, 10:50:03 »

ez typ4 bammeg...


protestáljál csak nyugodtan-tudom h typ4 bammeg, ráadásul turbós is... és akkor mi van Wink ??
arra válaszoltam Lacinak "typ1 porke turbináral" h az én szívemhez is közel állna egy porke turbinás...de az előbb lenne rendes typ4, mint belefogjak typ1 átalakításába....
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4645 Dátum: 2009 Február 12, 10:40:46 »

Valaki magyarázza már el nekem érthetően, hogy miért jobb a fordítós rudazat mint a hexbar!

esztétikusabb és könnyebb a pedál, legalábbis mindenki ezt mondja akinek volt már dolga mind2 rudazattal. sztem ennyi de ez épp elég, nem? a fekvő porke hűtésre még ennyi indokot sem lehet összeszedni és mégis van kultusza

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.