www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:04:47
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
433
434
435
436
437
[
438
]
439
440
441
442
443
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378862 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4804 Dátum:
2009 Február 17, 15:42:34 »
én kérek elnézést buzi vagyok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4803 Dátum:
2009 Február 17, 15:23:08 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 14:29:00
hol van ilyen?
enyém innen lesz
www.roxel.hu
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4802 Dátum:
2009 Február 17, 15:21:15 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 17, 13:35:59
elég egy írható gyújtás, amit két dimenzióban írnak és jónapot aminek az ára 18-20 EFt ez sok???
a 18eft nem sok csak ez még plusz 18 tehát egy elektronikus gyújtás 20+18 de még ígysem egy két elvetemült elosztó hoz képest
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4801 Dátum:
2009 Február 17, 15:14:09 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 17, 15:10:53
(dupla karbis motorról beszélünk)
ha azt írom hogy szimpla karbisnál sem, akkor alapból nem a tripla karbisra gondoltam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4800 Dátum:
2009 Február 17, 15:12:37 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 17, 15:05:46
meddig tart egy Y -t rátenni és mindkét karbi szívhatná
-még sehol sem tettek erről említést... vagy akkor már túl kicsi a vákum?
felesleges, ideális esetben max 1-2 század bar eltérés van az egyes torkok között. Így, Y-al se fog rajta nagyobbat szívni, de kisebbet sem.
Tehát nincs értelme.
GNX-967
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4799 Dátum:
2009 Február 17, 15:10:53 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 15:07:59
de minek szimpla karbis motornál sem kérek meg valakit hogy jöjön mellettem és hagy dugjak a egy csövet az övére is
(dupla karbis motorról beszélünk)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4798 Dátum:
2009 Február 17, 15:09:39 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 17, 15:04:26
Pityubácsi üzeni: BUZI! (még meg is nyitottam)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4797 Dátum:
2009 Február 17, 15:07:59 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 17, 15:05:46
meddig tart egy Y -t rátenni és mindkét karbi szívhatná
-még sehol sem tettek erről említést... vagy akkor már túl kicsi a vákum?
de minek ? szimpla karbis motornál sem kérek meg valakit hogy jöjön mellettem és hagy dugjak a egy csövet az övére is
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 17, 15:10:07 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4796 Dátum:
2009 Február 17, 15:06:08 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 17, 15:00:57
cicafiú! nem kell mapszenzor, neked az IGC-60 kell, a legegyszerűbb
aha olvasom már bogárkám
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4795 Dátum:
2009 Február 17, 15:05:46 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 14:57:54
mert nem a gyujtás elosztó csinálja a vákumot és abból csak 1 van
meddig tart egy Y -t rátenni és mindkét karbi szívhatná
-még sehol sem tettek erről említést... vagy akkor már túl kicsi a vákum?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4794 Dátum:
2009 Február 17, 15:04:26 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 17, 15:01:57
www.mapszenzorbogarhoz.hu
Pityubácsi üzeni: BUZI! (még meg is nyitottam)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4793 Dátum:
2009 Február 17, 15:01:57 »
www.mapszenzorbogarhoz.hu
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 14:59:17
most azt az oldalt kérném belinkelni ahol a bogármotorhoz árulnak mapszenzort
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4792 Dátum:
2009 Február 17, 15:00:57 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 14:59:17
most azt az oldalt kérném belinkelni ahol a bogármotorhoz árulnak mapszenzort
cicafiú! nem kell mapszenzor, neked az IGC-60 kell, a legegyszerűbb
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4791 Dátum:
2009 Február 17, 15:00:00 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 17, 14:55:15
na és akkor most végre megkérdezhetem h miért elég csak az egyiknek a vákum
nem lenne jobb mindkettőnek? (nekem is csak a baloldali kapja)
Nem kapja hanem szivja a karbi.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4790 Dátum:
2009 Február 17, 14:59:17 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 17, 14:37:56
http://www.roxracing.eu/hun.htm
http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/programozhato_gyujtasvezerlo
most azt az oldalt kérném belinkelni ahol a bogármotorhoz árulnak mapszenzort
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4789 Dátum:
2009 Február 17, 14:57:54 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 17, 14:55:15
na és akkor most végre megkérdezhetem h miért elég csak az egyiknek a vákum
nem lenne jobb mindkettőnek? (nekem is csak a baloldali kapja)
mert nem a gyujtás elosztó csinálja a vákumot és abból csak 1 van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4788 Dátum:
2009 Február 17, 14:55:15 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Február 17, 14:51:29
Az egyik karbin gyárilag van ez gyújtásnak egy vákum port hagyva.
na és akkor most végre megkérdezhetem h miért elég csak az egyiknek a vákum
nem lenne jobb mindkettőnek? (nekem is csak a baloldali kapja)
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4787 Dátum:
2009 Február 17, 14:51:29 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Február 17, 13:53:21
Melyik torokról vetted le a vákumot?
Az egyik karbin gyárilag van ez gyújtásnak egy vákum port hagyva.
GNX-967
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4786 Dátum:
2009 Február 17, 14:48:37 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 14:27:50
igen!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4785 Dátum:
2009 Február 17, 14:37:56 »
http://www.roxracing.eu/hun.htm
http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/programozhato_gyujtasvezerlo
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 14:29:00
[/url]
hol van ilyen?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 17, 14:42:41 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4784 Dátum:
2009 Február 17, 14:37:12 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 14:29:00
hol van ilyen?
KIZSnek volt is ilyen, keresem a linket
ehun e
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4783 Dátum:
2009 Február 17, 14:29:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Február 17, 13:51:43
akkor ezt a kérdést egyformán látjuk..ha a motorsportban működnek ezek, akkor nem hinném hogy utcára nem lennének megfelelők
hol van ilyen?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4782 Dátum:
2009 Február 17, 14:27:50 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 17, 13:58:29
Kérdés hogy mennyi plusz lóerőt lehet ezáltal nyerni?? max5-10.Le? Érezhető a különbséget teljesítményben (csak padon mutat többet)/vagy fogyasztásban mutatkozik meg leginkább a pontosabb gyújtás??
igen!
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 17, 14:31:20 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4781 Dátum:
2009 Február 17, 13:58:29 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 13:13:34
volt alfa 33-masom annak is a gyujtása ilyen szar pontatlan volt az lenne a lényeg hogy ki tuggyuk venni azt a pár lóerőt amit még lehet viszont legyen alapjárat meg .....
Kérdés hogy mennyi plusz lóerőt lehet ezáltal nyerni?? max5-10.Le? Érezhető a különbséget teljesítményben (csak padon mutat többet)/vagy fogyasztásban mutatkozik meg leginkább a pontosabb gyújtás??
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4780 Dátum:
2009 Február 17, 13:53:21 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Február 17, 13:38:33
Nekem tökéletesen működik. Attól még nem biztos hogy pontosan is, de nincs vele semmi gond.
Melyik torokról vetted le a vákumot?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4779 Dátum:
2009 Február 17, 13:51:43 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 17, 13:35:59
elég egy írható gyújtás, amit két dimenzióban írnak és jónapot aminek az ára 18-20 EFt ez sok???
akkor ezt a kérdést egyformán látjuk..ha a motorsportban működnek ezek, akkor nem hinném hogy utcára nem lennének megfelelők
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4778 Dátum:
2009 Február 17, 13:38:33 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Február 17, 13:36:28
Ha jól láttam itt a fórumon is pár embernek vákumos gyújtása van weberekhez. Nekik mi a véleményük? (Elnézést, de nicknév szerint most nem ugrik be, hogy kik is)
Nekem tökéletesen működik. Attól még nem biztos hogy pontosan is, de nincs vele semmi gond.
GNX-967
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4777 Dátum:
2009 Február 17, 13:37:31 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Február 17, 13:36:28
Ha jól láttam itt a fórumon is pár embernek vákumos gyújtása van weberekhez. Nekik mi a véleményük? (Elnézést, de nicknév szerint most nem ugrik be, hogy kik is)
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4776 Dátum:
2009 Február 17, 13:36:28 »
Ha jól láttam itt a fórumon is pár embernek vákumos gyújtása van weberekhez. Nekik mi a véleményük? (Elnézést, de nicknév szerint most nem ugrik be, hogy kik is)
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4775 Dátum:
2009 Február 17, 13:35:59 »
elég egy írható gyújtás, amit két dimenzióban írnak és jónapot aminek az ára 18-20 EFt ez sok???
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4774 Dátum:
2009 Február 17, 13:13:34 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 17, 11:11:09
Alfa kocsin van ilyen szelep. Biztos van valami rendes neve is, de azt én nem tudom. Azt csinálja, hogy amikor nincs szívás akkor tartja a vákumot egy kicsit.
Amit én láttam az működöt, elég jól.
Persze ha jót akarsz, akkor melorit veszel.
volt alfa 33-masom annak is a gyujtása ilyen szar pontatlan volt az lenne a lényeg hogy ki tuggyuk venni azt a pár lóerőt amit még lehet viszont legyen alapjárat meg .....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4773 Dátum:
2009 Február 17, 11:12:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 16, 23:43:13
tank alá? váltó fölé?
akkor semmi esetre se a motortérbe?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4772 Dátum:
2009 Február 17, 11:11:09 »
Alfa kocsin van ilyen szelep. Biztos van valami rendes neve is, de azt én nem tudom. Azt csinálja, hogy amikor nincs szívás akkor tartja a vákumot egy kicsit.
Amit én láttam az működöt, elég jól.
Persze ha jót akarsz, akkor melorit veszel.
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 11:08:31
Én is láttam nem is volt jó . Milyen szelepet?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 17, 11:13:01 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4771 Dátum:
2009 Február 17, 11:08:31 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 17, 10:53:16
Mit "mérnem"?
Az alfákba, a buszokban is megoldották. Van ilyen, bogárban is láttam már vákumos gy.-t dupla weberek mellett.
A vákum csőrbe kell tenni egy szelepet, és már jó is.
Én is láttam nem is volt jó . Milyen szelepet?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4770 Dátum:
2009 Február 17, 10:53:16 »
Mit "mérnem"?
Az alfákba, a buszokban is megoldották. Van ilyen, bogárban is láttam már vákumos gy.-t dupla weberek mellett.
A vákum csőrbe kell tenni egy szelepet, és már jó is.
Idézetet írta: tati - 2009 Február 17, 10:31:49
mérnem?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 17, 10:57:49 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4769 Dátum:
2009 Február 17, 10:31:49 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 17, 09:41:20
Miért is?
A vákum nem probléma, ha arra gondoltál.
mérnem?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4768 Dátum:
2009 Február 17, 09:41:20 »
Miért is?
A vákum nem probléma, ha arra gondoltál.
Idézetet írta: tati - 2009 Február 16, 22:17:09
a duplakarbisra meg nem lehet mást rakni mert...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4767 Dátum:
2009 Február 16, 23:49:31 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 16, 23:38:59
Hová szokták feltenni? A tűzfalra vagy a turbinaházra?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4766 Dátum:
2009 Február 16, 23:43:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 16, 23:38:59
ja igen
nem zümmög, zúg, kattog (hangosan)
van hozzá príma kis tartó is
Hová szokták feltenni? A tűzfalra vagy a turbinaházra?
tank alá? váltó fölé?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4765 Dátum:
2009 Február 16, 23:38:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 16, 23:34:40
éshalk:D
ja igen
nem zümmög, zúg, kattog (hangosan)
van hozzá príma kis tartó is
Hová szokták feltenni? A tűzfalra vagy a turbinaházra?
Oldalak:
1
...
433
434
435
436
437
[
438
]
439
440
441
442
443
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...