www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 09:13:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3387808 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6444 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:33:55 »

   
 Átrakom ide,mert az szmb rovatba csak töketlenek járnak.

Valaki tud olyan képet,ahol látszik,hogy az elektromos AC-t (Pierburg) Typ 1-nél hová szokták felbiggyeszteni.
Vagy esetleg szóban.Meg a mechanikus AC helyét ledugózni?Olyat láttam lehet kapni,amin kartergáz kivezető van.De az minek kell rá?Valamint olyan kartergáz szűrőt dupla wéberhez,ami az olajbetöltő csonkon "ül",előrefele van a betöltő nyílás,mögötte a szűrő doboz.

                             Üdv.
Nekem a tank alatt van a Pierburg, közvetlen a csonknál, előtte egy szűrővel. Pont odafér, persze nem túl kényelmes a hely, de hát elvileg ezt későbbiekben nem kell szerelni... nem is lehet. Ha megdöglött, akkor kuka.
Relative a többihez képest csendesebb, de így is van hangja, szóval ne a füled mellé tedd  Smiley
Száraz, zárt hely a legjobb. Ezen kívül teljesen mindegy. Olyat is láttam, aki a váltó felé szerelte be.
Sima dugózást vegyél rá, nekem is az van.
Ilyet te is tudsz csinálni:

Az sztem nem karter gáz kivezető, ha van a dugózáson egy csonk, hanem ott lehet külső hűtőtől visszavezetni az olajat pl, de ez nem tuti  Huh
Ne bonyolítsd túl a kartergáz-olajbetöltő rendszert, szerintem teljesen jó ez a féle:
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 13, 20:35:57 írta Leon1303 »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6443 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:26:21 »

Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat? - Hát aztat nemtom.
De ne úgy mint Leon az biztos.
Grin

 Evil

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6442 Dátum: 2009 Augusztus 13, 19:21:45 »

   
 Átrakom ide,mert az szmb rovatba csak töketlenek járnak.

Valaki tud olyan képet,ahol látszik,hogy az elektromos AC-t (Pierburg) Typ 1-nél hová szokták felbiggyeszteni.
Vagy esetleg szóban.Meg a mechanikus AC helyét ledugózni?Olyat láttam lehet kapni,amin kartergáz kivezető van.De az minek kell rá?Valamint olyan kartergáz szűrőt dupla wéberhez,ami az olajbetöltő csonkon "ül",előrefele van a betöltő nyílás,mögötte a szűrő doboz.

                             Üdv.
jobb elöl a láptarto alatt Shocked
nekem ott van
könyen szerelhetö
védett helyen van
szüröt tegyél elé

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6441 Dátum: 2009 Augusztus 13, 17:56:16 »

jaja
de utána leállok és alapjáraton sem jön helyre sok esetben
volt már olyan, hogy leálltam, pöckölgettem még picit a gázt és helyreállt... van mikor meg az istennek nem akar...
benzinszűrőd nem tömődött el?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6440 Dátum: 2009 Augusztus 13, 17:30:17 »

   
 Átrakom ide,mert az szmb rovatba csak töketlenek járnak.

Valaki tud olyan képet,ahol látszik,hogy az elektromos AC-t (Pierburg) Typ 1-nél hová szokták felbiggyeszteni.
Vagy esetleg szóban.Meg a mechanikus AC helyét ledugózni?Olyat láttam lehet kapni,amin kartergáz kivezető van.De az minek kell rá?Valamint olyan kartergáz szűrőt dupla wéberhez,ami az olajbetöltő csonkon "ül",előrefele van a betöltő nyílás,mögötte a szűrő doboz.

                             Üdv.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6439 Dátum: 2009 Augusztus 13, 16:32:24 »

benzin szint milyen?
Karbi állapota milyen? Lehet, hogy el kéne küldeni welnessre (martonvásár)őket, aztán próbálkozni.
Fúvókák bele valóak, egyformák?
Légszűrő nem benzines?

Van hátul is egy üveg benzin szűrő, és ugyan olyan benne a benzin szint akkor is ha jó, meg akkor is mikor rosszul jár a motor.
Karbik elég jók, Stunt is dicsérte az állapotukat. Attól még lehet benne gixer.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #6438 Dátum: 2009 Augusztus 13, 16:24:37 »

jaja
Elektronyos ac h jól emlékszem.

kikéne próbálni ejtőtartályról.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6437 Dátum: 2009 Augusztus 13, 16:24:20 »

benzin szint milyen?
Karbi állapota milyen? Lehet, hogy el kéne küldeni welnessre (martonvásár)őket, aztán próbálkozni.
Fúvókák bele valóak, egyformák?
Légszűrő nem benzines?

nincs, de hidegen is csinálja esetenként, nem egyszer csináltam, hogy gyorsan hátraszaladtam és megfogtam a karbikat, teljesen hidegek voltak.
Nekem is eszembe jutott, hogy lehet felforr benne a benzin, de úgy tűnik nem. Azért szeretnék majd bele.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6436 Dátum: 2009 Augusztus 13, 16:23:07 »

Olyan mintha elfogyna a benzin.
jaja
de utána leállok és alapjáraton sem jön helyre sok esetben
volt már olyan, hogy leálltam, pöckölgettem még picit a gázt és helyreállt... van mikor meg az istennek nem akar...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #6435 Dátum: 2009 Augusztus 13, 16:19:28 »

Na
Olyan mintha elfogyna a benzin.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6434 Dátum: 2009 Augusztus 13, 16:18:04 »

hőgát bent van?
nincs, de hidegen is csinálja esetenként, nem egyszer csináltam, hogy gyorsan hátraszaladtam és megfogtam a karbikat, teljesen hidegek voltak.
Nekem is eszembe jutott, hogy lehet felforr benne a benzin, de úgy tűnik nem. Azért szeretnék majd bele.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6433 Dátum: 2009 Augusztus 13, 16:15:34 »

hőgát bent van?
Na megint elvittem egy körre a gépet.
Indítás után megint nem akart alapjárat lenni, dadogott durrogott össze vissza, le is fulladt.
Majd a 3. indítózásra hopp lett minden, szépen járt.
Bemelegítettem, és elindultam. Ment szépen, aztán párszor kihúzattam, és elkezdett megint dadogni...
Gyújtásban minden új.

Ki mit tippel, mi lehet a baj:
1: szar az új gyertya
2: szar a karbi karburálása, és bekormolja magas fordulaton a gyertyát és az attól szarik be
3: magas fordulaton nem kap elég benzint (de utána alapjáraton sem), dugulás a karbiban
4: egyéb...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6432 Dátum: 2009 Augusztus 13, 15:33:14 »

Na megint elvittem egy körre a gépet.
Indítás után megint nem akart alapjárat lenni, dadogott durrogott össze vissza, le is fulladt.
Majd a 3. indítózásra hopp lett minden, szépen járt.
Bemelegítettem, és elindultam. Ment szépen, aztán párszor kihúzattam, és elkezdett megint dadogni...
Gyújtásban minden új.

Ki mit tippel, mi lehet a baj:
1: szar az új gyertya
2: szar a karbi karburálása, és bekormolja magas fordulaton a gyertyát és az attól szarik be
3: magas fordulaton nem kap elég benzint (de utána alapjáraton sem), dugulás a karbiban
4: egyéb...
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6431 Dátum: 2009 Augusztus 13, 12:52:12 »

általában azt csinálják, hogy hosszú difi, nagyon rövid 3. és 4. fokozat és nagy ballon gumi, ez nagyon jó gyorsuláshoz, 5. fokozat meg jó utazni gyorsan, kényelmesen.
nekünk meg marad a köztes megoldás.  Grin
a balonos gumi az hiányzik Grin
ja olyan 4000 alatt 130-140között lehet

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6430 Dátum: 2009 Augusztus 13, 12:46:51 »

általában azt csinálják, hogy hosszú difi, nagyon rövid 3. és 4. fokozat és nagy ballon gumi, ez nagyon jó gyorsuláshoz, 5. fokozat meg jó utazni gyorsan, kényelmesen.
nekünk meg marad a köztes megoldás.  Grin
jo volt az ötleteg Cheesy
biztos sisebb a lyuk neki a 3-4 és a 4-5 között
de az öszeg se kevés gondolom Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6429 Dátum: 2009 Augusztus 13, 12:43:16 »

nem véletlenül van ez így.  Wink
jo volt az ötleteg Cheesy
biztos sisebb a lyuk neki a 3-4 és a 4-5 között
de az öszeg se kevés gondolom Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6428 Dátum: 2009 Augusztus 13, 12:39:03 »

nem véletlenül van ez így.  Wink
láttad neki is 0,82 az ötödik
ami nekem a négy Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6427 Dátum: 2009 Augusztus 13, 12:35:28 »

láttad neki is 0,82 az ötödik
ami nekem a négy Shocked
akkor így mi értelme van?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6426 Dátum: 2009 Augusztus 13, 12:31:34 »

Bö  Shocked

Geers 62mm Terminator II

<beszúrt kép törölve>
láttad neki is 0,82 az ötödik
ami nekem a négy Shocked

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6425 Dátum: 2009 Augusztus 13, 07:56:27 »

Bö  Shocked

Geers 62mm Terminator II


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6424 Dátum: 2009 Augusztus 13, 00:09:59 »

Az év elején volt már a Resto topicban, meg itt is ez a Berg 1776. A tulaj szerint nem az empi phat boy kipuff a hangos hanem a 48-as Dellortók. Ezen a fórumon lehet végigkövetni a mókolásait:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=15



Ez nagyon komoly. 3900-as fordulaton megy 150-et!  A megépítés is szép...a.legszebb meg az, hogy ez az egy autója van, napi használatú a kocsi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6423 Dátum: 2009 Augusztus 12, 23:08:18 »

ne is mond fura volt hogy gyomáig nem koppant a kocsim Grin
na ilyet soha ne erezzek Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6422 Dátum: 2009 Augusztus 12, 19:32:58 »

esetleg olajhűtő?
de akkor mi keringeti benne az olajat, mert pumpa nincs benne

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6421 Dátum: 2009 Augusztus 12, 13:15:22 »

esetleg olajhűtő?
én is erre tippelnék  Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6420 Dátum: 2009 Augusztus 12, 11:08:00 »

Szellőztető?
esetleg olajhűtő?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #6419 Dátum: 2009 Augusztus 12, 11:01:57 »

Es mi az a cso rajta ?
Szellőztető?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6418 Dátum: 2009 Augusztus 12, 10:52:42 »

oválba is ilyent akarok
Es mi az a cso rajta ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6417 Dátum: 2009 Augusztus 11, 22:09:20 »

miben volt ilyen váltó?  Huh (a ház a kérdés)

<beszúrt kép törölve>
Szerintem ez egy bogár váltó csak erősített oldaldekni van rajta

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6416 Dátum: 2009 Augusztus 11, 22:08:09 »

miben volt ilyen váltó?  Huh (a ház a kérdés)

<beszúrt kép törölve>
szárazbol készült
oválba is ilyent akarok
valami erösitett
sajna braz....

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6415 Dátum: 2009 Augusztus 11, 22:02:28 »


Ablaktörlőt meg emelgeti a szél. Ettől megőrülnék. Dísz ablaktörlő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6414 Dátum: 2009 Augusztus 11, 22:02:05 »

miben volt ilyen váltó?  Huh (a ház a kérdés)


Az év elején volt már a Resto topicban, meg itt is ez a Berg 1776. A tulaj szerint nem az empi phat boy kipuff a hangos hanem a 48-as Dellortók. Ezen a fórumon lehet végigkövetni a mókolásait:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=15


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6413 Dátum: 2009 Augusztus 11, 21:59:54 »

Ez rém kellemetlen lehetett  Grin bug vs. porsche


http://www.youtube.com/watch?v=hHB8WsMlTMw

Ja, 201 m, de mi lett volna 402-n?

Azért szép.

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6412 Dátum: 2009 Augusztus 11, 21:48:39 »


Az év elején volt már a Resto topicban, meg itt is ez a Berg 1776. A tulaj szerint nem az empi phat boy kipuff a hangos hanem a 48-as Dellortók. Ezen a fórumon lehet végigkövetni a mókolásait:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=15

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6411 Dátum: 2009 Augusztus 11, 21:47:37 »

Ez rém kellemetlen lehetett  Grin bug vs. porsche


http://www.youtube.com/watch?v=hHB8WsMlTMw

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #6410 Dátum: 2009 Augusztus 11, 18:07:08 »


Empi  Roll Eyes 

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6409 Dátum: 2009 Augusztus 11, 17:37:43 »

http://www.youtube.com/watch?v=BC0JtyXjGUg&feature=channel_page

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #6408 Dátum: 2009 Augusztus 11, 17:09:03 »

mit fog tudni a motor?
OT-s kocsi, gyári 1,6 50 LE, henger-dugó szett és csapágyak Kolbenschmidtek, block vonalba fúrva, főtengely megköszörülve, új, Billet szelepemelő tőkék, két új hengerfej (brazil, de állítólag meglepően jó minőségűek), új Ernst kipuff.,egyéb semmi extra, csak legyen olyan, mint 1973-ban. Még kap a közeljövőben két felújított vw gyártmányú hőcserélőt, ennyi.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6407 Dátum: 2009 Augusztus 11, 16:44:25 »

vetart új motorjának első percei
mit fog tudni a motor?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #6406 Dátum: 2009 Augusztus 11, 16:16:54 »

vetart új motorjának első percei

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6405 Dátum: 2009 Augusztus 10, 23:35:52 »

kéne egy kék bosch trafó...gyertya csere...hőgátat betenni...ja és még nem derült ki de lehet dolgozom is akkor
ez nem hangzik valami jol Undecided
ha més nem busszal Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.364 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.