www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:07:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 [359] 360 361 362 363 364 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401137 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7964 Dátum: 2009 December 19, 09:12:36 »

enyynit a rém hirekröl!BIZONYITÉK!! Grin
nekem elég rém hogy 4x kell beindítani Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7963 Dátum: 2009 December 19, 08:57:55 »

még annyit, hogy most ebben a borzalmas hidegben is nagyon jó a két karbi:
3-4x kell indítanom a szivató hiánya miatt + utána szó szerint rugdalni a gázpedált kb fél percig, de mire az utca végébe érek már stabil alapjáratom van, ami meg is marad.
enyynit a rém hirekröl!BIZONYITÉK!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7962 Dátum: 2009 December 19, 08:23:09 »

esztergályos
nem mertem így kérdezni, mert attól féltem stunt leolt Roll Eyes

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7961 Dátum: 2009 December 19, 08:09:48 »

Eladó eredeti Autometer mechanikus olajnyomásmérő óra Autometer Sport Comp 2 1/16" Vadonat új,dobozban
Ár: 12.000 Ft


[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7960 Dátum: 2009 December 18, 23:16:38 »

és hol lehet occó-ért hozzá jutni 28,  30-as venturihoz? Huh
esztergályos


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7959 Dátum: 2009 December 18, 21:25:30 »

még annyit, hogy most ebben a borzalmas hidegben is nagyon jó a két karbi:
3-4x kell indítanom a szivató hiánya miatt + utána szó szerint rugdalni a gázpedált kb fél percig, de mire az utca végébe érek már stabil alapjáratom van, ami meg is marad.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7958 Dátum: 2009 December 18, 21:20:10 »

annyira nem dráma a helyzet, hogy le-fel váltogatni kéne a városban.
tökéletesen autózható városi körülmények között, alacsony fordulaton is toleráns stb.
annyi van csak, amit Maresz is írt, hogy nagyot esik a fordulatszám hármasba kapcsoláskor és ezt most a tengely miatt jobban megérezni.
lehet, hogy boldogabb leszek, ha majd jobban kihuzathatom kettesben...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7957 Dátum: 2009 December 18, 19:19:25 »

és hol lehet occó-ért hozzá jutni 28,  30-as venturihoz? Huh
venturi bolt? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7956 Dátum: 2009 December 18, 18:51:49 »

 és hol lehet occó-ért hozzá jutni 28,  30-as venturihoz? Huh

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7955 Dátum: 2009 December 18, 18:17:12 »

Még mindig 32-es venturi van a karbikban? Ha igen, próbáld ki 30-assal. Hidd el, csodákat tud művelni. Én mikor dellortonál 32-ről 30-ra váltottam, mert megelégeltem, hogy a korábbi Weberhez képest állandóan kapcsolgatnom kell, nagy volt a különbség. A szokásos soproni útvonalamon mindenhol egyel magasabb sebességfokozatban autóztam... Pl. a munkahelyemre bekanyarodva a 32-es venturikkal vissza kellett kapcsolnom másodikba, a 30-asokkal meg négyből háromba... Igaz nekem széria tengelyem volt...
Ha kell, adok kölcsön 30-as venturikat, aztán ha működik, akkor a 32-eseket eladhatod valami nagytengely fetisisztának. 

már 30as van ben

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7954 Dátum: 2009 December 18, 17:54:16 »

Ez olyan 70 körüli tartomány - nem?


neem. olyan 130-nál kívánta a 4-ket Evil amúgy igen, pont az utazós 70-80 km/h, főleg kis emelkedővel megspékelve.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7953 Dátum: 2009 December 18, 17:18:45 »

A váltó nálad is hosszú? Rövid váltóval lehet, hogy más lenne a helyzet, bár ehhez nem értek.
Nekem 1.6 W100 2*idf40, AB rövid váltó ...jártam vele 4000km-t széria a tengellyel, mikor megadta magát a tengely akkor lett bele W100! Ezzel a verzióval nagyon minimálisat vesztett alul, viszont felül szerintem eléggé érezhető a változás.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7952 Dátum: 2009 December 18, 16:32:12 »


Ha kell, adok kölcsön 30-as venturikat, aztán ha működik, akkor a 32-eseket eladhatod valami nagytengely fetisisztának. 


Mondjuk 35,5 ös szívószelephez valóban kissé meredek a 32 es venturi, főleg egy viszonylag enyhe tengelyhez.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7951 Dátum: 2009 December 18, 15:20:25 »

Még mindig 32-es venturi van a karbikban? Ha igen, próbáld ki 30-assal. Hidd el, csodákat tud művelni. Én mikor dellortonál 32-ről 30-ra váltottam, mert megelégeltem, hogy a korábbi Weberhez képest állandóan kapcsolgatnom kell, nagy volt a különbség. A szokásos soproni útvonalamon mindenhol egyel magasabb sebességfokozatban autóztam... Pl. a munkahelyemre bekanyarodva a 32-es venturikkal vissza kellett kapcsolnom másodikba, a 30-asokkal meg négyből háromba... Igaz nekem széria tengelyem volt...
Ha kell, adok kölcsön 30-as venturikat, aztán ha működik, akkor a 32-eseket eladhatod valami nagytengely fetisisztának. 

Nálam 1.6, W110, dupla karbi, hosszú váltó és egyelőre 850km a generál óta.
Azért most már kicsit bátrabban adok terhelést a motornak és azt érzem, hogy alacsony fordulaton vesztett a nyomatékból, különösen 3-asban érzem, ha emelkedőn megyek felfelé: gyengécskének érezni az autót, gyakorlatilag hármasban halott, alacsony fordulatról előzésbe kezdeni vagy egyéb gyorsulással kapcsolatos manőver reménytelen.
Sajnos olyan fordulatszámtartományba még nem merészkedtem, ahol a tengely értelmét nyeri, így eddig eléggé frusztráló élmény. Lehet, hogy meg fogom bánni?!  Huh

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7950 Dátum: 2009 December 18, 13:40:52 »

Ez olyan 70 körüli tartomány - nem?

sztem is. amikor most nyáron gsa széria 1.6os motorja volt bent nekem hosszú váltóval, én is éreztem ezt. városban nem tűnt fel, de országúton rengetegszer kellett fel-le váltogatni két fokozat között: egyik sok másik kevés, nagyon nem csípték egymást. Nem akartam forgatni a motort (tengely nélkül nincs is értelme)..de én is arra jutottam, hogy vagy tengely kéne vagy röviedebb váltó. szerintem jó lesz, ha majd lehet forgatni rendesebben.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7949 Dátum: 2009 December 18, 12:33:28 »

nélad váltó játszik be h nagyot esik fordulat.......

sztem is. amikor most nyáron gsa széria 1.6os motorja volt bent nekem hosszú váltóval, én is éreztem ezt. városban nem tűnt fel, de országúton rengetegszer kellett fel-le váltogatni két fokozat között: egyik sok másik kevés, nagyon nem csípték egymást. Nem akartam forgatni a motort (tengely nélkül nincs is értelme)..de én is arra jutottam, hogy vagy tengely kéne vagy röviedebb váltó. szerintem jó lesz, ha majd lehet forgatni rendesebben.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7948 Dátum: 2009 December 18, 11:25:09 »

Nálam 1.6, W110, dupla karbi, hosszú váltó és egyelőre 850km a generál óta.
Azért most már kicsit bátrabban adok terhelést a motornak és azt érzem, hogy alacsony fordulaton vesztett a nyomatékból, különösen 3-asban érzem, ha emelkedőn megyek felfelé: gyengécskének érezni az autót, gyakorlatilag hármasban halott, alacsony fordulatról előzésbe kezdeni vagy egyéb gyorsulással kapcsolatos manőver reménytelen.
Sajnos olyan fordulatszámtartományba még nem merészkedtem, ahol a tengely értelmét nyeri, így eddig eléggé frusztráló élmény. Lehet, hogy meg fogom bánni?!  Huh
nélad váltó játszik be h nagyot esik fordulat.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #7947 Dátum: 2009 December 18, 08:45:05 »

Asszem, lesz egy eladó 1,6-os henger-dugó... Még beszélek a Stunttal.

nekem meg lehet kellene, majd szolj, nem surgos
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7946 Dátum: 2009 December 18, 08:42:18 »

Csak a 4. hosszabb tudtommal, de jók a fokozat elosztások. Kérdés, hogy ez a váltó mit szól egy nyomatékos motorhoz... Huh
Nekem 120 fölött kezd elhalni a motor, kevés a 34-es karbi. Addig viszont tol rendesen. A nyári túrán 100-110 utazónál a hegyek között 8,12 volt az átlagfogyasztás Smiley  Szóval aki menni akar, és nem sajnálja a benzint annak nagyobb karbi és W100 tengely kell a 90,5-es hengerhez SZVSZ.

Az Oválba megy, azé állítólag hosszú (de lehet, hogy csak a negyedik).

« Utoljára szerkesztve: 2009 December 18, 08:43:56 írta gsattila »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7945 Dátum: 2009 December 18, 08:29:40 »

Az Oválba megy, azé állítólag hosszú (de lehet, hogy csak a negyedik).

A váltó nálad is hosszú? Rövid váltóval lehet, hogy más lenne a helyzet, bár ehhez nem értek.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7944 Dátum: 2009 December 18, 07:56:27 »

Asszem, lesz egy eladó 1,6-os henger-dugó... Még beszélek a Stunttal.

A váltó nálad is hosszú? Rövid váltóval lehet, hogy más lenne a helyzet, bár ehhez nem értek.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7943 Dátum: 2009 December 18, 07:26:57 »

Asszem, lesz egy eladó 1,6-os henger-dugó... Még beszélek a Stunttal.

a w110 284 fokos?
olyan van nekem is,csak gb,az 1776hoz nagyon jol autozhato,alulrol is,van nyomatek... Roll Eyes

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7942 Dátum: 2009 December 18, 07:04:10 »

Nálam 1.6, W110, dupla karbi, hosszú váltó és egyelőre 850km a generál óta.
Azért most már kicsit bátrabban adok terhelést a motornak és azt érzem, hogy alacsony fordulaton vesztett a nyomatékból, különösen 3-asban érzem, ha emelkedőn megyek felfelé: gyengécskének érezni az autót, gyakorlatilag hármasban halott, alacsony fordulatról előzésbe kezdeni vagy egyéb gyorsulással kapcsolatos manőver reménytelen.
Sajnos olyan fordulatszámtartományba még nem merészkedtem, ahol a tengely értelmét nyeri, így eddig eléggé frusztráló élmény. Lehet, hogy meg fogom bánni?!  Huh
a w110 284 fokos?
olyan van nekem is,csak gb,az 1776hoz nagyon jol autozhato,alulrol is,van nyomatek... Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7941 Dátum: 2009 December 18, 06:52:33 »

Hú, baz, pont ilyet tervezek. Legyen inkább 1,8-as?

ha valami olyasmit szeretnél, mint gsattila motorja, akkor igen.
nekem az nagyon tetszett, amikor együtt utaztunk.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7940 Dátum: 2009 December 18, 05:48:11 »

Hú, baz, pont ilyet tervezek. Legyen inkább 1,8-as?

Nálam 1.6, W110, dupla karbi, hosszú váltó és egyelőre 850km a generál óta.
Lehet, hogy meg fogom bánni?!  Huh
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7939 Dátum: 2009 December 17, 20:54:36 »

Nálam 1.6, W110, dupla karbi, hosszú váltó és egyelőre 850km a generál óta.
Azért most már kicsit bátrabban adok terhelést a motornak és azt érzem, hogy alacsony fordulaton vesztett a nyomatékból, különösen 3-asban érzem, ha emelkedőn megyek felfelé: gyengécskének érezni az autót, gyakorlatilag hármasban halott, alacsony fordulatról előzésbe kezdeni vagy egyéb gyorsulással kapcsolatos manőver reménytelen.
Sajnos olyan fordulatszámtartományba még nem merészkedtem, ahol a tengely értelmét nyeri, így eddig eléggé frusztráló élmény. Lehet, hogy meg fogom bánni?!  Huh

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7938 Dátum: 2009 December 17, 18:06:17 »

Ha száraz féltengelyes akkor AT (1303S és 1302S), ha olajos akkor AO  (Karmann Ghia 1971-től)

Kb. 50-80 között ér.
AK kübel Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7937 Dátum: 2009 December 17, 17:54:42 »

Ahol a tengely "dolgozna" ott már "korlátoz" a karbi meg a szívócsöve. Én nem tenném, hacsak nincs tervben a későbbiekben egy dupla karbi szett...

mi van akkor ha gyári 1.6os ba raknak engle 110es tengelyt ?  tehát gyári kipuf,hengerfej,34karbi esetén?

Nem elérhető Oldi
Hozzászólások: 96


« Hozzászólás #7936 Dátum: 2009 December 17, 17:10:37 »

Ha száraz féltengelyes akkor AT (1303S és 1302S), ha olajos akkor AO  (Karmann Ghia 1971-től)

Kb. 50-80 között ér.


Naaagyon szépen köszönöm!   Wink


Mindenhova odaérek, csak idő kérdése...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7935 Dátum: 2009 December 17, 16:51:28 »

Többet forog jobban gyújt.( szinte semmi.A karbi felül nem szolgálja ki szvsz)
valóságban 3500/perc től gyengül a motor (bár a le. és nyomaték diagram alapján is ez van) mennyivel forog tovább , 4-4500, és amennyivel tovább "húz" annyival később is kezd ?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #7934 Dátum: 2009 December 17, 16:42:56 »

mi van akkor ha gyári 1.6os ba raknak engle 110es tengelyt ?  tehát gyári kipuf,hengerfej,34karbi esetén?
Többet forog jobban gyújt.( szinte semmi.A karbi felül nem szolgálja ki szvsz)

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7933 Dátum: 2009 December 17, 16:35:57 »

mi van akkor ha gyári 1.6os ba raknak engle 110es tengelyt ?  tehát gyári kipuf,hengerfej,34karbi esetén?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7932 Dátum: 2009 December 17, 08:37:34 »

Lenne egy-két nagyon 1szerű kérdésem:

- mi a kódja a leghosszabb bogár váltónak?
- melyik típusba szerelték ezt gyárilag?
- mennyit érhet ez ca. működőképesen, használtan?

1000 bocs', hogy ilyen "kisiskolás" kérdéseim támadtak, de így nem lesz nehéz válaszolnotok!..:-)   

Köszi!

Ha száraz féltengelyes akkor AT (1303S és 1302S), ha olajos akkor AO  (Karmann Ghia 1971-től)

Kb. 50-80 között ér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7931 Dátum: 2009 December 17, 00:21:22 »




http://www.expressz.hu/gep-szerszam/szivattyu-kompresszor/hirdetes-17739285/


milyet nyomna 1915tel Cheesy
Nem elérhető Oldi
Hozzászólások: 96


« Hozzászólás #7930 Dátum: 2009 December 16, 23:12:31 »

Lenne egy-két nagyon 1szerű kérdésem:

- mi a kódja a leghosszabb bogár váltónak?
- melyik típusba szerelték ezt gyárilag?
- mennyit érhet ez ca. működőképesen, használtan?

1000 bocs', hogy ilyen "kisiskolás" kérdéseim támadtak, de így nem lesz nehéz válaszolnotok!..:-)   

Köszi!

Mindenhova odaérek, csak idő kérdése...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7929 Dátum: 2009 December 15, 16:42:49 »

gondolom a hengerek egyenletes hűtését szerették volna megoldani
mos látom csak hátul ott a turbó, ha ez beindult akkor volt nagy motortértűz is meg isa pur....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7928 Dátum: 2009 December 15, 16:40:21 »

gondolom a hengerek egyenletes hűtését szerették volna megoldani
szerintem meg a porszívó ügynök össze veszett a műanyagossal és ez lett belőle Roll Eyes
azon kívül hogy ronda még szar is

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7927 Dátum: 2009 December 15, 16:25:49 »

Ez mitől jó vajon?

gondolom a hengerek egyenletes hűtését szerették volna megoldani

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #7926 Dátum: 2009 December 15, 14:18:01 »

most találtam hollandoknál.."octopus cooling" na ilyet se láttam még:

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Ez mitől jó vajon? Mert nagyobb az ellenállása, mint a kutyaháznak?
Ha valaki elolvasta és érti is az leírná?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7925 Dátum: 2009 December 15, 14:12:21 »

http://www.keversite.nl/motoren/index.php

itt érdemes nézegetni, van rengeteg motor konfiguráció és hozzá tartozó LE/NM adat

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 [359] 360 361 362 363 364 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.