www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:45:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401630 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8084 Dátum: 2010 Január 02, 15:51:16 »

Eladó kompi SPA-ban
külföldön nem annyira ritka, de elég húzós ára van
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #8083 Dátum: 2010 Január 02, 15:28:13 »

Eladó kompi SPA-ban
ez az ami volt gyári tunning volt 1,2-eshez?
kiváncsi lennék mennyi egy szett ára. Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8082 Dátum: 2010 Január 02, 15:08:44 »

ez nem is olyan távoli Roll Eyes
Eladó kompi SPA-ban

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8081 Dátum: 2010 Január 02, 14:16:43 »

Egy más dimenzio:
<beszúrt kép törölve>
ez nem is olyan távoli Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8080 Dátum: 2010 Január 02, 00:20:17 »

http://www.youtube.com/watch?v=eUo31Rpq6LI


Mindössze egy W130-as tengellyel 94x84 (2332) motorral ott megy a 911-es seggében az 1971-es 1302-es.

Okos hengerfejek azért vannak....
www.vw1303.at
innen is lehet csemegézni.


                             GNX-967
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #8079 Dátum: 2010 Január 01, 14:13:23 »

Egy más dimenzio:

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8078 Dátum: 2010 Január 01, 11:37:06 »

És ennyitől ilyen hangja van? (persze kipuff)

Forog rendesen a gép, attól van hangja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #8077 Dátum: 2010 Január 01, 11:32:51 »

http://www.youtube.com/watch?v=eUo31Rpq6LI


Mindössze egy W130-as tengellyel 94x84 (2332) motorral ott megy a 911-es seggében az 1971-es 1302-es.

Okos hengerfejek azért vannak....
És ennyitől ilyen hangja van? (persze kipuff)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8076 Dátum: 2010 Január 01, 11:00:18 »

http://www.youtube.com/watch?v=eUo31Rpq6LI


Mindössze egy W130-as tengellyel 94x84 (2332) motorral ott megy a 911-es seggében az 1971-es 1302-es.

Okos hengerfejek azért vannak....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8075 Dátum: 2009 December 31, 18:29:15 »

ja, egyenlőre az SS1915 is ezt tudja alattam
jövőre már 15 sec a cél  Cool
nekem meg ilyesmi a cel jovore Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8074 Dátum: 2009 December 31, 17:54:13 »

ja, egyenlőre az SS1915 is ezt tudja alattam
jövőre már 15 sec a cél  Cool


De nyugodt lehetsz benne, hogy a csávó a városban meghülyül egy 1776-os 314 fokos tengelyes, 44-es karbis autóval, mert állandóan a kuplungot kell festegetni, hogy megmozduljon a nehéz vas.

Ha meg már pörög, akkor jobban forog, jobbat pörög.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8073 Dátum: 2009 December 31, 17:51:05 »

1776-os 71e mérföld és vagy 80 - 100 negyedmérföldes drag a motorban. Engle 140-es (?) tengely, IDF 44-esek. "Still the same pushrod tubes."
Komoly.  Shocked

16 másodperc alatt 128-ra gyorsul. Ez azért nem szar.  Shocked
ja, egyenlőre az SS1915 is ezt tudja alattam
jövőre már 15 sec a cél  Cool
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8072 Dátum: 2009 December 31, 13:51:39 »


1776-os 71e mérföld és vagy 80 - 100 negyedmérföldes drag a motorban. Engle 140-es (?) tengely, IDF 44-esek. "Still the same pushrod tubes."
Komoly.  Shocked

16 másodperc alatt 128-ra gyorsul. Ez azért nem szar.  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 31, 17:29:36 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8071 Dátum: 2009 December 31, 06:47:13 »

15,9 hmmm

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #8070 Dátum: 2009 December 30, 22:34:19 »

A "Teherautók" Grin
http://www.youtube.com/watch?v=AoWI0jW1-Wg&feature=player_embedded
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8069 Dátum: 2009 December 29, 20:59:31 »

Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet felhasználni az újabb váltókba.
Egyébként sok helyen 0,79-nek írják. A 0,77 csak egy helyen láttam. Persze ezek a táblázatok csak tájékoztató jellegűek szvsz.


Pont ezt akartam írni.

Egyrészt a tengely átmérője kisebb, amit még ugye ki lehetne munkálni a kerékből, de a két tengely egymástól is más távolságra van, mint a későbbi váltóké, ez már nagy gáz, aztán még ráadásnak ott van a szinkronagy szélessége, az is más. Azt hiszem keskenyebb, de ebben nem vagyok biztos, de nem felcserélhető. És amúgy pedig 0.79-esnek tudom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8068 Dátum: 2009 December 29, 20:48:42 »

Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet felhasználni az újabb váltókba.
Egyébként sok helyen 0,79-nek írják. A 0,77 csak egy helyen láttam. Persze ezek a táblázatok csak tájékoztató jellegűek szvsz.

tudom már beszéltünk erröl Wink
meg fölösleses lenne ez a mostani is tökéletes
még talán a 3.2 Typ4-hez is jo lenne Huh Grin Evil

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8067 Dátum: 2009 December 29, 20:40:09 »

Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet felhasználni az újabb váltókba.
Egyébként sok helyen 0,79-nek írják. A 0,77 csak egy helyen láttam. Persze ezek a táblázatok csak tájékoztató jellegűek szvsz.

akkor annyi az ovál váltojának Grin
 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8066 Dátum: 2009 December 29, 20:39:42 »

Most nézegettem, itt ír olyant amint Te mondtál, de a typ3 halmazban.

http://sandlizrd.baja.com/gears.htm

Nekem 72-es modellévű, 71-es typ3-asom van. DC váltó, 4.125 és 0.89.  Ki látott már ilyen 3.88-as váltót typ3-asban?

A nagy váltó guruk sem hallottak ilyanről a Samba-n, a LongEnterprise sem listázza. Columbo felesége? Pityu bácsi bogara?

Van, de senki nem látta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8065 Dátum: 2009 December 29, 20:38:03 »

Szerintem a 0,88 és a 0,89 vehetjük egyformának.
Ezt  a 0,88-at itt láttam először.
Ohh, elnézést, elbasztam,én a 0,89-est írtam de ez 0,88-as a nagyobb fogaskerekes. 72'-is stimmelhet.  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8064 Dátum: 2009 December 29, 20:37:26 »

Oválokba meg volt gyárilag 0,77.  Cool Wink

akkor annyi az ovál váltojának Grin
 

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
1303LS
« Hozzászólás #8063 Dátum: 2009 December 29, 20:33:47 »

Most nézegettem, itt ír olyant amint Te mondtál, de a typ3 halmazban.

http://sandlizrd.baja.com/gears.htm
Ohh, elnézést, elbasztam,én a 0,89-est írtam de ez 0,88-as a nagyobb fogaskerekes. 72'-is stimmelhet.  Roll Eyes
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8062 Dátum: 2009 December 29, 20:29:34 »

Most nézegettem, itt ír olyant amint Te mondtál, de a typ3 halmazban.

http://sandlizrd.baja.com/gears.htm
Lehet, hogy keverek akkor valamit.  Undecided
De egyszer beszélgettem valakivel erről, hogy ezt csak építeni lehet és akkor merült fel, hogy nem kizárólag, mert németeknél találni ilyet néha és akkor mintha írta is volna valami, de lehet, hogy könyv volt. Majd rákérdezek.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #8061 Dátum: 2009 December 29, 20:23:21 »

Én még ilyenről nem hallottam.
Lehet, hogy keverek akkor valamit.  Undecided
De egyszer beszélgettem valakivel erről, hogy ezt csak építeni lehet és akkor merült fel, hogy nem kizárólag, mert németeknél találni ilyet néha és akkor mintha írta is volna valami, de lehet, hogy könyv volt. Majd rákérdezek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8060 Dátum: 2009 December 29, 20:17:30 »

Na kerestem, de nem találom, talán a 1303.de oldalán volt.  Huh
csp 093-at ír, de szerintem ha nem is az AT, de valamelyik hosszú biztos volt 0.89-el és talán csak 72-ben.  Huh

Én még ilyenről nem hallottam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8059 Dátum: 2009 December 29, 20:16:49 »

akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?
Az AH az ún. félhosszú, amely negyedik fokozat végttételben alig különbözik, azonban minden más fokozata rövidebbnek érződik a középhosszú difi áttétel miatt. Ez az áttétel van még a typ3-asban is. 0.89 negyedik és 4.125 difi.

Az AT pedig a "hosszú" váltó 0.93 negyedik és 3.88 difi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8058 Dátum: 2009 December 29, 20:06:43 »

Na kerestem, de nem találom, talán a 1303.de oldalán volt.  Huh
csp 093-at ír, de szerintem ha nem is az AT, de valamelyik hosszú biztos volt 0.89-el és talán csak 72-ben.  Huh
itt írja az AT/ AH váltót   http://sandlizrd.baja.com/gears.htm

1303LS
« Hozzászólás #8057 Dátum: 2009 December 29, 20:01:45 »

melyik táblázatból van?
most hirtelen csak a csp táblázatot találtam, de mint azt tudjuk, ez nem szent írás.
Na kerestem, de nem találom, talán a 1303.de oldalán volt.  Huh
csp 093-at ír, de szerintem ha nem is az AT, de valamelyik hosszú biztos volt 0.89-el és talán csak 72-ben.  Huh
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8056 Dátum: 2009 December 29, 19:48:04 »

Na 11111 228-as az a busz váltóba csont nélkül én 1x belefaragtam typ 1.-be, de abból még én se kérnék .Typ 1-be 215 az egészséges a 228 se tud sokkal többet.
itt meg a busz hosszúváltóba kell befaragni a 228-at
a 215 még éppen elfért
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8055 Dátum: 2009 December 29, 19:47:21 »

2.0-es typ4-hez busz hosszú váltó
Abba sima liba. Grin
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8054 Dátum: 2009 December 29, 19:45:55 »

 Na 11111 228-as az a busz váltóba csont nélkül én 1x belefaragtam typ 1.-be, de abból még én se kérnék .Typ 1-be 215 az egészséges a 228 se tud sokkal többet.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8053 Dátum: 2009 December 29, 19:45:24 »

Érdekes hogy itt évjáratra írják a váltóáttételeket  http://www.gw-autoteile.de/Service/Kaefer11.htm

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8052 Dátum: 2009 December 29, 19:41:34 »

Oválokba meg volt gyárilag 0,77.  Cool Wink

igy a pontos Mester
de a 0.82 az igazi Grin Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8051 Dátum: 2009 December 29, 19:40:16 »

Milyen typ 4 hez  milyen váltó?
2.0-es typ4-hez busz hosszú váltó
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8050 Dátum: 2009 December 29, 19:39:18 »

Milyen typ 4 hez  milyen váltó?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8049 Dátum: 2009 December 29, 19:35:21 »

most nincs előttem táblázat, de lehet, hogy semmi.

ha emlékeim nem csalnak, akkor csak a "félhosszú" váltóban volt a 0,89 4. fokozat a 4,125 diffi áttétellel.
a hosszú váltóban meg a hosszú (3,875) difi és 0,93 4. fokozat volt.


igy a pontos Mester
de a 0.82 az igazi Grin Evil

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8048 Dátum: 2009 December 29, 19:34:29 »

melyik táblázatból van?
most hirtelen csak a csp táblázatot találtam, de mint azt tudjuk, ez nem szent írás.
AT 0.89 3.89-el

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #8047 Dátum: 2009 December 29, 19:31:30 »

most nincs előttem táblázat, de lehet, hogy semmi.

ha emlékeim nem csalnak, akkor csak a "félhosszú" váltóban volt a 0,89 4. fokozat a 4,125 diffi áttétellel.
a hosszú váltóban meg a hosszú (3,valamenyi) difi és 0,92 4. fokozat volt.


AT 0.89 3.89-el
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8046 Dátum: 2009 December 29, 19:31:01 »

akkor mi a különbség az AT (1303S) és AH (1302S) között?
végátétel 03 hoszabb
4.02 hoszabb
pontos adat kell Huh

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #8045 Dátum: 2009 December 29, 19:29:49 »

A 228-nál nem a lendkerék a probléma typ 1 váltohoz hanem a szerkezet
a váltó typ4-hez volt gyárilag
akkor nem lesz probléma, csak flexelni kell egy kicsit?
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.