www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 09:04:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3403715 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8764 Dátum: 2010 Március 11, 18:55:34 »

Délelőtt telefonon beszélgetünk kicsit a motortuningról, aztán már kedvet is kapsz?!  Wink

elkelt

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8763 Dátum: 2010 Március 11, 18:16:19 »

elkelt
írok privit

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8762 Dátum: 2010 Március 11, 17:37:51 »

írok privit
Részletek:
Ratro-tól vettem, aki az ebay-en vette USA-ból 1:1.25-ösként.
Átvettem a csomagot az Orczy téren, majd kb 3 hónap múlva, amikor Maresz be akarta szerelni a himbasort az épülő motoromba, akkor konstatálta, hogy nem lehet beépíteni, mert valójában nem 1:1.25-ös az alkatrész.
Elvitte valami szakihoz, aki megállapította, hogy állati jó minőségű cucc, de valószínűleg 1:1.4-es.
Ennyiben maradt a dolog, mivel sok idő telt el, az eladónál nem lehetett (vagy Ratro-nak nem sikerült?) megreklamálni az ügyet, így a nyakamon maradt a cucc. Vámmal és áfával kb 40ezerben volt, 30-ért vihető lenne.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8761 Dátum: 2010 Március 11, 17:28:52 »

1:1,25 v 1:1.4. v gyári kb ár?
érdekelne ha van konkrétum.
Részletek:
Ratro-tól vettem, aki az ebay-en vette USA-ból 1:1.25-ösként.
Átvettem a csomagot az Orczy téren, majd kb 3 hónap múlva, amikor Maresz be akarta szerelni a himbasort az épülő motoromba, akkor konstatálta, hogy nem lehet beépíteni, mert valójában nem 1:1.25-ös az alkatrész.
Elvitte valami szakihoz, aki megállapította, hogy állati jó minőségű cucc, de valószínűleg 1:1.4-es.
Ennyiben maradt a dolog, mivel sok idő telt el, az eladónál nem lehetett (vagy Ratro-nak nem sikerült?) megreklamálni az ügyet, így a nyakamon maradt a cucc. Vámmal és áfával kb 40ezerben volt, 30-ért vihető lenne.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8760 Dátum: 2010 Március 11, 16:53:04 »

Ha már nagyon tuningol mindenki, van egy pár eladó, téves vásárlás miatt soha be nem épített himbasorom,
Akit érdekel, Maresz tudja, hogy milyen....
Beszerzési ár alatt odaadom, csak tűnjön el a szemem elől.

Maresz! Azt lehet, hogy ha legközelebb feléd járok, akkor a kezedbe nyomom? (biztosan hamarabb eladod, mint én)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8759 Dátum: 2010 Március 11, 13:34:40 »


Megy a tengely őrület. Milyen hengerfej van egy 313-es tengelyhez? és milyen kipu?

Viszont nagy tétben mernék fogadni, hogy a Leon 1915-öse a negyedmérföld kivételével mindenhol jobb lesz, mint a 313-as tengelyes motor.
gyári bolt csinált nagy szelepes nagyon megturkált
kipuff is csinálattot verseny csökigyő
rosszul irtam amugy most dumáltam 303 fokos a tengely csak+himba

2db 40es delorto csinált szivócsövel......(nem csöböl) öntették......
elektromos gyujtás

ab rövid váltó

feket amcsi 67es lesz brm el  Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8758 Dátum: 2010 Március 11, 12:54:44 »

De félreértés ne essen, ez nem azt jelenti, hogy a nagy furattal rendelkező motorok szarok, hiszen nem hiába gyártanak szériában rövid löketű motorokat is! Természetesen rendszerben kell gondolkozni, ha egy motort építünk... Nem mindegy mire akarod használni, meg a különböző alkatrészek összeválogatása sem... Én sem hiába maradtam pl 2000 ccm alatt, hanem mert bár a nagyobb hengerűrtartalom megvalósítása nem került volna lényegesen többe (pl. 104mm-es typ4 HD garnitúrát rá lehet dobni a WBX blokkra), illetve a "nagy tengely" is ugyanannyiba került volna, mint az engle w120, de nem lett volna lóvém tisztességes hengerfejekre, karbikra, amik ki tudnak szolgálni egy 2,5-ös 324 fokos tengellyel ellátott motort... Akkor inkább legyen egy jó 2000-es mocim, mint egy szar 2,5-ösöm...

Azt mondják, hogy az úgynevezett kockamotor az ideális, ami annyit jelent, hogy a furat és a löket kb. ugyanakkora. Namármost, az 1,6 bogár motornál a 69*85,5 már nem ideális és egy 94-es HD garnitúrával méginkább távolodunk ettől... Viszont ha a hengerűrtartalom növekedést a löket növelésével érjük el, akkor közelítünk az ideálishoz... pl. egy 1776-os motoron HD-t cserélsz és úgy lesz 1915, az nem annyira észrevehető, mintha főtengelyt cserélnél és úgy csinálnál belőle 1,9-est... Amit írtam, az egy picit leegyszerűsített, de akit érdekelnek ezek a dolgok, azoknak ajánlom az egyetemek-főiskolák könyvárainak járműgépész könyveit...

Érdekes példa az RMB-féle utcai motor, ami gyári 1,6 HD garnitúrával, gyári hengerfejekkel a löketet növelve 82-re 130 LE-t hozott ki az 1,8 motorjából... (Nyílván tengely + karbi +kipuff még bejátszik...)


Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8757 Dátum: 2010 Március 11, 12:51:33 »

Azt mondják, hogy az úgynevezett kockamotor az ideális, ami annyit jelent, hogy a furat és a löket kb. ugyanakkora. Namármost, az 1,6 bogár motornál a 69*85,5 már nem ideális és egy 94-es HD garnitúrával méginkább távolodunk ettől... Viszont ha a hengerűrtartalom növekedést a löket növelésével érjük el, akkor közelítünk az ideálishoz... pl. egy 1776-os motoron HD-t cserélsz és úgy lesz 1915, az nem annyira észrevehető, mintha főtengelyt cserélnél és úgy csinálnál belőle 1,9-est... Amit írtam, az egy picit leegyszerűsített, de akit érdekelnek ezek a dolgok, azoknak ajánlom az egyetemek-főiskolák könyvárainak járműgépész könyveit...

Érdekes példa az RMB-féle utcai motor, ami gyári 1,6 HD garnitúrával, gyári hengerfejekkel a löketet növelve 82-re 130 LE-t hozott ki az 1,8 motorjából... (Nyílván tengely + karbi +kipuff még bejátszik...)

ahaaa, értem. köszi az infót, ezt még nem tudtam.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8756 Dátum: 2010 Március 11, 12:43:17 »

Azt mondják, hogy az úgynevezett kockamotor az ideális, ami annyit jelent, hogy a furat és a löket kb. ugyanakkora. Namármost, az 1,6 bogár motornál a 69*85,5 már nem ideális és egy 94-es HD garnitúrával méginkább távolodunk ettől... Viszont ha a hengerűrtartalom növekedést a löket növelésével érjük el, akkor közelítünk az ideálishoz... pl. egy 1776-os motoron HD-t cserélsz és úgy lesz 1915, az nem annyira észrevehető, mintha főtengelyt cserélnél és úgy csinálnál belőle 1,9-est... Amit írtam, az egy picit leegyszerűsített, de akit érdekelnek ezek a dolgok, azoknak ajánlom az egyetemek-főiskolák könyvárainak járműgépész könyveit...

Érdekes példa az RMB-féle utcai motor, ami gyári 1,6 HD garnitúrával, gyári hengerfejekkel a löketet növelve 82-re 130 LE-t hozott ki az 1,8 motorjából... (Nyílván tengely + karbi +kipuff még bejátszik...)

Aha. Kisebb furat, nagyobb löket ezek szerint akkor jobb, mert könnyebbek a dugattyúk? Vagy miért jobb a hosszú löketű motor?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8755 Dátum: 2010 Március 11, 12:36:05 »

A két motor között azért egyelőre van egy nagyon nagy különbség. Sőt, ez a legnagyobb különbség a kettő között: A Leoné már ment, gyorsult stb... az enyém még csak be lett indítva... Még bőven lehet egy nagy rakás szar... Roll Eyes

Illetve, sokan túlmisztifikálják ezt az oxyboxer témát is, mert általában wbx blokkból versenymotorokat készitenek... Az enyém nem az, nincs kihegyezve, utcai motornak szántam, ami azért tud lépni ha kell...

Majd elválik...

Nem kell téged félteni, építettél már meggyőző erejű motort, lépni fog ez rendesen  Wink
Az enyémen meg még mindig van mit állítani, alakítani.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8754 Dátum: 2010 Március 11, 12:30:05 »


Az a nagy különbség, hogy Zoli motorjának a furat/löket aránya jobb, így a motor nyomatékosabb és erősebb (teljesítmény) is lesz várhatóan. És a lökettérfogata is nagyobb. Valószínűsíthető, hogy ez a motzor a könnyebb kasztnit (pre kasztni, nem 03-as) jobban fogja vinni.

Az 1915-ös nem egy jó furat/löket arányú motor és nem is tudnak nagyon forgósat csinálni belőle, mert ráadásnak még nehezek a dugattyúk is. Ezért is kérdéses a 313-as tengely bele...
Aha. Kisebb furat, nagyobb löket ezek szerint akkor jobb, mert könnyebbek a dugattyúk? Vagy miért jobb a hosszú löketű motor?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8753 Dátum: 2010 Március 11, 12:29:13 »

A két motor között azért egyelőre van egy nagyon nagy különbség. Sőt, ez a legnagyobb különbség a kettő között: A Leoné már ment, gyorsult stb... az enyém még csak be lett indítva... Még bőven lehet egy nagy rakás szar... Roll Eyes

Illetve, sokan túlmisztifikálják ezt az oxyboxer témát is, mert általában wbx blokkból versenymotorokat készitenek... Az enyém nem az, nincs kihegyezve, utcai motornak szántam, ami azért tud lépni ha kell...

Majd elválik...

Úgy legyen!  Wink
Bár én az alap paraméterekben nemigen látok nagy különbséget a két motor között.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8752 Dátum: 2010 Március 11, 11:50:56 »

Úgy legyen!  Wink
Bár én az alap paraméterekben nemigen látok nagy különbséget a két motor között.


Az a nagy különbség, hogy Zoli motorjának a furat/löket aránya jobb, így a motor nyomatékosabb és erősebb (teljesítmény) is lesz várhatóan. És a lökettérfogata is nagyobb. Valószínűsíthető, hogy ez a motzor a könnyebb kasztnit (pre kasztni, nem 03-as) jobban fogja vinni.

Az 1915-ös nem egy jó furat/löket arányú motor és nem is tudnak nagyon forgósat csinálni belőle, mert ráadásnak még nehezek a dugattyúk is. Ezért is kérdéses a 313-as tengely bele...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8751 Dátum: 2010 Március 11, 11:39:35 »

Ne haragudj, de ha a Zoli motorja bejáratódik és összeáll , akkor reggelire fog olyanokat enni mint a tied Wink
Úgy legyen!  Wink
Bár én az alap paraméterekben nemigen látok nagy különbséget a két motor között.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8750 Dátum: 2010 Március 11, 11:36:23 »


Megy a tengely őrület. Milyen hengerfej van egy 313-es tengelyhez? és milyen kipu?

Viszont nagy tétben mernék fogadni, hogy a Leon 1915-öse a negyedmérföld kivételével mindenhol jobb lesz, mint a 313-as tengelyes motor.
Nyolcad mérföldet jobban lépi a kicsi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8749 Dátum: 2010 Március 11, 10:12:13 »

elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....

meg 1915 313as tengellyel.........




Megy a tengely őrület. Milyen hengerfej van egy 313-es tengelyhez? és milyen kipu?

Viszont nagy tétben mernék fogadni, hogy a Leon 1915-öse a negyedmérföld kivételével mindenhol jobb lesz, mint a 313-as tengelyes motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8748 Dátum: 2010 Március 11, 10:06:13 »

a képen látható hibák mennyire súlyosak??
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50667812#2

Ha a szelep mellett az is egy repedés akkor azért van vele munka, meg lehet csinálni, de kevesen fogják bevállalni. A gyertyamenet körül a hegesztés sem valami profi, kicsit habos, zárványos...szóval azért van vele meló.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #8747 Dátum: 2010 Március 11, 10:03:41 »

Ne haragudj, de ha a Zoli motorja bejáratódik és összeáll , akkor reggelire fog olyanokat enni mint a tied Wink
Ne haragudj, de neked pl milyen motor van a bogárban?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8746 Dátum: 2010 Március 11, 08:43:46 »

GRAT   Smiley
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön   Wink
Ne haragudj, de ha a Zoli motorja bejáratódik és összeáll , akkor reggelire fog olyanokat enni mint a tied Wink

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8745 Dátum: 2010 Március 10, 21:48:10 »

Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...

www.callook.freeblog.hu

Na ez IGEN Wink
rád fért már egy kis gyümölcs zabálás Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8744 Dátum: 2010 Március 10, 21:27:56 »

Roll Eyes nem szaroztok
de az önbizalom töretlen  Wink
1915 az jön mindehova ahogy bejáratta.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8743 Dátum: 2010 Március 10, 21:21:34 »

elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....

meg 1915 313as tengellyel.........


Roll Eyes nem szaroztok
de az önbizalom töretlen  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8742 Dátum: 2010 Március 10, 21:19:37 »

Azért még van félnivalóm... Lehet, hogy egy Sopron-Pest távon kimozdulnak az excenteres tőcsavarperselyek... Stb... Stb... Ekkora buziságot: vizesből levegőset...

Minek video! Majd megnézzük pár hónap múlva élőben inkább ahogy elver téged Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 10, 21:21:25 írta callook »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8741 Dátum: 2010 Március 10, 21:19:29 »

Van lóvé apukám Grin
válcság van!
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #8740 Dátum: 2010 Március 10, 21:18:48 »

Van lóvé apukám Grin
elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....

meg 1915 313as tengellyel.........



VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8739 Dátum: 2010 Március 10, 21:17:35 »

Rákoshegyen is épül  egy 1915. Grin
elmult 3 hpnapban készült el 2db 2,1tiyp 1
abbol egyik street eliminátor fejes....

meg 1915 313as tengellyel.........


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #8738 Dátum: 2010 Március 10, 21:15:48 »

Rákoshegyen is épül  egy 1915. Grin
Méltó ellenfél lesz ez a motor az már biztos  Wink

VW 1200.1963.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8737 Dátum: 2010 Március 10, 21:07:08 »

Minek video! Majd megnézzük pár hónap múlva élőben inkább ahogy elver téged Cheesy
Méltó ellenfél lesz ez a motor az már biztos  Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8736 Dátum: 2010 Március 10, 21:04:31 »

GRAT   Smiley
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön   Wink
Minek video! Majd megnézzük pár hónap múlva élőben inkább ahogy elver téged Cheesy
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8735 Dátum: 2010 Március 10, 21:01:14 »

Legközelebb már csak olyan videó lesz, amikor autóban a technika... Sok meló van és csak egy kis garázsban dolgozunk... Nem foglalhatja a helyet egy kiálló kipufogós "szar"  Smiley

GRAT   Smiley
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön   Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8734 Dátum: 2010 Március 10, 20:54:18 »

Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...

www.callook.freeblog.hu


GRAT   Smiley
de csinálj még videót!
Újabb ellenfél negyedmérföldön   Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8733 Dátum: 2010 Március 10, 20:41:24 »

Az a gond, hogy azt az időt is sajnáltam, míg bementem a kameráért... Nemhogy még 2 percig állogassam és ezzel is húzzam az időt  Wink
Miután meg beindult rohantam, nehogy teljesen apu karmaiba kerüljön a vas, én meg ne férjek hozzá... Mert ilyenkor olyanok vagyunk mint két gyerek: "ne úgy szinkronizálj" "adj nagyobb előgyújtást" "állítsuk le picit" "Had menjen még" "mérjünk CO-t"

Egy baj van , nagyon rövid a videó Grin én jó sokáig tudom nézni az ilyen tipusu videókat Grin rakd állványra a kamerát és videózz mééééég, gratulálok hozzá  Kezfogas

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8732 Dátum: 2010 Március 10, 20:11:38 »

Blogomon a link!!
10 fokos utógyújtással még kicsit traktoros  Smiley és tényleg az első indítás! Nem volt főpróba!

Egy baj van , nagyon rövid a videó Grin én jó sokáig tudom nézni az ilyen tipusu videókat Grin rakd állványra a kamerát és videózz mééééég, gratulálok hozzá  Kezfogas

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8731 Dátum: 2010 Március 10, 20:05:47 »

Aha... Gyújtás állítás után az idősebb Schlosser nem bírta ki, hogy ne rángassa meg a gázt... Ennyit az Engle tengely beépítési utasításában írtakról, miszerint 30 percig ne forgasd 2000 f/perc fölé... Na jó, azért én is vigyorogtam...

Hát igen, egy jól beállított gyújtással többet forog, jobban pörög.   Wink
"Sírni fogtok gecók!"

Egyébként gart a nagy munkához.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8730 Dátum: 2010 Március 10, 20:01:14 »

Hosszú még az út, míg bekerül az autóba... Megvárom a következő fizut és akkor eldöntöm, hogy kuplungot, vagy olajhűtő-rendszert vegyek-e először... De legalább 1,5 év után már látom a végét...
De ha nem is márciusban, valamikor felugrok vele...

hajrá! Evil Evil
akkor pénteken már meg is tudod tenni vele a próba utat a Dinerhez Evil Grin Wink

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8729 Dátum: 2010 Március 10, 19:58:17 »

Hát igen, egy jól beállított gyújtással többet forog, jobban pörög.   Wink
"Sírni fogtok gecók!"

Egyébként gart a nagy munkához.
Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...

www.callook.freeblog.hu


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8728 Dátum: 2010 Március 10, 19:57:44 »

Ez nekem így képről nehéz... De minden javítható...

a képen látható hibák mennyire súlyosak??
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50667812#2

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8727 Dátum: 2010 Március 10, 19:51:50 »

a képen látható hibák mennyire súlyosak??
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50667812#2

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8726 Dátum: 2010 Március 10, 19:50:46 »

Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...

www.callook.freeblog.hu


hajrá! Evil Evil
akkor pénteken már meg is tudod tenni vele a próba utat a Dinerhez Evil Grin Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8725 Dátum: 2010 Március 10, 19:48:50 »

Hamar ledobtam a kamerát és váltottam stroboszkópra... Csak 20 fokot kellett odébb tenni a gyújtást, alapjáratcsavaron tekerni. Szinkront nagyvonalakban belőni... Utána már nagyon kultúráltan járt...

www.callook.freeblog.hu

KURVA JÓ!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.