www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:18:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404110 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8884 Dátum: 2010 Március 25, 10:36:40 »

Az meg elég abszurd dolog, hogy neki akarsz állni a Weberek szétbombázásának, úgy, hogy még nem voltak tisztességesen beállítva.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8883 Dátum: 2010 Március 25, 10:33:40 »

Mondjuk az is érdekes, hogy fecskendővel a torkokba spriccelve beindul, ha meg rápumpálsz, akkor nem... Hiszen a torkokba a gyorsítók szépen spriccelnek pumpáláskor... Nézted már, hogy történik-e bespriccelés gázadáskor? Nézted, hogy hidegindítás előtt mekkora a benzinszint az úszókban? Illetve többször találkoztam olyan esettel is, hogy az egyik torok lelazult, mert a szívócső talpánál az anya felfekvő felülete nem volt párhuzamos...

Ha neki akarsz állni magad, akkor azért első körben vegyél egy jó szinkrontesztert, CO-műszert és a gyújtásállításhoz sem baj, ha van cuccod. Amikor ősszel összefutottunk Nagycenken, akkor az egyik oldali karbid forró volt, a másik oldali meg hideg... Nem pici eltérés volt hőfokban... Ez annyit jelent, hogy az egyik oldal jóval dúsabb a másiknál. Én úgy kezdeném, hogy szelephézag ellenőrzés (Hiába mondja bárki, hogy jó, le kell ellenőrizni), zárásszög és előgyújtás ellenőrzés (Hiába állították be tavaly), aztán szinkronteszterrel a 2 oldalt összehozni. Utána jöhet a CO-állítás hengerenként. Ez egy külön tészta, ha hengerenként tudsz CO-t mérni, vagy akár leömlő hőmérsékletet, akkor egyszerűen lehet állítani. Ha ez a lehetőség nincsen, akkor is van egy módszer, csak kell egy nagyon pontos fordulatszámmérő és sok idő:
Be kell állítani az alapjárati fordulatot mondjuk 800-ra. Ezután az egyik torok CO-csavarján el kell kezdeni kifelé tekerni 1/4 fordulatonként egészen addig, míg az alapjárat emelkedik, hiszen a legideálisabb benzin-levegő keveréknél lesz a fordulat a legmagasabb. Amikor elértük ezt az ideális állapotot, akkor jöhet egy másik torok. Ha a kitekerésre csökken az alapjárat, akkor befele tekerjük a CO-csavart, szintén addig, amíg az alapjárat a legmagasabb lesz. Természetesen közben mindig korrigálni kell az alapjáratot.
Ez csak amolyan kényszermegoldás, írtó időigényes és közel sem olyan pontos, mintha CO-t mérnél hengerenként, na és igen pontos fordulatszámmérő kell hozzá. Én egyszer állítottam így, akkor egy méréshatár-váltós műszert használtam és 1500-as méréshatárban.
Duplakarbinál mindegyik beállítási fázis után érezhető változás történik, de ha egyet kihagysz, pl szar a két oldal közti szinkron, akkor hiába állítasz CO-t...
Másik tévhit, hogy az ugyanannyira kitekert CO-csavar ugyanolyan CO-értéket eredményez. Én minden Webert, Dellortot felszereléskor 2,5-3 fordulatra kitekert CO-csavarral teszek fel, de utána CO-mérésnél nem egyedi eset, hogy pl. az egyik hengernél 6-os, amásiknál, meg 0,5-ös CO-t mérek...


« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 25, 10:38:04 írta callook »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8882 Dátum: 2010 Március 25, 10:28:23 »

Ha neki akarsz állni magad, akkor azért első körben vegyél egy jó szinkrontesztert, CO-műszert és a gyújtásállításhoz sem baj, ha van cuccod. Amikor ősszel összefutottunk Nagycenken, akkor az egyik oldali karbid forró volt, a másik oldali meg hideg... Nem pici eltérés volt hőfokban... Ez annyit jelent, hogy az egyik oldal jóval dúsabb a másiknál. Én úgy kezdeném, hogy szelephézag ellenőrzés (Hiába mondja bárki, hogy jó, le kell ellenőrizni), zárásszög és előgyújtás ellenőrzés (Hiába állították be tavaly), aztán szinkronteszterrel a 2 oldalt összehozni. Utána jöhet a CO-állítás hengerenként. Ez egy külön tészta, ha hengerenként tudsz CO-t mérni, vagy akár leömlő hőmérsékletet, akkor egyszerűen lehet állítani. Ha ez a lehetőség nincsen, akkor is van egy módszer, csak kell egy nagyon pontos fordulatszámmérő és sok idő:
Be kell állítani az alapjárati fordulatot mondjuk 800-ra. Ezután az egyik torok CO-csavarján el kell kezdeni kifelé tekerni 1/4 fordulatonként egészen addig, míg az alapjárat emelkedik, hiszen a legideálisabb benzin-levegő keveréknél lesz a fordulat a legmagasabb. Amikor elértük ezt az ideális állapotot, akkor jöhet egy másik torok. Ha a kitekerésre csökken az alapjárat, akkor befele tekerjük a CO-csavart, szintén addig, amíg az alapjárat a legmagasabb lesz. Természetesen közben mindig korrigálni kell az alapjáratot.
Ez csak amolyan kényszermegoldás, írtó időigényes és közel sem olyan pontos, mintha CO-t mérnél hengerenként, na és igen pontos fordulatszámmérő kell hozzá. Én egyszer állítottam így, akkor egy méréshatár-váltós műszert használtam és 1500-as méréshatárban.
Duplakarbinál mindegyik beállítási fázis után érezhető változás történik, de ha egyet kihagysz, pl szar a két oldal közti szinkron, akkor hiába állítasz CO-t...
Másik tévhit, hogy az ugyanannyira kitekert CO-csavar ugyanolyan CO-értéket eredményez. Én minden Webert, Dellortot felszereléskor 2,5-3 fordulatra kitekert CO-csavarral teszek fel, de utána CO-mérésnél nem egyedi eset, hogy pl. az egyik hengernél 6-os, amásiknál, meg 0,5-ös CO-t mérek...


Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha. Nagyon nehezen indult el eddig is, most már szinte sehogy se. Itt nem ért hozzá senki, pedig már hetek óta próbálok felhajtani valami szerelőt. Belefáradtam. Mivel nem hiszem el, hogy nem lehet beállítani nekiállok magam! Mindig is nehezen indult de most nagyon rossz.  Ennél szarabb nem lesz már / jelenleg napi első indítás 10-15perc szenvedés és/vagy légszűrő leszedés torkokba benzin spriccelés kéthengerezés. Ha beindul, akkor megy rendesen (bár nincs viszonyítási alapom csak az 1200es öreg motor). Viszont áll pár órát, akkor nehezen vagy nem indul.

http://www.racetep.com/weber/40IDF70.pdf

Itt a rajza ennek szaros Webernek! Hol álljak neki?? Inkább szétszedem megnézem magam, de most már legyen valami!
AC jó, gyújtás jó, trafó új, gyertya új....a rohadt weberekkel lesz valami, amitől nem indul

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8881 Dátum: 2010 Március 25, 09:41:02 »

szivató működik rendesen?
nem szív falsot?
szerintem nincs is szivató Roll Eyes egyáltalán weber párról van szó?
 Alapjárat mikortól van? és az hibátlan fékezésnél is? és öt percet is tud magában járni ? kéthengerezés lehet attól hogy 2henger bezabál és attól is hogy alapjáraton nem kap kaját  és a másik kettőnek kell odáig felhúznia hogy bírjon beindulni és dolgozni csak akkor fog ha minden ideális neki .....
jó szórakozás én nagyon élveztem ......

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #8880 Dátum: 2010 Március 25, 09:10:39 »

igen
szivató működik rendesen?
nem szív falsot?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8879 Dátum: 2010 Március 25, 08:18:58 »

Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha.
nekem a bogár széria karbu csinálta ugyanezt, mikor az úszóház eresztett, mert az a csavar, ahol a főfúvókáért benyúlsz alátétje szar volt már, és ott elcsöpögött a benya és addíg kellett forgatni a motort míg fel nem termelődött megint.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8878 Dátum: 2010 Március 25, 00:45:48 »

Ha beindul, utána megy?
igen
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #8877 Dátum: 2010 Március 25, 00:35:58 »

Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha. Nagyon nehezen indult el eddig is, most már szinte sehogy se. Itt nem ért hozzá senki, pedig már hetek óta próbálok felhajtani valami szerelőt. Belefáradtam. Mivel nem hiszem el, hogy nem lehet beállítani nekiállok magam! Mindig is nehezen indult de most nagyon rossz.  Ennél szarabb nem lesz már / jelenleg napi első indítás 10-15perc szenvedés és/vagy légszűrő leszedés torkokba benzin spriccelés kéthengerezés. Ha beindul, akkor megy rendesen (bár nincs viszonyítási alapom csak az 1200es öreg motor). Viszont áll pár órát, akkor nehezen vagy nem indul.

http://www.racetep.com/weber/40IDF70.pdf

Itt a rajza ennek szaros Webernek! Hol álljak neki?? Inkább szétszedem megnézem magam, de most már legyen valami!
AC jó, gyújtás jó, trafó új, gyertya új....a rohadt weberekkel lesz valami, amitől nem indul
Ha beindul, utána megy?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8876 Dátum: 2010 Március 25, 00:17:00 »

Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha. Nagyon nehezen indult el eddig is, most már szinte sehogy se. Itt nem ért hozzá senki, pedig már hetek óta próbálok felhajtani valami szerelőt. Belefáradtam. Mivel nem hiszem el, hogy nem lehet beállítani nekiállok magam! Mindig is nehezen indult de most nagyon rossz.  Ennél szarabb nem lesz már / jelenleg napi első indítás 10-15perc szenvedés és/vagy légszűrő leszedés torkokba benzin spriccelés kéthengerezés. Ha beindul, akkor megy rendesen (bár nincs viszonyítási alapom csak az 1200es öreg motor). Viszont áll pár órát, akkor nehezen vagy nem indul.

http://www.racetep.com/weber/40IDF70.pdf

Itt a rajza ennek szaros Webernek! Hol álljak neki?? Inkább szétszedem megnézem magam, de most már legyen valami!
AC jó, gyújtás jó, trafó új, gyertya új....a rohadt weberekkel lesz valami, amitől nem indul
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8875 Dátum: 2010 Március 23, 20:36:50 »

76mm. egy csapágyfészket kell alakítani kicsit és és mehet bele.
köszi  Kiss

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8874 Dátum: 2010 Március 23, 18:05:54 »

76mm. egy csapágyfészket kell alakítani kicsit és és mehet bele.
ha már hülyeségeknél tartunk! hogy is volt az okosság vagy 100oldallal visszáb Roll Eyes  a 2.1 vizesboxer főtengelyét lehet typ1 blokkba bele piszkálni és az 69löket helyett 70-mennyi ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8873 Dátum: 2010 Március 23, 18:04:04 »

ha már hülyeségeknél tartunk! hogy is volt az okosság vagy 100oldallal visszáb Roll Eyes  a 2.1 vizesboxer főtengelyét lehet typ1 blokkba bele piszkálni és az 69löket helyett 70-mennyi ?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8872 Dátum: 2010 Március 22, 21:53:16 »

Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.  Tongue
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"


Meg a nagy tengelyt se feledd! Legalább 324-est, hogy 3000-es fordulat alatt olyan erős legyen, mint egy szétkopott 1200-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #8871 Dátum: 2010 Március 20, 12:31:58 »

és addigra a tiéd pont eladó lesz  Evil Evil
Tiédről ne is beszéljünk, lassan olyan lesz mint "Urlich".. Evil
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8870 Dátum: 2010 Március 19, 19:08:39 »

Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.  Tongue
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"


és addigra a tiéd pont eladó lesz  Evil Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8869 Dátum: 2010 Március 19, 13:16:45 »

Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.  Tongue
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"

Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8868 Dátum: 2010 Március 19, 09:53:20 »

Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.  Tongue
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"

Stunt szerint: mióta bezárt a lipót, egyre több érdekességet csinálnak Roll Eyes Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8867 Dátum: 2010 Március 19, 07:54:12 »

Grin calloknak gratula nem sokan csináltak olyan mocit a földhátán mint ő  Wink
Stunt szerint: mióta bezárt a lipót, egyre több érdekességet csinálnak Roll Eyes Grin

Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8866 Dátum: 2010 Március 19, 07:22:02 »

ezt biztos tapasztalatból mondod  Roll Eyes
VAN akinek megy hallomásból  is:Smiley Grin calloknak gratula nem sokan csináltak olyan mocit a földhátán mint ő  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 19, 07:27:00 írta ABU »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8865 Dátum: 2010 Március 18, 22:11:11 »

Ugyan, kínlódás!? Laza szórakozás volt az egész...  Roll Eyes
Meg különben is, ki a tököm szórakozik a gyári teherautó dugókkal...

szegény callook meg mit össze kínlódott Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8864 Dátum: 2010 Március 18, 20:41:03 »

ezt biztos tapasztalatból mondod  Roll Eyes
ha azt nézed volt már vizes kocsim is (nem vagyok rá büszke Grin )

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8863 Dátum: 2010 Március 18, 20:20:56 »

Szerintem meg vizes. Így nem baró.
ezt biztos tapasztalatból mondod  Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8862 Dátum: 2010 Március 18, 19:53:21 »

Ez egy 2.1-es WBX moci melynek a hűtőjét egy bogi turbinaházban helyezték el , sztem baró  Wink
Szerintem meg vizes. Így nem baró.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8861 Dátum: 2010 Március 18, 19:52:16 »

Micsoda? az übergáz venti a centrifugálturbina helyett? vagy a kompresszor?ű

Nemszóltam, így még übergázabb.
Ez egy 2.1-es WBX moci melynek a hűtőjét egy bogi turbinaházban helyezték el , sztem baró  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 18, 19:54:38 írta ESZ-764 »

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #8860 Dátum: 2010 Március 18, 19:43:47 »

Ez de mekkora ötlet  Shocked
Micsoda? az übergáz venti a centrifugálturbina helyett? vagy a kompresszor?ű

Nemszóltam, így még übergázabb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8859 Dátum: 2010 Március 18, 08:21:50 »

szegény callook meg mit össze kínlódott Grin
Én is előtte álltam , de sajna anyagi okokból leállt a projekt.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8858 Dátum: 2010 Március 18, 08:19:28 »

Ez de mekkora ötlet  Shocked
szegény callook meg mit össze kínlódott Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8857 Dátum: 2010 Március 18, 07:58:44 »

Ez de mekkora ötlet  Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8856 Dátum: 2010 Március 17, 17:22:18 »

very 90-es évek közepe/vége syle. akkoriban nekem is nagyon tetszett volna.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8855 Dátum: 2010 Március 17, 13:53:41 »

Azt már lesz@rom, örülök, hogy rögtön nem hullott szét... Ha beb@szik, akkor szétszedem, aztán átpakolom az egészet egy typ1 blokkba... Annál nem lehet nagyot tévedni, ezért használják a puhapöcsüek  Grin


Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8854 Dátum: 2010 Március 17, 09:45:15 »

Azt már lesz@rom, örülök, hogy rögtön nem hullott szét... Ha beb@szik, akkor szétszedem, aztán átpakolom az egészet egy typ1 blokkba... Annál nem lehet nagyot tévedni, ezért használják a puhapöcsüek  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8853 Dátum: 2010 Március 17, 09:41:20 »

Azt már lesz@rom, örülök, hogy rögtön nem hullott szét... Ha beb@szik, akkor szétszedem, aztán átpakolom az egészet egy typ1 blokkba... Annál nem lehet nagyot tévedni, ezért használják a puhapöcsüek  Grin


Majd terhelésen szétugrik. Ami késik, nem múlik.  Evil

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #8852 Dátum: 2010 Március 16, 22:07:40 »

odaadtam valakinek, aki lehet megvenné, csak megnézi, hogy elfér-e neki..ez volt 3 hete..úh egyelőre nem tudok róla több képet csinálni. lassan majd visszaszerzem... mi érdekel bővebben?

Az érdekelne hogy hogyan lett kialakítva a közdarab meg a fogaskerekek, hogy frankó legyen minden a második olajpumpában is.
Ha typ1hez jó, akkor lehet, hogy jó lenne egy második olajkörhöz, amit lehet a turbóhoz használni. Bár ez még csak terv, de nem lehet elég korán kezdeni a gondolkozást. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8851 Dátum: 2010 Március 16, 22:05:22 »

Nagyon kultúráltan szól alapjáraton és fordulaton is. Szépen bemelegedett 90 fokra, az olajnyomás, alapjárat végig rendben volt. Eddig semmi rendellenes. Azért pár liter benzint már megetettem vele.


Majd terhelésen szétugrik. Ami késik, nem múlik.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #8850 Dátum: 2010 Március 16, 12:59:38 »

g60 felni?

Az milyen is mindig elnyomja az ékszij cserélős videó. Grin

 Evil

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8849 Dátum: 2010 Március 16, 12:58:14 »


g60 felni?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #8848 Dátum: 2010 Március 16, 12:56:42 »

http://zalaihirlap.hu/cimlapon/20100312_aszfaltra_termett_bogar

 Evil

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #8847 Dátum: 2010 Március 16, 11:53:11 »

Keresek.
-Szűrős vagy nem szűrős DE NAGYOBB SZÁLLÍTÁSÚ olajpumpát.
- és 1,7L +olajteknőt

S.O.S Mert mennék a géppel!!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8846 Dátum: 2010 Március 16, 10:20:10 »

Jobban körbe tudnád fényképezni, mert érdekelne egy két megoldás róla.
Kösz előre is.

odaadtam valakinek, aki lehet megvenné, csak megnézi, hogy elfér-e neki..ez volt 3 hete..úh egyelőre nem tudok róla több képet csinálni. lassan majd visszaszerzem... mi érdekel bővebben?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Razor Edge
Hozzászólások: 37


« Hozzászólás #8845 Dátum: 2010 Március 16, 05:14:33 »

Ma volt egy kis időm, ugyhogy ismét feldobtam a váltót, önindítót, vezetékeket, benzincsövet az új motoromra, hogy egy picit még járassam és a beállításokkal is mókoljak. (Legutóbb csak kb 15 percet járt és csak gyújtást lőttük be, meg a botrányos karbiszinkronon valamelyest javítottunk.)
Most első körben a szinkront 100%-ra beállítottam, utána meg CO műszerrel mértem leömlőnként az alapjárati CO értéket, és beállítottam azt torkonként. (Ezzel el lehet játszani, mert ha egy toroknál tekerünk a CO-csavaron, akkor változik az alapjárat és ezáltal az összes leömlőnél mért CO-érték, ezért jópárszor kell mérni és folyamatosan állítani az alapjárati keveréken és az alapjáraton egyaránt.)
Miután végeztem a beállításokkal, felszereltem a dobot is. Nagyon kultúráltan szól alapjáraton és fordulaton is. Szépen bemelegedett 90 fokra, az olajnyomás, alapjárat végig rendben volt. Eddig semmi rendellenes. Azért pár liter benzint már megetettem vele.


Gratula ! Őrülők hogy kezd össze állni .

Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.