www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:48:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406636 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9564 Dátum: 2010 Június 10, 22:43:22 »

A tapasztalatok alapján arra jutottam, hogy DRLA 40... Weberrel soha sem tudtam olyan szintig jutni, mit Dells'-el... Meg ezzel a karbi párral már autón kívül ment a motor 1,5 órát, csak most valami lelte... Előtte meg Monyó 1,6 mociján volt évekig... Jó lesz az, csak picit mókolnom kell... Csabi mondta ma (ex-Stunt Cal looker), hogy nagyon pici baj van csak, szánjak rá holnap fél órát...

Nem bírtad ki mi?  Grin
Miért ragaszkodsz a dellorto-hoz?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9563 Dátum: 2010 Június 10, 22:39:46 »

Jaaa, lehet ezzel függ össze a dolog!! Most olyan szőrős vagyok, mint általában te...  Wink

kitartás mág egy 20-30 ilyen nap és hibátlan lesz a gép Grin
Én kb.20-szor vettem ki a motort és 4-szer szettem szét annó Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9562 Dátum: 2010 Június 10, 22:39:15 »

Ááá, nem keseredtem el!! Sőt, ma már mentem vele 20 métert  Grin Fordulaton mikor beindult a 4 henger...

Nem bírtad ki mi?  Grin
Miért ragaszkodsz a dellorto-hoz?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9561 Dátum: 2010 Június 10, 22:38:12 »

Nem fosok... Csak héten picit kapkodós voltam, mert Sopronban holnap VW-tali, és megmondták, hogy pxcsán rugnap ha gyalog megyek... (2 percre van a házunk a talitól gyalog...)

kitartás mág egy 20-30 ilyen nap és hibátlan lesz a gép Grin
Én kb.20-szor vettem ki a motort és 4-szer szettem szét annó Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9560 Dátum: 2010 Június 10, 22:36:18 »

Ááá, nem keseredtem el!! Sőt, ma már mentem vele 20 métert  Grin Fordulaton mikor beindult a 4 henger...

Uhhh nem volt könnyű napod. Tudom milyen ez a fáradt-ideges-nemakarösszejönni-kapkodós szerelés, ami még több bajt szül.
Na de jó lesz az most már,fel a fejjel Wink
Már csak 1 hét az államvizsgáig, és újra bújhatom én is a gépem Cheesy

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9559 Dátum: 2010 Június 10, 22:33:33 »

Ma eljutottam odáig, hogy beindítom autóban a motort. Minden a helyén, indítózás. A motor nem indult, csak kb. 10 másodpercenként durrant egyet meg lőt egy lángcsóvát... Oké, van valami a gyújtással... Leellenőriztem mindent (gyújtássorrend, szikra stb...) Elméletileg minden rendben... Persze a design, vagy mi a f@szom miatt a gyújtáskábelek és a trafó a turbinaház mőgé bujtatva, így minden dupla szopó... Végül kibuhertam a trafót a turbinaház mögül, de idegességemben még a hall-jeladó saruit is leszabtam... Aztán végső elkeseredésemben szelepfedél le, megnézem, hogy tényleg az 1. henger felé áll-e a rotor, amikor az a henger van felső holtponton. Hát nem!! Elfelejtettem, hogy a motor összerakásánál esztétikai okokból (hogy a hall-jeladó vezetéke hátrafelé álljon), az elosztót elraktam 180 fokkal... Szóval, felcseréltem minden gyújtókábelt a vele szemköztivel, eredmény, hogy a motor rögtön beindult... Jött a következő probléma: csak 2 henger megy... Apu erre kicsit elforgatta, hátha beindul a másik kettő is... Kb. ekkor vettem észre, hogy a lábamra fröcsög az olaj... Autó leállít, befekszem alá, hogy kiderítsem az olajhűtő, a cső, a fittingek vagy mi a f@szom szállt el... Ekkor vettem észre, hogy a nagy izgalomban nem tettem vissza a szelepfedelet!! Szelepfedél vissza, pucolás, aztán vizsgálódás... Az 1-es és 2-es henger nem megy, aminek az oka, hogy a jobb oldali Dellortoval valami történt, ami miatt a gyorsítón ömlik bele az anyag... Gyorsan lekaptam a fedelet, ellenőriztem pár dolgot, de nem kerültem közelebb a megoldáshoz... Holnap leszerelem és szétszedem, vagy ideiglenesen feldobok rá egy pár felújított IDF-et... A nap végeredménye az lett, hogy van egy nyakig olajos mocim, kusza kábelekkel, légszűrőre ideiglenesen felgányolt trafóval... A kipufogó meg, ami túl lóg a lökösön 3szor égette szét a lábamat... Ja, és egy kisöreg közben letolatta a garázskapumat!! Leszabta  a kapu szárnyát, kimozdította a tokot a helyéről!! Azt is heftelhettem, hogy be tudjam zárni estére a vasat... Fáradt, koszos és szőrős vagyok... 2 sör már megvolt, jön a harmadik meg a zuhany, aztán holnap folytatom...
kitartás mág egy 20-30 ilyen nap és hibátlan lesz a gép Grin
Én kb.20-szor vettem ki a motort és 4-szer szettem szét annó Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9558 Dátum: 2010 Június 10, 22:32:13 »

Ma eljutottam odáig, hogy beindítom autóban a motort. Minden a helyén, indítózás. A motor nem indult, csak kb. 10 másodpercenként durrant egyet meg lőt egy lángcsóvát... Oké, van valami a gyújtással... Leellenőriztem mindent (gyújtássorrend, szikra stb...) Elméletileg minden rendben... Persze a design, vagy mi a f@szom miatt a gyújtáskábelek és a trafó a turbinaház mőgé bujtatva, így minden dupla szopó... Végül kibuhertam a trafót a turbinaház mögül, de idegességemben még a hall-jeladó saruit is leszabtam... Aztán végső elkeseredésemben szelepfedél le, megnézem, hogy tényleg az 1. henger felé áll-e a rotor, amikor az a henger van felső holtponton. Hát nem!! Elfelejtettem, hogy a motor összerakásánál esztétikai okokból (hogy a hall-jeladó vezetéke hátrafelé álljon), az elosztót elraktam 180 fokkal... Szóval, felcseréltem minden gyújtókábelt a vele szemköztivel, eredmény, hogy a motor rögtön beindult... Jött a következő probléma: csak 2 henger megy... Apu erre kicsit elforgatta, hátha beindul a másik kettő is... Kb. ekkor vettem észre, hogy a lábamra fröcsög az olaj... Autó leállít, befekszem alá, hogy kiderítsem az olajhűtő, a cső, a fittingek vagy mi a f@szom szállt el... Ekkor vettem észre, hogy a nagy izgalomban nem tettem vissza a szelepfedelet!! Szelepfedél vissza, pucolás, aztán vizsgálódás... Az 1-es és 2-es henger nem megy, aminek az oka, hogy a jobb oldali Dellortoval valami történt, ami miatt a gyorsítón ömlik bele az anyag... Gyorsan lekaptam a fedelet, ellenőriztem pár dolgot, de nem kerültem közelebb a megoldáshoz... Holnap leszerelem és szétszedem, vagy ideiglenesen feldobok rá egy pár felújított IDF-et... A nap végeredménye az lett, hogy van egy nyakig olajos mocim, kusza kábelekkel, légszűrőre ideiglenesen felgányolt trafóval... A kipufogó meg, ami túl lóg a lökösön 3szor égette szét a lábamat... Ja, és egy kisöreg közben letolatta a garázskapumat!! Leszabta  a kapu szárnyát, kimozdította a tokot a helyéről!! Azt is heftelhettem, hogy be tudjam zárni estére a vasat... Fáradt, koszos és szőrős vagyok... 2 sör már megvolt, jön a harmadik meg a zuhany, aztán holnap folytatom...
Uhhh nem volt könnyű napod. Tudom milyen ez a fáradt-ideges-nemakarösszejönni-kapkodós szerelés, ami még több bajt szül.
Na de jó lesz az most már,fel a fejjel Wink
Már csak 1 hét az államvizsgáig, és újra bújhatom én is a gépem Cheesy
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9557 Dátum: 2010 Június 10, 21:50:34 »

Ma eljutottam odáig, hogy beindítom autóban a motort. Minden a helyén, indítózás. A motor nem indult, csak kb. 10 másodpercenként durrant egyet meg lőt egy lángcsóvát... Oké, van valami a gyújtással... Leellenőriztem mindent (gyújtássorrend, szikra stb...) Elméletileg minden rendben... Persze a design, vagy mi a f@szom miatt a gyújtáskábelek és a trafó a turbinaház mőgé bujtatva, így minden dupla szopó... Végül kibuhertam a trafót a turbinaház mögül, de idegességemben még a hall-jeladó saruit is leszabtam... Aztán végső elkeseredésemben szelepfedél le, megnézem, hogy tényleg az 1. henger felé áll-e a rotor, amikor az a henger van felső holtponton. Hát nem!! Elfelejtettem, hogy a motor összerakásánál esztétikai okokból (hogy a hall-jeladó vezetéke hátrafelé álljon), az elosztót elraktam 180 fokkal... Szóval, felcseréltem minden gyújtókábelt a vele szemköztivel, eredmény, hogy a motor rögtön beindult... Jött a következő probléma: csak 2 henger megy... Apu erre kicsit elforgatta, hátha beindul a másik kettő is... Kb. ekkor vettem észre, hogy a lábamra fröcsög az olaj... Autó leállít, befekszem alá, hogy kiderítsem az olajhűtő, a cső, a fittingek vagy mi a f@szom szállt el... Ekkor vettem észre, hogy a nagy izgalomban nem tettem vissza a szelepfedelet!! Szelepfedél vissza, pucolás, aztán vizsgálódás... Az 1-es és 2-es henger nem megy, aminek az oka, hogy a jobb oldali Dellortoval valami történt, ami miatt a gyorsítón ömlik bele az anyag... Gyorsan lekaptam a fedelet, ellenőriztem pár dolgot, de nem kerültem közelebb a megoldáshoz... Holnap leszerelem és szétszedem, vagy ideiglenesen feldobok rá egy pár felújított IDF-et... A nap végeredménye az lett, hogy van egy nyakig olajos mocim, kusza kábelekkel, légszűrőre ideiglenesen felgányolt trafóval... A kipufogó meg, ami túl lóg a lökösön 3szor égette szét a lábamat... Ja, és egy kisöreg közben letolatta a garázskapumat!! Leszabta  a kapu szárnyát, kimozdította a tokot a helyéről!! Azt is heftelhettem, hogy be tudjam zárni estére a vasat... Fáradt, koszos és szőrős vagyok... 2 sör már megvolt, jön a harmadik meg a zuhany, aztán holnap folytatom...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 10, 21:52:13 írta callook »

Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #9556 Dátum: 2010 Június 10, 12:23:04 »

te csinaltad ?? Kabelessel ??Smiley)
neeem  valami amcsi állat épitette  Smiley

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
xoyox
« Hozzászólás #9555 Dátum: 2010 Június 10, 11:24:29 »

tessék motortuning Grin Grin Grin
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
te csinaltad ?? Kabelessel ??Smiley)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9554 Dátum: 2010 Június 10, 09:45:51 »

keresek 2.1 vizesboxer főtengelyt!  Roll Eyes

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9553 Dátum: 2010 Június 10, 09:23:23 »

Red Baron
8.26@ 177mph

http://www.youtube.com/watch?v=oYf_pjjWZaA&feature=player_embedded

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9552 Dátum: 2010 Június 10, 09:20:25 »

"RESULTS:

Here are the glorious winners of our DFL 402 Cal-Look Trophy-

1. Dirk Kunold (left - 1/4 mile ET 12,651 sec.)
2. Jo Standaert (right - 1/4 mile ET 12,729 sec.)
3. Udo Widmann (middle - 1/4 mile ET 12,849 sec.)"



[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9551 Dátum: 2010 Június 10, 07:18:06 »

tessék motortuning Grin Grin Grin
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ha jól látom, akkor ez állat! Grin Megy is?
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #9550 Dátum: 2010 Június 10, 07:00:38 »

tessék motortuning Grin Grin Grin


gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9549 Dátum: 2010 Június 09, 16:28:52 »

Papírt. De volt amikor siettem és alut dobtam be. Tragédia nem történt.
Új szívócsonkhoz adják a papírt, de bogárboltban is kapható, illetve tömítőlemezből vágható...

Akkor majd vágok magamnak, amikor a szívócső és a karbi közé betettem még pluszba a bakelit hőgátat,
akkor is magam vágtam papír tömítést hozzá, alá és felé. Köszi a tippet srácok, biztos ami biztos kicserélem Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9548 Dátum: 2010 Június 09, 16:11:57 »

Papírt. De volt amikor siettem és alut dobtam be. Tragédia nem történt.
Új szívócsonkhoz adják a papírt, de bogárboltban is kapható, illetve tömítőlemezből vágható...

Akkor most mit használsz?
Többiek?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9547 Dátum: 2010 Június 09, 13:22:53 »

A Maresz nem arra gondolt, hogy át van vágva a tömítés, hanem, hogy az alu tömítés az úgy tömít, hogy nem sík, hanem körbefut egy U-profilú préselés, ami összenyomódva tömít. De ez az U-profil nem külön-külön van a torkok körül, hanem a 2 torkot együttesen öleli át. Ennek ellenére én úgy gondolom, hogy jó esetben ha ráhúzod a szívótorkot, akkor megszünik a kapcsolat a két torok között, de ez nem 100%... A papírnál biztos el lesz választva a két oldal... Bár nekem volt olyan papírtömítésem, amit meg kikezdett a benzin, pedig nem én vágtam... Egyébként nagy tragédiát nem okoz, ha picit átereszt a két torok közt, hiszen az sem okoz broblémát amikor egy kiegyenlítőcsővel összekötik az átelenes karbik szívócsonkjait...

Akkor most mit használsz?
Többiek?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9546 Dátum: 2010 Június 09, 13:20:11 »

néz meg egy alu tömitést!az szélén egy nyomott peremen tömit de középen nem csinál semmit
basszus tényleg!!
íííí nekem is olyan van bent pedig  Undecided
na akkor lehet csere papírosra.
lehet olyat kapni? vagy vágjak? van egy nagy táblányi anyagom
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9545 Dátum: 2010 Június 09, 10:45:15 »

Szerintem meg van rajta két weiland kompresszor.

Akkor mégiscsak jól gondoltam, jee Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9544 Dátum: 2010 Június 09, 09:19:34 »

Szerintem meg van rajta két weiland kompresszor.
az bizony!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9543 Dátum: 2010 Június 09, 08:53:04 »

2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz. Wink
Szerintem meg van rajta két weiland kompresszor.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9542 Dátum: 2010 Június 09, 08:41:24 »

A Maresz nem arra gondolt, hogy át van vágva a tömítés, hanem, hogy az alu tömítés az úgy tömít, hogy nem sík, hanem körbefut egy U-profilú préselés, ami összenyomódva tömít. De ez az U-profil nem külön-külön van a torkok körül, hanem a 2 torkot együttesen öleli át. Ennek ellenére én úgy gondolom, hogy jó esetben ha ráhúzod a szívótorkot, akkor megszünik a kapcsolat a két torok között, de ez nem 100%... A papírnál biztos el lesz választva a két oldal... Bár nekem volt olyan papírtömítésem, amit meg kikezdett a benzin, pedig nem én vágtam... Egyébként nagy tragédiát nem okoz, ha picit átereszt a két torok közt, hiszen az sem okoz broblémát amikor egy kiegyenlítőcsővel összekötik az átelenes karbik szívócsonkjait...

Nekem az alu tömítésen is külön van a két torok, nincs átvágva a két torok között.
A papír tömítés jobb?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9541 Dátum: 2010 Június 09, 08:34:39 »

Nekem az alu tömítésen is külön van a két torok, nincs átvágva a két torok között.
A papír tömítés jobb?
néz meg egy alu tömitést!az szélén egy nyomott peremen tömit de középen nem csinál semmit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9540 Dátum: 2010 Június 09, 08:29:38 »

Ez nem az lesz... Annál a hajtás a hengerfejekre megy, mert felülvezéreltek. Ezen a képen a hengerfejek fölé megy a hajtás, talán kompresszorokra, vagy valami mechanikus befecsire. A hengerek alatt látszanak a harmónikacsövek is, amiben a lökőrudak menekk a hagyományos vezérműtengelyről az oldalankénti 4 szelepre.

2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz. Wink

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9539 Dátum: 2010 Június 08, 23:24:41 »

2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz. Wink
Eszem ágába nem jutott volna erre recskázni Grin Csak érdekelt, hogy mi ez...
És a fogaskerekek, meg a szíjhajtás az is része neki? Mert az érdekel főként, az a szembetűnő. Először azt hittem kompresszor vagy valami hasonló...

erre gondoltál?
Erre!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 09, 00:24:54 írta somci »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #9538 Dátum: 2010 Június 08, 21:57:48 »

2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Sompi
« Hozzászólás #9537 Dátum: 2010 Június 08, 21:56:23 »

erre gondoltál?

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9536 Dátum: 2010 Június 08, 21:55:08 »

http://dirtyphonik.skynetblogs.be/post/7602908/bling-bling
Ez mi a csöcs?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9535 Dátum: 2010 Június 08, 21:26:24 »

ami sima duplaszivos tömités az középen (aluminium amit gyári készletben van) nem tömit h képen lévő(ami tati) küld ide oda tudjon cirkulálni a cucc!!


webernél nincs meg a metszet a 2 henger között ezért ha berakod az alu tömitést akár jo, megszopathatod magad:)

de pl a jobb szivócsöhöz cb..... ahoz papir tömitést adnak ami 2 hengert külön tömiti nem ugy mint az alu!
Nekem az alu tömítésen is külön van a két torok, nincs átvágva a két torok között.
A papír tömítés jobb?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9534 Dátum: 2010 Június 08, 15:17:28 »

milyen más tömítés???
ami sima duplaszivos tömités az középen (aluminium amit gyári készletben van) nem tömit h képen lévő(ami tati) küld ide oda tudjon cirkulálni a cucc!!


webernél nincs meg a metszet a 2 henger között ezért ha berakod az alu tömitést akár jo, megszopathatod magad:)

de pl a jobb szivócsöhöz cb..... ahoz papir tömitést adnak ami 2 hengert külön tömiti nem ugy mint az alu!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9533 Dátum: 2010 Június 08, 11:44:15 »

webert ez összekkötés ha lenne mge is mokázná

más tömités is kell alá nem az alu szerü amit adnak

milyen más tömítés???
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9532 Dátum: 2010 Június 08, 09:55:49 »

Engem érdekelne turbósricsi mocija. Valakinek valami infója?
amugy nem egy üzembiztos szerkezet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9531 Dátum: 2010 Június 08, 09:54:39 »

Nincs élő ember, aki tud konkrétumot arról a motorról, de sztem átlagos alkatrészekből van összerakva. Talán egy vezérműtengely de sztem dugók, hajtókarok, főtengely és talán még a szelepek is gyárik vagy gyári közeliek lehetnek.

Maresz, van róla video? Hallottam, hogy jót ment a hétvégén
lesz!4000 alatt nem is megy turboja.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9530 Dátum: 2010 Június 08, 09:50:18 »

Tehát a részletek titkok.

Nincs élő ember, aki tud konkrétumot arról a motorról, de sztem átlagos alkatrészekből van összerakva. Talán egy vezérműtengely de sztem dugók, hajtókarok, főtengely és talán még a szelepek is gyárik vagy gyári közeliek lehetnek.

Maresz, van róla video? Hallottam, hogy jót ment a hétvégén

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9529 Dátum: 2010 Június 08, 08:40:36 »

Ez a kis összenyitás egyébként a gázlengéseket hivatott csökkenteni. Rövid szívócsőnél nincs nagy jelentősége.

webert ez összekkötés ha lenne mge is mokázná

más tömités is kell alá nem az alu szerü amit adnak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9528 Dátum: 2010 Június 08, 08:37:11 »

Ez a kis összenyitás egyébként a gázlengéseket hivatott csökkenteni. Rövid szívócsőnél nincs nagy jelentősége.

ez a vágat a kérdés Undecided van ilyen az idf-én is?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9527 Dátum: 2010 Június 07, 21:52:41 »

nincs



egy torok egy henger
köszi!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9526 Dátum: 2010 Június 07, 21:50:51 »

ez a vágat a kérdés Undecided van ilyen az idf-én is?
nincs



egy torok egy henger

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9525 Dátum: 2010 Június 07, 21:46:17 »

Hirtelen nem értem a kérdést, de van egy ilyen képem az enyémről, itt látszik a talpi rész kicsit.
ez a vágat a kérdés Undecided van ilyen az idf-én is?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.