www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 21:03:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3408917 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9964 Dátum: 2010 Július 08, 09:50:10 »

Gratulálok! Plexiből csináltass hozzá motortér tetőt Smiley

nem tudom feltölteni sehova


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9963 Dátum: 2010 Július 08, 09:40:06 »

nem tudom feltölteni sehova

most sikerült





« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 08, 21:01:30 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #9962 Dátum: 2010 Július 08, 09:23:57 »

van Cool

Tegnap végre összeállt a motorom, felvette majdnem végleges formáját...mit ne mondjak nekem tetszik Smiley

Minden különösebb előjáték nélkül beindult..idővel megjött a 4-ik henger is (egyik alapjárati fuvóka teljesen ki volt tekerve)..nagyon meggyőző a hangja (csőkígyó rajta van, meg rátoltunk 1 dobot, ami az eredeti BOSAL koppintása, de kitömettem..és annyira halk volt már így is, hogy lehet a másodikat nem is rakom föl). A rudazat legapróbb mozdítására is azonnal reagál, úgy tűnik nem esik nehezére forogni Evil Kb. 2x15 percet járt, amint megmelegedett lett alapjárat, olajfolyás egy szál se, úh összeségében bíztató. Még egyszer beröffentjük majd (lehet hogy csak jövő héten), nézünk szelephézagot, kap új olajat+szűrőt, aztán lehet bepaszírozni az autóba. Képek (és az indítási video)  Melák fényképezőjén, gondolom majd rak fel képet, ha net közelben lesz.

Azért van még teendő, vennem kell derékszögű gyertyapipákat, mert a rudazat dörzsöli a hátsó kettőt, meg kell fésülni a gyertyakábeleket, kell szereznem egy hosszabbat (szürke gyertyakábelt hol kapok 1 db-ot??) a trafonak, mert így max. a hűtés tetejére rakhatnám, ami nem tetszik. Aztán még benzincső és persze az egész olajhűtő rendszer kiépítése.

Most azon agyalok, hogy elég-e egy ilyennek a gyári keresztmetszetű benzincső, vagy kérjem el Schlosser Zoli szopóálarcát Roll Eyes illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)..

Ha ezek megvannak, jöhet a rendszámtábla kiemelése, a találgatás, hogy elfér-e a csőkígyó a sima hátfal alatt...na meg hát most se belső se futómű nincs az autó alatt, úh nem holnap lesz az első cruise..de megy a lego rendesen

képek átküldve tesék megmutogatni erre igazán büszke lehec

 Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9961 Dátum: 2010 Július 08, 09:15:05 »

Fejlemény? Jobb volt, amíg pörgött a topik...

van Cool

Tegnap végre összeállt a motorom, felvette majdnem végleges formáját...mit ne mondjak nekem tetszik Smiley

Minden különösebb előjáték nélkül beindult..idővel megjött a 4-ik henger is (egyik alapjárati fuvóka teljesen ki volt tekerve)..nagyon meggyőző a hangja (csőkígyó rajta van, meg rátoltunk 1 dobot, ami az eredeti BOSAL koppintása, de kitömettem..és annyira halk volt már így is, hogy lehet a másodikat nem is rakom föl). A rudazat legapróbb mozdítására is azonnal reagál, úgy tűnik nem esik nehezére forogni Evil Kb. 2x15 percet járt, amint megmelegedett lett alapjárat, olajfolyás egy szál se, úh összeségében bíztató. Még egyszer beröffentjük majd (lehet hogy csak jövő héten), nézünk szelephézagot, kap új olajat+szűrőt, aztán lehet bepaszírozni az autóba. Képek (és az indítási video)  Melák fényképezőjén, gondolom majd rak fel képet, ha net közelben lesz.

Azért van még teendő, vennem kell derékszögű gyertyapipákat, mert a rudazat dörzsöli a hátsó kettőt, meg kell fésülni a gyertyakábeleket, kell szereznem egy hosszabbat (szürke gyertyakábelt hol kapok 1 db-ot??) a trafonak, mert így max. a hűtés tetejére rakhatnám, ami nem tetszik. Aztán még benzincső és persze az egész olajhűtő rendszer kiépítése.

Most azon agyalok, hogy elég-e egy ilyennek a gyári keresztmetszetű benzincső, vagy kérjem el Schlosser Zoli szopóálarcát Roll Eyes illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)..

Ha ezek megvannak, jöhet a rendszámtábla kiemelése, a találgatás, hogy elfér-e a csőkígyó a sima hátfal alatt...na meg hát most se belső se futómű nincs az autó alatt, úh nem holnap lesz az első cruise..de megy a lego rendesen

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9960 Dátum: 2010 Július 07, 13:40:29 »


baszki... akkor nemszóttam  Grin komoly mazochista vagy csoki  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9959 Dátum: 2010 Július 07, 13:30:36 »

ez a csö felül36alul 32mm  a hajlításhoz 5db vágás van rajta kívül belül elkösszörülve Wink
illetve ez Roll Eyes azok meg a szerszámok

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9958 Dátum: 2010 Július 07, 13:24:45 »

Ezt te csináltad? Smiley jónak tűnik
Kérdés, hogy mennyire lényeges, hogy szűküljön a torok, vagy jó így állandó átmérővel is.
Lehet nem ront rajta. Lehet az enyém rosszabb, mert az alapvetően (mint a többi "bolti" szívócső) 48-as kezdő torokátmérővel van, a karbi meg csak 40-es, és a karbi talpa alatt hirtelen van egy nagy tágulás.
ez a csö felül36alul 32mm  a hajlításhoz 5db vágás van rajta kívül belül elkösszörülve Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9957 Dátum: 2010 Július 07, 12:25:43 »

na dehogy valami ide illö is legyen elkoptattam a szopóálarcom ezért keresnék új veri sztrong! extra tartós 3xl új szopóálarcot vadász-vadász te szopni jársz ide jeligére!  Roll Eyes
gondoltam összedobok 1 pár ilyet de már 3 éjszakám ráment és még félig sincs kész  Undecided  pedig az elején még jó ötletnek tartottam
Ezt te csináltad? Smiley jónak tűnik
Kérdés, hogy mennyire lényeges, hogy szűküljön a torok, vagy jó így állandó átmérővel is.
Lehet nem ront rajta. Lehet az enyém rosszabb, mert az alapvetően (mint a többi "bolti" szívócső) 48-as kezdő torokátmérővel van, a karbi meg csak 40-es, és a karbi talpa alatt hirtelen van egy nagy tágulás.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9956 Dátum: 2010 Július 07, 12:24:11 »

az tégla? nemár  Grin műanyagozd ki  Evil
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9955 Dátum: 2010 Július 07, 12:02:36 »

na dehogy valami ide illö is legyen elkoptattam a szopóálarcom ezért keresnék új veri sztrong! extra tartós 3xl új szopóálarcot vadász-vadász te szopni jársz ide jeligére!  Roll Eyes
gondoltam összedobok 1 pár ilyet de már 3 éjszakám ráment és még félig sincs kész  Undecided  pedig az elején még jó ötletnek tartottam

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9954 Dátum: 2010 Július 07, 11:46:59 »


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 07, 11:56:30 írta tati »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9953 Dátum: 2010 Július 07, 11:36:08 »

izgalom? gyere menyezetet glettelni halál ingatag létrán (310cm a belmagasság,ez nekem már sok) Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9952 Dátum: 2010 Július 07, 11:30:49 »

Pangás van, mindenki éjjel-nappal 1000L hegyezi a motorját, nem jut netközelbe.
(Nekem nincs semmi, lassan kezd furcsa lenni, hogy nincs semmi baja a motornak, műxik ahogy azt elvárom tőle. Kéne már valami izgalom...)
izgalom? gyere menyezetet glettelni halál ingatag létrán (310cm a belmagasság,ez nekem már sok) Undecided

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9951 Dátum: 2010 Július 07, 11:27:18 »

Fejlemény? Jobb volt, amíg pörgött a topik...
Pangás van, mindenki éjjel-nappal 1000L hegyezi a motorját, nem jut netközelbe.
(Nekem nincs semmi, lassan kezd furcsa lenni, hogy nincs semmi baja a motornak, műxik ahogy azt elvárom tőle. Kéne már valami izgalom...)
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9950 Dátum: 2010 Július 07, 11:21:48 »

Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra Smiley

Fejlemény? Jobb volt, amíg pörgött a topik...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9949 Dátum: 2010 Július 01, 21:30:34 »

http://www.youtube.com/watch?v=x4JmuLY_QNY&feature=related

Ovális bogár nagyot megy 2-esben...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9948 Dátum: 2010 Június 30, 21:44:11 »

igen
Köszi Cool Andris képben van, tud mindent, sokat segít
egyszer áthívhatnál  Roll Eyes ,hogy megkuksizzam a vaskupacot  Wink Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9947 Dátum: 2010 Június 30, 20:17:41 »

a janodob-ról beszélsz ?

igen
Szia Zoli!
Ma voltam a colában, beszéltem Melussal. Örülök, hogy alakul a motorod.


Köszi Cool Andris képben van, tud mindent, sokat segít

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #9946 Dátum: 2010 Június 30, 19:33:14 »

Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra Smiley
Szia Zoli!
Ma voltam a colában, beszéltem Melussal. Örülök, hogy alakul a motorod.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9945 Dátum: 2010 Június 30, 19:29:03 »

Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra Smiley
a janodob-ról beszélsz ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9944 Dátum: 2010 Június 30, 18:53:18 »

Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra Smiley

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9943 Dátum: 2010 Június 30, 09:36:03 »


Akkor be sem indulna, ha ennyire kifújna.
Ott nem fúj ki, az jól van összerakva.  Wink

Igen! Tegnap megvilágosodtam, a kipu volt a ludas ---> 30mp-ig jenkik voltunk Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9942 Dátum: 2010 Június 29, 20:49:25 »

Fogyasztói társadalomtól mit vársz Smiley


Amerikai stílusú beindítás, járatás, veztengely bekoptatás.

Ezek mind erre esküsznek. Én járatom fordulaton 10 mp-ig aztán vissza alapjárat közelébe, kicsit fölé.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9941 Dátum: 2010 Június 29, 20:00:31 »

http://www.youtube.com/watch?v=R2vaKOn9hl4&feature=related

na ezt a videot kerestem, kb ilyet csinált és ez kipu nélkül indít (az állat)


Amerikai stílusú beindítás, járatás, veztengely bekoptatás.

Ezek mind erre esküsznek. Én járatom fordulaton 10 mp-ig aztán vissza alapjárat közelébe, kicsit fölé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9940 Dátum: 2010 Június 29, 19:57:21 »

.amúgy még a henger-hengerfej síkja fújhatna ki, másra nem tudok gondolni..és az nagyobb cumi lenne jóval


Akkor be sem indulna, ha ennyire kifújna.
Ott nem fúj ki, az jól van összerakva.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9939 Dátum: 2010 Június 29, 19:51:17 »

önmagát olajozó (nem tudom külföldiül) szelepemelők,
 



lube-a-lobe lifters

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9938 Dátum: 2010 Június 29, 10:10:22 »

Egy kis mese a mai napról:
...
...
Azt azért lehetett hallani, hogy nem pöcsköszörű Smiley Ja, és egy nagy pozitívum azért van: egy csepp olajat sem találtunk a blokkon kívül!!
Bárcsak én is itt tartanék már! Roll Eyes Undecided
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9937 Dátum: 2010 Június 29, 09:16:54 »

Baszki igazán érdekes jövö Lacházára van kilátás. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

csak müködjön a mérés Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9936 Dátum: 2010 Június 28, 23:46:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=R2vaKOn9hl4&feature=related

na ezt a videot kerestem, kb ilyet csinált és ez kipu nélkül indít (az állat)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9935 Dátum: 2010 Június 28, 23:39:54 »

nem lehet hogy typ1?
az nagyon más azt észre venék Cheesy Shocked
talán az összeeresztéseket meghegesztették és nem tud csuszkálni!!???

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9934 Dátum: 2010 Június 28, 23:35:55 »

Jó lesz az! Kitartást a végére!! Ha apró nyügök vannak, azokat meg lehet oldani!!


most már nem szándékozom feladni..csak megint a várakozás..ez idegel ki

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9933 Dátum: 2010 Június 28, 23:35:44 »


valami vadmarha levághatott belöle Huh
nem lehet hogy typ1?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9932 Dátum: 2010 Június 28, 23:33:56 »

lökethossz miatt nekem kicsit más
ott valamit elöted el kurtak szerintem
kicsit nyeklös az igaz,de mikor a helyére kerül minden el fér
valami vadmarha levághatott belöle Huh

úgyis akartam oda vinni, igaz má rmikor autóban van..így fordul a sorrend. sztem ezt meg fogják tudni oldani, inkább azon fosok, hogy tényleg ez legyen a baja..amúgy még a henger-hengerfej síkja fújhatna ki, másra nem tudok gondolni..és az nagyobb cumi lenne jóval

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9931 Dátum: 2010 Június 28, 23:33:01 »

Jó lesz az! Kitartást a végére!! Ha apró nyügök vannak, azokat meg lehet oldani!!

Egy kis mese a mai napról:

Hajnali 5.30-kor kidobott az ágy, pedig már este sem tudtam elaludni, bosszúból megnéztem az összes motorindítós videot a youtube-on. Eljött a nagy nap, 3 év küzdelem után ma be kellene röffenteni a typ4-et. Munkába menet gondosan beraktam a hiányzó rudazatot és felírtam minden begyűjtendő alkatrészt, nehogy kimaradjon valami. Iszonyat lassan lett du. 5 óra, közben még begyűjtöttem 5 liter olajat, a hiányzó olajszűrőt és egy akksit..elvileg rendben vagyunk. Az előjelek bíztatók, a koncepció nevezhető átgondoltnak és a motor (ebben a formában) ügyes, precíz emberek keze által épült (köszönöm Stunt és P.P, valamint Melák a tanácsokért), ráadásul kézzel simán át is forgott..ha összeakad, eret vágok.

Találkozom Melákkal, indulunk a tett helyszínére. Hipp-hopp felraktuk a rudazatot (1 jó óra mérés-vágás-állítás), betöltjük az olajat, helyére megy az olajszűrő (persze amit vittem nem fért el). Jöhet az első indítás..tekeri szépen, össze már nem akad, félsiker. Az átkozott olajnyomás jelző viszont még mindig nem akar elaludni, cserébe az önindítón grillezni lehetne. Hagyjuk hűlni..10 perc múlva még egyszer nekiállunk és csodák csodájára megjön az olaj - vigyorgok. Beküzdjük a gyertyákat, mehet rá a kábel. Kihúzzuk a tető alól, nehogy a kilőtt gyertya azt is átlukassza Smiley
Szerencsére semmi ilyesmi nem történik, pár indítózás után égtelen robajjal beindul a gépezet. Egyszerre mosolygok és kicsit rémülettel nézem a dolgokat, amint a hengerfejektől minden gázelvételkor 30-50 cm-es lángok csapnak a betonra, viszont rögtön lett alapjárat (!?) ami a karbikra nézve bíztató lehet. Éppen kérdezném egyik hülyeséget a másik után, mikor vérben forgó szemekkel megjelenik a szomszéd 20.10 perckor, hogy basszuk meg , mert nyolckor az ő gyereke már alszik..úgyhogy itt a móka vége mára. Fejvakarás, tanakodás, annyit még megnéztünk, hogy a kipu jól fel volt téve, meg volt húzva, tömítés frankón alatta.. Huh

Az igazsághoz tartozik, hogy ez a kipuff már volt az autóm alatt, és jártam vele egy szezont, még csont széria motorral. Az ahnendorp annyira pontatlan, hogy meg kell igazíttatnom, fel sem lehet rakni ebben a formában, úgyhogy jobb híján maradt a régi. Viszont ennek emlékszem a hangjára, nevezhető csendesnek. Az égtelen ricsajból és a lángokból arra következtek, hogy a kipuff és hengerfej találkozásánál lehet a hiba, erősen úgy viselkedett a motor, mintha kipu nélkül indítottuk volna. Jelenleg itt tartok, nem tudom, hogy van-e okom az örömre..holnap bejelntkezem Janóékhoz, megigazíttatom velük az ahnendorpot és utána újra indítunk. hűtés és karbik nélkül viszem el, ez jó alkalom arra, hogy esztétikalilag is rendbe szedjem, újra kell fényezni a turbinaházat, egységesíteni a csavarokat stb.

Azt azért lehetett hallani, hogy nem pöcsköszörű Smiley Ja, és egy nagy pozitívum azért van: egy csepp olajat sem találtunk a blokkon kívül!!




Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9930 Dátum: 2010 Június 28, 23:30:19 »

hát ezt nagyon kéne erőltetni..mivel nem az enyém nem akartam. Majd a szakemberek megoldják
lökethossz miatt nekem kicsit más
ott valamit elöted el kurtak szerintem
kicsit nyeklös az igaz,de mikor a helyére kerül minden el fér
valami vadmarha levághatott belöle Huh

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9929 Dátum: 2010 Június 28, 23:28:25 »

Baszki igazán érdekes jövö Lacházára van kilátás. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes


hosszúváltó diszkókerék..nem nekem való az Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9928 Dátum: 2010 Június 28, 23:26:45 »

Az eredeti  nem olcsó és pontos is
Én kb.30-szor vettem le és töbnyire egyedül
nem egyszerü,de megoldható

hát ezt nagyon kéne erőltetni..mivel nem az enyém nem akartam. Majd a szakemberek megoldják

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #9927 Dátum: 2010 Június 28, 23:26:17 »

Baszki igazán érdekes jövö Lacházára van kilátás. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9926 Dátum: 2010 Június 28, 23:25:58 »

ha felhívsz akkor holnap átmegyek és segítek amiben tudok  Wink

pont tegnap mentem el előttetek Cheesy amúgy köszönöm szépen, de hozzánk képest a világ másik végén van a motor (xvi.ker) és egyelőre ott is marad, haza már csak bogárban hozom (2022-ben Cool) de első utam Hozzád vezet majd Smiley

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9925 Dátum: 2010 Június 28, 23:25:00 »

Na bazz, annyi pénzért még pontatlan is? Ezt nem gondoltam volna.
Az eredeti  nem olcsó és pontos is
Én kb.30-szor vettem le és töbnyire egyedül
nem egyszerü,de megoldható

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.397 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.