www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:58:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
302
303
304
305
306
[
307
]
308
309
310
311
312
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3408910 alkalommal)
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10044 Dátum:
2010 Július 11, 21:06:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 11, 19:27:43
4.125-ös difi 0.82-es negyedikkel. 3000-nél 106-ot megy CSP szerint.
Elég hosszú, 140-et simán utazok.
gondolom nem 145/50R13 kerekekkel
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10043 Dátum:
2010 Július 11, 19:27:43 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Július 11, 19:04:41
Milyen hosszú a váltód?
4.125-ös difi 0.82-es negyedikkel. 3000-nél 106-ot megy CSP szerint.
Elég hosszú, 140-et simán utazok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10042 Dátum:
2010 Július 11, 19:15:37 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Július 11, 18:57:06
Tetszik ahogy kúszik felfele a mutató!
Sőt a végén már lefele!
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10041 Dátum:
2010 Július 11, 19:04:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 11, 18:49:15
Ma voltam nézőként szlalomversenyen és életemben először vezettem Trabantot. Egy utcai, kicsit átalakított szlalom trabi volt.
Ezt meg hazafelé csináltam:
http://www.youtube.com/watch?v=T5GIucQimjM
Milyen hosszú a váltód?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10040 Dátum:
2010 Július 11, 18:57:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 11, 18:49:15
Ma voltam nézőként szlalomversenyen és életemben először vezettem Trabantot. Egy utcai, kicsit átalakított szlalom trabi volt.
Ezt meg hazafelé csináltam:
http://www.youtube.com/watch?v=T5GIucQimjM
Tetszik ahogy kúszik felfele a mutató!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10039 Dátum:
2010 Július 11, 18:54:23 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 11, 18:19:26
Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. (....)
Nagyon szép és használható karakterisztikájú a motor, tipikusan az a görbe, amit érzésre többnek érez az ember, mert nagyon lapos. Az ilyen görbékkel rendelkező motor jól gyorsul, jól megy emelkedőre, mert ha a fordulatszám esik is egy kicsit, a nyomaték nem csökken, tol szépen.
És nagyon jól használható. A széles(ebb) fordulatszám tartomány miatt kicsit irigykedem, de ahhoz nekem hengerfejet kellene cserélnem.
Akkor én is 100 ló környékére csúsznék. Karácsony?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10038 Dátum:
2010 Július 11, 18:49:15 »
Ma voltam nézőként szlalomversenyen és életemben először vezettem Trabantot. Egy utcai, kicsit átalakított szlalom trabi volt.
Ezt meg hazafelé csináltam:
http://www.youtube.com/watch?v=T5GIucQimjM
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10037 Dátum:
2010 Július 11, 18:30:45 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Július 11, 18:28:04
ez nagyon szép teljesítmény !
gratulálok neked is és a Zsoltinak is ,de vigyázz mert a Zsolt nem fogja ezt annyiban hagyni
ui: Maresznak is gratula
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10036 Dátum:
2010 Július 11, 18:28:04 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 11, 18:19:26
Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. A mérést nekem is az Istvánkó műhelyben végezték, akárcsak Stunt és Maresz autójánál.
A csúcsteljesítmény nincs az egekben, 102,5 LE, viszont olyan 4300 és 6000 között végig 100 LE-n dolgozik a motor! Nem egy magas csúcsteljesítmény van egy fordulaton, hanem egy mérsékeltebb teljesítményt tart ki széles tartományban.
A forgatónyomatékkal is hasonló a helyzet, ami 156 Nm, viszont már 2600-nál megvan a 130 Nm és csak 5200-nál esik be 130 Nm alá, ebben a 2600-5200 intervallumban szinte vízszintes a görbe és 145-150 Nm körül van a nyomaték.
A felső tartománynál szerintem nyerhető még 10-20 LE, de akkor egy magas csúcsteljesítményért be kéne áldozni az alsó tartományt... Én pedig pont azért raktam végül 30-as venturit a 32 helyett, hogy használhatóbb legyen a motor... Szóval, marad így, nekem tetszik.
Képeim nincsenek, Maresznak van kép is, video is.
ez nagyon szép teljesítmény !
gratulálok neked is és a Zsoltinak is ,de vigyázz mert a Zsolt nem fogja ezt annyiban hagyni
ui: Maresznak is gratula
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10035 Dátum:
2010 Július 11, 18:25:57 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 11, 18:19:26
Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. A mérést nekem is az Istvánkó műhelyben végezték, akárcsak Stunt és Maresz autójánál.
A csúcsteljesítmény nincs az egekben, 102,5 LE, viszont olyan 4300 és 6000 között végig 100 LE-n dolgozik a motor! Nem egy magas csúcsteljesítmény van egy fordulaton, hanem egy mérsékeltebb teljesítményt tart ki széles tartományban.
A forgatónyomatékkal is hasonló a helyzet, ami 156 Nm, viszont már 2600-nál megvan a 130 Nm és csak 5200-nál esik be 130 Nm alá, ebben a 2600-5200 intervallumban szinte vízszintes a görbe és 145-150 Nm körül van a nyomaték.
A felső tartománynál szerintem nyerhető még 10-20 LE, de akkor egy magas csúcsteljesítményért be kéne áldozni az alsó tartományt... Én pedig pont azért raktam végül 30-as venturit a 32 helyett, hogy használhatóbb legyen a motor... Szóval, marad így, nekem tetszik.
Képeim nincsenek, Maresznak van kép is, video is.
jaja sirnak a gecok a kocsi mellet közbe!!
lusta voltam még de intézek mindnet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10034 Dátum:
2010 Július 11, 18:19:26 »
Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. A mérést nekem is az Istvánkó műhelyben végezték, akárcsak Stunt és Maresz autójánál.
A csúcsteljesítmény nincs az egekben, 102,5 LE, viszont olyan 4300 és 6000 között végig 100 LE-n dolgozik a motor! Nem egy magas csúcsteljesítmény van egy fordulaton, hanem egy mérsékeltebb teljesítményt tart ki széles tartományban.
A forgatónyomatékkal is hasonló a helyzet, ami 156 Nm, viszont már 2600-nál megvan a 130 Nm és csak 5200-nál esik be 130 Nm alá, ebben a 2600-5200 intervallumban szinte vízszintes a görbe és 145-150 Nm körül van a nyomaték.
A felső tartománynál szerintem nyerhető még 10-20 LE, de akkor egy magas csúcsteljesítményért be kéne áldozni az alsó tartományt... Én pedig pont azért raktam végül 30-as venturit a 32 helyett, hogy használhatóbb legyen a motor... Szóval, marad így, nekem tetszik.
Képeim nincsenek, Maresznak van kép is, video is.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10033 Dátum:
2010 Július 10, 23:53:09 »
ÖMV 95 Carerra 4 prezident újfent. Sírni lett volna kedvem, miután MOLnál kellett tankolni utána útközben
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10032 Dátum:
2010 Július 09, 21:10:37 »
http://hirdetotabla.duen.hu/versenyauto/amator/lada_wv_bogar_tuning_karbi_
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10031 Dátum:
2010 Július 08, 21:30:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 08, 21:08:00
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10030 Dátum:
2010 Július 08, 21:08:00 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 20:39:37
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10029 Dátum:
2010 Július 08, 21:07:07 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 08, 19:36:50
fasza!!
Én is lemostam a Ghiát, holnap reggel 4:45 (!)kor irány a műszaki állomás
Én nem csináltam semmit, csak autóztam egyet.
Mindig hallani vélek valami zajt kopogást, de inkább csak képzelődöm. Nagyon jó a gép.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10028 Dátum:
2010 Július 08, 21:05:00 »
Idézetet írta: Jano - 2010 Július 08, 19:54:49
Segítség.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy az EMPI 34 ICT dual karbiknál van balos és jobbos vagy egyformák?Apróbb probléma lépett fel mert a leömlők nem párhuzamosan jönnek fel így a két karbi sincs vonalba, nemtudom hogy kell ilyenkor a rudazatot megoldani?
Köszönet Jano
Azonosak a karbik és bal oldali rudazatához van egy kb 5-6 cm-es vizszintes darab. A rudazat vagy keresztrudazat, vagy egy irányba toló-húzó rudazat, mint a Kadroné. Az IDF rudazatok csak átalakítással jók.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10027 Dátum:
2010 Július 08, 21:03:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 21:00:26
Bogarazo kb 1 km-re lakik a cruise helyszínétől ,én pedig tőle kb kettőre
ha valamiért nem jön össze akkor szívesen segítek
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10026 Dátum:
2010 Július 08, 21:00:26 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 08, 20:43:52
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10025 Dátum:
2010 Július 08, 20:59:11 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Július 08, 20:44:24
a Gabit te hozod ?
csak ,hogy siessek e én is hétre
vagy estéről van szó ?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10024 Dátum:
2010 Július 08, 20:44:24 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 20:41:00
Vagy nem ez a problémád?
a Gabit te hozod ?
csak ,hogy siessek e én is hétre
vagy estéről van szó ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10023 Dátum:
2010 Július 08, 20:43:52 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 20:39:37
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10022 Dátum:
2010 Július 08, 20:41:00 »
Vagy nem ez a problémád?
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 20:30:07
Stunt tudja, neki volt ilyen. De rudazatnál hol a probléma? IDF, DRLA karbiknál is van olyan csonk ami egyvonalba hozza a karbikat (kiküszöböli, hogy a jobbos és balos hengerpárok eltoltak egymáshoz képest), illetve van olyan is aminél nincs benne csavar és a jobb-bal oldal nincs egy vonalban. Attól még lehet jó a rudazat...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10021 Dátum:
2010 Július 08, 20:39:37 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 08, 20:37:41
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10020 Dátum:
2010 Július 08, 20:37:41 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 20:26:40
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10019 Dátum:
2010 Július 08, 20:36:25 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 14:07:35
meg az a 2.4 teherautó motor, meg tulajdonképpen az egész autó (mondjuk a belsejével nem vagyok kibékülve), de főleg a rudazat. Nagy vízen túl most ez a menő..
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
hehe a gyújtás jóféle rajta
azért lehetne fésülni a benne a dolgokat... az az olajnyomás jeladó nagyon tré helyen van, na meg a gyújtáskábelek is...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 08, 20:39:37 írta Leon1303
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10018 Dátum:
2010 Július 08, 20:30:07 »
Stunt tudja, neki volt ilyen. De rudazatnál hol a probléma? IDF, DRLA karbiknál is van olyan csonk ami egyvonalba hozza a karbikat (kiküszöböli, hogy a jobbos és balos hengerpárok eltoltak egymáshoz képest), illetve van olyan is aminél nincs benne csavar és a jobb-bal oldal nincs egy vonalban. Attól még lehet jó a rudazat...
Idézetet írta: Jano - 2010 Július 08, 19:54:49
Segítség.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy az EMPI 34 ICT dual karbiknál van balos és jobbos vagy egyformák?Apróbb probléma lépett fel mert a leömlők nem párhuzamosan jönnek fel így a két karbi sincs vonalba, nemtudom hogy kell ilyenkor a rudazatot megoldani?
Köszönet Jano
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10017 Dátum:
2010 Július 08, 20:26:40 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 08, 19:36:50
fasza!!
Én is lemostam a Ghiát, holnap reggel 4:45 (!)kor irány a műszaki állomás
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10016 Dátum:
2010 Július 08, 20:24:38 »
Nem!
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 08, 18:41:59
de folyik e?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10015 Dátum:
2010 Július 08, 19:54:49 »
Segítség.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy az EMPI 34 ICT dual karbiknál van balos és jobbos vagy egyformák?Apróbb probléma lépett fel mert a leömlők nem párhuzamosan jönnek fel így a két karbi sincs vonalba, nemtudom hogy kell ilyenkor a rudazatot megoldani?
Köszönet Jano
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10014 Dátum:
2010 Július 08, 19:40:03 »
Idézetet írta: Melák - 2010 Július 08, 11:00:04
nincs valakinek elfekvöben TPY 1 hez valo duplakarbi Weber 36 szivocsö és rudazat???
írtam privit
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10013 Dátum:
2010 Július 08, 19:36:50 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 18:37:23
Már jár.
fasza!!
Én is lemostam a Ghiát, holnap reggel 4:45 (!)kor irány a műszaki állomás
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10012 Dátum:
2010 Július 08, 18:41:59 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 18:37:23
Már jár.
de folyik e?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10011 Dátum:
2010 Július 08, 18:37:23 »
Már jár.
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 08, 13:04:15
Helyes
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10010 Dátum:
2010 Július 08, 14:07:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 08, 13:55:46
A váltó kereszttartó itt a királyság.
meg az a 2.4 teherautó motor, meg tulajdonképpen az egész autó (mondjuk a belsejével nem vagyok kibékülve), de főleg a rudazat. Nagy vízen túl most ez a menő..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10009 Dátum:
2010 Július 08, 14:00:32 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Július 08, 12:48:21
Fogyatékosokat nem alkalmazok!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10008 Dátum:
2010 Július 08, 13:55:46 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:19:10
Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
A váltó kereszttartó itt a királyság.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10007 Dátum:
2010 Július 08, 13:53:20 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:07:29
de igen, az a másik alternatíva, majd meg szeretném nézni élőben. Az egyszerűsége miatt szimpatikusabb, viszont az előre rakható olajhűtőm már megvan és abban jobban bíznék városi poroszkálásnál, mert sajnos Nagyfaluban a dugó elkerülhetetlen.
Városban, ha nem forgatod, tehát dugóban állsz, akkor a sima blokkfelület hőleadása is elegendő, 100 fok fölé nem megy az olaj.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10006 Dátum:
2010 Július 08, 13:51:12 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 11:06:42
de az nem látszik
Ellenben jól működik.
Nem kell, hogy látszon, legyen jó. Sleeper bogár rulez!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10005 Dátum:
2010 Július 08, 13:21:17 »
Igen, 03-as. Szinte újszerű.
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 11:52:25
Köszi jó ez
Neked is 03-ra való van?
Mert az 1300-ra való kisebb!
Oldalak:
1
...
302
303
304
305
306
[
307
]
308
309
310
311
312
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...