www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 18:07:09
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
296
297
298
299
300
[
301
]
302
303
304
305
306
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406720 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10284 Dátum:
2010 Július 31, 07:37:14 »
Apropó, milyen kipufogód van? Tudsz hengerenként CO-t mérni?
Idézetet írta: callook - 2010 Július 30, 20:22:19
Karbi szinkron jó? Csak utána érdemes a CO-t állítani.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10283 Dátum:
2010 Július 30, 20:22:19 »
Karbi szinkron jó? Csak utána érdemes a CO-t állítani.
Idézetet írta: Funk - 2010 Július 30, 19:57:25
A jobb oldalim co-ja 2,5,a bal nem megy négy alá. Mi a bránert csináljak,és milyen módon.Sorrend,etc..Köszönném.Kerék levéve,hozzáférni szar.Üdv.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10282 Dátum:
2010 Július 30, 19:57:25 »
A jobb oldalim co-ja 2,5,a bal nem megy négy alá. Mi a bránert csináljak,és milyen módon.Sorrend,etc..Köszönném.Kerék levéve,hozzáférni szar.Üdv.
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 20:06:56 írta Funk
»
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10281 Dátum:
2010 Július 30, 19:27:39 »
Idézetet írta: somci - 2010 Július 30, 19:25:16
Ő sem szarral gurigázik
Hát nem
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10280 Dátum:
2010 Július 30, 19:25:16 »
Idézetet írta: szricsi - 2010 Július 30, 18:24:45
Ő sem szarral gurigázik
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10279 Dátum:
2010 Július 30, 18:24:45 »
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10278 Dátum:
2010 Július 30, 16:33:26 »
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10277 Dátum:
2010 Július 30, 15:53:41 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Július 30, 15:27:22
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10276 Dátum:
2010 Július 30, 15:51:59 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 30, 14:16:02
A sárgának a motorját csinálta a Shaun...
http://www.youtube.com/watch?v=AA1fddSlV90&feature=player_embedded
hát egy ilyen elég is lenne
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10275 Dátum:
2010 Július 30, 15:27:22 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 11:14:52
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10274 Dátum:
2010 Július 30, 14:21:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 14:19:13
Egy 13-as utcai autó jobban lázba hoz, mint ezek a ProStock gépek.
Ennek ellenére persze nagyon király. Biztos az ováljában is ütni fog a motor.
jaja, az sem pro stock lesz, super street, de mégis durvát fog menni
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10273 Dátum:
2010 Július 30, 14:19:13 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 30, 14:16:02
A sárgának a motorját csinálta a Shaun...
http://www.youtube.com/watch?v=AA1fddSlV90&feature=player_embedded
Egy 13-as utcai autó jobban lázba hoz, mint ezek a ProStock gépek.
Ennek ellenére persze nagyon király. Biztos az ováljában is ütni fog a motor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10272 Dátum:
2010 Július 30, 14:16:02 »
A sárgának a motorját csinálta a Shaun...
http://www.youtube.com/watch?v=AA1fddSlV90&feature=player_embedded
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10271 Dátum:
2010 Július 30, 14:08:43 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 09:31:03
hány kiló lehet (lesz) - csak kb. - a verda az új mocival és az emberrel?
passz, gyári utcai autó lesz...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10270 Dátum:
2010 Július 30, 14:08:06 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Július 30, 09:34:37
hát pedig SS(Super Street) kategóriában (no nitro, no turbo) épített már 10.67-es motort...
Nem szokott hülyeséget beszélni
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10269 Dátum:
2010 Július 30, 12:25:45 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 11:34:36
igyekszik az ember
Én is emiatt szerettem meg azeket az autókat. Na meg azért mert megláttam a tuningstereoban a heb rodot.
Csak jó volt valamire az a magazin is
Mondjuk mostmár inkább Typ 3 limo a szenvedélyem, meg a bajszos ghia... meg a tuning motorok
Majd stuntbácsitól tanulok
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10268 Dátum:
2010 Július 30, 12:12:17 »
keresem a kedvenc videomat, de még nem találtam..csak ezt
http://video.google.nl/googleplayer.swf?docId=-4846394074581094894
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10267 Dátum:
2010 Július 30, 11:43:33 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 30, 11:03:03
az komoly, ember biztos nem volt boldog hazafelé
aminek van realitása a mi autóinkkal, az amit Te is írsz, hogy út közben meglepjünk ezt-azt..többen gyúrunk erre
csak ne jöjjön kanyar
Ez úgy ment, hogy odaállt, durrogott meg lángot szórt, mellé állt egy szép 66-os callooker, mentek egyet a bogár győzött, a tömeg meg tapsolt, ujjongott.
Szerinted ment többet az Imreza?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10266 Dátum:
2010 Július 30, 11:41:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 30, 10:59:43
ja pedig fix 80 al lehet menni
Lehet többel is, csak nem szabad.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10265 Dátum:
2010 Július 30, 11:34:36 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 30, 11:17:55
minden esetre üdvw itt, úgy látom egy újabb "hülyével" bővültünk
igyekszik az ember
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10264 Dátum:
2010 Július 30, 11:17:55 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 11:09:54
minden esetre üdvw itt, úgy látom egy újabb "hülyével" bővültünk
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10263 Dátum:
2010 Július 30, 11:14:52 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Július 30, 11:12:18
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10262 Dátum:
2010 Július 30, 11:12:18 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 11:09:54
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10261 Dátum:
2010 Július 30, 11:09:54 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Július 30, 10:57:28
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10260 Dátum:
2010 Július 30, 11:03:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:58:34
Igen, azért írtam én is. Ennyit ért a tuning.
az komoly, ember biztos nem volt boldog hazafelé
aminek van realitása a mi autóinkkal, az amit Te is írsz, hogy út közben meglepjünk ezt-azt..többen gyúrunk erre
csak ne jöjjön kanyar
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10259 Dátum:
2010 Július 30, 10:59:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:57:55
Itt az igazaság. Ezért imádok az enyémmel is menni.
Múltkor is néztek a félrefordított baseball sapkás csávók a Scirocco 2-esben.
Nem sikerült jobbról megelőzni, aztán egyáltalán nem sikerült megelőzni a teljes Megyeri hídon.
ja pedig fix 80 al lehet menni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10258 Dátum:
2010 Július 30, 10:58:47 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 10:15:03
Soma fiat X1/9-ére gondolunk az is mekkorákat ment..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10257 Dátum:
2010 Július 30, 10:58:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 30, 10:52:11
Elég rossznak érzem a 12.8-at a subarutól, 13-14 között van gyárilag az összes sti és evo
Igen, azért írtam én is. Ennyit ért a tuning.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10256 Dátum:
2010 Július 30, 10:57:55 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 10:47:11
állat lehet az érzés mikor győztesként kjössz ki egy helyzetből ahol érezhetően alábecsültek, legyen az akár csak egy autópálya gyorsítósávjában balról próbálkozó...igazi sleeper
Itt az igazaság. Ezért imádok az enyémmel is menni.
Múltkor is néztek a félrefordított baseball sapkás csávók a Scirocco 2-esben.
Nem sikerült jobbról megelőzni, aztán egyáltalán nem sikerült megelőzni a teljes Megyeri hídon.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10255 Dátum:
2010 Július 30, 10:57:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:26:55
Jól bekérdeztél.
Ezt nem tudjuk, elméletileg az AS41-es újabb, az AS21-est csak 2-3 évig gyártották vékonypálcás AS motorkódú motorkban, főleg. Van aki azt mondja, hogy az AS21-es jobb, mert nem verődik be olyan könnyen a csapágya, azonban repedésre hajlamosabb. Az AS41-es kicsit puhább, rugalmasabb blokk, így beverődik, de nem reped.
Gene Berg szerint az AS41.
phu..akkor nincs más, mérlegelni kell..amiket olvasgattam abból az jön le hogy as41 mint új blokk, nagyon jó, jobb hőtűréssel mint az as21, de nem ajánlják a felújítását mert hogy puha és hamar megfárad, utánna jön amit írtál..csapágybeverődés stb.
lehet ilyeneket újonnan szerezni elérhető áron??? asszem úgy mondják NOS -new old stock..
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10254 Dátum:
2010 Július 30, 10:57:28 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 30, 10:53:51
kívánom, hogy tartsd meg az optimizmusod, de amennyiből mi építünk egy 80 LE-s motort, annyiból más 400LE-re húz egy subyt, vagy nagyjából bármit, amin van legalább egy turbo
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10253 Dátum:
2010 Július 30, 10:53:51 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 10:47:11
erre gondoltam én is....annyira jó hogy végre emberi ésszel is felfogható lóerő adatokról beszélünk, a timeslip-en már nem hallani rendes autóról 500 Le alatt akik meg komolyan gondlják már 1000 Le körül gondolkodank...pont ezt tetszik a bogárban, emberi ésszel felfogható lóerővel is tud meglepetéseket okozni...állat lehet az érzés mikor győztesként kjössz ki egy helyzetből ahol érezhetően alábecsültek, legyen az akár csak egy autópálya gyorsítósávjában balról próbálkozó...igazi sleeper
kívánom, hogy tartsd meg az optimizmusod, de amennyiből mi építünk egy 80 LE-s motort, annyiból más 400LE-re húz egy subyt, vagy nagyjából bármit, amin van legalább egy turbo
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10252 Dátum:
2010 Július 30, 10:52:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:24:40
Amikor először olvastam Gene Berg gyorsulásairól, akkor azt gondoltam, hogy biztos a V8-asok ott Californiában nagyon nehezek voltak, meg rosszak, stb.
De amikor Bitburgban a Motec-es, nagy cooleres, ALS-es és rajtprogramos STI-t elpicsázta egy rendszámos belga bogár (Das Autobahn Scrapers autója), ami nem is volt feltöltős és utcai bogár volt, akkor nagyot néztem.
Mondjuk minden trükk ellenére a Subaru csak 12.8-at ment a Calloker meg úgy emlékszem 12.4-et.
Elég rossznak érzem a 12.8-at a subarutól, 13-14 között van gyárilag az összes sti és evo
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10251 Dátum:
2010 Július 30, 10:47:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:24:40
Amikor először olvastam Gene Berg gyorsulásairól, akkor azt gondoltam, hogy biztos a V8-asok ott Californiában nagyon nehezek voltak, meg rosszak, stb.
De amikor Bitburgban a Motec-es, nagy cooleres, ALS-es és rajtprogramos STI-t elpicsázta egy rendszámos belga bogár (Das Autobahn Scrapers autója), ami nem is volt feltöltős és utcai bogár volt, akkor nagyot néztem.
Mondjuk minden trükk ellenére a Subaru csak 12.8-at ment a Calloker meg úgy emlékszem 12.4-et.
erre gondoltam én is....annyira jó hogy végre emberi ésszel is felfogható lóerő adatokról beszélünk, a timeslip-en már nem hallani rendes autóról 500 Le alatt akik meg komolyan gondlják már 1000 Le körül gondolkodank...pont ezt tetszik a bogárban, emberi ésszel felfogható lóerővel is tud meglepetéseket okozni...állat lehet az érzés mikor győztesként kjössz ki egy helyzetből ahol érezhetően alábecsültek, legyen az akár csak egy autópálya gyorsítósávjában balról próbálkozó...igazi sleeper
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10250 Dátum:
2010 Július 30, 10:26:55 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 10:22:49
olvasok minden amit lehet a bogarakról és bogár motor építésről... egy kérdés felmerült
ha halandók számára is elérhető blokkról beszélünk, mint átépítési alap erőnövelési célzattal, melyik a jobb választás az AS21 vagy az AS41?
Jól bekérdeztél.
Ezt nem tudjuk, elméletileg az AS41-es újabb, az AS21-est csak 2-3 évig gyártották vékonypálcás AS motorkódú motorkban, főleg. Van aki azt mondja, hogy az AS21-es jobb, mert nem verődik be olyan könnyen a csapágya, azonban repedésre hajlamosabb. Az AS41-es kicsit puhább, rugalmasabb blokk, így beverődik, de nem reped.
Gene Berg szerint az AS41.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10249 Dátum:
2010 Július 30, 10:24:40 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 10:17:37
visszaszívtam.....az X 1/9 nem far hanem közép motor... de szerintem mindketten értjük mire gondolunk ..
Amikor először olvastam Gene Berg gyorsulásairól, akkor azt gondoltam, hogy biztos a V8-asok ott Californiában nagyon nehezek voltak, meg rosszak, stb.
De amikor Bitburgban a Motec-es, nagy cooleres, ALS-es és rajtprogramos STI-t elpicsázta egy rendszámos belga bogár (Das Autobahn Scrapers autója), ami nem is volt feltöltős és utcai bogár volt, akkor nagyot néztem.
Mondjuk minden trükk ellenére a Subaru csak 12.8-at ment a Calloker meg úgy emlékszem 12.4-et.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10248 Dátum:
2010 Július 30, 10:22:49 »
olvasok minden amit lehet a bogarakról és bogár motor építésről... egy kérdés felmerült
ha halandók számára is elérhető blokkról beszélünk, mint átépítési alap erőnövelési célzattal, melyik a jobb választás az AS21 vagy az AS41?
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10247 Dátum:
2010 Július 30, 10:17:37 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 10:15:03
tudom ill. sejtem, mint írtam nagyon nagy előny a farmotor, ha csak Soma fiat X1/9-ére gondolunk az is mekkorákat ment..
visszaszívtam.....az X 1/9 nem far hanem közép motor... de szerintem mindketten értjük mire gondolunk ..
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10246 Dátum:
2010 Július 30, 10:15:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:10:36
Ezek a konvencionális számolások azért nem jók a bogárra, mert a rajtnál, az első hatvan lábon sokkal jobbat megy, és nyer sok időt.
Egy 260 lovas bogár megy 10 végét.
12-13 között mennek a 200 alattiak, ez nagyjából egy kicsit okosított Sti idő, ami van 350-370 ló.
tudom ill. sejtem, mint írtam nagyon nagy előny a farmotor, ha csak Soma fiat X1/9-ére gondolunk az is mekkorákat ment..
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10245 Dátum:
2010 Július 30, 10:12:02 »
három perce miközben a gyorsulós videokat néztem amit Stunt berakott, jelölt be a fészbukon
Christophe Janssens
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 10:13:40 írta BigBug
»
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak:
1
...
296
297
298
299
300
[
301
]
302
303
304
305
306
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...