www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:59:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406667 alkalommal)
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #10324 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:01:33 »

2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.



1, Az autóm újra dobfékes (Grin)
2, motor a helyén
3, hátul már a saját kerekein áll a jószág (előre még várom a módosítót, hátra a nyomtávszélesítőt, addig marad Andris Cup2-jén - nagyobb baj sose legyen).


készülget na.Melák remélem hozza a dobozt,kéne ellendarab a csöcshöz... másik fele kész,hegyeszteni nem tudjuk az ötödiket sajna.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #10323 Dátum: 2010 Augusztus 03, 11:58:21 »

oka?

azt tudom hogy duplaszívós, egyéb más?  Huh

Előre is köszi

Küldtem tegnap privit...  Cool
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10322 Dátum: 2010 Augusztus 03, 11:05:18 »

oka?

azt tudom hogy duplaszívós, egyéb más?  Huh

Előre is köszi


Az AB-s blokkok nagy olajfuratosak, két olajszelepesek és AS41-esek. Ez már önmagában elég jó tuningra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10321 Dátum: 2010 Augusztus 03, 10:37:28 »

2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.
[nyissz]

gratula, ha van fotó szívesen várjuk, akár priviben is ha mást nem érdekel
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 19, 14:37:13 írta Protheus »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10320 Dátum: 2010 Augusztus 03, 10:20:01 »

2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.

Örülök:

1, Az autóm újra dobfékes (Grin)
2, motor a helyén
3, hátul már a saját kerekein áll a jószág (előre még várom a módosítót, hátra a nyomtávszélesítőt, addig marad Andris Cup2-jén - nagyobb baj sose legyen).

Nem örülök:

1, Motor nem indul -> a gyújtáskapcsoló álló helyzetben is el tud romlani Roll Eyes
2, A második napon - jobb híján - elkezdtük rendezgetni a motor és a motortér kinézetét (gyertyapipák, kábelek stb), aminek az lett a vége, hogy az eddigiek zömét kiírtottuk, így rosszabbul állunk, mint eddig..
3, nem fér el a csőkígyóm sima hátfallal

Ami az első gurulásig még biztosan hátra van:

1, nyomtávszélesítők
2, fékek légtelenítése
3, futómű beállítása
4, motorhiszti kinyomozása, indítás
5, motortér újrakábelezése
6, kipuffogó összerakása (kell a végső nyomtáv, hogy mennyi hely van a doboknak)
7, géptető alakítása (rendszám kiemelése)
8, domború hátfal (megvenni, fényezni, felrakni)
9, az olajhűtő rendszer kialakítása

Amin idén még szeretnék:

1, előre a nagyfék
2, oaljműszerek bekötése, helyének kitalálása
3, 1000-2000 km-t beletekerni az autóba Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 03, 10:24:38 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10319 Dátum: 2010 Augusztus 03, 09:23:35 »

igen

oka?

azt tudom hogy duplaszívós, egyéb más?  Huh

Előre is köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 03, 09:25:06 írta picichris »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10318 Dátum: 2010 Augusztus 03, 09:16:39 »

Bill barátunk tanácsát megfogadva:

AB-s 1300-as blokk megfelelő alap az építkezésre (1971)??

megint tanulásban vagyok    Roll Eyes
igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10317 Dátum: 2010 Augusztus 03, 09:15:18 »

DE ez a ritka, szélesebb luxus tipus.

Bill barátunk tanácsát megfogadva:

AB-s 1300-as blokk megfelelő alap az építkezésre (1971)??

megint tanulásban vagyok    Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10316 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:29:54 »

DE ez a ritka, szélesebb luxus tipus.
luxus=szart drágán? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10315 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:29:13 »

fék futómü motor kopott dong..... Grin

DE ez a ritka, szélesebb luxus tipus.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10314 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:07:56 »

kasznimunka?
fék futómü motor kopott dong..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10313 Dátum: 2010 Augusztus 02, 20:57:20 »

ittvan 1 sarokra ismerem pont azért adják el mert müszakin már kéne rá tolni vagy 200e

kasznimunka?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10312 Dátum: 2010 Augusztus 02, 19:41:06 »

egyébként tényleg elég fullosnak néz ki, csini hátul a VW sárfogó, ha jól látom van ott egy kis hátsó ködlámpa is - de lehet hogy az nem az Grin

egyébként elöl azok gyári ködlámpák?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 02, 19:42:52 írta Bill »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10311 Dátum: 2010 Augusztus 02, 19:17:55 »

bizztooos  Wink

egyébként a kasznit valószínüleg ígyis-úgyis renoválni kell hacsak nem 1M-ért veszek verdát, de akkor legalább már a moci legyen egy jó alap Smiley nem akarom motor cserével kezdeni...
ittvan 1 sarokra ismerem pont azért adják el mert müszakin már kéne rá tolni vagy 200e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10310 Dátum: 2010 Augusztus 02, 18:55:25 »

egyébként tényleg elég fullosnak néz ki, csini hátul a VW sárfogó, ha jól látom van ott egy kis hátsó ködlámpa is - de lehet hogy az nem az Grin

egyébként elöl azok gyári ködlámpák?
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10309 Dátum: 2010 Augusztus 02, 18:51:57 »


bizztooos  Wink

egyébként a kasznit valószínüleg ígyis-úgyis renoválni kell hacsak nem 1M-ért veszek verdát, de akkor legalább már a moci legyen egy jó alap Smiley nem akarom motor cserével kezdeni...
1303LS
« Hozzászólás #10308 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:33:54 »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10307 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:23:55 »

Nem.
Oké. Lips Sealed
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10306 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:22:46 »

én is így tudom, de akkor ez egy nagyon ritka 1500L? Roll Eyes Grin ámerikába nem jött ez a kopoltyú hamarabb?

Nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10305 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:18:47 »

1970/8-tól volt
stimmel, onnan számítandó az 1971-es modellév.
én is így tudom, de akkor ez egy nagyon ritka 1500L? Roll Eyes Grin ámerikába nem jött ez a kopoltyú hamarabb?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10304 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:09:40 »

1970/8-tól volt
stimmel, onnan számítandó az 1971-es modellév.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10303 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:05:57 »

Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.

1970/8-tól volt

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10302 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:05:37 »

Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.
A hátsó oldalablakok mögött lévő kasztniszellőztető az 1971-es modellnél jelent meg, ez biztos.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10301 Dátum: 2010 Augusztus 02, 17:05:31 »

Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.

A km óra sem 1970-es, valamint a K kormány is necces.

A soknyílású motortér tető is 1972-es (az 1971-es) a kétrácsos. Vagy az 1500-ös ilyen volt? Szerintem nem.

Én azt mondom a kasztni 1972-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10300 Dátum: 2010 Augusztus 02, 16:52:59 »

A hátsó oldalablakok mögött lévő kasztniszellőztető az 1971-es modellnél jelent meg, ez biztos.
Az 1970-es 1300-ason még nem volt, az 1971-es 1302-esen (és gondolom, ezzel együtt a többi modellen) már volt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10299 Dátum: 2010 Augusztus 02, 16:51:58 »

H (motorkód)      32 Kw   44 Hp   1493 cc 1       08/'66>07/'70  

Nekem kétségeim vannak afelől, hogy a kasztni eredeti rajta, de majd legkisebb változásokat lexikon szinten ismerő márkatársak megmondják a valóságot.
A hátsó oldalablakok mögött lévő kasztniszellőztető az 1971-es modellnél jelent meg, ez biztos.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10298 Dátum: 2010 Augusztus 02, 16:41:01 »

H (motorkód)      32 Kw   44 Hp   1493 cc 1       08/'66>07/'70  

Nekem kétségeim vannak afelől, hogy a kasztni eredeti rajta, de majd legkisebb változásokat lexikon szinten ismerő márkatársak megmondják a valóságot.
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10297 Dátum: 2010 Augusztus 02, 16:16:34 »

és talán, új "D"-s vagy bármilyen AS41-est könnyebb szerezni.

a gép fennt van a használtautón:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1500_l-4001969
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10296 Dátum: 2010 Augusztus 02, 16:14:55 »


Sajnos a blokk anyaga nem a legjobb, de ez az első nagy olajfuratos blokk.
Hengerfej szimplaszívós, nem igazán jó tuningra.

Anno ez volt a tuning alap, Gene Berg-nek is, a Bill Fischer könyben (How to Hot rod...) is ilyet faragnak.

ez milyen? AS21?
1303LS
« Hozzászólás #10295 Dátum: 2010 Augusztus 02, 15:37:11 »


Sajnos a blokk anyaga nem a legjobb, de ez az első nagy olajfuratos blokk.
Hengerfej szimplaszívós, nem igazán jó tuningra.

Anno ez volt a tuning alap, Gene Berg-nek is, a Bill Fischer könyben (How to Hot rod...) is ilyet faragnak.
és talán, új "D"-s vagy bármilyen AS41-est könnyebb szerezni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10294 Dátum: 2010 Augusztus 02, 15:33:01 »

Sziasztok,

valaki tudna nekem egy tippet adni hol tudnék utánna olvasni a H-s bogármotoroknak , különbségek, előnyök -hátrányok, természetesen szigorúan lőerő növelési szemszögböl nézve...köszi


Sajnos a blokk anyaga nem a legjobb, de ez az első nagy olajfuratos blokk.
Hengerfej szimplaszívós, nem igazán jó tuningra.

Anno ez volt a tuning alap, Gene Berg-nek is, a Bill Fischer könyben (How to Hot rod...) is ilyet faragnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10293 Dátum: 2010 Augusztus 02, 09:50:36 »

Sziasztok,

valaki tudna nekem egy tippet adni hol tudnék utánna olvasni a H-s bogármotoroknak , különbségek, előnyök -hátrányok, természetesen szigorúan lőerő növelési szemszögböl nézve...köszi
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10292 Dátum: 2010 Augusztus 01, 14:39:20 »

nem a szépségre megyünk 1914 294 es tengely meg ez az

megnyugtatlak én sem a színére gondoltam..
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10291 Dátum: 2010 Augusztus 01, 14:24:27 »

csinos.... mit lehet tudni róla??
nem a szépségre megyünk 1914 294 es tengely meg ez az

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10290 Dátum: 2010 Augusztus 01, 14:07:23 »

ma
<beszúrt kép törölve>

csinos.... mit lehet tudni róla??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10289 Dátum: 2010 Július 31, 22:16:45 »

ma

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10288 Dátum: 2010 Július 31, 21:53:12 »

1xösszeülhetnénk,vinném a szarokat.Ha lenne egy fél órád.
okok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #10287 Dátum: 2010 Július 31, 21:47:39 »

gyári azzall kétlem......
1xösszeülhetnénk,vinném a szarokat.Ha lenne egy fél órád.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10286 Dátum: 2010 Július 31, 19:25:34 »

Apropó, milyen kipufogód van? Tudsz hengerenként CO-t mérni?

gyári azzall kétlem......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #10285 Dátum: 2010 Július 31, 15:17:58 »

A szinkron jó,csak oldalanként tudok mérni. A bal oldalt sikerült 2,5-re állítani,a jobb párost viszont képtelen vagyok 1,8 fölé tornázni.
 Legyen inkább egyforma a két oldal,vagy nézzem meg hogy hogyan viselkedik menetközben?
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.268 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.