www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:40:19
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
294
295
296
297
298
[
299
]
300
301
302
303
304
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406589 alkalommal)
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10364 Dátum:
2010 Augusztus 05, 12:07:42 »
Idézetet írta: Jano - 2010 Augusztus 05, 12:07:04
Tankol itt valaki bogárba bioetanolt, vagy vannak tapasztalatok?érdekelne hogy vajon milyen hatással van egy ilyen típusú motorra.
Üdv, jano
igen
Ha csak simán beleöntöd az úgy nem lesz jó. Be kell dúsítani a karburátort jól. PL nekem széria karbiban 150-es főfúvóka van. Na meg cserélj berzilszűrőt. Amúgy bírja, de nagyon kemény hidegekben némi benzint azér igényel mellé. Én 3 éve járok vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 05, 12:09:59 írta slavia919
»
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10363 Dátum:
2010 Augusztus 05, 12:07:04 »
Tankol itt valaki bogárba bioetanolt, vagy vannak tapasztalatok?érdekelne hogy vajon milyen hatással van egy ilyen típusú motorra.
Üdv, jano
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10362 Dátum:
2010 Augusztus 05, 10:04:58 »
Tudtommal a DIN segédberendezésekkel (generátor, vízpumpa, stb), az SAE pedig nélküle értendő.
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10361 Dátum:
2010 Augusztus 05, 10:01:24 »
http://hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%B3er%C5%91
Ezek alapján nekem úgy tűnik, hogy nem alkalmazható rá egységes váltószám, hanem autótípusonként változó, hiszen más és más mérési módszer eredménye, másképp alakulnak a veszteségek egyes típusoknál.
Vagy ez rossz következtetés?
Idézetet írta: Normogo - 2010 Augusztus 05, 09:42:01
Szerintem ennél nagyobb a különbség. A Liener autótípusok könyvben van olyan autó, ahol mindkettőt megadják. Múltkor régi Volvokat nézegettem, és nem értettem, hogy miért írják az egyik helyen 68, a másikon 75 lovasnak. Aztán meglett, hogy 68 DIN lóerős az autó, ami megfelel 75 SAE lóerőnek. Ezek szerint kb. 1,1 a váltószám.
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10360 Dátum:
2010 Augusztus 05, 09:42:01 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Augusztus 05, 08:40:49
No utánnanéztem ennek az SAE lóerőnek. Röviden, annyira kicsi a különbség a két mérték között hogy nem is nagyon váltják át , hanem egy kalap alá veszik őket.
SAE x 1.0139=DIN
Szerintem ennél nagyobb a különbség. A Liener autótípusok könyvben van olyan autó, ahol mindkettőt megadják. Múltkor régi Volvokat nézegettem, és nem értettem, hogy miért írják az egyik helyen 68, a másikon 75 lovasnak. Aztán meglett, hogy 68 DIN lóerős az autó, ami megfelel 75 SAE lóerőnek. Ezek szerint kb. 1,1 a váltószám.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10359 Dátum:
2010 Augusztus 05, 08:40:49 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Augusztus 04, 19:47:11
Őőőő, mennyi 1 SAE lóerő?
No utánnanéztem ennek az SAE lóerőnek. Röviden, annyira kicsi a különbség a két mérték között hogy nem is nagyon váltják át , hanem egy kalap alá veszik őket.
SAE x 1.0139=DIN
www.talizmansport.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10358 Dátum:
2010 Augusztus 05, 07:35:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 04, 22:06:37
Nekem az a tanulság, hogy ha a hengerfej optimális, vagy közel optimális a motorhoz, akkor a szelepemelés egy ideig hoz jobb töltési hatásfokot, azonban elér egy optimumot és hiába emelsz nagyobbat, csak a veszteség és az ébredő erők nőnek, a teljesítmény nem.
Az 1.4-es himba nem hozott semmi mérhető eredményt.
Az is tanulság, hogy a jobb karbik felfelé nyomták a max teljesítményhez tartozó fordulatot is.
Nagyon jó ez a lenti lista.
Én is egy picike erőtöbbletet akarok kicsikarni a készülő motoromból, minden komolyabb (drága) változtatás nélkül. Lehet, hogy pici kompressziónövelés lesz csak. Alul akarok inkább többet kihozni belőle. Azon töröm a fejem, hogy kell-e nekem majd a hosszú váltó, ha lakókocsit is akarok vele húzni. Asszem majd a gyakorlat megmondja.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10357 Dátum:
2010 Augusztus 04, 22:06:37 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 04, 20:35:15
Amcsiknál mérésnél levonják a hűtés, kenés
Nekem az a tanulság, hogy ha a hengerfej optimális, vagy közel optimális a motorhoz, akkor a szelepemelés egy ideig hoz jobb töltési hatásfokot, azonban elér egy optimumot és hiába emelsz nagyobbat, csak a veszteség és az ébredő erők nőnek, a teljesítmény nem.
Az 1.4-es himba nem hozott semmi mérhető eredményt.
Az is tanulság, hogy a jobb karbik felfelé nyomták a max teljesítményhez tartozó fordulatot is.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 04, 22:08:37 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10356 Dátum:
2010 Augusztus 04, 20:46:24 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 04, 19:04:26
Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz
<beszúrt kép törölve>
Új kormány, pedálok, váltókar
<beszúrt kép törölve>
taposnék már egyet neki az ördögárkon
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10355 Dátum:
2010 Augusztus 04, 20:39:39 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 04, 20:35:15
Amcsiknál mérésnél levonják a hűtés, kenés stb. által felvett teljesítményt és tisztán a motor teljesítményét nézik.
Így tökre érthető.
Legalább van egy támpont a tuningolást kezdőknek, mert a nagykutyák úgy is benne vannak a fogásokban.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10354 Dátum:
2010 Augusztus 04, 20:35:15 »
Amcsiknál mérésnél levonják a hűtés, kenés stb. által felvett teljesítményt és tisztán a motor teljesítményét nézik. Továbbá a cikkben írják, hogy lehet egyéb eltérés a hivatalos gyári adatokhoz képest, de a teszthez egy új Scat motort használtak, amin pl. írták, hogy a Cb-performance szívócső azért más mint a gyári.
A leírást igazándiból azért tettem be, hogy az arányokat lehessen érezni, hogy mi mennyit hoz. De ha ez nem érdekes, akkor lehet rugózni azon, hogy a tesztben miért 64 LE a széria motor teljesítménye... Aki meg akarja az tanulhat belőle, hiszen a következő sorokban van a lényeg. Nem én találtam ki, hanem közösen készítette a tesztet a Gene Berg Enterprises, a cb performance, a Scat enterprises, a So Cal lab, a Wik's Racing Engines és a Hot Vw's.
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Augusztus 04, 19:47:11
Őőőő, mennyi 1 SAE lóerő?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10353 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:47:11 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 04, 19:32:34
(A lóerők SAE-ben értendőek!)
1. Széria 1.6-os duplaszívos motor 009 elosztóval, 34 pict-3 karbival, ami cb-performance szívócsonkon van. Főfúvóka: 130, fordulaton max előgyújtás: 30 fok.
45LE@2500, 53,4LE@3000, 61,6LE@3500, 64LE@4000, 62,1LE@4500
Őőőő, mennyi 1 SAE lóerő?
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10352 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:36:03 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Augusztus 04, 19:12:53
Nem ze a bogár volt benne valamikor a depóban? talán valami 747 rendszámmal:
de.volt.valamikor
új számom van:20 592 5434
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10351 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:32:34 »
A Hégráth Peti érdeklődött nálam a minap, hogy hogyan lehet izmozni egy széria 1,6 motort bontás nélkül, csak kívülről cserélgetve az alkatrészeket. Mikor ezt beszéltük eszembe jutott, hogy a Bill Fischer könyvben van egy olyan teszt, amikor egy 1,6 motoron cserélgetnek ezt-azt és minden módosítás után padra teszik, hogy lássuk mi mennyit hoz. Ebben a tesztben viszont nem csak kívülről nyúlnak hozzá a motorhoz, hanem a hengerfejeket is leszerelik. De a Hot VW's 1998 márciusi számában van egy cikk, amiben ugyanezt a tesztet csinálják meg, de ott tényleg csak olyan változtatásokat végeznek, amikhez nem kell a motort kivenni az autóból. Gondoltam hátha itt is érdekel valakit ez a teszt, ezért bepötyögtem. (A lóerők SAE-ben értendőek!) Az egyes lépéseket pontokba szedtem, alatta pedig a teljesítmények olvashatóak 4 fordulaton:
1. Széria 1.6-os duplaszívos motor 009 elosztóval, 34 pict-3 karbival, ami cb-performance szívócsonkon van. Főfúvóka: 130, fordulaton max előgyújtás: 30 fok.
45LE@2500, 53,4LE@3000, 61,6LE@3500, 64LE@4000, 62,1LE@4500
2. Maximális előgyújtást visszavették 26 fokra.
44LE@2500, 51,6LE@3000, 58,8LE@3500, 62,4LE@4000, 61,65LE@4500
3. Maximális előgyújtást 28 fokra tették, és felszereltek egy csőkígyót 1 dobbal.
45,5LE@2500, 53,4LE@3000, 61,6LE@3500, 67,2LE@4000, 66,6LE@4500
4. A főfúvókát 140-esre cserélték.
48LE@2500, 54,6LE@3000, 63,7LE@3500, 68LE@4000, 68,4LE@4500
5. A maximális előgyújtást 30 fokra állították.
47,5LE@2500, 54LE@3000, 63LE@3500, 68,4LE@4000, 68,4LE@4500
6. Kicserélték a nyomórudakat chro-moly-ra és felszereltek egy Scat 1.25:1 himbasort.
49LE@2500, 55,2LE@3000, 63,7LE@3500, 71,2LE@4000, 72LE@4500
7. A főfúvókát 145-ösre cserélték.
48,5LE@2500, 54LE@3000, 63LE@3500, 70,4LE@4000, 70,2LE@4500
8. Az 1,25:1 himbasort 1,4:1-re cserélték.
47,75LE@2500, 54,3LE@3000, 63,7LE@3500, 71,2,4LE@4000, 72LE@4500
9. A karburátort egy kéttorkú központi regiszter karburátorra cserélték.
48,5LE@2500, 52,2LE@3000, 64,4LE@3500, 75,2LE@4000, 79,2LE@4500
10. A karburátort lecserélték 2 db egytorkú Kadron karburátorra.
47LE@2500, 56,4LE@3000, 66,5LE@3500, 75,2LE@4000, 79,2LE@4500
11. A karburátorokat kicserélték 2 db Dellorto DRLA40 duplakarbira.
--LE@2500, 55,8LE@3000, 66,85LE@3500, 76LE@4000, 81,9LE@4500
12. Végül kísérleti jelleggel visszatették a gyári himbasort és nyomórudakat.
--LE@2500, 55,2LE@3000, 64,75LE@3500, 71,2LE@4000, 73,8LE@4500
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10350 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:23:41 »
Alakul! Gratula!
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 04, 19:04:26
Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz
<beszúrt kép törölve>
Új kormány, pedálok, váltókar
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10349 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:17:44 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Augusztus 04, 19:15:35
miközben füstölő gumikkal huzom 3ból 4be.
vagy épp R-be, ha nem jól sikerült a hézagolás..úgy biztos a sírás
arra még nem vennék mérget, hogy élhető a váltó, majd menet közben kiderül
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10348 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:15:35 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 04, 19:11:33
közepén porke jel van, élőben jobbat mutat. de ha nem tetszik, legalább nem fogod markolászni
Nem fogom. ;DBekötöm a szemem meg se fogom a kormányt miközben füstölő gumikkal huzom 3ból 4be.
Ja, és Te sírsz.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10347 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:12:53 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 04, 19:04:26
Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz
<beszúrt kép törölve>
Új kormány, pedálok, váltókar
<beszúrt kép törölve>
Nem ze a bogár volt benne valamikor a depóban? talán valami 747 rendszámmal:
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10346 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:11:33 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Augusztus 04, 19:10:08
Új kormány.
GermanGelbRacer.
közepén porke jel van, élőben jobbat mutat. de ha nem tetszik, legalább nem fogod markolászni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10345 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:10:08 »
Új kormány.
GermanGelbRacer.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10344 Dátum:
2010 Augusztus 04, 19:04:26 »
Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz
Új kormány, pedálok, váltókar
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 04, 19:06:45 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10343 Dátum:
2010 Augusztus 04, 16:59:32 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 04, 16:10:36
minek az órája ez egyébként ?
924 porke
zengőgumi
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10342 Dátum:
2010 Augusztus 04, 16:10:36 »
Idézetet írta: gumibogi - 2010 Augusztus 04, 15:17:33
az erőgépekhez nagyobb km óra is kellene
,
igaz nem bogár de hátha valaki tudná használni:
<beszúrt kép törölve>
7000ft
minek az órája ez egyébként ?
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10341 Dátum:
2010 Augusztus 04, 15:17:33 »
az erőgépekhez nagyobb km óra is kellene
,
igaz nem bogár de hátha valaki tudná használni:
7000ft
zengőgumi
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10340 Dátum:
2010 Augusztus 03, 22:14:18 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Augusztus 03, 18:12:57
még férne
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10339 Dátum:
2010 Augusztus 03, 21:33:01 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Augusztus 03, 18:12:57
Maresz kertjét még az űrből is lehet látni, teljesen mint a kínai nagyfal.
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10338 Dátum:
2010 Augusztus 03, 18:13:42 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Augusztus 03, 18:12:57
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10337 Dátum:
2010 Augusztus 03, 18:12:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 03, 18:00:04
gyere most is nálam is rendvan...
dányba van ott csináltuk Zolinál
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10336 Dátum:
2010 Augusztus 03, 18:00:04 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Augusztus 03, 17:51:50
Egyébként kíváncsi vagyok a padon mért eredményekre.
gyere most is nálam is rendvan...
dányba van ott csináltuk Zolinál
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10335 Dátum:
2010 Augusztus 03, 17:51:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 03, 17:42:47
<beszúrt kép törölve>
fekete bogár összerakás közbe
Egyébként kíváncsi vagyok a padon mért eredményekre.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10334 Dátum:
2010 Augusztus 03, 17:42:47 »
fekete bogár összerakás közbe
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10333 Dátum:
2010 Augusztus 03, 17:11:39 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 03, 10:20:01
2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.
[nyissz]
Szeretem mikor valaki maximalista.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 19, 14:38:05 írta Protheus
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10332 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:38:52 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Augusztus 03, 15:22:34
Asztem csak idén maradt el a Bug in.
Ez valami megállapodás? Tavaly volt mind2.
Én Így tudom amikor bejelentették, hogy az ebi az kétévente lesz akkor a spái szervezők ezzel ellensúlyozták(?) de lehet hogy ettől függetlenül mindekettő lesz jövőre...
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10331 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:25:28 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 Augusztus 03, 15:17:13
Bug-in lesz páratlan években párosban Spa
Azt nem is hallottam, hogy jövőre nem lesz Spa...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10330 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:22:34 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 Augusztus 03, 15:17:13
Bug-in lesz páratlan években párosban Spa
Asztem csak idén maradt el a Bug in.
Ez valami megállapodás? Tavaly volt mind2.
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10329 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:17:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Augusztus 03, 15:14:02
tán jövőre nem lesz?
Bug-in lesz páratlan években párosban Spa
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10328 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:14:02 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 Augusztus 03, 15:13:04
12 ben?
tán jövőre nem lesz?
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10327 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:13:04 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Augusztus 03, 15:09:52
na és hol van még a 2011-es Spa
12 ben?
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10326 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:09:52 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 03, 10:20:01
2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.
Örülök:
1, Az autóm újra dobfékes (
)
2, motor a helyén
3, hátul már a saját kerekein áll a jószág (előre még várom a módosítót, hátra a nyomtávszélesítőt, addig marad Andris Cup2-jén - nagyobb baj sose legyen).
Nem örülök:
1, Motor nem indul -> a gyújtáskapcsoló álló helyzetben is el tud romlani
2, A második napon - jobb híján - elkezdtük rendezgetni a motor és a motortér kinézetét (gyertyapipák, kábelek stb), aminek az lett a vége, hogy az eddigiek zömét kiírtottuk, így rosszabbul állunk, mint eddig..
3, nem fér el a csőkígyóm sima hátfallal
Ami az első gurulásig még biztosan hátra van:
1, nyomtávszélesítők
2, fékek légtelenítése
3, futómű beállítása
4, motorhiszti kinyomozása, indítás
5, motortér újrakábelezése
6, kipuffogó összerakása (kell a végső nyomtáv, hogy mennyi hely van a doboknak)
7, géptető alakítása (rendszám kiemelése)
8, domború hátfal (megvenni, fényezni, felrakni)
9, az olajhűtő rendszer kialakítása
Amin idén még szeretnék:
1, előre a nagyfék
2, oaljműszerek bekötése, helyének kitalálása
3, 1000-2000 km-t beletekerni az autóba
Fotózz is! Jó látni,mikor nem én szívok
De csak így tovább, össze fog az állni, na és hol van még a 2011-es Spa
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10325 Dátum:
2010 Augusztus 03, 15:07:50 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 Augusztus 03, 15:01:33
készülget na
nem azért írtam..de így se rossz
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
294
295
296
297
298
[
299
]
300
301
302
303
304
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...