www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:23:16
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402258 alkalommal)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11444 Dátum:
2010 Október 21, 19:45:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 19:43:06
Utána még sokkal csendesebb lett, de alapjáratot nem tudtam rá varázsolni, csak kb. 1200-on forgott.
Pöccre indul, szépen szól, tüzet jól veszi. Járattam kb. egy órát, teljesen üzemmeleg lett.
Majd a másik karbival jó lesz.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11443 Dátum:
2010 Október 21, 19:44:13 »
Végül bevezetted a kipufogóba a kartergázt? Hülyén nézett ki a motor 3 kipufogóval.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 19:43:06
Utána még sokkal csendesebb lett, de alapjáratot nem tudtam rá varázsolni, csak kb. 1200-on forgott.
Pöccre indul, szépen szól, tüzet jól veszi. Járattam kb. egy órát, teljesen üzemmeleg lett.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11442 Dátum:
2010 Október 21, 19:44:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 19:37:02
Sajnos de. És meg is repedezett, bár élőben nem annyira látzsik mint ezen a képen.
Nem össze van karcolva? mert akkor is karcos lett mire odavittem.
Leperegni nem fog. az biztos
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11441 Dátum:
2010 Október 21, 19:43:06 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Október 21, 19:40:27
Az első indításnál még ott voltam. Sajnálom, hogy ilyen lett a festés, biztos nem ment volna amúgy 5-10 percet max fordulaton üzemi körülmények között, akkor ép maradt volna. Ez az amerikai bejáratás hátránya.
Utána még sokkal csendesebb lett, de alapjáratot nem tudtam rá varázsolni, csak kb. 1200-on forgott.
Pöccre indul, szépen szól, tüzet jól veszi. Járattam kb. egy órát, teljesen üzemmeleg lett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11440 Dátum:
2010 Október 21, 19:42:49 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Október 21, 19:40:27
Az első indításnál még ott voltam. Sajnálom, hogy ilyen lett a festés, biztos nem ment volna amúgy 5-10 percet max fordulaton üzemi körülmények között, akkor ép maradt volna. Ez az amerikai bejáratás hátránya.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11439 Dátum:
2010 Október 21, 19:41:23 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Október 21, 19:40:27
Az első indításnál még ott voltam. Sajnálom, hogy ilyen lett a festés, biztos nem ment volna amúgy 5-10 percet max fordulaton üzemi körülmények között, akkor ép maradt volna. Ez az amerikai bejáratás hátránya.
;DA cukrot a karbiba kihagytad.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11438 Dátum:
2010 Október 21, 19:40:27 »
Az első indításnál még ott voltam. Sajnálom, hogy ilyen lett a festés, biztos nem ment volna amúgy 5-10 percet max fordulaton üzemi körülmények között, akkor ép maradt volna. Ez az amerikai bejáratás hátránya.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 19:37:02
Sajnos de. És meg is repedezett, bár élőben nem annyira látzsik mint ezen a képen.
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11437 Dátum:
2010 Október 21, 19:40:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 19:38:23
Dehogy, szét lehet húzni, 6 darabból áll. Két dob, két J cső egy y és a csőkígyó.
Nagyon komoly!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11436 Dátum:
2010 Október 21, 19:38:23 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2010 Október 21, 19:32:25
A hengerfej kipufogó tartó tőcsavarjait ki kell venni felszerelés előtt ugye? Vagy enged annyit?
Dehogy, szét lehet húzni, 6 darabból áll. Két dob, két J cső egy y és a csőkígyó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11435 Dátum:
2010 Október 21, 19:38:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 19:37:02
Sajnos de. És meg is repedezett, bár élőben nem annyira látzsik mint ezen a képen.
áááá baszki
őőőő... dizájnos khm..
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11434 Dátum:
2010 Október 21, 19:37:02 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 21, 19:28:32
-ez se jön le róla.
Sajnos de. És meg is repedezett, bár élőben nem annyira látzsik mint ezen a képen.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11433 Dátum:
2010 Október 21, 19:35:51 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 21, 19:28:32
-ez se jön le róla.
-te bedugtad kupakkal én esztergáltam bele műgyantából.
jómá annak akinek van saját gépműhelye
Nekem a nivea-s borotvahab kupak+fekete spray bevált
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11432 Dátum:
2010 Október 21, 19:35:14 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2010 Október 21, 19:32:25
A hengerfej kipufogó tartó tőcsavarjait ki kell venni felszerelés előtt ugye? Vagy enged annyit?
kihúzható belőle a "J cső"...
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11431 Dátum:
2010 Október 21, 19:32:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 18:52:09
Ez meg akipufogóm. Blogomon van töb kép.
A hengerfej kipufogó tartó tőcsavarjait ki kell venni felszerelés előtt ugye? Vagy enged annyit?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11430 Dátum:
2010 Október 21, 19:31:36 »
most kezdek egy "drag "1,6 os motort......
lehet megcsinálom h valaki elkalapál 1,6 tuningba......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11429 Dátum:
2010 Október 21, 19:29:03 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 21, 19:28:02
Úgy hallom, hogy már ketyerészik a bakon
bebaszna ha eddig hallatszana
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11428 Dátum:
2010 Október 21, 19:28:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 21, 19:25:53
Nesze neked matt fekete. Maki mééé nem selyemfényűre festetted mint az enyém, azt lehet verni kalapáccsal is, akkor se jön le róla.
Látom lopod a dugózós ötletem
-ez se jön le róla.
-te bedugtad kupakkal én esztergáltam bele műgyantából.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11427 Dátum:
2010 Október 21, 19:28:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 18:51:29
Itt is készül egy tuning motor.
Az illetékes majd nyilatkozik, nemenyimé.
Úgy hallom, hogy már ketyerészik a bakon
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11426 Dátum:
2010 Október 21, 19:25:53 »
Nesze neked matt fekete. Maki mééé nem selyemfényűre festetted mint az enyém, azt lehet verni kalapáccsal is, akkor se jön le róla.
Látom lopod a dugózós ötletem
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11425 Dátum:
2010 Október 21, 19:22:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 18:52:09
Ez meg akipufogóm. Blogomon van töb kép.
Asszem ilyesmire szokták mondani, hogy ezt egyszer kell csak megvenni az életben!
Naggggyon baba
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11424 Dátum:
2010 Október 21, 19:03:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 18:52:09
Ez meg akipufogóm. Blogomon van töb kép.
ezt a kipufogót néztem a blogodon nagyon patent végig rozsdamentes, meg se merem kérdezni mennyi lehetett.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11423 Dátum:
2010 Október 21, 19:01:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 18:52:09
Ez meg akipufogóm. Blogomon van töb kép.
Ezt még nézegetni is élmény! Nagyon szép!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11422 Dátum:
2010 Október 21, 19:00:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 21, 18:51:29
Itt is készül egy tuning motor.
Az illetékes majd nyilatkozik, nemenyimé.
szuper. kíváncsi vagyok milyen teljesen komplettem
Vasárnap a helyén. utána túra
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11421 Dátum:
2010 Október 21, 18:52:09 »
Ez meg akipufogóm. Blogomon van töb kép.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11420 Dátum:
2010 Október 21, 18:51:29 »
Itt is készül egy tuning motor.
Az illetékes majd nyilatkozik, nemenyimé.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11419 Dátum:
2010 Október 21, 09:47:36 »
Idézetet írta: Melák - 2010 Október 21, 08:37:03
Bazzeg ez nem piros.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11418 Dátum:
2010 Október 21, 08:37:03 »
Idézetet írta: Melák - 2010 Október 21, 08:36:54
[a csatolmányt egy admin törölte]
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11417 Dátum:
2010 Október 21, 08:36:54 »
Idézetet írta: Melák - 2010 Október 21, 08:36:44
lassan de biztossan alakul
[a csatolmányt egy admin törölte]
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11416 Dátum:
2010 Október 21, 08:36:44 »
lassan de biztossan alakul
[a csatolmányt egy admin törölte]
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11415 Dátum:
2010 Október 20, 21:37:58 »
Ultrahangos tisztítást csinálnak valahol ????? (2 karbit kéne)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11414 Dátum:
2010 Október 18, 11:25:40 »
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11413 Dátum:
2010 Október 18, 07:57:28 »
Idézetet írta: Zoli - 2010 Október 17, 21:04:59
De Ő KARIB rudazatot kérdezett... Az nyilván valami trópusi melegtűrő fajta...
ja, rasztás, füvetszívós :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11412 Dátum:
2010 Október 17, 21:04:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 17, 20:36:15
párszáz oldallal előbb stunt írt erről egy bibliát.
nem tudom idézni, mert nem vagyok érdekelt benne, de a lényeg, hogy az egyik szar, a másik meg fasza. (gondolom ezzel sokat segítettem :-)))
De Ő KARIB rudazatot kérdezett... Az nyilván valami trópusi melegtűrő fajta...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 17, 21:14:35 írta Zoli
»
http://hapsi96.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11411 Dátum:
2010 Október 17, 20:59:14 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 17, 20:54:24
Igen, én is már 3szor leírtam a dolgot, meg mások is... Most nagyon fárasztó lenne negyedszer is elregélni...
lassan én is mekk tanulom ::)ismétlés a tudásannya
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11410 Dátum:
2010 Október 17, 20:54:24 »
Igen, én is már 3szor leírtam a dolgot, meg mások is... Most nagyon fárasztó lenne negyedszer is elregélni...
Idézetet írta: tati - 2010 Október 17, 20:45:04
azt írta hogy egy közepes minőségű középen fordítós van olyan jó mint a keresztbe rudasok legjobbja középen fordítósból nagyon jó a *féle, keresztből meg a gene féle szögvasból kókányolt
és vannak a futottak még kategória kínai krómozott csőből és lemezből hajlított
meg a méregdrága szanaszét csapágyazott agyonbonyolított soseállítodbe félék
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11409 Dátum:
2010 Október 17, 20:45:04 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 17, 20:36:15
párszáz oldallal előbb stunt írt erről egy bibliát.
nem tudom idézni, mert nem vagyok érdekelt benne, de a lényeg, hogy az egyik szar, a másik meg fasza. (gondolom ezzel sokat segítettem :-)))
azt írta hogy egy közepes minőségű középen fordítós van olyan jó mint a keresztbe rudasok legjobbja középen fordítósból nagyon jó a *féle, keresztből meg a gene féle szögvasból kókányolt
és vannak a futottak még kategória kínai krómozott csőből és lemezből hajlított
meg a méregdrága szanaszét csapágyazott agyonbonyolított soseállítodbe félék
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11408 Dátum:
2010 Október 17, 20:36:15 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 17, 20:19:00
Nézelődöm és látom hogy van többféle karib rudazat miben különbözik egyik a másikától??? Mármint úgy értem hogy van ami alul találkozik a a blokk-on van szerkezet, meg van ahol a levegőszűrő alá van berakva egy adatper ami tartja. Előnye hátránya ??? Gondolok itt arra hogy elálítódik vagy nehéz nyomni a gázt vagy ilyesmi
párszáz oldallal előbb stunt írt erről egy bibliát.
nem tudom idézni, mert nem vagyok érdekelt benne, de a lényeg, hogy az egyik szar, a másik meg fasza. (gondolom ezzel sokat segítettem :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11407 Dátum:
2010 Október 17, 20:19:00 »
Nézelődöm és látom hogy van többféle karib rudazat miben különbözik egyik a másikától??? Mármint úgy értem hogy van ami alul találkozik a a blokk-on van szerkezet, meg van ahol a levegőszűrő alá van berakva egy adatper ami tartja. Előnye hátránya ??? Gondolok itt arra hogy elálítódik vagy nehéz nyomni a gázt vagy ilyesmi
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11406 Dátum:
2010 Október 17, 19:11:04 »
Dugd föl nekik. Ezt kik csinálták?
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 17, 17:04:09
na ilyenek az általunk anyaghibásnak vélt tőkék
és ami még furább, az az oldala:
szarul néz ki, nemde?
Ha a rugóval lenne a gond, akkor a teteje lenne kopva és félre, nem így pöttyökben (szerintem)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11405 Dátum:
2010 Október 17, 17:30:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 17, 17:04:09
na ilyenek az általunk anyaghibásnak vélt tőkék
ez szerintem is az.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...