www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:53:55
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401946 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11524 Dátum:
2010 Október 27, 09:00:22 »
Idézetet írta: somci - 2010 Október 26, 23:34:24
Egyébként ezek az IDF40-hez való standard szívócsövek mekkora keresztmetszetről csökkennek le 32mm-re? Így a feltúrás utána is marad átmérő különbség a teteje és az alja között? Mikor válik szűk keresztmetszetté ez a fajta szívócső?
Van olyan is ami 48-ról lesz 32 és oylan is van (mint az enyém) ami 40-ről lesz 32 mm-es. 40-esre nem lehet a hengerfej cszívócsatornáját megnyitni, csak valami ovális 40-es átmérős sikerülhet, még a 044-es fejjel is.
Véleményem szerint ez a szívócső csak akkor lesz korlátozó tényező, ha valami nagyon komoly hengerfejed van, valami hegesztett agyontúrt borzalom. Egyébként nem tudsz nagyobb szívócsatornát faragni.
De te mire hajtasz, 200 lóerőre?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11523 Dátum:
2010 Október 27, 02:30:08 »
El kell mennem hosszabb útra, hogy tudjak válaszolni. Most tetszik, de hosszabb úton szerintem hangos lesz.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 26, 19:04:10
Bántóan hangos, vagy bírható? Nekem a 2110-esen hangosabb volt, mint nekem tetszett.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11522 Dátum:
2010 Október 26, 23:34:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 26, 19:02:55
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/10/szivocso-illesztese.html
Egyébként ezek az IDF40-hez való standard szívócsövek mekkora keresztmetszetről csökkennek le 32mm-re? Így a feltúrás utána is marad átmérő különbség a teteje és az alja között? Mikor válik szűk keresztmetszetté ez a fajta szívócső?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 26, 23:40:38 írta somci
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11521 Dátum:
2010 Október 26, 21:11:52 »
Idézetet írta: gas - 2010 Október 26, 21:04:25
ezt mire is csináltad?
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11520 Dátum:
2010 Október 26, 21:04:25 »
Idézetet írta: tati - 2010 Október 26, 20:28:21
Na ma feltákoltam a kipufogót én is . 55centis 70mm átmenő rozsdamentes dob. Meglepően csendes lett
szépnek nem szép, de egy 3centis csíkon kívül nem látszik belőle semmi még alulról sem, úgy be van gyömöszölve a hátsó lökhárítóba
a tanulság hogy lehet RELATÍV rövid és csendes kipufogót csinálni nagy motorra is
ezt mire is csináltad?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11519 Dátum:
2010 Október 26, 20:28:21 »
Na ma feltákoltam a kipufogót én is . 55centis 70mm átmenő rozsdamentes dob. Meglepően csendes lett
szépnek nem szép, de egy 3centis csíkon kívül nem látszik belőle semmi még alulról sem, úgy be van gyömöszölve a hátsó lökhárítóba
a tanulság hogy lehet RELATÍV rövid és csendes kipufogót csinálni nagy motorra is
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 26, 20:31:06 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11518 Dátum:
2010 Október 26, 19:21:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 26, 19:02:55
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/10/szivocso-illesztese.html
Külön köszönet érte!
(Az első és az utolsó kép nem nagyítható
)
A festék nyilvánvaló volt, de most már világos a belső marás is.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11517 Dátum:
2010 Október 26, 19:04:10 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Október 26, 05:56:10
Feltettem a Stunt dobját. Szerintem hangosabb lett a kocsi, mint a Monzával, de szebb a hangja. :-)))
Ég és föld átülni az Oválból egy erősebb Bogárba. Építsen mindenki tuningmotort! :-))))
Bántóan hangos, vagy bírható? Nekem a 2110-esen hangosabb volt, mint nekem tetszett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11516 Dátum:
2010 Október 26, 19:02:55 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/10/szivocso-illesztese.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11515 Dátum:
2010 Október 26, 15:09:08 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Október 26, 13:17:20
Az oválhoz képest egy 1,6 is tuning
még a fakocka is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11514 Dátum:
2010 Október 26, 13:17:20 »
Az oválhoz képest egy 1,6 is tuning
Idézetet írta: abes - 2010 Október 26, 13:09:57
Számlaszámom:.....
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11513 Dátum:
2010 Október 26, 13:09:57 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Október 26, 05:56:10
Építsen mindenki tuningmotort! :-))))
Számlaszámom:.....
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11512 Dátum:
2010 Október 26, 05:56:10 »
Feltettem a Stunt dobját. Szerintem hangosabb lett a kocsi, mint a Monzával, de szebb a hangja. :-)))
Ég és föld átülni az Oválból egy erősebb Bogárba. Építsen mindenki tuningmotort! :-))))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11511 Dátum:
2010 Október 25, 22:03:19 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 25, 21:52:16
Szelepemelő tőke kopottnak minősül ha a teteje nem teljesen sík??, mennyi a tűréshatár? Illetve miben számít a súlya? (gondolom kisebb erő is elég a meglökéshez ergo pörgősebb az egész folyamat, csapjatok meg ha nem jól gondolom
)
A szelepemelő tőke eleve domború felületű, ettől forog, amikor a tengely lenyomja. Ha kettőt egymásnak fordítasz ( a kalapjukat) akkor fényben közéjük nézve jól látod, hogy domború. Ahogy kopik először sík, majd homorú lesz. Ekkor már alig forog a helyén, félre is koptatja a furatát.
A súlya pedig azért számít, mert a vezérlés alternáló részének egy eleme és ezt minden szelepnyitásnál gyorsítani, lassítani kell, minél nagyobb a tömeg, annál nagyobbak az erők. Ezeket az erőket a szeleprugónak kell biztosítani záráskor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11510 Dátum:
2010 Október 25, 21:53:48 »
Itthon a motor holnap megy a helyére.
remélem tudok is vele kerülni egyet holnap
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11509 Dátum:
2010 Október 25, 21:52:16 »
Szelepemelő tőke kopottnak minősül ha a teteje nem teljesen sík??, mennyi a tűréshatár? Illetve miben számít a súlya? (gondolom kisebb erő is elég a meglökéshez ergo pörgősebb az egész folyamat, csapjatok meg ha nem jól gondolom
)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11508 Dátum:
2010 Október 24, 15:47:02 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Október 24, 15:31:29
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11507 Dátum:
2010 Október 24, 15:31:29 »
Buzi, aki fékez! :-)))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11506 Dátum:
2010 Október 24, 07:58:43 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 23, 22:43:56
semmi.
elegem van a napi 2x30 perc lovagi tornából, amikor gyárba megyek/jövök.
sajnos ez is igaz.... :-((
:-))
még mindig a pöcsköszörűvel jársz?
amúgy meg mi a faszért nem otthon dolgozol? nem mindegy hol programozol?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11505 Dátum:
2010 Október 23, 22:43:56 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 Október 23, 09:00:25
Azt azért megnézném.
De brummogni a medve szokott
Amúgy mi történt?
semmi.
elegem van a napi 2x30 perc lovagi tornából, amikor gyárba megyek/jövök.
Idézetet írta: BigBug - 2010 Október 23, 10:09:22
elfogyott a söre
sajnos ez is igaz.... :-((
:-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11504 Dátum:
2010 Október 23, 10:09:22 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 Október 23, 09:00:25
Azt azért megnézném.
De brummogni a medve szokott
Amúgy mi történt?
elfogyott a söre
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11503 Dátum:
2010 Október 23, 09:00:25 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 22, 22:17:01
jó, nekem minden szar most, ami brummog.
tanyára kéne költöznöm, oszt tehénen lovagolni... :-))
Azt azért megnézném.
De brummogni a medve szokott
Amúgy mi történt?
Bácsi Győző
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11502 Dátum:
2010 Október 23, 08:27:35 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 22, 22:17:01
jó, nekem minden szar most, ami brummog.
tanyára kéne költöznöm, oszt tehénen lovagolni... :-))
mi a baj bácsi mesélj?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11501 Dátum:
2010 Október 23, 07:16:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 22, 20:53:47
Szerinted neki könnyített egyenes fogazású vezérkereke van csavarozható lendkereke?
Ilyen főtengely nincs Magyarországon, abban eléggé biztos vagyok. (Ha még nincs idehaza Shaun motorja....
)
Ez egy Scat Volksracer II-es, azt hiszem. Nekem van sima Scat Volkstroker
egyebkent egyenes fogazasu vezerkerekem van, meg /nem csavarozhato/ hanem 8 stiftes lendkerekem
)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11500 Dátum:
2010 Október 22, 23:16:05 »
Az asszony meg jól pofánvág
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 22, 22:17:01
tanyára kéne költöznöm, oszt tehénen lovagolni... :-))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11499 Dátum:
2010 Október 22, 22:17:01 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 22, 21:29:03
ne szóld le az 1200ccm új királyát
jó, nekem minden szar most, ami brummog.
tanyára kéne költöznöm, oszt tehénen lovagolni... :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11498 Dátum:
2010 Október 22, 21:55:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 22, 21:54:22
3800-ért vettem az enyémet *-tól, egyébként az sem szar.
én mikkor kérdeztem *-agot hogy mennyi. közelében sem járt a 3800nak.
azért vettem ezt.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11497 Dátum:
2010 Október 22, 21:54:22 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 22, 21:22:16
6891ft.
ha kell rendelek. itt vettem karcagon az autós boltba.
3800-ért vettem az enyémet *-tól, egyébként az sem szar.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11496 Dátum:
2010 Október 22, 21:29:03 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 22, 21:25:26
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szar
:-)))
ne szóld le az 1200ccm új királyát
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11495 Dátum:
2010 Október 22, 21:25:26 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 22, 21:23:02
mi az hogy szar?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szar
:-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11494 Dátum:
2010 Október 22, 21:23:02 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 22, 14:32:50
szomszédaid nem kurvaanyáznak, hogy a kertben pöfögteted azt a szart? :-))
mi az hogy szar?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11493 Dátum:
2010 Október 22, 21:22:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 22, 20:51:32
Mindkét fűtéscső le van dugózva, nem én csináltam.
A kábelszett NGK és nagyon tetszik nekem is. Jó anyagból van és pontosak a pipák, dugók. Maxi majd megmondja mennyibe került.
6891ft.
ha kell rendelek. itt vettem karcagon az autós boltba.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11492 Dátum:
2010 Október 22, 21:11:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 22, 20:53:47
(Ha még nincs idehaza Shaun motorja....
)
szerintem itt lesz a megfejtés...
a libafoszöld oválban oda fog verni :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11491 Dátum:
2010 Október 22, 20:53:47 »
Idézetet írta: tati - 2010 Október 22, 19:17:51
uh! nem tied? hosszúnak tünik a löket
Szerinted neki könnyített egyenes fogazású vezérkereke van csavarozható lendkereke?
Ilyen főtengely nincs Magyarországon, abban eléggé biztos vagyok. (Ha még nincs idehaza Shaun motorja....
)
Ez egy Scat Volksracer II-es, azt hiszem. Nekem van sima Scat Volkstroker
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11490 Dátum:
2010 Október 22, 20:51:32 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Október 22, 18:28:52
az innen jobboldali fűtéscső a turbinaházon miért van bedugva, vagy, a bal miért nincs ?
a gyertyakábel milyen ?
Mindkét fűtéscső le van dugózva, nem én csináltam.
A kábelszett NGK és nagyon tetszik nekem is. Jó anyagból van és pontosak a pipák, dugók. Maxi majd megmondja mennyibe került.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11489 Dátum:
2010 Október 22, 20:49:45 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 22, 14:32:50
szomszédaid nem kurvaanyáznak, hogy a kertben pöfögteted azt a szart? :-))
Messze vannak, a motor meg nem hangos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11488 Dátum:
2010 Október 22, 19:17:51 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Október 22, 18:51:49
<beszúrt kép törölve>
uh! nem tied? hosszúnak tünik a löket
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 22, 19:28:15 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11487 Dátum:
2010 Október 22, 19:16:42 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Október 22, 18:51:49
<beszúrt kép törölve>
upsz..
Történet van???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11486 Dátum:
2010 Október 22, 18:51:49 »
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11485 Dátum:
2010 Október 22, 18:28:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 22, 11:29:44
Elkészült, járatás alatt a gép.
az innen jobboldali fűtéscső a turbinaházon miért van bedugva, vagy, a bal miért nincs ?
a gyertyakábel milyen ?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 22, 18:33:43 írta BigBug
»
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...