www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 18:30:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401303 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11764 Dátum: 2010 November 11, 23:01:22 »

1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?
csak egy 94es hd garnitúrád van?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11763 Dátum: 2010 November 11, 22:58:36 »

1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?
az miaz hogy töltés csere mennyire romlik Roll Eyes ha bedugod a kipufogót vagy ha beesik egy 17es villáskulcs a szívócsőbe akkor jelentősen romlik  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11762 Dátum: 2010 November 11, 22:55:49 »

1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?
attól függ mit akarsz belőle csinálni mik az igények milyen fordulat-teljesítmény, mik vannak már meg a motorhoz mennyit szánsz a kezdeti próbálkozásra vagy kicsapod a 8-900ezret.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11761 Dátum: 2010 November 11, 22:44:15 »

1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11760 Dátum: 2010 November 11, 21:27:29 »

Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...  Roll Eyes

össze hegesztem szivesen van itthon alváz beledugok egy váltót próbálni ha kell

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11759 Dátum: 2010 November 11, 20:46:23 »


Ne hülyésked már, csak vicceltem, persze, hogy nem gyorsulásra épített, csak egy sportos utcai autó (lesz talán) és egyáltalán nem baj, sőt, jó, hogy ha Shaun rajtvonalhoz áll, mert látunk legalább itthon is ilyet, nem csak Bitburgban.

Egyáltalán nem vagyok szomorú, úgy ismersz, hogy mindeképpen nyerni szeretnék és kupával térni haza és mellem verni?


Lehet, hogy nem is nagyon fogok gyorsulni, mert normális váltólefogatóm sincs egyelőre, és nem akarom a kocsit szétrúgni.

ja, ok, így más Grin Grin
Majd az lesz szép, amikor a Shaun beáll az osztrák Mexx Ghiája mellé Lacházán, a tuning kategória döntöjén Evil Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11758 Dátum: 2010 November 11, 20:22:16 »

Engle W120 veztengely eladó! Akit érdekel priv. és megbeszéljük , ha kell egyátalán valakinek. Smiley

(Árat egészséges határok között Smiley )
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11757 Dátum: 2010 November 11, 19:27:06 »

Engle W120 veztengely eladó! Akit érdekel priv. és megbeszéljük , ha kell egyátalán valakinek. Smiley

(Árat egészséges határok között Smiley )

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11756 Dátum: 2010 November 11, 19:19:38 »

Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...  Roll Eyes

nafene  Smiley jól van akkor, látom lesz belőle valami  Wink
saját tervezés, vagy volt minta darab?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11755 Dátum: 2010 November 11, 18:10:30 »

Hosszú még az este... :-)))

Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...  Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11754 Dátum: 2010 November 11, 18:09:31 »

Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...  Roll Eyes

5 db-hoz vágattam lézerrel alkatrészeket + megvettem hozzá a gumibakokat is... Igazándiból már csak egy hegesztés kérdése a dolog, de nincs mit szépíteni tróger vagyok... Autón tudnám összeállítani a mintadarabot, hogy pontos legyen, de amikor a motoromat csináltam, akkor inkább azzal foglalkoztam... Amikor elkészült a motor, akkor élvezkedni akartam nem szerelni... Most megint a motort csinálom, aztán tavasszal ha járóképes a vas, akkor felgurulok vele a garázsba ahol felcsavarozom az alkatrészeket és összehegesztem... Utána a mintadarab után már megy a többi hamar...
Egyébként tényleg gáz, mert az 5 db-ra már 1 éve van jelentkező...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11753 Dátum: 2010 November 11, 18:03:11 »

5 db-hoz vágattam lézerrel alkatrészeket + megvettem hozzá a gumibakokat is... Igazándiból már csak egy hegesztés kérdése a dolog, de nincs mit szépíteni tróger vagyok... Autón tudnám összeállítani a mintadarabot, hogy pontos legyen, de amikor a motoromat csináltam, akkor inkább azzal foglalkoztam... Amikor elkészült a motor, akkor élvezkedni akartam nem szerelni... Most megint a motort csinálom, aztán tavasszal ha járóképes a vas, akkor felgurulok vele a garázsba ahol felcsavarozom az alkatrészeket és összehegesztem... Utána a mintadarab után már megy a többi hamar...
Egyébként tényleg gáz, mert az 5 db-ra már 1 éve van jelentkező...

sorozatgyártást tervezel?

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11752 Dátum: 2010 November 11, 16:11:04 »

Ööö... Nem hiába jegyezte meg... Készül... Csak össze kéne hegesztenem a már kész alkatrészeket... Már egy éve...  Embarrassed

sorozatgyártást tervezel?
hmm??? Huh Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11751 Dátum: 2010 November 11, 15:22:14 »

Ööö... Nem hiába jegyezte meg... Készül... Csak össze kéne hegesztenem a már kész alkatrészeket... Már egy éve...  Embarrassed

sorozatgyártást tervezel?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11750 Dátum: 2010 November 11, 14:45:13 »

Ööö... Nem hiába jegyezte meg... Készül... Csak össze kéne hegesztenem a már kész alkatrészeket... Már egy éve...  Embarrassed

hosszú még a tél, reszelhetsz egyet bátran :-))

amúgy nem egyszerűbb a blokkot kitámasztani, mint a typ3-nál meg a buszoknál?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11749 Dátum: 2010 November 11, 14:27:11 »

Lehet, hogy nem is nagyon fogok gyorsulni, mert normális váltólefogatóm sincs egyelőre, és nem akarom a kocsit szétrúgni.

hosszú még a tél, reszelhetsz egyet bátran :-))

amúgy nem egyszerűbb a blokkot kitámasztani, mint a typ3-nál meg a buszoknál?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11748 Dátum: 2010 November 11, 11:51:44 »

téged meg egyáltalán nem értelek...
többször már írtad,kifejtetted hosszasan, hogy a motorod nem gyorsulásra építetted és nem is arra építed most sem, hanem a túramotort kultiválod... Most akkor miért vagy szomorú, ha a nem gyorsulásra épített motorodat majd lenyomja egy olyan motor, ami azért főként arra készült és a váltója is erre lett kifejlesztve?? Roll Eyes Roll Eyes

Ha a Szeky nyilatkozna így, azt megérteném, de ő sem teszi, sőt, örül neki és dolgozik azon, hogy jövőre gyorsabb-jobb legyen mint idén volt, és így hátha meg tudja majd kicsit közelíteni Shaunt... meglátjuk..


Ne hülyésked már, csak vicceltem, persze, hogy nem gyorsulásra épített, csak egy sportos utcai autó (lesz talán) és egyáltalán nem baj, sőt, jó, hogy ha Shaun rajtvonalhoz áll, mert látunk legalább itthon is ilyet, nem csak Bitburgban.

Egyáltalán nem vagyok szomorú, úgy ismersz, hogy mindeképpen nyerni szeretnék és kupával térni haza és mellem verni?


Lehet, hogy nem is nagyon fogok gyorsulni, mert normális váltólefogatóm sincs egyelőre, és nem akarom a kocsit szétrúgni.
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 11:55:07 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11747 Dátum: 2010 November 11, 08:18:15 »

Ebben a bárki tudna vásárolni, az igaz lehet. De azért a bárki tudna építeni, az már nem... Mert azt azért tudni kell a dologhoz, hogy Shaun Amerikában (ahol nagyon komoly kultusza van a gyorsulási versenyzésnek) rekordot állított be, majd azt tartotta is... Nyilván a jobb anyagi háttérrel javulna az itthoni mezőny, de nem tanulna meg az ember a sok pénztől jó motorokat építeni...

« Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 08:20:51 írta tati »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11746 Dátum: 2010 November 11, 07:23:01 »




Viszont azért nem őszinte a mosolyom Shaum motorjával kapcsolatban, mert ahol ott lesz, ott tuning kategória győztese adott.

téged meg egyáltalán nem értelek...
többször már írtad,kifejtetted hosszasan, hogy a motorod nem gyorsulásra építetted és nem is arra építed most sem, hanem a túramotort kultiválod... Most akkor miért vagy szomorú, ha a nem gyorsulásra épített motorodat majd lenyomja egy olyan motor, ami azért főként arra készült és a váltója is erre lett kifejlesztve?? Roll Eyes Roll Eyes

Ha a Szeky nyilatkozna így, azt megérteném, de ő sem teszi, sőt, örül neki és dolgozik azon, hogy jövőre gyorsabb-jobb legyen mint idén volt, és így hátha meg tudja majd kicsit közelíteni Shaunt... meglátjuk..
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 07:31:42 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11745 Dátum: 2010 November 11, 07:18:26 »

Ebben a bárki tudna vásárolni, az igaz lehet. De azért a bárki tudna építeni, az már nem... Mert azt azért tudni kell a dologhoz, hogy Shaun Amerikában (ahol nagyon komoly kultusza van a gyorsulási versenyzésnek) rekordot állított be, majd azt tartotta is... Nyilván a jobb anyagi háttérrel javulna az itthoni mezőny, de nem tanulna meg az ember a sok pénztől jó motorokat építeni...


Na meg ugye ami az ő motorján van hengerfej, azt s.k. ő csinálta-túrta-alakította és ez a lelke egy motornak... akkor miről beszélünk? Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11744 Dátum: 2010 November 11, 06:39:51 »

Ebben a bárki tudna vásárolni, az igaz lehet. De azért a bárki tudna építeni, az már nem... Mert azt azért tudni kell a dologhoz, hogy Shaun Amerikában (ahol nagyon komoly kultusza van a gyorsulási versenyzésnek) rekordot állított be, majd azt tartotta is... Nyilván a jobb anyagi háttérrel javulna az itthoni mezőny, de nem tanulna meg az ember a sok pénztől jó motorokat építeni...

bárki tud/na építeni/vásárolni hasonló vagy még komolyabb bogár hajtóművet. Roll Eyes

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11743 Dátum: 2010 November 11, 01:45:53 »

Nem rosszindulatból vagy irigységből jegyzem meg!
Ismerek egy osztrák gyereket,NATO szolgálatban volt,idén márciustól-október 31-ig,Koszovóban.(Ha lesz lehetősége,jövő tavasszal újra megy)A havi nettó keresete kézben,5.500-Euro volt!
Shaun és felesége,tehát mindketten,Pápán a NATO-nál látnak el szolgálatot.Gondolom,hogy többet kapnak mint egy burgenlandi parasztgyerek Koszovóban,de számoljunk csak azzal a jövedelemmel (2x5.500-Euro),havi hárommillió Forint jövedelmből (vagy többől),bárki tud/na építeni/vásárolni hasonló vagy még komolyabb bogár hajtóművet. Roll Eyes
Lehet,hogy most páran majd belémkötnek,de úgyérzem valamilyen módon van összefüggés a hozzászólásod és az én hozzászólásom között,mert ha a hazai bogarasok is ilyen erős pénzügyi háttérrel rendelkeznének,akkor nem lehetne ilyen határozottan kijelenteni,hogy ahol ő ott van"ott a tuning kategória győztese adott".
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11742 Dátum: 2010 November 11, 01:20:20 »


Remélem.  Wink

Viszont azért nem őszinte a mosolyom Shaum motorjával kapcsolatban, mert ahol ott lesz, ott tuning kategória győztese adott. Mindenki más csak a többi helyért küzdhet. Persze azért jó, hogy látunk egy ilyet is kishazánkban.

Nem rosszindulatból vagy irigységből jegyzem meg!
Ismerek egy osztrák gyereket,NATO szolgálatban volt,idén márciustól-október 31-ig,Koszovóban.(Ha lesz lehetősége,jövő tavasszal újra megy)A havi nettó keresete kézben,5.500-Euro volt!
Shaun és felesége,tehát mindketten,Pápán a NATO-nál látnak el szolgálatot.Gondolom,hogy többet kapnak mint egy burgenlandi parasztgyerek Koszovóban,de számoljunk csak azzal a jövedelemmel (2x5.500-Euro),havi hárommillió Forint jövedelmből (vagy többől),bárki tud/na építeni/vásárolni hasonló vagy még komolyabb bogár hajtóművet. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 01:46:12 írta Narancs »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11741 Dátum: 2010 November 10, 21:56:43 »

De jó!  Wink Végre lesz neked is erős motorod?  Tongue



Remélem.  Wink

Viszont azért nem őszinte a mosolyom Shaum motorjával kapcsolatban, mert ahol ott lesz, ott tuning kategória győztese adott. Mindenki más csak a többi helyért küzdhet. Persze azért jó, hogy látunk egy ilyet is kishazánkban.

Nagyon kíváncsi vagyok az én motoromra, ez a hengerfej már bizonyított, kérdés, hogy a kipufogó mennyire jó, illetve, hogy a 40-es karbi mennyire csapja agyon. Azért mindenképpen 120 lóerő fölé várom, ha a karbi beállítás sikerül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11740 Dátum: 2010 November 10, 20:54:22 »


a kipuffogócsöves képről jut eszembe, hogy az ólmozott benzin kifutásával vége van a szép szürke kipuffogóknak is.
de legalább nem döglünk meg annyira....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11739 Dátum: 2010 November 10, 19:15:57 »

De jó!  Wink Végre lesz neked is erős motorod?  Tongue


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11738 Dátum: 2010 November 10, 16:58:04 »


Valaki elmondaná, miért (jó), ha Le és Nm majdnem közel egyforma
Huh



Először szögezzük le, hogy a nyomaték és a teljesítmény kéz a kézben járnak, ugyanis a teljesítmény az időegység alatt végzett munka, a munka ez esetben pediga  nyomaték. A nyomatékot a fordulattal szorozva  (és pár konstanssal) kapjuk a teljesítményt.

A beidézett szövegben jókora marhaságok vannak, de a lényeg az, hogy a motor teljesítménye nagy legyen. Ha kis fordulaton is nagy a teljesítmény (mert nagy a nyomaték) akkor jól fog gyorsulni, feltéve, ha felül sem fogy el, mint az én megboldogult Oettingerem.

Az az autó gyorsul jól, amelyiknek széles fordulatszám tartományban nagy a teljesítménye.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11737 Dátum: 2010 November 10, 16:52:50 »

Frissült a blogom.
http://oettingertsv.blogspot.com/




[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11736 Dátum: 2010 November 10, 12:33:19 »


« Utoljára szerkesztve: 2010 November 10, 12:58:42 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11735 Dátum: 2010 November 10, 11:18:18 »


Valaki elmondaná, miért (jó), ha Le és Nm majdnem közel egyforma
Huh
http://www.movemotors.hu/home/76.html?task=view próbáltam utánaolvasni, ebben a cikkben az áll.:

"A sebesség eléréséhez vagy brutális nyomaték kell kis fordulatszámon, vagy kisebb nyomaték nagyobb fordulaton, hogy tovább forduljon a fõtengely, mert kis fordulaton leáll a motor ugyebár.."

-Nagy nyomaték kis fordulat = nagy gyorsulás alacsony teljesítmény: nagy tömeget tud mozgatni de alacsony lesz a végsebesség, magyarul „elfogy a gép”. Ilyenek a teherautók, dízelautók és a chopperek…

-Kis nyomaték, ba**ott nagy fordulat = gyenge gyorsulás, iszonyat teljesítmény (kis tömeget mozgat, de azt nagyon) Sportmotorok, F-1!! Ezek alacsony fordulaton szinte nem is „élnek”, mert ott nincs nyomaték."

elméletben, két ugyanolyan Le teljesítményű autó közül melyik fog jobban gyorsulni, amelyiknek nagyobb vagy kisebb a nyomatéka??
(motor karakterisztikánál... uazt a teljesítményt alacsonyabb fordulaton adja le?! Az a jobb, nem?!)
hát ez ennél bonyolultabb, szerintem   az fog jobban gyorsulni amelyik szélesebb fordulatszám tartományban tudja azt a bizonyos lóerőt. Mert hogy valahogy el kell jutni addig a fordulatig ahol ez a bizonyos le. tartomány van, ha elváltásnál a következő fokozatban fele lóerő van akkor az nem  jó. Roll Eyes

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11734 Dátum: 2010 November 10, 11:06:15 »


A 211 ló és 232 Nm egyszerűen hihetetlen. Akkorát fog menni az az autó, hogy beszarunk.


Valaki elmondaná, miért (jó), ha Le és Nm majdnem közel egyforma
Huh
http://www.movemotors.hu/home/76.html?task=view próbáltam utánaolvasni, ebben a cikkben az áll.:

"A sebesség eléréséhez vagy brutális nyomaték kell kis fordulatszámon, vagy kisebb nyomaték nagyobb fordulaton, hogy tovább forduljon a fõtengely, mert kis fordulaton leáll a motor ugyebár.."

-Nagy nyomaték kis fordulat = nagy gyorsulás alacsony teljesítmény: nagy tömeget tud mozgatni de alacsony lesz a végsebesség, magyarul „elfogy a gép”. Ilyenek a teherautók, dízelautók és a chopperek…

-Kis nyomaték, ba**ott nagy fordulat = gyenge gyorsulás, iszonyat teljesítmény (kis tömeget mozgat, de azt nagyon) Sportmotorok, F-1!! Ezek alacsony fordulaton szinte nem is „élnek”, mert ott nincs nyomaték."

elméletben, két ugyanolyan Le teljesítményű autó közül melyik fog jobban gyorsulni, amelyiknek nagyobb vagy kisebb a nyomatéka??
(motor karakterisztikánál... uazt a teljesítményt alacsonyabb fordulaton adja le?! Az a jobb, nem?!)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #11733 Dátum: 2010 November 10, 10:43:14 »

Én Berg-et..Nézzük meg ki tud hamarabb berugni, amolyan gyorsasági verseny Grin Grin Grin
<beszúrt kép törölve>
Nem szeretem a sört de egy Remmele szamorodnival versenybe szállnék. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11732 Dátum: 2010 November 10, 10:38:52 »

Egyéni tuningba fogtam. Oettinger sört iszom Smiley

Én Berg-et..Nézzük meg ki tud hamarabb berugni, amolyan gyorsasági verseny Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11731 Dátum: 2010 November 10, 10:12:04 »

Egyéni tuningba fogtam. Oettinger sört iszom Smiley
Neked van igazad, a többiek csak  forgatjak a tollat es :
Csiri biiiiii----csiri baaaaa  , Hokus --Pokus - - -

aztan eldöl a söprü, es felebrednek Smiley

belelapatolnak egy halom lovet egy autoba

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11730 Dátum: 2010 November 09, 22:39:59 »

Egyéni tuningba fogtam. Oettinger sört iszom Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11729 Dátum: 2010 November 09, 21:22:14 »

Na akkor majd csinálunk hengerfejet mi is ! az egyik ismerősöm úgy is eltört egyet amit nem bírtam átmelegíteni awi-val, úgyhogy vettünk is a haverommal egy gépet  amin vannak jó kis microprocessorral vezérelt AL-MG és AL-SI programok aluötvözet hegesztésre , meg amper is és haladósabban lehet töltögetni vele mint awi-val

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11728 Dátum: 2010 November 09, 21:03:38 »

Már várom, hogy szaladjon az a motor!  Evil

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11727 Dátum: 2010 November 09, 20:25:41 »


Az első oldalon Greg és Steve Tims is ott van, akik az én hengerfejeimet csinálták. Itt a versenyen nem a stage2-es fejet használták, mert ez utcai, hanem a welded Signature fejet. Ez teljesen kézi munkával készült, felhegesztett szívócsatornával (welded) és mindegyik aláírással van (signature), Steve Tims signója van rajta.



A 211 ló és 232 Nm egyszerűen hihetetlen. Akkorát fog menni az az autó, hogy beszarunk.


jaja, az a csapat csinált 214 lovat, 234Nm nyomatékot,nagyobb sűrítéssel viszont kisebb szeleppel Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11726 Dátum: 2010 November 09, 20:19:19 »

és itt a komplett cikk,amire ez a motor készült Evil
211ló-232Nm
http://www.cbperformance.com/Feb2007c.asp


Az első oldalon Greg és Steve Tims is ott van, akik az én hengerfejeimet csinálták. Itt a versenyen nem a stage2-es fejet használták, mert ez utcai, hanem a welded Signature fejet. Ez teljesen kézi munkával készült, felhegesztett szívócsatornával (welded) és mindegyik aláírással van (signature), Steve Tims signója van rajta.



A 211 ló és 232 Nm egyszerűen hihetetlen. Akkorát fog menni az az autó, hogy beszarunk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11725 Dátum: 2010 November 09, 20:08:22 »

Shaun motorja ma megérkezett Evil Evil
<beszúrt kép törölve>


és itt a komplett cikk,amire ez a motor készült Evil
211ló-232Nm
http://www.cbperformance.com/Feb2007c.asp

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.