www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:25:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400628 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12124 Dátum: 2010 December 10, 18:47:06 »

Egyébként én pl. még ha hinnék benne, akkor sem rakhatnék gyári rugót...
A gyári rugó a gyári fejbe építve 39,5 mm magas. A gyári rugót ha összenyomod annyira, hogy összeüljenek a menetek, akkor 26 mm. Ha kivonjuk a 39,5-ből a 26-ot, akkor 13,5 lesz az eredmény, ami annyit jelent, hogy maximum ennyi lehet a szeleplöket. Az Engle W120 az 10,08 mm-t emel, amit ha szorzunk a himba áttételével akkor 13,5 mm-t kapunk. (Természetesen tökéletes himbageometriánál, mert ha az szar, akkor nem érvényesül az 1,25-ös szorzó) Magyarul az én motoromnál a széria rugó gyakorlatilag összeülne. A teljes összeüléshez képest pedig kb. 3-4 mm "tartalékot" illik hagyni. Nálad ez ott van, mert széria a himbád, de nálam lehet, hogy kimoccanna a himbarögzítő-csavar, vagy elgörbülne a nyomórúd vagy...
Az erősített rugóknak kevesebb a menetszáma is, így lehet használni őket nagy emelésnél... Pl. az én korábban használt Scat rugóim 21,5 mm-re összenyomhatóak.

nekem nincs belebéges bajom....gyári rugó
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 10, 18:48:43 írta callook »

Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #12123 Dátum: 2010 December 10, 18:38:27 »

Nem is látta senki Grin
mert már 2 éve megfogadtam, hogy nem megyek fel vele a nagy faluba Roll Eyes
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12122 Dátum: 2010 December 10, 18:36:00 »

Na, erröl van szó... Mindenki a dupla rugót okolja, abba meg senki sem gondol bele, hogy egyszerűen Stuntnak eddig jöttek be a varázsszavak  Tongue

Lazanak is dupla rugoja van, Szekynek is, nekem is ....

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12121 Dátum: 2010 December 10, 18:33:35 »

Én kb. már 20e km-t mentem vele
Nem is látta senki Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #12120 Dátum: 2010 December 10, 18:32:57 »

Lazanak is dupla rugoja van, Szekynek is, nekem is ....
Én kb. már 20e km-t mentem vele
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12119 Dátum: 2010 December 10, 16:46:02 »

A másik, hogy ha itthon problémák vannak a dupla rugókkal, az nem jelent semmit... Egyszerűen talán csak annyit, hogy nincsen tapasztalat vele...
Stuntnak gondjai adódtak vele, Bogara_Zo-nak és Ratronak szintén... Lehet nekem is lesz problémám, de!
Akitől én vettem a tőkéket, az a német srác az én tőkéimet dupla rugóval használta... Ezek a 4000 km-t futott tőkék hibátlanok, gyönyörűek... A Monyó motorja szintén dupla rugókkal fut, hibátlanul...
De ők már összeraktak 50, 100, 200 motort... Kitapasztalták mi mivel jó...

Lazanak is dupla rugoja van, Szekynek is, nekem is ....

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #12118 Dátum: 2010 December 10, 16:00:47 »

A másik érdekes dolog,..........
 Még nem borítottam szét a motort, egyelőre nem látom, hogy a tengely hogy néz ki, azonban ha a tengely hibátlan, akkor egyszerűen ezek a tőkék nem voltak jók, hibásak voltak, vagy gyárilag vagy mittudomén.


Akkor hogy vetted ki a hibás tőkét Huh Roll Eyes

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12117 Dátum: 2010 December 10, 14:51:08 »

10.000 Ft - 30.000 Ft

Mennyibe kerül egy normális (pl:Scat) dupla rugó szett??

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #12116 Dátum: 2010 December 10, 14:48:42 »

Mennyibe kerül egy normális (pl:Scat) dupla rugó szett??
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12115 Dátum: 2010 December 10, 14:44:22 »

A másik, hogy ha itthon problémák vannak a dupla rugókkal, az nem jelent semmit... Egyszerűen talán csak annyit, hogy nincsen tapasztalat vele...
Stuntnak gondjai adódtak vele, Bogara_Zo-nak és Ratronak szintén... Lehet nekem is lesz problémám, de!
Akitől én vettem a tőkéket, az a német srác az én tőkéimet dupla rugóval használta... Ezek a 4000 km-t futott tőkék hibátlanok, gyönyörűek... A Monyó motorja szintén dupla rugókkal fut, hibátlanul...
De ők már összeraktak 50, 100, 200 motort... Kitapasztalták mi mivel jó...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12114 Dátum: 2010 December 10, 14:43:10 »

A másik érdekes dolog, hogy ezek a szeleptőkék már mentek 7000 km-t, tehát ha menet közben kell bejáródniuk, felkeményedniük, akkor azt már megtehették volna. Mégis, első perctől nőtt a szelephézag, koptak a tőkék és a később valamelyiknek a pereme le is tört. Még nem borítottam szét a motort, egyelőre nem látom, hogy a tengely hogy néz ki, azonban ha a tengely hibátlan, akkor egyszerűen ezek a tőkék nem voltak jók, hibásak voltak, vagy gyárilag vagy mittudomén.

Nem gondolom, hogy az olaj miatt volt, a rossz bejáratás miatt, hiszen az első 7000 km-t remekül bírta.


Persze egyesek mindent az olajra fognak, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12113 Dátum: 2010 December 10, 14:34:13 »

sajnálom, hogy sorstársak lettünk Undecided

az a sejtésem, hogyha az enyémet is az elephant-foot adjusterrel raktuk volna össze anno, akkor a tőkék még csúnyábbat kaptak volna..így "csak" az állítócsavar bánta. kezdek arra hajlani, hogy hanyagolom a dupla rugót, meghajolva a huhogók (és a számok) előtt..ráadásul a szeleplebegé tán annyira nem is reális félelem, mint gondoltam.


A lebegést mindenki mondja 5000-5500 felett szimpla rugóval és van, aki nem is rakja össze a motort az engle w110 tengely esetében sem minimálisan erősített vagy dupla rugóval. Persze ez függ a maximális fordulattól, ha bekorlátorz a hengerfej, akkor hiába van 324-es tengelyed, nem fog forogni és akkor nem lebeg a szelep.
Azontúl pedig az erős szeleprugó(k) kellenek a nagyobb szelepekhez is, nekem a szívó 42-es, annak már eleve nagyobb a tömege és a hangerfej kialakítása miatt (a relatíve kis karbi ellenére) fog a motor forogni rendesen, szerintem 6000 fölé is.

Akik dupla szeleprugóról beszélnek azok már a 70-es évek derekán 12-13-as időket mentek negyed mérföldön és több, mint 100 motort csináltak. Én hiszek nekik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12112 Dátum: 2010 December 10, 14:30:18 »

Nálam egyértelműen van lebegés. Minél szűkebbre állítom a szelephézagot, annál késöbb kezd el szólni. Látszottak is a szelepék-helyeken. Egyébként több írás is azt mondja, hogy 6000-nél gyári rugóval már lebeg a szelep, csak van aki tud róla, van aki nem  Wink
Sőt, a kinti nagy tunerek is azt mondják, hogy a szeleplebegés mértéke is változó, lehet, hogy a 32/36 szelepekkel 6000 körül nem veszed észre, de esetleg 37/42 (nehezebb) szelepekkel már 5800-nál megjelenik a dolog. (De még itt sem biztos, hogy észleled, csak mondjuk a teljesítménygörbe elkezd laposodni)

Amit a motorom elkészülte óta olvastam, hallottam a témáról (És nálam jóval okosabbak mondták) az mind bejött:
- szimpla rugó + nehéz tőkék + nagyobb szelepek -> nézd meg a szelepék-helyeket, viseltesek lesznek. Így volt.
- gyári nyomórúd + nehéz tőke + nagy himbasor -> nézd meg a nyomórudakat egy szakaszon ki lesznek fényesedve a hajlás miatt. Így volt.

Csak a duplarugó használata összetetteb, tud az jól működni, csak sok pici apróságnak kell stimmelnie... Én megvárom, míg Stunt befejezi a szopást vele, aztán összerakom én is az új vezérlést  Tongue

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12111 Dátum: 2010 December 10, 13:34:53 »

sajnálom, hogy sorstársak lettünk Undecided

az a sejtésem, hogyha az enyémet is az elephant-foot adjusterrel raktuk volna össze anno, akkor a tőkék még csúnyábbat kaptak volna..így "csak" az állítócsavar bánta. kezdek arra hajlani, hogy hanyagolom a dupla rugót, meghajolva a huhogók (és a számok) előtt..ráadásul a szeleplebegé tán annyira nem is reális félelem, mint gondoltam.
nekem nincs belebéges bajom....gyári rugó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #12110 Dátum: 2010 December 10, 08:37:23 »

Embarrassed

sajnálom, hogy sorstársak lettünk Undecided

az a sejtésem, hogyha az enyémet is az elephant-foot adjusterrel raktuk volna össze anno, akkor a tőkék még csúnyábbat kaptak volna..így "csak" az állítócsavar bánta. kezdek arra hajlani, hogy hanyagolom a dupla rugót, meghajolva a huhogók (és a számok) előtt..ráadásul a szeleplebegé tán annyira nem is reális félelem, mint gondoltam.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12109 Dátum: 2010 December 09, 09:32:37 »

tegnap megjósoltad.
holnap megy hozzád az inkvizíció boszorkányüldöző részlege :-))
lyuly

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12108 Dátum: 2010 December 08, 23:36:19 »

ÓÓ bakker ez a méreg nem a cián Undecided  megint szétborítva a blokk pedig nem gondoltam komolyan hogy lekerül a kipufogó Roll Eyes

tegnap megjósoltad.
holnap megy hozzád az inkvizíció boszorkányüldöző részlege :-))
még Jezusom ... Grin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12107 Dátum: 2010 December 08, 21:49:11 »

ÓÓ bakker ez a méreg nem a cián Undecided  megint szétborítva a blokk pedig nem gondoltam komolyan hogy lekerül a kipufogó Roll Eyes

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12106 Dátum: 2010 December 08, 19:17:14 »

Legalább van mit csinálnod télen a garázsban. Undecided Na meg inkább ilyenkor derüljenek ki az ilyen anyaghibák, mint külföldön...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12105 Dátum: 2010 December 08, 17:57:40 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/motor-megint-darabokban.html

 Embarrassed

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12104 Dátum: 2010 December 08, 17:00:39 »

már 2napja nézegetem stunt fejét  Roll Eyes méricskélem ....
találtam 120as tengelyhez szeleprugót alig bírtam összenyomni a qurva annyát
 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12103 Dátum: 2010 December 07, 16:44:48 »

vettél egy fél blokkot  meg egy puklungtárcsát?  Roll Eyes  felénk fél disznyót szoknak  Wink
Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12102 Dátum: 2010 December 07, 14:03:49 »

Megjöttek CSP-ről a cuccok és rakódik össze a gépjármű!
 Grin
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
És készen van a kevlár kuplung is Wink
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
vettél egy fél blokkot  meg egy puklungtárcsát?  Roll Eyes  felénk fél disznyót szoknak  Wink

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12101 Dátum: 2010 December 07, 11:59:13 »

Megjöttek CSP-ről a cuccok és rakódik össze a gépjármű!
 Grin

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
És készen van a kevlár kuplung is Wink

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12100 Dátum: 2010 December 07, 09:52:30 »

Ha a motor állványon van, ezt sem kell leszedni.
még Jezusom ... Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12099 Dátum: 2010 December 07, 09:47:25 »

Ha a motor állványon van, ezt sem kell leszedni. Ha bent lenne, akkor kellene.
jahh....
másképpen értelmeztem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12098 Dátum: 2010 December 07, 09:44:41 »

vadász, vadász... :-))

a tesztelés idejére miért nem teszel fel egy olyan kipuffogót, amit nem kell állandóan leszedni?

Ha a motor állványon van, ezt sem kell leszedni. Ha bent lenne, akkor kellene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12097 Dátum: 2010 December 07, 07:14:24 »

vadász, vadász... :-))

a tesztelés idejére miért nem teszel fel egy olyan kipuffogót, amit nem kell állandóan leszedni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12096 Dátum: 2010 December 06, 20:32:34 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/vezerles-immaron-sokadszor.html

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12095 Dátum: 2010 December 03, 16:27:31 »

tatinovics ez a te asztalod ????

igy mar elhiszem, hogy sorban allnak nalad a 911 tulajok... mehetek en is ?? Csak a lancfeszitöt kene lecserelni  . . .Smiley))
ez  a raktár rendesebbik fele Kiss a másik felébe egymás hegyére halmára vannak dobálva  porsche váltók meg ilyesmi Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 03, 16:29:44 írta tati »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12094 Dátum: 2010 December 03, 16:18:20 »

tatinovics ez a te asztalod ????

igy mar elhiszem, hogy sorban allnak nalad a 911 tulajok... mehetek en is ?? Csak a lancfeszitöt kene lecserelni  . . .Smiley))

A heten voltam Nemetorszagban egy gyarlatogatason. Mi volt nagy betukkel a falon:
Ordnung+Sauberkeit= Siecherheit

szep is volt minden...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12093 Dátum: 2010 December 03, 15:47:50 »

A dörzsár és a reszelő két külön dolog... Közük nincs egymáshoz...

tudom vazze, de en a biztonsag kedveeert egy 10-es furoval atfurom, hogy jo legyen a töltescsereSmiley)))
most mas varazsszo nem jutott eszembe , ( de majd  jön a Magus es nyomja )

delelött jött egy mail a CB-töl nezzetek meg a PDF-jet ajulas mi mindent arul . . . .
kar hogy mar nem  erdekel a Tunning.

http://cbperformance.com/freeshipping.asp
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 03, 15:51:16 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12092 Dátum: 2010 December 03, 15:45:24 »

Roll Eyes
tatinovics ez a te asztalod ????

igy mar elhiszem, hogy sorban allnak nalad a 911 tulajok... mehetek en is ?? Csak a lancfeszitöt kene lecserelni  . . .Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12091 Dátum: 2010 December 03, 15:43:28 »

Csak emlékeztetnék, mindenféle felhang nélkül, hogy az igazi férfiak nem vesznek méregdrága gázrudazatot, hanem rozsdás kalapáccsal ütnek egyet maguknak... Cheesy
naggggyon jo, vegre egy jot röhögtem vazze ennek a gyereknek van humora

 Grin Grin Grin Cool

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12090 Dátum: 2010 December 02, 20:51:21 »

baszki szojoksz te voltál a műhelyembe? Grin
Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12089 Dátum: 2010 December 02, 13:31:22 »

Ilyen a dörzsár:

http://abexamultimix.unas.hu/spd/09_SHR-65/Kezi_dorzsar_hengeres_szaru_csavart_hornyu_HSS

Tudod, ezt nem huzogatni kell mint a reszelőt, meg mint a.... , hanem forgatni... Mert ez egy forgácsoló eszköz furatok méreteinekfinom beállítására, illetve jó felület érhető el vele a furatok belsejében... Pl. a csapszeges futóműveknél is az új perselyeket bepréselés után dörzsárral munkálják készre.

Nem is egy kategória az ára egy párszáz forintos reszelőével... (Pl. a legutóbbi dörzsár amit vettem, az 21ezer Ft volt...)

Tudom, amiről te nem hallottál, olyan nincs is  Cool



A fúvóka dörzsár valójában egy 4 élű dörzsár. Nem tűreszelő, mert az megint más.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12088 Dátum: 2010 December 02, 13:07:03 »

Ilyen a dörzsár:

http://abexamultimix.unas.hu/spd/09_SHR-65/Kezi_dorzsar_hengeres_szaru_csavart_hornyu_HSS

Tudod, ezt nem huzogatni kell mint a reszelőt, meg mint a.... , hanem forgatni... Mert ez egy forgácsoló eszköz furatok méreteinekfinom beállítására, illetve jó felület érhető el vele a furatok belsejében... Pl. a csapszeges futóműveknél is az új perselyeket bepréselés után dörzsárral munkálják készre.

Nem is egy kategória az ára egy párszáz forintos reszelőével... (Pl. a legutóbbi dörzsár amit vettem, az 21ezer Ft volt...)

Tudom, amiről te nem hallottál, olyan nincs is  Cool

A dörzsár és a reszelő két külön dolog... Közük nincs egymáshoz...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12087 Dátum: 2010 December 02, 12:56:37 »

A dörzsár és a reszelő két külön dolog... Közük nincs egymáshoz...

az ugyanaz de igy az alföldön is megertik--gondoltam  . . .

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12086 Dátum: 2010 December 02, 08:00:04 »

ott meg heroin árban nyomják.
minden, ami "motoros" vagy "robogós", arra legalább 100-150%-ot rátesznek.
7v 9e volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12085 Dátum: 2010 December 02, 07:56:48 »

ezt tudja mindenki . . . . Grin
meg azt is hogy ilyesmivel csak kokanykodni lehet .
Ferfiak ( igazi ferfiak ) elöveszik a penztacajukat  Grin es megveszik a gyari, nem kokanyolt merethü kikalibralt fuvokat Smiley)
Csak emlékeztetnék, mindenféle felhang nélkül, hogy az igazi férfiak nem vesznek méregdrága gázrudazatot, hanem rozsdás kalapáccsal ütnek egyet maguknak... Cheesy

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.