www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:38:04
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
[
248
]
249
250
251
252
253
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3399455 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12404 Dátum:
2011 Január 04, 22:06:44 »
...meg az látszik a CSP rendszerein, hogy próbálgatták, mert ez is és a python is nagyon meg van csinálva, ahol kell ott van megerősítve, nem olyanok a flajsnik, mint az empi csöveken, hogy belelóg a cső a kipufogónyílásba, hanem pontos, belül is végigvarrt, kívül megerősített.
Eddig aki szakember látta, az mind azt mondta, hogy profi munka.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12403 Dátum:
2011 Január 04, 22:01:52 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:45:39
azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből
Ja, meg lehet próbálni. Itt is van egy kipufogós, elvittem hozzá a CSP rendszert, forgatta, mint majom a zsebórát, de azt mondta, hogy nem tud ilyet hajlítani, aztán már nem is tértünk ki arra mennyi lenne az anyagköltség.
A dinamit kipufogósok meg tudnák hajlítani egy (valójában kettő, jobb meg bal) ív kivételével, azt patentból tennék össze, mert nekik sincs arra hajlítójuk.
Kb. 140-160-at mondtak rá, de abban a dob nem roszdamentes...és még mindig nem tudod mennyire lesz pontos.
A CSP Supercompetition minden szerelékkel, gumibakkal, felfüggesztővel, réz csavarokkal, réz tömítésekkel, rozsdamentes bilincsekkel és egy szakácsoknak, cukrászoknak szóló, szájbarágós leírással 218.000 HUF volt nekem. Nekem is kibaszott sok pénz, de nem tudtam jobbat.
Egyelőre pontosnak néz ki, de majd ha fent lesz az autón, akkor kiderül.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12402 Dátum:
2011 Január 04, 22:01:25 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:45:39
szval akkor ez így egy buszkipuff esetében cca 500 usd+ post,vám stb...
haverok között is mondjuk mindennel 150 ropi
azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből
Egy ideje én is filózom ezen. Van ismeretség is. Mondjuk korlátokat gyártanak, tehát csőhajlító van...
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12401 Dátum:
2011 Január 04, 22:00:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 04, 21:55:04
Nem lehet rátenni a hőcserélőt, az a könnyebb szerelhetőség miatt bontható ott.
értem köszi
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12400 Dátum:
2011 Január 04, 22:00:24 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Január 04, 21:51:18
Majd kiderül.
részemről soha nem fog kiderülni az biztos, mert én soha nem fogok ilyet gyártatni az autómra, de a közeljövőben biztosan nem
csak drágállok 150 ropit egy kipura, ami nem jó arra amire venném és sajnálták tőle a rozsdamentes pálcát
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12399 Dátum:
2011 Január 04, 21:55:04 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:25:05
tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?
valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?
<beszúrt kép törölve>
Nem lehet rátenni a hőcserélőt, az a könnyebb szerelhetőség miatt bontható ott.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12398 Dátum:
2011 Január 04, 21:54:37 »
Nekem jelenleg nem az a legfőbb cél hogy rozsdamentes anyagból legyen. Ha sikerül egyet beszereznem akkor majd lehet,hogy én is elgondolkodok rajta , csináltassak-e savállóból. De egyenlőre jó lesz a kocsi alá a sima is, csak menjen már
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12397 Dátum:
2011 Január 04, 21:51:18 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:49:12
szerintem 150-ből megoldják a szép hajlítást
Majd kiderül.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12396 Dátum:
2011 Január 04, 21:50:24 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:48:16
na akkor meg még szar is öccáért
Ez tunning.Ha fázol ott a kockás takaró .Kivéve ha már Proti belecsavarodott.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12395 Dátum:
2011 Január 04, 21:49:12 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Január 04, 21:47:56
Kevesen tudnak szépen hajlitani csövet.Patent iv meg elég vizvezeték szerű.
szerintem 150-ből megoldják a szép hajlítást
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12394 Dátum:
2011 Január 04, 21:48:16 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Január 04, 21:46:57
hőcserélő nem fér el szvsz. a másik csőtől
na akkor meg még szar is öccáért
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12393 Dátum:
2011 Január 04, 21:47:56 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:45:39
szval akkor ez így egy buszkipuff esetében cca 500 usd+ post,vám stb...
haverok között is mondjuk mindennel 150 ropi
azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből
Kevesen tudnak szépen hajlitani csövet.Patent iv meg elég vizvezeték szerű.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12392 Dátum:
2011 Január 04, 21:46:57 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:25:05
tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?
valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?
<beszúrt kép törölve>
hőcserélő nem fér el szvsz. a másik csőtől
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12391 Dátum:
2011 Január 04, 21:45:39 »
Idézetet írta: vgd - 2011 Január 04, 21:41:49
http://store.vintagespeed.com.tw/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=7&Itemid=80&vmcchk=1&Itemid=80
szerintem nem kerül mindegyik fajta annyiba
Ja az első és hátsó cső egybe van hegesztve a dob csatlakozásánál
Pl az 1,9-esre való 38 mm-es elég korrekt áron van. Kb 100000 ft nem is olyan sok érte miután a bugboxba 230000 -ért hozzák ugyanezt
szval akkor ez így egy buszkipuff esetében cca 500 usd+ post,vám stb...
haverok között is mondjuk mindennel 150 ropi
azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12390 Dátum:
2011 Január 04, 21:41:49 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Január 04, 21:27:55
260ezer forint mondjuk egy kipuffért nem is kevés szvsz.
http://store.vintagespeed.com.tw/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=7&Itemid=80&vmcchk=1&Itemid=80
szerintem nem kerül mindegyik fajta annyiba
Ja az első és hátsó cső egybe van hegesztve a dob csatlakozásánál
Pl az 1,9-esre való 38 mm-es elég korrekt áron van. Kb 100000 ft nem is olyan sok érte miután a bugboxba 230000 -ért hozzák ugyanezt
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 04, 21:43:26 írta vgd
»
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12389 Dátum:
2011 Január 04, 21:34:14 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:25:05
tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?
valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?
<beszúrt kép törölve>
Szerintem be lehet tenni.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12388 Dátum:
2011 Január 04, 21:27:55 »
Idézetet írta: vgd - 2011 Január 04, 21:14:09
Szerintem annyira nem húzós az ára mint pl a csp féle kipuffoknak
260ezer forint mondjuk egy kipuffért nem is kevés szvsz.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12387 Dátum:
2011 Január 04, 21:25:05 »
tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?
valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12386 Dátum:
2011 Január 04, 21:14:09 »
Idézetet írta: vgd - 2011 Január 04, 21:13:12
Na pont ilyet akarok én is.
Szerintem annyira nem húzós az ára mint pl a csp féle kipuffoknak
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12385 Dátum:
2011 Január 04, 21:13:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 04, 21:05:36
Taiwaniak, nagyon profi cucc. Rozsdamentesből van, szép hegesztésekkel. Sokan használják az USA-ban is.
Nem olcsó.
Na pont ilyet akarok én is.
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12384 Dátum:
2011 Január 04, 21:08:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 04, 21:05:36
Taiwaniak, nagyon profi cucc. Rozsdamentesből van, szép hegesztésekkel. Sokan használják az USA-ban is.
Nem olcsó.
Vörös Laci rendelt a buszra.Meggyöző a kidolgozás.Tényleg nem olcsó.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12383 Dátum:
2011 Január 04, 21:05:36 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Január 04, 21:01:59
Hamár China ezeket ismeri valaki?
http://vintagespeed.com.tw/Exhaustsystem/Exhaustsystem-main.html
Taiwaniak, nagyon profi cucc. Rozsdamentesből van, szép hegesztésekkel. Sokan használják az USA-ban is.
Nem olcsó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12382 Dátum:
2011 Január 04, 21:04:27 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Január 04, 21:01:59
Hamár China ezeket ismeri valaki?
http://vintagespeed.com.tw/Exhaustsystem/Exhaustsystem-main.html
ezeket én is néztem már, BugIn-en láttam a termékeiket, minőségi cuccok még ha taiwaniak is...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12381 Dátum:
2011 Január 04, 21:01:59 »
Hamár China ezeket ismeri valaki?
http://vintagespeed.com.tw/Exhaustsystem/Exhaustsystem-main.html
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12380 Dátum:
2011 Január 04, 20:56:34 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Január 04, 19:47:27
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12379 Dátum:
2011 Január 04, 20:45:29 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Január 04, 19:47:27
Soehnle - azért az nem szar.
Egyébként lehet, hogy ha lemosom és kifújom belőle a konzerváló olajat akkor 75g lett volna.
De az is lehet, hogy valóban a mérleg rossz....azonban a nagy különbség nem ez a 3 g, hanem a 95 és a 78 közötti...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12378 Dátum:
2011 Január 04, 19:47:27 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 04, 19:42:54
Felmerült bennem egy kérdés: Hogy lehet az, hogy egy olyan neves cég, mint a Scat 75g helyett 78g-os tőkét gyárt? Főleg, hogy Pro Race, az már nem a sufnituning 70Le-s kategória kelléke, gondolom... Vagy nem számít az ennyit?
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12377 Dátum:
2011 Január 04, 19:42:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 04, 17:49:16
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/motor-osszerakasa-megkezdodott.html
Lassan, de biztosan haladok.
Felmerült bennem egy kérdés: Hogy lehet az, hogy egy olyan neves cég, mint a Scat 75g helyett 78g-os tőkét gyárt? Főleg, hogy Pro Race, az már nem a sufnituning 70Le-s kategória kelléke, gondolom... Vagy nem számít az ennyit?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12376 Dátum:
2011 Január 04, 17:52:01 »
Nem értek hozzá,de ez se semmi lehet.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?124028
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12375 Dátum:
2011 Január 04, 17:49:16 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/motor-osszerakasa-megkezdodott.html
Lassan, de biztosan haladok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12374 Dátum:
2011 Január 03, 11:40:58 »
csodamann: hogy allsz a gepeddel ??
elindult mar ?
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12373 Dátum:
2010 December 28, 14:56:57 »
Idézetet írta: ratro - 2010 December 28, 14:54:56
Nem hidrós typ4.
ha jó a hézag és jó az olaj, akkor járj vele ha szétakar esni szétesik........és majd eldöl lesz e olajnyomás majd nyári melegben stb....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12372 Dátum:
2010 December 28, 14:54:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 28, 14:51:06
typ4?? mert akkor Hidrotöke
Nem hidrós typ4.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12371 Dátum:
2010 December 28, 14:52:14 »
Idézetet írta: ratro - 2010 December 28, 14:48:42
Füstje nincs. Mintha nagy lenne a szelephézag.
a szelephangot azért ki lehet hallani.
meg a hajtókar hangot is.
az előbbi pont feleannyit csörög, mint az utóbbi
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12370 Dátum:
2010 December 28, 14:51:06 »
Idézetet írta: ratro - 2010 December 28, 14:48:42
Nem csapágy hangja van, ez egyértelmű. Sajnos adonyi dob van rajta, az is hangosabb mint egy normál gyári. Mechanikusan hangos. Sok minden összeadódhat, szelep, kopás, rozsda hengerekről, stb...Tízen évet állt, egy hétig ázott ebben a takonyban, hogy átforduljon egyáltalán. Füstje nincs. Mintha nagy lenne a szelephézag.
typ4?? mert akkor Hidrotöke
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12369 Dátum:
2010 December 28, 14:48:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 28, 14:41:59
Kisebbre kell venni a szelephézagot, járatni és megnézni, hogy füstöl-e. Ha füstül és kormos a gyertya, akkor FINISH jöhet, mert akkor valószínűleg kopott a henger és az kopoghat is. Lehet, hogy kicsit megrozsdált, vagy valami.
Ha nem füstöl, jól indul, esetleg a gyertya színe is szép barnás és mégis kopog jó szelephézaggal is, akkor lehet, hogy valóban csapágyas, de én azt majdnem kizárnám.
Nem csapágy hangja van, ez egyértelmű. Sajnos adonyi dob van rajta, az is hangosabb mint egy normál gyári. Mechanikusan hangos. Sok minden összeadódhat, szelep, kopás, rozsda hengerekről, stb...Tízen évet állt, egy hétig ázott ebben a takonyban, hogy átforduljon egyáltalán. Füstje nincs. Mintha nagy lenne a szelephézag.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12368 Dátum:
2010 December 28, 14:41:59 »
Idézetet írta: ratro - 2010 December 28, 14:26:51
Nem egészen idetartozik,de meg kell valahol kérdeznem:
Adott egy 90000 km-t futott motor ami tízenpár évet állt és gázolaj valamint WD40 beöntése után indult be. Kapott elsőre egy új olajat, majd még egyet és egy nagyobb, 0.40-es szelephézagot. Ezzel járt fél órát majd új szűrő, új olaj, normál hézag és be a kocsiba. Jár, indul, de kicsit még erős a hangja. Milyen adalékot kapjon a következő olajcserénél? STP valami, Finis vagy más ötlet?
Kisebbre kell venni a szelephézagot, járatni és megnézni, hogy füstöl-e. Ha füstül és kormos a gyertya, akkor FINISH jöhet, mert akkor valószínűleg kopotta henger és az kopoghat is. Lehet, hogy kicsit megrozsdált, vagy valami.
Ha nem füstöl, jól indul, esetleg a gyertya színe is szép barnás és mégis kopog jó szelephézaggal is, akkor lehet, hogy valóban csapágyas, de én azt majdnem kizárnám.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12367 Dátum:
2010 December 28, 14:31:24 »
Idézetet írta: ratro - 2010 December 28, 14:26:51
Nem egészen idetartozik,de meg kell valahol kérdeznem:
Adott egy 90000 km-t futott motor ami tízenpár évet állt és gázolaj valamint WD40 beöntése után indult be. Kapott elsőre egy új olajat, majd még egyet és egy nagyobb, 0.40-es szelephézagot. Ezzel járt fél órát majd új szűrő, új olaj, normál hézag és be a kocsiba. Jár, indul, de kicsit még erős a hangja. Milyen adalékot kapjon a következő olajcserénél? STP valami, Finis vagy más ötlet?
kérdés, hogy mit jelent az "erős a hangja"?
lehet, hogy szelephézag állítás kell neki.
lehet, hogy hajtókar csapágy.
vagy bármi más.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12366 Dátum:
2010 December 28, 14:26:51 »
Nem egészen idetartozik,de meg kell valahol kérdeznem:
Adott egy 90000 km-t futott motor ami tízenpár évet állt és gázolaj valamint WD40 beöntése után indult be. Kapott elsőre egy új olajat, majd még egyet és egy nagyobb, 0.40-es szelephézagot. Ezzel járt fél órát majd új szűrő, új olaj, normál hézag és be a kocsiba. Jár, indul, de kicsit még erős a hangja. Milyen adalékot kapjon a következő olajcserénél? STP valami, Finis vagy más ötlet?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12365 Dátum:
2010 December 26, 21:27:32 »
központi fűtés már lesz meg a karbirudazat is elfér végre
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
[
248
]
249
250
251
252
253
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...