www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:43:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3388563 alkalommal)
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13284 Dátum:
2011 Március 01, 20:52:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 01, 20:49:58
ingyen
ezer kösz.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13283 Dátum:
2011 Március 01, 20:49:58 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Március 01, 20:48:10
ingyen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13282 Dátum:
2011 Március 01, 20:48:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 01, 20:44:54
van csak lusta fasz voltam---ára nincs ingyé feladom
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13281 Dátum:
2011 Március 01, 20:44:54 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Március 01, 20:27:11
kösz
hengerfej tőcsavaromról van hír?
küldtem emilt fényképpel.
van csak lusta fasz voltam---ára nincs ingyé feladom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13280 Dátum:
2011 Március 01, 20:43:54 »
1.3 és 1.6 hengerfej között mi a legszembetűnőbb különbség??? persze a hengerátmérőn kívül.
hűtőbordák?szelepátmérő?
nem egyforma a meglévő két hengerfejem és tudni szeretném, hogy melyik milyen. vagy az egyik egy már átmunkált 1.3 vagy gyári 1.6 vagy passz...
(nem ismerem a hengerfejek jellegzetességeit és csak kettő van a polcon. Azok se egyformák.
)
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13279 Dátum:
2011 Március 01, 20:33:14 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 01, 10:12:48
messzemég a vég
vég???
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13278 Dátum:
2011 Március 01, 20:27:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 28, 21:57:31
jó döntés
kösz
hengerfej tőcsavaromról van hír?
küldtem emilt fényképpel.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13277 Dátum:
2011 Március 01, 19:28:19 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Március 01, 19:21:33
tudom hogy off, de itt kérdezem hátha több válasz lesz.
-Off járgányba lehet kapni a gyári helyére szerelhető sport légszűrő.
Van-e valami pozitív hatása a sport szűrőnek a gyárihoz képest? tehát elérhető-e vele fogyasztás csökkenés?
-ha nagyobb teljesítményű gyújtótrafót szerelünk fel és nagyobb lesz a szikra intenzitása van-e pozitív hatása.
köszi.
Nem,nincs.Gyári.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13276 Dátum:
2011 Március 01, 19:21:33 »
tudom hogy off, de itt kérdezem hátha több válasz lesz.
-Off járgányba lehet kapni a gyári helyére szerelhető sport légszűrő.
Van-e valami pozitív hatása a sport szűrőnek a gyárihoz képest? tehát elérhető-e vele fogyasztás csökkenés?
-ha nagyobb teljesítményű gyújtótrafót szerelünk fel és nagyobb lesz a szikra intenzitása van-e pozitív hatása.
köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13275 Dátum:
2011 Március 01, 15:09:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 01, 14:15:38
kb. 1971-72 környékén a gyári 1.6-os motoroknak volt 32/35-ös szelepük, 041-es fej volt ez. Ilyen volt a typ3-asomon is.
Aztán a jobb nyomatékkarakterisztika és a kisebb repedési hajlam érdekében az 1.6-os busz motorokon is áttértek a 30/33 szelepre.
Á ezeket 90es évek végén vettem csak szar usa volt.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13274 Dátum:
2011 Március 01, 15:08:01 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 01, 14:19:05
már akkor sem értettél hozzá
és ez a helyzet csak rosszabbodott
Köszi
én is szeretlek.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13273 Dátum:
2011 Március 01, 14:19:05 »
Idézetet írta: wob974 - 2011 Március 01, 12:56:46
Sose mértem.
Fejbül kotortam úgy emlékeztem elbasztam elkúrtam béna vagyok stb
Igy most jó?
Ki is dobtam a 041 hfejeket vagy 10 éve.
már akkor sem értettél hozzá
és ez a helyzet csak rosszabbodott
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13272 Dátum:
2011 Március 01, 14:15:38 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 01, 12:33:48
és akkor melyik gyári typ1 fejbe van 35öskipuf. szelep?
kb. 1971-72 környékén a gyári 1.6-os motoroknak volt 32/35-ös szelepük, 041-es fej volt ez. Ilyen volt a typ3-asomon is.
Aztán a jobb nyomatékkarakterisztika és a kisebb repedési hajlam érdekében az 1.6-os busz motorokon is áttértek a 30/33 szelepre.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13271 Dátum:
2011 Március 01, 12:56:46 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 01, 12:33:48
és akkor melyik gyári typ1 fejbe van 35öskipuf. szelep?
Sose mértem.
Fejbül kotortam úgy emlékeztem elbasztam elkúrtam béna vagyok stb
Igy most jó?
Ki is dobtam a 041 hfejeket vagy 10 éve.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13270 Dátum:
2011 Március 01, 12:33:48 »
Idézetet írta: wob974 - 2011 Március 01, 11:26:04
Csak a szivószelep nagyobb és bleifrei.
Ahnendorpnak jó neve van.
Eccer kurvarégen voltunk nála a Baditzzal.
és akkor melyik gyári typ1 fejbe van 35öskipuf. szelep?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13269 Dátum:
2011 Március 01, 11:26:04 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Február 27, 14:47:09
Egy ilyen hengerfej mennyivel másabb mint egy 044-es??
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Zylinderkoepfe-und-Zubehoer-44/Zylinderkoepfe-VW-Kaefer-Dopplelkanal-041--Satz.html
Gondolok itt a szívócsatorna méreteire pl, vagy repedésre mennyire hajlamos??
Csak a szivószelep nagyobb és bleifrei.
Ahnendorpnak jó neve van.
Eccer kurvarégen voltunk nála a Baditzzal.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13268 Dátum:
2011 Március 01, 10:12:48 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Február 28, 21:53:09
Melyik állat neve a legvidámabb?
???
Hát a JUHÉÉÉÉ!
W120+8db "interfész"
végre megjött
messzemég a vég
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13267 Dátum:
2011 Február 28, 21:57:31 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Február 28, 21:53:09
Melyik állat neve a legvidámabb?
???
Hát a JUHÉÉÉÉ!
W120+8db "interfész"
végre megjött
jó döntés
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13266 Dátum:
2011 Február 28, 21:53:09 »
Melyik állat neve a legvidámabb?
???
Hát a JUHÉÉÉÉ!
W120+8db "interfész"
végre megjött
[a csatolmányt egy admin törölte]
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13265 Dátum:
2011 Február 28, 19:25:52 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 27, 21:48:07
Az új légszűrőház betéttel együtt 8 rugó a Bakáts téren a dfav-re.
Akkor ahogy az új Jetta reklámban: Van kérdés? Nincs kérdés!
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13264 Dátum:
2011 Február 27, 22:39:15 »
Ha már a DGvalami karbik szóba kerültek, ezekből is láttam több félét, melyik progresszív ( regiszter
) karbikat szokták typ1-hez használni, meg mekkorák a különbségek ezek közt ? A duplakarbik márki lettek tárgyalva, de ezekről még nem volt annyi szó, ha jól emlékszem.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13263 Dátum:
2011 Február 27, 21:48:07 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Február 27, 21:23:00
IDF-re vettem nemrég 9000.-ért a Bakáts téren, DCOE-re pedig Martonvásárban 10.000.- ért. Persze karburátoronként.
Az új légszűrőház betéttel együtt 8 rugó a Bakáts téren a dfav-re.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13262 Dátum:
2011 Február 27, 21:23:00 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 27, 21:19:25
Az olcsóbb gyártmányok mennyibe szoktak kerülni?
IDF-re vettem nemrég 9000.-ért a Bakáts téren, DCOE-re pedig Martonvásárban 10.000.- ért. Persze karburátoronként.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13261 Dátum:
2011 Február 27, 21:19:25 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Február 27, 20:16:53
DGAV volt Fordokon, nem tudom mi a különbség. A betét függ attól is, hogy milyen gyártmány. Utoljára K&N szűrőt vettem DGAV-hez, 20.000.- volt kompletten, tisztítószettel.
Az olcsóbb gyártmányok mennyibe szoktak kerülni?
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13260 Dátum:
2011 Február 27, 20:16:53 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 27, 12:44:15
Arról tudtok valamit, hogy lehet külön betétet kapni direktszűrőbe? A króm légszűrőház hibátlan, csak a betét cserés.Weber Dfav-hoz kéne. Ha lehet, hol a legolcsóbb? Kerestem Ford boltokban, mert eredetileg fordokon volt dfav karbi, de nem tudtak segíteni...
DGAV volt Fordokon, nem tudom mi a különbség. A betét függ attól is, hogy milyen gyártmány. Utoljára K&N szűrőt vettem DGAV-hez, 20.000.- volt kompletten, tisztítószettel.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13259 Dátum:
2011 Február 27, 15:12:02 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Február 27, 14:47:09
Egy ilyen hengerfej mennyivel másabb mint egy 044-es??
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Zylinderkoepfe-und-Zubehoer-44/Zylinderkoepfe-VW-Kaefer-Dopplelkanal-041--Satz.html
Gondolok itt a szívócsatorna méreteire pl, vagy repedésre mennyire hajlamos??
a 041 az olyan mint a gyári csak nagy szelepek vannak benne nem hasonlítható a 044 hez mert a044 úgy van öntve hogy a szívócsövek összeérnek nincs közötte hűtés sokkal nagyobb és jobb ívű járatok vannak és a kipufogó csatorna is jobb ívű mint a gyári bővítve
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13258 Dátum:
2011 Február 27, 14:47:09 »
Egy ilyen hengerfej mennyivel másabb mint egy 044-es??
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Zylinderkoepfe-und-Zubehoer-44/Zylinderkoepfe-VW-Kaefer-Dopplelkanal-041--Satz.html
Gondolok itt a szívócsatorna méreteire pl, vagy repedésre mennyire hajlamos??
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13257 Dátum:
2011 Február 27, 12:44:15 »
Arról tudtok valamit, hogy lehet külön betétet kapni direktszűrőbe? A króm légszűrőház hibátlan, csak a betét cserés.Weber Dfav-hoz kéne. Ha lehet, hol a legolcsóbb? Kerestem Ford boltokban, mert eredetileg fordokon volt dfav karbi, de nem tudtak segíteni...
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13256 Dátum:
2011 Február 27, 12:22:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 27, 12:17:18
Budaörs, Iparos utca.
Köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13255 Dátum:
2011 Február 27, 12:17:18 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 27, 12:11:37
Melyik gépműhelyükbe vitted?
Budaörs, Iparos utca.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13254 Dátum:
2011 Február 27, 12:11:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 27, 11:59:27
Nekem anno a szakál metál vette kis a lépcsőt a hengerfejből, valami 2000 Ft-ért.
Nem egy nagy etwas.
Melyik gépműhelyükbe vitted?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13253 Dátum:
2011 Február 27, 11:59:27 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 27, 11:58:12
Tudsz valakit aki ért hozzá és Budapesten dolgozik?
Nekem anno a szakál metál vette kis a lépcsőt a hengerfejből, valami 2000 Ft-ért.
Nem egy nagy etwas.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13252 Dátum:
2011 Február 27, 11:58:12 »
Idézetet írta: callook - 2011 Február 27, 09:20:38
Vidd el olyanhoz aki ért hozzá!
Bárki aki a motorok működésével tisztában van, az tudja, hogy onnan kell kivenni, ahol a hengerre felfekszik a hengerfej...
Szóval a képen ott kéne egy lépcsőnek lennie körben, ahol a hengernek van a bemarás a hengerfejbe.
Tudsz valakit aki ért hozzá és Budapesten dolgozik?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13251 Dátum:
2011 Február 27, 09:28:48 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 26, 23:55:03
és hol kelene lennie?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13250 Dátum:
2011 Február 27, 09:20:38 »
Vidd el olyanhoz aki ért hozzá!
Bárki aki a motorok működésével tisztában van, az tudja, hogy onnan kell kivenni, ahol a hengerre felfekszik a hengerfej...
Szóval a képen ott kéne egy lépcsőnek lennie körben, ahol a hengernek van a bemarás a hengerfejbe.
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 26, 23:55:03
és hol kelene lennie?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13249 Dátum:
2011 Február 26, 23:55:03 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 Február 26, 23:29:25
Ahogy látom, már sehol
és hol kelene lennie?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13248 Dátum:
2011 Február 26, 23:29:25 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 26, 22:26:38
Ezen a képen hol van ez a rész?
Ahogy látom, már sehol
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13247 Dátum:
2011 Február 26, 23:08:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 26, 19:59:07
Több oka volt, elsősorban emissziós normák miatt, meg a gyár mindent túlméretezett akkoriban.
Olyat akartak, ami örökre megy mosóbenzinnel (86-os oktánszám) is.
a vw később is ragaszkodott ezekhez a faszságokhoz.
a harmatgyenge, iszákos 1.6-os motort kurvára sokáig gyártásban tartották, mert az jó. (nem a boxerről, hanem a soros vizesről regélek)
és tényleg jó
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13246 Dátum:
2011 Február 26, 22:26:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 26, 19:48:12
Nekem a typ3-asomon kb. 8.8:1 volt a kompresszió viszony. Az 1500s modellnél gyárilag volt 8.5:1-hez.
Ha a 71 utáni hengerfejből a lépcsőt (ami körben van a szélénél) kiveszed, akkor kb. 8.2:1-re emelkedik a kompresszióviszony.
Ezen a képen hol van ez a rész?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13245 Dátum:
2011 Február 26, 19:59:07 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 26, 19:57:25
Gyárilag miért csinálták 7,5-es kompresszióval, ha kevés változtatással a 8,5-ös kompresszió is eléhető lett volna? (Az akkori szar üzemanyagok miatt?)
Több oka volt, elsősorban emissziós normák miatt, meg a gyár mindent túlméretezett akkoriban.
Olyat akartak, ami örökre megy mosóbenzinnel (86-os oktánszám) is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...