www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:28:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3381625 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13764 Dátum: 2011 április 18, 15:55:25 »

Számomra a bogár egyik nagy vonzereje a motor:  kicsi, könnyen tuningolható sajátságos léghűtéses boxermotor.

 Shocked  Shocked azért ezt nem mondanám

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13763 Dátum: 2011 április 18, 15:31:14 »

Meg a Mazda wankel turbó bogárba....betegek  Jezusom ...


Én azt nem értem, hogy akkor már miért ragaszkodnak a bogár kasztnihoz? Miért nem egy Mazda wankeljük van, jobb futóművel, jobb fékekkel meg praktikusabb kasztnival?

Számomra a bogár egyik nagy vonzereje a motor:  kicsi, könnyen tuningolható sajátságos léghűtéses boxermotor.

Különbözőek vagyunk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13762 Dátum: 2011 április 18, 14:23:38 »

Meg a Mazda wankel turbó bogárba....betegek  Jezusom ...

miért? talán az a legkézenfekvőbb..olcsó, kicsi a motor, (karbis is lehet ha szívó), szinte vízszintes a nyomatékgörbéje (nem giylkolja a váltót) és szeret forogni..jópofa dolog az. egyedüli baja, hogy a legérzékenyebb a hűtése a vizesek közül. Én a soros meg V motorokkal nem tudok mit kezdeni, hogy nem zavarja a púp... Undecided a középmotor más tészta, az már tán gyógyíthatatlan betegség Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 18, 14:34:34 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #13761 Dátum: 2011 április 18, 14:07:38 »

akiket a weber kiidegelt:

http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html

ez különösen durva Shocked
<beszúrt kép törölve>
http://farm5.static.flickr.com/4059/4288893951_01d70060cc_z.jpg

akiknek semmi szívás nem elég:

<beszúrt kép törölve>
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689

Meg a Mazda wankel turbó bogárba....betegek  Jezusom ...

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #13760 Dátum: 2011 április 18, 13:14:45 »

akiket a weber kiidegelt:

http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html

ez különösen durva Shocked
<beszúrt kép törölve>
http://farm5.static.flickr.com/4059/4288893951_01d70060cc_z.jpg

Brutál
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13759 Dátum: 2011 április 18, 13:04:58 »

akiket a weber kiidegelt:

http://www.gerrelt.nl/other-conversions.html

ez különösen durva Shocked

http://farm5.static.flickr.com/4059/4288893951_01d70060cc_z.jpg

akiknek semmi szívás nem elég:


http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=19&t=125689
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 18, 13:17:49 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13758 Dátum: 2011 április 18, 08:26:54 »

Na, a következő volt:

aszittem csak én tudom szopatni magam az összesen  5db alkatrészből álló weberrel Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 18, 08:30:02 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #13757 Dátum: 2011 április 17, 23:16:29 »

...Győrben még gyorsan letoltam 5 sört, ettem egy melegszendvicset Romlott Eleknél, aztán megkönnyebbülve hazavonatoztam...

Le a kalappal előtted.
Szerintem sokan szurkoltunk itt, hogy sikerüljön megjavítani.
Én utálom a rejtett hibákat.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13756 Dátum: 2011 április 17, 20:34:55 »

...Győrben még gyorsan letoltam 5 sört, ettem egy melegszendvicset Romlott Eleknél, aztán megkönnyebbülve hazavonatoztam...

Na, a következő volt:
A nem indulást megoldotta a korábban leírt testkábel csere, plusz elektromos nyűgök kijavítása. Ezek után karbikat is szétszedtem, átnéztem kitisztítottam. Nem volt velük különösebb rendellenesség, csak egy kis piszok. Összeraktam, beállítottam, szépen járt. Napokat próbálgattam, jól is ment. Aztán jött érte Gabi, én meg amikor tolattam ki vele az udvarból, elkezdett esni az alapjárat, a motor meg rángatózni.. Megnéztem, a bal oldali karbi gyorsítóin folyt a benzin a motorba.. 4 órás karbi szerelés után, amikor már mindent áttettem az én Weberemből, jól működött a bogár, de mondtam Gabinak, hogy inkább maradjon itt az autó, mert kideríteném, hogy mi is volt ez, illetve gyertyákat is cserélnék... Ugyhogy a karbikat ismét leszereltem, átnéztem és akkor láttam, hogy a gyorsító rudazatjáról hiányzik 1-1 vékony hüvely, ami nélkül a rugós előfeszítés nem valósul meg... OK, semmi gond, esztergáltam, összeszereltem, karbikat vissza immáron 6. alkalommal.. Gyertyákat is cseréltem, minden fasza... majd' 1 hétig használtam az autót, a terv az volt, hogy rajzásra menet viszem Győrbe... Előző este elindultam a benzinkúthoz, hogy leöblítsem, nagyon jól ment... De egyszer csak elkezdett durrogni... Megnéztem és b@ssza meg ismét ment a benzin a gyorsítókból.. Nem becsöpögött, nem folyt, hanem spriccelgetett, mintha nyomkodnám a gázt, de mindezt zárt pillangókkal... Egyszerűen nem jöttem rá, hogy mitől... Rohadt sokszor szétszedtem, minden kiszerelhető alkatrész stimmelt, mégis olyan érzékeny volt az a karbi, hogy ha megráztam, már attól bespriccelt... De ezt sem mindig!! Szóval felkerültek az én felújított tesztwebereim, ismét szinkron, CO, gyújtás ellenőrzés... Autó megy jól, nagyon komolyat gyorsul közepes fordulatról... Pénteken levittem Győrbe, itt tart a dolog...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13755 Dátum: 2011 április 17, 20:31:51 »

Na, a következő volt:
A nem indulást megoldotta a korábban leírt testkábel csere, plusz elektromos nyűgök kijavítása. Ezek után karbikat is szétszedtem, átnéztem kitisztítottam. Nem volt velük különösebb rendellenesség, csak egy kis piszok. Összeraktam, beállítottam, szépen járt. Napokat próbálgattam, jól is ment. Aztán jött érte Gabi, én meg amikor tolattam ki vele az udvarból, elkezdett esni az alapjárat, a motor meg rángatózni.. Megnéztem, a bal oldali karbi gyorsítóin folyt a benzin a motorba.. 4 órás karbi szerelés után, amikor már mindent áttettem az én Weberemből, jól működött a bogár, de mondtam Gabinak, hogy inkább maradjon itt az autó, mert kideríteném, hogy mi is volt ez, illetve gyertyákat is cserélnék... Ugyhogy a karbikat ismét leszereltem, átnéztem és akkor láttam, hogy a gyorsító rudazatjáról hiányzik 1-1 vékony hüvely, ami nélkül a rugós előfeszítés nem valósul meg... OK, semmi gond, esztergáltam, összeszereltem, karbikat vissza immáron 6. alkalommal.. Gyertyákat is cseréltem, minden fasza... majd' 1 hétig használtam az autót, a terv az volt, hogy rajzásra menet viszem Győrbe... Előző este elindultam a benzinkúthoz, hogy leöblítsem, nagyon jól ment... De egyszer csak elkezdett durrogni... Megnéztem és b@ssza meg ismét ment a benzin a gyorsítókból.. Nem becsöpögött, nem folyt, hanem spriccelgetett, mintha nyomkodnám a gázt, de mindezt zárt pillangókkal... Egyszerűen nem jöttem rá, hogy mitől... Rohadt sokszor szétszedtem, minden kiszerelhető alkatrész stimmelt, mégis olyan érzékeny volt az a karbi, hogy ha megráztam, már attól bespriccelt... De ezt sem mindig!! Szóval felkerültek az én felújított tesztwebereim, ismét szinkron, CO, gyújtás ellenőrzés... Autó megy jól, nagyon komolyat gyorsul közepes fordulatról... Pénteken levittem Győrbe, itt tart a dolog...

Na mi volt?! Mesélj!

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13754 Dátum: 2011 április 17, 19:52:52 »

Na mi volt?! Mesélj!
A műszaki részét Zoli majd elmondja, a balos karburátorom úgy néz ki a sok erőfeszítés és sok órás szerelések után is rossz. Ha jól értelmezem dolgot egy nem szétszedhető részével van gond így a párnak az a fele jelen állás szerint használhatatlan.
1303LS
« Hozzászólás #13753 Dátum: 2011 április 17, 19:50:49 »

Nagyon jó most a bogaram! Eddig 35km-t használtam mióta Callook megcsinálta, és nagyon tetszik. Azért meg külön hálás vagyok, hogy Callook saját karburátorait használhatom addig míg nekem nem lesz másik a rossz helyett.
Na végre, valami jó hír is.  Cheesy
A karbi "problémád" meg remélem megoldódik könnyen.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13752 Dátum: 2011 április 17, 19:45:25 »

Nagyon jó most a bogaram! Eddig 35km-t használtam mióta Callook megcsinálta, és nagyon tetszik. Azért meg külön hálás vagyok, hogy Callook saját karburátorait használhatom addig míg nekem nem lesz másik a rossz helyett.
Na mi volt?! Mesélj!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13751 Dátum: 2011 április 17, 19:44:28 »

Nagyon jó most a bogaram! Eddig 35km-t használtam mióta Callook megcsinálta, és nagyon tetszik. Azért meg külön hálás vagyok, hogy Callook saját karburátorait használhatom addig míg nekem nem lesz másik a rossz helyett.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #13750 Dátum: 2011 április 17, 19:40:26 »

orr kúpot biztosan át lehet cserélni, mert pl. a 66os váltóm orrkúpját tettük rá a 71es, most autóban lévő váltóra hogy passzoljon az alvázhoz....

Ígyvan. Nálam is a mexikói kapott 71-es kúpot.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13749 Dátum: 2011 április 17, 18:11:51 »


Értem. Tudom hogy unalmas hogy még mindig ezen rágódok  Grin de megnéztem ma a váltót a gyári az 3 csavaros vagyis a bak 3 csavarral van rajta, aztán előtúrtam a másik váltót ami olyan bakos amire átkéne szerelni de a kettőt ránézésre nem lehet összecserélni mert az meg 2 csavaros (mármint a bakot cserélni). Ezt hogy lehetne megoldani? átcserélni az orr kúpot rajta? Vagy pont passzol a kétcsavaros is rá? Nem mértem meg ilyesmi semmit azért kérdezek mert nem volt időm megnézni jobban csak hátha szóban megkapom a választ.
orr kúpot biztosan át lehet cserélni, mert pl. a 66os váltóm orrkúpját tettük rá a 71es, most autóban lévő váltóra hogy passzoljon az alvázhoz....
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13748 Dátum: 2011 április 17, 18:08:36 »

Az a gond, hogy ha rúgod az autót, akkor pont a váltó orránál lévő bak feszül... A 2 hátsót csak megpróbálja összenyomni... Persze azok is szétmennek, de azt érzed kevésbé... Szóval ha erős motort raksz be és néha akarsz vele egy határozott indulást, akkor tedd rendbe a bakokat most, mert 1 év múlva sokkal nagyobb szívás lesz kiszedni motort, váltót...



Értem. Tudom hogy unalmas hogy még mindig ezen rágódok  Grin de megnéztem ma a váltót a gyári az 3 csavaros vagyis a bak 3 csavarral van rajta, aztán előtúrtam a másik váltót ami olyan bakos amire átkéne szerelni de a kettőt ránézésre nem lehet összecserélni mert az meg 2 csavaros (mármint a bakot cserélni). Ezt hogy lehetne megoldani? átcserélni az orr kúpot rajta? Vagy pont passzol a kétcsavaros is rá? Nem mértem meg ilyesmi semmit azért kérdezek mert nem volt időm megnézni jobban csak hátha szóban megkapom a választ.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13747 Dátum: 2011 április 17, 10:33:18 »

Igen azt hallottam, biztos az is rátett egy lapáttal... Csak azt néztem, hogy a mezőny összes autójának egységesen szarok a mért idejei, a emelkedés meg csak nem viselné meg ugyanannyira a nyomatékos 2,5 Typ4-et, mint egy hegyes 1,6-ot... De a lényeg, hogy ezeknél az időknél az összes autó jobbat tud  Wink

az emelkedés is biztos, a rajtnál gurult az autó hátra...

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13746 Dátum: 2011 április 17, 10:17:46 »

Biztos, hogy valami szar volt a mérésben... Én mondjuk inkább erre tippelek, mint az emelkedésre...


az emelkedés is biztos, a rajtnál gurult az autó hátra...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13745 Dátum: 2011 április 17, 10:11:11 »

Biztos, hogy valami szar volt a mérésben... Én mondjuk inkább erre tippelek, mint az emelkedésre...

Már volt szó róla, nem reálisak ezek az idők...
Nekem a dragracing.hu rendezvényén, Lacházán 10.716 volt az időm...A Ringen meg 11.539...

Vagy a másik, amit még elképzelhetőnek tartok, hogy a Ringen a pálya erősen emelkedik és emiatt ilyenek az időeredmények...

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13744 Dátum: 2011 április 17, 10:07:51 »

Egyébként a rajzáson az időmérő szar  volt? Szerintem nem reális 1/8 mérföldes idők ezek...
Én megyek a szaros 100 LE-vel 9,6-ot, de 10 fölött sose voltam... Rajzáson meg az enyémhez hasonló motorokkal 10,4-11,3 körül szaladtak?
Szerintem Bozai Laci is bőven jobbakat fut 10,3-nál... Ha széria 1,6 + 2 Weber tudta nekem a 10,8-at 1/8-ad mérföldön akkor ezekkel az időkkel valami nem stimmel..

És akkor Szeky is jobb mint 8,7  Evil


Már volt szó róla, nem reálisak ezek az idők...
Nekem a dragracing.hu rendezvényén, Lacházán 10.716 volt az időm...A Ringen meg 11.539...

Vagy a másik, amit még elképzelhetőnek tartok, hogy a Ringen a pálya erősen emelkedik és emiatt ilyenek az időeredmények...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13743 Dátum: 2011 április 17, 10:05:51 »

Az a gond, hogy ha rúgod az autót, akkor pont a váltó orránál lévő bak feszül... A 2 hátsót csak megpróbálja összenyomni... Persze azok is szétmennek, de azt érzed kevésbé... Szóval ha erős motort raksz be és néha akarsz vele egy határozott indulást, akkor tedd rendbe a bakokat most, mert 1 év múlva sokkal nagyobb szívás lesz kiszedni motort, váltót...

És ha csak a két hátsó van kicserélve uretánra? Vagy az meg olyan mint olaj a tűzre?? Nincs kedvem a szépen lealvázvédőzött alvázat össze hegeszteni megint.  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13742 Dátum: 2011 április 17, 10:01:57 »

http://www.motorsport.hu/images/stories/pdf/2011/20110409_kl_tavaszi.pdf

Egyébként a rajzáson az időmérő szar  volt? Szerintem nem reális 1/8 mérföldes idők ezek...
Én megyek a szaros 100 LE-vel 9,6-ot, de 10 fölött sose voltam... Rajzáson meg az enyémhez hasonló motorokkal 10,4-11,3 körül szaladtak?
Szerintem Bozai Laci is bőven jobbakat fut 10,3-nál... Ha széria 1,6 + 2 Weber tudta nekem a 10,8-at 1/8-ad mérföldön akkor ezekkel az időkkel valami nem stimmel..

És akkor Szeky is jobb mint 8,7  Evil

Így kell ezredre ugyanannyi időt menni egy gyorsulási versenyen Grin

https://picasaweb.google.com/112346842214000936652/20Rajzas110409#5594011002292890226
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 17, 10:06:47 írta callook »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13741 Dátum: 2011 április 17, 07:06:22 »

Így kell ezredre ugyanannyi időt menni egy gyorsulási versenyen Grin

https://picasaweb.google.com/112346842214000936652/20Rajzas110409#5594011002292890226

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13740 Dátum: 2011 április 17, 00:07:38 »

erösitett bakot

És ha csak a két hátsó van kicserélve uretánra? Vagy az meg olyan mint olaj a tűzre?? Nincs kedvem a szépen lealvázvédőzött alvázat össze hegeszteni megint.  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13739 Dátum: 2011 április 15, 23:20:08 »

Hozzá való szerszámmal  Roll Eyes

Vagy hogy szoktátok kivenni??

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13738 Dátum: 2011 április 15, 23:19:07 »

Más kérdés váltó felfogatáson kívül hogy dupla szeleprugót és szelepet hogy vegyem ki speckó összenyomó nélkül???, Hagyományos kézi módszerrel nem birom  Grin Oszlopos fúróba villa alakú szerkezettel lenyomni hülyeség??? szelepet alátámasztva közbe. Vagy hogy szoktátok kivenni??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13737 Dátum: 2011 április 15, 23:18:41 »

Igen, kb. ugyanaz, csak máshova rögzítve

igen tudom hogy 356 motor, de az elv ugyanaz ugye?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13736 Dátum: 2011 április 15, 23:18:12 »

Ha rugod, akkor széttépi... Főleg az utángyártott szarokat... Nekem anno az 1,6 lenullázta a gyáriakat...

Most gyakorlatilag ha gyári felfogatások maradnak gyári bakokkal akkor az 1.9-es moci vergődni fog benne nagyon????

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13735 Dátum: 2011 április 15, 23:07:34 »

Nem, neki a gyári 356 kereszttartója van

igen tudom hogy 356 motor, de az elv ugyanaz ugye?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13734 Dátum: 2011 április 15, 23:06:37 »

Most gyakorlatilag ha gyári felfogatások maradnak gyári bakokkal akkor az 1.9-es moci vergődni fog benne nagyon????
erösitett bakot

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13733 Dátum: 2011 április 15, 23:03:01 »

Nem... ez gyakorlatilag egy zártszelvény, amit állítható menetes felfüggesztővel a lökhárítótartók felfogatásához rögzítesz és az olajpumpa környékén alátámasztja a motort...


Most gyakorlatilag ha gyári felfogatások maradnak gyári bakokkal akkor az 1.9-es moci vergődni fog benne nagyon????

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13732 Dátum: 2011 április 15, 22:46:20 »

Nem, neki a gyári 356 kereszttartója van

Doxanak van ilyen nem?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13731 Dátum: 2011 április 15, 22:45:01 »

Nem... ez gyakorlatilag egy zártszelvény, amit állítható menetes felfüggesztővel a lökhárítótartók felfogatásához rögzítesz és az olajpumpa környékén alátámasztja a motort...

Doxanak van ilyen nem?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13730 Dátum: 2011 április 15, 22:30:12 »

Nem... ez gyakorlatilag egy zártszelvény, amit állítható menetes felfüggesztővel a lökhárítótartók felfogatásához rögzítesz és az olajpumpa környékén alátámasztja a motort...

amikor oda drótozzák a váltót az alvázvillához Undecided aszem Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13729 Dátum: 2011 április 15, 21:03:12 »

- erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.

Ez mi akar lenni???? Smiley
amikor oda drótozzák a váltót az alvázvillához Undecided aszem Roll Eyes

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13728 Dátum: 2011 április 15, 20:10:19 »


Ez meg eltöri a váltó orrkúpot. Tudok mutatni ilyen váltó első részt, amelyik meg van repedve, kettő is van belőle.

A 03-asoknak meg a mexikóinak az első villás felfogatása sajnos kicsit mozog, billeg az egész, erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.


- erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.

Ez mi akar lenni???? Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13727 Dátum: 2011 április 15, 19:30:25 »


Ez meg eltöri a váltó orrkúpot. Tudok mutatni ilyen váltó első részt, amelyik meg van repedve, kettő is van belőle.

A 03-asoknak meg a mexikóinak az első villás felfogatása sajnos kicsit mozog, billeg az egész, erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.

ez is benne van...de akkor is jobb......hosszabb távon...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13726 Dátum: 2011 április 15, 19:25:35 »

nem egy  leányálom de
nekem 1 év sem birt ki  a sima gyári ez meg hibátlan


Ez meg eltöri a váltó orrkúpot. Tudok mutatni ilyen váltó első részt, amelyik meg van repedve, kettő is van belőle.

A 03-asoknak meg a mexikóinak az első villás felfogatása sajnos kicsit mozog, billeg az egész, erre kell a torque bar, a hátsó motortámasz és akkor rendben van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13725 Dátum: 2011 április 15, 16:12:35 »

De most akkor mit kell átheggeszteni és hol? Nem értem ezt.. Smiley
ezt

[a csatolmányt egy admin törölte]

Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.