www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:25:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378362 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14604 Dátum: 2011 Július 26, 20:52:09 »

Időközben dupla Weberesre alakítottam egy fórumos bogarat... Ez az autó ékes példája annak, amikor mindenki "bekiabál" úgy, hogy a motor állapotát, beállításait nem ismeri... Ugyanis mikor a tulaj panaszkodott, hogy a központi regiszter karbival nem megy túl jól a gép, akkor a válasz legtöbbször az volt: Tegyél fel 2 Webert...
Hát én feltettem és szörnyű volt... Nehezen indult, halovány gyenge volt... A következőket kellett tennem, hogy az autó szaladjon:
1. A szelephézagokat beállítani (2 kipufogószelep is kitámasztott!!)
2. A beégett és minimális hézaggal rendelkező megszakítót kicserélni és beállítani a hézagot.
3. A gyújtáselosztó bilincsét meghúzni

Ezek után az autó megtáltosodott... Feltételezem, a központi regiszter karbival is meglepően jól ment volna, ha kap egy szervizt (ki tudja a karbi is hogy volt beállítva?!)

Még hátra van a karbik készre állítása, a gyújtás beállítása, illetve az alapjárati szórványos túldúsulás okának kinyomozása... De már így is határozott gumicsíkot lehet rajzolni vele  Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14603 Dátum: 2011 Július 26, 20:47:41 »

Időközben dupla Weberesre alakítottam egy fórumos bogarat... Ez az autó ékes példája annak, amikor mindenki "bekiabál" úgy, hogy a motor állapotát, beállításait nem ismeri... Ugyanis mikor a tulaj panaszkodott, hogy a központi regiszter karbival nem megy túl jól a gép, akkor a válasz legtöbbször az volt: Tegyél fel 2 Webert...
Hát én feltettem és szörnyű volt... Nehezen indult, halovány gyenge volt... A következőket kellett tennem, hogy az autó szaladjon:
1. A szelephézagokat beállítani (2 kipufogószelep is kitámasztott!!)
2. A beégett és minimális hézaggal rendelkező megszakítót kicserélni és beállítani a hézagot.
3. A gyújtáselosztó bilincsét meghúzni

Ezek után az autó megtáltosodott... Feltételezem, a központi regiszter karbival is meglepően jól ment volna, ha kap egy szervizt (ki tudja a karbi is hogy volt beállítva?!)

Még hátra van a karbik készre állítása, a gyújtás beállítása, illetve az alapjárati szórványos túldúsulás okának kinyomozása... De már így is határozott gumicsíkot lehet rajzolni vele  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14602 Dátum: 2011 Július 26, 20:37:16 »

Tegnap óta jár az oxyboxer... Tegnap még picit betegen ketyergett, de mára elcsendesedett, illetve a 7:0,5 szinkront 5:5-re állítva már gyönyörűen jár... A Cromo rudaknak köszönhetően a 0-ra állított "szelephézagok" melegen megnőnek 0,1-re. Hidegen mérve a szelephézagok nem nőtek 2 óra járatás után. Minden gyanús zörej, hang megszűnt, iszonyat szép hangja van... Csütörtökön bekerül az autóba és 2 hét intenzív teszt következik a 3500 km-es európai út előtt.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14601 Dátum: 2011 Július 26, 19:21:55 »

Shaun, 214 lóerős motorja már az osztrák bogárban, versenyre kész Evil
Szerintem augusztus 28-án, Fertőszentmiklóson ott lesz Evil Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14600 Dátum: 2011 Július 25, 22:19:07 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14599 Dátum: 2011 Július 25, 13:34:21 »

már vagy 10X irtam feltártam de mivel co gép javitodik igy áll,én ezen ahéten nem vagyok ezt is irtam szoljatok idébe! Wink


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14598 Dátum: 2011 Július 25, 07:27:13 »

Egyébként a te motorodnál nem a tengely adja azt a pluszt amivel jobb az összes itthoni 1,6-nál... Hanem az, hogy normálisan össze van rakva, értessz a motorszereléshez, jó a sűrítés, karburálás, stb... Ezek fontosabbak mint, hogy betoljunk egy nagy tengelyt...

nem értek én semmihez Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14597 Dátum: 2011 Július 25, 07:26:35 »

És az enyémmel mi a helyzet ?
már vagy 10X irtam feltártam de mivel co gép javitodik igy áll,én ezen ahéten nem vagyok ezt is irtam szoljatok idébe! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14596 Dátum: 2011 Július 25, 06:55:23 »

Egyébként a te motorodnál nem a tengely adja azt a pluszt amivel jobb az összes itthoni 1,6-nál... Hanem az, hogy normálisan össze van rakva, értessz a motorszereléshez, jó a sűrítés, karburálás, stb... Ezek fontosabbak mint, hogy betoljunk egy nagy tengelyt...

az tény 100% nem használja ki de 2 azonos paraméterű motornál kifog jönni melyik forog el jobban....akár 1 váltást megsporolva....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14595 Dátum: 2011 Július 25, 06:51:28 »

Meg enyémtől is nem egyszer kapott ki Hégráth Peti autója... W110 vs széria tengely...

ha nincs kihasználva
akkor
anno hégráth peti kocsija szög ugyan a volt mint enyim w110
enyim w120

és 1kocsinál többet kapott akkor kihasználtság holvan??nem 1x mentünk...többször 1,5 kocsi meg volt.......


Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14594 Dátum: 2011 Július 24, 23:41:13 »



Vagy aminek nitro-metán az üzemanyaga  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14593 Dátum: 2011 Július 24, 23:35:15 »

ezt hívják köznyelven nitrónak ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14592 Dátum: 2011 Július 24, 23:34:24 »

dinitrogén-oxid befecskendező
ezt hívják köznyelven nitrónak ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14591 Dátum: 2011 Július 24, 23:32:59 »

ezmeg he ?

<beszúrt kép törölve>
dinitrogén-oxid befecskendező
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14590 Dátum: 2011 Július 24, 23:31:13 »

Maresz 1hét szabin lesz
kocsuid letakarva ne ázzon el.....

És az enyémmel mi a helyzet ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14589 Dátum: 2011 Július 24, 23:27:29 »

ezmeg he ?


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14588 Dátum: 2011 Július 24, 23:04:32 »

Maresz 1hét szabin lesz
kocsuid letakarva ne ázzon el.....
Okok, Leon meg 10 nap szabin  Wink (aug 1-10)
Szuper, köszönöm!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14587 Dátum: 2011 Július 24, 23:01:15 »

Ideje lenne nekem is kicserélni a 28-as venturikat  Roll Eyes ..............

Maresz! Mi a helyzet?
Maresz 1hét szabin lesz
kocsuid letakarva ne ázzon el.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14586 Dátum: 2011 Július 24, 23:00:42 »

az tény 100% nem használja ki de 2 azonos paraméterű motornál kifog jönni melyik forog el jobban....akár 1 váltást megsporolva....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14585 Dátum: 2011 Július 24, 23:00:00 »

Ideje lenne nekem is kicserélni a 28-as venturikat  Roll Eyes ..............

Maresz! Mi a helyzet?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14584 Dátum: 2011 Július 24, 22:59:36 »

Távolabb lehet dobni? Cool
ha nincs kihasználva
akkor
anno hégráth peti kocsija szög ugyan a volt mint enyim w110
enyim w120

és 1kocsinál többet kapott akkor kihasználtság holvan??nem 1x mentünk...többször 1,5 kocsi meg volt.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14583 Dátum: 2011 Július 24, 22:55:14 »

azt csonkába méretted nem?

Havassynál Budaörsön.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14582 Dátum: 2011 Július 24, 22:54:20 »

Mit szeretnél kérdezni?  Grin
azt csonkába méretted nem?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14581 Dátum: 2011 Július 24, 22:53:30 »

amikor leon jobbat ment központi webber ez az? Grin

Mit szeretnél kérdezni?  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14580 Dátum: 2011 Július 24, 22:52:43 »

A Bill Fischer könyvben is ott van a konkrét példa, 1.5-ös motorral 85 lóerőig felmennek gyári tengellyel. A bogár gyári tengelye olyan 250 fok körüli.
A Porsche 911 s 2.7-esben 276 fokos tengely van. Csak éppen nagy szelepek.

A hengerfejen múlik minden. A rossz hengerfejeket kicsit lehet tupírozni egy sportos tengellyel, mert a szelepeket tovább tartja nyitva, de csúnyán odab*sz az alsó fordulatszám tartománynak.

Agyalok egy 100 lóerő körüli motoron az én alkatrészeimből, amiben valami gyenge tengely van, de ezek a hengerfejek, amik most a motoromon vannak.
Azt gondolom, hogy ha egy C25-ös tengelyt (276 fok) tennék ehhez a hengerfejhez és egy 32-es venturi körüli karbit akkor lenne 100-120 lóerő közötti a motorom és gazdaságos, nyomatékos gép lenne.
Buszokba szoktak ilyeneket tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14579 Dátum: 2011 Július 24, 22:48:13 »

Dehogy. hagyjátok ezt a tengely őrületet, a Maresz motorja sem tudja kihasználni a W120-as tengelyt, pontosan így menne (alul még jobban is) egy W110-essel.

Az én 1600-os motorom 2 lóerővel volt gyengébb W100-nak megfelelő tengellyel a meleg typ3-as motorterében. Akkor hol a nagy előny?
amikor leon jobbat ment központi webber ez az? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14578 Dátum: 2011 Július 24, 22:44:35 »

Dehogy. hagyjátok ezt a tengely őrületet, a Maresz motorja sem tudja kihasználni a W120-as tengelyt, pontosan így menne (alul még jobban is) egy W110-essel.

Az én 1600-os motorom 2 lóerővel volt gyengébb W100-nak megfelelő tengellyel a meleg typ3-as motorterében. Akkor hol a nagy előny?
Távolabb lehet dobni? Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14577 Dátum: 2011 Július 24, 22:41:31 »

ha lenne akkora tengelyem, jobban is menne...

Dehogy. hagyjátok ezt a tengely őrületet, a Maresz motorja sem tudja kihasználni a W120-as tengelyt, pontosan így menne (alul még jobban is) egy W110-essel.

Az én 1600-os motorom 2 lóerővel volt gyengébb W100-nak megfelelő tengellyel a meleg typ3-as motorterében. Akkor hol a nagy előny?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14576 Dátum: 2011 Július 24, 22:35:20 »

nem is ment jól.....papiron jobban kéne menned mint az enyim ment

ha lenne akkora tengelyem, jobban is menne...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14575 Dátum: 2011 Július 24, 22:35:14 »

Ezzel egyetértek...

én lehet csak 32 v 30ast raknék....kicsi tengely miatt......

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14574 Dátum: 2011 Július 24, 22:34:31 »

mondom,eddig is 34es volt... de most majd a más fúvókákkal meglátjuk...
nem is ment jól.....papiron jobban kéne menned mint az enyim ment

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14573 Dátum: 2011 Július 24, 22:34:21 »

De 30 volt, nagyon enyhén dús volt, de szabályosan minden fordulaton... Utána betettem a 32-es venturit, de fúvókák maradtak. (elvileg a kisebb légsebesség miatt a nagyobb venturi pont ellensúlyozhatta az enyhén dús keveréket) Érezhetően jobb lett, csak az őszi hidegben egy picit tüsszögött. Illetve jobb lett a negyed mérföldes idő is.
De ezt a fúvóka témát már párszor úgyis átrágtuk telefonon  Wink

Az nem 30-as volt?

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14572 Dátum: 2011 Július 24, 22:31:04 »

.....
nekem  28 30volt.......32 vel kicsit buta volt lent

mondom,eddig is 34es volt... de most majd a más fúvókákkal meglátjuk...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14571 Dátum: 2011 Július 24, 22:29:59 »

az majd télen lesz nagyobb...

Szeky először most is 36os venturit akart rakni bele Evil
.....
nekem  28 30volt.......32 vel kicsit buta volt lent

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14570 Dátum: 2011 Július 24, 22:28:26 »

én lehet csak 32 v 30ast raknék....kicsi tengely miatt......

az majd télen lesz nagyobb...

Szeky először most is 36os venturit akart rakni bele Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14569 Dátum: 2011 Július 24, 22:27:22 »


Nem lesz túl nagy a 34-es venturi az 1776-nak?
én lehet csak 32 v 30ast raknék....kicsi tengely miatt......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14568 Dátum: 2011 Július 24, 22:23:14 »


Nem lesz túl nagy a 34-es venturi az 1776-nak?

eddig is az volt benne, azon nem változtatunk

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14567 Dátum: 2011 Július 24, 22:22:40 »

Jövő héten megyek én is a fúvókákért Martonvásárra.
venturi: 34
alapjárati: 60
fő: 145
féklevegő: 180



Nem lesz túl nagy a 34-es venturi az 1776-nak?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14566 Dátum: 2011 Július 24, 22:21:55 »

Én alapnak azt a fúvókázást tudom venni, ami a 32-es venturival volt és padon mindenhol tökéletes volt a lambda. Én ettől a fúvókázástól térek el picit a 34-es venturi miatt, aztán majd meglátjuk... Az első próbakör sok mindent megmutat majd...


Az nem 30-as volt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14565 Dátum: 2011 Július 24, 22:21:01 »

Az elgondolás a következő:
venturi: 34
alapjárati: 52
fő: 148
féklevegő: 190

Ez az alap, aztán meglátjuk... A 32-es venturival nekem az 52 alapjárati, 140 fő és 180 levegő volt a tökéletes 6 fok alap előgyújtással és 009-es elosztóval...
Meglátjuk, meg azt is, hogy az emelt sűrítési viszony mennyire kavar be gyújtás ügyben...


Jövő héten megyek én is a fúvókákért Martonvásárra.
venturi: 34
alapjárati: 60
fő: 145
féklevegő: 180

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.