www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 09:08:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3376566 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14884 Dátum: 2011 Augusztus 14, 08:06:29 »

1641 ha hibátlan lenne, érezhető különbséget jelentene?
a mester eddigi útmutatásai alapján inkább a hengerfejet kéne megturkálni, az érezhetőbb lenne.

apropó:
ez a turkálás hogyan megy?
dremmellel ki kell csiszatolni a járatokat és akkor jó?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14883 Dátum: 2011 Augusztus 13, 22:08:56 »

köbcenti növelés (1641 vagy 1776) pro/kontra, járulékos dolgok?
1641 vékony már a henger fal, ha gyilkolod melegedésre hajlamosabb lehet mint a 85.5, de nagyon sok ilyen motor fut gond nélkül,
1776-nál ha jól tudom már a blokkot is munkálni kell a hengerekhez, callokkerbe illő motor szerintem, egy jól megépített 1776-ok versenyképesek az 1915-ös motorokkal szerintem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14882 Dátum: 2011 Augusztus 13, 22:04:07 »

1641 ha hibátlan lenne, érezhető különbséget jelentene?
Nem.Nem veszel észre semmit ugyan olyan alkatrészek mellett.Vezérmű,hengerfej

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14881 Dátum: 2011 Augusztus 13, 22:01:20 »

Az 1641-eshez nem kell a blokkot módosítani, de a hengerfal elég vékony, melegben jobban deformálódik és a hengerfejnél majdnem mind kifúj.

Az 1776-osnál a hengerfejet és a blokkot is ki kell marni, ehhez szét kell szedni teljesen...de akkor már nem szabad a csapágyakat hagyni...szépen belenézel egy teljes felújításba.
1641 ha hibátlan lenne, érezhető különbséget jelentene?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14880 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:53:46 »

köbcenti növelés (1641 vagy 1776) pro/kontra, járulékos dolgok?

Az 1641-eshez nem kell a blokkot módosítani, de a hengerfal elég vékony, melegben jobban deformálódik és a hengerfejnél majdnem mind kifúj.

Az 1776-osnál a hengerfejet és a blokkot is ki kell marni, ehhez szét kell szedni teljesen...de akkor már nem szabad a csapágyakat hagyni...szépen belenézel egy teljes felújításba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14879 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:51:57 »

És mi van a te tragacsoddal?  Evil
Megyen már az a motor?

A motor teljesen jó, egy kis fúvókázás van hátra és az első olajhűtő becsövezése. Ez szűk egy nap, mert a fúvókázás időrabló.

Ellenben a 4 sárvédő még mindig festés alatt van és talán a jövő héten lesz kész.

Kaposváron ott leszek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14878 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:48:43 »

145-ös fő-benzin fúvóka 4db, ill. 235-ös levegő fúvóka 4db weber idf-hez elcserélhető 50-es alapjáratira, 200-as levegőre, 120 vagy 130 főfúvókára,
ill. F11-es keverőcső érdekelne még természetesen érték egyeztetéssel

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14877 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:47:50 »

Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.
És mi van a te tragacsoddal?  Evil
Megyen már az a motor?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14876 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:45:32 »

köbcenti növelés (1641 vagy 1776) pro/kontra, járulékos dolgok?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14875 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:44:01 »

Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.
Elolvastam amit a fúvókázásról írtál, ezek szerint az alapjáratit kellene nagyobbra cserélnem, hogy kicsit jobb legyen alacsonyabb fordulat tartományokban
http://oettingertsv.blogspot.com/

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14874 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:28:22 »

Akkor nem is annyira tragacs! Grin
annyit ment mint én 3 év alatt Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14873 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:24:44 »

Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.
Akkor nem is annyira tragacs! Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14872 Dátum: 2011 Augusztus 13, 19:54:04 »

Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14871 Dátum: 2011 Augusztus 13, 14:25:23 »

Üdv!
Kicsit kísérleteztem...
weber 36-ban, 28 venturi, f47 alapjárati, 125 benzin, F57 keverőcső, 180 levegő fúvóka, alapvetően jól megy, minden fokozatban pillanatok alatt 4-5000-ig könnyedén elforog, 4.-ben keréken 5600 volt a vége(157 km/h gps,165/80X15),1500-ös fordulattól szépen pörög fel, de nekem hiányzik az, hogy 4.ben tudtam menni 40-el, tudom ,nem kell ott a 3. de.... 1200-ról kicsit torpanva indul el....

kicserélem a keverőcsövet F50-re és 200-ra a levegőt, teszt alatt.......
Kb. 100-120 km-t mentem ezzel a kombóval, és jó mert minden fokozatban szinte 1000-es1100-as fordulaton tudok autózni, de 4700-főlé nem nagyon akar elforogni,4300-4400-ig elég fürge de a 4700-ra már lassabban ér el és ott szinte vége is, az alap fúvóka készlettel 5000-5200-ig pörgött ki pillanatok alatt és 5500-ig is elforgott kényelmesen, 5600-5700 már a vége volt

min kellene változtatnom ,hogy kicsit ötvözzem a kettőt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14870 Dátum: 2011 Augusztus 13, 14:15:14 »

Ma, hogy van már fékem, nagyon minimálisat próbáltam a motort.. A hengerfej munka után most erőlködés nélkül, terhelve beforog 7000 fölé a motor és eltűntek a szimpla rugós-alu nyomórudas időszakból származó kalapáló hangok 6000-től... 2.-ban meg padlózáskor olyan gyönyörűen meg tudja forgatni az új 195-ös gumikat... Ezzel élvezkedtem  Roll Eyes Viszont k.rva hangos lett...
terhelve 7000 fölé Shocked

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14869 Dátum: 2011 Augusztus 12, 21:27:29 »

Ma, hogy van már fékem, nagyon minimálisat próbáltam a motort.. A hengerfej munka után most erőlködés nélkül, terhelve beforog 7000 fölé a motor és eltűntek a szimpla rugós-alu nyomórudas időszakból származó kalapáló hangok 6000-től... 2.-ban meg padlózáskor olyan gyönyörűen meg tudja forgatni az új 195-ös gumikat... Ezzel élvezkedtem  Roll Eyes Viszont k.rva hangos lett...
Akkor add el, ... aztán vegyél másikat!                           Mármint jó gumit  Evil  Wink
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14868 Dátum: 2011 Augusztus 12, 09:04:06 »

főleg, ha még a sokat emlegetett judson kompresszor is felkerül, akkor már durva lehet a végeredmény.

Okosak szerint a judson hátránya, hogy a hf -nek bírni kell a töltést (ergo: szimpla), másrészt a melegedést említik. De legalább a fordulatot nem kell emelni, amit a széria cuccok nem bírnak igazán jól.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14867 Dátum: 2011 Augusztus 12, 09:01:38 »

Ez azert tulzas, a 30 es 34 lovas motorokhoz nemigen vannak kiegeszitok ujban, a korabeliek meg rendkivul dragak.
A "sokat emlegetett Judson kompresszor" is inkabb szep mint haszanos, csak egy kiegeszito az eredeti Albert tukor meg a kromozott 4.5-os Fuchsokhoz, semmi tobb.

Itthon...
Amugy meg lehet kapni pl komplett okrasa kitet, karbik plusz hf plusz légszűrő, cullangok.
De mondom, USA. (Ott kis köbecentiben leginkább a régi blokk volt).
Sőt, itt is van:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=652270549983&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System%2CCarburator%20Systems&artnr=23486a&pn=0&sort=0&all=

Hogy csak szép volna a J? Aha, meg hoz önmagában plusz 25% -ot...
(csak drága és nincsen újban)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 12, 09:24:39 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14866 Dátum: 2011 Augusztus 12, 09:00:50 »

Ez azert tulzas, a 30 es 34 lovas motorokhoz nemigen vannak kiegeszitok ujban, a korabeliek meg rendkivul dragak.
A "sokat emlegetett Judson kompresszor" is inkabb szep mint haszanos, csak egy kiegeszito az eredeti Albert tukor meg a kromozott 4.5-os Fuchsokhoz, semmi tobb.

http://vwjudsonregister.tripod.com/
Vehető újba!
és 30le-36le-re vagy 34le-40le-re

De az okrassa 1,2-es az 50lovas volt.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #14865 Dátum: 2011 Augusztus 12, 08:51:51 »

USA szerű helyeken minden van ezekhez a régiekhez.

Ez azert tulzas, a 30 es 34 lovas motorokhoz nemigen vannak kiegeszitok ujban, a korabeliek meg rendkivul dragak.
A "sokat emlegetett Judson kompresszor" is inkabb szep mint haszanos, csak egy kiegeszito az eredeti Albert tukor meg a kromozott 4.5-os Fuchsokhoz, semmi tobb.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14864 Dátum: 2011 Augusztus 12, 08:40:57 »

USA szerű helyeken minden van ezekhez a régiekhez. Már a hatvanas években is volt (HD, HF, stb).
Szóval lehet, h. csak a blokk alap, vagy az sem...
főleg, ha még a sokat emlegetett judson kompresszor is felkerül, akkor már durva lehet a végeredmény.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14863 Dátum: 2011 Augusztus 12, 08:23:51 »

Egybebakos motor, itt tényleg csak a karburátor a szűk keresztmetszet.  Grin
USA szerű helyeken minden van ezekhez a régiekhez. Már a hatvanas években is volt (HD, HF, stb).
Szóval lehet, h. csak a blokk alap, vagy az sem...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14862 Dátum: 2011 Augusztus 11, 23:21:12 »

Ma, hogy van már fékem, nagyon minimálisat próbáltam a motort.. A hengerfej munka után most erőlködés nélkül, terhelve beforog 7000 fölé a motor és eltűntek a szimpla rugós-alu nyomórudas időszakból származó kalapáló hangok 6000-től... 2.-ban meg padlózáskor olyan gyönyörűen meg tudja forgatni az új 195-ös gumikat... Ezzel élvezkedtem  Roll Eyes Viszont k.rva hangos lett...

1303LS
« Hozzászólás #14861 Dátum: 2011 Augusztus 11, 21:01:47 »

Egybebakos motor, itt tényleg csak a karburátor a szűk keresztmetszet.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14860 Dátum: 2011 Augusztus 11, 20:57:32 »


ez arra jó, hogy remekül elfedje az esetleges szinkronproblémákat...
Amúgy ha mondjuk az első hengerekre az oldalsók, a két hátsóra meg a középső táplálna, akkor azt mondom, oké, spórolt egy karbit, de ha jól látom, a szívócső alul közösített.

(Így első blikkre ugyanaz az autó)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #14859 Dátum: 2011 Augusztus 11, 19:26:20 »

gondolom hasonló elképzelés mint ez a 3 karbis gép, szvsz előnye nem sok van, de legalább órákig faragta a tulaj mire ilyen lett: http://www.youtube.com/watch?v=qVJer-4KbMs&NR=1
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #14858 Dátum: 2011 Augusztus 11, 19:14:08 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #14857 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:37:21 »

http://www.youtube.com/user/Ninamashr#p/u/2/x1Ku1M3Pvz0

Itt mi a rák történik? A duplagyujtás ok Undecided, de mi az a sok maszlag a karburizáció helyén? Huh Huh Huh Huh
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14856 Dátum: 2011 Augusztus 10, 11:04:01 »

Már porszívót is készítenek turbóval Smiley


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14855 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:49:36 »

szerintem biztos

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14854 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:28:15 »

A karmann is ott lesz?

szerintem biztos

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14853 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:26:47 »

A legjobb ideje ott 11,7 volt... Kíváncsi vagyok élőben milyen majd augusztus 28-án Fertőszentmiklóson Evil
A karmann is ott lesz?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14852 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:24:04 »

és kicsit beragadt a rajtnál Shocked

A legjobb ideje ott 11,7 volt... Kíváncsi vagyok élőben milyen majd augusztus 28-án Fertőszentmiklóson Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14851 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:22:34 »


12.1@176 km/h    Shocked
és kicsit beragadt a rajtnál Shocked

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #14850 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:05:46 »

fasza, köszi!
majd meglátjuk, hogy boldogulok, shoptalkforum-ot komolyabb nehézségek nélkül olvasgatom, remélem ezzel sem lesz komoly bajom... szótár a polcon
már csak bogár kell Tongue

nekem sincs Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14849 Dátum: 2011 Augusztus 09, 05:51:58 »

már csak bogár kell Tongue
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #14848 Dátum: 2011 Augusztus 08, 22:31:38 »

1,3,4 nagyon jó, nem bántam meg hogy megvettem őket, minden egyes alkatrészről tételesen leírják hogy milyen jellegű motorba(soft, street, vagy race) milyen cuccokat érdemes rakni, először nagyon meglepődtem a részletességükön, persze örültem is neki, mivel nem építek naponta ilyen motorokat, elég jó támpontot adnak hogy merre érdemes elindulni, ha már eldöntötted hogy milyet szeretnél, és persze azt is leírják hogy nem mindig a legnagyobb a legjobb, bár nem árt ha képzed magad műszaki angolra vagy szerezz be egy jó szótárat Smiley, 2-est nem ismerem
fasza, köszi!
majd meglátjuk, hogy boldogulok, shoptalkforum-ot komolyabb nehézségek nélkül olvasgatom, remélem ezzel sem lesz komoly bajom... szótár a polcon
már csak bogár kell Tongue
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14847 Dátum: 2011 Augusztus 08, 20:40:01 »


Remélem nehéz volt tolni, legközelebb jobban behúzom a kéziféket Cool

 Grin Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14846 Dátum: 2011 Augusztus 08, 20:28:58 »

Van bizony Evil
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14845 Dátum: 2011 Augusztus 08, 20:17:38 »

azt tudjuk hogy neked van raktáron a "tutti olajból"  Grin Grin Grin
Van bizony Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.