www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 15:05:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3318486 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20484 Dátum: 2014 Június 14, 19:47:51 »

Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.

Ilyen muszereket nezegetek..nem tunik macerasnak. Mire gondolsz?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20483 Dátum: 2014 Június 14, 08:57:19 »

Ő typ4-re keres, a CSP-nek ez a kipufogója typ1 motorra jó, és arra is csak akkor ha T1 buszban van  Undecided

viszont, ha tudna savallo super competition-t vagy vintage speedet azt vennem...

Bugneten van mindketto egy hirdetonel, de se nemetul nem tudok, se ennyi lovet nem merek csak ugy utalgatni idegennek Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20482 Dátum: 2014 Június 14, 08:02:05 »

Ő typ4-re keres, a CSP-nek ez a kipufogója typ1 motorra jó, és arra is csak akkor ha T1 buszban van  Undecided

Nekem van egy ilyenem, ha érdekel.
Buszra való, saválló CSP gyártmány, vadiúj.
80eft


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20481 Dátum: 2014 Június 13, 22:21:16 »

Eddig én is ilyet nézegettem, ezek után meggondolom  Shocked

Nekem van egy ilyenem, ha érdekel.
Buszra való, saválló CSP gyártmány, vadiúj.
80eft


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20480 Dátum: 2014 Június 13, 22:05:58 »

Szerintem fontosabb mint az olajhőfok, csak macerásabb mérni.

Ilyen muszereket nezegetek..nem tunik macerasnak. Mire gondolsz?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20479 Dátum: 2014 Június 13, 21:32:42 »

Szerintem fontosabb mint az olajhőfok, csak macerásabb mérni.

Na hogy legyen. Hengerfej homersekletet erdemes nezegetni? Nekem szimpi a dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20478 Dátum: 2014 Június 13, 21:14:18 »

már fing fűrészelés sincs Undecided

Na hogy legyen. Hengerfej homersekletet erdemes nezegetni? Nekem szimpi a dolog.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20477 Dátum: 2014 Június 13, 17:35:40 »

Ja. Lassan kiregelek.

már fing fűrészelés sincs Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20476 Dátum: 2014 Június 13, 13:05:08 »


már fing fűrészelés sincs Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20475 Dátum: 2014 Június 13, 12:52:52 »


megszünt  fingpolírozó rovat van  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20474 Dátum: 2014 Június 13, 07:52:30 »

A "Tuning, teljesítmény, futómű" topicot merre találom????
megszünt  fingpolírozó rovat van  Wink

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20473 Dátum: 2014 Június 12, 22:10:50 »

Amúgy csendesebb lett tőle annó Egon?
Mert én elvileg azért szeretnék valami ilyesmit.
Az első pillanatokban még elfogadható mély bariton hang jött ki belőle, amolyan morgós lett, aztán gyors hanyatlás lett a kipufogó dologból.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20472 Dátum: 2014 Június 12, 20:13:08 »

A "Tuning, teljesítmény, futómű" topicot merre találom????
Lazlow
« Hozzászólás #20471 Dátum: 2014 Június 12, 18:33:27 »

Sziasztok!

1.6-os HD, W100-as tengellyel, dupla 36-os karbikkal, 32/35 fejekkel, mire érdemes lecserélni a gyári himbasort? Vagy mivel "alul" nyomatékos motort akarok így maradjon gyári?

Üdv.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20470 Dátum: 2014 Június 12, 16:05:19 »

typ4 ről van szó Kiss
akkor kettőt vegyen  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20469 Dátum: 2014 Június 12, 15:06:06 »

vegyél ernst dobot
typ4 ről van szó Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20468 Dátum: 2014 Június 12, 14:54:39 »

Amúgy csendesebb lett tőle annó Egon?
Mert én elvileg azért szeretnék valami ilyesmit.
vegyél ernst dobot



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #20467 Dátum: 2014 Június 12, 14:26:27 »

Bölcs döntés.

Amúgy csendesebb lett tőle annó Egon?
Mert én elvileg azért szeretnék valami ilyesmit.

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #20466 Dátum: 2014 Június 12, 14:01:36 »

köszi, fingom nem volt, hogy híjják ezt angolul.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20465 Dátum: 2014 Június 12, 13:55:07 »

Szerencséd volt.
biztos. Se az1.2-es, se az 1.6-os csokigyo nem lyukadt ki, birta az odaverest is, ket dob is birta, birja, de nem te voltal peches, vagy az a szeria extra szar, en vagyok szerencses Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20464 Dátum: 2014 Június 12, 13:51:28 »

én is újat fújtam le, mivel láthatóan pergett le az eredeti, ami minden, csak nem hőálló, inkább csak valami tároláshoz való védő réteg...nekem volt empi single pack évekig, most hide-out, odavertem már párszor, de nem lyukas. tény, hogy nem a legjobb minőség, de azért többnyire nem 500km-t bírnak
Szerencséd volt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20463 Dátum: 2014 Június 12, 13:40:02 »

és hol találtad? egy link esetleg?
gugli? Smiley

http://www.pacificcustoms.com/ac000128.html

http://www.ebay.com.au/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xvw+case+splitter&_nkw=vw+case+splitter&_sacat=0&_from=R40
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 13:52:29 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #20462 Dátum: 2014 Június 12, 13:28:28 »

Csak ebay-en találtam. Az ára nem tétel kb. 2000Ft.

Itthon ilyet nem lehet kapni?


és hol találtad? egy link esetleg?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20461 Dátum: 2014 Június 12, 12:28:43 »

én is újat fújtam le, mivel láthatóan pergett le az eredeti, ami minden, csak nem hőálló, inkább csak valami tároláshoz való védő réteg...nekem volt empi single pack évekig, most hide-out, odavertem már párszor, de nem lyukas. tény, hogy nem a legjobb minőség, de azért többnyire nem 500km-t bírnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20460 Dátum: 2014 Június 12, 12:01:38 »

Eddig én is ilyet nézegettem, ezek után meggondolom  Shocked
Bölcs döntés.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20459 Dátum: 2014 Június 12, 12:00:52 »

nekem ennyire nincs rossz tapasztalstom vele. Mondjuk en lefujtam hoallo festekkel hasznalat elott..
A hőálló festék egy dolog (új alkatrésznél minek fújtam volna le, szépnek szép volt). A baj magával a fos, gyenge minőségű, hártya vékonyságú lemezzel van, legalábbis nálam ez jött ki. Az egy dolog, hogy Egon rögtön leégette a gyári festést, de azt már nem tudom elfogadni, hogy miért kell már kevés használat után is eltörni a hegesztéseknek, több helyen kilyukadni, szétszakadni a lemeznek. A jobboldali, krómos végű csődarabot se kellett volna menet közben valahol elhagynom a nagyvilágban, de sajna mégis így lett. Azóta volt a kezemben valódi, békebeli (ránézésre ugyan olyan) kipufogó, mint amilyet én is használtam eddig, na az minimum dupla súlyú volt, egész jó állapotnak örvendett, pedig inkább van közelebb a 20 évhez, mint a 10-hez, amit használatban lévő autón töltött, nem a raktárban.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #20458 Dátum: 2014 Június 12, 11:42:32 »

Ilyet. Az új kipu 2011. január közepétől 2011. március elejéig ennyire használódott el. Ekkor már átlépte a bűvös hétszáz megtett km-t.  Embarrassed


Eddig én is ilyet nézegettem, ezek után meggondolom  Shocked

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Lazlow
« Hozzászólás #20457 Dátum: 2014 Június 12, 11:28:46 »

Kösz. Nem volt akkor időm, közben rákerestem, de nem találtam. Ez az. Smiley


Csak ebay-en találtam. Az ára nem tétel kb. 2000Ft.

Itthon ilyet nem lehet kapni?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20456 Dátum: 2014 Június 12, 11:22:39 »

Kösz. Nem volt akkor időm, közben rákerestem, de nem találtam. Ez az. Smiley

Sot!

<beszúrt kép törölve>
Lazlow
« Hozzászólás #20455 Dátum: 2014 Június 12, 10:37:58 »

hat, nezd ... en ugyan csak blokkig bontottam/raktam ossze motort, sosem huztam szet, de mar emlitettek paran regebben, hogy a blokkfeleket van, hogy osszeragasztjak es az tud fogni rendesen! GSA emlitette, hogy az olajpumpa helyere rakhato valami okossag, en fel ora alatt csinalnek egy olyat, ami bemegy 4 (vagy csak ketto) olajpumpa-fedel csavar helyere, es egy masik, koztes csavarral egymastol eltavolithato a ket blokkfel... Gyanitom, hogy masok is igy oldjak meg.

Köszönöm így már szerintem menni fog.Smiley
Gondoltam arra, hogy csinálni valami cuccot hozzá csak féltem, hogy ha ott feszítem a blokkot akkor esetleg baja lehet. De ha erre van külön szerszám akkor már okés.Smiley
Szerkesztek valami szerkezetet.Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20454 Dátum: 2014 Június 12, 10:26:49 »

csinalnek egy olyat
Sot!



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20453 Dátum: 2014 Június 12, 10:23:24 »

Mert nagyon nem vagyok poénos kedvemben. Sorry.
hat, nezd ... en ugyan csak blokkig bontottam/raktam ossze motort, sosem huztam szet, de mar emlitettek paran regebben, hogy a blokkfeleket van, hogy osszeragasztjak es az tud fogni rendesen! GSA emlitette, hogy az olajpumpa helyere rakhato valami okossag, en fel ora alatt csinalnek egy olyat, ami bemegy 4 (vagy csak ketto) olajpumpa-fedel csavar helyere, es egy masik, koztes csavarral egymastol eltavolithato a ket blokkfel... Gyanitom, hogy masok is igy oldjak meg.


Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
« Hozzászólás #20452 Dátum: 2014 Június 12, 10:07:39 »

Mi meg nem ertjuk, hogy miert nem erted a poent. :-))

Mert nagyon nem vagyok poénos kedvemben. Sorry.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20451 Dátum: 2014 Június 12, 10:04:25 »

nem értem, hogy mi bajod...
Mi meg nem ertjuk, hogy miert nem erted a poent. :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
« Hozzászólás #20450 Dátum: 2014 Június 12, 10:01:40 »

a vezérmütengely lendkerék felőli végénél hagytál rajta anyát de úgyis le fogod tagadni .mér néznélek hülyének ha eltörsz még két blokkot akkor is olcsóbban megúszod mint a benzint hozzánkig. Igaz hogy nem leszel előrébb  Grin

uhh szerinted miért kérdezem meg, hogy milyen módszerrel lehet még szétszedni?

mert vascsővel feszegetni soha nem állnék neki mert nem akarom a blokkot szétbaszni.

milyen még két blokkot??? miről beszélsz? amikor a vastag olajsarat szedtem le a blokkról akkor is fával piszkáltam a blokkot nem pedig csavarhúzóval! így egy karc nem esett a motor szétszerelése közben! ennél azért én jobban vigyázok a cuccaimra! soha nem állnék neki csavarhúzóval vagy kalapáccsal basztatni a blokkot. Inkább egy kicsit túl óvatos vagyok az első szétszerelésnél, mint hogy elkeféljem a blokkot.

nem értem, hogy mi bajod...de ha nincs kedved segíteni, vagy nem akarsz vagy ezen kívül bármi oka van akkor légyszi legalább ne izélgess mert ahogy mondani szoktad ez fingfűrészelés, tehát megint a semmiről beszélünk. És gondolom neked is van ennél fontosabb dolgod...

« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 10:06:11 írta Lazlow »
Lazlow
« Hozzászólás #20449 Dátum: 2014 Június 12, 09:57:13 »

a vezérmütengely lendkerék felőli végénél hagytál rajta anyát de úgyis le fogod tagadni .

megőrülök tőled...

leírom még1szer: minden, mondom minden anyát leszedtem. Egy el volt bújva a retek alatt a lendkeréknél, de mivel körbetisztítottam a blokkot így az sem maradt fent!

szóval utoljára leírom, hogy minden anya le lett szedve. Mindent többször ellenőrzök! Nem úgy bontottam szét, hogy gyere cipó hambekaplak!



Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20448 Dátum: 2014 Június 12, 09:53:03 »

Létezik egy szétnyomó szerszám, amit az olajpumpa helyére kell betenni, és csavarral szétnyomatni a blokkot. Könnyen elképzelhető és megcsinálható. Most nem keresek rá...

azért ne nézz már ennyire hülyének! ha kérhetem...

minden anyát leszedtem, mindent kiszedtem, semmi nem tartja össze a blokkfeleket!

  Jezusom ...


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20447 Dátum: 2014 Június 12, 09:51:47 »

]
azért ne nézz már ennyire hülyének! ha kérhetem...

minden anyát leszedtem, mindent kiszedtem, semmi nem tartja össze a blokkfeleket!

  Jezusom ...


a vezérmütengely lendkerék felőli végénél hagytál rajta anyát de úgyis le fogod tagadni .mér néznélek hülyének ha eltörsz még két blokkot akkor is olcsóbban megúszod mint a benzint hozzánkig. Igaz hogy nem leszel előrébb  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 09:58:57 írta tati »

Lazlow
« Hozzászólás #20446 Dátum: 2014 Június 12, 09:02:22 »

igen szedd ki körbe a csavarokat a nyolcasokat is Undecided

azért ne nézz már ennyire hülyének! ha kérhetem...

minden anyát leszedtem, mindent kiszedtem, semmi nem tartja össze a blokkfeleket!

  Jezusom ...

« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 09:05:52 írta Lazlow »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20445 Dátum: 2014 Június 12, 08:42:55 »

Ilyet. Az új kipu 2011. január közepétől 2011. március elejéig ennyire használódott el. Ekkor már átlépte a bűvös hétszáz megtett km-t.  Embarrassed

nekem ennyire nincs rossz tapasztalstom vele. Mondjuk en lefujtam hoallo festekkel hasznalat elott..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.