www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:29:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318915 alkalommal)
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20524 Dátum:
2014 Június 29, 09:27:42 »
épp a hátsó fékemet reszelem, és az egyik munkahenger szivárog.
szétszedtem és azt látom, hogy a karmantyúkon vannak bemaródási csíkok - nyilván ezért szivárog. valamint azt is látom, hogy a dugattyúkon és a hengerben vannak oxidációs nyomok, ujjal nem tapintható felületi egyenetlenségek.
a kérdés, hogy felújítókészlettel javítsam inkább, vagy vegyek új munkahengert? (nem látok rajta ate feliratot, talán egy bosch logó van elbújva a vas oxid ölelésében)
ha új munkahengert veszek, akkor olyat vegyek ami rajta volt: 17,45mm átmérőjűt, vagy láttam Unixnál 19mm-eset is?
volt beszélgetés arról, hogy a bogár hátul gyengébben fékez mint lehetne... még nem csináltam ilyen átalakítást - azt gondolom, hogy a 19mm-es munkahengerrel nagyobb erővel tudja nyomni a pofákat, viszont ugyanakkora pedálúthoz kisebb elmozdulás tartozik...
mindenem gyári bogár cucc: elöl egy tüskés tárcsa, hátul dob, bogár főfékhenger (1303)
samko munkahengerről van tapasztalat? teszi a dolgát pár évig, vagy nagyon hamar elfossa magát? (nyilván ate, fte jobb, de nem feltétlen akarok nagyot beruházni a dobfékre, mert lehet pár éven belül tárcsásítanám, ha indokoltnak látom)
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20523 Dátum:
2014 Június 27, 19:09:58 »
Én sem fogom.Csak egy ötlet volt.
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 27, 18:29:55
VW 1200.1963.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20522 Dátum:
2014 Június 27, 18:29:55 »
Idézetet írta: bitus76 - 2014 Június 27, 15:38:05
Köszönöm.Ha érdekel van kontakt.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20521 Dátum:
2014 Június 27, 15:38:05 »
Köszönöm.Ha érdekel van kontakt.
Idézetet írta: callook - 2014 Június 27, 13:38:40
Nem passzol az IDF, DRLA szívócsövekre. Vagy direkt hozzá való szívócső kell hozzá, vagy adapter. Nem jó rá az IDF, DRLA légszűrő. Picit gyengébb a Weberhez, Dellortohoz képest. Alkatrészt nehezebb hozzá szerezni és drágább is. Tapasztalat nem sok van vele. Én nem szopatnám magamat vele.
VW 1200.1963.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20520 Dátum:
2014 Június 27, 13:38:40 »
Nem passzol az IDF, DRLA szívócsövekre. Vagy direkt hozzá való szívócső kell hozzá, vagy adapter. Nem jó rá az IDF, DRLA légszűrő. Picit gyengébb a Weberhez, Dellortohoz képest. Alkatrészt nehezebb hozzá szerezni és drágább is. Tapasztalat nem sok van vele. Én nem szopatnám magamat vele.
Idézetet írta: bitus76 - 2014 Június 26, 22:08:03
A karbikról senki semmit?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20519 Dátum:
2014 Június 27, 12:28:14 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Június 26, 20:43:05
Van bontott főfékhenger itthon de hol kapok hozzá gumikat? Hudák?
pedálnál a tüske.....be van állitva?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20518 Dátum:
2014 Június 27, 07:11:47 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Június 26, 19:43:32
Csinalsz tulnyomast a fekfolyadek tartalyaban ?
felesleges.
a gravitáció elintézi a dolgot.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20517 Dátum:
2014 Június 26, 22:56:30 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 26, 19:50:44
Sleepair írta korábban, ha visszaolvasol, hogy Porsche fékhez Porsche főfékhenger kell.
Nekem valami 18 mm és 23 mm rémlik, amit nézni kell a főfékhengernél.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20516 Dátum:
2014 Június 26, 22:08:03 »
A karbikról senki semmit?
VW 1200.1963.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20515 Dátum:
2014 Június 26, 21:06:35 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Június 26, 20:43:05
Van bontott főfékhenger itthon de hol kapok hozzá gumikat? Hudák?
http://goo.gl/maps/hCHM7
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20514 Dátum:
2014 Június 26, 20:43:05 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Június 26, 20:12:27
Hátul dobfék maradt? Rá van állítva a pofa a dobra? Bár ez alap, gondolom nem hagytad ki.
Szerezz egy normális bontott főfékhengert és gumizd meg. Életed végéig fog szolgálni.
Mindig mondom, de......
Van bontott főfékhenger itthon de hol kapok hozzá gumikat? Hudák?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20513 Dátum:
2014 Június 26, 20:41:52 »
Idézetet írta: Zoli - 2014 Június 26, 20:37:44
Mit ír az a nagy könyv?
Ketten csináljátok? vagy -ahogy Proti írta- van nyomás a tartályban?
Igen ketten csináltuk vagyis próbáltuk, hátul is rárcsa van mindenhol. Kétlem hogy csak a porsche főfékhenger lenne a jó mert másnak is megy gyárival. Nyomást nem csináltam a tartályban külön levegővel. Az a xoxy elvű dolog ami a tudásbázisban van?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20512 Dátum:
2014 Június 26, 20:37:44 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Június 26, 19:42:20
Segítsetek!
Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.
Becsókolonék ha sikerülne valahogy
Mit ír az a nagy könyv?
Ketten csináljátok? vagy -ahogy Proti írta- van nyomás a tartályban?
http://hapsi96.blogspot.hu/
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20511 Dátum:
2014 Június 26, 20:12:27 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Június 26, 19:42:20
Segítsetek!
Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.
Becsókolonék ha sikerülne valahogy
Hátul dobfék maradt? Rá van állítva a pofa a dobra? Bár ez alap, gondolom nem hagytad ki.
Szerezz egy normális bontott főfékhengert és gumizd meg. Életed végéig fog szolgálni.
Mindig mondom, de......
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20510 Dátum:
2014 Június 26, 19:54:13 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 26, 19:50:44
Sleepair írta korábban, ha visszaolvasol, hogy Porsche fékhez Porsche főfékhenger kell.
Nekem valami 18 mm és 23 mm rémlik, amit nézni kell a főfékhengernél.
Mondjuk rémlik, hogy a hidraulikus rendszerekben nem csak a nyomás, de a mennyiség is számít, ezt az a szerelés igazolta, amikor az istennek sem volt rendes fékhatás, mire kiderült, hogy a fékpedál tüskéjét valaki alapra tekerte vissza, ki tudja , miért?...
Bácsi Győző
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20509 Dátum:
2014 Június 26, 19:50:44 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Június 26, 19:42:20
Segítsetek!
Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.
Sleepair írta korábban, ha visszaolvasol, hogy Porsche fékhez Porsche főfékhenger kell.
Nekem valami 18 mm és 23 mm rémlik, amit nézni kell a főfékhengernél.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20508 Dátum:
2014 Június 26, 19:44:30 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Június 26, 19:42:20
Segítsetek!
Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.
Becsókolonék ha sikerülne valahogy
Ilyen egyszer volt, új főfékhenger beépítése után, kereskedő durcásan visszavette, és láss csodát, rossz volt, amit a kijelölt szakműhely igazolt. Nem volt átszakadva, csak szar volt.
Bácsi Győző
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20507 Dátum:
2014 Június 26, 19:43:32 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Június 26, 19:42:20
Nem bírom lelégteleníteni a féket!
Csinalsz tulnyomast a fekfolyadek tartalyaban ?
Buzi, aki fékez! :-)))
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20506 Dátum:
2014 Június 26, 19:42:20 »
Segítsetek!
Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.
Becsókolonék ha sikerülne valahogy
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20505 Dátum:
2014 Június 26, 09:51:37 »
Solex P 40 dupla karbi mennyire jó?Minden tekinteteben.A többi duplához képest,illetve alkarész van-e hozzá.
VW 1200.1963.
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20504 Dátum:
2014 Június 25, 13:23:33 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Június 20, 19:29:31
http://isdc.ie/discussion/index.php?topic=41521.msg479353#new
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20503 Dátum:
2014 Június 24, 20:53:18 »
estleg keresnék a bolti ár alatt ilyenet :
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20502 Dátum:
2014 Június 23, 21:38:56 »
Idézetet írta: callook - 2014 Június 23, 20:56:28
Nem tudom, hogy a typ3 féltengelye hosszabb-e, de ugyanaz lehet a helyzet mint amikor öreg bogárra fiatalra való dobot, vagy fiatal bogárra öregre való dobot szerelsz hátra: Egyiknek hosszabb a féltengelyén a bordás rész, így egyik esetben le kell annyit szedni a dob agyából, hogy rá tudd tenni az anyát, másik esetben pedig esztergálni kell egy távtartó gyűrűt, hogy meg tudd húzni az anyát. Rögtön adja magát a dolog amikor felpróbálod a dobot. Ezt leszámítva minden stimmel (apunak is typ3 dob van hátul a bogarán).
Köszönöm Zoli
lehet CB tárcsafék lesz elöl ez meg hátul...
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20501 Dátum:
2014 Június 23, 20:56:28 »
Nem tudom, hogy a typ3 féltengelye hosszabb-e, de ugyanaz lehet a helyzet mint amikor öreg bogárra fiatalra való dobot, vagy fiatal bogárra öregre való dobot szerelsz hátra: Egyiknek hosszabb a féltengelyén a bordás rész, így egyik esetben le kell annyit szedni a dob agyából, hogy rá tudd tenni az anyát, másik esetben pedig esztergálni kell egy távtartó gyűrűt, hogy meg tudd húzni az anyát. Rögtön adja magát a dolog amikor felpróbálod a dobot. Ezt leszámítva minden stimmel (apunak is typ3 dob van hátul a bogarán).
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Június 23, 11:37:23
Üdv az Uraknak!
Amennyiben az lenne az elvetemült szándékom,h Typ3-as fékeket rakjak fel hátra (5*205) van é vki aki már csinált,utánnajárt ilyesminek???
az világos h mindent át kell tenni be kell szerezni...
vhol azt olvastam h le kell venni 14mm a dobból a rögzítőanyánál, mert a Typ3-as féltengely hosszabb....
köszönön előre is az építő jellegű hsz-ket
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20500 Dátum:
2014 Június 23, 11:37:23 »
Üdv az Uraknak!
Amennyiben az lenne az elvetemült szándékom,h Typ3-as fékeket rakjak fel hátra (5*205) van é vki aki már csinált,utánnajárt ilyesminek???
az világos h mindent át kell tenni be kell szerezni...
vhol azt olvastam h le kell venni 14mm a dobból a rögzítőanyánál, mert a Typ3-as féltengely hosszabb....
köszönön előre is az építő jellegű hsz-ket
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20499 Dátum:
2014 Június 20, 19:29:31 »
http://isdc.ie/discussion/index.php?topic=41521.msg479353#new
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20498 Dátum:
2014 Június 20, 18:27:46 »
http://m.youtube.com/watch?v=KjdaM-Qwszg
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20497 Dátum:
2014 Június 19, 12:29:52 »
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gumibogi
Hozzászólások: 13418
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20496 Dátum:
2014 Június 19, 06:45:39 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 18, 19:26:13
Eddig úgy tudtam, hogy központi Weber felszerelős tuning esetén progresszív Webert (DFAV vagy DFEV) szoktak föltenni.
Erre most láttam egy olyat, hogy sima 40-es IDF van fölrakva a központi csőre.
Előnye?
Hátránya?
Azért kérdezem, mert fölmerült bennem, hogy a félautomatával lenne összerakva majd a bogaram, és ahhoz gondolkodok, hogyan lehet egy kicsit erősíteni rajta.
Sompinak van hasonló karbija,gondolom ir majd róla
ezt a megoldást lehet hogy én is kipróbálnám.
zengőgumi
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20495 Dátum:
2014 Június 18, 19:26:13 »
Eddig úgy tudtam, hogy központi Weber felszerelős tuning esetén progresszív Webert (DFAV vagy DFEV) szoktak föltenni.
Erre most láttam egy olyat, hogy sima 40-es IDF van fölrakva a központi csőre.
Előnye?
Hátránya?
Azért kérdezem, mert fölmerült bennem, hogy a félautomatával lenne összerakva majd a bogaram, és ahhoz gondolkodok, hogyan lehet egy kicsit erősíteni rajta.
[a csatolmányt egy admin törölte]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20494 Dátum:
2014 Június 16, 15:48:09 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Június 16, 15:43:10
Bizonyos fejeken van egy felöntés, oda szokták tenni (befúrni) a jeladót. Valójában az öntvény hőmérsékletét méri, nem az égéstérét közvetlenül.
Ez az adat arra van, hogy ha melegszik a fej, látod, nem pedig arra, hogy meghatározd, hogy 238,4 C fok a hengerfej hőmérséklete.
az injektorosok is ott mérik mikor lehet a szivatót elvenni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20493 Dátum:
2014 Június 16, 15:43:10 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 14, 19:47:51
Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.
Bizonyos fejeken van egy felöntés, oda szokták tenni (befúrni) a jeladót. Valójában az öntvény hőmérsékletét méri, nem az égéstérét közvetlenül.
Ez az adat arra van, hogy ha melegszik a fej, látod, nem pedig arra, hogy meghatározd, hogy 238,4 C fok a hengerfej hőmérséklete.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20492 Dátum:
2014 Június 16, 14:48:01 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 16, 08:51:19
A hely nem rossz, kérdés az élettartam.
Igy talan nem nyirja ki a gyertya kivetel
http://www.germansupply.com/xcart/customer/home.php?gspage=customer/main/tech/cht/cht_install_2.tpl
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Póli
Hozzászólások: 886
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20491 Dátum:
2014 Június 16, 09:39:41 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 13, 22:21:16
Nekem van egy ilyenem, ha érdekel.
Buszra való, saválló CSP gyártmány, vadiúj.
80eft
Köszi, de még tényleg csak nézegetem még őket, és tényleg typ4 mocira lesz majd egyszer.
Vagy majd Tati gyárt rá valami tutit, úgyis imádja a typ4-est!
VW 1200 (1979), T2 (1978)
http://www.bmvwbk.eoldal.hu/
- Békés Megyei Bogár Klub
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20490 Dátum:
2014 Június 16, 08:51:19 »
A hely nem rossz, kérdés az élettartam.
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Június 15, 14:29:23
Ebayeztem egyet / a holland-spanyol meccs alatt jart le, kevesen porogtek ra
/ olyan a csatlakozoja, amit a gyertya ala kell rakni, meglatjuk mit tud. Nem tul premium cucc, lehet, hogy csak kozelito homersekletet mutat majd, de a valtozas igy is leolvashato, ez a lenyeg. Kicsit dragabban van olyan is, ami programozhato es a beallitott hofoknal vonyit, lehet azzal jobban jartam volna, de nem akartam flancolni vele
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20489 Dátum:
2014 Június 15, 14:29:23 »
Ebayeztem egyet / a holland-spanyol meccs alatt jart le, kevesen porogtek ra
/ olyan a csatlakozoja, amit a gyertya ala kell rakni, meglatjuk mit tud. Nem tul premium cucc, lehet, hogy csak kozelito homersekletet mutat majd, de a valtozas igy is leolvashato, ez a lenyeg. Kicsit dragabban van olyan is, ami programozhato es a beallitott hofoknal vonyit, lehet azzal jobban jartam volna, de nem akartam flancolni vele
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 15, 14:31:50 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20488 Dátum:
2014 Június 15, 10:38:32 »
Ha jól tudom typ-4-es motorban menne. Annak nem tudom hogy áramlik a hűtő levegője. Typ-1-re igaz lehet.
Idézetet írta: abes - 2014 Június 15, 08:24:18
Hármas négyes henger közé befúrva a hengerfejbe.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20487 Dátum:
2014 Június 15, 08:25:48 »
Idézetet írta: abes - 2014 Június 15, 08:24:18
Hármas négyes henger közé
befúrva
a hengerfejbe.
Ez a lényeg
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20486 Dátum:
2014 Június 15, 08:24:18 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 14, 19:47:51
Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.
Hármas négyes henger közé befúrva a hengerfejbe.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20485 Dátum:
2014 Június 15, 08:09:49 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 14, 19:47:51
Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.
Általában ezen szokott elbukni a dolog.
Annyira nagy és változó ott a levegőáram, hogy nehéz jó helyet találni neki. Talán a két égéstér között a legrosszabb.
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...