www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 10:58:27
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3320697 alkalommal)
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20644 Dátum:
2014 Augusztus 31, 21:10:55 »
megvan az injektor de ezer sebből vérzik, egy végeláthatatlan toldozgatásból inkább a duplakarbi tűnik a kiútnak
Idézetet írta: tati - 2014 Augusztus 30, 13:28:47
én azt hittem megvan az injektor csak nem működik,ha nincs akkor nem is éri meg kinlódni vele.....
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20643 Dátum:
2014 Augusztus 31, 21:04:53 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Augusztus 31, 21:00:55
ezzel mintha meg is válaszoltad volna
kimaradt egy nem
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20642 Dátum:
2014 Augusztus 31, 21:00:55 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Augusztus 31, 20:43:17
nem biztos,hogy ilyen áron amit Ő végigcsinált azzal a motorral,kéne nekem az a motor,vagy egy hasonló motor.
ezzel mintha meg is válaszoltad volna
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20641 Dátum:
2014 Augusztus 31, 20:43:17 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2014 Augusztus 31, 19:56:00
Szerintem meg rosszul tetted fel a kérdést! Van itt motorépítő bőven, inkább azt mondd el, mire szeretnél motort, aztán közlik a frankót!
Szerintem meg nem a kérdést tettem fel rosszul,hanem Te nem értetted meg,hogy mit akarok kérdezni!
A motorépítő guruk,azt írták privátban,hogy az 1915-ös,W110-es tengellyel,szimpla rugókkal,egy tartós,megbízható,csendes,alacsony fogyasztású,kevésbé problémás motor.Hosszúlökethez viszonyítva,jóval alacsonyabb költségből kihozható.
A hosszúlöketű motor,W120-as tengellyel,dupla rugókkal,egy jóval komolyabb motor,erősebb,forgósabb,hangosabb,jóval nagyobb költségvetés,nagyobb fogyasztás,és több probléma,kompromisszum és meglepetés.Itt már keményen kapják a terhelést az alkatrészek.Varázsló blogját végigolvasva,nekem az a blog utólag horror,nem biztos,hogy ilyen áron amit Ő végigcsinált azzal a motorral,kéne nekem az a motor,vagy egy hasonló motor.
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20640 Dátum:
2014 Augusztus 31, 20:08:49 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2014 Augusztus 31, 19:56:00
Szerintem meg rosszul tetted fel a kérdést! Van itt motorépítő bőven, inkább azt mondd el, mire szeretnél motort, aztán közlik a frankót!
dísztárgynak lesz csak az ötletelés élvezete a lényeges...
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20639 Dátum:
2014 Augusztus 31, 19:56:00 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Augusztus 31, 17:06:15
Elakadtam,nem tudom eldönteni,hogy gyári főtengelyes,1915 ccm-es,W110-es tengelyes,szimplarugós,gyári vezérléselemes typ1-es motorom legyen,vagy hosszúlöketű,2000 ccm feletti,W120-as tengelyes,duplarugós,króm-molibdén vezérléselemes typ1-es???
A második verziótól tartok,nincsen nekem sem hozzáértésem,sem célszerszámaim,sem szabadidőm,hogy állandóan csavarozzak.Elköltök egy rakat lóvét,és lesz egy szinte használhatatlan,vagy állandóan szerelgetni,bütykölnival autóm?
Vagy ha megy is,állandó rettegés lesz,hogy mikor esik,törik szét valami?
Szerintem meg rosszul tetted fel a kérdést! Van itt motorépítő bőven, inkább azt mondd el, mire szeretnél motort, aztán közlik a frankót!
Bácsi Győző
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20638 Dátum:
2014 Augusztus 31, 17:17:41 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Augusztus 31, 17:06:15
Elakadtam,nem tudom eldönteni,hogy gyári főtengelyes,1915 ccm-es,W110-es tengelyes,szimplarugós,gyári vezérléselemes typ1-es motorom legyen,vagy hosszúlöketű,2000 ccm feletti,W120-as tengelyes,duplarugós,króm-molibdén vezérléselemes typ1-es???
A második verziótól tartok,nincsen nekem sem hozzáértésem,sem célszerszámaim,sem szabadidőm,hogy állandóan csavarozzak.Elköltök egy rakat lóvét,és lesz egy szinte használhatatlan,vagy állandóan szerelgetni,bütykölnival autóm?
Vagy ha megy is,állandó rettegés lesz,hogy mikor esik,törik szét valami?
Germán kocsiba typ4.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20637 Dátum:
2014 Augusztus 31, 17:06:15 »
Elakadtam,nem tudom eldönteni,hogy gyári főtengelyes,1915 ccm-es,W110-es tengelyes,szimplarugós,gyári vezérléselemes typ1-es motorom legyen,vagy hosszúlöketű,2000 ccm feletti,W120-as tengelyes,duplarugós,króm-molibdén vezérléselemes typ1-es???
A második verziótól tartok,nincsen nekem sem hozzáértésem,sem célszerszámaim,sem szabadidőm,hogy állandóan csavarozzak.Elköltök egy rakat lóvét,és lesz egy szinte használhatatlan,vagy állandóan szerelgetni,bütykölnival autóm?
Vagy ha megy is,állandó rettegés lesz,hogy mikor esik,törik szét valami?
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20636 Dátum:
2014 Augusztus 30, 18:53:03 »
Köszönöm, csordogál a segitség
Megvan az injektor, de minden csonknál dől a benzin, 20 év állás nem tett jót
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20635 Dátum:
2014 Augusztus 30, 17:38:28 »
Idézetet írta: mikrobi - 2014 Augusztus 30, 11:53:01
lehet hogy ergy kicsit rosszul fogalmaztam
természetesen Porsche motorról van szó ami majd ugyanaz
de itt 100 lóerős,, nem tudom, a typ négy 2000 ccm.-ben gondolom csak 80 ló?
igy valószinúleg ugrik a gyári duplakarbi mert akkor elvsztek 20 lovat?
a digijet szegecselés túl drága mulatság, a fúvókák darabja 270 euro.. és még akkor az elektronika sehol sincs.. érzékelők, computer stb..
A 914 es a busz motor sok mindenben elter (hengerfej, tengely, komptesszio), a karbi/injektor ebbol csak az egy dolog. Ezzel együtt azt olvastam hogy a dupla karbisra alakitott 914 motorok (GB kod) kozelebb vannak a 120 LE-hez mint a 100-hoz. A hengerfejuk nagy kincs, a legjobb tuning alap Ha dupla karbisra alakitod, akkor 3 csavaros szivocsonkot keress, mert ebben mas mint a többi (azok 4 csavarosak)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20634 Dátum:
2014 Augusztus 30, 13:28:47 »
Idézetet írta: mikrobi - 2014 Augusztus 30, 11:53:01
lehet hogy ergy kicsit rosszul fogalmaztam
természetesen Porsche motorról van szó ami majd ugyanaz
de itt 100 lóerős,, nem tudom, a typ négy 2000 ccm.-ben gondolom csak 80 ló?
igy valószinúleg ugrik a gyári duplakarbi mert akkor elvsztek 20 lovat?
a digijet szegecselés túl drága mulatság, a fúvókák darabja 270 euro.. és még akkor az elektronika sehol sincs.. érzékelők, computer stb..
én azt hittem megvan az injektor csak nem működik,ha nincs akkor nem is éri meg kinlódni vele.....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20633 Dátum:
2014 Augusztus 30, 11:53:01 »
lehet hogy ergy kicsit rosszul fogalmaztam
természetesen Porsche motorról van szó ami majd ugyanaz
de itt 100 lóerős,, nem tudom, a typ négy 2000 ccm.-ben gondolom csak 80 ló?
igy valószinúleg ugrik a gyári duplakarbi mert akkor elvsztek 20 lovat?
a digijet szegecselés túl drága mulatság, a fúvókák darabja 270 euro.. és még akkor az elektronika sehol sincs.. érzékelők, computer stb..
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20632 Dátum:
2014 Augusztus 29, 21:47:11 »
Idézetet írta: mikrobi - 2014 Augusztus 29, 06:10:04
nem teljesitménynövelés a célom hanem a D jetronic kiváltása.. euz inkább pénztárcafüggő kérdés..
ha már lecseréled akkor weber/dellortora vagy meg kell szegelni a digidzsetet ,ha tényleg használni akarod akkor szerintem a gyári karbi zsákutca de nem akarom callook boltját rontani.....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20631 Dátum:
2014 Augusztus 29, 18:02:28 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Augusztus 29, 16:10:28
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20630 Dátum:
2014 Augusztus 29, 16:10:28 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Augusztus 29, 16:06:34
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20629 Dátum:
2014 Augusztus 29, 16:06:34 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Augusztus 29, 15:27:47
ha majd elviszik ezt a tűzoltóbuszt
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20628 Dátum:
2014 Augusztus 29, 15:27:47 »
Idézetet írta: mikrobi - 2014 Augusztus 28, 21:21:13
kedves urak
typ4 motor d-jetronic renszer helyett duplakarbis átalakitást szeretnék
mi kell hozzá és honnan lehet beszerezni?
kérném a szakzsargon mellőzését miver ezen a téren nulla az ismeretem
Gondolom a 914-es Porschedat akarod átalakítani,duplakarbival jobban fel lehet húzni,azzal még tudsz hozni jópár lóerőt.
Nekem lehet,hogy lesz egy eladó pár 40-es karbim,de még átgondolom.Betáraztam belőle három párat.Egyik megy majd az 1303-as kabrióm,hosszúlöketű tuningmotorjára.Egy másik párt egy 1.7-es 914-es Porschera tartogatok,amit akkor veszek meg,ha majd elviszik ezt a tűzoltóbuszt.A Porschet majd én is át akarom alakítani duplakarbisra.A harmadikat meg lehet,hogy elteszem tarcsiba,ha már két ilyen karburátoros autóm lesz,nem árt ha fekszik egy pár a polcon is.
De ha megszorulok,vagy rá leszek utalva,akkor megválok egy pártól.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20627 Dátum:
2014 Augusztus 29, 08:22:03 »
Veszel egy pár typ4 motorról bontott gyári karbi párt szívócsővel és rudazattal, légszűrővel. (Ebből van nekem egy karbi pár szívócsövekkel és hiányos rudazattal 15ezerért. Működött a motor amiről lejött, de utána sokat állt, szerintem egy karbi átnézés, tisztítás, esetleg felújítás elkelhet. Ehhez ki kell pótolni a rudazatot és szerezni hozzá vagy egy gyári légszűrőt vagy két aftermarketet.)
Másik út, hogy veszel egy pár hasznát Webert, Dellortot 35ezerért (azokat felújíttatod), veszel hozzá egy pár szívócsövet 45ezerért, rudazatot 30ezerért, légszűrőket 15ezerért.
Nagyvonalakban ennyi
Idézetet írta: mikrobi - 2014 Augusztus 29, 06:10:04
nem teljesitménynövelés a célom hanem a D jetronic kiváltása.. euz inkább pénztárcafüggő kérdés..
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20626 Dátum:
2014 Augusztus 29, 06:10:04 »
nem teljesitménynövelés a célom hanem a D jetronic kiváltása.. euz inkább pénztárcafüggő kérdés..
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20625 Dátum:
2014 Augusztus 29, 06:05:22 »
A gyári typ4 dupla karbis megoldást szeretnéd, vagy az utólagos fejlettebb szetteket (Weber, Dellorto)?
Idézetet írta: mikrobi - 2014 Augusztus 28, 21:21:13
kedves urak
typ4 motor d-jetronic renszer helyett duplakarbis átalakitást szeretnék
mi kell hozzá és honnan lehet beszerezni?
kérném a szakzsargon mellőzését miver ezen a téren nulla az ismeretem
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20624 Dátum:
2014 Augusztus 28, 21:21:13 »
kedves urak
typ4 motor d-jetronic renszer helyett duplakarbis átalakitást szeretnék
mi kell hozzá és honnan lehet beszerezni?
kérném a szakzsargon mellőzését miver ezen a téren nulla az ismeretem
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20623 Dátum:
2014 Augusztus 20, 22:04:54 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Augusztus 20, 22:02:25
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20622 Dátum:
2014 Augusztus 20, 22:04:28 »
Idézetet írta: tati - 2014 Augusztus 20, 21:55:45
hátul az udvarban a vashulladék között van egy bogármotorra hasonlító tárgy, nem hiányzik neked
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20621 Dátum:
2014 Augusztus 20, 22:02:25 »
Idézetet írta: tati - 2014 Augusztus 20, 21:55:45
hátul az udvarban a vashulladék között van egy bogármotorra hasonlító tárgy, nem hiányzik neked
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20620 Dátum:
2014 Augusztus 20, 21:55:45 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Augusztus 20, 20:34:07
Tudjuk, tudjuk, pl ezért jársz oly büszkén a speedsterrel is, pedig mocsokul néz ki az eleje...........................................
hátul az udvarban a vashulladék között van egy bogármotorra hasonlító tárgy, nem hiányzik neked
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20619 Dátum:
2014 Augusztus 20, 20:34:07 »
Idézetet írta: tati - 2014 Augusztus 20, 12:49:04
persze, én meg szeretek jót autózni és pont leszarom hogy milyen évjáratú lökhárítót vagy annak hiányát nemlátom az autón amiben ülök.....
Tudjuk, tudjuk, pl ezért jársz oly büszkén a speedsterrel is, pedig mocsokul néz ki az eleje...........................................
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20618 Dátum:
2014 Augusztus 20, 12:49:04 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Augusztus 20, 11:37:20
Tudod, hogy nem kedvelem a "megfiatalított" autókat. Igazából az "öregítetteket" sem. Az nem jó, ha valami olyan, mint..., az a jó, ha valami pontosan az, ami.
persze, én meg szeretek jót autózni és pont leszarom hogy milyen évjáratú lökhárítót vagy annak hiányát nemlátom az autón amiben ülök.....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20617 Dátum:
2014 Augusztus 20, 11:37:20 »
Idézetet írta: tati - 2014 Augusztus 19, 21:30:27
huh baszki nemcsodálom hogy senkivel nem értesz egyet mert még magaddal sem
Tudod, hogy nem kedvelem a "megfiatalított" autókat. Igazából az "öregítetteket" sem. Az nem jó, ha valami olyan, mint..., az a jó, ha valami pontosan az, ami.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20616 Dátum:
2014 Augusztus 19, 21:30:27 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Augusztus 19, 21:07:59
Nem ér semmit. Autózni biztos lehet vele,
huh baszki nemcsodálom hogy senkivel nem értesz egyet mert még magaddal sem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20615 Dátum:
2014 Augusztus 19, 21:07:59 »
Idézetet írta: tati - 2014 Augusztus 19, 20:18:45
és ha nem újítod fel puccos garázsdísznek, hanem beleülsz és mész vele
Átépített, G-modellesített F-modell, 83 utáni motorral, mischling. Nem ér semmit. Autózni biztos lehet vele, bár az olaszok hazudósak.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20614 Dátum:
2014 Augusztus 19, 20:18:45 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Augusztus 19, 18:52:31
Aztán amire a huszezreset felujitod lesz vagy 50.
és ha nem újítod fel puccos garázsdísznek, hanem beleülsz és mész vele
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20613 Dátum:
2014 Augusztus 19, 18:52:31 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Augusztus 19, 18:34:26
Elgondolkodtató,hogy egy patikára felújított,technikailag igényesen megépített,1303-as German Style bogár kabrió árából,lehet vásárolni három ilyen Porsche Carrera 911/996-ost,
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256789657&fromRecommendation=true
vagy pedig másfél ilyen targatetős Carrera 911-est.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256679410&fromRecommendation=true
Aztán amire a huszezreset felujitod lesz vagy 50.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20612 Dátum:
2014 Augusztus 19, 18:34:26 »
Elgondolkodtató,hogy egy patikára felújított,technikailag igényesen megépített,1303-as German Style bogár kabrió árából,lehet vásárolni három ilyen Porsche Carrera 911/996-ost,
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256789657&fromRecommendation=true
vagy pedig másfél ilyen targatetős Carrera 911-est.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256679410&fromRecommendation=true
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20611 Dátum:
2014 Augusztus 19, 08:03:56 »
Nem jó és kész. Axióma.
Idézetet írta: tati - 2014 Augusztus 18, 22:39:43
mert a nagyemelésü tengelyek vagy a magasabb fordulatszám miatti erösebb szelep rugó szétnyomja a picsába a gyengébb csapágyat? Vagy csak neked nemtetszik és kész
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20610 Dátum:
2014 Augusztus 18, 22:39:43 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Augusztus 18, 18:04:54
Ha vezérmű tengely csapágyat vásároltok, figyeljetek, hogy a nagyobb dobozban lévő, műanyag doboz betétes Kolbenschmidt csapágy egyrétegű alu csapágy, a kis dobozos KS háromrétegű, továbbá a Clevite is háromrétegű.
Az alu csapágycsésze csak széria tengelyhez jó.
mert a nagyemelésü tengelyek vagy a magasabb fordulatszám miatti erösebb szelep rugó szétnyomja a picsába a gyengébb csapágyat? Vagy csak neked nemtetszik és kész
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20609 Dátum:
2014 Augusztus 18, 21:37:25 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Augusztus 18, 20:17:24
Hol van ilyen?
Pbá aberrált képeibe úton útfélen bele lehet botlani, de az ilyeneket úgy eldugják, mint amilyen jól működik a kereső.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20608 Dátum:
2014 Augusztus 18, 20:18:55 »
Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20607 Dátum:
2014 Augusztus 18, 20:17:24 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Augusztus 18, 19:05:38
Tudásbázis.
Hol van ilyen?
Pbá aberrált képeibe úton útfélen bele lehet botlani, de az ilyeneket úgy eldugják, mint amilyen jól működik a kereső.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20606 Dátum:
2014 Augusztus 18, 20:10:12 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Augusztus 18, 19:05:38
Tudásbázis.
Barki irhatna, nem csak abes meg en ...
Buzi, aki fékez! :-)))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20605 Dátum:
2014 Augusztus 18, 19:05:38 »
Tudásbázis.
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Augusztus 18, 18:04:54
Ha vezérmű tengely csapágyat vásároltok, figyeljetek, hogy a nagyobb dobozban lévő, műanyag doboz betétes Kolbenschmidt csapágy egyrétegű alu csapágy, a kis dobozos KS háromrétegű, továbbá a Clevite is háromrétegű.
Az alu csapágycsésze csak széria tengelyhez jó.
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...