www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 10:58:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3320697 alkalommal)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #20644 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:10:55 »

megvan az injektor de ezer sebből vérzik, egy végeláthatatlan toldozgatásból inkább a duplakarbi tűnik a kiútnak


én azt hittem megvan az injektor csak nem működik,ha nincs akkor nem is éri meg kinlódni vele.....
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20643 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:04:53 »

ezzel mintha meg is válaszoltad volna
kimaradt egy nem Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20642 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:00:55 »

nem biztos,hogy ilyen áron amit Ő végigcsinált azzal a motorral,kéne nekem az a motor,vagy egy hasonló motor.

ezzel mintha meg is válaszoltad volna

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20641 Dátum: 2014 Augusztus 31, 20:43:17 »

Szerintem meg rosszul tetted fel a kérdést! Van itt motorépítő bőven, inkább azt mondd el, mire szeretnél motort, aztán közlik a frankót!
Szerintem meg nem a kérdést tettem fel rosszul,hanem Te nem értetted meg,hogy mit akarok kérdezni!

A motorépítő guruk,azt írták privátban,hogy az 1915-ös,W110-es tengellyel,szimpla rugókkal,egy tartós,megbízható,csendes,alacsony fogyasztású,kevésbé problémás motor.Hosszúlökethez viszonyítva,jóval alacsonyabb költségből kihozható.

A hosszúlöketű motor,W120-as tengellyel,dupla rugókkal,egy jóval komolyabb motor,erősebb,forgósabb,hangosabb,jóval nagyobb költségvetés,nagyobb fogyasztás,és több probléma,kompromisszum és meglepetés.Itt már keményen kapják a terhelést az alkatrészek.Varázsló blogját végigolvasva,nekem az a blog utólag horror,nem biztos,hogy ilyen áron amit Ő végigcsinált azzal a motorral,kéne nekem az a motor,vagy egy hasonló motor.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20640 Dátum: 2014 Augusztus 31, 20:08:49 »

Szerintem meg rosszul tetted fel a kérdést! Van itt motorépítő bőven, inkább azt mondd el, mire szeretnél motort, aztán közlik a frankót!

dísztárgynak lesz csak az ötletelés élvezete a lényeges...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20639 Dátum: 2014 Augusztus 31, 19:56:00 »

Elakadtam,nem tudom eldönteni,hogy gyári főtengelyes,1915 ccm-es,W110-es tengelyes,szimplarugós,gyári vezérléselemes typ1-es motorom legyen,vagy hosszúlöketű,2000 ccm feletti,W120-as tengelyes,duplarugós,króm-molibdén vezérléselemes typ1-es???

A második verziótól tartok,nincsen nekem sem hozzáértésem,sem célszerszámaim,sem szabadidőm,hogy állandóan csavarozzak.Elköltök egy rakat lóvét,és lesz egy szinte használhatatlan,vagy állandóan szerelgetni,bütykölnival autóm?
Vagy ha megy is,állandó rettegés lesz,hogy mikor esik,törik szét valami?
Szerintem meg rosszul tetted fel a kérdést! Van itt motorépítő bőven, inkább azt mondd el, mire szeretnél motort, aztán közlik a frankót!

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #20638 Dátum: 2014 Augusztus 31, 17:17:41 »

Elakadtam,nem tudom eldönteni,hogy gyári főtengelyes,1915 ccm-es,W110-es tengelyes,szimplarugós,gyári vezérléselemes typ1-es motorom legyen,vagy hosszúlöketű,2000 ccm feletti,W120-as tengelyes,duplarugós,króm-molibdén vezérléselemes typ1-es???

A második verziótól tartok,nincsen nekem sem hozzáértésem,sem célszerszámaim,sem szabadidőm,hogy állandóan csavarozzak.Elköltök egy rakat lóvét,és lesz egy szinte használhatatlan,vagy állandóan szerelgetni,bütykölnival autóm?
Vagy ha megy is,állandó rettegés lesz,hogy mikor esik,törik szét valami?
Germán kocsiba typ4.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20637 Dátum: 2014 Augusztus 31, 17:06:15 »

Elakadtam,nem tudom eldönteni,hogy gyári főtengelyes,1915 ccm-es,W110-es tengelyes,szimplarugós,gyári vezérléselemes typ1-es motorom legyen,vagy hosszúlöketű,2000 ccm feletti,W120-as tengelyes,duplarugós,króm-molibdén vezérléselemes typ1-es???

A második verziótól tartok,nincsen nekem sem hozzáértésem,sem célszerszámaim,sem szabadidőm,hogy állandóan csavarozzak.Elköltök egy rakat lóvét,és lesz egy szinte használhatatlan,vagy állandóan szerelgetni,bütykölnival autóm?
Vagy ha megy is,állandó rettegés lesz,hogy mikor esik,törik szét valami?
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #20636 Dátum: 2014 Augusztus 30, 18:53:03 »

Köszönöm, csordogál a segitség
Megvan az injektor, de minden csonknál dől a benzin, 20 év állás nem tett jót
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20635 Dátum: 2014 Augusztus 30, 17:38:28 »

lehet hogy ergy kicsit rosszul fogalmaztam
természetesen Porsche motorról van szó ami majd ugyanaz
de itt 100 lóerős,, nem tudom, a typ négy 2000 ccm.-ben gondolom csak 80 ló?
igy valószinúleg ugrik a gyári duplakarbi mert akkor elvsztek 20 lovat?
a digijet szegecselés túl drága mulatság, a  fúvókák darabja 270 euro.. és még akkor az elektronika sehol sincs.. érzékelők, computer stb..



A 914 es a busz motor sok mindenben elter (hengerfej, tengely, komptesszio), a karbi/injektor ebbol csak az egy dolog. Ezzel együtt azt olvastam hogy a dupla karbisra alakitott 914 motorok (GB kod) kozelebb vannak a 120 LE-hez mint a 100-hoz. A hengerfejuk nagy kincs, a legjobb tuning alap  Ha dupla karbisra alakitod, akkor 3 csavaros szivocsonkot keress, mert ebben mas mint a többi (azok 4 csavarosak)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20634 Dátum: 2014 Augusztus 30, 13:28:47 »

lehet hogy ergy kicsit rosszul fogalmaztam
természetesen Porsche motorról van szó ami majd ugyanaz
de itt 100 lóerős,, nem tudom, a typ négy 2000 ccm.-ben gondolom csak 80 ló?
igy valószinúleg ugrik a gyári duplakarbi mert akkor elvsztek 20 lovat?
a digijet szegecselés túl drága mulatság, a  fúvókák darabja 270 euro.. és még akkor az elektronika sehol sincs.. érzékelők, computer stb..


én azt hittem megvan az injektor csak nem működik,ha nincs akkor nem is éri meg kinlódni vele.....

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #20633 Dátum: 2014 Augusztus 30, 11:53:01 »

lehet hogy ergy kicsit rosszul fogalmaztam
természetesen Porsche motorról van szó ami majd ugyanaz
de itt 100 lóerős,, nem tudom, a typ négy 2000 ccm.-ben gondolom csak 80 ló?
igy valószinúleg ugrik a gyári duplakarbi mert akkor elvsztek 20 lovat?
a digijet szegecselés túl drága mulatság, a  fúvókák darabja 270 euro.. és még akkor az elektronika sehol sincs.. érzékelők, computer stb..

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20632 Dátum: 2014 Augusztus 29, 21:47:11 »

nem teljesitménynövelés  a célom hanem a D jetronic kiváltása.. euz inkább pénztárcafüggő kérdés..

ha már lecseréled akkor weber/dellortora vagy meg kell szegelni a digidzsetet ,ha tényleg használni akarod akkor szerintem a gyári karbi zsákutca de nem akarom callook boltját rontani.....

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20631 Dátum: 2014 Augusztus 29, 18:02:28 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20630 Dátum: 2014 Augusztus 29, 16:10:28 »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20629 Dátum: 2014 Augusztus 29, 16:06:34 »

ha majd elviszik ezt a tűzoltóbuszt



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20628 Dátum: 2014 Augusztus 29, 15:27:47 »

kedves urak
typ4 motor d-jetronic renszer helyett duplakarbis átalakitást szeretnék
mi kell hozzá és honnan lehet beszerezni?
kérném a szakzsargon mellőzését miver ezen a téren nulla az ismeretem
Gondolom a 914-es Porschedat akarod átalakítani,duplakarbival jobban fel lehet húzni,azzal még tudsz hozni jópár lóerőt.
Nekem lehet,hogy lesz egy eladó pár 40-es karbim,de még átgondolom.Betáraztam belőle három párat.Egyik megy majd az 1303-as kabrióm,hosszúlöketű tuningmotorjára.Egy másik párt egy 1.7-es 914-es Porschera tartogatok,amit akkor veszek meg,ha majd elviszik ezt a tűzoltóbuszt.A Porschet majd én is át akarom alakítani duplakarbisra.A harmadikat meg lehet,hogy elteszem tarcsiba,ha már két ilyen karburátoros autóm lesz,nem árt ha fekszik egy pár a polcon is.
De ha megszorulok,vagy rá leszek utalva,akkor megválok egy pártól.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20627 Dátum: 2014 Augusztus 29, 08:22:03 »

Veszel egy pár typ4 motorról bontott gyári karbi párt szívócsővel és rudazattal, légszűrővel. (Ebből van nekem egy karbi pár szívócsövekkel és hiányos rudazattal 15ezerért. Működött a motor amiről lejött, de utána sokat állt, szerintem egy karbi átnézés, tisztítás, esetleg felújítás elkelhet. Ehhez ki kell pótolni a rudazatot és szerezni hozzá vagy egy gyári légszűrőt vagy két aftermarketet.)
Másik út, hogy veszel egy pár hasznát Webert, Dellortot 35ezerért (azokat felújíttatod), veszel hozzá egy pár szívócsövet 45ezerért, rudazatot 30ezerért, légszűrőket 15ezerért.

Nagyvonalakban ennyi

nem teljesitménynövelés  a célom hanem a D jetronic kiváltása.. euz inkább pénztárcafüggő kérdés..


Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #20626 Dátum: 2014 Augusztus 29, 06:10:04 »

nem teljesitménynövelés  a célom hanem a D jetronic kiváltása.. euz inkább pénztárcafüggő kérdés..
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20625 Dátum: 2014 Augusztus 29, 06:05:22 »

A gyári typ4 dupla karbis megoldást szeretnéd, vagy az utólagos fejlettebb szetteket (Weber, Dellorto)?

kedves urak
typ4 motor d-jetronic renszer helyett duplakarbis átalakitást szeretnék
mi kell hozzá és honnan lehet beszerezni?
kérném a szakzsargon mellőzését miver ezen a téren nulla az ismeretem

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #20624 Dátum: 2014 Augusztus 28, 21:21:13 »

kedves urak
typ4 motor d-jetronic renszer helyett duplakarbis átalakitást szeretnék
mi kell hozzá és honnan lehet beszerezni?
kérném a szakzsargon mellőzését miver ezen a téren nulla az ismeretem
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20623 Dátum: 2014 Augusztus 20, 22:04:54 »


Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20622 Dátum: 2014 Augusztus 20, 22:04:28 »

hátul az udvarban a vashulladék között van egy bogármotorra hasonlító tárgy, nem hiányzik neked  Tongue


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20621 Dátum: 2014 Augusztus 20, 22:02:25 »

hátul az udvarban a vashulladék között van egy bogármotorra hasonlító tárgy, nem hiányzik neked  Tongue

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20620 Dátum: 2014 Augusztus 20, 21:55:45 »

Tudjuk, tudjuk, pl ezért jársz oly büszkén a speedsterrel is, pedig mocsokul néz ki az eleje...........................................
hátul az udvarban a vashulladék között van egy bogármotorra hasonlító tárgy, nem hiányzik neked  Tongue

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20619 Dátum: 2014 Augusztus 20, 20:34:07 »

persze,  én meg szeretek jót autózni és pont leszarom hogy milyen évjáratú lökhárítót vagy annak hiányát nemlátom az autón amiben ülök.....

Tudjuk, tudjuk, pl ezért jársz oly büszkén a speedsterrel is, pedig mocsokul néz ki az eleje...........................................

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20618 Dátum: 2014 Augusztus 20, 12:49:04 »

Tudod, hogy nem kedvelem a "megfiatalított" autókat. Igazából az "öregítetteket" sem. Az nem jó, ha valami olyan, mint..., az a jó, ha valami pontosan az, ami.
persze,  én meg szeretek jót autózni és pont leszarom hogy milyen évjáratú lökhárítót vagy annak hiányát nemlátom az autón amiben ülök.....

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #20617 Dátum: 2014 Augusztus 20, 11:37:20 »

huh baszki nemcsodálom hogy senkivel nem értesz egyet mert még magaddal sem  Grin
Tudod, hogy nem kedvelem a "megfiatalított" autókat. Igazából az "öregítetteket" sem. Az nem jó, ha valami olyan, mint..., az a jó, ha valami pontosan az, ami.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20616 Dátum: 2014 Augusztus 19, 21:30:27 »

Nem ér semmit. Autózni biztos lehet vele,
huh baszki nemcsodálom hogy senkivel nem értesz egyet mert még magaddal sem  Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #20615 Dátum: 2014 Augusztus 19, 21:07:59 »

és ha nem újítod fel puccos garázsdísznek, hanem beleülsz és mész vele  Undecided
Átépített, G-modellesített F-modell, 83 utáni motorral, mischling. Nem ér semmit. Autózni biztos lehet vele, bár az olaszok hazudósak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20614 Dátum: 2014 Augusztus 19, 20:18:45 »

Aztán amire a huszezreset felujitod lesz vagy 50.
és ha nem újítod fel puccos garázsdísznek, hanem beleülsz és mész vele  Undecided

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #20613 Dátum: 2014 Augusztus 19, 18:52:31 »

Elgondolkodtató,hogy egy patikára felújított,technikailag igényesen megépített,1303-as German Style bogár kabrió árából,lehet vásárolni három ilyen Porsche Carrera 911/996-ost,

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256789657&fromRecommendation=true

vagy pedig másfél ilyen targatetős Carrera 911-est. Shocked Undecided

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256679410&fromRecommendation=true
Aztán amire a huszezreset felujitod lesz vagy 50.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20612 Dátum: 2014 Augusztus 19, 18:34:26 »

Elgondolkodtató,hogy egy patikára felújított,technikailag igényesen megépített,1303-as German Style bogár kabrió árából,lehet vásárolni három ilyen Porsche Carrera 911/996-ost,

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256789657&fromRecommendation=true

vagy pedig másfél ilyen targatetős Carrera 911-est. Shocked Undecided

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256679410&fromRecommendation=true
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20611 Dátum: 2014 Augusztus 19, 08:03:56 »

Nem jó és kész. Axióma. Smiley

mert a nagyemelésü tengelyek vagy a magasabb fordulatszám miatti erösebb szelep rugó szétnyomja a picsába a  gyengébb csapágyat? Vagy csak neked nemtetszik és kész  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20610 Dátum: 2014 Augusztus 18, 22:39:43 »

Ha vezérmű tengely csapágyat vásároltok, figyeljetek, hogy a nagyobb dobozban lévő, műanyag doboz betétes Kolbenschmidt csapágy egyrétegű alu csapágy, a kis dobozos KS háromrétegű, továbbá a Clevite is háromrétegű.
Az alu csapágycsésze csak széria tengelyhez jó.
mert a nagyemelésü tengelyek vagy a magasabb fordulatszám miatti erösebb szelep rugó szétnyomja a picsába a  gyengébb csapágyat? Vagy csak neked nemtetszik és kész  Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20609 Dátum: 2014 Augusztus 18, 21:37:25 »

Hol van ilyen?
Pbá aberrált képeibe úton útfélen bele lehet botlani, de az ilyeneket úgy eldugják, mint amilyen jól működik a kereső. 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20608 Dátum: 2014 Augusztus 18, 20:18:55 »



Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #20607 Dátum: 2014 Augusztus 18, 20:17:24 »

Tudásbázis.

Hol van ilyen?
Pbá aberrált képeibe úton útfélen bele lehet botlani, de az ilyeneket úgy eldugják, mint amilyen jól működik a kereső. 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20606 Dátum: 2014 Augusztus 18, 20:10:12 »

Tudásbázis.

Barki irhatna, nem csak abes meg en ... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20605 Dátum: 2014 Augusztus 18, 19:05:38 »

Tudásbázis.

Ha vezérmű tengely csapágyat vásároltok, figyeljetek, hogy a nagyobb dobozban lévő, műanyag doboz betétes Kolbenschmidt csapágy egyrétegű alu csapágy, a kis dobozos KS háromrétegű, továbbá a Clevite is háromrétegű.
Az alu csapágycsésze csak széria tengelyhez jó.
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.