www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 13:17:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3464810 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22044 Dátum: 2018 Január 03, 19:20:50 »

Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:

A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.

Holey Moley meg megkapja ezt a motort.

Egy sugárhajtóművel szerintem még lehetne Smiley


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22043 Dátum: 2017 Június 22, 16:00:40 »

Egy sugárhajtóművel szerintem még lehetne Smiley

Kezfogas meddig lehet vajon még javítani?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22042 Dátum: 2017 Június 22, 09:30:30 »

ez a cucc mennyire hatékony vajon?

https://www.csp-shop.com/en/miscellaneous/blazecut-020-112-911-2-28635a.html

gyávábbaknak jó lehet.
szerintem jó cucc azt hiszem Gonzónak van

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22041 Dátum: 2017 Június 22, 08:52:25 »

ez a cucc mennyire hatékony vajon?

https://www.csp-shop.com/en/miscellaneous/blazecut-020-112-911-2-28635a.html

gyávábbaknak jó lehet.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22040 Dátum: 2017 Június 20, 15:16:05 »

Javítottunk egy picit az időn. Most már 11,6 a legjobb idő és 190 fölötti átlépővel. (egy alapjárati fúvókát cseréltünk és vittünk le a guminyomáson)

Kezfogas meddig lehet vajon még javítani?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22039 Dátum: 2017 Június 20, 11:48:43 »

Javítottunk egy picit az időn. Most már 11,6 a legjobb idő és 190 fölötti átlépővel. (egy alapjárati fúvókát cseréltünk és vittünk le a guminyomáson)

https://www.youtube.com/watch?v=MVqr6CE46D4

van itt még, élmény nézni is!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22038 Dátum: 2017 Június 05, 22:50:13 »

Valaki csinált más szögből is videót. Itt látszik, hogy mennyire szépen fut egyenesen, nem ráz, nem ugrál.

https://www.youtube.com/watch?v=ZKlB6mjKqIM
https://www.youtube.com/watch?v=MVqr6CE46D4

van itt még, élmény nézni is!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22037 Dátum: 2017 Június 04, 14:07:03 »

Valaki csinált más szögből is videót. Itt látszik, hogy mennyire szépen fut egyenesen, nem ráz, nem ugrál.

https://www.youtube.com/watch?v=ZKlB6mjKqIM

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #22036 Dátum: 2017 Május 24, 09:51:25 »

Szóval, egy hete hétvégén haverom letette a pénz Holey Moley-ért. Pontosabban a kasztniért váltóval, futóművel, elektronikával. Szerdán 17:30 körül érkezett meg a tréler az új eszközzel, amibe még aznap este kilenckor indítottuk a Dicke Berta (Szeky ex dragstere) motorját. Csütörtökön én még szántam 2 órát az autóra (szerviz és egy gyors beállítás). Ezután már csak vasárnap reggel nyitottuk ki a garázsajtót, amikor indultunk Fertőszentmiklósra gyorsulni.

Az autó egész nap hibátlanul ment. A legjobb időnk 11.8-at ment 1/4 mérföldön 184-es átlépővel. Korábban, abban az állapotában ahogy Szekytől hozzánk került a motor és azzal a futóművel, ezen a pályán 13.3 volt a legjobb időnk és többet szereltünk mint versenyeztünk. Most egész nap nyúztuk az autót, gumit melegítettünk, több mint 10 futamot toltunk hiba nélkül. Az alapjárat mindig megmaradt, nem állt le, nem fosta el magát.

Szóval bejutottunk a fináléba, ahol nyertük az elődöntőt, majd nyertük a középdöntőt. Mikor a döntőre hívtak minket az 1. helyért, nem indult az autó mert lemerült az akksi.  Undecided Sajnos nem vettük figyelembe, hogy Holey Moleyban már modern MSD van, ami egy küszöbfeszültség alatt leáll és nem ad szikrát. A merült akksi feszültsége az indítómotor használata mellett leesett annyira, hogy ne adjon szikrát. A szervezők és az ellenfél azt mondták, hogy eltekintenek a 60 másodperces rajthoz állási időtől, csináljunk valamit és versenyezzünk. Megpróbáltuk betolni, de nem sikerült. Jeleztük, hogy feladjuk. A szervezők mondták, hogy nem, segítenek ők is. Még egyszer megpróbáltuk betolni, de már annyian ahányan hozzáfértek a bogárhoz, de csak 1-2 pukkanás jött össze, szóval feladtuk, másodikak lettünk.

Mi nagyon örültünk, mert van végre egy erős és stabil motorunk, jó futóművünk. Most lehet játszani a fúvókákkal, be lehet lőni a guminyomásokat és elkezdhetjük használni a rajt automatikát.


 Kezfogas
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22035 Dátum: 2017 Május 22, 20:43:22 »

https://www.youtube.com/watch?v=CopOaTg6tMY

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22034 Dátum: 2017 Május 22, 20:19:26 »

Szóval, egy hete hétvégén haverom letette a pénz Holey Moley-ért. Pontosabban a kasztniért váltóval, futóművel, elektronikával. Szerdán 17:30 körül érkezett meg a tréler az új eszközzel, amibe még aznap este kilenckor indítottuk a Dicke Berta (Szeky ex dragstere) motorját. Csütörtökön én még szántam 2 órát az autóra (szerviz és egy gyors beállítás). Ezután már csak vasárnap reggel nyitottuk ki a garázsajtót, amikor indultunk Fertőszentmiklósra gyorsulni.

Az autó egész nap hibátlanul ment. A legjobb időnk 11.8-at ment 1/4 mérföldön 184-es átlépővel. Korábban, abban az állapotában ahogy Szekytől hozzánk került a motor és azzal a futóművel, ezen a pályán 13.3 volt a legjobb időnk és többet szereltünk mint versenyeztünk. Most egész nap nyúztuk az autót, gumit melegítettünk, több mint 10 futamot toltunk hiba nélkül. Az alapjárat mindig megmaradt, nem állt le, nem fosta el magát.

Szóval bejutottunk a fináléba, ahol nyertük az elődöntőt, majd nyertük a középdöntőt. Mikor a döntőre hívtak minket az 1. helyért, nem indult az autó mert lemerült az akksi.  Undecided Sajnos nem vettük figyelembe, hogy Holey Moleyban már modern MSD van, ami egy küszöbfeszültség alatt leáll és nem ad szikrát. A merült akksi feszültsége az indítómotor használata mellett leesett annyira, hogy ne adjon szikrát. A szervezők és az ellenfél azt mondták, hogy eltekintenek a 60 másodperces rajthoz állási időtől, csináljunk valamit és versenyezzünk. Megpróbáltuk betolni, de nem sikerült. Jeleztük, hogy feladjuk. A szervezők mondták, hogy nem, segítenek ők is. Még egyszer megpróbáltuk betolni, de már annyian ahányan hozzáfértek a bogárhoz, de csak 1-2 pukkanás jött össze, szóval feladtuk, másodikak lettünk.

Mi nagyon örültünk, mert van végre egy erős és stabil motorunk, jó futóművünk. Most lehet játszani a fúvókákkal, be lehet lőni a guminyomásokat és elkezdhetjük használni a rajt automatikát.


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22033 Dátum: 2017 Május 22, 13:30:59 »

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy az autóban egy spirálcellás Optima akkumulátor volt, ami a kvalifikáció végén lemerült. Ekkor még volt 50 perc a döntőkig. Kiszedtük az aksit, az Amcsi autósok adtak töltőt, aggregátort és elkezdtük náluk tölteni. Még negyed óra volt a döntőkig, amikor amerikai autósok szóltak, hogy szerintük ez az aksi nem szedte magát annyira össze, hogy menjen az MSD (az összes kocsijukban MSD volt Optima akkumulátorral), viszont felajánlottak egy feltöltött hagyományos aksit kölcsönbe. Eleve ezzel a kölcsön akkumulátorral indultunk neki a döntőnek. Rögtön indította a bogarat, lenyomtuk az elődöntőt és a középdöntőt is vele. A legnagyobb nyugalommal vártuk a döntőt és amikor hívás után indítóztunk nem akart indulni, majd nagyon hamar elkezdett lassulni az önindító tekerése... Szóval ezután még gyorsan visszatettük az azóta is töltőn lévő Optimát, de az sem szedte össze magát annyira (na meg közben agyon szívattuk a motort). Szóval úgy éreztük, hogy a 60 másodpercen túli akkumulátor csere és a 2 betolási kísérlet már picit több engedékenység mint amit kapnunk kéne. Ez egy ilyen sport. Feladtuk.

Banyek! :-/
Nem lehetett volna gyorsan rakni bele egy masikat ? Gondolom tele volt a kornyek akkumulatorokkal...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #22032 Dátum: 2017 Május 22, 11:47:13 »

Szóval, egy hete hétvégén haverom letette a pénz Holey Moley-ért. Pontosabban a kasztniért váltóval, futóművel, elektronikával. Szerdán 17:30 körül érkezett meg a tréler az új eszközzel, amibe még aznap este kilenckor indítottuk a Dicke Berta (Szeky ex dragstere) motorját. Csütörtökön én még szántam 2 órát az autóra (szerviz és egy gyors beállítás). Ezután már csak vasárnap reggel nyitottuk ki a garázsajtót, amikor indultunk Fertőszentmiklósra gyorsulni.

Az autó egész nap hibátlanul ment. A legjobb időnk 11.8-at ment 1/4 mérföldön 184-es átlépővel. Korábban, abban az állapotában ahogy Szekytől hozzánk került a motor és azzal a futóművel, ezen a pályán 13.3 volt a legjobb időnk és többet szereltünk mint versenyeztünk. Most egész nap nyúztuk az autót, gumit melegítettünk, több mint 10 futamot toltunk hiba nélkül. Az alapjárat mindig megmaradt, nem állt le, nem fosta el magát.

Szóval bejutottunk a fináléba, ahol nyertük az elődöntőt, majd nyertük a középdöntőt. Mikor a döntőre hívtak minket az 1. helyért, nem indult az autó mert lemerült az akksi.  Undecided Sajnos nem vettük figyelembe, hogy Holey Moleyban már modern MSD van, ami egy küszöbfeszültség alatt leáll és nem ad szikrát. A merült akksi feszültsége az indítómotor használata mellett leesett annyira, hogy ne adjon szikrát. A szervezők és az ellenfél azt mondták, hogy eltekintenek a 60 másodperces rajthoz állási időtől, csináljunk valamit és versenyezzünk. Megpróbáltuk betolni, de nem sikerült. Jeleztük, hogy feladjuk. A szervezők mondták, hogy nem, segítenek ők is. Még egyszer megpróbáltuk betolni, de már annyian ahányan hozzáfértek a bogárhoz, de csak 1-2 pukkanás jött össze, szóval feladtuk, másodikak lettünk.

Mi nagyon örültünk, mert van végre egy erős és stabil motorunk, jó futóművünk. Most lehet játszani a fúvókákkal, be lehet lőni a guminyomásokat és elkezdhetjük használni a rajt automatikát.


Nem semmi!! Emelem a kalapom... Néztem a videokat, tényleg nagyot mentetek!!  Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #22031 Dátum: 2017 Május 22, 10:33:54 »

Az autó egész nap hibátlanul ment. A legjobb időnk 11.8-at ment 1/4 mérföldön 184-es átlépővel.
Nagggyon komoly!  gratula!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22030 Dátum: 2017 Május 22, 10:28:04 »

lemerült az akksi.  Undecided
Banyek! :-/
Nem lehetett volna gyorsan rakni bele egy masikat ? Gondolom tele volt a kornyek akkumulatorokkal...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #22029 Dátum: 2017 Május 22, 10:16:52 »

Beszarok bmeg Wink

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22028 Dátum: 2017 Május 22, 10:09:19 »

Szóval, egy hete hétvégén haverom letette a pénz Holey Moley-ért. Pontosabban a kasztniért váltóval, futóművel, elektronikával. Szerdán 17:30 körül érkezett meg a tréler az új eszközzel, amibe még aznap este kilenckor indítottuk a Dicke Berta (Szeky ex dragstere) motorját. Csütörtökön én még szántam 2 órát az autóra (szerviz és egy gyors beállítás). Ezután már csak vasárnap reggel nyitottuk ki a garázsajtót, amikor indultunk Fertőszentmiklósra gyorsulni.

Az autó egész nap hibátlanul ment. A legjobb időnk 11.8-at ment 1/4 mérföldön 184-es átlépővel. Korábban, abban az állapotában ahogy Szekytől hozzánk került a motor és azzal a futóművel, ezen a pályán 13.3 volt a legjobb időnk és többet szereltünk mint versenyeztünk. Most egész nap nyúztuk az autót, gumit melegítettünk, több mint 10 futamot toltunk hiba nélkül. Az alapjárat mindig megmaradt, nem állt le, nem fosta el magát.

Szóval bejutottunk a fináléba, ahol nyertük az elődöntőt, majd nyertük a középdöntőt. Mikor a döntőre hívtak minket az 1. helyért, nem indult az autó mert lemerült az akksi.  Undecided Sajnos nem vettük figyelembe, hogy Holey Moleyban már modern MSD van, ami egy küszöbfeszültség alatt leáll és nem ad szikrát. A merült akksi feszültsége az indítómotor használata mellett leesett annyira, hogy ne adjon szikrát. A szervezők és az ellenfél azt mondták, hogy eltekintenek a 60 másodperces rajthoz állási időtől, csináljunk valamit és versenyezzünk. Megpróbáltuk betolni, de nem sikerült. Jeleztük, hogy feladjuk. A szervezők mondták, hogy nem, segítenek ők is. Még egyszer megpróbáltuk betolni, de már annyian ahányan hozzáfértek a bogárhoz, de csak 1-2 pukkanás jött össze, szóval feladtuk, másodikak lettünk.

Mi nagyon örültünk, mert van végre egy erős és stabil motorunk, jó futóművünk. Most lehet játszani a fúvókákkal, be lehet lőni a guminyomásokat és elkezdhetjük használni a rajt automatikát.

Elhagyjátok a kispályát...


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #22027 Dátum: 2017 Május 06, 21:50:43 »

Elhagyjátok a kispályát...

Egy hét múlva repülünk Belgiumba és ha minden jól megy, akkor Holey Moley, az 1981-ben Amerikában épített, majd néhány éve Európában újjáépített Dragster beköltözik Dicke Berta mellé és 2017-ben már Magyarországon fog versenyezni...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22026 Dátum: 2017 Május 06, 20:43:17 »

Egy hét múlva repülünk Belgiumba és ha minden jól megy, akkor Holey Moley, az 1981-ben Amerikában épített, majd néhány éve Európában újjáépített Dragster beköltözik Dicke Berta mellé és 2017-ben már Magyarországon fog versenyezni...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22025 Dátum: 2017 Február 13, 10:52:35 »

Sajnos a videón nem jön le a hang, de nagyságrendekkel halkabb mint a te motorod. Első indításkor megdöbbentő volt, hogy mennyire kussol.

https://www.youtube.com/watch?v=4fF46UFI7IQ

Jó hír a tulajnak  Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22024 Dátum: 2017 Február 12, 11:38:21 »

Jól fest Wink
Kíváncsi vagyok halkabb lesz-e, mint az enyém

Sajnos a videón nem jön le a hang, de nagyságrendekkel halkabb mint a te motorod. Első indításkor megdöbbentő volt, hogy mennyire kussol.

https://www.youtube.com/watch?v=4fF46UFI7IQ

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22023 Dátum: 2017 Február 11, 22:42:14 »


Jól fest Wink
Kíváncsi vagyok halkabb lesz-e, mint az enyém

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22022 Dátum: 2017 Február 10, 22:32:31 »

Szép! Smiley Csak hallanám már így Egont!  Lips Sealed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22021 Dátum: 2017 Február 10, 22:04:23 »

Járatódik.

https://www.youtube.com/watch?v=pOk4MjAsTHs

https://www.youtube.com/watch?v=rGv1mnsKHXE

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22020 Dátum: 2017 Február 05, 23:37:44 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.

Minden tiszteletem a tied! De mi a neve az olasz versenyzőnek, aki tapossa a gépeteket???  Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22019 Dátum: 2017 Február 01, 18:29:54 »

https://www.youtube.com/watch?v=Jz99-jGt5eA

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #22018 Dátum: 2017 Január 03, 07:20:00 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.

Ez nekünk nagy eredmény úgy, hogy az első szezonunk volt. A 4 versenyből az első kettőn széthullott a motor. Ezek után a motort szétszedtem, a vezérlést újraépítettem, de erre ráment az idő, úgyhogy a 3. versenyen meg sem jelentünk, pontot sem kaptunk. Innentől kezdve a motor stabil lett, Bitburgban először végig bírta a kínzást, a gumifüstölést, és úgy, hogy még mindig csak tanuljuk a műfajt, egy rossz váltással sikerült 12,6-ot futni. (Sajnos Németeknél ezután leesett az eső, így nem tudtunk jobbat menni, előtte meg az első kerekekre a menetszél rányomta a kasztnit, ami füstölve fékezte a bogarat. Ezt ott javítottuk barkácsboltban vásárolt eszközökkel). A szezonzáró versenyt ismét végigszenvedtük, mert a több éve vásárolt slick gumik megszűntek tapadni (annyira csúszkált az úton, hogy nem tudtam vele olyan időt menni, mint anno az utcai bogarammal).

Szóval jövőre már stabil motorral és a már megrendelt új gumikkal rajtolunk. Bekerül végre a Lambda szonda a kipufogóba, hogy használhassuk a már telepített AFR-loggert. Bekötöm a rajt-automatikát, ami eddig csak díszként funkcionált. Ha még sikerül kigazdálkodni egy verseny váltót is, akkor jó lesz a 2017-es szezon.

Igyekeztem akár itt, akár másho nyomonkövetni a "lózaszín párdüsz, akarommondani lózaszín Coca" versenyézését és emelem a kalapom előttetek.... Elsőre ez nagyon szép eredmény! Csak így tovább!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #22017 Dátum: 2017 Január 02, 22:50:20 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.

Ez nekünk nagy eredmény úgy, hogy az első szezonunk volt. A 4 versenyből az első kettőn széthullott a motor. Ezek után a motort szétszedtem, a vezérlést újraépítettem, de erre ráment az idő, úgyhogy a 3. versenyen meg sem jelentünk, pontot sem kaptunk. Innentől kezdve a motor stabil lett, Bitburgban először végig bírta a kínzást, a gumifüstölést, és úgy, hogy még mindig csak tanuljuk a műfajt, egy rossz váltással sikerült 12,6-ot futni. (Sajnos Németeknél ezután leesett az eső, így nem tudtunk jobbat menni, előtte meg az első kerekekre a menetszél rányomta a kasztnit, ami füstölve fékezte a bogarat. Ezt ott javítottuk barkácsboltban vásárolt eszközökkel). A szezonzáró versenyt ismét végigszenvedtük, mert a több éve vásárolt slick gumik megszűntek tapadni (annyira csúszkált az úton, hogy nem tudtam vele olyan időt menni, mint anno az utcai bogarammal).

Szóval jövőre már stabil motorral és a már megrendelt új gumikkal rajtolunk. Bekerül végre a Lambda szonda a kipufogóba, hogy használhassuk a már telepített AFR-loggert. Bekötöm a rajt-automatikát, ami eddig csak díszként funkcionált. Ha még sikerül kigazdálkodni egy verseny váltót is, akkor jó lesz a 2017-es szezon.

 Cheesy   gratula!!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22016 Dátum: 2017 Január 02, 22:47:45 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.


gratulálok ! és nagyon örülök a sikereteknek ! Bazdmeg Callook,ez már valami!  Kezfogas

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #22015 Dátum: 2017 Január 02, 17:31:39 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.

Ez nekünk nagy eredmény úgy, hogy az első szezonunk volt. A 4 versenyből az első kettőn széthullott a motor. Ezek után a motort szétszedtem, a vezérlést újraépítettem, de erre ráment az idő, úgyhogy a 3. versenyen meg sem jelentünk, pontot sem kaptunk. Innentől kezdve a motor stabil lett, Bitburgban először végig bírta a kínzást, a gumifüstölést, és úgy, hogy még mindig csak tanuljuk a műfajt, egy rossz váltással sikerült 12,6-ot futni. (Sajnos Németeknél ezután leesett az eső, így nem tudtunk jobbat menni, előtte meg az első kerekekre a menetszél rányomta a kasztnit, ami füstölve fékezte a bogarat. Ezt ott javítottuk barkácsboltban vásárolt eszközökkel). A szezonzáró versenyt ismét végigszenvedtük, mert a több éve vásárolt slick gumik megszűntek tapadni (annyira csúszkált az úton, hogy nem tudtam vele olyan időt menni, mint anno az utcai bogarammal).

Szóval jövőre már stabil motorral és a már megrendelt új gumikkal rajtolunk. Bekerül végre a Lambda szonda a kipufogóba, hogy használhassuk a már telepített AFR-loggert. Bekötöm a rajt-automatikát, ami eddig csak díszként funkcionált. Ha még sikerül kigazdálkodni egy verseny váltót is, akkor jó lesz a 2017-es szezon.
Gratulálok! Versenysikerekben gazdag, boldog új évet kívánok!
Csatlakoznék az előttem szólóhoz Wink
Gratulálok,jó ilyeneket olvsani

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22014 Dátum: 2017 Január 02, 14:31:47 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.

Ez nekünk nagy eredmény úgy, hogy az első szezonunk volt. A 4 versenyből az első kettőn széthullott a motor. Ezek után a motort szétszedtem, a vezérlést újraépítettem, de erre ráment az idő, úgyhogy a 3. versenyen meg sem jelentünk, pontot sem kaptunk. Innentől kezdve a motor stabil lett, Bitburgban először végig bírta a kínzást, a gumifüstölést, és úgy, hogy még mindig csak tanuljuk a műfajt, egy rossz váltással sikerült 12,6-ot futni. (Sajnos Németeknél ezután leesett az eső, így nem tudtunk jobbat menni, előtte meg az első kerekekre a menetszél rányomta a kasztnit, ami füstölve fékezte a bogarat. Ezt ott javítottuk barkácsboltban vásárolt eszközökkel). A szezonzáró versenyt ismét végigszenvedtük, mert a több éve vásárolt slick gumik megszűntek tapadni (annyira csúszkált az úton, hogy nem tudtam vele olyan időt menni, mint anno az utcai bogarammal).

Szóval jövőre már stabil motorral és a már megrendelt új gumikkal rajtolunk. Bekerül végre a Lambda szonda a kipufogóba, hogy használhassuk a már telepített AFR-loggert. Bekötöm a rajt-automatikát, ami eddig csak díszként funkcionált. Ha még sikerül kigazdálkodni egy verseny váltót is, akkor jó lesz a 2017-es szezon.
Gratulálok! Versenysikerekben gazdag, boldog új évet kívánok!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22013 Dátum: 2017 Január 02, 14:09:27 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.

Ez nekünk nagy eredmény úgy, hogy az első szezonunk volt. A 4 versenyből az első kettőn széthullott a motor. Ezek után a motort szétszedtem, a vezérlést újraépítettem, de erre ráment az idő, úgyhogy a 3. versenyen meg sem jelentünk, pontot sem kaptunk. Innentől kezdve a motor stabil lett, Bitburgban először végig bírta a kínzást, a gumifüstölést, és úgy, hogy még mindig csak tanuljuk a műfajt, egy rossz váltással sikerült 12,6-ot futni. (Sajnos Németeknél ezután leesett az eső, így nem tudtunk jobbat menni, előtte meg az első kerekekre a menetszél rányomta a kasztnit, ami füstölve fékezte a bogarat. Ezt ott javítottuk barkácsboltban vásárolt eszközökkel). A szezonzáró versenyt ismét végigszenvedtük, mert a több éve vásárolt slick gumik megszűntek tapadni (annyira csúszkált az úton, hogy nem tudtam vele olyan időt menni, mint anno az utcai bogarammal).

Szóval jövőre már stabil motorral és a már megrendelt új gumikkal rajtolunk. Bekerül végre a Lambda szonda a kipufogóba, hogy használhassuk a már telepített AFR-loggert. Bekötöm a rajt-automatikát, ami eddig csak díszként funkcionált. Ha még sikerül kigazdálkodni egy verseny váltót is, akkor jó lesz a 2017-es szezon.
Kezfogas gratula, nem semmi, egyszer szívesen beülnék egy ilyen gépbe utasnak (ha lenne ott ülés  Grin)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22012 Dátum: 2017 Január 02, 12:42:20 »

Úgy néz ki, hogy a 2016-os évben a Westdragrace versenysorozatán a drag bogarunkkal P6 kategóriában (profi 2500ccm) 2. helyezést értünk el.

Ez nekünk nagy eredmény úgy, hogy az első szezonunk volt. A 4 versenyből az első kettőn széthullott a motor. Ezek után a motort szétszedtem, a vezérlést újraépítettem, de erre ráment az idő, úgyhogy a 3. versenyen meg sem jelentünk, pontot sem kaptunk. Innentől kezdve a motor stabil lett, Bitburgban először végig bírta a kínzást, a gumifüstölést, és úgy, hogy még mindig csak tanuljuk a műfajt, egy rossz váltással sikerült 12,6-ot futni. (Sajnos Németeknél ezután leesett az eső, így nem tudtunk jobbat menni, előtte meg az első kerekekre a menetszél rányomta a kasztnit, ami füstölve fékezte a bogarat. Ezt ott javítottuk barkácsboltban vásárolt eszközökkel). A szezonzáró versenyt ismét végigszenvedtük, mert a több éve vásárolt slick gumik megszűntek tapadni (annyira csúszkált az úton, hogy nem tudtam vele olyan időt menni, mint anno az utcai bogarammal).

Szóval jövőre már stabil motorral és a már megrendelt új gumikkal rajtolunk. Bekerül végre a Lambda szonda a kipufogóba, hogy használhassuk a már telepített AFR-loggert. Bekötöm a rajt-automatikát, ami eddig csak díszként funkcionált. Ha még sikerül kigazdálkodni egy verseny váltót is, akkor jó lesz a 2017-es szezon.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22011 Dátum: 2017 Január 02, 12:16:35 »

Köszi! Egy ideig gyűjtögettem őket, illetve ha láttam 1-1 példányt, akkor jól körbefotóztam, mivel a mi autónk kosárban érkezett. De rá kellett jönnünk, hogy annyiféle változat készült, annyi megoldással, hogy a finom részletek nem "lophatóak" 1-1 képről, nagy általánosságban meg adják magukat a dolgok.

van pár vau fotóm ha szükség van rá..


Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #22010 Dátum: 2016 December 28, 18:44:26 »

Lassan de alakul.

van pár vau fotóm ha szükség van rá..
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22009 Dátum: 2016 December 26, 20:52:32 »

Lassan de alakul.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22008 Dátum: 2016 December 22, 17:49:04 »

Ha valakinek bárhova....lengőkarba stb.....g-szemet kell gyártani keressen meg



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22007 Dátum: 2016 December 09, 22:34:30 »

Ha valki izgul elektronikus gyújtásra az most szóljon  Cool

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #22006 Dátum: 2016 December 06, 10:59:05 »

ha nem képzeled magad Minden nap dragsternek akkor jó a gyári bak( csak azok be szakadt vagy málottak legyenek)

Köszi-köszi! Wink
Fasza állapotban vannak a meglévők.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22005 Dátum: 2016 December 03, 22:45:24 »

A leghülyébb bizonyára ezerszer feltett kérdést én is bedobnám, mivel a keresővel nem jártam sikerrel...

1,6, 70-80 lovas motorhoz kellhet már uretán bak? Szaggathatja a gyáriakat?
ha nem képzeled magad Minden nap dragsternek akkor jó a gyári bak( csak azok be szakadt vagy málottak legyenek)

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.