www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 10:51:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3464460 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #22084 Dátum: 2018 Március 23, 20:25:33 »

Ha győztök megvárni, akkor szívesen megszervezem Smiley praktikus lenne ugyanazon a padon mérni őket meg eleve jó buli lenne így az egész
a 40 lovammal beszállnék. Gondolom május előtt nem lesz belőle semmi. Cheesy
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22083 Dátum: 2018 Március 23, 19:56:18 »

Ha győztök megvárni, akkor szívesen megszervezem Smiley praktikus lenne ugyanazon a padon mérni őket meg eleve jó buli lenne így az egész

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22082 Dátum: 2018 Március 22, 21:06:54 »

Menjünk együtt, én is kíváncsi vagyok a zöldre.
Nagyon elégedett vagyok ezzel a motorral, de nem hiszem, hogy 80 lóerő felett lenne. Legfeljebb egy kicsivel.

Ami pedig a kék bogarat illeti, abban még megkeressük a hiányzó lovakat, annak az autónak kell 160 lóerőt tudni. Szerintem most fúvókázási gond volt,...és bizony ebben a régióban az már ennyit számít.
lehet én is beszállnék az 1915-el . valószínű nincs több 80lónál de lehet tökjó lenne a nyomaték görbéje ,meg az is hogy tök szar  Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22081 Dátum: 2018 Március 22, 20:34:35 »

Menjünk együtt, én is kíváncsi vagyok a zöldre.
Nagyon elégedett vagyok ezzel a motorral, de nem hiszem, hogy 80 lóerő felett lenne. Legfeljebb egy kicsivel.

Ami pedig a kék bogarat illeti, abban még megkeressük a hiányzó lovakat, annak az autónak kell 160 lóerőt tudni. Szerintem most fúvókázási gond volt,...és bizony ebben a régióban az már ennyit számít.
En is becsatlakoznek, ha lehet.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22080 Dátum: 2018 Március 22, 20:03:04 »

Sajnos nagyon elhanyagoltam az elmult 2 evben a kocsit, sok viz le kell folyjon a Dunan ahhoz, de igyekszem feleleszteni csipkerozsikat...regen vezettem de egy hasonlo kocsihoz kepest eros (pl mr2 az 140le es 900 kg), ugyanakkor a mert kekhez nem annyira. 120-150 Le koze vartam mikor epult, seggre 120-130-at tippelnek de lehet alig lesz 100..fogalmam sincs. Kivancsi leszek, majd beszamolok

Menjünk együtt, én is kíváncsi vagyok a zöldre.
Nagyon elégedett vagyok ezzel a motorral, de nem hiszem, hogy 80 lóerő felett lenne. Legfeljebb egy kicsivel.

Ami pedig a kék bogarat illeti, abban még megkeressük a hiányzó lovakat, annak az autónak kell 160 lóerőt tudni. Szerintem most fúvókázási gond volt,...és bizony ebben a régióban az már ennyit számít.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #22079 Dátum: 2018 Március 16, 12:27:51 »

Van egy "félig" megmaradt hosszú váltóm,de megvan belőle a hosszú végáttétel.Valaki kis hazánkban,lehetőleg a keleti régióban foglalkozik ennek a beépítésével egy rövid váltóba?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22078 Dátum: 2018 Március 13, 23:10:16 »

Az enyém most lett vagy 40-en lovas...  Grin
Részletek az SZMB-ben...
Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #22077 Dátum: 2018 Március 13, 20:02:40 »

Az enyém most lett vagy 40-en lovas...  Grin
Részletek az SZMB-ben...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22076 Dátum: 2018 Március 13, 15:34:41 »

Na de milyen unalmas és rövid beszélgetés az mikor a "mennyi lovas"ra rávágod, hogy 103.
Sokkal élvezetesebb elmélkedni -akár órákat-, hogy most seggre/érzésre/fülre/haverszuzukijához mérve valahol 150-180 között KELL lennie.  Grin Max egy kis beállítás fúvókázás és még ennél is több. Sőt még annál is több.  Grin Grin Grin

És hány ilyet hallgattam már végig Evil
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 13, 15:37:39 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #22075 Dátum: 2018 Március 13, 14:44:17 »

Sajnos nagyon elhanyagoltam az elmult 2 evben a kocsit, sok viz le kell folyjon a Dunan ahhoz, de igyekszem feleleszteni csipkerozsikat...regen vezettem de egy hasonlo kocsihoz kepest eros (pl mr2 az 140le es 900 kg), ugyanakkor a mert kekhez nem annyira. 120-150 Le koze vartam mikor epult, seggre 120-130-at tippelnek de lehet alig lesz 100..fogalmam sincs. Kivancsi leszek, majd beszamolok
Na de milyen unalmas és rövid beszélgetés az mikor a "mennyi lovas"ra rávágod, hogy 103.
Sokkal élvezetesebb elmélkedni -akár órákat-, hogy most seggre/érzésre/fülre/haverszuzukijához mérve valahol 150-180 között KELL lennie.  Grin Max egy kis beállítás fúvókázás és még ennél is több. Sőt még annál is több.  Grin Grin Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22074 Dátum: 2018 Március 13, 14:36:34 »

Várjuk szeretettel! :-)

Sajnos nagyon elhanyagoltam az elmult 2 evben a kocsit, sok viz le kell folyjon a Dunan ahhoz, de igyekszem feleleszteni csipkerozsikat...regen vezettem de egy hasonlo kocsihoz kepest eros (pl mr2 az 140le es 900 kg), ugyanakkor a mert kekhez nem annyira. 120-150 Le koze vartam mikor epult, seggre 120-130-at tippelnek de lehet alig lesz 100..fogalmam sincs. Kivancsi leszek, majd beszamolok

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22073 Dátum: 2018 Március 13, 06:26:48 »

Várjuk szeretettel! :-)
Ha egyszer nagy leszek, megy Egon is.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22072 Dátum: 2018 Március 13, 04:38:12 »

Idén nyáron szeretném én is leméretni.
Várjuk szeretettel! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22071 Dátum: 2018 Március 12, 23:36:36 »


Méresd meg! 

Én ültem ebben a kék bogárban még nyersebb karburálással és akkor is az volt az érzésem, hogy jól megy - jobban mint az enyém. Azóta találkoztam a tulajjal és mondta, hogy érezhetően erősebb lett...ez a videóban mért verzió. Megint az van szerintem, hogy mindenki dobálózik látatlanban a számokkal és mikor beül egy valóban 90-100 LE-s bogárba jön a beszabehu. Idén nyáron szeretném én is leméretni.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22070 Dátum: 2018 Március 12, 23:29:55 »

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a többi itthoni typ4 motoros, Porsche hűtéses motoroknál sem jobb a helyzet, de szerintem javítható.


A rendszám nekem is útban volt, de már nincs és a hőfokot is megmérte tati anno, sajnos egyezik a műszerrel mutatott értékkel. A lemezelésen bőven lenne mit dolgozni, hiába van a rendszám mögött kiluggatva és a rsz kiemelve, az még édes kevés. Viszont most, hogy melegszik az idő egy sima városi gurulásnál 110 fokos olaj van a GTI-ben Shocked volt nálam egy octavia 1.2 tsi, abban 85 fok fölé nem ment tök azonos használat mellett..ez is fura nekem, hogy ennyit szórnak.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22069 Dátum: 2018 Március 09, 18:18:06 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22068 Dátum: 2018 Március 09, 18:15:16 »

Ha más nincs azért ezzel is el tudnék autózgatni.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #22067 Dátum: 2018 Március 09, 17:32:51 »

Központi webernél ki hogyan oldotta meg a hosszabb gázút áthidalását?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #22066 Dátum: 2018 Március 09, 14:27:30 »

~100 lóerős bogár a totalcar erőmérőben  Grin
https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/03/09/totalcar_eromero_volkswagen_1300-_1969/

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22065 Dátum: 2018 Február 12, 11:19:28 »

Csak adalék a callook által mondottakhoz: amikor a szoft tuning 1,6 volt bent a dupla Zenittel, akkor kb. 10 fokot számított, hogy a géptetőt elemeltem és a hátsó lemez fűtéscső-lyukait eltakartam.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22064 Dátum: 2018 Február 10, 20:03:49 »

Én a 130-at azért egy kicsit soknak érzem, de bazi melegben, nagyon hajtva nem ijednék meg ha néha belekarcolna ebbe a tartományba. (Nyáron volt nálam a Monyó typ4 motoros bogara 2 hétig. Pont a legmelegebb nyári melegben. Amikor rendesen tiportam neki, bizony 130-at mutatott a VDO óra, normál használat mellett 110 fokot. És abban a motorban azért pártízezer km benne van: márciustól novemberig napi használatban van, ami 50km/napot jelentene ha Monyó csak a munkahelyére menne el, de megy gyerekért, megy vásárolni, stb. Emellett nyom azért évente pár nagyobb túrát is a vassal)

Az, hogy ez az olajhűtő meghűtött egy V8-at, az nem mérvadó. Gondolom nem léghűtéses V8 volt... Emellett nem tudjuk, hogy annak a V8-nak mekkora olajteknője volt, mennyire volt húzva, stb.

Szerintem első körben meg kéne csinálni tip-topra a motortér elszigetelését a kipufogó oldaltól (Az a Porsche turbina pont onnan szív). Itt jegyezném meg, hogy Monyó bogarával úgy tudtam a 130 fokos olajat produkálni, hogy a motortér teljesen el van szigetelve a kipufogó oldaltól: Teljes a lemezelés a motor mögött, a motor mellett kétoldalt és a motor előtt a váltó fölött is.

Aztán kezelni kéne a Weberek rezgéstől kitekeredő CO-csavar problémáját, hogy be lehessen állítani tökéletesen a motort, és a beállítások megmaradjanak.

Ha ezek rendben vannak, szerintem utána lehet továbbmenni az olajhűtés problémájára (ha lesz). Nagyon sok apróság számít. Pl. Monyó autója kabrió, ha rácsukom a tetőt, akkor 10 fokkal lejjebb megy az olajhő. De pl. amikor elkészült az autója, pont az olajhűtő előtt volt a rendszám. Mikor eltettük előle, akkor is ment lejjebb az olajhő.

Meg a biztonság kedvéért rá kéne nézni, hogy a hőfok jeladód és az órád összetartozó-e?! Több méréshatárral volt VDO óra.
 
Egyébként úgy néz ki typ4 beépítésnél ezzel lehet molyolni. Bittó Gabi typ4 motorjánál is nyári melegben 10 perc után 130 fok az olaj... De ott még kezelni kell a zárt motorháztetőt, a motor körüli lemezelést és a ki tudja milyen olajhűtőt is cserélni kéne...

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a többi itthoni typ4 motoros, Porsche hűtéses motoroknál sem jobb a helyzet, de szerintem javítható.

Akkor most mi a normal tartomany?
Nekem ugy 100-130 nyaron hogy van elol egy 40cm-es olajhuto ami kiszolgalt mar egy v8-at🙄

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22063 Dátum: 2018 Február 09, 22:35:33 »

Akkor most mi a normal tartomany?
Nekem ugy 100-130 nyaron hogy van elol egy 40cm-es olajhuto ami kiszolgalt mar egy v8-at🙄

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #22062 Dátum: 2018 Február 05, 09:09:27 »

Nálam gyári 1.6, rácsos géptetővel, nívópálcás mérővel.
ha 90-nel megyek, kb 90 fok szokott lenni
ha 100-zal, akkor 100-105.
nagy hőségben picit több.
hegyekben is több.
volt, ahol csak 2-esben lehetett felfelé menni nagyon hosszan (mert a 3-as túl sok), ott felment 130 fokra is a mutató, akkor már alapjáraton parázslott/világított az olajnyomás lámpa, akkor félreálltunk hogy hűlhessen
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22061 Dátum: 2018 Február 04, 14:56:01 »

Nálam 1385 -ben van zárt géptetővel, nyári melegben felment 110-ig. De fúvókázástól függ, sokat játszottam vele, főleg a féklevegő számít. Másik szettel megállt 100 alatt (plusz 1 liter fogyival), viszont hidegen nem volt az igazi (pont egy köztes fúvóka kellene).
Tavasz és ősz 80-90 fok.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #22060 Dátum: 2018 Február 03, 11:48:52 »

Nekem az olajleeresztő csavarban volt az érzékelő - gondolom kissé tudott hűlni - de nem ment 85 fölé sosem.


Nekem VDO hőfok érzékelős nívópálca van (eredeti D motor, rácsos géptető). Hasonló a tapasztalat, ezért a 150-es óra helyett is csak a 120-asat használom már.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Február 03, 11:52:27 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22059 Dátum: 2018 Február 02, 22:47:27 »

Nekem az olajleeresztő csavarban volt az érzékelő - gondolom kissé tudott hűlni - de nem ment 85 fölé sosem.

Olajhofok:

Tudom, hogy volt mar tema, most ijabb tapasztalatot tudok hozza mondani. A bogarban normal hasznalatnal 110-120 fok koruli olajam szokott lenni, nyaron a 130-at is eleri neha - legalabbis a miszer szerint. Soknak erzem/ereztem es ugy remlik itt is 100 fok alatti tapasztalatokrol volt szo anno.

Viszont most a golfban van olajhomero, mindig azt nezem azota.. Varosban es normal autopalya temponal 100-105 c az uzemi homerseklet, gondolom nyaron vagy jobbannhajtva feljebb megy majd ez is. Ennek fenyeben nem erzem annyira soknak a bogaramet sem, de szerintem a lemezelessel lehetne javitani rajta.

Gyari motornal van valakinek bekotve homero? Kivancsi lennek mit mutat
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #22058 Dátum: 2018 Február 02, 21:01:30 »

Olajhofok:
B4 passatban van MFA.
Télen városban: ~85.
Télen pályán 130 hegyen völgyön:~95.
Nyáron város klímával: ~95.
Nyáron klímával, pályán, kis család benn, tetőbox fenn, 130 tempomattal: ~105 fok.

Ennél melegebb sose volt.
110 lovas TDI 280e km-rel.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22057 Dátum: 2018 Február 02, 20:49:42 »

Olajhofok:

Tudom, hogy volt mar tema, most ijabb tapasztalatot tudok hozza mondani. A bogarban normal hasznalatnal 110-120 fok koruli olajam szokott lenni, nyaron a 130-at is eleri neha - legalabbis a miszer szerint. Soknak erzem/ereztem es ugy remlik itt is 100 fok alatti tapasztalatokrol volt szo anno.

Viszont most a golfban van olajhomero, mindig azt nezem azota.. Varosban es normal autopalya temponal 100-105 c az uzemi homerseklet, gondolom nyaron vagy jobbannhajtva feljebb megy majd ez is. Ennek fenyeben nem erzem annyira soknak a bogaramet sem, de szerintem a lemezelessel lehetne javitani rajta.

Gyari motornal van valakinek bekotve homero? Kivancsi lennek mit mutat

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22056 Dátum: 2018 Január 14, 10:06:39 »

https://m.youtube.com/watch?v=SSPaixMKJSc

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22055 Dátum: 2018 Január 09, 21:39:33 »

Még a 13.3-at sem nevezném szarnak. ;-) A 11.6 meg nem felkent pályán még külföldön is jónak számít ebben a kategóriában. ;-)

tudod hogy csak irigykedek  Kiss

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22054 Dátum: 2018 Január 09, 20:27:37 »

Még a 13.3-at sem nevezném szarnak. ;-) A 11.6 meg nem felkent pályán még külföldön is jónak számít ebben a kategóriában. ;-)

nem könnyű ennyi indokot összeharácsolni hogy miért mentek mindig szarul Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22053 Dátum: 2018 Január 08, 21:20:24 »

11.6 és 195km/h átlépővel.

Annyit kell ehhez tudni, hogy azon a pályán a másik kasztnival csak 13.3 volt az időnk, míg másik pályán tudta a gyengébb kasztnival is a Szeky motorja a 12.6-os időt. Szóval sose ment a jó kasztnis autó a jó pályán.

Idén viszont 2 bogárral megyünk.

nem könnyű ennyi indokot összeharácsolni hogy miért mentek mindig szarul Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22052 Dátum: 2018 Január 08, 15:36:58 »

11.6 és 195km/h átlépővel.

Annyit kell ehhez tudni, hogy azon a pályán a másik kasztnival csak 13.3 volt az időnk, míg másik pályán tudta a gyengébb kasztnival is a Szeky motorja a 12.6-os időt. Szóval sose ment a jó kasztnis autó a jó pályán.

Idén viszont 2 bogárral megyünk.

mi volt a legjobb időtök tavaly? van cél idénre?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22051 Dátum: 2018 Január 05, 16:22:51 »

Esetleg rászerveznénk egy "mini" talit Smiley

Jó döntés, szurkolok Nektek!
Szólj, ha verseny van, szívesen elmennék megnézni.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #22050 Dátum: 2018 Január 04, 21:46:33 »

Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:

A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.

Holey Moley meg megkapja ezt a motort.

mi volt a legjobb időtök tavaly? van cél idénre?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22049 Dátum: 2018 Január 04, 21:19:44 »

https://www.youtube.com/watch?v=sTuMsFCq4DY

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22048 Dátum: 2018 Január 04, 20:55:38 »

Shocked nem biztos, hogy mernék menni vele
nekem meg minden vágyam Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #22047 Dátum: 2018 Január 03, 21:38:15 »

Jó döntés, szurkolok Nektek!
Szólj, ha verseny van, szívesen elmennék megnézni.

Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:

A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.

Holey Moley meg megkapja ezt a motort.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #22046 Dátum: 2018 Január 03, 21:14:19 »

Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:

A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.

Holey Moley meg megkapja ezt a motort.

Shocked nem biztos, hogy mernék menni vele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22045 Dátum: 2018 Január 03, 20:32:01 »

Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:

A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.

Holey Moley meg megkapja ezt a motort.

  ha a szezon előtt  mindjárt szétborulna a hengerfejek kellene róla Smiley

Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.