www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 21:55:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 2679589 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #22244 Dátum: 2023 Február 03, 07:17:57 »

Mostanaban eleg szep buildeket dob a youtube. Ismet ra kell jonnom, hogy rossz kontinensre szulettem. Itt a hatso ablakon levo matrica miatt nem vizsgazik, ott meg ilyenek is rendszamosak Smiley
Nemcsak teszülettél szar helyre de

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #22243 Dátum: 2023 Február 02, 16:29:18 »

Mostanaban eleg szep buildeket dob a youtube. Ismet ra kell jonnom, hogy rossz kontinensre szulettem. Itt a hatso ablakon levo matrica miatt nem vizsgazik, ott meg ilyenek is rendszamosak Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #22242 Dátum: 2023 Február 02, 08:05:03 »


Guszta...  Cool
Szolid kinézet, de a lemez alatti technika...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22241 Dátum: 2023 Február 02, 07:04:15 »

Nem olyan rossz!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #22240 Dátum: 2023 Február 01, 22:08:58 »

https://www.youtube.com/watch?v=jzB1Vc1h-Tc

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 992


« Hozzászólás #22239 Dátum: 2021 Október 15, 07:37:10 »

32-es vagy 34-es? 1 vagy 2 darab?
34 ICT, 2 darab

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #22238 Dátum: 2021 Október 14, 21:25:28 »

Jövőre talán tudok majd erről nyilatkozni. Akkor talán felkerül majd a motorra az ict ami a dobozban lapul.
32-es vagy 34-es? 1 vagy 2 darab?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22237 Dátum: 2021 Október 14, 07:38:29 »

1,6 szimplaszívós. Külső olajszűrőn kívül egyenlőre alapvetően gyári. Majd a karbi mellé még egy emelt himbasort (1:1,25) tervezek feldobni rá.
Kiváncsi vagyok mit jelentenek.
Nekem is 1.6 szimpla
Régen volt egy oldal ahol egy 1.6 motorra, egyesével szerelték fel a cuccokat és utána mérték, hogy mennyi változást hozott,
1.áttételes himbasort
2 progresszív karbi
3. himba +karbi
4. dupla karbi
5. dupla + himba
Asszem a végén valami vezérmű tengelyt is raktak, és mintha itt már a kipuffot is cserélték volna.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 992


« Hozzászólás #22236 Dátum: 2021 Október 11, 21:09:34 »

Ok. Várom. Milyen motor?
1,6 szimplaszívós. Külső olajszűrőn kívül egyenlőre alapvetően gyári. Majd a karbi mellé még egy emelt himbasort (1:1,25) tervezek feldobni rá.
Kiváncsi vagyok mit jelentenek.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22235 Dátum: 2021 Október 11, 07:09:13 »

Jövőre talán tudok majd erről nyilatkozni. Akkor talán felkerül majd a motorra az ict ami a dobozban lapul.
Ok. Várom. Milyen motor?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 992


« Hozzászólás #22234 Dátum: 2021 Október 10, 21:39:24 »

Elvileg plugendplay.
Hasonlóan mint egy IDF szett ,elvileg csak szerelni kell.
Jövőre talán tudok majd erről nyilatkozni. Akkor talán felkerül majd a motorra az ict ami a dobozban lapul.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #22233 Dátum: 2021 Szeptember 08, 07:01:02 »

Ha jól tudom, a Szoki csinálja, aki a Misinél volt előtte.


Pontosan...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #22232 Dátum: 2021 Szeptember 08, 06:00:36 »

Ha jól tudom, a Szoki csinálja, aki a Misinél volt előtte.

Ezek szerint ismeretlen számunkra?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22231 Dátum: 2021 Szeptember 07, 14:23:32 »

Az egyik weber licenc (jó esetben made in spain) a másik meg ennek a kínai másolata. Állítólag jó az is.

 
Üdv!
mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?

https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos

https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #22230 Dátum: 2021 Szeptember 07, 12:34:07 »

Kartergáz csövet rendeltem(papírbetétes szűröházhoz nem kaptam sehol) fosbukon talált hirdetésen keresztül, nem jött meg... telefon a honlapon található számra...nem látta a rendelés.
Segítőkész volt szerdán hívtam pénteken itt volt ClassikLine zackóban JPGroup alkatrész, mintha a bugparts.hu - ról rendeltem volna
Ezek szerint ismeretlen számunkra?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22229 Dátum: 2021 Szeptember 07, 12:23:29 »

Meg az is érdekelne, hogy milyen tapasztalatok vannak vele kapcsolatban.
Kartergáz csövet rendeltem(papírbetétes szűröházhoz nem kaptam sehol) fosbukon talált hirdetésen keresztül, nem jött meg... telefon a honlapon található számra...nem látta a rendelés.
Segítőkész volt szerdán hívtam pénteken itt volt ClassikLine zackóban JPGroup alkatrész, mintha a bugparts.hu - ról rendeltem volna

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #22228 Dátum: 2021 Szeptember 07, 11:43:38 »

ez bennem is felmerült. eddig nem ismertem és annál többet hogy sóskúti, nem találtam a honlapon
Meg az is érdekelne, hogy milyen tapasztalatok vannak vele kapcsolatban.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #22227 Dátum: 2021 Szeptember 07, 11:22:48 »

Ez a boxergarázs kihez köthető?
ez bennem is felmerült. eddig nem ismertem és annál többet hogy sóskúti, nem találtam a honlapon
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #22226 Dátum: 2021 Szeptember 07, 11:18:17 »

Ez a boxergarázs kihez köthető?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22225 Dátum: 2021 Szeptember 06, 08:26:52 »

elfér egyáltalán mindkettő egyéb átalakítás nélkül?
Elvileg plugendplay.
Hasonlóan mint egy IDF szett ,elvileg csak szerelni kell.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #22224 Dátum: 2021 Szeptember 06, 08:16:06 »

Üdv!
mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?

https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos

https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos
elfér egyáltalán mindkettő egyéb átalakítás nélkül?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22223 Dátum: 2021 Szeptember 06, 06:39:06 »

Üdv! mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos
Erre én kíváncsi vagyok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22222 Dátum: 2021 Szeptember 05, 16:20:00 »

Üdv!
mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?

https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos

https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2438


« Hozzászólás #22221 Dátum: 2020 Szeptember 14, 17:17:52 »

Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van soktapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Erre még emlékszem, nem ma volt. Van egy 03-om, abban van egy Vörös Laci által épített tuning motor most nagyjából 2000 kilométerrel. Erre Maresz rakott két IDF 36-os karbit, a többit cucc (szívócsonk stb. a Hudáktól van). Mivel hagyományos AC van rajta, ezért az egyiken bekötöttem a manuális szívatót. Így indult, kis göcögés után erőre kelt. Az 1300-as-on két IDF 40-es van módosított tengellyel 1.6-os motoron elektromos AC-val. Melegen nagyon szépen fut, de egy darabig gyenge mint a fos, alig bírok kijönni a garázsból, lehet taposni kellene rendesen, de sajnálom. Most rakok bele egy új elosztót. Csak előtte gyújtást mérek.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #22220 Dátum: 2020 Szeptember 14, 08:23:50 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22219 Dátum: 2020 Augusztus 07, 11:32:42 »

Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van soktapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Igen sajnos tudom, hogy mennyit lehet sz¦¦vni a rossz fúvókák miatt.
Anno egy alfa idf 36 párt sikerült venni de olyan fúvóka készlet volt benne, hogy csak padlógázon indult, és  csak úgy üzemelt.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22218 Dátum: 2020 Augusztus 07, 10:07:27 »


A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet

 
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?


Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van soktapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
« Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 07, 10:10:33 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22217 Dátum: 2020 Augusztus 06, 20:08:35 »

Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.

Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.

Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.

Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.


Köszönöm
Valószinűleg gyüjtök, egy ITC szettre.
A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet

 
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?
« Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 06, 20:12:23 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22216 Dátum: 2020 Augusztus 06, 14:31:03 »

Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.

Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.

Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.

Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.

Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"

Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.

A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22215 Dátum: 2020 Augusztus 05, 17:35:29 »

Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.

Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.

A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.

Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"

Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.

A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22214 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:47:58 »

Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.

Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.

A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.

Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
 Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22213 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:37:50 »

Én is csináltam ilyen motort. Gyakorlatilag a gyári 28 PCI (Nem PICT!) karbiból használ kettőt. Anno szinte az összes Tuner ezt használta Riechert, Theo Decker, Sauer & Sohn. A teljesítménynövekedés nem hatalmas, talán pár lovat ad hozzá a gyári 30-hoz, viszont határozottan jobban gyorsul vele az autó, érzésre sokkal jobban megy. Anno egyedül Oettinger lépett túl ezen a szinten, aki nem csak duplázta a karbit, hanem duplaszívós fejeket, más vezérműtengelyt, stb. gyártott. Az ő motorjai már 30 helyett 40 lovasok voltak. A későbbiekben ennek a PCI karbinak a 34-es változatát (amit bogárra gyárilag sosem szereltek, mert a VW áttért a PICT sorozatra) kezdték el a tunerek az 1300, 1500 és 1600 motorokra használni.
Amit én raktam össze motort, ahhoz Riechert szívócsövet vettünk. A dolog érdekessége, hogy ez az egyszemélyes tuning cég még létezik! Az öreg egyedül legyárt még ezt azt. De iszonyat nehéz tőle bármit is rendelni, nekünk hosszú hónapokba telt (sokat volt akkor kórházban). Ja, és minden régimódi nála: Mikor elkészült a szívócsövekkel, légszűrőkkel akkor gyöngybetűkkel írt egy számlát, amit elpostázott, hogy utaljuk át. Átutalás után küldte a csomagot.

egy barátom épitette.....

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22212 Dátum: 2020 Július 31, 20:46:12 »

Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
Tessék figyelmesen olvasni
"typ3 - ban NEM IS dondolkodtam"
Mert azt nem is akarok, akkor inkább az idf-hez próbálnék szívócsövet csinálni.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #22211 Dátum: 2020 Július 31, 20:37:55 »

Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...

Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22210 Dátum: 2020 Július 31, 19:48:24 »

Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #22209 Dátum: 2020 Július 30, 10:02:40 »

Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
igen persze,nem is való ebbe a topicba☺
ami esetleg pozitívum hogy szívatós☺
 és még jól is nézhet ki... vw alkatrészekből , 2 öreg olajtükrös légszűrővel...
(mod. rudazatot lehet hozzá átalakítani)
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #22208 Dátum: 2020 Július 30, 05:50:43 »

egyedi szívócsővel jó lehet
Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #22207 Dátum: 2020 Július 29, 22:52:02 »


A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
egyedi szívócsővel jó lehet
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22206 Dátum: 2020 Július 29, 21:37:52 »

Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
 Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
Vannak új komplett szettek, pl. EMPI ICT.
Pl.:
https://www.ebay.co.uk/itm/VW-BUG-TYPE-1-34mm-DUAL-CARB-KIT-EMPI-EPC-ICT-VW-SINGLE-PORT-DUAL-CARBURETORS/171797980416?epid=671246511&hash=item27fff52500:g:eXUAAOSwq7JT2cnD

A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #22205 Dátum: 2020 Július 28, 22:14:51 »

Én egyszer egy Typ3 PDSIT karbipárral szerettem volna próbálkozni, de beletört a bicskám valamiért.
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
 Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.