www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 01:18:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14020427 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #77282 Dátum: 2016 November 06, 08:35:33 »

A bogár alvázba a hátsó futómű torzióját mi módon, milyen eszközzel/szerszámmal kéne összerakni, hogy baleset se legyen, és a segédeszköz is kibírja a torzió feszítését amíg a helyére kerül?
Minimálisat kell feszíteni.
A penge alsó éle kb az alsó csavar fejének közepén legyen.
Kicsit emelővel ráemelsz és bekocogtatod, vagy a fedéllel behúzatod. Ha rövid a fedélcsavar akor átmenetileg 2 hosszabbal húzod be.
Kívül/belül más a ricni osztása így előfordulhat, hogy érthetetlen helyzetbe kerülsz, mert sehogy sem lesz egyforma a két oldal. Belül és kívül is állítgatni kell.
Egyszerűbb csinálni, mint elmondani.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77281 Dátum: 2016 November 06, 08:29:35 »

Tán a váciak honlapján van egy leírás. Megfelelő szögben bedugod, alátámasztod, az alvázat lenyomod, míg a helyére nem tudod ütne befelé. Nagyjából Smiley

A bogár alvázba a hátsó futómű torzióját mi módon, milyen eszközzel/szerszámmal kéne összerakni, hogy baleset se legyen, és a segédeszköz is kibírja a torzió feszítését amíg a helyére kerül?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77280 Dátum: 2016 November 06, 06:39:39 »

A bogár alvázba a hátsó futómű torzióját mi módon, milyen eszközzel/szerszámmal kéne összerakni, hogy baleset se legyen, és a segédeszköz is kibírja a torzió feszítését amíg a helyére kerül?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77279 Dátum: 2016 Október 30, 08:08:31 »

Lassan  a célban egy kis szmb















WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77278 Dátum: 2016 Október 30, 07:22:40 »

Rotor csere (hőzárlatosra tippelem), gyújtás állítás, alig futott h30/31-es karbi beszerzése és felszerelése.

Most jó, kezd összeállni. Már csak a finomhangolás van hátra, alapjárat, CO, előgyújtás.
Még vákuum csöveket kell cserélnem. Légszűrő és karbi között.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77277 Dátum: 2016 Október 30, 04:31:19 »

Tegnap egy ilyet (csak híradós kivitelt) barkácsoltunk 2 órán keresztül (ő volt a párunk egy off road versenyen), nem volt szikra. Mindent kitakarítottunk, ellenőriztünk, amihez hozzáfértünk. Katonai kivitel miatt minden külön szigetelt, a gyertyák hozzáférhetetlenek (különösen igen korlátozott szerszámkészlettel). Valószínűleg a trafó vagy a rotor lehetett a bűnös, végül trélerrel ment haza.
http://www.origo.hu/auto/20160129-steyr-puch-pinzgauer-teszt-terepjarokat-selejtez-az-osztrak-sereg.html
Külön vicces, hogy mi UAZ-zal voltunk, de picit sem voltunk irigyek. :-))))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #77276 Dátum: 2016 Október 29, 23:15:44 »

Karbi, gyertyapipa, mindkét oldali féltengelyen szimmering csere. Egyik oldalt sziló kipucolása, rossz sorrendben történő össze szerelés miatt sérült alátétek, hézagolók cseréje. Kézifék bovden, mindkét oldalt fékmunka henger csere. A kétéves fékszerelék cseréje újra.
Szelephézag állítás, olaj és AC pumpa csere.

 Roll Eyes
Rotor csere (hőzárlatosra tippelem), gyújtás állítás, alig futott h30/31-es karbi beszerzése és felszerelése.

Most jó, kezd összeállni. Már csak a finomhangolás van hátra, alapjárat, CO, előgyújtás.
Még vákuum csöveket kell cserélnem. Légszűrő és karbi között.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77275 Dátum: 2016 Október 29, 19:21:32 »

Kettő darab jót találtam itthon. Az egyiknél 36,4 a másiknál 32,2 Ohmot mértem.
Nagggyon kösz!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #77274 Dátum: 2016 Október 29, 16:15:41 »

Nagyon köszi!! Ha jól látom akkor 340mA
Kettő darab jót találtam itthon. Az egyiknél 36,4 a másiknál 32,2 Ohmot mértem.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77273 Dátum: 2016 Október 28, 18:25:11 »

Wink
Nagyon köszi!! Ha jól látom akkor 340mA

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77272 Dátum: 2016 Október 28, 16:54:56 »

Sziasztok!
Ennek a mágnes szelepnek 12V    https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2111/szelepmegszakito-karburatorban-12v-08-69-       vagy esetleg a másik fajtának az áramfelvétele érdekelne. Valaki meg tudná        mérni? Jöhet priviben is,  köszönöm.

 Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77271 Dátum: 2016 Október 28, 10:29:00 »

Lesz egy kis időm mérek neked.
OK!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #77270 Dátum: 2016 Október 28, 08:37:23 »

.....................a tekercs ellenállás értéke is elég ,úgy is jó. Talán egyszerűbb.
Lesz egy kis időm mérek neked.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77269 Dátum: 2016 Október 27, 19:56:09 »

Sziasztok!
Ennek a mágnes szelepnek 12V    https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2111/szelepmegszakito-karburatorban-12v-08-69-       vagy esetleg a másik fajtának az áramfelvétele érdekelne. Valaki meg tudná        mérni? Jöhet priviben is,  köszönöm.
.....................a tekercs ellenállás értéke is elég ,úgy is jó. Talán egyszerűbb.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77268 Dátum: 2016 Október 27, 10:16:31 »

Sziasztok!
Ennek a mágnes szelepnek 12V    https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2111/szelepmegszakito-karburatorban-12v-08-69-       vagy esetleg a másik fajtának az áramfelvétele érdekelne. Valaki meg tudná        mérni? Jöhet priviben is,  köszönöm.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #77267 Dátum: 2016 Október 19, 17:57:30 »

mi lett azzal, amivel eddig ment? már nem indítja be? vagy nem üzembiztos?
Utóbbi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #77266 Dátum: 2016 Október 15, 14:31:19 »

« Utoljára szerkesztve: 2016 Október 15, 14:33:51 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77265 Dátum: 2016 Október 15, 11:22:24 »

Ja, ez nálam csak a szimpla bullshit kategória, az átverés lejjebb van. De értem.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77264 Dátum: 2016 Október 15, 11:10:19 »

Mint gagyizást/átejtést linkelte SZVSZ.

1303LS
« Hozzászólás #77263 Dátum: 2016 Október 15, 11:08:36 »

Vili!
Ezt nem értem, miért linkeled folyton, a bvf cuccok "konnektorba dugós" fűtőrendszerek. (A fólia is.)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77262 Dátum: 2016 Október 15, 10:13:40 »

Mint gagyizást/átejtést linkelte SZVSZ.

Vili!
Ezt nem értem, miért linkeled folyton, a bvf cuccok "konnektorba dugós" fűtőrendszerek. (A fólia is.)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77261 Dátum: 2016 Október 15, 09:19:44 »

Vili!
Ezt nem értem, miért linkeled folyton, a bvf cuccok "konnektorba dugós" fűtőrendszerek. (A fólia is.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77260 Dátum: 2016 Október 15, 08:42:31 »

Gyújtás problémám van (tati-féle elektonikus).
Általában 3 henger megy, terhelésen 4. Van olyan, hogy minden gyújtás elmegy pár másodpercre, aztán megint visszajön.
Elektronikát cseréltem, a helyzet ugyanaz. Mi lehet? Rotor? Elosztó?
Köszi!

Azon nem gondolkodtál, van-e megfelelő tömítettsége a hengernek? Ha bárhol kis fals levegő jelentkezik, akkor van ez a jelenség, alapjáraton nem megy, majd gázra beindul. Lehet hengertalp, szívócsonk, hengerfej...

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77259 Dátum: 2016 Október 14, 19:36:59 »

A karbi fúvókák tiszták voltak.
A 4-es henger gyertyája nem volt szép. A szelephézag itt egy kicsit talán nagy volt, azt beállítottam (de nem gondolom, hogy ez a baj).

99% hogy el van szutykolódva az alapjárati fúvókád és az átmeneti rendszer is onnan kajál. 1 % hogy olyan fos az elosztó fedél /kábel/gyertya hogy nyomás alatt akkora az ellenállása a gyertyának hogy inkább máshol sül ki a az szikra .
1303LS
« Hozzászólás #77258 Dátum: 2016 Október 11, 11:22:45 »

A felszívódás függ attól, hogy viszed be a szervezetedbe. Az össze trollkodás nagy részének az alapja a pongyola fogalmazás. (mondaná megboldogult magyar tanárnőm)

« Utoljára szerkesztve: 2016 Október 11, 11:45:08 írta 1303LS »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77257 Dátum: 2016 Október 11, 11:15:56 »

A felszívódás függ attól, hogy viszed be a szervezetedbe. Az össze trollkodás nagy részének az alapja a pongyola fogalmazás. (mondaná megboldogult magyar tanárnőm)

Volt már itt olyan aki ölremenő vitát folytatott amellett, hogy a C vitamin a növényekben fellelhető aszkorbinsav(C6H8O6) teljesen más mint a patikában kapható aszkorbinsav(C6H8O6).
De mindenkit olyannak szeretünk amilyen.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #77256 Dátum: 2016 Október 11, 09:31:42 »

Szerintem elmérted Evil
Volt már itt olyan aki ölremenő vitát folytatott amellett, hogy a C vitamin a növényekben fellelhető aszkorbinsav(C6H8O6) teljesen más mint a patikában kapható aszkorbinsav(C6H8O6).
De mindenkit olyannak szeretünk amilyen.  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77255 Dátum: 2016 Október 10, 17:22:42 »

Kb 2 éve nem nyúltam hozzá. Most sokat állt a kocsi, lehet, hogy valami kosz ment bele.

Hanyadszor takarítod a karbikat?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77254 Dátum: 2016 Október 10, 15:19:24 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77253 Dátum: 2016 Október 10, 14:49:33 »

Apropó karbidugulás: múlt héten hallottam egy módszert. A vízpárából kiváló vízkő jelenti a legnagyobb gondot, 15 perces RO55-s áztatás kiszedi a cuccot. Hétvégén szétszedtem 5 db karbit tényleg mindegyikben találtam vízkövet.  Shocked
Meg ne egye a karbit... óvatosan.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77252 Dátum: 2016 Október 10, 11:58:02 »

helyesebben a levegőben levő aerosol és a hozzá tapadó részecskék. Egy H2O-hoz tényleg nem tud sok tapadni, legfeljebb az máshoz Smiley

Ezt volt szerencsém labor körülmények között mérni, tévedsz.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #77251 Dátum: 2016 Október 10, 09:59:54 »

Szerintem elmérted Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77250 Dátum: 2016 Október 10, 09:43:23 »

Ezt volt szerencsém labor körülmények között mérni, tévedsz.
Szerintem elmérted Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #77249 Dátum: 2016 Október 10, 09:13:52 »

1. A vízpárában -gyakorlatilag nincs vízkő.  Grin
Ezt volt szerencsém labor körülmények között mérni, tévedsz.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Október 10, 10:06:41 írta abes »
1303LS
« Hozzászólás #77248 Dátum: 2016 Október 10, 08:52:19 »

Apropó karbidugulás: múlt héten hallottam egy módszert. A vízpárából kiváló vízkő jelenti a legnagyobb gondot, 15 perces RO55-s áztatás kiszedi a cuccot. Hétvégén szétszedtem 5 db karbit tényleg mindegyikben találtam vízkövet.  Shocked
A vízpárából kiváló vízkő az kb lófazs a kuton tankolt vízhez képest.
Két okból is.
1. A vízpárában -gyakorlatilag nincs vízkő.  Grin
2. A bejutó vízpára mennyisége össze sem mérhető a benzinben tankolt víz mennyiségével.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #77247 Dátum: 2016 Október 10, 08:40:36 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

Apropó karbidugulás: múlt héten hallottam egy módszert. A vízpárából kiváló vízkő jelenti a legnagyobb gondot, 15 perces RO55-s áztatás kiszedi a cuccot. Hétvégén szétszedtem 5 db karbit tényleg mindegyikben találtam vízkövet.  Shocked
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77246 Dátum: 2016 Október 10, 07:31:24 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

Kezdésnek, este mikkor full sötét van, kimész beindítod az autót, és egy szigetelt nyelű csavarhúzóval megtudod nézni hogyha áthúz valahol.
Igy a fedél és vagy gyertya kábel repedést rögtön kitudod zári.  Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #77245 Dátum: 2016 Október 10, 07:23:45 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

Szintén meg lesz. Kíváncsi leszek, hogy találsz-e valamit. Hanyadszor takarítod a karbikat?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77244 Dátum: 2016 Október 10, 04:57:19 »

Köszi! Akkor a legjobb, ha csinálok egy nagyobb szervizt. Szelephézagok, karbik le, gyertyák ki, mindent átnézek, aztán csak lesz valami. :-)

a háromhengerezés az nem az elektronikus gyújtás hibája lesz. 99% hogy el van szutykolódva az alapjárati fúvókád és az átmeneti rendszer is onnan kajál. 1 % hogy olyan fos az elosztó fedél /kábel/gyertya hogy nyomás alatt akkora az ellenállása a gyertyának hogy inkább máshol sül ki a az szikra . hogy néha elmegy a gyújtás az meg szerintem test korruziós kontakt probléma  vagy a kábelkorbács ugyanezen problémája és 1% hogy az elosztóba a halgenerátor kezdene megfikkanni ) a gyújtás elektronika ha beszarik akkor az nem kicsit vagy időnként hanem egyszer teljesen és örökre.
amennyiben valaki azt gondolná hogy az erősebb elektronikus gyújtás szar kábelen pipán fedélen is átmegy mert erősebb az téved mert a gyengébb szigetelésű vagy repedt részeken fog elsülni a szikra pl.az elosztó fedél kallantyújára vagy egy lógó átforrósodott gyujtókábel a karbielőfűtőcsőre generátor bakra ,fém benzincsőre.  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77243 Dátum: 2016 Október 09, 21:39:18 »

A gyertyát nem könnyű kiszedni, de én is arra gyanakszom. Viszont akkor nem értem, miért van olyan, hogy semmi gyújtás nincsen...

a háromhengerezés az nem az elektronikus gyújtás hibája lesz. 99% hogy el van szutykolódva az alapjárati fúvókád és az átmeneti rendszer is onnan kajál. 1 % hogy olyan fos az elosztó fedél /kábel/gyertya hogy nyomás alatt akkora az ellenállása a gyertyának hogy inkább máshol sül ki a az szikra . hogy néha elmegy a gyújtás az meg szerintem test korruziós kontakt probléma  vagy a kábelkorbács ugyanezen problémája és 1% hogy az elosztóba a halgenerátor kezdene megfikkanni ) a gyújtás elektronika ha beszarik akkor az nem kicsit vagy időnként hanem egyszer teljesen és örökre.
amennyiben valaki azt gondolná hogy az erősebb elektronikus gyújtás szar kábelen pipán fedélen is átmegy mert erősebb az téved mert a gyengébb szigetelésű vagy repedt részeken fog elsülni a szikra pl.az elosztó fedél kallantyújára vagy egy lógó átforrósodott gyujtókábel a karbielőfűtőcsőre generátor bakra ,fém benzincsőre.  Undecided

Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.