www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 15:39:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 873 874 875 876 877 [878] 879 880 881 882 883 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13231414 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #45516 Dátum: 2010 Május 03, 22:48:26 »

Kérnék kis segítséget vagy valami ötletet! Hogyan lehetne mozgásra bírnom a féknyeregben a dugattyúkat ha nem mozdul? Levegővel nem engedelmeskedik, nagyobb levegő nyomáson meg nem merem mert egyszer már sikerül "játszanom" vele.

nekünk zsírzópréssel lett kinyomva
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45515 Dátum: 2010 Május 03, 22:48:02 »

ebben tévedsz! Az öregtől vett műszer hiteles, mint írtam, a szemem előtt betekerte egy csőbe, amit egy pumpával nyomás alá helyezett, és amin volt egy másik műszer is, ami a Haudek bácsi szerint egy hitelesített műszer, (ezt Én elhiszem neki, mert nincs okom rá hogy kételkedjek benne). A két műszer ugyanazt mutatta, és 0,8 bar alatt kigyulladt a visszajelző lámpa...
BAZDMEG ! EZT UGATOM ÉN IS! A MŰSZER AZ HITELES , DE KI A FASZ TUDJA,HOGY A TE MOTORODBAN MEKKORA A NYOMÁS !

ne haragudj hogy üvöltök de olyan szépen körülírtam  Wink Wink Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45514 Dátum: 2010 Május 03, 22:42:41 »

a bal lábam amiben 2008 febr 15 óta van egy kb 50cm-es vas ,mert a csont kevés volt annak érdekében,hogy feküdjek akkor 13 hetet  Wink

jahhhhhhhh
hát úgy könnyű ;-)
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45513 Dátum: 2010 Május 03, 22:42:31 »

arra próbáltam rávilágítani,hogy a 0,2 az akár hihető is ,na de nem mindegy milyen,melyik motoron
szval a te műszered kb annyira pontos haudek bácsi instrukciói alapján mint ha én mondtam volna mondjuk fingszagból elemezve,hogy mit ettél ebédre

ebben tévedsz! Az öregtől vett műszer hiteles, mint írtam, a szemem előtt betekerte egy csőbe, amit egy pumpával nyomás alá helyezett, és amin volt egy másik műszer is, ami a Haudek bácsi szerint egy hitelesített műszer, (ezt Én elhiszem neki, mert nincs okom rá hogy kételkedjek benne). A két műszer ugyanazt mutatta, és 0,8 bar alatt kigyulladt a visszajelző lámpa...

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45512 Dátum: 2010 Május 03, 22:42:23 »

a bal lábam amiben 2008 febr 15 óta van egy kb 50cm-es vas ,mert a csont kevés volt annak érdekében,hogy feküdjek akkor 13 hetet  Wink
tudod az utolsó tangó  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45511 Dátum: 2010 Május 03, 22:41:53 »

faszom holnap nekiugrok de szerintem gyík maradok és tuti h nem 40kg. inkább 60-70kgszerintem is. Typ4en aztán tényleg nem ehet fogást találni egyedül.áhh köszönömszépen! lemérted a tiédet? a motortartó állványodról betudnál tenni egy képet?


Motortartó állvány.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45510 Dátum: 2010 Május 03, 22:41:53 »


 pakolom egyedül a kopasz motort


én a blokk+4hd verziót tudom egyedül odébbtenni (typ1)
de a súlyom feleannyi, mint a tiéd ;-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45509 Dátum: 2010 Május 03, 22:41:08 »

öööööööööö

mijaza vasláb?
a bal lábam amiben 2008 febr 15 óta van egy kb 50cm-es vas ,mert a csont kevés volt annak érdekében,hogy feküdjek akkor 13 hetet  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45508 Dátum: 2010 Május 03, 22:40:30 »

ok nem vagyok jó saccer ,de az biztos,hogy vaslábbal is akárhova pakolom egyedül a kopasz motort az ingatlanomon belűl és nem szarok be tőle
jó tudom hogy én egy dagadt hombár vagyok de akkor is ez tény  Grin
én meg egy vékony gyík vagyok és beszarok ha meg kell emelnem egyedül, konkrétan nem megy. pedig nem vagyok gyenge.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45507 Dátum: 2010 Május 03, 22:39:16 »


 vaslábbal is akárhova pakolom egyedül


öööööööööö

mijaza vasláb?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45506 Dátum: 2010 Május 03, 22:39:04 »

Én is krakagyíllal szoktam.
másra irányúl a kérdés .kroki alap.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45505 Dátum: 2010 Május 03, 22:38:41 »

no ez meg soknak tűnik nekem - szigorúan szubjektíve
én a typ4-es motort saccoltam 100 kiló fölé


Megmértem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45504 Dátum: 2010 Május 03, 22:38:22 »


komlpetten 110 kg, csupaszon, hengerfejtől hengerfejig meg 82 kg az 1.6-os.
az kizárt dolog mert annyit nem bírok el egyedül

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45503 Dátum: 2010 Május 03, 22:38:05 »


komlpetten 110 kg, csupaszon, hengerfejtől hengerfejig meg 82 kg az 1.6-os.

no ez meg soknak tűnik nekem - szigorúan szubjektíve
én a typ4-es motort saccoltam 100 kiló fölé
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45502 Dátum: 2010 Május 03, 22:37:38 »

igen te gyík vagy ,viszont egyedül én sem  Grin Grin Grin
Tatu meg tudja egyedül is emelni , ő csak a typ4 motort nem  Grin Grin Grin

szvsz cca 40 kiló mindenestől ,viszont iszonyat szar a fogása
faszom holnap nekiugrok de szerintem gyík maradok és tuti h nem 40kg. inkább 60-70kg
sztem legalább 60, de lehet akár 80 is
és nincs fogása, mármint egy embernek ;-)
az ilyesmit emelgetni kétemberes meló (ha ez téged vigasztal, akkor a typ4 motor meg háromemberes)

szerintem is. Typ4en aztán tényleg nem ehet fogást találni egyedül.

komlpetten 110 kg, csupaszon, hengerfejtől hengerfejig meg 82 kg az 1.6-os.
áhh köszönömszépen! lemérted a tiédet? a motortartó állványodról betudnál tenni egy képet?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45501 Dátum: 2010 Május 03, 22:36:44 »

ezt azért kétlem ;-)
ok nem vagyok jó saccer ,de az biztos,hogy vaslábbal is akárhova pakolom egyedül a kopasz motort az ingatlanomon belűl és nem szarok be tőle
jó tudom hogy én egy dagadt hombár vagyok de akkor is ez tény  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45500 Dátum: 2010 Május 03, 22:35:50 »

neeem ahogy a bódéban van amikor kiemeled...cakk pakk mindenestül
én lehet h gyík vagyok de egyedül nem bírom megemelni...
Én is krakagyíllal szoktam.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45499 Dátum: 2010 Május 03, 22:35:32 »

sztem legalább 60, de lehet akár 80 is
és nincs fogása, mármint egy embernek ;-)
az ilyesmit emelgetni kétemberes meló (ha ez téged vigasztal, akkor a typ4 motor meg háromemberes)



komlpetten 110 kg, csupaszon, hengerfejtől hengerfejig meg 82 kg az 1.6-os.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45498 Dátum: 2010 Május 03, 22:35:10 »


azt pedig,hogy egy bogármotor 0,2 azt pedig magyarázhatod reggelig de akkor is csak azt fogom kérdezni,hogy melyik bogár ,melyik motorjáé  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
az jó mert könyv szerint minimális nyomás alapjáraton 2,0bar az alatt gebasz van

Az a könyv nem a HaHoTa?  Mert alapjáraton legfeljebb hideg olajjal van 2 bar.

2-4 psi alatt világít a lámpa, az 0.15 -0.2 bar nagyjából.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45497 Dátum: 2010 Május 03, 22:34:26 »

a buszé biztosan, de vannak a fórumon, olyanok akik ezt jobban vágják mint én (asztalos vagyok nem autószerelő  Embarrassed )
arra próbáltam rávilágítani,hogy a 0,2 az akár hihető is ,na de nem mindegy milyen,melyik motoron
szval a te műszered kb annyira pontos haudek bácsi instrukciói alapján mint ha én mondtam volna mondjuk fingszagból elemezve,hogy mit ettél ebédre

azt aláírom,hogy van akinek az objektív megfigyelés is elég (mint ahogy nekem is ) , magyarul mikor fasza a motorom és minden fasza akkor áll valahol a mutató ,
és ha a mutató kileng valamelyik irányba akkor valami gebasz van
na de ezt értékekhez párosítani badarság  Wink Wink Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45496 Dátum: 2010 Május 03, 22:32:56 »


szvsz cca 40 kiló mindenestől


ezt azért kétlem ;-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45495 Dátum: 2010 Május 03, 22:31:29 »

neeem ahogy a bódéban van amikor kiemeled...cakk pakk mindenestül
én lehet h gyík vagyok de egyedül nem bírom megemelni...

sztem legalább 60, de lehet akár 80 is
és nincs fogása, mármint egy embernek ;-)
az ilyesmit emelgetni kétemberes meló (ha ez téged vigasztal, akkor a typ4 motor meg háromemberes)
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45494 Dátum: 2010 Május 03, 22:31:25 »

amúgy meg csak a hőfokmérőröl találtam hirtelen képet...



így néz ki, csak a nyomást méri  Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45493 Dátum: 2010 Május 03, 22:28:53 »

neeem ahogy a bódéban van amikor kiemeled...cakk pakk mindenestül
én lehet h gyík vagyok de egyedül nem bírom megemelni...
igen te gyík vagy ,viszont egyedül én sem  Grin Grin Grin
Tatu meg tudja egyedül is emelni , ő csak a typ4 motort nem  Grin Grin Grin

szvsz cca 40 kiló mindenestől ,viszont iszonyat szar a fogása

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45492 Dátum: 2010 Május 03, 22:26:15 »

na most akkor elbeszéltünk egymás mellett
és bár én értem amit leírtál de kérdem tisztelettel a te motorod olajnyomását valaki valamivel megmérte vagy csak az öreg haudek bácsi az ő általa eladott gombát ?
a buszom olajnyomását megmértem a Haudek bácsitól vett műszerrel, amihez a csatolt képen látható gomba tartozik.
azt pedig,hogy egy bogármotor 0,2 azt pedig magyarázhatod reggelig de akkor is csak azt fogom kérdezni,hogy melyik bogár ,melyik motorjáé  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
a buszé biztosan, de vannak a fórumon, olyanok akik ezt jobban vágják mint én (asztalos vagyok nem autószerelő  Embarrassed )
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 03, 22:29:30 írta Istennyila »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45491 Dátum: 2010 Május 03, 22:25:00 »

mennyire kopaszon ,illetve mi amit te tartozéknak gondolsz ?
neeem ahogy a bódéban van amikor kiemeled...cakk pakk mindenestül
én lehet h gyík vagyok de egyedül nem bírom megemelni...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45490 Dátum: 2010 Május 03, 22:22:20 »

szvsz hftől hfig minden nélkül kb 20
na jó 25

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45489 Dátum: 2010 Május 03, 22:21:52 »

mennyire kopaszon ,illetve mi amit te tartozéknak gondolsz ?
szvsz hftől hfig minden nélkül kb 20

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45488 Dátum: 2010 Május 03, 22:21:06 »

hány kiló egy bogár motor?
mennyire kopaszon ,illetve mi amit te tartozéknak gondolsz ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45487 Dátum: 2010 Május 03, 22:19:40 »

hány kiló egy bogár motor?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45486 Dátum: 2010 Május 03, 22:18:45 »

amikor vettem a műszert, az ember (Haudek )  megmutatta egy hitelesített műszerrel, hogy működik, és hogy pontosan mér. Többek között elmondta, hogy ha az olajnyomás 0,8bar alá megy, akkor kell a visszajelző lámpának kigyulladnia...de ez egyébként a műszerről is leolvasható...
...azt meg, hogy a bogárnál ez az érték 0,2bar, több hozzáértő embertől is hallottam, ha ez utóbbit rosszul írtam, akkor Ők mondak rosszat nekem, de bátran javítsatok ki, legalább megint tanulok valamit  Wink
na most akkor elbeszéltünk egymás mellett
és bár én értem amit leírtál de kérdem tisztelettel a te motorod olajnyomását valaki valamivel megmérte vagy csak az öreg haudek bácsi az ő általa eladott gombát ?
azt pedig,hogy egy bogármotor 0,2 azt pedig magyarázhatod reggelig de akkor is csak azt fogom kérdezni,hogy melyik bogár ,melyik motorjáé  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45485 Dátum: 2010 Május 03, 22:11:43 »

kérdésem az lenne,hogy hol és mivel méred eközben az olajnyomást ami alapján a értékeket beírtad ?
amikor vettem a műszert, az ember (Haudek )  megmutatta egy hitelesített műszerrel, hogy működik, és hogy pontosan mér. Többek között elmondta, hogy ha az olajnyomás 0,8bar alá megy, akkor kell a visszajelző lámpának kigyulladnia...de ez egyébként a műszerről is leolvasható...
...azt meg, hogy a bogárnál ez az érték 0,2bar, több hozzáértő embertől is hallottam, ha ez utóbbit rosszul írtam, akkor Ők mondak rosszat nekem, de bátran javítsatok ki, legalább megint tanulok valamit  Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45484 Dátum: 2010 Május 03, 22:03:20 »

olajnyomást mér, az eredeti gomba helyére kell betekerni. Előnye: hogy nem kell elosztó az olajhoz, hátránya: hogy 0,8bar alatt világít a visszajelző, nem 0,2bar alatt (de valószínűleg szakember át tudná állítani).
A hőmérsékletet másik érzékelő, és másik műszer méri, ettől függetlenül.
kérdésem az lenne,hogy hol és mivel méred eközben az olajnyomást ami alapján a értékeket beírtad ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #45483 Dátum: 2010 Május 03, 21:59:07 »

Üdv!
Ez mit mér neked? Hőmérsékletet és nyomást is? Plusz az alap nyomás gomba funkciót is ellátja?
olajnyomást mér, az eredeti gomba helyére kell betekerni. Előnye: hogy nem kell elosztó az olajhoz, hátránya: hogy 0,8bar alatt világít a visszajelző, nem 0,2bar alatt (de valószínűleg szakember át tudná állítani).
A hőmérsékletet másik érzékelő, és másik műszer méri, ettől függetlenül.

Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45482 Dátum: 2010 Május 03, 21:53:56 »

Nem tudom írtad-e már hogy kellett-e állítani az automata szivatón.
Nem állítottam még. Talán szerdán tudok próbálkozni.
De most van egy-két variáció amivel próbálkozhatok.
- Szivató
- Keveréket dúsabbra
- Alapjáratot egy kicsit magasabbra.
De ami most nagyon megindított, hogy beműszerezni és figyelni, hogy mennyi a hőfok és a pontos nyomás.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 03, 22:08:18 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45481 Dátum: 2010 Május 03, 21:47:14 »

Sziasztok!
Miért van, hogy ha fékezek akkor hajlamos leállni, mikor üresben gurulok? Hidegen és melegen is.
Ötlet? Gondolom a megoldás az, hogy tegyem magasabbra az alapjáratot, de leginkább érdekel, hogy miért?
Üdv: Szoki
Nem tudom írtad-e már hogy kellett-e állítani az automata szivatón.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45480 Dátum: 2010 Május 03, 21:25:59 »

és gömbölyű végűt !
Na ez a hahota

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45479 Dátum: 2010 Május 03, 21:17:54 »

szivacsos teddyt vegyél  Grin
egyébként f@sza lesz Wink
és gömbölyű végűt !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45478 Dátum: 2010 Május 03, 21:09:48 »


Az a könyv nem a HaHoTa?  Mert alapjáraton legfeljebb hideg olajjal van 2 bar.

2-4 psi alatt világít a lámpa, az 0.15 -0.2 bar nagyjából.
haynes nem hahota

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #45477 Dátum: 2010 Május 03, 21:08:22 »

Szvsz ereszd le az olajat a francba mert akkor biztos nem melekszik .Majd erős kábelt rögzits valahogy az első vonóponthoz és két kis kacsod igénybe véve huzd el egy olyan szakihoz aki nem csak gondolja hanem TUDJA mit kellene tenni az autoddal. Evil
Ez itten az SzMB nem? Smiley Azért kérdezek sokat.  Grin

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Oldalak: 1 ... 873 874 875 876 877 [878] 879 880 881 882 883 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.228 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.