www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 00:41:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1770 1771 1772 1773 1774 [1775] 1776 1777 1778 1779 1780 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13125493 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9633 Dátum: 2006 November 08, 18:37:35 »

de akkor is és de!

1303LS
« Hozzászólás #9632 Dátum: 2006 November 08, 18:17:15 »

Szakszerű!  Smiley

Na az az egy nem, de talán érthető.  Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9631 Dátum: 2006 November 08, 18:13:21 »

Szakszerű!  Smiley

Tegyük fel városban dolgozni járzs az autóval, ne vidéki nagyvárost vegyünk hanem mondjuk nagypestet.
.............
Ha valaki "nagyzenét" akar a gépébe akkor meg számolgasson azt rakjon be amit épp jónak lát, az már egy más világ.
1303LS
« Hozzászólás #9630 Dátum: 2006 November 08, 17:46:21 »

Tegyük fel városban dolgozni járzs az autóval, ne vidéki nagyvárost vegyünk hanem mondjuk nagypestet.
Na itt az alapjáraton tötyörgés reggel este órákig eltarthat.
Dinamóval az alapjárati (és a fölött picivel) töltőáram ritkán kúszik 10A fölé.
Tegyük fel, hogy 10A átlagot tud tölteni a dinamó tötymörgés közben, de te világítást használsz csak ez az állapot simán lehet össz-vissz 15A áramfelvétel.(50W-os izzókkal is).
Van -5A rünk.
Nézve azt hogy az aksi 50% töltöttség mellett már nem igazán pörgeti meg az önindítónkat, nem nehéz kikövetkeztetni, hogy egy 45AH aksiból (legyünk optimisták) ki tudunk csikarni 25AH-t, eddíg indít az önindító, tehát 5óra X -5A pont indíthatatlanná váló autót eredményez.
Ha a gépet nem hazsnáljuk ilyen körülmények között csak mondjuk hoszabb utakon ahol a dinamó is képes akár 50A-el is tölteni tök mindegy hogy dinamó vagy generátor.
A generátornak az előnye hétköznapi használat mellett csak az alacsony fordulatszámok környékén jelentkezik, az már képes alapjárat felett picivel is talán 20+Aeket leadni.Ha van kedve valakinek majd tesz be dörbéket.
AZ hogy autópályán 50A-el vagy 70A-el tölt tök mindegy, pontosabban NEM tölt mert csak a pillanatnyilag megkívánt pár ampert fogja leadni mindkettő.
Ha valaki "nagyzenét" akar a gépébe akkor meg számolgasson azt rakjon be amit épp jónak lát, az már egy más világ.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9629 Dátum: 2006 November 08, 17:04:40 »

  nekem    se olyan volt hanem eccercsak nem indult be Grin
egyikkel sincs baj, ha jól vannak összeszerelve és működnek. a bogár energiaháztartásához bőven elég a dinamó (ha jó). persze a generátorral jobban lehet vagánykodni, meg zenét is jobban lehet ráakasztani, alapjáraton is fényesebben világít ezt senki sem vitatja.
nekem a wbx-en is dinamó volt először, pedig ott vannak nagyáramú fogyasztók: elektromos AC, kompjuter, hűtőventillátor, és az indításhoz is kicsivel több áramra van szükség...

nekem volt egyszer, hogy a '64-esemmel mentünk a Velencei tóra. Megérkeztünk, és a bulihangulat elfeledtette velem, hogy lekapcsoljam a fényszórót. Szóval ott világított a bogi, míg mi strandoltunk pár órán keresztül. a kocsihoz visszatérve már éreztem gáz lesz, és valóban nem indult be, szinte a visszajelző lámpák is alig parázslottak annyira kifli lett az akksi. betoltuk a vasat, és dinamóval fél órát kocsikáztam hátha észhez tér a rendszer. és észheztért, utána indított gond nélkül.

másik sztori: főiskolán csóró üzemmódban nem volt pénzem fesszabályozóra. a hétvégén pedig találkozó volt Balatonkenesén. Apám Wareszából kivettem az akksit, és nekivágtam az útnak Budapestről töltés nélkül. volt egy Varta akksim a bogiban, amivel végigcsináltam a hétvégét, krúzolással oda vissza úttal mindenestől. hazafelé az osztyapenkónál kellett batterit váltanom. megérte elmenni, jó buli volt  Cheesy. és a Varta akksik nagyon jók, mert ezután még évekig szolgált, nem is emléxem mikor döglött meg.

tehát, ha lemerül egy kis autózástól az akksi, mert vacakol a töltés, akkor nem csak a dinamó és fesszab a hibás, hanem az akksi sincs már tetőfokán, vagy régebb óta hibás valami, ill. nagyon sok fogyasztó van a kocsiban.

bocs az OFFért
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9628 Dátum: 2006 November 08, 16:45:42 »

hát nemtudom, én dinamóval tolom és még nem volt olyan, hogy kevésbé ment volna az ablaktörlőm, mert világítottam  Grin
  nekem    se olyan volt hanem eccercsak nem indult be Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9627 Dátum: 2006 November 08, 13:55:59 »

      aszem a kérdésedben ott a válasz  a csak után meg előtt csak nemkell sokat fékezni csak nem kell gyorsan menni csak nem kell leejtőn 5nél többel menni csak nem kell közel menni az előtted menőhöz csak csak csak csak ne halgass magnót csak egyszerre ne használj ablaktörlöt meg irányjelzőt meg féklámpát és ne inditgasd egymás után sokszor  de én gyorsan megyek leejtőn és fél éccaka égetem a parklámpát és halgatom a magnót és ötvenszer beindítom egy kiállitáson és  és és elmentem ebédelni 
hát nemtudom, én dinamóval tolom és még nem volt olyan, hogy kevésbé ment volna az ablaktörlőm, mert világítottam  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9626 Dátum: 2006 November 08, 12:42:13 »

  nincs valakinek benzin gázos gépe csilisbab vót a kaja Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9625 Dátum: 2006 November 08, 12:01:23 »


Akkor magyarázd el, hogy miért jobb egy dinamó, ha az 54 Ah-s akkumulátort a dinamó is jól feltölti, 1500-as fordulaton már 13.8V-tal tölt?
Nincs itt annyi fogyasztó, hogy valami indokolná a nagyobb teljesítményű generátort.

Persze modernebb, jobb, de igazán nem indokolt, ahogy a tárcsafék sem egy széria bogárnál. A jó dobfék is jól fog. csak nem kell sportolni vele.
      aszem a kérdésedben ott a válasz  a csak után meg előtt csak nemkell sokat fékezni csak nem kell gyorsan menni csak nem kell leejtőn 5nél többel menni csak nem kell közel menni az előtted menőhöz csak csak csak csak ne halgass magnót csak egyszerre ne használj ablaktörlöt meg irányjelzőt meg féklámpát és ne inditgasd egymás után sokszor  de én gyorsan megyek leejtőn és fél éccaka égetem a parklámpát és halgatom a magnót és ötvenszer beindítom egy kiállitáson és  és és elmentem ebédelni 

xoyox
« Hozzászólás #9624 Dátum: 2006 November 08, 11:48:04 »

de kiderült, hogy van műanyagos ismerősöm, illetve volt műanyagos, de még ismerősöm
Smiley

hosszú téli estéken műanyagozni fogok, kitaláltam, hogy új egyedi hűtőmaszkot csinálok a buszra
kifaragom szekrényhátlapból, az lesz a minta
KIZS , en mar elöre elvezem a szekrenyhatlapbol keszült-kifaragott -  teherautod Optikajat( külalakjat )  Grin
Minden talin különdijas leszel  Grin
/ csak vicc /
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9623 Dátum: 2006 November 08, 11:24:13 »

dinamó vagy generátor nem kérdés  Huh mint ahogy a dobfék meg a tárcsafék sem 


Akkor magyarázd el, hogy miért jobb egy dinamó, ha az 54 Ah-s akkumulátort a dinamó is jól feltölti, 1500-as fordulaton már 13.8V-tal tölt?
Nincs itt annyi fogyasztó, hogy valami indokolná a nagyobb teljesítményű generátort.

Persze modernebb, jobb, de igazán nem indokolt, ahogy a tárcsafék sem egy széria bogárnál. A jó dobfék is jól fog. csak nem kell sportolni vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9622 Dátum: 2006 November 08, 11:20:14 »

de kiderült, hogy van műanyagos ismerősöm, illetve volt műanyagos, de még ismerősöm
Smiley

hosszú téli estéken műanyagozni fogok, kitaláltam, hogy új egyedi hűtőmaszkot csinálok a buszra
kifaragom szekrényhátlapból, az lesz a minta
   úgy olvastam hogy nagyon bennevagy az állófütés témába van egy eberspacher B2L kályhám  de nincs hozzá vezérlés kéne valami jó ötlet hogy lehetne életre kelteni száraz hőcserélős benzines  abenzinszivattyújaolyan mint a bn4 majd csinálok fotót szétpattintott állapotban

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9621 Dátum: 2006 November 08, 11:09:02 »

   te ne beszélj bele neked mindig sáros a nadrágod

de kiderült, hogy van műanyagos ismerősöm, illetve volt műanyagos, de még ismerősöm
Smiley

hosszú téli estéken műanyagozni fogok, kitaláltam, hogy új egyedi hűtőmaszkot csinálok a buszra
kifaragom szekrényhátlapból, az lesz a minta

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9620 Dátum: 2006 November 08, 11:08:21 »

   te ne beszélj bele neked mindig sáros a nadrágod
   csinálok neked egy fasza csúszdát azzal ki tudnál szálni vagy tigrisbukfenccel nem próbálkoztál Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9619 Dátum: 2006 November 08, 11:06:03 »

attól hogy nem kotyog lehet már felújításra vár a forgórész
nem lehetetlen, hogy el kéne vinni felújítani, ha van cseredarabja az embernek, akkor várni sem kell
   te ne beszélj bele neked mindig sáros a nadrágod

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9618 Dátum: 2006 November 08, 11:01:05 »

Köszönöm!
Bár a dinamóm jó,nem kotyog,de lehet h mégis az van,hogy nagy fordulaton nem ér hozzá eléggé a szénkefe.Aztán ha nem jó akkor csere.A rugó nem gyengülhet ki,ami tartja a szénkefét?
Köszi mégegyszer!

attól hogy nem kotyog lehet már felújításra vár a forgórész
nem lehetetlen, hogy el kéne vinni felújítani, ha van cseredarabja az embernek, akkor várni sem kell

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9617 Dátum: 2006 November 08, 10:59:39 »

dinamó vagy generátor nem kérdés  Huh mint ahogy a dobfék meg a tárcsafék sem 

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9616 Dátum: 2006 November 08, 10:35:10 »

Köszönöm!
Bár a dinamóm jó,nem kotyog,de lehet h mégis az van,hogy nagy fordulaton nem ér hozzá eléggé a szénkefe.Aztán ha nem jó akkor csere.A rugó nem gyengülhet ki,ami tartja a szénkefét?
Köszi mégegyszer!

Az egy relatíve erős rugó, én még olyat nem hallottam, hogy meggyengül. Egyesek szerint túl erős is, azért kopik "gyorsan" a kommutátor és a kefe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #9615 Dátum: 2006 November 08, 10:33:05 »

Köszönöm!
Bár a dinamóm jó,nem kotyog,de lehet h mégis az van,hogy nagy fordulaton nem ér hozzá eléggé a szénkefe.Aztán ha nem jó akkor csere.A rugó nem gyengülhet ki,ami tartja a szénkefét?
Köszi mégegyszer!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9614 Dátum: 2006 November 08, 10:09:50 »

Helló mindenkinek!
Valaki tud nekem segiteni?!A buszom1.6-os motorral és még dinamós megoldással van ellátva.Magas fordulaton,vagy ha hosszabb távon megyek folyamatosan világit a töltés lámpa.A szénkefék jók és alapjáraton tölt rendesen,csak egy kis idö után kezdi el.Ha valakinek már volt hasonló és tudna segiteni megköszönném.Esetleg érdemesebb lenne generátorra cserélni?!

Azt nézd meg, hogy a szénkefék a sínjükben lazán, akadásmentesen mozognak-e. Ugyanis necces, hogy fordulaton már üt egy kicsit a forgórész, csapágyazása kicsit beteg is lehet és a kefék nem "követik" a kommutátort. Ilyenkor csökken a töltőáram.
Azontúl olyankor is csökken a töltőáram nagy fordulaton, ha néhány szegmens zárlatos. Most erre hirtelen nem tudok magyarázatot, hogy akkor meg miért van töltés kisebb fordulaton, de ha kicsit emeled a fordulatot csökken a töltés, én már jártam így.

A dinamó-generátor kérdés esetében egyesek azt mondják, hogy a generátor újabb, nagyobb teljesítményű, mások meg azt mondják, hogy a dinamó, ha jó állapotú akkor tökéletesen elegendő...és nagyon megbízható. Egy felújítás = 30 év.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #9613 Dátum: 2006 November 08, 09:53:00 »

Helló mindenkinek!
Valaki tud nekem segiteni?!A buszom1.6-os motorral és még dinamós megoldással van ellátva.Magas fordulaton,vagy ha hosszabb távon megyek folyamatosan világit a töltés lámpa.A szénkefék jók és alapjáraton tölt rendesen,csak egy kis idö után kezdi el.Ha valakinek már volt hasonló és tudna segiteni megköszönném.Esetleg érdemesebb lenne generátorra cserélni?!
RNIE
« Hozzászólás #9612 Dátum: 2006 November 08, 00:08:57 »

Ha a 2db 32-es solex-et szeretném cserélni 36 körüli Dellorto vagy weber-re,a mostani rudazatot hogy lehet átrakni/helyettesíteni?Az 1 db40-es központi nem szív annyi levegőt ami pótolná a 2db-ot ha jól sejtem
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 08, 00:10:32 írta RNIE »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9611 Dátum: 2006 November 07, 23:44:13 »

Ahh
azt hittem te raktad be neki, amikor  az ültetest is csinaltatok, sorry
Szoval neked sincs bennt ?
Nem jo pedig ! Annak ott a helye !
En tegnap este összebüvöltem a hozzatartozo spez . fogokat es ha hatul vegeztem, nekiallok elöl Smiley

Erkalt:

Azt hittem Maresz varazsolta a gepedet elöl - alul Smiley Rosszul tudtam ?

szerintem létezik keskeny hidhoz való rövidebb stabi....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9610 Dátum: 2006 November 07, 22:43:03 »

karnis a helyén ?   Grin
   hali igen faszántosul áll és a tecskóba is voltunk Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9609 Dátum: 2006 November 07, 22:15:23 »

     Grin

karnis a helyén ?   Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9608 Dátum: 2006 November 07, 22:11:51 »

erre egy csomó tűzoltóautót dobott ki eredményül.
tényleg van mit bőrözni a kereső algoritmuson...
     Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9607 Dátum: 2006 November 07, 21:17:31 »

Fahrgestell vagy mi a fasz.

erre egy csomó tűzoltóautót dobott ki eredményül.
tényleg van mit bőrözni a kereső algoritmuson...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9606 Dátum: 2006 November 07, 20:40:58 »

és dójcsul hogyan mondják? (laufen apparat??? :-)))


Fahrgestell vagy mi a fasz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9605 Dátum: 2006 November 07, 20:33:00 »

..szameg én a googléval csak 200fórumot találtam Grin

a képkeresőjére zizzenj rá.
http://images.google.hu/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9604 Dátum: 2006 November 07, 20:28:22 »

..szameg én a googléval csak 200fórumot találtam Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9603 Dátum: 2006 November 07, 20:27:55 »

A suspension inkább felfüggesztés,  a műszaki angolban a futómű a (meglepő!) "running gear".

De mivel ezeket a képeket dilettáns  Wink Evil IT emberek teszik fel, ezért így biztos nem lesz semmi.

és dójcsul hogyan mondják? (laufen apparat??? :-)))

a második részre nem reagálok, megválogatom, hogy kivek veszek össze :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9602 Dátum: 2006 November 07, 20:24:00 »

google-val kerestem.
"vw tl chassis"-ra jött ki.

ha megtudnánk angolul a futómű szót, akkor lehetne finomítani a keresésen.
talán suspension ???

A suspension inkább felfüggesztés,  a műszaki angolban a futómű a (meglepő!) "running gear".

De mivel ezeket a képeket dilettáns  Wink Evil IT emberek teszik fel, ezért így biztos nem lesz semmi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9601 Dátum: 2006 November 07, 20:23:50 »

Vén buzik! :-))))
2-3 év múlva én is ilyen okos leszek? .-))))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9600 Dátum: 2006 November 07, 20:22:06 »

wooow.
te honnan a tökömből szedsz ennyi adatot?

A rutin meg az évek...! Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9599 Dátum: 2006 November 07, 20:21:40 »

    köszönöm nagyon királyok vagytok hogy ilyen gyorsan produkáltok   pityubá tudnál esetleg nagyobb felbontást is valahol vagy esetleg olyan képet ahol a futómű felfogatás látszik merbizony ez fog beugrani a 911 replikába a függőcsapszeges helyére

google-val kerestem.
"vw tl chassis"-ra jött ki.

ha megtudnánk angolul a futómű szót, akkor lehetne finomítani a keresésen.
talán suspension ???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9598 Dátum: 2006 November 07, 20:21:19 »

    köszönöm nagyon királyok vagytok hogy ilyen gyorsan produkáltok   pityubá tudnál esetleg nagyobb felbontást is valahol vagy esetleg olyan képet ahol a futómű felfogatás látszik merbizony ez fog beugrani a 911 replikába a függőcsapszeges helyére

...és esetleg beméretezett műszaki rajzod nincs illesztésekkel és felületi minőséggel jelölve?  Evil Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9597 Dátum: 2006 November 07, 20:19:58 »

Igen a fastback (ferdehátú) változat a TL volt, aztán volt a Variant és a "sima" L, a lépcsőshátú Limousine.
Egyébként ez a kombi volt az első VW amit Variantnak hívtak.
Azt hiszem, hogy a TL-nél a T az a tourer szóból volt, Tourer Limousine.

wooow.
te honnan a tökömből szedsz ennyi adatot?
a másik oldalon, ahol te vagy a "...doki" 3 cikkből 2 a tied.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9596 Dátum: 2006 November 07, 20:19:33 »

...az is elég vicces, hogy pár évvel ezelőtt a marketing felkapta az "építőszekrény elvet" azaz, amikor egy-egy autógyár azonos alapokon vagy komponensekből épít egy teljes modellsorozatot. Padlólemez alapra, azonos műszerfal csak más órák, azonos ajtók csak más kilincsek, stb.

A VW sem a seat/skoda/vw/audi -val kezdte ezt, csak régen nem volt ilyen erős a marketing. Nagyon sok közös dolog van a bogárban és a typ3-asokban, de még a typ2-esekben is.

(Ahogy az oldalütközés-védelem 1992 környékén kezdett hangsúlyos lenn, a SAAB-okban már 1980-ban merevítás volt az ajtóban...de akkor a kutyát sem érdekelte)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9595 Dátum: 2006 November 07, 20:19:00 »

rályöttem, ez a typ3 más néven.

kép:
<beszúrt kép törölve>
    köszönöm nagyon királyok vagytok hogy ilyen gyorsan produkáltok   pityubá tudnál esetleg nagyobb felbontást is valahol vagy esetleg olyan képet ahol a futómű felfogatás látszik merbizony ez fog beugrani a 911 replikába a függőcsapszeges helyére

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9594 Dátum: 2006 November 07, 20:01:28 »

magyarázod a bizonyítványt :-))

köszönöm a korrekt magyarázatot.
a gyári neve is TL volt? mert akkor biztos, hogy nem a "tragikus megoldás" a marketingesek által kitalált eredeti név.

Igen a fastback (ferdehátú) változat a TL volt, aztán volt a Variant és a "sima" L, a lépcsőshátú Limousine.
Egyébként ez a kombi volt az első VW amit Variantnak hívtak.

Azt hiszem, hogy a TL-nél a T az a tourer szóból volt, Tourer Limousine.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1770 1771 1772 1773 1774 [1775] 1776 1777 1778 1779 1780 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.