www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 23:28:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1743 1744 1745 1746 1747 [1748] 1749 1750 1751 1752 1753 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748245 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10731 Dátum: 2006 December 07, 19:04:40 »

már tudom miért vettél 4körlámpás bogarat  Grin
háát a próba kör után a csomi tetőn írtam alá az adásvételit és csak akkor vettem észre a turpisságot(dupla lámpa),pedig a próba elött a csomag tartóban
még a szőnyegnek is alánéztem Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #10730 Dátum: 2006 December 07, 17:57:15 »

Persze, és mindenki műszerrel állít csapágyhézagot a Bogarán otthon, mi? Talán még a Stunt sem. Wink


az emberi szemnél nincs preciziósabb műszer  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10729 Dátum: 2006 December 07, 17:29:11 »

asszem 5 századtól 1 tizedig, valahoyg így lehet az axiális játéka a keréknek. (mennyire kotyog)

Persze, és mindenki műszerrel állít csapágyhézagot a Bogarán otthon, mi? Talán még a Stunt sem. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #10728 Dátum: 2006 December 07, 16:52:59 »

asszem 5 századtól 1 tizedig, valahoyg így lehet az axiális játéka a keréknek. (mennyire kotyog)

akkor hétvégén ha ai időjárás is engedi akkor egy kis emelőzés, szmb miegyébb  Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10727 Dátum: 2006 December 07, 15:18:11 »

Az első csapágynak után lehet (és kell! rendszeresen) állítani.

asszem 5 századtól 1 tizedig, valahoyg így lehet az axiális játéka a keréknek. (mennyire kotyog)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10726 Dátum: 2006 December 07, 14:25:54 »

Felemeled azt az oldalt, hogy a kerék a levegőben legyen. Megfogod a kereket és elkezded mozgatni. Ha kotyog akkor kopott a csapágy.

Az első csapágynak után lehet (és kell! rendszeresen) állítani.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #10725 Dátum: 2006 December 07, 14:10:10 »

hogy járjak utánna házilag?
Felemeled azt az oldalt, hogy a kerék a levegőben legyen. Megfogod a kereket és elkezded mozgatni. Ha kotyog akkor kopott a csapágy.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10724 Dátum: 2006 December 07, 14:08:16 »

Le szeretném cserélni a mechanikus AC-t egy nagy szállítású, alacsony nyomású benzinpumpára, pumpa már megvan, de megoszlanak a vélemények a bekötéssel kapcsolatban, kell-e T elágazás, hová kell, stb.
Ha valakinek van infója, link akárhonnak szivesen venném.

A pumpa egyébként egy 0.3-0.5 bar nyomású Pierburg.
Ez engem is érdekelne, ha sikerül hozzájutni bármilyen infóhoz!
Nekem a padló alatt, a benzinszint alatt van. Onnét nyom fel, és a karbik előtt ágazik el. Előtte is van egy üzemanyagszürő!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #10723 Dátum: 2006 December 07, 11:51:02 »

Kerékcsapágy?

hogy járjak utánna házilag?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10722 Dátum: 2006 December 07, 11:35:14 »

Le szeretném cserélni a mechanikus AC-t egy nagy szállítású, alacsony nyomású benzinpumpára, pumpa már megvan, de megoszlanak a vélemények a bekötéssel kapcsolatban, kell-e T elágazás, hová kell, stb.
Ha valakinek van infója, link akárhonnak szivesen venném.

A pumpa egyébként egy 0.3-0.5 bar nyomású Pierburg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #10721 Dátum: 2006 December 06, 23:34:26 »

Köcce a tippeket
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10720 Dátum: 2006 December 06, 23:33:41 »

Ha úgy rövidítem le a rugót hogy sima flex,utánna megpróbálom egyenesre köszörülni abban van buktató?
   vágjad nyugottan a karakterisztika úgy változik hogy picit keményebb lessz , én még a progresszív  ültető rugókat is szoktam szabdalni.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10719 Dátum: 2006 December 06, 22:12:50 »

sajnos nem függ  a  kanyar ívétől, egészen kis balkanyarnál is jelentkezik  Sad
Kerékcsapágy?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10718 Dátum: 2006 December 06, 22:10:40 »

waresz+ladás sufnituning körökben 1-2 kört kiszoktak vágni a rugóbol az "ültetéshez"
nekem volt ilyen ladám hibátlan volt

már tudom miért vettél 4körlámpás bogarat  Grin
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10717 Dátum: 2006 December 06, 21:41:44 »

Offautómban nem a gyári rugók vannak,hanem egy erősebb magasabb modellből és olyan mint terepjáró...azt akarom lejebbrakni
waresz+ladás sufnituning körökben 1-2 kört kiszoktak vágni a rugóbol az "ültetéshez"
nekem volt ilyen ladám hibátlan volt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10716 Dátum: 2006 December 06, 21:36:40 »

Akkor passz. De ha te csülkeidből vágnának, hogy ugrálnál?  Smiley

Offautómban nem a gyári rugók vannak,hanem egy erősebb magasabb modellből és olyan mint terepjáró...azt akarom lejebbrakni
RNIE
« Hozzászólás #10715 Dátum: 2006 December 06, 21:32:13 »

Oda a karakterisztika, szar az egész. De most tényleg. Vidd lejjebb az alsó tányért.

Offautómban nem a gyári rugók vannak,hanem egy erősebb magasabb modellből és olyan mint terepjáró...azt akarom lejebbrakni
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10714 Dátum: 2006 December 06, 21:30:12 »

Oda a karakterisztika, szar az egész. De most tényleg. Vidd lejjebb az alsó tányért.

Ha úgy rövidítem le a rugót hogy sima flex,utánna megpróbálom egyenesre köszörülni abban van buktató?
RNIE
« Hozzászólás #10713 Dátum: 2006 December 06, 21:24:00 »

Ha úgy rövidítem le a rugót hogy sima flex,utánna megpróbálom egyenesre köszörülni abban van buktató?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10712 Dátum: 2006 December 06, 20:57:14 »

Hegeszteni kell az első felfogatást. Más az automata, mint a DC-s (typ3) váltó első felfogatása.

Nem eladó a DC váltó?
szerintem csak a kupakot kell cseréni!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10711 Dátum: 2006 December 06, 20:53:35 »

az árával nem vagyok tisztában ,de nekem 10e-be van ha megfelel ennyiért tovább adom+1db hátsó szélvédő bónusz (én ugysem tudom használni ,ha érdekel)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10710 Dátum: 2006 December 06, 20:49:34 »

Nekem nem is 1.3-ashoz kellene...
gondoltam Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10709 Dátum: 2006 December 06, 20:46:01 »

de el szeretném adni
talán pont TE írtad ,mikor a váltó cseréről érdeklődtem ,hogy tul "erős" ehez a az 1.3F

Nekem nem is 1.3-ashoz kellene...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10708 Dátum: 2006 December 06, 20:36:40 »

Hegeszteni kell az első felfogatást. Más az automata, mint a DC-s (typ3) váltó első felfogatása.

Nem eladó a DC váltó?
de el szeretném adni
talán pont TE írtad ,mikor a váltó cseréről érdeklődtem ,hogy tul "erős" ehez a az 1.3F

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10707 Dátum: 2006 December 06, 20:25:18 »

üdvw!
nem tudja valaki DC-s száraz váltót,fellehet szerelni autómata váltó helyére,fontos lenne(nekem)

Hegeszteni kell az első felfogatást. Más az automata, mint a DC-s (typ3) váltó első felfogatása.

Nem eladó a DC váltó?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10706 Dátum: 2006 December 06, 19:58:58 »

Ez már sok az én meszes agysejtjeimnek.

adott 1 mozgássérült tul. elromlott váltó, a szerelővel beszéltem ,hoztak alkatrésznek '73-as komplett autó donort,futóművel eggyüt akarták cserélni de nem passzolt,elmondás alapján olajos félt.a váltója
nekem viszont van 1db DC-s száraz félt. amit szét tépne az én mocim(1.3F Grin)tehát felesleges,viszont ha fel szerelhető fel ajánlanám,jelképes összegért vagy csere alkatrészért

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #10705 Dátum: 2006 December 06, 19:55:48 »

hello segitseget kernek:
szerelgettem egy kicsit s a hatso fekdob eleg rossz allapotu 4*130 lyukkiosztasu, ezert azt gondoltam lecserelem masikra de otthon csak 5*205 os van azt egy az egyben lehet cserleni vagy nem mert az uj fekbetetekkel nem tudtam felrakni a dobot az miert lehet?
varom a valaszokat
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10704 Dátum: 2006 December 06, 19:32:54 »

Nehezen, de lehet. Autótól és lehetőségektől függ, hogy megéri-e.

adott 1 mozgássérült tul. elromlott váltó, a szerelővel beszéltem ,hoztak alkatrésznek '73-as komplett autó donort,futóművel eggyüt akarták cserélni de nem passzolt,elmondás alapján olajos félt.a váltója
nekem viszont van 1db DC-s száraz félt. amit szét tépne az én mocim(1.3F Grin)tehát felesleges,viszont ha fel szerelhető fel ajánlanám,jelképes összegért vagy csere alkatrészért

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10703 Dátum: 2006 December 06, 19:15:24 »

Nehezen, de lehet. Autótól és lehetőségektől függ, hogy megéri-e.

üdvw!
nem tudja valaki DC-s száraz váltót,fellehet szerelni autómata váltó helyére,fontos lenne(nekem)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10702 Dátum: 2006 December 06, 18:55:57 »

üdvw!
nem tudja valaki DC-s száraz váltót,fellehet szerelni autómata váltó helyére,fontos lenne(nekem)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #10701 Dátum: 2006 December 06, 13:52:48 »

Az torziós volt, nem McPherson, de szerintem a határoló csavarokat ott is a kormánymű és a kormányösszekötők környékén kell keresni. Nem hinném, hogy túl nagy a különbség a kormányhatárolást illetően a két futómű között.

sajnos nem függ  a  kanyar ívétől, egészen kis balkanyarnál is jelentkezik  Sad
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10700 Dátum: 2006 December 06, 08:31:32 »

hello!
Múltkor valakinek a kormányművön kellett állítani, mert gumicserekor elért valamit a kerék. De az lehet hogy más futómű volt.
Az torziós volt, nem McPherson, de szerintem a határoló csavarokat ott is a kormánymű és a kormányösszekötők környékén kell keresni. Nem hinném, hogy túl nagy a különbség a kormányhatárolást illetően a két futómű között.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #10699 Dátum: 2006 December 06, 08:26:32 »

hello!
Múltkor valakinek a kormányművön kellett állítani, mert gumicserekor elért valamit a kerék. De az lehet hogy más futómű volt.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #10698 Dátum: 2006 December 05, 23:05:24 »

hi all!


valaki meg tudná mondani mi nyikorog ha balra kanyarodok jobb előlről? (1302 mcpherson)

tanx
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #10697 Dátum: 2006 December 04, 20:38:30 »

ma volt egy kis szmb
fél év után sikerült kicserélni az elso törött futomüvemet ha már itt tartunka fék is elég satnya fékdob s a betétek OFF az egyik betét ketté volt válva az elég érdekes volt meg meg is voltak égve. akkor már csere de csak 5*205-os fékdob volt itthon s akkor már a hátso fékdob is csere öregitem az autot  Grin meg a tankba beleesett csavarokat is kiszedtük s a fékgomba is csere.ez még holnapi projekt meg a fékolaj csere is.mostmár csak egy kis lakatolás kellene.meg a vizsgát kell elintéznem
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10696 Dátum: 2006 December 04, 15:16:50 »

aztán valamitől lejebb ment még 6centit  Wink  hogy is volt ?
http://diwad.hu/qzma/Luftsick/

<beszúrt kép törölve>
ebben puma volt, és írtam már a történetéről. a képen már csak a felső rugó dolgozik, az alsó csavar kitörött  Wink
az előbb a sárgámról beszéltem  Cheesy az frankón műxik: lejjebb is van (na nem ennyire), a kerék is elforog, rugózik is, és egy buznyákba sem került
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10695 Dátum: 2006 December 04, 15:06:55 »

ez jó szmb-s móka, és ha magadnak csinálod 1 napig kell nékülöznöd csak a kocsit.  Wink

aztán valamitől lejebb ment még 6centit  Wink  hogy is volt ?
http://diwad.hu/qzma/Luftsick/


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #10694 Dátum: 2006 December 04, 14:26:53 »

igazán jól tengelycsonkkal lehet ültetni a gömbfejes torziós futóművet. a rugók megfelelő előfeszítése miatt, és hogy legyen normális rugózása a kocsinak. nem utolsósorban a gömbfejek is befeszülnek ha csak állítható hídon ereszted a porba az orrát. először csak a porvédő gumi szakad ki, utána...
persze úgy az igazi, ha ültethető keskenyebb gerendán kicsit lejjebb engeded és alávágod még az ültetett tengelycsonkot. kérdés, ha a paripád mondjuk 400ezres árfekvésű, akkor érdemes-e átalakítani csak az első futóművet 135ezertől a csillagos égig? mert ugye ha már ültetett csonk, akkor legyen tárcsafékes is - jöhet az ötlet. vagy bevállalod a sufnituningot... és hogy milyen mélyre engeded le az orrát, az attól is függ mennyire vagy bevállalós a mai "jófajta" utakon. a hungárián én megszikráztattam a stabilizátorrudamat egy sávváltásnál...
a sajátomat fixen tettem lejjebb 6cm-rel. kiszámoltam mennyit kell elfordítani a torziós csövön középen, kivágtam a közepét és visszahegesztettem. az eredmény a számításnak közel megfelelő lett (8mm-rel magasabb maradt, de már nem bánom). ha sokat variálsz a magasságon, kerekekkel, mittudomén, akkor 7200-ért be tudsz hegeszteni ültetőmagot középre mindkét csőbe. ez jó szmb-s móka, és ha magadnak csinálod 1 napig kell nékülöznöd csak a kocsit.  Wink
na igen, nekem használható autó kell, viszont túl magas az orra szerintem. árfekvésre nem tudok mit mondani, nekem mindent megér, a piaci értéke vlaószínűleg 400 maximum. tárcsafék mindenképpen kerülni fog bele, de asszem ez az ültetés téma marad későbbre. gányolni semmiképp nem fogok, csak nem tudtam hogy lehet ennyi különbség a kettő közt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10693 Dátum: 2006 December 04, 13:59:07 »

és mindezt összegezve megér 50 rugóval többet?  Shocked
igazán jól tengelycsonkkal lehet ültetni a gömbfejes torziós futóművet. a rugók megfelelő előfeszítése miatt, és hogy legyen normális rugózása a kocsinak. nem utolsósorban a gömbfejek is befeszülnek ha csak állítható hídon ereszted a porba az orrát. először csak a porvédő gumi szakad ki, utána...
persze úgy az igazi, ha ültethető keskenyebb gerendán kicsit lejjebb engeded és alávágod még az ültetett tengelycsonkot. kérdés, ha a paripád mondjuk 400ezres árfekvésű, akkor érdemes-e átalakítani csak az első futóművet 135ezertől a csillagos égig? mert ugye ha már ültetett csonk, akkor legyen tárcsafékes is - jöhet az ötlet. vagy bevállalod a sufnituningot... és hogy milyen mélyre engeded le az orrát, az attól is függ mennyire vagy bevállalós a mai "jófajta" utakon. a hungárián én megszikráztattam a stabilizátorrudamat egy sávváltásnál...
a sajátomat fixen tettem lejjebb 6cm-rel. kiszámoltam mennyit kell elfordítani a torziós csövön középen, kivágtam a közepét és visszahegesztettem. az eredmény a számításnak közel megfelelő lett (8mm-rel magasabb maradt, de már nem bánom). ha sokat variálsz a magasságon, kerekekkel, mittudomén, akkor 7200-ért be tudsz hegeszteni ültetőmagot középre mindkét csőbe. ez jó szmb-s móka, és ha magadnak csinálod 1 napig kell nékülöznöd csak a kocsit.  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10692 Dátum: 2006 December 04, 13:50:25 »

Ha valakinek "fussa rá" igen. De a bogarazáshoz nem létkérdés....  Ha nem ültethető a gerendád, érdemes gondolkozni rajta, mert az ültetőszem is van vagy 30 szereléssel, hegesztéssel.

és mindezt összegezve megér 50 rugóval többet?  Shocked
Oldalak: 1 ... 1743 1744 1745 1746 1747 [1748] 1749 1750 1751 1752 1753 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.