www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:04:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1698 1699 1700 1701 1702 [1703] 1704 1705 1706 1707 1708 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13212544 alkalommal)
Leon 1303
« Hozzászólás #12515 Dátum: 2007 Január 24, 18:00:26 »

jaaahh...
 Roll Eyes
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12514 Dátum: 2007 Január 24, 17:31:36 »

Jah-jah! olajos féltengely.

És ami aggasztó hogy mind a 2 oldal!
szal valoszinu hogy nem csapagy!

Kerékcsavar? Koronás anya? Más nem nagyon mozoghat ott...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12513 Dátum: 2007 Január 24, 17:30:34 »

sztem csapágy
nekem segített egy szétszedés, kitisztítás, újrazsírozás

Jah-jah! olajos féltengely.

És ami aggasztó hogy mind a 2 oldal!
szal valoszinu hogy nem csapagy!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12512 Dátum: 2007 Január 24, 17:27:36 »

sztem csapágy
nekem segített egy szétszedés, kitisztítás, újrazsírozás

Az övé lengőtengelyes. Nem érdemes zsírozgatni... olajban fut.

VW Beetle - the original since 1938
Leon 1303
« Hozzászólás #12511 Dátum: 2007 Január 24, 17:17:11 »

Sziasztok!

Mitol lehet hogy kanyarba hátulról (mindig a kanyar irányával ellentétes irányú hátsó keréktől) csuszoráló hang jön? olyan mintha a gumi beleérne a sárvédőbe de nem! aláfeküdtem és semmi szokatlan nincs a gumik körül! gondoltam a csapágyakra de egyszerre mind a 2 oldal?
akkor a váltótartó bak is eszembe jutott de akkor álló helybe alapjáraton dübögnie kéne!
tanácstalan vagyok!
help:)

sztem csapágy
nekem segített egy szétszedés, kitisztítás, újrazsírozás
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12510 Dátum: 2007 Január 24, 17:15:23 »

Sziasztok!

Mitol lehet hogy kanyarba hátulról (mindig a kanyar irányával ellentétes irányú hátsó keréktől) csuszoráló hang jön? olyan mintha a gumi beleérne a sárvédőbe de nem! aláfeküdtem és semmi szokatlan nincs a gumik körül! gondoltam a csapágyakra de egyszerre mind a 2 oldal?
akkor a váltótartó bak is eszembe jutott de akkor álló helybe alapjáraton dübögnie kéne!
tanácstalan vagyok!
help:)
Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #12509 Dátum: 2007 Január 24, 17:08:51 »

Hali!

Typ-4 szakik! meg tudja valaki mondani nekem a 2000-es motor gyári kompresszióadatát?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12508 Dátum: 2007 Január 24, 14:31:01 »

a mostaniban is van 2 magyar bogár,egy a címlapon is nagyban és a plakáton is(mind2 oldalán) magyar autó van Wink
majd májusban megnézem  tavaj is úgy ért ide a januári+még három

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12507 Dátum: 2007 Január 24, 14:16:38 »

váó! végre egy magyar bogár...

a mostaniban is van 2 magyar bogár,egy a címlapon is nagyban és a plakáton is(mind2 oldalán) magyar autó van Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12506 Dátum: 2007 Január 24, 13:39:32 »

váó! végre egy magyar bogár...
   az enyim is vót már  Grin mi az hogy nem bogár  Shocked dehogynem

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12505 Dátum: 2007 Január 24, 13:24:21 »

Az enyém igen.Ma vettem meg a Depót,én is abból értesültem.

váó! végre egy magyar bogár...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12504 Dátum: 2007 Január 24, 13:20:49 »

Vagy meneteljen bele egy kicsit vastagabb falú csövecskét.


Én is ezt csináltam és bele is ragasztottam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #12503 Dátum: 2007 Január 24, 13:13:57 »

nem a te autód lesz a következő depoban?


offoltam, üssetek!  
Az enyém igen.Ma vettem meg a Depót,én is abból értesültem.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12502 Dátum: 2007 Január 24, 13:08:05 »

nem a te autód lesz a következő depoban?


offoltam, üssetek!  
Már nekem is egyszer kézbe maradt.A vízvezeték szerelők használnak a rézcsövek összekötésénél ún. folyatóónt.Nekem ezzel lett beforrasztva.Szerintem ne nagyon kisérletezzél mert a végén még leég a bogid. Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12501 Dátum: 2007 Január 24, 13:08:01 »

Vagy meneteljen bele egy kicsit vastagabb falú csövecskét.

Hát igen.
Én még egy vékony dróttal biztos hogy biztosítanám is ha már egyszer kint volt.  Undecided
1303LS
« Hozzászólás #12500 Dátum: 2007 Január 24, 13:05:17 »

Már nekem is egyszer kézbe maradt.A vízvezeték szerelők használnak a rézcsövek összekötésénél ún. folyatóónt.Nekem ezzel lett beforrasztva.Szerintem ne nagyon kisérletezzél mert a végén még leég a bogid. Wink
Hát igen.
Én még egy vékony dróttal biztos hogy biztosítanám is ha már egyszer kint volt.  Undecided
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #12499 Dátum: 2007 Január 24, 13:02:52 »

Van arra valakinek ötlete, hogy ha egyszer kijött a karbiból az a kis rézcső, amire megy a benzincső, hogy lehet szakszerűen visszatenni?
Bekocogtattam most, nem ereszt, de félek, nem fog-e kirászkódni.

Esetleg ha beteszem a fagyasztóba a rézcsövecskét, a karbit meg hajszárítóval felhevítem, és így kocogtatom bele?  Wink
Már nekem is egyszer kézbe maradt.A vízvezeték szerelők használnak a rézcsövek összekötésénél ún. folyatóónt.Nekem ezzel lett beforrasztva.Szerintem ne nagyon kisérletezzél mert a végén még leég a bogid. Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12498 Dátum: 2007 Január 24, 10:43:13 »

Szerintem próbáld meg még egy kicsi fémragasztóval is.
  a hideg meleg modszer biztos hogy jó lessz láttam a (ferrari) gyárban is így csinálták bár ott a hűtüszekrény helyett folyékony nitrogénnel hűtötték de neked nem igen kell -100 -200c fok

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12497 Dátum: 2007 Január 24, 08:51:15 »

Van arra valakinek ötlete, hogy ha egyszer kijött a karbiból az a kis rézcső, amire megy a benzincső, hogy lehet szakszerűen visszatenni?
Bekocogtattam most, nem ereszt, de félek, nem fog-e kirászkódni.

Esetleg ha beteszem a fagyasztóba a rézcsövecskét, a karbit meg hajszárítóval felhevítem, és így kocogtatom bele?  Wink
Szerintem próbáld meg még egy kicsi fémragasztóval is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12496 Dátum: 2007 Január 24, 08:28:09 »

ezt is gyártottam, köböléshez való célszerszám, eszköz, az injekciós tüt azt ismeritek azért nem fotografáltam le Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12495 Dátum: 2007 Január 24, 08:26:04 »

Ha tudnám merre vagy, esetleg tudnék segíteni.

Sziasztok!

Nincs valakinek valami 5lete, hogyan tudnám leszedni a lendkereket? Minden célszerszámmal próbáltam már, de annyira rá van szorulva a csavar, hogy meg sem mozdul... Már azon kezdek aggódni, nem e balmenetes.... Huh
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12494 Dátum: 2007 Január 24, 05:55:06 »

  nekem a 1/2" légkulcs 10 bar-on nem szedte le csak a 2m-es cső  Shocked

A 3/4"-os egyből lekapja, még ha be is van ragasztva!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12493 Dátum: 2007 Január 24, 03:41:00 »

Van arra valakinek ötlete, hogy ha egyszer kijött a karbiból az a kis rézcső, amire megy a benzincső, hogy lehet szakszerűen visszatenni?
Bekocogtattam most, nem ereszt, de félek, nem fog-e kirászkódni.
Esetleg ha beteszem a fagyasztóba a rézcsövecskét, a karbit meg hajszárítóval felhevítem, és így kocogtatom bele?  Wink

ragasztó?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12492 Dátum: 2007 Január 24, 01:07:14 »

Van arra valakinek ötlete, hogy ha egyszer kijött a karbiból az a kis rézcső, amire megy a benzincső, hogy lehet szakszerűen visszatenni?
Bekocogtattam most, nem ereszt, de félek, nem fog-e kirászkódni.

Esetleg ha beteszem a fagyasztóba a rézcsövecskét, a karbit meg hajszárítóval felhevítem, és így kocogtatom bele?  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12491 Dátum: 2007 Január 23, 22:34:15 »

Tényleg a laposvasas megoldás a legjobb, mert nem sérül sem a fogaskoszorú, sem a bokk felfogató csava helyei.
Persze ha nincs légkulcsod! A légkulcs a legtutibb!
  nekem a 1/2" légkulcs 10 bar-on nem szedte le csak a 2m-es cső  Shocked

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #12490 Dátum: 2007 Január 23, 21:21:17 »

azért tudni kéne milyen bogi.. gondolom nem az ovál amit árulsz?

Természetesen nem az ovál...... egy 68-s 1300-sra szeretném felpasszintani

Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12489 Dátum: 2007 Január 23, 21:06:10 »

  ez a helyes megoldás olcsó egyszerü egyemberes én is ígyszokok

Tényleg a laposvasas megoldás a legjobb, mert nem sérül sem a fogaskoszorú, sem a bokk felfogató csava helyei.
Persze ha nincs légkulcsod! A légkulcs a legtutibb!
dt
« Hozzászólás #12488 Dátum: 2007 Január 23, 20:37:17 »

Az enyémet így műtöttük le.
Alul van egy "célszerszám" ami megfogja a lendkereket fogaiba kapaszkodva.

Két "öreg rókával" csináltam ilyet ősszel, pillanatok alatt megvolt, de nem ma kezdték a szakmát.
Hasonló célszerszámokat alkalmaztak, mint az itt elhangzottak/látottak.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12487 Dátum: 2007 Január 23, 20:28:01 »

Én két kalapács segítségével szedtem le múltkor.
Ennek a módszernek az a hátránya, hogy a csavart utána ki kell dobni.


Minden tőlem telhetőt kipróbáltam, egy kétméteres cső segítségét vettem igénybe (nem volt rövidebb), de nem adta meg magát... ellenben ezzel....
<beszúrt kép törölve>

Kifogytam az 5letekből...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #12486 Dátum: 2007 Január 23, 20:07:34 »

ha jól van ráhúzva akkor egy egyméteres zártszelvény amit ráhúzol a crovaszárra és rááll valaki
én ma így szedtem le pont így  ha arról a 36 os ról van szó
Minden tőlem telhetőt kipróbáltam, egy kétméteres cső segítségét vettem igénybe (nem volt rövidebb), de nem adta meg magát... ellenben ezzel....


Kifogytam az 5letekből...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12485 Dátum: 2007 Január 23, 19:47:12 »

én ugy csináltam hogy laposvasat csavaroztam lendkerékhez azzal tartottam ellent a szerelőm meg letekerte az anyát...persze alőbb levágtuk heggesztést amit valami barom végzett
  ez a helyes megoldás olcsó egyszerü egyemberes én is ígyszokok

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12484 Dátum: 2007 Január 23, 19:46:29 »

ehelyett egy csavar a blokkba (kidobásra ítélt, mert hoszzú kell, és el fog hajlani), meg egy csavar a lendkerékbe, a kettő közé meg egy csillagkulcs. az is megfogja.

ja és még pont ezt is csináltam csak fúrószár volt csavar helyett

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12483 Dátum: 2007 Január 23, 19:45:04 »

Sziasztok!

Nincs valakinek valami 5lete, hogyan tudnám leszedni a lendkereket? Minden célszerszámmal próbáltam már, de annyira rá van szorulva a csavar, hogy meg sem mozdul... Már azon kezdek aggódni, nem e balmenetes.... Huh

ha jól van ráhúzva akkor egy egyméteres zártszelvény amit ráhúzol a crovaszárra és rááll valaki
én ma így szedtem le pont így  ha arról a 36 os ról van szó

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12482 Dátum: 2007 Január 23, 19:41:29 »

és mitől nem borult fel a motor? kellene oda még egy ember, aki békésen álldigál a hengerfejen ;-)

Bevallom, nem ezzel a mozdulattal lett leszedve.  Grin

Petyó
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12481 Dátum: 2007 Január 23, 19:37:27 »

36-os kulcs, baszomhosszú csővel megtoldva.
a lendkerék megfogásához meg valahol láttam olyan célszerszámot, hogy a motortartó csavar helyére lehet felfogatni, 4 vagy 5 fogacskával egy fogasív, ami a lendkerék fogaskoszorújába akad bele

az enyém is azzal a célszerszámmal lett leszedve,a Porscheból lett kölcsönkérve,nagyon jó kis eszköz Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12480 Dátum: 2007 Január 23, 19:36:59 »

Az enyémet így műtöttük le.
Alul van egy "célszerszám" ami megfogja a lendkereket fogaiba kapaszkodva.


és mitől nem borult fel a motor? kellene oda még egy ember, aki békésen álldigál a hengerfejen ;-)
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #12479 Dátum: 2007 Január 23, 19:34:50 »

a lendkereket ki tud konnyiteni itt pesten es mennyiert?
 Wink
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12478 Dátum: 2007 Január 23, 19:29:40 »

Sziasztok!
Nincs valakinek valami 5lete, hogyan tudnám leszedni a lendkereket? Minden célszerszámmal próbáltam már, de annyira rá van szorulva a csavar, hogy meg sem mozdul... Már azon kezdek aggódni, nem e balmenetes.... Huh

Az enyémet így műtöttük le.
Alul van egy "célszerszám" ami megfogja a lendkereket fogaiba kapaszkodva.



Petyó
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12477 Dátum: 2007 Január 23, 19:24:40 »

ehelyett egy csavar a blokkba (kidobásra ítélt, mert hoszzú kell, és el fog hajlani), meg egy csavar a lendkerékbe, a kettő közé meg egy csillagkulcs. az is megfogja.

én ugy csináltam hogy laposvasat csavaroztam lendkerékhez azzal tartottam ellent a szerelőm meg letekerte az anyát...persze alőbb levágtuk heggesztést amit valami barom végzett
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12476 Dátum: 2007 Január 23, 19:22:21 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne felétek, hogy mit szólna szerintetek a bogárkám, ha kapna egy 16'-os és egy kicsit szélesebb felnit.... meg egy kis ültetést
mit tesz az a futóművel??? nem lógna-e bele a sárvédőívbe ......
Várom a tapasztalt kolegák reakcióit és tanácsát.....

Köszönöm.....


aircultnak volt rajta 18as felni is ültetve
Oldalak: 1 ... 1698 1699 1700 1701 1702 [1703] 1704 1705 1706 1707 1708 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.