www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 01:33:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1622 1623 1624 1625 1626 [1627] 1628 1629 1630 1631 1632 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13140790 alkalommal)
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15554 Dátum: 2007 Május 04, 09:11:11 »

Egy esztétikai kérdés. Nem tudja valaki véletlenül, hogy lehet a régi bőrt tisztítani? Sikerült eredeti üléseket szereznem a kocsiba és nem akarom lecserélni a kárpitot rajta. Sajnos az 50 év minden nyoma meglátszik és bármivel is próbálkozom, nem akar kijönni belőle.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #15553 Dátum: 2007 Május 04, 09:07:33 »

És cserélted vagy javitottad? Nekem gyanúsan hasonló jelenségeket produkál azthiszem.

Csere volt!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15552 Dátum: 2007 Május 04, 08:34:48 »

Kerdes: van-e valami jo modszer/vegyszer a szelvedorol lehuzott belso sotetitofolia maradvanyainak (ragaszto es nehol kis muanyagdarabok) szep eltavolitasara? Foliaval vettem, vizsgara le kellett tepni (ami nem baj, mer' legalabb kilatok rajta rendesen), de nagyon ocsmany es szeretnem felrakni a bogarhatu.hu -s Matr Icakat, de elotte le kene vhogy takaritani ... Otletek? (A forro kromkensav meg a femszivacsos VIMmel surolas nem jaccik, koszi! Cheesy )
én szintén jártam ebben cipöben.... Cry

benzines folttisztitót használtam az elég jól lehozta,nekem.

gyere el adok egy keveset kipróbálod és ha jó akkor veszel belöle és hajrá....

üdvw

Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #15551 Dátum: 2007 Május 04, 08:06:12 »

Kerdes: van-e valami jo modszer/vegyszer a szelvedorol lehuzott belso sotetitofolia maradvanyainak (ragaszto es nehol kis muanyagdarabok) szep eltavolitasara? Foliaval vettem, vizsgara le kellett tepni (ami nem baj, mer' legalabb kilatok rajta rendesen), de nagyon ocsmany es szeretnem felrakni a bogarhatu.hu -s Matr Icakat, de elotte le kene vhogy takaritani ... Otletek? (A forro kromkensav meg a femszivacsos VIMmel surolas nem jaccik, koszi! Cheesy )
Féktisztító spray, vagy van olyan is, hogy ragasztó maradvány eltávolító spray.
De a féktisztító olcsóbb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15550 Dátum: 2007 Május 04, 06:31:54 »


Kerdes: van-e valami jo modszer/vegyszer a szelvedorol lehuzott belso sotetitofolia maradvanyainak (ragaszto es nehol kis muanyagdarabok) szep eltavolitasara? Foliaval vettem, vizsgara le kellett tepni (ami nem baj, mer' legalabb kilatok rajta rendesen), de nagyon ocsmany es szeretnem felrakni a bogarhatu.hu -s Matr Icakat, de elotte le kene vhogy takaritani ... Otletek? (A forro kromkensav meg a femszivacsos VIMmel surolas nem jaccik, koszi! Cheesy )


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #15549 Dátum: 2007 Május 04, 00:49:00 »

Dede !
benéznék szívesen a pancsis/csepeles garázsba 1x...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15548 Dátum: 2007 Május 04, 00:42:52 »

Patchwork rulez Grin
lehet hogy keverek valamit,nem a te tesód Embecska?

Dede !

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #15547 Dátum: 2007 Május 04, 00:32:41 »

És cserélted vagy javitottad? Nekem gyanúsan hasonló jelenségeket produkál azthiszem.
Naaa. Ismét járóképes a bogár (akit érdekel, a pár nappal ezelőtti hsz-kben láthatta a hirtelen halálát). Nem gyújtáshiba, nem benzindugulás, hanem az AC pumpa adta be a kulcsot - miden előzetes jel nélkül.

A tanulság: eddig csak hittem, hogy lelke van, de most már tudom , mert megvan a bizonyíték: a nálunk töltött 4 év alatt, a kettő komolyabban vehető meghivásodás:
1) kuplungtárcsa törés --> mozgásképtelenség. moziból haza, a lakástól 30 m-re
2) AC meghibásodás --> mozgásképtelenség. a lakás elől, reggeli induláskor

Tehát: nem az Árpádhíd közepén, nem 100 km-rekre otthonról, nem az alsó rakparton... még hibásan is tudja, hogy meddig kell húzni 

RNIE
« Hozzászólás #15546 Dátum: 2007 Május 04, 00:21:58 »

Én hegeszteni el is kezdtem a nulláról, épp ma csináltam meg a B oszlop alját. Természetesen javítóelem nélkül  Wink
Jövő hónapban meg kitanulom a fényezést valamennyire Cool
Patchwork rulez Grin
lehet hogy keverek valamit,nem a te tesód Embecska?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 04, 00:25:34 írta RNIE »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15545 Dátum: 2007 Május 04, 00:19:54 »

a végén kiderül hogy nem is ördöngősség a polír...elkezdek hegeszteni/fényezni Cool

Én hegeszteni el is kezdtem a nulláról, épp ma csináltam meg a B oszlop alját. Természetesen javítóelem nélkül  Wink
Jövő hónapban meg kitanulom a fényezést valamennyire Cool

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15544 Dátum: 2007 Május 03, 23:57:12 »

Ki fogsz röhögni: nem tudok gumikesztyűben dolgozni. Nem láttam még olyan kesztyűt, ami passzolna a kezemre. Általában amibe belefér, annak az ujjai fél cm-rel hosszabbak, és beleakad mindenbe.
Meg beleizzad a kezed. Gondold el, hogy akkor a kezeden nulla a bőrlégzés!! Modjuk békáknál ez már gáz lenne légzéstanilag.
A múltkor egy barátommal kormánykereket políroztunk, először 200-as papírral, de sok helyen viszonylag mély nyomokat hagyott, és ott sokkal tovább kellett dörzsizni csak emiatt, hogy eltűnjön. Ha az alu nem túl csúnya én nem állnék neki 500-asnál kisebbel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15543 Dátum: 2007 Május 03, 23:33:01 »

erre találták ki a gumikesztyűt! kb. 10Ft/pár
utána laza kézmosás, és tiszta vagy.

Ki fogsz röhögni: nem tudok gumikesztyűben dolgozni. Nem láttam még olyan kesztyűt, ami passzolna a kezemre. Általában amibe belefér, annak az ujjai fél cm-rel hosszabbak, és beleakad mindenbe.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15542 Dátum: 2007 Május 03, 23:09:52 »

erre találták ki a gumikesztyűt! kb. 10Ft/pár
utána laza kézmosás, és tiszta vagy.

Én kézzel políroztam ezt-azt... koromfekete a kezed utána...
Ja, és egy hétig nem jön ki a bőr redőiből...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15541 Dátum: 2007 Május 03, 22:30:18 »

Én nem fognk bele, mocskos meló nagyon.


az tudom, és elég idö igényes is....
de az eredmény látványos.
üdvw

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15540 Dátum: 2007 Május 03, 22:25:46 »

Én nem fognk bele, mocskos meló nagyon.


Én kézzel políroztam ezt-azt... koromfekete a kezed utána...
Ja, és egy hétig nem jön ki a bőr redőiből...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
RNIE
« Hozzászólás #15539 Dátum: 2007 Május 03, 22:24:32 »

a végén kiderül hogy nem is ördöngősség a polír...elkezdek hegeszteni/fényezni Cool
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15538 Dátum: 2007 Május 03, 22:23:53 »

én szivesen fogadom a mester leirását.... Wink Grin
tanulok hátha könnyebben megy majd...



Én nem fognk bele, mocskos meló nagyon.

Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15537 Dátum: 2007 Május 03, 22:21:35 »

ez egy 68asnak tűnik. a kilóméterórából és a króm csíkból a műszerfalon. (persze ezek csaerélhetőek) van díszléc a belső kárpiton is oldalt?
honnan nyílik a csomagtartó? balra a műszerfal alatt? (már csak 68ban)

a csomagtartó ott nyílik, díszléc nincs a belső kárpiton, csak kis króm kilincsek, nem karok. Amúgy a motoron Solex30 Pict 3. karburátor van, amin marha magas az alapjárat. valaki tud nekem leírást adni ehhez a karburátorhoz, hogy pontosan be tudjam állítani?
A képen látható, hogy a jobb hátsó keréknél veri ki az olajat. Milyen szimmegring kell hozzá, valamint van-e valamilyen különleges dolog, amire a cserénél figyelni kell? Mennyi ideig tart ez a művelet?

Bocs, ha sokat kérdezek, de szeretném saját magam helyreállítani az autómat, de senki ismerősöm nincs, akinek Bogara lenne, vagy szerelt volna ilyet.

Éredekelnének webcímek, ahol utána tudok járni szereléssel, "Do-it-yourself" dolgokkal kapcsolatban. Segítségeteket köszönöm!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15536 Dátum: 2007 Május 03, 22:20:50 »

Forrás: Pannónia mkp. topik az indexen.
én szivesen fogadom a mester leirását.... Wink Grin
tanulok hátha könnyebben megy majd...


Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15535 Dátum: 2007 Május 03, 22:18:45 »

egy kicsit én is polirozgatok bent a "gyárban"....

én pl simson oldaldeklit csináltam még tavaly,ilyen lett:
http://kepeim.hu/userlapok/kep.php3?langi=0&u=13210&kid=689269

összehasonlitásként a kipuff könyök az kromozott....

a többi fényes az polir Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15534 Dátum: 2007 Május 03, 22:17:44 »

az milyen szelepfedél?ez király,nekem is ezek vannak csak fúrógépes megoldással

Passzz.
RNIE
« Hozzászólás #15533 Dátum: 2007 Május 03, 22:08:30 »

az milyen szelepfedél?ez király,nekem is ezek vannak csak fúrógépes megoldással
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15532 Dátum: 2007 Május 03, 22:03:15 »

Forrás: Pannónia mkp. topik az indexen.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15531 Dátum: 2007 Május 03, 22:01:55 »

az messze van nékem.

a tippeket meg köszönöm, 100-200 papírt hanyagolom.

Na egy kis polírozási tanácsok.(leszögezem nekem nem szakmám és nem is tanított rá senki)

Én csak többnyire az alu cuccokat szoktam polírozni, az acél polírozását szerintem bízzuk szakemberre.

   

A csiszolást ilyen tépőzáras korongokkal csinálom, alunál 180-220-320-400 lépcsőkben.
Az alu nagyon gyorsan eltömíti sajnos, és mivel csak a külső 1 cm-es sáv kopik el,
 így a "használt" papírt egy kisebb tárcsával még lehet használni.Ezeknek a papíroknak az ára kb. 100FT/db.

 
Polírozó paszták:Barna vasra, Zöld rézre, Rózsaszin alumínium, a legalsó fehér az faggyú, először ezt hordjuk fel a korongra,
 kenő és a paszta fentartása a korongon a célja.Kb. 1000FT/rúdja a pasztának.

 
Korongok: a kis zömök korong 12 óránál a filc, elég merev, mondhatjuk
 sík felületek megmunkálására alkalmas, csak kis mértékben feszi fel a munkadarab alakját.
Bal oldali a rongykorong, mivel puha ezért a mindenféle beugró, rádiuszos részek polírozására,
de kevésbé halladós mert nem lehet neki annyira nyomni.A nagy és még szűz koron az lószőr korong,
 én ezt szeretem a legjobban mert viszonylag rugalmas és lehet neki nyomni rendesen.
A filcnek és lószörkorongnak kilója kb. 5000Ft, a képen látható nagy korong az 80 dkg volt.A képen látható rongykorong 400FT.

 
A gépezet:házilag barkácsolt "bak köszörű".Gyáli piacon vásárolt tengely, heggesztve neki egy váz szerkezet.
Direkt nem pucoltam le, hogy látszódjon tényleg milyen mocskos munka.

  A bemutató munkadarab.

Ahogy mondta először a faggyút hordjuk fel.Kb 2-3 másodpercre érzéssel neki nyomjuk miközbe forog a korong.
Adott esetben rongykorong.

  Mivel alumíniumról van szó így a rózsapasztát nyomom neki.Polírozás közben kb.
 2 percenként ezeket megismételjük, de az észlelhető mikor már igényli a pasztát.




Kb. 20 másodperces polírozás után az eredmény.

Amire még érdemes figyelni, hogy ha nagyon nyomja neki az ember, pl. a filcnek illetve ha túl gyorsan forgatja
 a gép akkor elkezd füstölni a korong, ami rontja a korongot, és a felület a nagyobb hőtől foltos lesz.
Ha például egy féklapot polírozunk a szálirányra figyelni kell, nem összevissza polírozni mert akkor megint foltos lesz, szépen egy irányba.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15530 Dátum: 2007 Május 03, 21:51:22 »

amúgy a XVIII-ban van egy bolt ahol mindenféle szarság van direkt polírhoz
az messze van nékem.

a tippeket meg köszönöm, 100-200 papírt hanyagolom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #15529 Dátum: 2007 Május 03, 21:37:20 »

amúgy a XVIII-ban van egy bolt ahol mindenféle szarság van direkt polírhoz
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15528 Dátum: 2007 Május 03, 21:33:31 »

felnipolírozásban ki van otthon?

100-200-500-800-1000-2000-es papírok, utána fúrógépbe fogható polírkorong+polírpaszta út járható?
utána lakkoljak vagy ne lakkoljak?
Valami finom lakk biztocs kell rá, mert egy pilanat alatt lemattul oxidál. De gumibogi bizti jobban tuggya.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #15527 Dátum: 2007 Május 03, 21:32:13 »

felnipolírozásban ki van otthon?

100-200-500-800-1000-2000-es papírok, utána fúrógépbe fogható polírkorong+polírpaszta út járható?
utána lakkoljak vagy ne lakkoljak?
jajmá,polír pirellik Cool
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15526 Dátum: 2007 Május 03, 21:31:14 »

Már én is tapasztaltam a "bogárlelket".... igaz nállam még csak 1,5 éve van de engem is elhozott hazáig (egy utcányira lőtte ki a gyertyát, bár Vác legnagyobb kereszteződésében... mégis annyi lendülettel hogy elguruljon a parkolóig) .... aztán a javítás, motorvisszaszerelés után rögtön jelezte, hogy valami gondja van és addig pörgött fordulaton, amig minden tökéletesen be nem lett állítva..... most ugy néz ki hogy nagyon jól érzi magát és kívánja a sebességet, de még járatós....
Tényleg gyűrűzés után meddig illik finomkodni????
Szerintem ha csak gyűrűzés volt 800-1000 km max.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15525 Dátum: 2007 Május 03, 21:30:37 »

felnipolírozásban ki van otthon?

100-200-500-800-1000-2000-es papírok, utána fúrógépbe fogható polírkorong+polírpaszta út járható?
utána lakkoljak vagy ne lakkoljak?
100-200 papírt én erősen hanyagolnám alun. Huh Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15524 Dátum: 2007 Május 03, 21:26:30 »

felnipolírozásban ki van otthon?

100-200-500-800-1000-2000-es papírok, utána fúrógépbe fogható polírkorong+polírpaszta út járható?
utána lakkoljak vagy ne lakkoljak?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15523 Dátum: 2007 Május 03, 21:25:29 »

Tényleg gyűrűzés után meddig illik finomkodni????

az első sarokig :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #15522 Dátum: 2007 Május 03, 21:03:55 »

Naaa. Ismét járóképes a bogár (akit érdekel, a pár nappal ezelőtti hsz-kben láthatta a hirtelen halálát). Nem gyújtáshiba, nem benzindugulás, hanem az AC pumpa adta be a kulcsot - miden előzetes jel nélkül.

A tanulság: eddig csak hittem, hogy lelke van, de most már tudom , mert megvan a bizonyíték: a nálunk töltött 4 év alatt, a kettő komolyabban vehető meghivásodás:
1) kuplungtárcsa törés --> mozgásképtelenség. moziból haza, a lakástól 30 m-re
2) AC meghibásodás --> mozgásképtelenség. a lakás elől, reggeli induláskor

Tehát: nem az Árpádhíd közepén, nem 100 km-rekre otthonról, nem az alsó rakparton... még hibásan is tudja, hogy meddig kell húzni  


Már én is tapasztaltam a "bogárlelket".... igaz nállam még csak 1,5 éve van de engem is elhozott hazáig (egy utcányira lőtte ki a gyertyát, bár Vác legnagyobb kereszteződésében... mégis annyi lendülettel hogy elguruljon a parkolóig) .... aztán a javítás, motorvisszaszerelés után rögtön jelezte, hogy valami gondja van és addig pörgött fordulaton, amig minden tökéletesen be nem lett állítva..... most ugy néz ki hogy nagyon jól érzi magát és kívánja a sebességet, de még járatós....
Tényleg gyűrűzés után meddig illik finomkodni????

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15521 Dátum: 2007 Május 03, 21:00:09 »

Tud valaki segíteni abban, hogy az 1302 belső kárpítjai (első ajtókon, hátsó ülés mellett kétoldalt) kompatibilisek-e az 1300-aséval (1969-as a gép)?
szerintem igen.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #15520 Dátum: 2007 Május 03, 19:42:09 »

Tud valaki segíteni abban, hogy az 1302 belső kárpítjai (első ajtókon, hátsó ülés mellett kétoldalt) kompatibilisek-e az 1300-aséval (1969-as a gép)?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15519 Dátum: 2007 Május 03, 19:40:21 »

Sziasztok,

Jol gondolom, ha felrakok egy motorhaz kiemelo cuccot, akkor elbucsuzhatok a rugotol, ami kinyitott allapotban fent tartja a motorhaztetot?
Vagy hogyan lehet megoldani, hogy ne egy ruddal keljen kitamasztani?

Az tuti. Rugót elfelejtheted. De a hűtésért ez nem egy nagy áldozat!
Az Erkált majd odaadja neked a seprűnyelét, mert ő telót eszkábál bele  Evil
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15518 Dátum: 2007 Május 03, 19:35:20 »

Beru gyujtaskabelt hol lehet venni??

MERKINÉL!!
kb 15 e ft!!
De azt csak egyszer kell megvenni!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #15517 Dátum: 2007 Május 03, 17:55:40 »

Naaa. Ismét járóképes a bogár (akit érdekel, a pár nappal ezelőtti hsz-kben láthatta a hirtelen halálát). Nem gyújtáshiba, nem benzindugulás, hanem az AC pumpa adta be a kulcsot - miden előzetes jel nélkül.

A tanulság: eddig csak hittem, hogy lelke van, de most már tudom , mert megvan a bizonyíték: a nálunk töltött 4 év alatt, a kettő komolyabban vehető meghivásodás:
1) kuplungtárcsa törés --> mozgásképtelenség. moziból haza, a lakástól 30 m-re
2) AC meghibásodás --> mozgásképtelenség. a lakás elől, reggeli induláskor

Tehát: nem az Árpádhíd közepén, nem 100 km-rekre otthonról, nem az alsó rakparton... még hibásan is tudja, hogy meddig kell húzni  
1303LS
« Hozzászólás #15516 Dátum: 2007 Május 03, 17:50:05 »

az én motoromhoz meg sehol nem találok...
Jófajta méteres?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15515 Dátum: 2007 Május 03, 17:48:36 »

A gyújtáskábel jó téma. A Süni a typ4 szó hallatán széttette a kezeit, a badic meg valami olyan brazilt rakott elém, amit nem volt szívem megvenni.


az én motoromhoz meg sehol nem találok...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 1622 1623 1624 1625 1626 [1627] 1628 1629 1630 1631 1632 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.