www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 16, 18:03:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1482 1483 1484 1485 1486 [1487] 1488 1489 1490 1491 1492 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14560508 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #21171 Dátum: 2007 November 09, 22:31:40 »

a kavitáció közegfüggetlen

túrót.
vákuumban pl. sosem nincsen kavitáció :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21170 Dátum: 2007 November 09, 22:24:33 »

<beszúrt kép törölve>
http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/e85hasznalt/&width=1024&pic=e85hasznalt_032.jpg
erről a képről jut szembe: zöldkártyánál általában a co és a hc szokott a problémás lenni, nem? mármint hogy túl magas.

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes
pont erre gondoltam Cheesy
 

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #21169 Dátum: 2007 November 09, 22:23:01 »


http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/e85hasznalt/&width=1024&pic=e85hasznalt_032.jpg
erről a képről jut szembe: zöldkártyánál általában a co és a hc szokott a problémás lenni, nem? mármint hogy túl magas.

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #21168 Dátum: 2007 November 09, 22:18:08 »

érdekes Smiley

bár azt írja jobban kicsapódik, főleg hidegben. és bogárban ugye erre minden esélye megvan.
de érdekes lehet kipróbálni.

azt vajon lehet tudni hogy nem jár-e nagyobb hőve ezl az alkohollal járatás?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21167 Dátum: 2007 November 09, 21:53:18 »

érdekes, szerintem én is kipróbálom  Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21166 Dátum: 2007 November 09, 21:27:01 »



Az ikerkarbikkal kapcsolatban segítsetek légysziii plíííííz Cry Nyáron szeretnék egy ikerkarbis átalakítást, +tárcsafékeket előre, és már időben meg szeretném tervezni a dolgokat. Köszi Smiley és még egy kérdésem lenne. A Type 3 tárcsafékje az jó az 1303-asra?  Mármint a kilóméterspirál az abban hun van?  Meg úgy összességében stimmel?  Köszi ezt is. Wink
nyereg tárcsa igen más nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21165 Dátum: 2007 November 09, 21:23:08 »



Az ikerkarbikkal kapcsolatban segítsetek légysziii plíííííz Cry Nyáron szeretnék egy ikerkarbis átalakítást, +tárcsafékeket előre, és már időben meg szeretném tervezni a dolgokat. Köszi Smiley és még egy kérdésem lenne. A Type 3 tárcsafékje az jó az 1303-asra?  Mármint a kilóméterspirál az abban hun van?  Meg úgy összességében stimmel?  Köszi ezt is. Wink

gugli Smiley typ 3 karbik, alfa bontókból dellortok, weberek, aztán csillagos ég. árban.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #21164 Dátum: 2007 November 09, 21:07:13 »


Köszi.
Esetleg valamilyen táblázatot, vagy ilyesmit tudnátok mutatni, hogy milyen karburátorokat lehet duálban felszerelni? Mi a legegyszerűbb megoldás? Legegyszerűbb legolcsóbb. És még egy, gyárilag milyen ikerkarburátorral szerelték pl a type 4-eseket? azok jók type 1-es motorra is?



Az ikerkarbikkal kapcsolatban segítsetek légysziii plíííííz Cry Nyáron szeretnék egy ikerkarbis átalakítást, +tárcsafékeket előre, és már időben meg szeretném tervezni a dolgokat. Köszi Smiley és még egy kérdésem lenne. A Type 3 tárcsafékje az jó az 1303-asra?  Mármint a kilóméterspirál az abban hun van?  Meg úgy összességében stimmel?  Köszi ezt is. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21163 Dátum: 2007 November 09, 20:22:55 »

Mérd meg a pumpakerék szélességét. A 22-es a legkisebb, a régi 1.2-esekben volt. Aztán volt 26-os, ez a normál AB-s és az újabb F-es motor szivattyúkereke és a 30-ast hívják HD vagy heavy duty pumpának.
(Lehet, hogy volt 24-es is, nem emlékszem)

stunt, neked vannak osvat szelepeid, hol vetted, a gépműhely adta ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21162 Dátum: 2007 November 09, 20:14:44 »

Mérd meg a pumpakerék szélességét. A 22-es a legkisebb, a régi 1.2-esekben volt. Aztán volt 26-os, ez a normál AB-s és az újabb F-es motor szivattyúkereke és a 30-ast hívják HD vagy heavy duty pumpának.
(Lehet, hogy volt 24-es is, nem emlékszem)

úgy rémlik 26 os, mad holnaplemérem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21161 Dátum: 2007 November 09, 20:11:20 »


1971 09-től 4 rögzítésű (szegecs) a vezérműkerék, de minden tuningtengely 3 csavaros. Az engle  és scat tengelyek nem metrikus menettel vannak, erre figyelni kell.



jah, buzi pudingfejűek és társaik. én épp szopok OFF (gitár) ügyben, 3/16 os, finommenetes belső kulcsnyílású csavar kéne, demég a faborynál sincs finommenet. majd ha esetleg arrajár egy ismerősöm, vetetek vele Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21160 Dátum: 2007 November 09, 20:01:16 »

most nézem csak. az AB s blokkomba 3 csavaros vezérműtengely , és az ehhez tatrozó olajpumpa volt benne. a pumpa belépő nyílása, az ojalfeszívó-cső átmérője ~ 15,5 mm, a puma kilépő meg kb 11,5. értelemszerűena blokkban is ekkoráka nyílások. akkor ez milyen pumpa ?

Mérd meg a pumpakerék szélességét. A 22-es a legkisebb, a régi 1.2-esekben volt. Aztán volt 26-os, ez a normál AB-s és az újabb F-es motor szivattyúkereke és a 30-ast hívják HD vagy heavy duty pumpának.
(Lehet, hogy volt 24-es is, nem emlékszem)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #21159 Dátum: 2007 November 09, 20:00:25 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/e85hasznalt!1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21158 Dátum: 2007 November 09, 19:58:40 »


jó, ok, de úgy tudtam,hogy 71 és utánna már a 4 csvarosa tengelyt és a hozzá való pumpát hazsnálták. akkor ez még épp a váltás előtti blokk lehet.


1971 09-től 4 rögzítésű (szegecs) a vezérműkerék, de minden tuningtengely 3 csavaros. Az engle  és scat tengelyek nem metrikus menettel vannak, erre figyelni kell.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21157 Dátum: 2007 November 09, 18:14:47 »

jah, közben utánnanéztem, csaka legismertebb előfordulási közege a víz.

az igaz és még pl a fötengely környéke túltöltött olajszintnél bizonyos motoroknál

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21156 Dátum: 2007 November 09, 18:12:08 »

a kavitáció közegfüggetlen

jah, közben utánnanéztem, csaka legismertebb előfordulási közege a víz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21155 Dátum: 2007 November 09, 18:11:48 »

Beszéltem Merkivel holnap megyek!
THX Leon!
na jóvan! Örülök!
Vótam Bárdi autónál, kaptam is tömítést, hagytam neked még 2-t raktáron  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21154 Dátum: 2007 November 09, 18:07:26 »

kavitácó akkor nem csak folyadékokban valósulhat meg ?

osvat szelepekről tudtok valamit ? hol lehet kapni itthon ?  elvileg jó minőségű cuccok.

a kavitáció közegfüggetlen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21153 Dátum: 2007 November 09, 18:06:24 »

jogos Smiley
tuning tengelyek csavarosak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21152 Dátum: 2007 November 09, 18:01:25 »

nem csavar szegecs! Grin


jogos Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21151 Dátum: 2007 November 09, 18:00:34 »

jó, ok, de úgy tudtam,hogy 71 és utánna már a 4 csvarosa tengelyt és a hozzá való pumpát hazsnálták. akkor ez még épp a váltás előtti blokk lehet.
nem csavar szegecs! Grin
ennyire nem jártam utána!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21150 Dátum: 2007 November 09, 17:34:22 »

gyári,nagynyomásut megismerni hidd el

jó, ok, de úgy tudtam,hogy 71 és utánna már a 4 csvarosa tengelyt és a hozzá való pumpát hazsnálták. akkor ez még épp a váltás előtti blokk lehet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21149 Dátum: 2007 November 09, 17:31:11 »

most nézem csak. az AB s blokkomba 3 csavaros vezérműtengely , és az ehhez tatrozó olajpumpa volt benne. a pumpa belépő nyílása, az ojalfeszívó-cső átmérője ~ 15,5 mm, a puma kilépő meg kb 11,5. értelemszerűena blokkban is ekkoráka nyílások. akkor ez milyen pumpa ?
gyári,nagynyomásut megismerni hidd el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21148 Dátum: 2007 November 09, 17:28:15 »

most nézem csak. az AB s blokkomba 3 csavaros vezérműtengely , és az ehhez tatrozó olajpumpa volt benne. a pumpa belépő nyílása, az ojalfeszívó-cső átmérője ~ 15,5 mm, a puma kilépő meg kb 11,5. értelemszerűena blokkban is ekkoráka nyílások. akkor ez milyen pumpa ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21147 Dátum: 2007 November 09, 16:51:56 »


popszegecs:) leglaább hegesztette volna oda.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21146 Dátum: 2007 November 09, 16:48:05 »

ok akkor indulok
www.merki.hu
Beszéltem Merkivel holnap megyek!
THX Leon!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21145 Dátum: 2007 November 09, 16:14:59 »

kavitácó akkor nem csak folyadékokban valósulhat meg ?

osvat szelepekről tudtok valamit ? hol lehet kapni itthon ?  elvileg jó minőségű cuccok.
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 09, 16:17:34 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21144 Dátum: 2007 November 09, 15:52:54 »

milyen az a typ4 hütö van kép valakinek róla

Type4 olajhűtő installáció:

http://www.aircooledvwaddiction.com/modules.php?name=News&file=article&sid=66

'81 Hecho en México
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21143 Dátum: 2007 November 09, 15:45:08 »

7 végén dolgozik? egy számot tuf valaki dobni amin elérhetem?
Leon: Nekem sincs pedig lassan kéne!
ok akkor indulok
www.merki.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21142 Dátum: 2007 November 09, 15:42:20 »

7 végén dolgozik? egy számot tuf valaki dobni amin elérhetem?
Leon: Nekem sincs pedig lassan kéne!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21141 Dátum: 2007 November 09, 15:27:06 »

Pisti! Elmegyek Bárdi autóhoz, de ha nem lesz szelepfedéltömítés kitucc segíteni 2 újjal ma?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21140 Dátum: 2007 November 09, 15:26:23 »

Probáld meg a Merkinél Nyíregyházán. A gömbfej kb 4eFt(lenfölder), a munkadíj sem lehet sokkal több.

a munkadí?   Grin
DE az egyik legnagyobb mester 
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21139 Dátum: 2007 November 09, 15:18:47 »

Probáld meg a Merkinél Nyíregyházán. A gömbfej kb 4eFt(lenfölder), a munkadíj sem lehet sokkal több.

Itt debrecen környékén nincs túl sok szerelő!
Szüval nem nagyon tudok válogatni

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21138 Dátum: 2007 November 09, 15:17:01 »

Szerintem te is tudod a kérdésekre a választ...
Vidd el másik szerelőhöz!
Itt debrecen környékén nincs túl sok szerelő!
Szüval nem nagyon tudok válogatni
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21137 Dátum: 2007 November 09, 15:12:37 »

Sziasztok!

Lenne egy gyors kérdésem:
Elkezdett kopogni jobb elöl az alsó talpasom. Szerintem még nem vészes de lassan nagyon rossz úton már hallható, és mikor a kereket megrántgatom is. Kicseréltetném viszont nincs ideje a szerelőnek, nekem pedig folyamtosan kell a kocsi.
Kiszakadhat? Ha kiszakad mi van? Várhatóan milyen úton szakad ki? stb...
Szerintem te is tudod a kérdésekre a választ...
Vidd el másik szerelőhöz!

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21136 Dátum: 2007 November 09, 15:09:29 »

Sziasztok!

Lenne egy gyors kérdésem:
Elkezdett kopogni jobb elöl az alsó talpasom. Szerintem még nem vészes de lassan nagyon rossz úton már hallható, és mikor a kereket megrántgatom is. Kicseréltetném viszont nincs ideje a szerelőnek, nekem pedig folyamtosan kell a kocsi.
Kiszakadhat? Ha kiszakad mi van? Várhatóan milyen úton szakad ki? stb...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #21135 Dátum: 2007 November 09, 15:03:53 »

vki érdeklődött váltó felújítás után - friss info - most készült el a busz hosszú váltóm, 65 pénz  Cry Cry Cry Cry Cry Cry
pedig egész jónak tűnt (két csapágy csere, váltóház csere, plusz 1es kerék csere) munakdíj 25pénz

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #21134 Dátum: 2007 November 09, 13:34:03 »

Igen, a gyári turbina 5500-6000 főtengelyfordulat felett nem szállít több levegőt a kavitáció miatt. Ezért lassítják az áttételt.

A motor melegedését sok dolog befolyásolja, pl. az előgyújtás teljes fordulatszám tartományban, aztán a karburálás, a szegényre karburált motor melegebben üzemel, és még sok egyéb, a motor tisztasága, illesztése, tömítések...és nagyon fontos a burkolatok megléte ( a legkisebb is!) és a pontos illeszkedése.

Az 1600-as motor nagyon komolyan, 100 lóerő fölé kell tuningolni, hogy kelljen neki nagyobb hűtő, mint az AB-s aluhűtője, a megfelelő kutyaházzal. Meg amúgy is, elmondható, hogy 100 ló alatt nem kell semmilyen plusz hűtő.

Nekem akkor volt a legmagasabb olajhőfokom, amikor a Tökölről a gyorsulási verseny után el kellett száguldanom haza egy családi rendezvényre és a nulláson is 130 felett mentem, az új nullás szakaszom meg padlógázon 160 felett...meleg is volt, és így lett 120 fokos olajam...de ahogy belassultam 130 alá azonnal visszahűlt 100 fokosra, ami teljesen normális.
És a typ3-as nem a jó hűtéséről híres, hiába tökéletes az enyém teljes hűtőrendszere.
Na ez az, Te vagy az aki olvasgatja ezeket a fasz amerikai tunereket, meg van egy "tesztmotorod" amit az adott körülmények között tudsz elemezgetni.
Szóval a végkövetkeztetéseid gyakorlatilag kézpénznek vehetők.
Tehát nagyáltalánosságban felesleges a hatalmas olajhűtő, kb úgy mint a porschetárcsafék a 135-ös gumi alá.  Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21133 Dátum: 2007 November 09, 12:35:24 »

ha aza szigetelés nincs szarrá szakadva, és nem pálmatexel van felnyalva, hanem a gyári körmökkel van rörzítve, akkor annak nem szabad lejöni a helyéről. ha lejön akkor ott valamit nagyon elb... valaki.
Nekem nem a gyári van rajt, és jobb félni mint megijedni. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21132 Dátum: 2007 November 09, 10:15:46 »

Ja, van többlapátos meg van amelyik szélesebb.
Biztos sokat számít.
Valahol olvastam, hogy tezstelve bebizonyosodott, hogy bizonyos fordulat felett a turbina nem szállít több levegőt, sőt a turbulenciák úgy alkulnak a lapátokon, hogy tán még kevesebbet is. SZóval a végtelenségig nem lehet a tárcsákat áttételezni.
A stabilmotorok amiket említessz pont nem a magas fordulatokról híresek, nem úgy mint a "tuningmocik" amiket mindenki 6000 főlé akar pörgetni.
Lényeg a lényeg minden használati formának megvannak a kívánalmai, meg persze a határai is.

Igen, a gyári turbina 5500-6000 főtengelyfordulat felett nem szállít több levegőt a kavitáció miatt. Ezért lassítják az áttételt.

A motor melegedését sok dolog befolyásolja, pl. az előgyújtás teljes fordulatszám tartományban, aztán a karburálás, a szegényre karburált motor melegebben üzemel, és még sok egyéb, a motor tisztasága, illesztése, tömítések...és nagyon fontos a burkolatok megléte ( a legkisebb is!) és a pontos illeszkedése.

Az 1600-as motor nagyon komolyan, 100 lóerő fölé kell tuningolni, hogy kelljen neki nagyobb hűtő, mint az AB-s aluhűtője, a megfelelő kutyaházzal. Meg amúgy is, elmondható, hogy 100 ló alatt nem kell semmilyen plusz hűtő.

Nekem akkor volt a legmagasabb olajhőfokom, amikor a Tökölről a gyorsulási verseny után el kellett száguldanom haza egy családi rendezvényre és a nulláson is 130 felett mentem, az új nullás szakaszom meg padlógázon 160 felett...meleg is volt, és így lett 120 fokos olajam...de ahogy belassultam 130 alá azonnal visszahűlt 100 fokosra, ami teljesen normális.
És a typ3-as nem a jó hűtéséről híres, hiába tökéletes az enyém teljes hűtőrendszere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1482 1483 1484 1485 1486 [1487] 1488 1489 1490 1491 1492 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.