www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:36:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1462 1463 1464 1465 1466 [1467] 1468 1469 1470 1471 1472 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13325499 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21959 Dátum: 2007 December 01, 23:08:46 »

Hol tudok a kábelekre olyan kábelcsatornát szerezni mint ami eredetileg van (olyan mint a zsugorcső csak nem az)?

Lehet kapni műanyag kötegelőt is, olyan spirál alak, többféle vastagságra is. A Pannóniámat én is zsugorcsővel kötegeltem, amit nem melegítettem... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21958 Dátum: 2007 December 01, 23:07:55 »

bandázsold be textil szigszallaggal
Erre gondoltam én is köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21957 Dátum: 2007 December 01, 23:06:57 »

A régit cserélném ki, mert ki akartam egyenesíteni és eltört, meg már itt ott repedezett, törött...... Ha már az autó megújul ne nézzen ki a kábelköteg se szarul.

bandázsold be textil szigszallaggal

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21956 Dátum: 2007 December 01, 23:01:35 »

igen használható hiszen szigetel ha más a terv akkor nem
A régit cserélném ki, mert ki akartam egyenesíteni és eltört, meg már itt ott repedezett, törött...... Ha már az autó megújul ne nézzen ki a kábelköteg se szarul.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21955 Dátum: 2007 December 01, 23:00:47 »

Nyílt motorvezérlő elektronika építő prodzsekt nagyon részletes leírással, kapcsrajzzal, mindennel !

http://www.megasquirt.info

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21954 Dátum: 2007 December 01, 22:59:20 »

Ugye-ugye Wink, de tuti van még egy (valószínűleg) induktív jeladó a lendkeréknél is a henger beazonosítás, fordulatszám és a befecskendezési idő miatt.

nincsen. minden gyújtásimpulzusra nyit minden injektor. (a gyújtásról vezsi a fordulatszám jelet is)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21953 Dátum: 2007 December 01, 22:56:10 »

Ezt én is így tippeltem.  Wink
És mi a helyzet az 1. kérdésemmel?

igen használható hiszen szigetel ha más a terv akkor nem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21952 Dátum: 2007 December 01, 22:52:56 »

kurva egyszerű .  sehogy Smiley

Ezt én is így tippeltem.  Wink
És mi a helyzet az 1. kérdésemmel?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21951 Dátum: 2007 December 01, 22:51:07 »

A zsugorcsövet ha nem zsugorítom rá akkor is használható? Ha rázsugorítom, akkor hogy lehet kihúzni a kábelt utána.

kurva egyszerű .  sehogy Smiley

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21950 Dátum: 2007 December 01, 22:50:31 »

ok,de nincs valami méretkorlát hogy nagyobb motorhoz 2cucc Roll Eyes 2.8-as 6 hengeresre tenném

most elszóltad magd 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21949 Dátum: 2007 December 01, 22:48:10 »

Nagyon nehéz beszerezni és drága, meg nem is nagyon alkalmazzák. Szerintem használj zsugorcsövet vagy bontóból kell guberálni jó állapotú hosszabb darabokat.
A zsugorcsövet ha nem zsugorítom rá akkor is használható? Ha rázsugorítom, akkor hogy lehet kihúzni a kábelt utána.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21948 Dátum: 2007 December 01, 22:42:12 »

Hol tudok a kábelekre olyan kábelcsatornát szerezni mint ami eredetileg van (olyan mint a zsugorcső csak nem az)?

Nagyon nehéz beszerezni és drága, meg nem is nagyon alkalmazzák. Szerintem használj zsugorcsövet vagy bontóból kell guberálni jó állapotú hosszabb darabokat.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21947 Dátum: 2007 December 01, 22:41:51 »

Tudja valaki, hogy kell összeszerelni egy széthullott kézifék kart???
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21946 Dátum: 2007 December 01, 22:38:21 »

vagy mégiscsak van valami Smiley

elvileg csak eza 2 szenzor van benne:

1. TPS - The throttle position switch is mounted on the right side throttle body. The exact throttle position in degrees is reported to the computer while the engine is switched on.

2. CHT - The cylinder head temperature sensor monitors the temperature of the left side cylinder head. The computer uses information to adjust the air/fuel mixture to compensate for cold start, warm up and fuel delivery during high engine temperature.

Ugye-ugye Wink, de tuti van még egy (valószínűleg) induktív jeladó a lendkeréknél is a henger beazonosítás, fordulatszám és a befecskendezési idő miatt.


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21945 Dátum: 2007 December 01, 22:31:58 »

Hol tudok a kábelekre olyan kábelcsatornát szerezni mint ami eredetileg van (olyan mint a zsugorcső csak nem az)?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
RNIE
« Hozzászólás #21944 Dátum: 2007 December 01, 20:42:28 »

atzán be az egészet a bogárba/buszba  Evil
nem-nem,az marad a saját testében.dokába vagy typ4 vagy sima 1,6.Egy éve itt állnak a polcon és nem sikerült eldöntenem Huh
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21943 Dátum: 2007 December 01, 20:30:47 »

ok,de nincs valami méretkorlát hogy nagyobb motorhoz 2cucc Roll Eyes 2.8-as 6 hengeresre tenném

atzán be az egészet a bogárba/buszba  Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21942 Dátum: 2007 December 01, 20:30:09 »

a piros turbós gyerekenk milyen injektor rendszere van ?

úgy emléxem k-jetronic volt neki

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21941 Dátum: 2007 December 01, 20:30:06 »

A fojtószelep potméter nem a gázkar felőli oldalon van, a másik oldalra pedig nem látunk. Az üzemállapot megállapításához a fojtószelepállás meg egy forgásjel (pl.: lendkeréknél) végül is elegendő. Ha jobban belegondolunk forgásjelre már csak a hengerek beazonosítása miatt is szükség van.


vagy mégiscsak van valami Smiley

elvileg csak eza 2 szenzor van benne:

1. TPS - The throttle position switch is mounted on the right side throttle body. The exact throttle position in degrees is reported to the computer while the engine is switched on.

2. CHT - The cylinder head temperature sensor monitors the temperature of the left side cylinder head. The computer uses information to adjust the air/fuel mixture to compensate for cold start, warm up and fuel delivery during high engine temperature.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #21940 Dátum: 2007 December 01, 20:28:32 »

igen, főleg azoknak a motoroknak jó, amelyik már termeli a kartergázt.  Evil

ok,de nincs valami méretkorlát hogy nagyobb motorhoz 2cucc Roll Eyes 2.8-as 6 hengeresre tenném
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21939 Dátum: 2007 December 01, 20:25:43 »

igen, főleg azoknak a motoroknak jó, amelyik már termeli a kartergázt.  Evil

bármilyen motornál használható?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21938 Dátum: 2007 December 01, 20:21:38 »

ilyesmi lehet, ezen sincs.

http://www.vwparts.net/CB7055.html

"Its been through several shops locally and no one can get it to run right. Its in a 67, and it can't pass the

incredibly generous smog numbers here. I was able to get my Weber IDFs to pass the numbers for my 75, and its numbers are 1/3 that of the

67. I was also able to make 48 IDAs beat the numbers for a 67. A properly designed EFI should be able to blow away carbs in any

emissions test. When the owner called CB, their answer was a total cop out, "Its not designed to pass smog" Well, anyone that knows

anything about tuning fuel systems, knows that efficient running is at low emissions. This CB system was blowing 6+% CO and 2000+ppm

HC. That rich setting "puts out the fire", killing power and throttle response. When we look at this particular car and its engine, we all agree

it would make WAY more power with a pair of 45 or 48 Dellortos.

As for your blanket statement that EFI makes more power than carbs, my car was built with EFI, and I assure you, it makes three times as

much power now (bigger engine) with carbs than with the EFI. "

úgy látszik nem  olyan jó a szerkezet utcára Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #21937 Dátum: 2007 December 01, 20:06:35 »

segit a motornak!
bármilyen motornál használható?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21936 Dátum: 2007 December 01, 20:04:07 »

a piros turbós gyerekenk milyen injektor rendszere van ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21935 Dátum: 2007 December 01, 20:03:15 »

A folytószelep potméter nem a gázkar felőli oldalon van, a másik oldalra pedig nem látunk.

ilyesmi lehet, ezen sincs.

http://www.vwparts.net/CB7055.html

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21934 Dátum: 2007 December 01, 20:01:56 »

Képről jut eszembe,a kartergáz kiegyenlítő Bugpack cucc az hasznos?
segit a motornak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #21933 Dátum: 2007 December 01, 20:01:04 »

ezt az olajbetöltő helyére kell beépíteni. egyébként az.
az stimm,a formájáról jutott eszembe.mi az érezhető különbség?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21932 Dátum: 2007 December 01, 20:00:07 »

alapjárat, gyorsítás, motorfék üzem ? akkor semmi ileyemi ? Smiley nem hiszem

amúgy ilyen rendsze rkée bogárra, légtömegmérő nélküli mint a mono jetronic , de hengerenkénti befecskendezős, magasabb nyomású. de itt semmi pillangószelepállás érzékelőt sem látok.
A fojtószelep potméter nem a gázkar felőli oldalon van, a másik oldalra pedig nem látunk. Az üzemállapot megállapításához a fojtószelepállás meg egy forgásjel (pl.: lendkeréknél) végül is elegendő. Ha jobban belegondolunk forgásjelre már csak a hengerek beazonosítása miatt is szükség van.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 01, 20:07:50 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21931 Dátum: 2007 December 01, 19:59:37 »

ezt az olajbetöltő helyére kell beépíteni. egyébként az.
Képről jut eszembe,a kartergáz kiegyenlítő Bugpack cucc az hasznos?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #21930 Dátum: 2007 December 01, 19:56:20 »

Képről jut eszembe,a kartergáz kiegyenlítő Bugpack cucc az hasznos?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21929 Dátum: 2007 December 01, 19:54:21 »

Ránézésre nem hiszem hogy ezeken a motorokon figyelnék a lambdát, a légmennyiséget vagy tömeget stb... Szerintem itt egyszerűen az adott fordulatszámhoz esetleg még a fojtószelep álláshoz igazítják a befecskendezést.

alapjárat, gyorsítás, motorfék üzem ? akkor semmi ileyemi ? Smiley nem hiszem

amúgy ilyen rendsze rkée bogárra, légtömegmérő nélküli mint a mono jetronic , de hengerenkénti befecskendezős, magasabb nyomású. de itt semmi pillangószelepállás érzékelőt sem látok.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 01, 19:56:34 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #21928 Dátum: 2007 December 01, 19:52:16 »

Ránézésre nem hiszem hogy ezeken a motorokon figyelnék a lambdát, a légmennyiséget vagy tömeget stb... Szerintem itt egyszerűen az adott fordulatszámhoz esetleg még a fojtószelep álláshoz igazítják a befecskendezést.
egy szij kellene rá mert igy eleg szar lesz a hutese Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21927 Dátum: 2007 December 01, 19:46:53 »

Hájtekk befecskendezős typ 1 motorokon, ami hengerenkénti, hoyg oldják meg a légtömegmérést pl ezen?

<beszúrt kép törölve>
Ránézésre nem hiszem hogy ezeken a motorokon figyelnék a lambdát, a légmennyiséget vagy tömeget stb... Szerintem itt egyszerűen az adott fordulatszámhoz esetleg még a fojtószelep álláshoz igazítják a befecskendezést.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21926 Dátum: 2007 December 01, 19:28:38 »

Hájtekk befecskendezős typ 1 motorokon, ami hengerenkénti, hoyg oldják meg a légtömegmérést pl ezen?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21925 Dátum: 2007 December 01, 17:43:17 »

igen. de így az egyik 0,3-0,6 az új meg 0,15-0,45. de akkor ezekszerint normális mindkettő
Szerintem nagy valoszinuseggel igen.
(persze pontosabb kepet egy olajnyomas jelado, ami nem ketallasu, adhat muszerrel egyutt)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21924 Dátum: 2007 December 01, 17:42:22 »

hát nem szokott gyújtáson világítani mindkét lámpa??
arra értettem
Akkor igen, de utana aludjon el.
En kis odafigyelessel megszoktam, hogy eloszor csak gyujtasig forditom a kulcsot - ket lampa ellenoriz, aztan leveszem a gyujtast -ket lampa kialszik. Ha igen, akkor megy csak az inditozas. Igy tudom, hogy az olajnyomas jelado mukodik-e. Most mar rutinbol mindig igy inditok.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #21923 Dátum: 2007 December 01, 17:37:16 »

A szamok nyomas kulonbozo nyomas mertekegysegek.
30-60kPa (kilopascal) az 0,3-0,6 bar.
A bogi motor (typ1-es) alapjaraton, bemelegedve 1 bar alatt van! Szerintem a ket ertek ami kozott kapcsol a nyomaskapcsolo. Azaz amit ha meghalad, akkor elalszik a lampa. Az, hogy 24-es vagy 28-as kulccsal rakod be szerintem mindegy, a menet legyen azonos, ami valszeg az is (10x1 ha jo emlekszem).
Ha meg menet kozben fordulatnal kivillan az olajnyomas, akkor mar ugyis lottek  Grin
igen. de így az egyik 0,3-0,6 az új meg 0,15-0,45. de akkor ezekszerint normális mindkettő
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #21922 Dátum: 2007 December 01, 17:34:48 »

Az baj.
hát nem szokott gyújtáson világítani mindkét lámpa??
arra értettem
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21921 Dátum: 2007 December 01, 17:31:01 »

... bár az sem jó, mert álló motornál is világít..
Az baj.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21920 Dátum: 2007 December 01, 17:29:48 »

Tegnap vettük észre, hogy az olajgombám megadta magát. alatta minden olajos volt, a lemezen állt egy vékony réteg.
vettem is hozzá újat a Bakátson, mondtam hogy H-s motor. nem tudtam hogy az mindegy és egy fajta van csak.
Szóval amit vettem, azon az állt hogy 0,15-0,45 bar és 24es kulccsal lehetett becsavarni.
Viszont ami benne volt az sokkal vaskosabb, ahhoz 28as kulcs kellett, és az áll rajta hogy 30-60 kPa.

mit jelent ez a két szám rajtuk?
0,15 alatt világít a visszajelző lámpa és 0,45ig nem durran ki?  Huh

akkor ezek szerint eddig rossz "nagyságú" gomba volt benne??

A szamok nyomas kulonbozo nyomas mertekegysegek.
30-60kPa (kilopascal) az 0,3-0,6 bar.
A bogi motor (typ1-es) alapjaraton, bemelegedve 1 bar alatt van! Szerintem a ket ertek ami kozott kapcsol a nyomaskapcsolo. Azaz amit ha meghalad, akkor elalszik a lampa. Az, hogy 24-es vagy 28-as kulccsal rakod be szerintem mindegy, a menet legyen azonos, ami valszeg az is (10x1 ha jo emlekszem).
Ha meg menet kozben fordulatnal kivillan az olajnyomas, akkor mar ugyis lottek  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 1462 1463 1464 1465 1466 [1467] 1468 1469 1470 1471 1472 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.