www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:32:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1459 1460 1461 1462 1463 [1464] 1465 1466 1467 1468 1469 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13325425 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22079 Dátum: 2007 December 04, 15:13:02 »

Pl.

csapszegeshez: http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=486

gömbfejeshez: http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=478

Hogy van angolul, tudja valaki?
Mert azt nekem meg kell majd rendelnem, odaviszik hozzá, ő meg majd hazahozza.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #22078 Dátum: 2007 December 04, 15:10:03 »

és ezt vámoltatni nem kell??
Ha nem akkor gyorsan hozatok egyet én is.... ein Geschenk für Weinachten! Smiley

Hát kéne, de ha ügyes az illető akkor tán megoldható vám nélkül.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22077 Dátum: 2007 December 04, 15:09:27 »

és ezt vámoltatni nem kell??
Ha nem akkor gyorsan hozatok egyet én is.... ein Geschenk für Weinachten! Smiley

hat ha elkapjak a vamosok,akkor kell,ha nem kapjak el,akkor nem kell

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22076 Dátum: 2007 December 04, 15:07:49 »

drop spindle
és ezt vámoltatni nem kell??
Ha nem akkor gyorsan hozatok egyet én is.... ein Geschenk für Weinachten! Smiley

Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #22075 Dátum: 2007 December 04, 15:07:24 »

Szuasztok kéne nekem egy generátor kapcs.rajz valaki tud esetleg segiteni?Nagyon kéne tényleg!! Cry

---Andris---
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22074 Dátum: 2007 December 04, 15:05:21 »

Hogy van angolul, tudja valaki?
Mert azt nekem meg kell majd rendelnem, odaviszik hozzá, ő meg majd hazahozza.
drop spindle

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22073 Dátum: 2007 December 04, 15:02:52 »

pumával 60 körül
tengelycsonkkal ha itthon veszed akkor 9xe, az usaban $170 körül van

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22072 Dátum: 2007 December 04, 15:02:16 »

170$ x 180 = 30600
tárcsafékes is?
honnan néztél árat? ott nincs angolul? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #22071 Dátum: 2007 December 04, 14:57:11 »

Szuasztok kéne nekem egy generátor kapcs.rajz valaki tud esetleg segiteni?

---Andris---
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22070 Dátum: 2007 December 04, 14:56:57 »

Hogy van angolul, tudja valaki?
Mert azt nekem meg kell majd rendelnem, odaviszik hozzá, ő meg majd hazahozza.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22069 Dátum: 2007 December 04, 14:54:09 »

csak kérdeztem, hogy át lehet e alakítani. 30ért van? :O

170$ x 180 = 30600

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22068 Dátum: 2007 December 04, 14:51:42 »

Akkor valamit félreértettem...  Embarrassed
Egyik haverom tasója most jön haza valamikor decemberben Amerikából, ő haza tudna hozni nekem...
Csak, mert akkor inkább megveszem most 30ért, mint később 90ért...
csak kérdeztem, hogy át lehet e alakítani. 30ért van? :O

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22067 Dátum: 2007 December 04, 14:44:21 »

nem


Akkor valamit félreértettem...  Embarrassed
Egyik haverom tasója most jön haza valamikor decemberben Amerikából, ő haza tudna hozni nekem...
Csak, mert akkor inkább megveszem most 30ért, mint később 90ért...

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22066 Dátum: 2007 December 04, 14:42:33 »

nem

Na most akkor a tengelycsonkoshoz kell vágni/heggeszteni, vagy nem?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22065 Dátum: 2007 December 04, 14:37:06 »

hát egy gyárit ültetett formára hozni. nem fogtam a kezemben még ültetett csonkot, ezért kérdem. ha már hegeszteni kezdenék, biztos nem a hidat vágnám, ha van lehetőség a tengelycsonkot alakítani

Na most akkor a tengelycsonkoshoz kell vágni/heggeszteni, vagy nem?

csak nem Kristóf? Cheesy

De, honnan tudtad?  Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22064 Dátum: 2007 December 04, 12:37:01 »

Az ültetettnél 5cm feljebb van a csonk mint a gyárin. A többi kacsolódási pont meg olyan mint a gyári.
A gyárinál erre nincs elég hely szerintem. Meg én azt nem is faragnám meg hegeszteném. Ha viszont eltörik a futómű a hegesztésnél akkor nincs olyan nagy baj, mert a futóművet a csavarok tartani fogják. Viszont ha a mokkolt csonk eltörik 100-nál, akkor baj van. 


na igen, ebben van valami. mondjuk a tengelycsonkos elegánsabb és egyszerűbb, mint a hegesztgetés.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22063 Dátum: 2007 December 04, 12:34:45 »

Az ültetettnél 5cm feljebb van a csonk mint a gyárin. A gyárinál erre nincs elég hely szerintem. A többi kacsolódási pont meg olyan mint a gyári.
Meg én azt nem is faragnám meg hegeszteném. Ha viszont eltörik a futómű a hegesztésnél akkor nincs olyan nagy baj, mert a futóművet a csavarok tartani fogják. Viszont ha a mokkolt csonk eltörik 100-nál, akkor baj van. 


hát egy gyárit ültetett formára hozni. nem fogtam a kezemben még ültetett csonkot, ezért kérdem. ha már hegeszteni kezdenék, biztos nem a hidat vágnám, ha van lehetőség a tengelycsonkot alakítani
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 04, 12:36:21 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22062 Dátum: 2007 December 04, 12:26:50 »

ezt hogy érted?


hát egy gyárit ültetett formára hozni. nem fogtam a kezemben még ültetett csonkot, ezért kérdem. ha már hegeszteni kezdenék, biztos nem a hidat vágnám, ha van lehetőség a tengelycsonkot alakítani

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22061 Dátum: 2007 December 04, 12:24:55 »

ezt hogy érted?


tengelycsonkot nem lehet átalakítani?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22060 Dátum: 2007 December 04, 12:22:32 »

Az a "puma" futómű lesz. Ott tudod állítani a magaságot. Csonknál fix az ültetés.
Gyárban készült, tehát gyári is, meg extra is. Pár éve van ilyen, ha jól tudom.



nekem pannon pumám van, pumi  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22059 Dátum: 2007 December 04, 12:21:27 »

Az a "puma" futómű lesz. Ott tudod állítani a magaságot. Csonknál fix az ültetés.
Gyárban készült, tehát gyári is, meg extra is. Pár éve van ilyen, ha jól tudom.


tengelycsonkot nem lehet átalakítani?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22058 Dátum: 2007 December 04, 12:08:34 »

Még magyarázott az egyik srác itt a közelben olyat is, hogy megvágják az eredeti futóművet, és oda tesznek be valamit.
Nem volt teljesen tiszta, hogy mit mond.
És akkor ebből valami olyansmi jönne ki, mint egy puma.
NGA bogara tetszik, annál többet én sem szeretnék ültetni...
Ez gyári extra egyébként?

csak nem Kristóf? Cheesy

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22057 Dátum: 2007 December 04, 12:04:10 »

Az a "puma" futómű lesz. Ott tudod állítani a magaságot. Csonknál fix az ültetés.
Gyárban készült, tehát gyári is, meg extra is. Pár éve van ilyen, ha jól tudom.


Még magyarázott az egyik srác itt a közelben olyat is, hogy megvágják az eredeti futóművet, és oda tesznek be valamit.
Nem volt teljesen tiszta, hogy mit mond.
És akkor ebből valami olyansmi jönne ki, mint egy puma.
NGA bogara tetszik, annál többet én sem szeretnék ültetni...
Ez gyári extra egyébként?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22056 Dátum: 2007 December 04, 12:01:09 »

Ültetett csonknál még azzal is számolni kell, hogy a kerekek kb. 1cm-el kijjebb kerülnek. Gyári keréknél ez nem gond. Az szól még az ültetett csonkok mellet, hogy megmaradhat a gyári hosszúságú lengéscsillapító, és a gömbfejek gyári állásban maradnak. cserébe nem "olcsó", de még mindig olcsóbb mintha buborékszélvédőspálcikafutóműves autód lenne és abba kellene gewnindet venni pl.   Evil
A várható hatást meg megnézheted NGA autóján.

 

Még magyarázott az egyik srác itt a közelben olyat is, hogy megvágják az eredeti futóművet, és oda tesznek be valamit.
Nem volt teljesen tiszta, hogy mit mond.
És akkor ebből valami olyansmi jönne ki, mint egy puma.
NGA bogara tetszik, annál többet én sem szeretnék ültetni...
Ez gyári extra egyébként?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22055 Dátum: 2007 December 04, 11:55:17 »

Ültetett csonknál még azzal is számolni kell, hogy a kerekek kb. 1cm-el kijjebb kerülnek. Gyári keréknél ez nem gond. Az szól még az ültetett csonkok mellet, hogy megmaradhat a gyári hosszúságú lengéscsillapító, és a gömbfejek gyári állásban maradnak. cserébe nem "olcsó", de még mindig olcsóbb mintha buborékszélvédőspálcikafutóműves autód lenne és abba kellene gewnindet venni pl.   Evil
A várható hatást meg megnézheted NGA autóján.

 
Ja, értem.
Hát ez még odébb lesz...
Majd egyszer szeretnék egy kicsit ültetni rajta, de most nem nagyn lenne rá pénzem.
Van még 1-2 dolog, amit előtte rendbe szeretnék hozni.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 04, 11:56:53 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22054 Dátum: 2007 December 04, 11:35:38 »

Ja, és korábban kértem segítséget a küszöb leszedéséhez.
Sikerült, megcsináltam.
Simán kijött minden csavar, leszedtem, kikalapáltam, és vissza.
Nem lett tök egyenes, de szemre nem észrevehető, csak ha végighúzom rajta a kezem.
Viszont a nagy horpadás már nincs rajta.
Még egyszer köszi a segítséget!

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22053 Dátum: 2007 December 04, 11:33:47 »

ha tarcsafekes a bogarad,akkor tarcsafekes ultetett tengelycsonk kell...
ha dobfekes,akkor dobfekes kell

Ja, értem.
Hát ez még odébb lesz...
Majd egyszer szeretnék egy kicsit ültetni rajta, de most nem nagyn lenne rá pénzem.
Van még 1-2 dolog, amit előtte rendbe szeretnék hozni.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22052 Dátum: 2007 December 04, 11:31:37 »

És akkor ezek szerint tárcsafék kell...

ha tarcsafekes a bogarad,akkor tarcsafekes ultetett tengelycsonk kell...
ha dobfekes,akkor dobfekes kell

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22051 Dátum: 2007 December 04, 11:28:07 »

gömbfejeket szét kell kapni, lengéscsillapítót félrelökni, régi tengelycsonki ki, új be, összerakni és kész. nem mindegy, hogy dob, vagy tárcsafékes. és ez véletlen sem precíz leírás, kb ennyire emlékszm, mikor tárcsásítottunk (köszi GSA és bá)

És akkor ezek szerint tárcsafék kell...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22050 Dátum: 2007 December 04, 11:02:00 »

Akkor az hogy működik?
gömbfejeket szét kell kapni, lengéscsillapítót félrelökni, régi tengelycsonki ki, új be, összerakni és kész. nem mindegy, hogy dob, vagy tárcsafékes. és ez véletlen sem precíz leírás, kb ennyire emlékszm, mikor tárcsásítottunk (köszi GSA és bá)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #22049 Dátum: 2007 December 04, 10:46:55 »

csak nem túl meredek a lejáró?attól félek hogy ha orral megy le leér az eleje
biztosat nem tudok, de sztem nem fog leérni, mert elég közel van a kerék tengelye az elejéhez, abban bízom, hogy a kerék hamarabb jön le a lejtőről a vízszintes szakaszra, minthogy leérne az orra - onnantól meg már emeli az alsó élét, majd áthalad a küszöbön, és megint jön 9cm nyereség.  meg a deszkák is megvannak, amik nekem kifelé segítettek. nem könnyű meccs, de van esély összehozni. ha kell megyek segíteni, sztem Béla is ott lesz. szerezz szar felniket!
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #22048 Dátum: 2007 December 04, 10:40:21 »

gratula még képet

köszi mindenkinek a kedves szavakat!  Smiley
a képekkel az a baj, hogy nem jutok a kocsihoz világosban, ezt is Béla csinálta stikában. ígérem teszek fel még amint tudok
RNIE
« Hozzászólás #22047 Dátum: 2007 December 04, 10:38:22 »

én is a szar felnin való leeresztésre teszem a voksomat
csak nem túl meredek a lejáró?attól félek hogy ha orral megy le leér az eleje
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #22046 Dátum: 2007 December 04, 10:33:27 »

erre gondoltam,meg farral megyek le,motor nincs benne.könnyebb megemelni és egyenesbe rakni
én is a szar felnin való leeresztésre teszem a voksomat. Imrének meg van a technikája, hogyan engedi le az autókat a mélybe.
viszont sztem orral előre kell engedni, mert a hátulja még a lejtőn lesz, mikor az orra már bent. van egy kb. 9cm-es küszöb az ajtónyíláson túl közvetlenül, ha azon túl gördül az első kerék talán nyert ügyünk van. szóval szerencsés esetben átbújik a fülke az ajtón mire a hátulja lejön a lejtőről, a plató pedig alacsonyabb, és be fog férni. drukkolok!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22045 Dátum: 2007 December 04, 10:29:00 »

nem

Akkor az hogy működik?

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #22044 Dátum: 2007 December 04, 10:23:50 »

De a tengelycsonkhoz vágni kell, a futóművet, nem?

nem

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22043 Dátum: 2007 December 04, 10:23:08 »

pumával 60 körül
tengelycsonkkal ha itthon veszed akkor 9xe, az usaban $170 körül van

De a tengelycsonkhoz vágni kell, a futóművet, nem?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22042 Dátum: 2007 December 04, 10:00:25 »

pumával 60 körül
tengelycsonkkal ha itthon veszed akkor 9xe, az usaban $170 körül van
Mennyibe kerül a bogár elejét ültetni?
Az eredeti futómű van benne, aztt cserélni kéne.
Még most nem biztos, hogy aktuális, csak kiváncsiskodok.
Csak annyit szeretnék, hogy ne legyen akkora lyuk a kerék és a sárvédő között.
Meg lehet oldani a nélkül, hogy pumát tegyek bele, és, hogy ne kelljen vágni?
Köszi!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22041 Dátum: 2007 December 04, 09:59:19 »

Mennyibe kerül a bogár elejét ültetni?
Az eredeti futómű van benne, aztt cserélni kéne.
Még most nem biztos, hogy aktuális, csak kiváncsiskodok.
Csak annyit szeretnék, hogy ne legyen akkora lyuk a kerék és a sárvédő között.
Meg lehet oldani a nélkül, hogy pumát tegyek bele, és, hogy ne kelljen vágni?
Köszi!
ültetett tengelycsonk. nem olcsó

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22040 Dátum: 2007 December 04, 09:58:46 »

Meg biza az ajtókilincsnél is, amint a pillangó ablakot megnyitod.
Szerintem ha jók az ajtók szigetelései, akkor nem lehet ilyen probléma. Sajna én anno brazil tömítésre cseréltem az eredetieket, mára rosszabb állapotban vannak a 8 éves brazilok, mint a közel 30 éves német garnitúra.
neked 8 évet bírt?  Shocked

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1459 1460 1461 1462 1463 [1464] 1465 1466 1467 1468 1469 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.