www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:36:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1445 1446 1447 1448 1449 [1450] 1451 1452 1453 1454 1455 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331561 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22639 Dátum: 2007 December 20, 15:56:18 »

Hell!
a motort szeretném fűteni igy télviz idején, ha kint áll a házelőtt. találtam egy ilyen torokfűtőt a vaterán. erről tudtok esetleg valamit? hogy hány wattos lehet? mekkora méretű lehet? ill. a motor alján lévő olaj leeresztő lemezzel szerkeszteném össze. csak jó volna tudni a wattos teljesitményét, mert ha 10W körüli akkor felesleges vele foglalkozni... annyit ír a gazdája, hogy VW.
előre is köszönöm!

ez a cucc a befecskendező környékén figyelget, ott melegít elő.
ha az olajleeresztő környékére akarod rakni, oda édeskevés lesz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #22638 Dátum: 2007 December 20, 13:37:24 »

Hell!

a motort szeretném fűteni igy télviz idején, ha kint áll a házelőtt. találtam egy ilyen torokfűtőt a vaterán. erről tudtok esetleg valamit? hogy hány wattos lehet? mekkora méretű lehet? ill. a motor alján lévő olaj leeresztő lemezzel szerkeszteném össze. csak jó volna tudni a wattos teljesitményét, mert ha 10W körüli akkor felesleges vele foglalkozni... annyit ír a gazdája, hogy VW.
előre is köszönöm!
Szia!
Tapasztalatom szerint nem szükséges előmelegíteni a motort - ha jól van beállítva (gyújtás, karbi), a szívócső-előmelegítő is jó, meg a légszűrőház thermo-gombája is jó (meg be is van kötve a motortakaró-lemez alá a cső), akkor egy minimális előmelegítés után (amíg kinyitottam a kaput) alacsony fordulatszámon már használható is - de ezt szerintem te is tudod.
Én körülményesnek látom a használatát - mi is az igazi előnye?
 Smiley
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22637 Dátum: 2007 December 20, 12:55:34 »

Ha 10W körüli akkor fölösleges vele foglalkozni, ebben igazad van.
Ha sokW körüli akkor meg fölösleges vele foglalkozni mert az aksit pár perc alatt úgy megszívja, hogy az a pici ami a hidegben benne maradt azt sem találod.
Ugye azt tudjuk, hogy -10C' körül a savas akkumulátorok a tárolókapacitásuk kb 20%-a körül tudnak teljesíteni.
Pillanatnyi leadott áramerősségről most nem jut eszembe adat.  Undecided

Ha hosszabbítós 220-as megoldásban gondolkodtál akkor én kérek elnézést.

Ja már látom a képet, ez nem 220-as.  Grin

szerintem ez 12V-os. a 220V-os biztosan jobb lenne, de most erről kérnémszépen a véleményeteket. ha ez megvan, jön a 220V-os mert arra is van ötletem. ezt pedig akár egy óccsó akksi töltőről is lehetne üzemeltetni...
de köszönöm a gyors válaszodat!
1303LS
« Hozzászólás #22636 Dátum: 2007 December 20, 12:52:27 »

Hell!

a motort szeretném fűteni igy télviz idején, ha kint áll a házelőtt. találtam egy ilyen torokfűtőt a vaterán. erről tudtok esetleg valamit? hogy hány wattos lehet? mekkora méretű lehet? ill. a motor alján lévő olaj leeresztő lemezzel szerkeszteném össze. csak jó volna tudni a wattos teljesitményét, mert ha 10W körüli akkor felesleges vele foglalkozni...
előre is köszönöm!
Ha 10W körüli akkor fölösleges vele foglalkozni, ebben igazad van.
Ha sokW körüli akkor meg fölösleges vele foglalkozni mert az aksit pár perc alatt úgy megszívja, hogy az a pici ami a hidegben benne maradt azt sem találod.
Ugye azt tudjuk, hogy -10C' körül a savas akkumulátorok a tárolókapacitásuk kb 20%-a körül tudnak teljesíteni.
Pillanatnyi leadott áramerősségről most nem jut eszembe adat.  Undecided

Ha hosszabbítós 220-as megoldásban gondolkodtál akkor én kérek elnézést.

Ja már látom a képet, ez nem 220-as.  Grin
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22635 Dátum: 2007 December 20, 12:47:26 »

Hell!

a motort szeretném fűteni igy télviz idején, ha kint áll a házelőtt. találtam egy ilyen torokfűtőt a vaterán. erről tudtok esetleg valamit? hogy hány wattos lehet? mekkora méretű lehet? ill. a motor alján lévő olaj leeresztő lemezzel szerkeszteném össze. csak jó volna tudni a wattos teljesitményét, mert ha 10W körüli akkor felesleges vele foglalkozni... annyit ír a gazdája, hogy VW.
előre is köszönöm!

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 20, 12:50:26 írta vaughan »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22634 Dátum: 2007 December 20, 12:22:27 »

vágó fúró üregelő-vel kend, ha van! Ha nincs olaj is megteszi. A gépi menetfúró előtt is érdemes a fúrót átjáratni benne.

  Köszönöm.
Sompi
« Hozzászólás #22633 Dátum: 2007 December 20, 12:10:24 »

Egy csörlő a kapu oszlopára?  Grin

Grin Grin ...eddíg Stone ötlete vezet!(Disznó pörzsölő)
azt nem kell megvenni,meer van,  és gyors is. ...meg viszonylag nem drága.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22632 Dátum: 2007 December 20, 12:05:21 »

Egy csörlő a kapu oszlopára?  Grin

...na azon viszont tényleg agyalok a jég miatt!! de kibö drága a gáz is és a vellany is.... valami alternatív óccsó megoldás kéne.  Huh
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #22631 Dátum: 2007 December 20, 09:42:37 »

     Sziasztok!

  Gépi menetvágóval már vágtatok úgy menetet,hogy kézzel (mondjuk krova szár) hajtjátok?Ami 8-as csavar fogja a jobboldali lökhárító tartómat lötyög,a csavarokat szerintam egyszer túlhúzták.Most vettem egy 10-es vágót,ami ugye pont 8-as lukhoz való,mert 0,8-al kell szorozni a vágandó menetnek az előfúrását.Kell valamivel kenni,ha netán aláhemperednék?

             Köszi.

vágó fúró üregelő-vel kend, ha van! Ha nincs olaj is megteszi. A gépi menetfúró előtt is érdemes a fúrót átjáratni benne.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22630 Dátum: 2007 December 20, 09:37:55 »

     Sziasztok!

  Gépi menetvágóval már vágtatok úgy menetet,hogy kézzel (mondjuk krova szár) hajtjátok?Ami 8-as csavar fogja a jobboldali lökhárító tartómat lötyög,a csavarokat szerintam egyszer túlhúzták.Most vettem egy 10-es vágót,ami ugye pont 8-as lukhoz való,mert 0,8-al kell szorozni a vágandó menetnek az előfúrását.Kell valamivel kenni,ha netán aláhemperednék?

             Köszi.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22629 Dátum: 2007 December 20, 09:26:04 »

gumi nem bírná 30 évig!
Meg vannak urethan szilentek és mind tudjuk annak szinte 0 a rugalmassága.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22628 Dátum: 2007 December 20, 09:21:25 »

Megpróbálhatod még azt hogy az AC-ról lehúzod a bemenő csövet és belefújatsz, kompresszorral vagy valamilyen pumpával. A tank aljából kijövő  cső kanyarjába szokott lerakódni a retek.


                             GNX-967
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #22627 Dátum: 2007 December 20, 09:17:38 »

na ha lessz egy kis szabadidőm van 1 döglött alvázam és kiflexelem belőlle és fotókkal illusztrálom a dolgot hogy a sok hitetlen megtérjen Grin
Te vagy a hitetlen, vagy ezen az órán nem voltál ott! Én nem vagyok autószerelő, de tanultam géptant és éppen ezért számomra egyértelmű, hogy a gumi nem bírná 30 évig! A torziós rúdnak pont az az alapelve, hogy az egyik végén fixen van rögítva a másik végén pedig ott a lengőkar. Első hidat szereltél már szét, ugye? Na abban volt gumi a torziólapok közepénél?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22626 Dátum: 2007 December 20, 08:49:29 »

Erre kiváncsi leszek. (Bár szerintem egyszerűbb lenne, ha beismernéd hogy tévedtél  Smiley )
ha én tévedek az úgy is beismerem  :)csak szeretném a saját szememmel látni , mert hihetetlen számomra hogy a torziósrúd ilyen mértékü csavarodást kibír

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #22625 Dátum: 2007 December 20, 07:46:30 »

bogárkám haldoklik  Cry nem kap üzemanyagot csak 2-esben tudok vele haladni kb15km/h-val ott is csak 1ponton tartva a pedált rángat mint állat üresben van alapjárat 1 darabig aztán leáll.ha üresben pumpálom a pedált akkor jónak tünik  pedál teljesen lenyomva lefullad 1.-esben felpörög rángat 3.-ban lefullad ac  vagy karbi? előtte kifogyott a tank rátöltöttem a tartalékot  elmentem a legközelebbi ömv! kútra azóta szar ...lécci diagnózist írjatok köszi.reggel mennék vele...
biztos nem benzint tankoltál Evil  Lips Sealed
matchbox
« Hozzászólás #22624 Dátum: 2007 December 20, 07:37:12 »

Sajnos nem az én tájszólásom szerint íródott.  Cry
a lényeg:
1. methanol:
- emeli az oktánszámot,
- nagy párolgáshő miatt karbi-jegesedést okoz(hat)
- oxigéntartalma miatt 'szegényíti' a keveréket
(BZ: - vakságot okoz!)
2. Javaslat a repülőgép-ipartól: legyen tele a tank, így kevesebb levegő marad a tartályban, amiből kondnzálhat a pára
3. Etanol a benzinben: szintán adszorbeálja a vizet (rozsdásodáshoz vezethet)
4. Alacsony oktánszámú benzinek valószínűleg vizet tartalmaznak
5. Vásárolj jó minőségű benzint és használj STP-adalékot
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #22623 Dátum: 2007 December 20, 07:33:22 »

a tankot anyáron cseréltem ki egy "zsír új "36éves osztrákiából származó tankra akkor folyamatos dugulásaim voltak a régi csak magyar benzinnel tankolt szétrohadt tankomtól.teljesen más hibajelenségek voltak akkor. első körben megpróbálom a denszeszt aztán szíjjelszedem az egészet. majd tudósitok. mindenkinek köszi!

06208005898
1303LS
« Hozzászólás #22622 Dátum: 2007 December 20, 07:18:09 »

Sajnos nem az én tájszólásom szerint íródott.  Cry
matchbox
« Hozzászólás #22621 Dátum: 2007 December 20, 07:12:35 »

Kööö... Wink
Jézuska meg nem ilyen:
de - Pityubácsinak!
 Cheesy
matchbox
« Hozzászólás #22620 Dátum: 2007 December 20, 07:12:03 »

Első körön, esélyes a már leírt dugulás. --> pucolás Atól Zig.
Egy próbát azért még megérne, hogy egy pár deci denatrált szeszt löttyintenél a tankba, mivel ebben a hideg időben lehetséges hogy a rendszerben lévő kevés víz a legmélyebb ponton megfagy és ez ugye valahol a benzincső a kasztni alatján. A denszesz meg keveredik a vízzel ugyebár és vígan elég a motorban.
Mondjuk ennek feltétele, hogy kiolvadjon a jégdugó és mejn a kocsival egy keveset, hogy odajusson a cucc ahová kell.
Javasolnám még valami üzemanyag rendszer tisztító adalék használatát is, ez rendszerint 6-8% propanolt tartalmaz ( többi csak "vivőanyag" ) ami gyakorlatilag az isopropil alkohol, de mindenki döntse el maga, hogy kever olcsón, vagy veszi a 6-8%-os löttyöt.
ez egy jó cikk:
http://www.vw-resource.com/water_gas.html
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22619 Dátum: 2007 December 20, 07:03:54 »

Na: kö' vagy nem kö'?
jézuska hozná
 
Kööö... Wink
Jézuska meg nem ilyen:

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #22618 Dátum: 2007 December 20, 07:01:42 »

bogárkám haldoklik  Cry nem kap üzemanyagot csak 2-esben tudok vele haladni kb15km/h-val ott is csak 1ponton tartva a pedált rángat mint állat üresben van alapjárat 1 darabig aztán leáll.ha üresben pumpálom a pedált akkor jónak tünik  pedál teljesen lenyomva lefullad 1.-esben felpörög rángat 3.-ban lefullad ac  vagy karbi? előtte kifogyott a tank rátöltöttem a tartalékot  elmentem a legközelebbi ömv! kútra azóta szar ...lécci diagnózist írjatok köszi.reggel mennék vele...
Első körön, esélyes a már leírt dugulás. --> pucolás Atól Zig.
Egy próbát azért még megérne, hogy egy pár deci denatrált szeszt löttyintenél a tankba, mivel ebben a hideg időben lehetséges hogy a rendszerben lévő kevés víz a legmélyebb ponton megfagy és ez ugye valahol a benzincső a kasztni alatján. A denszesz meg keveredik a vízzel ugyebár és vígan elég a motorban.
Mondjuk ennek feltétele, hogy kiolvadjon a jégdugó és mejn a kocsival egy keveset, hogy odajusson a cucc ahová kell.
Javasolnám még valami üzemanyag rendszer tisztító adalék használatát is, ez rendszerint 6-8% propanolt tartalmaz ( többi csak "vivőanyag" ) ami gyakorlatilag az isopropil alkohol, de mindenki döntse el maga, hogy kever olcsón, vagy veszi a 6-8%-os löttyöt.
matchbox
« Hozzászólás #22617 Dátum: 2007 December 20, 06:46:47 »

Volt egy, ami a vizet is kiszűrte, de marha lassan engedte át a benzint. Odaadtam a srácnak, aki hordja nekem.
Na: kö' vagy nem kö'?
jézuska hozná
 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22616 Dátum: 2007 December 20, 06:27:03 »

Kristálytiszta!
Ha ukránt tankolok, akkor is spéci (Ukrajnából hoztták) szűrős-tölcsért használok (nagyon finom fémszövetes bádog-tölcsér).
Organizáljak neked egyet?
Volt egy, ami a vizet is kiszűrte, de marha lassan engedte át a benzint. Odaadtam a srácnak, aki hordja nekem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #22615 Dátum: 2007 December 20, 06:06:08 »

El tudom képzelni, mi lehet benne...
Vagy te már nem tankolod a jó kis román benzint? Gondolom, már nem sokkal olcsóbb, mint a magyar...
Nálunk az ukrán benzin literje 220-230 Ft, házhoz hozva. Ha kimész, olcsóbban kapsz, de a határátlépés nagy cumi...
Kristálytiszta!
Ha ukránt tankolok, akkor is spéci (Ukrajnából hoztták) szűrős-tölcsért használok (nagyon finom fémszövetes bádog-tölcsér).
Organizáljak neked egyet?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22614 Dátum: 2007 December 20, 06:02:33 »

bóti ca. 200 HUF-os
El tudom képzelni, mi lehet benne...
Vagy te már nem tankolod a jó kis román benzint? Gondolom, már nem sokkal olcsóbb, mint a magyar...
Nálunk az ukrán benzin literje 220-230 Ft, házhoz hozva. Ha kimész, olcsóbban kapsz, de a határátlépés nagy cumi...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #22613 Dátum: 2007 December 20, 05:57:39 »

Milyen szűrő megy neked 10ezret??? Shocked
bóti ca. 200 HUF-os
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22612 Dátum: 2007 December 20, 05:50:24 »

Ja-ja, de azt meghagyom Merki Pista bátyámnak a szokásos 10.000 km-es szervizek alkalmából.
Úgyis bemászik a kocsi alá - ha már szóba került a szex!
 Cool
Milyen szűrő megy neked 10ezret??? Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #22611 Dátum: 2007 December 20, 05:45:21 »

Cserélni viszont orális szeksz. Grin
Ja-ja, de azt meghagyom Merki Pista bátyámnak a szokásos 10.000 km-es szervizek alkalmából.
Úgyis bemászik a kocsi alá - ha már szóba került a szex!
 Cool
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22610 Dátum: 2007 December 20, 05:43:47 »

Távol álljon tőlem, hogy nagytiszteletű Dr. Prof. Gyuszkó bácsi habil. mag. PhD-nek ellent modjak, csak kiegészíteném az alábbiakkal (amit részben Dr. Prof.... is leírt): én biztonsági szempontból is az üzemanyagszűrőt a tank alá - csomagtartó alá - szerelem be, mert egyrészt nincs műanyag a motortében és tiszta marad az a ca. 2 m-es csőszakasz is.
 Wink
Te sem kevés pálesszal kezdted a reggelt...  Cool
Cserélni viszont orális szeksz. Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #22609 Dátum: 2007 December 20, 05:38:11 »

Ezért kell az AC elé egy benzinszűrő.
Tankot érdemes kiszedni, átmosni, és a benne lévő fém szűrőt cserélni (már ha kapható), vagy vékony dróthálóból másikat csinálni, esetleg megjavítani (forrasztható nagy pákával).
Szerencse, hogy ha a karbiban áll meg a cucc, mert ott egyszerű kipucolni, de gondolj bele, a kocsi alatt megy kb. 2 méter fém benzincső, nekem abban állt meg a kosz, és eldugult. Ilyenkor út szélén -5 fokban megáll, pumpa a kocsiból elő, cső AC-ról lehúz, fújtat, örül, hogy nincs dugulás, vissza mindent, majd 10 km múlva megint. Mindezt úgy, hogy a család bent ül.
Távol álljon tőlem, hogy nagytiszteletű Dr. Prof. Gyuszkó bácsi habil. mag. PhD-nek ellent modjak, csak kiegészíteném az alábbiakkal (amit részben Dr. Prof.... is leírt): én biztonsági szempontból is az üzemanyagszűrőt a tank alá - csomagtartó alá - szerelem be, mert egyrészt nincs műanyag a motortében és tiszta marad az a ca. 2 m-es csőszakasz is.
 Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22608 Dátum: 2007 December 20, 05:32:04 »

Szerintem karbi. En jartam mar igy, vmi mocsok lehet valamelyik fuvokaban. Ha kifogy a tank akkor konnyen bemasznak a gizmok a benzincsobe a tankbol, nekem valami kis fekete gumi-szeru darabka tomitette el az egyik fuvokat (ez valoszinuleg vmi benzincso-foszlany volt), kicsavartam, megtalaltam a szornyet, kivettem, kifujkaltam, utana jo volt. Alapjaratom elment, lefulladt, gazadasnal csak lehorgott, pumpalasra hajlando volt menni, de akkor se nagyon. Egy kis fel millimeteres gumidarabtol...  Shocked
Ezért kell az AC elé egy benzinszűrő.
Tankot érdemes kiszedni, átmosni, és a benne lévő fém szűrőt cserélni (már ha kapható), vagy vékony dróthálóból másikat csinálni, esetleg megjavítani (forrasztható nagy pákával).
Szerencse, hogy ha a karbiban áll meg a cucc, mert ott egyszerű kipucolni, de gondolj bele, a kocsi alatt megy kb. 2 méter fém benzincső, nekem abban állt meg a kosz, és eldugult. Ilyenkor út szélén -5 fokban megáll, pumpa a kocsiból elő, cső AC-ról lehúz, fújtat, örül, hogy nincs dugulás, vissza mindent, majd 10 km múlva megint. Mindezt úgy, hogy a család bent ül.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22607 Dátum: 2007 December 20, 04:30:42 »

bogárkám haldoklik  Cry nem kap üzemanyagot csak 2-esben tudok vele haladni kb15km/h-val ott is csak 1ponton tartva a pedált rángat mint állat üresben van alapjárat 1 darabig aztán leáll.ha üresben pumpálom a pedált akkor jónak tünik  pedál teljesen lenyomva lefullad 1.-esben felpörög rángat 3.-ban lefullad ac  vagy karbi? előtte kifogyott a tank rátöltöttem a tartalékot  elmentem a legközelebbi ömv! kútra azóta szar ...lécci diagnózist írjatok köszi.reggel mennék vele...
Szerintem karbi. En jartam mar igy, vmi mocsok lehet valamelyik fuvokaban. Ha kifogy a tank akkor konnyen bemasznak a gizmok a benzincsobe a tankbol, nekem valami kis fekete gumi-szeru darabka tomitette el az egyik fuvokat (ez valoszinuleg vmi benzincso-foszlany volt), kicsavartam, megtalaltam a szornyet, kivettem, kifujkaltam, utana jo volt. Alapjaratom elment, lefulladt, gazadasnal csak lehorgott, pumpalasra hajlando volt menni, de akkor se nagyon. Egy kis fel millimeteres gumidarabtol...  Shocked


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #22606 Dátum: 2007 December 20, 00:41:28 »

bogárkám haldoklik  Cry nem kap üzemanyagot csak 2-esben tudok vele haladni kb15km/h-val ott is csak 1ponton tartva a pedált rángat mint állat üresben van alapjárat 1 darabig aztán leáll.ha üresben pumpálom a pedált akkor jónak tünik  pedál teljesen lenyomva lefullad 1.-esben felpörög rángat 3.-ban lefullad ac  vagy karbi? előtte kifogyott a tank rátöltöttem a tartalékot  elmentem a legközelebbi ömv! kútra azóta szar ...lécci diagnózist írjatok köszi.reggel mennék vele...
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 20, 00:56:20 írta zoka »

06208005898
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22605 Dátum: 2007 December 19, 23:31:27 »

Az a gond ha el van gyengülve a torzió, hátramenetbe jársz be és lefékezed, akkor a súly a hátuljára nehezedik és megül. Mivel gyenge a torzió nem tudja visszanyomni az autó hátulját és benn marad a csavarodás (feszül). A hidegtől megridegül és a kritikus keresztmetszetnél megjelenik a repedés amiből törés lesz.
ha hátrafele mész és befékezel akkor emelkedik!  bocsi!  a hidegbe megridegül ez a pudingra érvényes de a rugóra csak -100fok alatt  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 19, 23:34:25 írta tati »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22604 Dátum: 2007 December 19, 23:18:49 »

Habár nem engem idéztél,de azért köszi,nekem is sokat segítettél...
A kapcsolót utólag csak sejtem, hogy hogyan lehet betenni, ha nincs. Nekem benne volt a váltóban. Valami imbuszcsavart kell kitekerni, annak a helyére a kapcsolót. De hogy mennyi olaj folyik ki, ha kifolyik esetleg, nem tudom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22603 Dátum: 2007 December 19, 23:15:59 »



Kocsi alá befekszel, az elöl levő váltótartó bak mellett jobb oldalon van, a kocsi eleje felé néz.


Habár nem engem idéztél,de azért köszi,nekem is sokat segítettél...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22602 Dátum: 2007 December 19, 22:34:54 »

na ha lessz egy kis szabadidőm van 1 döglött alvázam és kiflexelem belőlle és fotókkal illusztrálom a dolgot hogy a sok hitetlen megtérjen Grin
lesz nagy meglepődés mert bizony ott nem fogsz találni semmit! Shocked

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22601 Dátum: 2007 December 19, 22:26:35 »

akkor ha törik, hogy kell cserélni? a féltengelyt is le kell bontani valahogy? (lehet hülye kérdés, ennyire még nem kellett szétbombáznom kocsit)
Nem kell lebontani. Ritkán törik. És igenis csavarodik, a két vége fixen rögzül a ricnik miatt. A cső csak tehermentesítő.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #22600 Dátum: 2007 December 19, 21:15:53 »

Erre kiváncsi leszek. (Bár szerintem egyszerűbb lenne, ha beismernéd hogy tévedtél  Smiley )
Grin
Oldalak: 1 ... 1445 1446 1447 1448 1449 [1450] 1451 1452 1453 1454 1455 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.