www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:49:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1443 1444 1445 1446 1447 [1448] 1449 1450 1451 1452 1453 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14799096 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22731 Dátum: 2007 December 22, 17:02:19 »

na megvolt a mai eszembé.
lökhárító-sárvédő le, új sárvédő. új lámpa fel. sokat segített, hogy a múltkori törésnél bezsíroztuk a csavarokat...

valamikor mostanság gyuri mester viszi hozzátok a lökhárítót is.
ő, aki a rádióért ment múltkor.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22730 Dátum: 2007 December 22, 16:27:36 »

Úgy van ahogy mondtam.
 Egy régebbi katalógusom volt meg, ezért nem találtam meg benne, de itt az újabb:
http://www.vdo.com/NR/rdonlyres/5D71B533-4F7E-407C-91A7-A80F47A402F4/0/svcataloguesensorsinstrumentationenv20.pdf

Ebben megtalálod.
1/8 – 27 Dryseal NPTF -> szerintem ez a menet nem lesz jó neked. Tudja vki hogy ez mit jelent??


ez nagyon faca kis oldal! köszönöm!
akkor ezekszerint ebbe nincs kacsoló. tehát mégis csak kell egy T elosztó a kapcsoló végett... (nekem kell)

mégegyszer köszönöm!
 
a jézuska megelőlegezett nekem egy pár VDO nyalánkságot. most ismerkedek velük.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #22729 Dátum: 2007 December 22, 16:17:51 »

Ha valakit konkrétabban érdekel a működésük, este kifejthetem.

léccilécci .)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #22728 Dátum: 2007 December 22, 16:17:42 »

na megvolt a mai eszembé.

lökhárító-sárvédő le, új sárvédő. új lámpa fel. sokat segített, hogy a múltkori törésnél bezsíroztuk a csavarokat...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22727 Dátum: 2007 December 22, 16:15:20 »

0-5 bar.



Úgy van ahogy mondtam.
 Egy régebbi katalógusom volt meg, ezért nem találtam meg benne, de itt az újabb:
http://www.vdo.com/NR/rdonlyres/5D71B533-4F7E-407C-91A7-A80F47A402F4/0/svcataloguesensorsinstrumentationenv20.pdf

Ebben megtalálod.
1/8 – 27 Dryseal NPTF -> szerintem ez a menet nem lesz jó neked. Tudja vki hogy ez mit jelent??
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 16:22:21 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22726 Dátum: 2007 December 22, 15:53:53 »

De ahogy nézem ilyen vízszintes saru-elrendezéssel nem is gyártottak kapcsolós nyomásjeladót, tehát ez mindenképpen a képen látható típus.
Szereld be, és járó motornál is mérd meg az ellenállását a két kivezetésnek vagy egyszerűe kösd rá a műszert(mármint a hozzá való műszert). Esetleg gyári szám nincs valahol rajt? Egyáltalán lehet valamit tudni róla (2, 5 ,10, 16, 25 bar?)

0-5 bar.



[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 15:57:18 írta vaughan »
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22725 Dátum: 2007 December 22, 15:20:11 »

De ahogy nézem ilyen vízszintes saru-elrendezéssel nem is gyártottak kapcsolós nyomásjeladót, tehát ez mindenképpen a képen látható típus.
Szereld be, és járó motornál is mérd meg az ellenállását a két kivezetésnek vagy egyszerűe kösd rá a műszert(mármint a hozzá való műszert). Esetleg gyári szám nincs valahol rajt? Egyáltalán lehet valamit tudni róla (2, 5 ,10, 16, 25 bar?)
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 15:22:50 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22724 Dátum: 2007 December 22, 15:19:20 »

Tehát a földhöz képest mindkét saru szakadás?


igen. a két saru egy potenciálon van.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22723 Dátum: 2007 December 22, 15:13:47 »

a két kivezetés között 0.8 Ohm mérhető. tehát rövidzár. a test és az egyik saru között pedig szakadás. akárhogy mérem...  Smiley

Tehát a földhöz képest mindkét saru szakadás?

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22722 Dátum: 2007 December 22, 15:03:52 »

a két kivezetés között 0.8 Ohm mérhető. tehát rövidzár. a test és az egyik saru között pedig szakadás. akárhogy mérem...  Smiley
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22721 Dátum: 2007 December 22, 14:50:54 »


'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22720 Dátum: 2007 December 22, 14:37:41 »


tehát ha gyujtást adok neki akkor fog testelni a műszeren kersztül s akkor világit az olaj visszajelző lámpám a kilométerórában?
akkor semmi gond... tanulni kell még a szakmát hiába no!

Nem biztos. Szerintem először nézd meg hogy a két kivezetés közt mit mérsz Ohmikusan. Ugynais van olyan jeladó ami 2 kivezetéses ugyan de csak nyomásjeladó van benne kapcsolo nincs!!

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22719 Dátum: 2007 December 22, 14:31:24 »

Szerintem előszőr kösd be, aztán meglátod: a WK (alacsony nyomás vészjeladó) alapesetben világít, a másik pedig alapesetben minimális jelet ad le (nekem 0-5 bar-os  és gyújtáskor felpattan a mutató a 0-ra).


tehát ha gyujtást adok neki akkor fog testelni a műszeren kersztül s akkor világit az olaj visszajelző lámpám a kilométerórában?
akkor semmi gond... tanulni kell még a szakmát hiába no!
matchbox
« Hozzászólás #22718 Dátum: 2007 December 22, 13:04:19 »

szia!
olajgomba helyére megy, de a test és a saru között szakadást mutat a műszer. tehát ha a visszajelző lámpát rakötöm nem fog világitani, mert nem testel. ez normális?
Szerintem előszőr kösd be, aztán meglátod: a WK (alacsony nyomás vészjeladó) alapesetben világít, a másik pedig alapesetben minimális jelet ad le (nekem 0-5 bar-os  és gyújtáskor felpattan a mutató a 0-ra).
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22717 Dátum: 2007 December 22, 12:43:22 »

   Az egyikre megy a mérőműszer,másikra a visszajelzőlámpa a km órában.Teljesen normális.Már ha például olajgomba helyére megy.

szia!
olajgomba helyére megy, de a test és a saru között szakadást mutat a műszer. tehát ha a visszajelző lámpát rakötöm nem fog világitani, mert nem testel. ez normális?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22716 Dátum: 2007 December 22, 12:40:47 »

szeretném megkérdezni, hogy ezen a jeladón miért van kettő db csatlakozó? ehhez nem kell T elosztó? egyik a olajnyomás visszajelző lámpa a másik pedig műszerre mehet??? a két csatlakozó egyébként azonos potenciálon van. tehát egy szakadás vizsgáló műszert a két sarura akasztva sipol a műszer. viszont a test és a saru között szakadást mutat a műszer...



   Az egyikre megy a mérőműszer,másikra a visszajelzőlámpa a km órában.Teljesen normális.Már ha például olajgomba helyére megy.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22715 Dátum: 2007 December 22, 12:19:35 »

szeretném megkérdezni, hogy ezen a jeladón miért van kettő db csatlakozó? ehhez nem kell T elosztó? egyik a olajnyomás visszajelző lámpa a másik pedig műszerre mehet??? a két csatlakozó egyébként azonos potenciálon van. tehát egy szakadás vizsgáló műszert a két sarura akasztva sipol a műszer. viszont a test és a saru között szakadást mutat a műszer...



[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 12:28:06 írta vaughan »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #22714 Dátum: 2007 December 22, 07:08:50 »

és még
<beszúrt kép törölve>
 Wink

Gratula! Gyönyörű lett....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22713 Dátum: 2007 December 21, 21:42:27 »

Drága? nehéz beszerezni? csak mert én kb. egy éve kérdeztem, hogy hol lehet ilyet kapni és mindenki a peremet ajánlotta...
nem volt vészes és csilléböl van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #22712 Dátum: 2007 December 21, 21:10:53 »

Drága? nehéz beszerezni? csak mert én kb. egy éve kérdeztem, hogy hol lehet ilyet kapni és mindenki a peremet ajánlotta...
A Snowfox be tud szerezni kb 42 darabja.......................... Cry

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22711 Dátum: 2007 December 21, 21:02:38 »

fehét peremü agumi
Drága? nehéz beszerezni? csak mert én kb. egy éve kérdeztem, hogy hol lehet ilyet kapni és mindenki a peremet ajánlotta...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22710 Dátum: 2007 December 21, 20:19:24 »

hanem?
fehét peremü agumi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #22709 Dátum: 2007 December 21, 20:14:32 »

Szakértők: ha a megszakító felülete koromszerűen fekete, az mi a lótúrótól van?
Annyit segítek hogy a hézag mindig is OK volt és nincs kráteres beégés - ca. 7000 km-t ment.
1303LS
« Hozzászólás #22708 Dátum: 2007 December 21, 19:59:48 »

Vagy vett,és volt,csak teleszaladt az agya.Mint nekem.Ez a fos csillagtorx kúpos,ha marad mocsok a csavar fejében,akkor nem tudod tövig benyomni Evil,és ott már lebassza a csavarfej belét.Flex,leemelés,vizesfogóval kitekerés.
1. Dzsuvás kipucolatlan alvázvédővel telefújt csavart butaság próbálgatni, a 17-es csavarfejen is elforog a 18-as kulcs, mert csak az megy rá a mocsoktól, azt sem próbálod meg, ezért a féltengely csavarjait sem kellene.  Grin
2. Minden csavart kocogtatás/ütlegelés után kezdünk el csavarni. KB az ütleg ki is szedi a mocsok jó felét belőle.
3. mindez persze ép csavarra érvényes, amit már valaki szét...ott arra nem.  Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22707 Dátum: 2007 December 21, 19:54:03 »

Akkor ez a félautómata elvileg nem is fogyaszt többet, mint a kézi, ugye?
Használatfüggő, valamennyivel mindenképpen lesz többletfogyasztás, mivel a hidrodinamikus nyomatékváltó  minden fordulatnál a legnagyobb nyomatékot szolgáltatja ellenben a folyadék keringetés energiát emészt fel. Ha megállásoknál pl.: piroslámpánál kiveszik üresbe akkor kevesebbet, ha nem akkor viszont fogja a motort mivel ilyenkor a hidrót hajtja (ezért kell taposni a fékpedált is különben araszol előre).


                             GNX-967
1303LS
« Hozzászólás #22706 Dátum: 2007 December 21, 19:52:26 »

majd lesz egy video ahogy épült Smiley
Gratulálok, gyönyörű autó. 
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22705 Dátum: 2007 December 21, 19:16:08 »

ja és gumin nem atlas perem van! Wink
hanem?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22704 Dátum: 2007 December 21, 19:10:25 »

múzeumba vele!
vagy a garázsomba! Wink
ja és gumin nem atlas perem van! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #22703 Dátum: 2007 December 21, 19:08:51 »

majd lesz egy video ahogy épült Smiley
Nagyon szép!Bakker! Shocked Shocked Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22702 Dátum: 2007 December 21, 18:43:51 »

gyönyörű!
nagyobb felbontású képeket nem akarsz nekünk valahová feltölteni?
majd lesz egy video ahogy épült Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #22701 Dátum: 2007 December 21, 18:13:15 »

múzeumba vele!
vagy a garázsomba! Wink
elkészült
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 06:43:20 írta stonemen »

matchbox
« Hozzászólás #22700 Dátum: 2007 December 21, 18:11:46 »

gyönyörű!
nagyobb felbontású képeket nem akarsz nekünk valahová feltölteni?
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #22699 Dátum: 2007 December 21, 18:10:37 »

Gratula. Ismét egy időgép. Smiley

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22698 Dátum: 2007 December 21, 18:08:40 »

és még



 Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22697 Dátum: 2007 December 21, 18:07:45 »

elkészült



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22696 Dátum: 2007 December 21, 17:59:54 »

Az alján van az a lemez,mert ugyanezen az oldalon van a felfüggesztése is!
Neki is volt flexe,azt látom!
Nem lecsavarozta,inkább elvágta a féltengelyt!Na itt játszik a TROX készlet!Biztos nem volt neki!
A kocsit is szétflexelte...
1500-as volt...

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #22695 Dátum: 2007 December 21, 17:52:22 »

A teljesen automatánál fokozat választó van D,1,N,R,P. Még a félautómatánál váltókar van (mint hagyományos), csak van egy kapcsoló a karnak a belsejébe, mely a kart elmozdítva működésbe hozza a kuplungot. Ha valakit konkrétabban érdekel a működésük, este kifejthetem.
Akkor ez a félautómata elvileg nem is fogyaszt többet, mint a kézi, ugye?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22694 Dátum: 2007 December 21, 16:49:54 »

A teljesen automatánál fokozat választó van D,1,N,R,P. Még a félautómatánál váltókar van (mint hagyományos), csak van egy kapcsoló a karnak a belsejébe, mely a kart elmozdítva működésbe hozza a kuplungot. Ha valakit konkrétabban érdekel a működésük, este kifejthetem.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 21, 16:51:56 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22693 Dátum: 2007 December 21, 16:45:52 »

Ha jól tudom, két előre fokozat van. Elindul a magasabb fokozatban is, de addig csúsztatja a kuplungot, míg a fordulat eléri az alsó határt. Szerintem nem jó ötlet...

Nem csúszutatja a kuplungot, mert amelyik full automata (D+ 2 fokozat meg a hátramenet) azon hidrodinamikus tengelykapcsoló van. A félautomata az pedig hagyományos 4 sebességes váltó (esetemben olajos volt) csak a kuplungolás volt megoldva automatára, ugyanakkor a megállások végett ki volt egészítve egy hidrodinamikus nyomatékváltóval . Az amelyik teljesen automata az van az egyik képen is. Annak a belseje nem olyan mint a hagyományos váltóké, hanem bolygóművek, többtárcsás tengelykapcsolók, szalagfékek kapcsolószelepek.


                             GNX-967
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22692 Dátum: 2007 December 21, 16:00:18 »

Az alján van az a lemez,mert ugyanezen az oldalon van a felfüggesztése is!
Neki is volt flexe,azt látom!
Nem lecsavarozta,inkább elvágta a féltengelyt!Na itt játszik a TROX készlet!Biztos nem volt neki!
Vagy vett,és volt,csak teleszaladt az agya.Mint nekem.Ez a fos csillagtorx kúpos,ha marad mocsok a csavar fejében,akkor nem tudod tövig benyomni Evil,és ott már lebassza a csavarfej belét.Flex,leemelés,vizesfogóval kitekerés.
Oldalak: 1 ... 1443 1444 1445 1446 1447 [1448] 1449 1450 1451 1452 1453 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.