www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 16:14:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1422 1423 1424 1425 1426 [1427] 1428 1429 1430 1431 1432 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14795136 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23571 Dátum: 2008 Január 13, 14:33:31 »

csak valami fasza váltogomb kéne mert az hiányzik

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23570 Dátum: 2008 Január 13, 14:32:49 »

 Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23569 Dátum: 2008 Január 13, 14:31:59 »

 ;ezeket majd a jövö hét végén csinálom ugyan olyanra mint az elsöket

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23568 Dátum: 2008 Január 13, 14:31:37 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23567 Dátum: 2008 Január 13, 14:31:18 »

mai SZMB Takaritás , elsö ülés kárpitozás  Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #23566 Dátum: 2008 Január 13, 14:28:51 »

Tegyél fel kisebb lapátokat, és akkor vízszintesbe tudod fektetni. Sokszor Trabant lapátot adnak, abból sem jó mindegyik, mert némelyik 30 cm-es, a bogáré meg 28. (Most nekem pont 30 cm-est adtak...) De akkor készülj rá, hogy a két lapát nem fog tökéletesen "összedolgozni", magyarul az ablak közepe táján lesz olyan hely amit már nem tisztítanak a lapátok.
Ha az anyát leveszed az ablaktörlő kar felfogatásánál, érdemes egy kis kalapáccsal meg egy kemény fadarabbal megkocogtatni a tengelyt, mert csúnyán rá tud gyógyulni. A tengely kúpos és ricnis. Kábé ennyi.

Áh köszi szépen, akkor majd ruccanok egy ottósboltba lapátért. Azt sejtettem hogy lehet játszogatni a tövével a ricnikkel. Viszont a rágyógyulásról annyit hogy elvileg szerintem ott kéne lenni valami kúpos burkolatnak hogy ne látszódjon az anya. Na nálam nincs semmi, simán látom a ricniket, uh szerintem bőven megállt ott a víz, rárohadt rendesen. Ha netán van valakinek oda valami dugója vagy valamilye azt szivesen fogadnám el.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 13, 14:46:08 írta tazoli »
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #23565 Dátum: 2008 Január 13, 14:22:41 »

töltsd le elöbb

nálam letőtve, kviktájmmal, valami "compressor"-t hiányol. Mercedes ez vagy mi?  Grin

szóval mi hiányozhat?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23564 Dátum: 2008 Január 13, 12:58:53 »

Így működik a váltó.
Tudom, hogy nem érdekel senkit, meg kevesen értik, hogy mi történik, de ez egy érdekes dolog.


http://ia350634.us.archive.org/1/items/VW_Transaxle_Gears_Video/GearsVideo.mov

Jó! Párszor újra kellett néznem de aztán átlátható. (meg a kis ábra is sokat segít..)

Sikerült leműteni a tengelyt?

'81 Hecho en México
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23563 Dátum: 2008 Január 13, 12:39:32 »

Nah szmb-sek. Lapát gondok. Ide is beírom. Hogy tudom lefektetni a lapátokat jobban az ablak alsó részéhez?
Első képen az enyémek. Alatta pedig amit néztem fekete eladó bogarat annó. (Ricarro ülések Evil) Szerintem azon csak kézzel el volt hajligatva az ablaktörlő karja. A legalásó az meg bónusz csak, azon azt mutogatom hogy az valami új típusú kar...
A cél az lenne feküdjenek jobban és ne lógjanak be az ablakba mintha félálláson lennének. Talán az alsó anyával lehetne állítani a karok dőlésszögét, viszon az a baj hogy nálam a sofőr oldali lapátok szinte az ablak oldalában akadnak meg. (Jó nem pont azon, hanem fél centivel az ablak szélétől.) Tehát jobban víszintbe hozni nem tudom már.
Tegyél fel kisebb lapátokat, és akkor vízszintesbe tudod fektetni. Sokszor Trabant lapátot adnak, abból sem jó mindegyik, mert némelyik 30 cm-es, a bogáré meg 28. (Most nekem pont 30 cm-est adtak...) De akkor készülj rá, hogy a két lapát nem fog tökéletesen "összedolgozni", magyarul az ablak közepe táján lesz olyan hely amit már nem tisztítanak a lapátok.
Ha az anyát leveszed az ablaktörlő kar felfogatásánál, érdemes egy kis kalapáccsal meg egy kemény fadarabbal megkocogtatni a tengelyt, mert csúnyán rá tud gyógyulni. A tengely kúpos és ricnis. Kábé ennyi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #23562 Dátum: 2008 Január 13, 12:24:36 »

vagy ha nincs benne a végállás kapcsoló (hogy mindig balra álljon meg), akkor állítsd meg jobb oldalt, te látsz aki meg az anyós ülésen utazik az meg....... Evil Evil

Van végállás. Ha meg tudnám állítani a jobbon akkor szavam se lenne.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #23561 Dátum: 2008 Január 13, 12:11:09 »

Nah szmb-sek. Lapát gondok. Ide is beírom. Hogy tudom lefektetni a lapátokat jobban az ablak alsó részéhez?
Első képen az enyémek. Alatta pedig amit néztem fekete eladó bogarat annó. (Ricarro ülések Evil) Szerintem azon csak kézzel el volt hajligatva az ablaktörlő karja. A legalásó az meg bónusz csak, azon azt mutogatom hogy az valami új típusú kar...
A cél az lenne feküdjenek jobban és ne lógjanak be az ablakba mintha félálláson lennének. Talán az alsó anyával lehetne állítani a karok dőlésszögét, viszon az a baj hogy nálam a sofőr oldali lapátok szinte az ablak oldalában akadnak meg. (Jó nem pont azon, hanem fél centivel az ablak szélétől.) Tehát jobban víszintbe hozni nem tudom már.
nálam úgy néz ki a dolog, hogyha csak egy-egy törlésre kapcsolom be, akkor fent marad, folyamatos használatnál szépen emegy az aljáig(meg maúgyis a rázkódástól). nemtudom normális e, de erre is figyelj, hogy ne csak egy törlés után menjen le teljesen, mert esetleg folyamatos használatnál már a csomagtartót törlöd

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #23560 Dátum: 2008 Január 13, 11:54:32 »

Nah szmb-sek. Lapát gondok. Ide is beírom. Hogy tudom lefektetni a lapátokat jobban az ablak alsó részéhez?
Első képen az enyémek. Alatta pedig amit néztem fekete eladó bogarat annó. (Ricarro ülések Evil) Szerintem azon csak kézzel el volt hajligatva az ablaktörlő karja. A legalásó az meg bónusz csak, azon azt mutogatom hogy az valami új típusú kar...
A cél az lenne feküdjenek jobban és ne lógjanak be az ablakba mintha félálláson lennének. Talán az alsó anyával lehetne állítani a karok dőlésszögét, viszon az a baj hogy nálam a sofőr oldali lapátok szinte az ablak oldalában akadnak meg. (Jó nem pont azon, hanem fél centivel az ablak szélétől.) Tehát jobban víszintbe hozni nem tudom már.
vagy ha nincs benne a végállás kapcsoló (hogy mindig balra álljon meg), akkor állítsd meg jobb oldalt, te látsz aki meg az anyós ülésen utazik az meg....... Evil Evil

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23559 Dátum: 2008 Január 13, 11:27:09 »

Rövidebb lapát kell. Akkor a tengelyen fel kell lazítani a csavart és átrakni egy ricnivel lejjebb, vagy ahova akarod.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #23558 Dátum: 2008 Január 13, 10:56:17 »

Nah szmb-sek. Lapát gondok. Ide is beírom. Hogy tudom lefektetni a lapátokat jobban az ablak alsó részéhez?
Első képen az enyémek. Alatta pedig amit néztem fekete eladó bogarat annó. (Ricarro ülések Evil) Szerintem azon csak kézzel el volt hajligatva az ablaktörlő karja. A legalásó az meg bónusz csak, azon azt mutogatom hogy az valami új típusú kar...
A cél az lenne feküdjenek jobban és ne lógjanak be az ablakba mintha félálláson lennének. Talán az alsó anyával lehetne állítani a karok dőlésszögét, viszon az a baj hogy nálam a sofőr oldali lapátok szinte az ablak oldalában akadnak meg. (Jó nem pont azon, hanem fél centivel az ablak szélétől.) Tehát jobban víszintbe hozni nem tudom már.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23557 Dátum: 2008 Január 13, 10:55:04 »

nézd a nyitott szemeddel.
nálam tisztán látszanak a fokozat kapcsolások.
Na itt nem lehet látni semmit!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23556 Dátum: 2008 Január 13, 10:53:48 »

quick time-vel probáld
szerinted hogy kezdtem


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23555 Dátum: 2008 Január 13, 10:53:16 »

hegyen  lévö  aföfuvoka!
szerintem 32es venturi nagy lesz! 1300as re de legjobb felrakni és kiprobálni!
alapjáratti názd meg meg gyorsitót meg fék levegőt mekkora


Frissítettem a képet azokkal az értékekkel amiket még plusszba le tudtam olvasni, (de fogalmam sincs melyik érték mit takar  Embarrassed ), ha még esetleg valamelyik adat érdekel szivesen megnézem csak mond meg hogyan  Wink , mit mérjek...

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23554 Dátum: 2008 Január 13, 10:46:02 »

töltsd le elöbb

szerinted hogy kezdtem

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23553 Dátum: 2008 Január 13, 10:43:57 »

engem érdekelne de nem bírom megnyitni
töltsd le elöbb
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23552 Dátum: 2008 Január 13, 10:43:29 »

Így működik a váltó.
Tudom, hogy nem érdekel senkit, meg kevesen értik, hogy mi történik, de ez egy érdekes dolog.


http://ia350634.us.archive.org/1/items/VW_Transaxle_Gears_Video/GearsVideo.mov

engem érdekelne de nem bírom megnyitni

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #23551 Dátum: 2008 Január 13, 10:41:41 »

Így működik a váltó.
Tudom, hogy nem érdekel senkit, meg kevesen értik, hogy mi történik, de ez egy érdekes dolog.


http://ia350634.us.archive.org/1/items/VW_Transaxle_Gears_Video/GearsVideo.mov
Na itt nem lehet látni semmit!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23550 Dátum: 2008 Január 13, 10:15:54 »

Így működik a váltó.
Tudom, hogy nem érdekel senkit, meg kevesen értik, hogy mi történik, de ez egy érdekes dolog.


http://ia350634.us.archive.org/1/items/VW_Transaxle_Gears_Video/GearsVideo.mov

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23549 Dátum: 2008 Január 13, 09:24:12 »

Roll Eyes Egyenlőre 1.3-as, de majd tervbe van valami 1.6 motor ami a jövő zenéje... (  ha van valakinek 2db, 1.6 duplaszívós hengerfeje akkor emberi áron vevő lennék rá  ).
Eredetileg 1.5-ös alfa33 karbik ezek, IDF36-os webber. A venturik tényleg 32-esek (  Roll Eyes nem 36-nak kéne lennie az IDF36-ban?  Huh ), a keverőcsövek f57-esek (a hegyükön van még egy 145-ös szám  Undecided ), azokon a kisebb csöveken meg 80F7 van írva...

Mivel, ahogy említettem 1.5 boxer motoron voltak, ezért úgy gondolom  Tongue hogy nincs nagyon távol sem az 1.3-as, sem az 1.6-os motortól, de szivesen olvasnám  az építő jellegű észrevételeidet, és megfogadom a tanácsaidat, ha van tapasztalatod e téren. Ha tudsz, "ajánlásokat" tenni 1.3-as motorhoz az fasza, de az 1.6-os verzió is nagyon érdekel, miver hajtok a témára  (sőtt talán még szivesebben alakítanám 1.6-oshoz mert végül, majd úgyis oda kerül).   Wink

megvan a 2 kisgolyó is a konzervdobozban (azért nem vettem, tettem ki mer könnyen elveszik...)  Grin
hegyen  lévö  aföfuvoka!
szerintem 32es venturi nagy lesz! 1300as re de legjobb felrakni és kiprobálni!
alapjáratti názd meg meg gyorsitót meg fék levegőt mekkora

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23548 Dátum: 2008 Január 13, 01:24:58 »

Milyen motorra megy? Ránézésre a venturik 32-esek, a keverőcsövek f 50, f 47 körüliek és nem biztos hogy jók lesznek. A két kis golyó nincs a képen azokra figyelj mert könnyen elveszik.

 Roll Eyes Egyenlőre 1.3-as, de majd tervbe van valami 1.6 motor ami a jövő zenéje... (  ha van valakinek 2db, 1.6 duplaszívós hengerfeje akkor emberi áron vevő lennék rá  ).
Eredetileg 1.5-ös alfa33 karbik ezek, IDF36-os webber. A venturik tényleg 32-esek (  Roll Eyes nem 36-nak kéne lennie az IDF36-ban?  Huh ), a keverőcsövek f57-esek (a hegyükön van még egy 145-ös szám  Undecided ), azokon a kisebb csöveken meg 80F7 van írva...

Mivel, ahogy említettem 1.5 boxer motoron voltak, ezért úgy gondolom  Tongue hogy nincs nagyon távol sem az 1.3-as, sem az 1.6-os motortól, de szivesen olvasnám  az építő jellegű észrevételeidet, és megfogadom a tanácsaidat, ha van tapasztalatod e téren. Ha tudsz, "ajánlásokat" tenni 1.3-as motorhoz az fasza, de az 1.6-os verzió is nagyon érdekel, miver hajtok a témára  (sőtt talán még szivesebben alakítanám 1.6-oshoz mert végül, majd úgyis oda kerül).   Wink

megvan a 2 kisgolyó is a konzervdobozban (azért nem vettem, tettem ki mer könnyen elveszik...)  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 13, 10:49:15 írta tom@SZ »

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23547 Dátum: 2008 Január 13, 00:36:03 »

weber karbi szétterítve  Grin felújításra várva  Wink
Milyen motorra megy? Ránézésre a venturik 32-esek, a keverőcsövek f 50, f 47 körüliek és nem biztos hogy jók lesznek. A két kis golyó nincs a képen azokra figyelj mert könnyen elveszik.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 13, 00:38:37 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #23546 Dátum: 2008 Január 13, 00:24:24 »

a nyelvészes dologgal egyetértek Shocked Shocked Shocked

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23545 Dátum: 2008 Január 12, 21:10:24 »

Grin Grin lyól monddod

udje... Wink
RNIE
« Hozzászólás #23544 Dátum: 2008 Január 12, 21:07:37 »

Vazze,azért ha egy nyelvtantanár idekeveredne... Agyvérzést kapna...
Grin Grin lyól monddod
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23543 Dátum: 2008 Január 12, 20:59:52 »

Belekeveredtem ma egy nagyobb fajta szopóka-nyalókába.
Váltó szétszerelés közben elakadtam, és nem tudom, mit tegyek.
A csapágyakból nem jönnek ki a tengelyek, pedig püföltem, mint az állat (alap esetben kézzel kiszedhető).
Mi legyen? Próbáljam melegíteni, vagy flex vagy mi.
A kép csak illusztráció.
Egyébként a németek tiszta idióták, és a busz váltó egy nagy rakás szar. Aki ezt tervezte, az kis korában biztosan zaklatták szexuálisan.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23542 Dátum: 2008 Január 12, 18:48:59 »

Nah mondtam én hogy a ledes technika makacsolta meg magát!  Grin Grin Grin
ja de a kurva anyáta az elakadás jelzön meg muszikált na mindegy holnap megcsinálom rendessen

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #23541 Dátum: 2008 Január 12, 18:45:31 »

Nah mondtam én hogy a ledes technika makacsolta meg magát!  Grin Grin Grin
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23540 Dátum: 2008 Január 12, 18:29:15 »

weber karbi szétterítve  Grin felújításra várva  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23539 Dátum: 2008 Január 12, 18:09:30 »

nemis adtam linket a kérdéses izzóról, honnan tudod, hogy miből van és hogy szar?  Huh

csak ezek jo (énn adtam linket )

azért tudom mert már jopárat méricskéltünk és a fesz lengéseket egyáltalán nem birja sajnis és egy idö után egy megagya magát és sorra a töbi is

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #23538 Dátum: 2008 Január 12, 18:07:19 »

azok sem auto ledek életartalma nagyon kevés emelet pedig több ezer ft (pénzkidobás)csak azok jok kocsiba amilyen linked beraktam és ott vanak
nemis adtam linket a kérdéses izzóról, honnan tudod, hogy miből van és hogy szar?  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23537 Dátum: 2008 Január 12, 18:06:24 »

és a kész ledes izzókról mi a vélemény? az vizsgaképes? mert gondolom ha egy ilyet meglát a rendőr, már hintőporzza is a gumibotot és kiadja a bokafogást...

azok sem auto ledek életartalma nagyon kevés emelet pedig több ezer ft (pénzkidobás)csak azok jok kocsiba amilyen linked beraktam és ott vanak

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23536 Dátum: 2008 Január 12, 18:05:26 »

Mi bogarasok vagyunk nem nyelvészek  Grin
ledezésnél lehet a lámpábacsempészni 1-2 villanófényt. És kész a safety car:)

az már nagyon street racsingos  

én ezért ne tüzdeltem tele kék és hasonlo Disco fényekkel a kocsit

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #23535 Dátum: 2008 Január 12, 18:04:44 »

és a kész ledes izzókról mi a vélemény? az vizsgaképes? mert gondolom ha egy ilyet meglát a rendőr, már hintőporzza is a gumibotot és kiadja a bokafogást...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23534 Dátum: 2008 Január 12, 18:01:13 »

Mi bogarasok vagyunk nem nyelvészek  Grin
ledezésnél lehet a lámpábacsempészni 1-2 villanófényt. És kész a safety car:)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23533 Dátum: 2008 Január 12, 17:56:59 »

http://frickinbrite.com/catalog/index.php?cPath=27

na itt lehet csemegézni a dolgok közül ledteknikával kapcsolatban (hol tart a világ)        

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23532 Dátum: 2008 Január 12, 17:56:32 »

Vazze,azért ha egy nyelvtantanár idekeveredne... Agyvérzést kapna...
Oldalak: 1 ... 1422 1423 1424 1425 1426 [1427] 1428 1429 1430 1431 1432 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.