www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:07:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1418 1419 1420 1421 1422 [1423] 1424 1425 1426 1427 1428 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13332534 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #23719 Dátum: 2008 Január 16, 13:31:51 »

na ma beinditottam bogaram kiváncsi voltam beindul e ,kis köszörülés mire feltöltödött 2 karbi és már járt is! Smiley

Enyém is beindult, tegnap.... Grin Elsőre... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23718 Dátum: 2008 Január 16, 13:28:33 »

na ma beinditottam bogaram kiváncsi voltam beindul e ,kis köszörülés és már járt is! Smiley
ugyanez az enyémről is elmondható?  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23717 Dátum: 2008 Január 16, 13:26:10 »

na ma beinditottam bogaram kiváncsi voltam beindul e ,kis köszörülés mire feltöltödött 2 karbi és már járt is! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23716 Dátum: 2008 Január 16, 11:37:36 »

Ez jo reszletes, csak bontas nelkul (meg blokkszethuzas nelkul) az olajszivattyuba meno es onnan kimeno furat nehezen merheto. A blokkon levo dugok atmeroje konnyebben. (asszem 6 vagy 8 es 10 mm volt a ket meret)
A felszivoban meg akkor tenyleg 3 meret volt.

  az elosztófej alat van lezárva az olajcsatorna vége fémdugóval annak az átmérője 12 mm. 

ebből az infóból meg lehet mondani hogy kicsi vagy nagy olajfuratos a motor?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23715 Dátum: 2008 Január 16, 10:07:32 »

én nem csináltam ilyet, de érdemes odafigyelni a lendkerék fogaskoszorújának fogszámára (6V/12V), hogy ugyanolyan legyen a 200-as, mint a régi 180-as. Egyébként kerregni fog az önindító, és ledarálja a fogakat, vagy önindító (+persely) csere is hozzájön a mutatványhoz. gondolom a 200-as lendkerekek csak 12V-os önindítónak megfelelő fogszámmal léteznek. én megmérném az új lendkerékkel a főtengely axiális hézagát, hátha újra kell hézagolni - ebből ne legyen gond.

12v , azzal nicns gond, motor felújítás miatt kérdezem,hogy kell e reszelni váétóházból, mittudomén Smiley

gépműhelyekben szokás vállalni főtegely+lendkerék dinamikus kiegyensúlyozást emberi áron ?Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23714 Dátum: 2008 Január 16, 09:53:12 »

Az lehetett, hogy egyrészt megkopott az alkatrész, és emiatt a hátsó keréknek volt egy kicsi mozgása, ugyanakkor pedig a kézifékbalhé csapszege is lógott egy kicsit, ezért nagyobb volt a holtjátéka, mint kellene, oldalirányba. Motorféknél a kerék kicsit elmozdult, és a csavarok egyike beleért a dologba...szerintem.
Így lenne logikus.

Koronás anya nem lazult le? Annyira nem tud megkopni az a csapágy, hogy a lógás miatt bármi beleérjen bármibe. Akkor ott már eltörtek a golyók... Szóval ez így nem kerek. (Nedves féltengely, ugye? Ott egyébként a csapágyak szinte örökéletűek...)
Egyébként csapágy csere esetén hátsó féltengely tömítéskészlet is befigyel... meg váltóolaj esetleg egy kevés.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23713 Dátum: 2008 Január 16, 09:53:00 »

azok nem a kompresszió csökkentő gyűrük amire gondolsz?újabb mocikba asszem volt ilyen, de nem feltétlen kell.
A szilvalekvár jó, de a barack nem annyira. egyébként mindeféle akármi nélkül is jónak kell lennie, ha jól ül fel.

  Nem.Olyasmi anyagból van mint az a fém dörzsszivacs.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23712 Dátum: 2008 Január 16, 09:04:58 »

  Létezik tömítés,csak akkor annak vastagságát le kell venni a hengerfejből,hogy a kompresszió megmaradjon.Állítolag jobb helyeken azzal dolgoznak.
azok nem a kompresszió csökkentő gyűrük amire gondolsz?újabb mocikba asszem volt ilyen, de nem feltétlen kell.
A szilvalekvár jó, de a barack nem annyira. egyébként mindeféle akármi nélkül is jónak kell lennie, ha jól ül fel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23711 Dátum: 2008 Január 16, 07:44:48 »

sziasztok!

Megtudtam h nincs hengerfejtömítés:) mivel rakjam össze? zsírral, szárazon?

  Létezik tömítés,csak akkor annak vastagságát le kell venni a hengerfejből,hogy a kompresszió megmaradjon.Állítolag jobb helyeken azzal dolgoznak.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23710 Dátum: 2008 Január 16, 07:12:04 »

Ha gyárilag nem kellenek azok az esztergált balhék ,akkor én átnézném a fékdobot belül.És eddig miért nem vert bele?Vagy közben megnőttek a csavarok?Amúgy én nemrég cseréltem hátsócsapágyat és féltem tőle,de nudli volt a csere!

Az lehetett, hogy egyrészt megkopott az alkatrész, és emiatt a hátsó keréknek volt egy kicsi mozgása, ugyanakkor pedig a kézifékbalhé csapszege is lógott egy kicsit, ezért nagyobb volt a holtjátéka, mint kellene, oldalirányba. Motorféknél a kerék kicsit elmozdult, és a csavarok egyike beleért a dologba...szerintem.
Így lenne logikus.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23709 Dátum: 2008 Január 15, 23:55:22 »

Mivel egyszer már réges régen volt erről szó "csak" vissza kéne olvasni. Ezt megkönnyítendő ott van az oldal keresője ami ugyebár nem működik úgy ahogy azt elvárhatnánk (). Közben találtam pár adatot:

D 1200-es mexicoi motor (ez nagyolajfuratos):
(ez tuti)
szívócsönél(szűrőnél): 16
olajszivattyúnál: "felső": 11.5
                      "alsó":  15

egy másik nagyolajfuratos variáció (pl typ3-nál):
(ha jól emlékszem)
szívócsönél(szűrőnél): 19
olajszivattyúnál: "felső": 12
                      "alsó":  16


Ez jo reszletes, csak bontas nelkul (meg blokkszethuzas nelkul) az olajszivattyuba meno es onnan kimeno furat nehezen merheto. A blokkon levo dugok atmeroje konnyebben. (asszem 6 vagy 8 es 10 mm volt a ket meret)
A felszivoban meg akkor tenyleg 3 meret volt.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23708 Dátum: 2008 Január 15, 23:31:56 »

sziasztok!

Megtudtam h nincs hengerfejtömítés:) mivel rakjam össze? zsírral, szárazon?

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg233143#msg233143

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg233244#msg233244

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23707 Dátum: 2008 Január 15, 22:45:49 »

Huh Mekkorának (mm) kell lenni a nagy olajfuratnak?  Huh

Mivel egyszer már réges régen volt erről szó "csak" vissza kéne olvasni. Ezt megkönnyítendő ott van az oldal keresője ami ugyebár nem működik úgy ahogy azt elvárhatnánk (). Közben találtam pár adatot:

D 1200-es mexicoi motor (ez nagyolajfuratos):
(ez tuti)
szívócsönél(szűrőnél): 16
olajszivattyúnál: "felső": 11.5
                      "alsó":  15

egy másik nagyolajfuratos variáció (pl typ3-nál):
(ha jól emlékszem)
szívócsönél(szűrőnél): 19
olajszivattyúnál: "felső": 12
                      "alsó":  16

olajszívócsőre ez a három méret van: 14-16-19

találtam még adatot (ráadásul még én írtam valamikor az olajszivócső méreteiről):
"szóval '61-'69-ig és az új brazil blokkoknál kis olajszívócsatornával -> 14.3 mm vagy 15.9 mm
          '70-től nagy olajszívócsatornánál -> 15.9 mm vagy 19.05 mm "
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 15, 23:01:59 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #23706 Dátum: 2008 Január 15, 22:42:48 »

Halló,
A hétvégén voltam Szombathelyen, és a város előtt 30 kilométerrel a jobb hátsó féltengelyem felől csúnya zaj jött. Másnap egy helyi szerelő a hibát a kerékcsapágy kopásában látta, amitől a kerékcsavarom beleért a kézifék bizbaszába - amid húz a bowden - ezért egy helyi esztergályossal leszúratott két 5 tizedes alátétet, amit berakott a csapágy, és a kerek, alátétszerű fém közé. ( mittudomén mi a neve, a négy csavarral bontható négyzet alakú izé alatt van )
A kérdésem, hogy vajh jól járt-e el az ember - most zaj nincs - és ezek után mikor csapágyaztassam fel a kerekeimet. Meg kellene tipp, hogy hol, mennyiért tudnak nekem olyat.
Ha gyárilag nem kellenek azok az esztergált balhék ,akkor én átnézném a fékdobot belül.És eddig miért nem vert bele?Vagy közben megnőttek a csavarok?Amúgy én nemrég cseréltem hátsócsapágyat és féltem tőle,de nudli volt a csere!

Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #23705 Dátum: 2008 Január 15, 22:40:47 »

3 barátomnak is van type4 2000 motorja (Azs,Aates,Holó)
az ő elbeszéléseik szerínt a 110-es utazó abszolult kelemes az autóiknak
de a kimélő üzemmód meghálálja magát ahogy hallottam
szval nem hisztiznek ha én megyek elől és 80-90-el battyogunk

Akkor tulajdonképp ez egy fejletteb típusu motor,és rakják ezt bogárba?vagy ahhoz váltót is kell cserélni?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23704 Dátum: 2008 Január 15, 22:37:20 »

volt ez pár hete téma, és asszem valaki ezt komolyan írta!  Shocked
mármint a lekvárt.
  azzal a kipufogót kell! Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23703 Dátum: 2008 Január 15, 22:34:56 »

szilvalekvárral...  Evil
  azzal a kipufogót kell! Roll Eyes

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #23702 Dátum: 2008 Január 15, 22:31:04 »

Grin Evil
szilvalekvárral...  Evil
Trabantotok volt, kutyák?    Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23701 Dátum: 2008 Január 15, 22:29:25 »

szilvalekvárral...  Evil
Grin Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23700 Dátum: 2008 Január 15, 22:28:58 »

sziasztok!

Megtudtam h nincs hengerfejtömítés:) mivel rakjam össze? zsírral, szárazon?

szilvalekvárral...  Evil

'81 Hecho en México
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #23699 Dátum: 2008 Január 15, 22:22:59 »

Csapágycsere otthon, kulcsot kérni hozzá, csapágy a Sünitől. Ha nincs kedved, elgurulsz az Ikrekhez. Én megnézetném.

Halló,
A hétvégén voltam Szombathelyen, és a város előtt 30 kilométerrel a jobb hátsó féltengelyem felől csúnya zaj jött. Másnap egy helyi szerelő a hibát a kerékcsapágy kopásában látta, amitől a kerékcsavarom beleért a kézifék bizbaszába - amid húz a bowden - ezért egy helyi esztergályossal leszúratott két 5 tizedes alátétet, amit berakott a csapágy, és a kerek, alátétszerű fém közé. ( mittudomén mi a neve, a négy csavarral bontható négyzet alakú izé alatt van )
A kérdésem, hogy vajh jól járt-e el az ember - most zaj nincs - és ezek után mikor csapágyaztassam fel a kerekeimet. Meg kellene tipp, hogy hol, mennyiért tudnak nekem olyat.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23698 Dátum: 2008 Január 15, 22:17:15 »

sziasztok!

Megtudtam h nincs hengerfejtömítés:) mivel rakjam össze? zsírral, szárazon?
ha jól össze van síkolva akkor rakd össze és kész.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23697 Dátum: 2008 Január 15, 22:16:20 »

sziasztok!

Megtudtam h nincs hengerfejtömítés:) mivel rakjam össze? zsírral, szárazon?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #23696 Dátum: 2008 Január 15, 22:05:33 »

http://www.youtube.com/watch?v=PmhQG6UY5xQ&feature=related
aki látott már ilyent az segítsen mán nekem... ez milyen rudazat és milyen karbi kombó??? valami gyári cucc vagy mókolt???

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23695 Dátum: 2008 Január 15, 18:33:38 »

Halló,
A hétvégén voltam Szombathelyen, és a város előtt 30 kilométerrel a jobb hátsó féltengelyem felől csúnya zaj jött. Másnap egy helyi szerelő a hibát a kerékcsapágy kopásában látta, amitől a kerékcsavarom beleért a kézifék bizbaszába - amid húz a bowden - ezért egy helyi esztergályossal leszúratott két 5 tizedes alátétet, amit berakott a csapágy, és a kerek, alátétszerű fém közé. ( mittudomén mi a neve, a négy csavarral bontható négyzet alakú izé alatt van )
A kérdésem, hogy vajh jól járt-e el az ember - most zaj nincs - és ezek után mikor csapágyaztassam fel a kerekeimet. Meg kellene tipp, hogy hol, mennyiért tudnak nekem olyat.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23694 Dátum: 2008 Január 15, 18:20:12 »

akkor vele fogok kontaktálni, újpesten az ember 14ért dolgozik, ha igaz a kiírás
Merki pista is ujit fel elégszépen dolgozik és postázz is nlézd meg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23693 Dátum: 2008 Január 15, 18:12:59 »

Huh Mekkorának (mm) kell lenni a nagy olajfuratnak?  Huh
Szerintem ha hatulrol nezed a blokkot, bal felul a dugot megmerve (ami megy az olajgomba es a huto fele) 10mm atmeroju a nagy olajjaratos blokke.
Az also szivocsonek volt vagy 3 verzioja is.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 15, 18:15:48 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23692 Dátum: 2008 Január 15, 18:07:07 »

én nem csináltam ilyet, de érdemes odafigyelni a lendkerék fogaskoszorújának fogszámára (6V/12V), hogy ugyanolyan legyen a 200-as, mint a régi 180-as. Egyébként kerregni fog az önindító, és ledarálja a fogakat, vagy önindító (+persely) csere is hozzájön a mutatványhoz. gondolom a 200-as lendkerekek csak 12V-os önindítónak megfelelő fogszámmal léteznek. én megmérném az új lendkerékkel a főtengely axiális hézagát, hátha újra kell hézagolni - ebből ne legyen gond.
Letezik 6V-os 200-as is, de az ritka mint a feher hollo.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23691 Dátum: 2008 Január 15, 16:31:48 »

 Huh Mekkorának (mm) kell lenni a nagy olajfuratnak?  Huh

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23690 Dátum: 2008 Január 15, 16:14:20 »

Hát, ez jó kérdés....
Nekem a Szabó Miki újította fel az enyémet.. oloyan 5-6000 pénzért.... és elég korrekt módon...
akkor vele fogok kontaktálni, újpesten az ember 14ért dolgozik, ha igaz a kiírás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #23689 Dátum: 2008 Január 15, 15:43:49 »

jó volna tudni mit takar a felújítás. vett egy szettet 3ezerért és lemosta, vagy kicserélt minden fúvókát és szelepet és membránt és még ami van benne?  Huh

Hát, ez jó kérdés....
Nekem a Szabó Miki újította fel az enyémet.. oloyan 5-6000 pénzért.... és elég korrekt módon...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23688 Dátum: 2008 Január 15, 15:41:46 »

jó volna tudni mit takar a felújítás. vett egy szettet 3ezerért és lemosta, vagy kicserélt minden fúvókát és szelepet és membránt és még ami van benne?  Huh
cseredarab is kell neki.
érdekes ha akármilyen karbit ugyanannyiért számít be..
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23687 Dátum: 2008 Január 15, 15:38:31 »

Nincs mit.... Wink
jó volna tudni mit takar a felújítás. vett egy szettet 3ezerért és lemosta, vagy kicserélt minden fúvókát és szelepet és membránt és még ami van benne?  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #23686 Dátum: 2008 Január 15, 15:28:45 »

köszi!!

Nincs mit.... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23685 Dátum: 2008 Január 15, 15:12:39 »

köszi!!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #23684 Dátum: 2008 Január 15, 15:10:26 »

most 30 pict3 van rajta. igaz, az 1.2-nek a 28 is elég lenne, de abból tudtommal nem volt pict3, a pict1-et meg nehéz minden szempontból jól beállítani. de vagy újat fogok venni, vagy felújíttatom valamelyiket a mostaniak közül. nem akarok több szívást vele

Vaterán találtam:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karburator_felujitott_50361650.html

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23683 Dátum: 2008 Január 15, 14:53:24 »

tudomásom szerint rendben van. (Meláktól vettem anno. tévesen, 31-est akartam - ő azt mondta jól állítható, én nem tettem fel motorra). amit tudok, a tengely nem lóg, a tőcsavarok rendben vannak, tömítésen nem láttam problémát. a gyorsítóját (membránját) könnyen kipróbálhatjuk, ha kíváncsi vagy rá.
oks, még megvárom mit mond Maresz, aztán nyilatkozok!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #23682 Dátum: 2008 Január 15, 14:47:30 »

namost én nem tudom használnia keresőt a fórumban, vagy nem tudom, de akkkor:

a lendkerék+kupplung szerkezet+tárcsa 180 asról 200 asra cserélése jár bármilyen szükséges módósítással az említett elemeken kívül ?
én nem csináltam ilyet, de érdemes odafigyelni a lendkerék fogaskoszorújának fogszámára (6V/12V), hogy ugyanolyan legyen a 200-as, mint a régi 180-as. Egyébként kerregni fog az önindító, és ledarálja a fogakat, vagy önindító (+persely) csere is hozzájön a mutatványhoz. gondolom a 200-as lendkerekek csak 12V-os önindítónak megfelelő fogszámmal léteznek. én megmérném az új lendkerékkel a főtengely axiális hézagát, hátha újra kell hézagolni - ebből ne legyen gond.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23681 Dátum: 2008 Január 15, 13:54:43 »

namost én nem tudom használnia keresőt a fórumban, vagy nem tudom, de akkkor:

a lendkerék+kupplung szerkezet+tárcsa 180 asról 200 asra cserélése jár bármilyen szükséges módósítással az említett elemeken kívül ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #23680 Dátum: 2008 Január 15, 13:52:08 »

minden tömítés és egyéb is rendben van vele? jól beállítható? tőcsavarok épek? membrán nem szakadt? lassan várat építhetek rossz karbikból Smiley
tudomásom szerint rendben van. (Meláktól vettem anno. tévesen, 31-est akartam - ő azt mondta jól állítható, én nem tettem fel motorra). amit tudok, a tengely nem lóg, a tőcsavarok rendben vannak, tömítésen nem láttam problémát. a gyorsítóját (membránját) könnyen kipróbálhatjuk, ha kíváncsi vagy rá.
Oldalak: 1 ... 1418 1419 1420 1421 1422 [1423] 1424 1425 1426 1427 1428 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.