www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:39:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1393 1394 1395 1396 1397 [1398] 1399 1400 1401 1402 1403 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13324400 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24718 Dátum: 2008 Február 10, 19:50:18 »

Vagy vegyesen van, és szarnak rá.
Vagy jobb esetben nem is tud róla hogy ilyen van.
Vagy nem is tőle vettem, nem tudom már.  Grin

Ha a Hudáktól vetted akkor lehet hogy nálad van az én két balosom két jobbos párja, vagy a másik variáció hogy csak egyoldali van a Hudáknak egy zsákkal.  Grin


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #24717 Dátum: 2008 Február 10, 19:48:21 »

Amikor kész lett akkor jutott eszembe, hogy van ilyen.
Egyébként sem volt másik.  Cool

Ha a Hudáktól vetted akkor lehet hogy nálad van az én két balosom két jobbos párja, vagy a másik variáció hogy csak egyoldali van a Hudáknak egy zsákkal.  Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24716 Dátum: 2008 Február 10, 19:47:06 »

de nem nekem.  Grin

könnyen jár minden csavar. felújításkor oda figyeltem.  Cool

Csere ordas szopás.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24715 Dátum: 2008 Február 10, 19:45:08 »

Amikor kész lett akkor jutott eszembe, hogy van ilyen.
Egyébként sem volt másik.  Cool

Viszont megjegyzed egy életre, nem úgy mint én.  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #24714 Dátum: 2008 Február 10, 19:44:23 »

Csere ordas szopás.
Ha a csavarok kijönnek nincs semmi gond vele.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24713 Dátum: 2008 Február 10, 19:40:01 »

Fasza.  Grin
Ha én is ezt a választ kapom, akkor szedhetem szét megint.
Elég nehezen ment a helyére a kupak.


Csere ordas szopás.
1303LS
« Hozzászólás #24712 Dátum: 2008 Február 10, 19:37:48 »

Fasza.  Grin
Ha én is ezt a választ kapom, akkor szedhetem szét megint.
Elég nehezen ment a helyére a kupak.

Viszont megjegyzed egy életre, nem úgy mint én.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #24711 Dátum: 2008 Február 10, 19:37:12 »

http://www.vwtrendsweb.com/tech/0312vwt_1971_beetle_super_project_part_6/
(itt sem említik)


Milyen jelölést találtál rajta?
Nekem nem ilyen volt, ez valami nagyon utángyártott lehet.
Ezen tényleg nem látszik az eltolás
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24710 Dátum: 2008 Február 10, 19:35:54 »

Fasza.  Grin
Ha én is ezt a választ kapom, akkor szedhetem szét megint.
Elég nehezen ment a helyére a kupak.

Megtudakoltam.
Kis köröm megy előre és vastag rész kell hogy felül legyen.  Cheesy

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24709 Dátum: 2008 Február 10, 19:32:40 »

Ezen nincs, mert ratyi után gyártottat használnak.
Amit a Hudák(?) árult régen (gyári vw) azon van valami, de nem emlékszem, a fényképezőm meg kipurcant és nem tudtam képet készíteni.
Megyek a héten egy szakemberhez és megkérdezem, hogy hogyis van ez.


http://www.vwtrendsweb.com/tech/0312vwt_1971_beetle_super_project_part_6/
(itt sem említik)


Milyen jelölést találtál rajta?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #24708 Dátum: 2008 Február 10, 19:32:04 »

van rajta jelölés, de nem tudom mit jelent.


Megtudakoltam.
Kis köröm megy előre és vastag rész kell hogy felül legyen.  Cheesy
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24707 Dátum: 2008 Február 10, 19:18:11 »

van rajta jelölés, de nem tudom mit jelent.

http://www.vwtrendsweb.com/tech/0312vwt_1971_beetle_super_project_part_6/
(itt sem említik)


Milyen jelölést találtál rajta?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24706 Dátum: 2008 Február 10, 18:01:32 »

van rajta jelölés, de nem tudom mit jelent.


Szabad kételkednem?
1. ha igy lenne akkor jelölve lenne
2. a katalógusokban külön lehetne rendelni
3. cseréltem én is, egyformák voltak, nem áll csálén (szerencsém volt?)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #24705 Dátum: 2008 Február 10, 16:49:32 »

Nekem az elsö bogaramon TESCO-s disztárcsa volt,a hátsónak a tengely helyét ki kellett vágni,úgy volt jó rá.Egyébként széria 15"-ös kerék volt.

Más :irtam mult héten hogy valami nem stimmel az autómmal,gyujtás körüli dolgokra gyanakodtunk.Most volt egy kis idöm,cseréltem trafót,megszakitót,nagyobb hézagot állitottam,stb.Nem lett jobb.Most aztán arra jöttem rá,hogy a szivósor(?)ahol a hengerfejre csatlakozik,mind a két aldalon mind a két-két csavar ki volt lazulva.Meghúztam,most határozottan jobb lett,még nem tökéletes,de jobb lett.Lehetett-e ez a gondom?
szerintem mindenképp lehetett ez a gond. nézd meg, máshol nincs-e tömítetlenség
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #24704 Dátum: 2008 Február 10, 16:23:51 »

tegnap vitatkoztam egy sráccal
KÉRDÉS

széria bogárkerékre fel lehet rakni egy Tescos disztárcsát amit lehet 15 be kapni vagy nem????????????????, Huh Huh
Nekem az elsö bogaramon TESCO-s disztárcsa volt,a hátsónak a tengely helyét ki kellett vágni,úgy volt jó rá.Egyébként széria 15"-ös kerék volt.

Más :irtam mult héten hogy valami nem stimmel az autómmal,gyujtás körüli dolgokra gyanakodtunk.Most volt egy kis idöm,cseréltem trafót,megszakitót,nagyobb hézagot állitottam,stb.Nem lett jobb.Most aztán arra jöttem rá,hogy a szivósor(?)ahol a hengerfejre csatlakozik,mind a két aldalon mind a két-két csavar ki volt lazulva.Meghúztam,most határozottan jobb lett,még nem tökéletes,de jobb lett.Lehetett-e ez a gondom?

---Andris---
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24703 Dátum: 2008 Február 10, 14:18:15 »


A torziósrugó-köteget biztositod le vele. (mivel az egy darabbol van, tehát nincs külön jobb vagy bal belőle).

« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 10, 14:24:02 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #24702 Dátum: 2008 Február 10, 14:07:34 »

Ez a csavar itt mire jó az első hídon? Huh

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24701 Dátum: 2008 Február 10, 13:57:28 »

Nem egyforma.
A luk a közepén el van tolva valamelyik irányba.
Én is amit vettem a Hudáknál anno az igaz egyforma volt de egy kedves bogaras haver felvilágosított, sőt ki is cserélte nekem egy párjára.
Azt viszont ne kérdezd,hogy merre kell az eltolásnak lennie, mert előre és hátra fele is be lehet rakni, mikor raktam össze az enyémet akkor még tudtam, csak azóta azok az agysejtjeim is elpusztultak amit rögzítették az információt.
Ha jól rémlik akkor a "jó" állásban könnyebb összedugni talán az egészet.

Szabad kételkednem?
1. ha igy lenne akkor jelölve lenne
2. a katalógusokban külön lehetne rendelni
3. cseréltem én is, egyformák voltak, nem áll csálén (szerencsém volt?)

'81 Hecho en México
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #24700 Dátum: 2008 Február 10, 13:31:50 »

Sziasztok!
Én úgy emlékszem egyformát kaptam,és úgy lett kicserélve..
Hogy ez miatt vagy nem,nem tudom,de ha hátulról nézzük,akkor a bal kerék kilóg kicsit,a jobb viszont nem!
1303LS
« Hozzászólás #24699 Dátum: 2008 Február 10, 12:17:41 »

mert nem egyforma a két oldal.

Akkor szerencséd van.
Én két egyformát kaptam és ha nem szól az ismerősöm akkor összerakom úgy és állna most csálén a hátulja.
1303LS
« Hozzászólás #24698 Dátum: 2008 Február 10, 12:15:13 »

de egyforma csak a másik oldalba fejjel lefele van  . (a fedélből sincs jobbos balos)
Nem egyforma.
A luk a közepén el van tolva valamelyik irányba.
Én is amit vettem a Hudáknál anno az igaz egyforma volt de egy kedves bogaras haver felvilágosított, sőt ki is cserélte nekem egy párjára.
Azt viszont ne kérdezd,hogy merre kell az eltolásnak lennie, mert előre és hátra fele is be lehet rakni, mikor raktam össze az enyémet akkor még tudtam, csak azóta azok az agysejtjeim is elpusztultak amit rögzítették az információt.
Ha jól rémlik akkor a "jó" állásban könnyebb összedugni talán az egészet.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #24697 Dátum: 2008 Február 10, 12:06:11 »

hát az a kúrva tengely ki lóg rendessen,mert ez miatt kellett pogácsát csináltatnom,most meg bele ér a sárvédőbe kanyarodás közbe a gumi(195/50R15ös)...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #24696 Dátum: 2008 Február 10, 11:37:18 »

tegnap vitatkoztam egy sráccal
KÉRDÉS

széria bogárkerékre fel lehet rakni egy Tescos disztárcsát amit lehet 15 be kapni vagy nem????????????????, Huh Huh
  ha elég domború akkor fel  vagy  a hátsó tengely anya lehet kilóg belőle

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24695 Dátum: 2008 Február 10, 10:39:53 »

tegnap vitatkoztam egy sráccal
KÉRDÉS

széria bogárkerékre fel lehet rakni egy Tescos disztárcsát amit lehet 15 be kapni vagy nem????????????????, Huh Huh
láttam már disztárcsás bogarat.


                             GNX-967
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24694 Dátum: 2008 Február 10, 10:32:49 »

tegnap vitatkoztam egy sráccal
KÉRDÉS

széria bogárkerékre fel lehet rakni egy Tescos disztárcsát amit lehet 15 be kapni vagy nem????????????????, Huh Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #24693 Dátum: 2008 Február 10, 10:09:53 »

Van a hátsó torzió fedél alatt az a kerekesetenként „körmös” gumi.
A kérdés a következő.

Miből lehet megállapítani, hogy melyik a jobb és melyik a bal oldalra való?

Csak azért kérdem, mert nem egyforma a két oldal.

de egyforma csak a másik oldalba fejjel lefele van  . (a fedélből sincs jobbos balos)

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24692 Dátum: 2008 Február 10, 08:21:26 »

Van a hátsó torzió fedél alatt az a kerekesetenként „körmös” gumi.
A kérdés a következő.

Miből lehet megállapítani, hogy melyik a jobb és melyik a bal oldalra való?

Csak azért kérdem, mert nem egyforma a két oldal.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24691 Dátum: 2008 Február 09, 22:54:45 »

Epe és Qzma rengeteg fotót-videót készített, az SZMB-t is szinte végig vették. Kiváncsian várom mi sül ki belőle vágások után.

qzmát ismerve semmi.
a tatabányai videjót sem képes elkészíteni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24690 Dátum: 2008 Február 09, 22:53:57 »

Epe és Qzma rengeteg fotót-videót készített, az SZMB-t is szinte végig vették. Kiváncsian várom mi sül ki belőle vágások után.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24689 Dátum: 2008 Február 09, 22:51:05 »

Képek (a nagy találkozás előtt):

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24688 Dátum: 2008 Február 09, 21:52:20 »

van porvédő a kinyomóban?
még ilyet nem láttam....
igen hátul csapágy golyokat takarja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24687 Dátum: 2008 Február 09, 21:47:04 »

a kinyomócsapágy bedarálta a porvédőjét

van porvédő a kinyomóban?
még ilyet nem láttam....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #24686 Dátum: 2008 Február 09, 21:33:24 »

Hi!

keresek buszba a vezető ülés mögé való teli elválasztófalat, ülés alá való pótkerékdobot, komplett óbelevancot, amivel vissza lehet csinálni a buszt 9 személyesre....
leginkább: nem bont véletlen valaki 9 személyest?

meg keresek még gyári kipufogó dobot kölcsönbe áprilisra....


hmmm??? Smiley

dobom van de szétbasztam a száját de hekkelhető mert nem lukas stb

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24685 Dátum: 2008 Február 09, 21:29:47 »

nekem T2a busz alvázának pont közepén halad hátul ebbe van bekötve hőcserélő, elől meg megy fel műszerfal közepéhez...az első emelési pont és hátsó emelési pont vonalában keresztül megy az alváz merevítőjén, nekem két helyen ki volt repedve (rohadva), ezért ezen két merevító kőzti távon kicseréltem PVC 60as vizvezeték csőre
na akkor lebontom az állófűtést védő lemezt és benézek alá, bár hőcserélőt kell cserélnem, iszonyú kipuff szag jön be..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #24684 Dátum: 2008 Február 09, 21:24:25 »

állófűtéshez képest hol megy ez a ső?

nekem T2a busz alvázának pont közepén halad hátul ebbe van bekötve hőcserélő, elől meg megy fel műszerfal közepéhez...az első emelési pont és hátsó emelési pont vonalában keresztül megy az alváz merevítőjén, nekem két helyen ki volt repedve (rohadva), ezért ezen két merevító kőzti távon kicseréltem PVC 60as vizvezeték csőre
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24683 Dátum: 2008 Február 09, 21:13:37 »

Gyerekek, ma ki SZMB-ztem magam egy időre. Hajnali fél 3ig raktam EPE bogarát hogy minden tipp-topp legyen.  Ma rreggel megjöttek Qzmával és barátnőjével. Örültünk egymásnak, ő a boginak. Kimentünk a telephelyre(20 km kanizsától) összeszedni a személyes motyókat amik ott maradtak, szerencsére két autóval. Ki érve a telephelyre EPE mondta nem az igazi a váltó, egyre nehezebben vette a fokozatokat. Aztán egyáltalán nem. Végül beesett a kuplung is. Nem a bowden szakadt el... Epe szomorú én csalódott és tiszta ideg. Beletörődött hogy csak jövő héten lesz autója mert azt hittem eltörött a kinyomócsapágy kinyomó villája. Mivel hosszúváltót raktam be neki a régi váltó is itt volt kéznél a villa végett. Bepakoltunk és bevontattuk a kocsit Kanizsára a garázsomba (sajnos a műhely foglalt volt). Garázsba kocsi felbakol, motor ki és kiderült hogy a kinyomócsapágy bedarálta a porvédőjét és kifordult a villából... haver felhív, szereztem SOS-be csapágyat motor be az egész művelet anyagszerzésel együtt 4 óra volt akna nélkül. Öröm indítás... próbaút füligérő száj és elindultak  Quzmájékhoz. Remélem szerencsés útjuk lesz. Képeket később teszem...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 09, 22:37:47 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24682 Dátum: 2008 Február 09, 15:54:43 »

középen megy egy cső amin egy műanyag szerű szigetelés van...nekem az ki volt rohadva 5cm hosszan....kicseréltem egy 60as PVC vizvezetékcsőre majd vissza szigetelés...10perc után már érzhető a meleg....főleg 0fok felett
állófűtéshez képest hol megy ez a ső?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24681 Dátum: 2008 Február 09, 15:51:24 »

csekkoltam
szerintem nincs de javítsatok ki ha tévedek - gyári typ4
jónak tűnt kívülről....
két napja tankoltam tele és mentem 40km összesen...
második kör?
Ha egyik gyertyarol leveszed a gyertyapipat oninditozol es ugral a szikra a blokkra.
Megnezed hogy az uzemanyag szuroben van -e benzin.
Ha benzin szikra van be kell indulnia.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kicsibanya
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #24680 Dátum: 2008 Február 09, 15:43:26 »

lehúzódott egy vezeték (a trafóról)
elszállt a gyújtáselektronika (ha van)
elpukkadt a trafó
mégsincs benzin

első körben

csekkoltam
szerintem nincs de javítsatok ki ha tévedek - gyári typ4
jónak tűnt kívülről....
két napja tankoltam tele és mentem 40km összesen...
második kör?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #24679 Dátum: 2008 Február 09, 15:29:37 »

please help
buszizni szerettem volna ma, mentünk is egy jó 40 km-t majd megálltunk 5 percre, visszaültünk, ekkor már nehezebben indult, majd kb 200m és a lámpánál lefulladt, utána meg nem indúlt, gyújtás van, aksi jó, benya van, hallom hogy forgatja is...a kipuff is lehelget néhányat de nem röffen be a motor...gondolom elszállt a szikra...de az mitől lehet? illetve hogy lehet megcsinálni????
előre is köszönöm

lehúzódott egy vezeték (a trafóról)
elszállt a gyújtáselektronika (ha van)
elpukkadt a trafó
mégsincs benzin

első körben

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 1393 1394 1395 1396 1397 [1398] 1399 1400 1401 1402 1403 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.