www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 21:50:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1389 1390 1391 1392 1393 [1394] 1395 1396 1397 1398 1399 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13317839 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24878 Dátum: 2008 Február 12, 22:55:16 »

segitség
nem akarja venni az auto a sebességeket
hiába nyomoom ki a pedált.
van e különbség a görgös s a sima pedálsor között?
a villa elemel kivett állapotban meg lett nézve.
az lehet hogya kuplung szerkezet rossz azért nem lehet sebességet váltani?
amikor váltani akarok meg probálom sebességbe rakni kinyomom a pedált s csak csörög mintha nem emelne el vagy nem tudom mmi lehet köszi a segitséget.
Próbáld meg hogy sebességben indítózol kinyomott kuplungnál, mit reagál. Ha nem indul meg akkor a kuplung rendben. Ha még is akkor szerkezet, kinyomó villa, kinyomócsapágy. Ha rendben akkor valószínű rudazatnál lesz valami gixxer.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 12, 22:57:22 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24877 Dátum: 2008 Február 12, 22:50:29 »

Neked hány évet húzott le a bogarad ezzel a megoldással?
Eddig 2őt, igaz májusban megtörtem így új az egész eleje. De mi a gond vele? Mindenki úgy idegenkedik tőle aztán sokaknak még tömítése sincs. A ragasztó nem engedi el, nem nedvszívó, nem ázik be még a sterimótól se. Nekem nagyon bevállt.


                             GNX-967
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #24876 Dátum: 2008 Február 12, 22:42:16 »

Akkor nem latja el normalisan a feladatat, mer' volt mar 1-2x, h sikerult ... :-( Es erre nem a kormanykapcsolo szolgal? Azt nem lehet ujra inditozas allapotba tekerni, csak ha teljesen visszaforditod a kulcsot a gyujtasrol alaphelyzetre. Vagy ez a ketto egyutt ved a jaro motorra ujboli rainditozastol ?
valamelyiken ilyen van valamelyiken olyan
akkor lehet neked mind akettö volt.
nekem relé volt
de ki is szedtem nekem felesleges volt
mert plusz egy hiba lehetöség szoval
 nekem nem kellett
de még sok ilyen
van
van például egy test soket az auton
abbol is egy csomo feleslgees kábel megy ezeket minde kiszedtem
nincs sok hasznuk szerintem
minden felesleges kábelt kiszedtem:)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24875 Dátum: 2008 Február 12, 22:38:56 »

annak a relének aza  funkcioja hogy ne tudj járo motornál ujra inditozni.
Akkor nem latja el normalisan a feladatat, mer' volt mar 1-2x, h sikerult ... :-( Es erre nem a kormanykapcsolo szolgal? Azt nem lehet ujra inditozas allapotba tekerni, csak ha teljesen visszaforditod a kulcsot a gyujtasrol alaphelyzetre. Vagy ez a ketto egyutt ved a jaro motorra ujboli rainditozastol ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24874 Dátum: 2008 Február 12, 22:36:56 »

feltöltődött már kicsit?
Hat mire leertem a dombrol leallitottam, es azonnal tudtam inditani ujra. De a biztonsag kedveer' egy jo meredek reszen alltam meg, kicsit gyalogolnom is kellett hazaig. Meg ma elmegyek kedveser' a dolgozoba, mire vegez, azalatt majd feltolti magat remelhetoleg. De meg par napig meredeken allok meg, az biztos! :-) Koszonom a segitsegedet!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #24873 Dátum: 2008 Február 12, 22:36:24 »

typ117tel megfixaltuk a bogimat, egy elfeledett (es ennek megfeleloen teljesen ismeretlen funkcioju!) rele egyik kivezeteserol logo meginkabb elfeledett vezetekere kokanyolt ismeretlen lengobiztositek volt elegve a hatso ules alatt az akksi mogott. Az a rele kattant inditozaskor, de a bendix nem kapott feszejt. Egyszer ki kene tepnem az osszes vezeteket a kocsibol es ujrakabelezni az egeszet, de ehhez meg nem erzem magamban az erot sajnos ... :-) Koszonom mindenkinek a segitseget, legkozelebb mar a mostani jo otletekkel felvertezve allok neki egy hasonlo problemanak!
annak a relének aza  funkcioja hogy ne tudj járo motornál ujra inditozni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #24872 Dátum: 2008 Február 12, 22:33:56 »

typ117tel megfixaltuk a bogimat, egy elfeledett (es ennek megfeleloen teljesen ismeretlen funkcioju!) rele egyik kivezeteserol logo meginkabb elfeledett vezetekere kokanyolt ismeretlen lengobiztositek volt elegve a hatso ules alatt az akksi mogott. Az a rele kattant inditozaskor, de a bendix nem kapott feszejt. Egyszer ki kene tepnem az osszes vezeteket a kocsibol es ujrakabelezni az egeszet, de ehhez meg nem erzem magamban az erot sajnos ... :-) Koszonom mindenkinek a segitseget, legkozelebb mar a mostani jo otletekkel felvertezve allok neki egy hasonlo problemanak!
feltöltődött már kicsit?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24871 Dátum: 2008 Február 12, 22:27:08 »

typ117tel megfixaltuk a bogimat, egy elfeledett (es ennek megfeleloen teljesen ismeretlen funkcioju!) rele egyik kivezeteserol logo meginkabb elfeledett vezetekere kokanyolt ismeretlen lengobiztositek volt elegve a hatso ules alatt az akksi mogott. Az a rele kattant inditozaskor, de a bendix nem kapott feszejt. Egyszer ki kene tepnem az osszes vezeteket a kocsibol es ujrakabelezni az egeszet, de ehhez meg nem erzem magamban az erot sajnos ... :-) Koszonom mindenkinek a segitseget, legkozelebb mar a mostani jo otletekkel felvertezve allok neki egy hasonlo problemanak!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 12, 22:28:41 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #24870 Dátum: 2008 Február 12, 21:21:31 »

segitség
nem akarja venni az auto a sebességeket
hiába nyomoom ki a pedált.
van e különbség a görgös s a sima pedálsor között?
a villa elemel kivett állapotban meg lett nézve.
az lehet hogya kuplung szerkezet rossz azért nem lehet sebességet váltani?
amikor váltani akarok meg probálom sebességbe rakni kinyomom a pedált s csak csörög mintha nem emelne el vagy nem tudom mmi lehet köszi a segitséget.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24869 Dátum: 2008 Február 12, 20:33:43 »

Bogar valtojaban milyen olaj kell? nem a markara vagyok kivancsi hanem a viszkozitasra!

80w 90

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24868 Dátum: 2008 Február 12, 20:33:07 »

Bogar valtojaban milyen olaj kell? nem a markara vagyok kivancsi hanem a viszkozitasra!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24867 Dátum: 2008 Február 12, 20:22:29 »

A trafó a másik oldalon van, nem? Abból nem jöhetett. Szerintem itt volt egy trafó probléma, és most jöhetett képbe egy ettől független másik. Mert ha a trafó oldalán lenne, akkor azt mondanám, a trafó élvezett el, nem?

tegnap átraktam a bogi trafolyát és pöc röf mamai napot bnem, értem hogymért nem indul lehet roszul van a kábel rajta nemtom nem ládtam

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24866 Dátum: 2008 Február 12, 20:21:38 »

olaj, és szépen csöpög kifelé a blokk jobb oldalából Sad
de ettől függetlenül a trafónak kellett volna izzítani ezek szerint...szar trafót vettem volna? vagy über looser vagyok és egy trafót sem tudok feltenni Sad

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24865 Dátum: 2008 Február 12, 20:19:51 »

milyen szaga van ????olajnak?
A trafó a másik oldalon van, nem? Abból nem jöhetett. Szerintem itt volt egy trafó probléma, és most jöhetett képbe egy ettől független másik. Mert ha a trafó oldalán lenne, akkor azt mondanám, a trafó élvezett el, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24864 Dátum: 2008 Február 12, 20:01:45 »

befosott az erőlködéstől! Roll Eyes

 Grin Grin Grin Grin Grin

de genya vagy

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #24863 Dátum: 2008 Február 12, 20:01:24 »

ma új traafóval felvértezve mentem a buszhoz - tegna mikor eraktuk a bogi trafot pöc-röf indúlt, ma betettem az új trafót és megint csak forgatott de nem kapott szikrát Sad
ráadásul az alábbi kép fogadott mikor alánéztem Sad mi lehet ????
befosott az erőlködéstől! Roll Eyes

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24862 Dátum: 2008 Február 12, 19:59:29 »

csekkoltam kétszer is...de az olaj mi lehet? mitől folyik? idáig még cak csöooöt sem hagytam Sad

milyen szaga van ????olajnak?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24861 Dátum: 2008 Február 12, 19:58:07 »

csekkoltam kétszer is...de az olaj mi lehet? mitől folyik? idáig még cak csöooöt sem hagytam Sad

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24860 Dátum: 2008 Február 12, 19:55:12 »

ma új traafóval felvértezve mentem a buszhoz - tegna mikor eraktuk a bogi trafot pöc-röf indúlt, ma betettem az új trafót és megint csak forgatott de nem kapott szikrát Sad
ráadásul az alábbi kép fogadott mikor alánéztem Sad mi lehet ????

nem lehet hogy szarul raktad fel a kábeleket??

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24859 Dátum: 2008 Február 12, 19:53:56 »

ma új traafóval felvértezve mentem a buszhoz - tegna mikor eraktuk a bogi trafot pöc-röf indúlt, ma betettem az új trafót és megint csak forgatott de nem kapott szikrát Sad
ráadásul az alábbi kép fogadott mikor alánéztem Sad mi lehet ????

[a csatolmányt egy admin törölte]

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24858 Dátum: 2008 Február 12, 19:50:47 »

ja ez is Domievez,csak éppen az asszonkája gépéről Smiley
köszönöjük Meláknak a segítséget

és please kinek van eladó trafója? -

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #24857 Dátum: 2008 Február 12, 19:50:06 »

köszönöm és bocss...(miértis  Roll Eyes )

de gondolom létezik hozzá átalakito ugye?
nehéz ügy?

jaa amugy t2/b 77-es röl van szo
szerintem létezik átalakító, de nekem nincs buszom, nem keresgéltem még ilyenre
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24856 Dátum: 2008 Február 12, 19:46:05 »

köszönöm és bocss...(miértis  Roll Eyes )

de gondolom létezik hozzá átalakito ugye?
nehéz ügy?

jaa amugy t2/b 77-es röl van szo

nekem bele van esztergálva az 5*130 a dobba és kiváloan müködik és a legolcsob megoldás

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #24855 Dátum: 2008 Február 12, 19:43:29 »

te meg hülye vagy bazzdmeg! ha nem tudod ne mond!!

a buszé vagy 5X205 vagy 5X112 sose volt 4X130!
köszönöm és bocss...(miértis  Roll Eyes )

de gondolom létezik hozzá átalakito ugye?
nehéz ügy?

jaa amugy t2/b 77-es röl van szo

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #24854 Dátum: 2008 Február 12, 19:43:02 »

a buszé nem olyan mit a bogáré??

amugy nem kell egymás torkának esni meg lehülyézni
szerintem ez nagyon "lájtos" beszólás volt!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24853 Dátum: 2008 Február 12, 19:42:57 »

te meg hülye vagy bazzdmeg! ha nem tudod ne mond!!

a buszé vagy 5X205 vagy 5X112 sose volt 4X130!

amugy haverom buszán 4*130 van mert az én acélfelnieimmel rohangál nyáron

akkor az mokolt ezekszerint

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24852 Dátum: 2008 Február 12, 19:41:47 »

te meg hülye vagy bazzdmeg! ha nem tudod ne mond!!

a buszé vagy 5X205 vagy 5X112 sose vol 4X130!

a buszé nem olyan mit a bogáré??

amugy nem kell egymás torkának esni meg lehülyézni

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #24851 Dátum: 2008 Február 12, 19:40:51 »

nem mert az 5*130 a buszé csak 4*130
te meg hülye vagy bazzdmeg! ha nem tudod ne mond!!

a buszé vagy 5X205 vagy 5X112 sose volt 4X130!
1303LS
« Hozzászólás #24850 Dátum: 2008 Február 12, 19:38:20 »

Most néztem a Hudák Misi listájában:
1303 csomagtértető tömítés 3.520,-
Mexikói: 5.940,-
Mexikóihoz felső: 1.770,-
Nekem zsiguli van fent, teljesen jó.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24849 Dátum: 2008 Február 12, 19:37:28 »

hello...a porke telefonfelni rámegy átalakitás nélkül buszra??????
bocss ha hülyét kérdezek  Roll Eyes

nem mert az 5*130 a buszé csak 4*130

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #24848 Dátum: 2008 Február 12, 19:36:32 »

hello...a porke telefonfelni rámegy átalakitás nélkül buszra??????
bocss ha hülyét kérdezek  Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24847 Dátum: 2008 Február 12, 19:34:35 »

Nincs olyan bogar kis hazankban amihez nem lenne eleg a gyari fekrendszer.
Persze ha jo es nem egy agyon kopott szar
 Wink

de de van Bogara_zo és Hamza Gyuri cimborám

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24846 Dátum: 2008 Február 12, 19:33:48 »

Ugyenezt mondta a kasznisom is.... Nem tudom, mi legyen vele... Undecided

melyik az a gumiszigetelést tarto léc???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24845 Dátum: 2008 Február 12, 19:33:29 »

Neked milyen fékjeid vannak? Szerinted mekkora teljesítményhez ajánlott már tárcsa, mi az amihez még elmegy a dob?
Nincs olyan bogar kis hazankban amihez nem lenne eleg a gyari fekrendszer.
Persze ha jo es nem egy agyon kopott szar
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #24844 Dátum: 2008 Február 12, 19:32:03 »

Ugyenezt mondta a kasznisom is.... Nem tudom, mi legyen vele... Undecided
ne rakd vissza, tegyél a peremre gumit és kész.
Robpanzer
« Hozzászólás #24843 Dátum: 2008 Február 12, 19:31:35 »

fel lehet rakni csak mokolnikel sokat sokat nekünk mmár sikerült csak szekérfutomüvesre

Neked milyen fékjeid vannak? Szerinted mekkora teljesítményhez ajánlott már tárcsa, mi az amihez még elmegy a dob?
Robpanzer
« Hozzászólás #24842 Dátum: 2008 Február 12, 19:30:14 »

csak gondolj bele abba, hogy a G1 elsőkerék hajtású míg a bogár...... n
Ez igaz, akkor ezért szokták a 924-esét feltenni Grin köszi Smiley
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24841 Dátum: 2008 Február 12, 19:11:22 »

Hat jah, pedig ma' szivesen unatkoznek! :-)Koszonom a valaszt! Akkor ha jol ertem, akkor az akksirol direktbe kapja a delejt, a test meg direktbe van ramokolva egy vastag rezharisnyaval es inditozasnal a kis droton megy vmennyi delej, ami behuzza a bendixet, ami lehetove teszi, h megkapja a direkt aramot az akksirol az oninditomotor es tekeri az elozoleg mar behuzott fogaskereket... Jol ertem? Ezek szerint, ha hatul van kis kattanas, mikor inditoznek, akkor az a kis vezetek ami a gyujtaskapcsolobol hatramegy az mukodik, a galvanikus kapcsolat megvan... Remelem nem persenygondja van, bar az nem tudom miert a fenti tuneteket okozna.

...a test meg direktbe van ramokolva egy vastag rezharisnyaval -> nem, a testet a "testén" keresztül kapja

A bendix működése sem olyan egyszerű mint ahogyan azt elképzelik. Ez a relé dupla tekercseléses, és az egyik tekercselése az inditómotoron(annak tekercselésén) keresztül kapja meg a testet (az inditás 'pillanatában', vagy inkább úgy fogalmaznék hogy elötte azon keresztül testelődik)...
 

« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 12, 19:14:27 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24840 Dátum: 2008 Február 12, 19:05:57 »

csak gondolj bele abba, hogy a G1 elsőkerék hajtású míg a bogár...... na?

fel lehet rakni csak mokolnikel sokat sokat nekünk mmár sikerült csak szekérfutomüvesre

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #24839 Dátum: 2008 Február 12, 19:05:13 »

Üdv!
a golf 1-es tárcsafékje az teljesen más mint a macphersonos bogaraké? Valahogy nem lehet a golf1-es tárcsafékjét bogárra feltenni? Vagy nagyon barmolni kell hozzá?
csak gondolj bele abba, hogy a G1 elsőkerék hajtású míg a bogár...... na?
Oldalak: 1 ... 1389 1390 1391 1392 1393 [1394] 1395 1396 1397 1398 1399 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.