www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 23:27:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1387 1388 1389 1390 1391 [1392] 1393 1394 1395 1396 1397 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748235 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #24971 Dátum: 2008 Február 14, 16:31:53 »

de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin
Kiváncsiságból ma megnéztem a Narancsom karbiját.1973-as,1.2-es,D-s motorral.

És tényleg 30 pict 3-as van rajta.

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24970 Dátum: 2008 Február 14, 16:27:41 »

Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.

Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!! Cheesy

De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.

Ez érdekes. A feszültség értéke az átütésig emelkedik. Átütéskor a gyújtógyertya elektródái között 10-15 kV-os feszültség lesz.
A szabad levegőn viszont pl. 1 cm-es átütéshez kell 15-20 kV potenciálkülönbség. A két szikraköz sorba kapcsolódik, azaz a gyújtótrafónak pl. 10+15=25 kV-os feszültséget kell előállítania az áram (szikra) megindulásához. A gyertyára jutó fesz ezzel nem nő meg és elvileg az ív energiája sem, hiszen azt a megszakító zárási ideje határozza meg.
Az ív keletkezése után a trafó szekunderén összeomló feszültséggel(ami most ugye nagyobb lett) arányos fesz jelenik meg a primer oldalon amit a kondinak kell elviselnie(ez könnyen vezethet a kondi átütéséhez/tönkremeneteléhez is...)


'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24969 Dátum: 2008 Február 14, 15:58:53 »

Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.

Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).

Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.

(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).

Szerintem.


ilyen szépen fogalmazni egy sörre a vendégem vagy

Hétvégén szombaton a KANDO egyetemen oktatás lesz akit érdekel szoljon

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24968 Dátum: 2008 Február 14, 15:58:48 »

"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.  Grin
Ha a delej a porcelánon csúszik, nagy baj van ám már régen... (tzárlatos a gyertya).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24967 Dátum: 2008 Február 14, 15:55:11 »

"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.  Grin

Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.

Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).

Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.

(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).

Szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24966 Dátum: 2008 Február 14, 15:39:07 »

Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.

Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!! Cheesy

De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.

Nem a tapasztalattal, hanem az elméleti magyarázattal vitatkoztam.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24965 Dátum: 2008 Február 14, 15:13:57 »

OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.
A lényeg,hogy egy ilyen táblázat segítség,még akkor is ha régi.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24964 Dátum: 2008 Február 14, 15:04:06 »

A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24963 Dátum: 2008 Február 14, 14:56:14 »

A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.
A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #24962 Dátum: 2008 Február 14, 14:51:57 »

Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
Ez a cikk valamikor a '80-as évek végén vagy a '90-es évek elején jelent meg az Autó-Motorban, onnan ollóztam ki.
Apósom garázsából előkerült 3 db sosem használt Bosch W145 (vagy W175?) gyertya, de negyediket nem találtunk...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24961 Dátum: 2008 Február 14, 14:32:47 »

Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24960 Dátum: 2008 Február 14, 13:55:08 »

Nem pont az, amit EPE kért, de hátha segít valamit:

<beszúrt kép törölve>
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24959 Dátum: 2008 Február 14, 13:15:00 »

Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem? Wink
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.

Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!! Cheesy

De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #24958 Dátum: 2008 Február 14, 13:09:49 »

Baszki.
Akkor H helyett E
koszi a segitseget

1303LS
« Hozzászólás #24957 Dátum: 2008 Február 14, 13:05:03 »

hosszu menetes is van
 nekem mexikoi 1.6 os hengerfejem van amibe hosszu menetes gyertya van
Baszki.
Akkor H helyett E
1303LS
« Hozzászólás #24956 Dátum: 2008 Február 14, 13:03:20 »

mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
 bosch nal W8CC
B6h de inkább B5HS és rövid  menetes
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #24955 Dátum: 2008 Február 14, 13:00:03 »

Nem pont az, amit EPE kért, de hátha segít valamit:

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #24954 Dátum: 2008 Február 14, 12:56:29 »

Miért az 1.6-os hengerfejbe hosszúmenetes gyertya való? Shocked Szerintem B6HS.
hosszu menetes is van
 nekem mexikoi 1.6 os hengerfejem van amibe hosszu menetes gyertya van

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24953 Dátum: 2008 Február 14, 12:54:57 »

mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
Miért az 1.6-os hengerfejbe hosszúmenetes gyertya való? Shocked Szerintem B6HS.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #24952 Dátum: 2008 Február 14, 12:51:09 »

mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
 bosch nal W8CC
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 14, 12:55:16 írta EPE »

1303LS
« Hozzászólás #24951 Dátum: 2008 Február 14, 12:49:16 »

Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem? Wink
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24950 Dátum: 2008 Február 14, 11:02:43 »

mármint ugratja a szikrár igy intentiveb lesza az iv és kevesebb az elenálás ezért indul be a henger

Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem? Wink
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24949 Dátum: 2008 Február 14, 10:59:01 »

Nekem ua ezt csinálta, 2 hónapja nem mentem vele, amikor leállítottam minden ok volt! Ezért hétvégén volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás. A helyzet jobb lett de az erő valahova elszállt! Nem gyorsult ahogy kellene, ezért megnéztem az olajat is - nyakig benzines volt, kicseréltük azt is! Erő továbbra sincs, nem gyorsul továbbra sem, max 90-et megy! kompressziót holnap mérek mert nekem nincs műszerem, de félő sztem hogy ez komolyabb probléma.

Túldúsít, nem? Azért lehet benzin az olajban. A karbi kiszáradásnak simán lehet köze hozzá egyébként, a tapasztalat szerint. Hogy membrán, vagy "szörny" miatt, azt meg kell találni...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24948 Dátum: 2008 Február 14, 10:56:52 »

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?

Castrol fehér GTX (nem GTX3, annál egyel olcsóbb) 15W40.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24947 Dátum: 2008 Február 14, 10:55:46 »

Az nem vékony?

Vékony? 60 -as, ember! A gyári ajánlás egyfokozatú 30 -as volt... télre pedig 10W, 20W...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24946 Dátum: 2008 Február 14, 09:33:01 »

Nekem 32-es pict3-as volt az 1,2-esemen. Azzal ment mint allat. 5000-ig siman elforgott 1-2sben. Evil
32es sosem volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24945 Dátum: 2008 Február 14, 09:31:49 »

Megkaptam gumibogitól a német bontott jeladót.
Érdekességképen, vessetek már egy pillantást a képre.
Baloldali: mexikói (50.000 km alatt 2 ment tönkre a tankban), jobb oldali a német. Szerintem kommentálni nem kell a különbséget. (A belsejéről nem is beszélve...)
Egyszerűen megoldom a felújítást: a bajonettzárasra egyszerűen ráforrasztom a fém dobozkát, oszt csók.
csak ez nem 1302es nem fogod berakni max bejteni tank aljára

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #24944 Dátum: 2008 Február 14, 06:30:30 »

Megkaptam gumibogitól a német bontott jeladót.
Érdekességképen, vessetek már egy pillantást a képre.
Baloldali: mexikói (50.000 km alatt 2 ment tönkre a tankban), jobb oldali a német. Szerintem kommentálni nem kell a különbséget. (A belsejéről nem is beszélve...)
Egyszerűen megoldom a felújítást: a bajonettzárasra egyszerűen ráforrasztom a fém dobozkát, oszt csók.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #24943 Dátum: 2008 Február 13, 21:57:51 »

meg van hozzá a pityubá által küldött karbi beállítás( 30 pict 3)
a karbival van a baj, nem velem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #24942 Dátum: 2008 Február 13, 21:46:02 »

oh, nem tudtam, hogy volt pict2 is belőle. nemszóttam. nekem 30 pict3 van. ezzelé elégedett volnék, ha jó lenne Cheesy
meg van hozzá a pityubá által küldött karbi beállítás( 30 pict 3)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #24941 Dátum: 2008 Február 13, 21:40:34 »

de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin
oh, nem tudtam, hogy volt pict2 is belőle. nemszóttam. nekem 30 pict3 van. ezzelé elégedett volnék, ha jó lenne Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24940 Dátum: 2008 Február 13, 21:36:13 »

de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin
Nekem 32-es pict3-as volt az 1,2-esemen. Azzal ment mint allat. 5000-ig siman elforgott 1-2sben. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #24939 Dátum: 2008 Február 13, 21:33:45 »

nem minden 1.2-esen volt 28-as?
de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #24938 Dátum: 2008 Február 13, 21:16:25 »

1968. előtt gyártott 1.2-es motorokat szereltek ezzel a karbival, nem tudom, hogy a későbbi karbikkal szemben van-e előnye
nem minden 1.2-esen volt 28-as?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #24937 Dátum: 2008 Február 13, 20:43:52 »

Solex 28 PICT-1 karbiról tud valaki valami tanmesét (honnan és hova való, mik a jellemzői, mért jó és mért nem jó, mennyi a piaci értéke)? köszi
1968. előtt gyártott 1.2-es motorokat szereltek ezzel a karbival, nem tudom, hogy a későbbi karbikkal szemben van-e előnye

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24936 Dátum: 2008 Február 13, 18:21:32 »

Az nem vékony?
Nem csöpög sehol.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24935 Dátum: 2008 Február 13, 18:05:03 »

Az nem vékony?
MIért lenne? Szerintem eléggé (túl) jó olej.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #24934 Dátum: 2008 Február 13, 18:03:32 »

Castrol EDGE Sport 10W60.

Az nem vékony?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24933 Dátum: 2008 Február 13, 17:55:50 »

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?

Castrol EDGE Sport 10W60.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24932 Dátum: 2008 Február 13, 17:54:58 »

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?
Esso Ultra turbo diesel 10W-40-t használok, mert az van ingyen. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1387 1388 1389 1390 1391 [1392] 1393 1394 1395 1396 1397 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.