www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 21:37:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1387 1388 1389 1390 1391 [1392] 1393 1394 1395 1396 1397 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13317628 alkalommal)
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #24958 Dátum: 2008 Február 14, 13:09:49 »

Baszki.
Akkor H helyett E
koszi a segitseget

1303LS
« Hozzászólás #24957 Dátum: 2008 Február 14, 13:05:03 »

hosszu menetes is van
 nekem mexikoi 1.6 os hengerfejem van amibe hosszu menetes gyertya van
Baszki.
Akkor H helyett E
1303LS
« Hozzászólás #24956 Dátum: 2008 Február 14, 13:03:20 »

mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
 bosch nal W8CC
B6h de inkább B5HS és rövid  menetes
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #24955 Dátum: 2008 Február 14, 13:00:03 »

Nem pont az, amit EPE kért, de hátha segít valamit:

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #24954 Dátum: 2008 Február 14, 12:56:29 »

Miért az 1.6-os hengerfejbe hosszúmenetes gyertya való? Shocked Szerintem B6HS.
hosszu menetes is van
 nekem mexikoi 1.6 os hengerfejem van amibe hosszu menetes gyertya van

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24953 Dátum: 2008 Február 14, 12:54:57 »

mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
Miért az 1.6-os hengerfejbe hosszúmenetes gyertya való? Shocked Szerintem B6HS.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #24952 Dátum: 2008 Február 14, 12:51:09 »

mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
 bosch nal W8CC
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 14, 12:55:16 írta EPE »

1303LS
« Hozzászólás #24951 Dátum: 2008 Február 14, 12:49:16 »

Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem? Wink
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24950 Dátum: 2008 Február 14, 11:02:43 »

mármint ugratja a szikrár igy intentiveb lesza az iv és kevesebb az elenálás ezért indul be a henger

Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem? Wink
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24949 Dátum: 2008 Február 14, 10:59:01 »

Nekem ua ezt csinálta, 2 hónapja nem mentem vele, amikor leállítottam minden ok volt! Ezért hétvégén volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás. A helyzet jobb lett de az erő valahova elszállt! Nem gyorsult ahogy kellene, ezért megnéztem az olajat is - nyakig benzines volt, kicseréltük azt is! Erő továbbra sincs, nem gyorsul továbbra sem, max 90-et megy! kompressziót holnap mérek mert nekem nincs műszerem, de félő sztem hogy ez komolyabb probléma.

Túldúsít, nem? Azért lehet benzin az olajban. A karbi kiszáradásnak simán lehet köze hozzá egyébként, a tapasztalat szerint. Hogy membrán, vagy "szörny" miatt, azt meg kell találni...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24948 Dátum: 2008 Február 14, 10:56:52 »

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?

Castrol fehér GTX (nem GTX3, annál egyel olcsóbb) 15W40.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24947 Dátum: 2008 Február 14, 10:55:46 »

Az nem vékony?

Vékony? 60 -as, ember! A gyári ajánlás egyfokozatú 30 -as volt... télre pedig 10W, 20W...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24946 Dátum: 2008 Február 14, 09:33:01 »

Nekem 32-es pict3-as volt az 1,2-esemen. Azzal ment mint allat. 5000-ig siman elforgott 1-2sben. Evil
32es sosem volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24945 Dátum: 2008 Február 14, 09:31:49 »

Megkaptam gumibogitól a német bontott jeladót.
Érdekességképen, vessetek már egy pillantást a képre.
Baloldali: mexikói (50.000 km alatt 2 ment tönkre a tankban), jobb oldali a német. Szerintem kommentálni nem kell a különbséget. (A belsejéről nem is beszélve...)
Egyszerűen megoldom a felújítást: a bajonettzárasra egyszerűen ráforrasztom a fém dobozkát, oszt csók.
csak ez nem 1302es nem fogod berakni max bejteni tank aljára

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #24944 Dátum: 2008 Február 14, 06:30:30 »

Megkaptam gumibogitól a német bontott jeladót.
Érdekességképen, vessetek már egy pillantást a képre.
Baloldali: mexikói (50.000 km alatt 2 ment tönkre a tankban), jobb oldali a német. Szerintem kommentálni nem kell a különbséget. (A belsejéről nem is beszélve...)
Egyszerűen megoldom a felújítást: a bajonettzárasra egyszerűen ráforrasztom a fém dobozkát, oszt csók.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24943 Dátum: 2008 Február 13, 21:57:51 »

meg van hozzá a pityubá által küldött karbi beállítás( 30 pict 3)
a karbival van a baj, nem velem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #24942 Dátum: 2008 Február 13, 21:46:02 »

oh, nem tudtam, hogy volt pict2 is belőle. nemszóttam. nekem 30 pict3 van. ezzelé elégedett volnék, ha jó lenne Cheesy
meg van hozzá a pityubá által küldött karbi beállítás( 30 pict 3)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24941 Dátum: 2008 Február 13, 21:40:34 »

de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin
oh, nem tudtam, hogy volt pict2 is belőle. nemszóttam. nekem 30 pict3 van. ezzelé elégedett volnék, ha jó lenne Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24940 Dátum: 2008 Február 13, 21:36:13 »

de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin
Nekem 32-es pict3-as volt az 1,2-esemen. Azzal ment mint allat. 5000-ig siman elforgott 1-2sben. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #24939 Dátum: 2008 Február 13, 21:33:45 »

nem minden 1.2-esen volt 28-as?
de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24938 Dátum: 2008 Február 13, 21:16:25 »

1968. előtt gyártott 1.2-es motorokat szereltek ezzel a karbival, nem tudom, hogy a későbbi karbikkal szemben van-e előnye
nem minden 1.2-esen volt 28-as?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #24937 Dátum: 2008 Február 13, 20:43:52 »

Solex 28 PICT-1 karbiról tud valaki valami tanmesét (honnan és hova való, mik a jellemzői, mért jó és mért nem jó, mennyi a piaci értéke)? köszi
1968. előtt gyártott 1.2-es motorokat szereltek ezzel a karbival, nem tudom, hogy a későbbi karbikkal szemben van-e előnye

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24936 Dátum: 2008 Február 13, 18:21:32 »

Az nem vékony?
Nem csöpög sehol.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24935 Dátum: 2008 Február 13, 18:05:03 »

Az nem vékony?
MIért lenne? Szerintem eléggé (túl) jó olej.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #24934 Dátum: 2008 Február 13, 18:03:32 »

Castrol EDGE Sport 10W60.

Az nem vékony?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24933 Dátum: 2008 Február 13, 17:55:50 »

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?

Castrol EDGE Sport 10W60.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24932 Dátum: 2008 Február 13, 17:54:58 »

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?
Esso Ultra turbo diesel 10W-40-t használok, mert az van ingyen. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24931 Dátum: 2008 Február 13, 17:52:02 »

de ha 40 fokos nyár lesz akkor 20w50 Wink

Nekem 35 fokos melegben is működött, gond nélkül...és még a motortértetőt sem kellett kiemeltetnem... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24930 Dátum: 2008 Február 13, 17:48:28 »

de ha 40 fokos nyár lesz akkor 20w50 Wink
nyáron is simán jó 15 40

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24929 Dátum: 2008 Február 13, 17:43:22 »

Castrol GTX3 15W40

de ha 40 fokos nyár lesz akkor 20w50 Wink

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24928 Dátum: 2008 Február 13, 17:39:26 »

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?

Castrol GTX3 15W40

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #24927 Dátum: 2008 Február 13, 17:22:20 »

Nekem ua ezt csinálta, 2 hónapja nem mentem vele, amikor leállítottam minden ok volt! Ezért hétvégén volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás. A helyzet jobb lett de az erő valahova elszállt! Nem gyorsult ahogy kellene, ezért megnéztem az olajat is - nyakig benzines volt, kicseréltük azt is! Erő továbbra sincs, nem gyorsul továbbra sem, max 90-et megy! kompressziót holnap mérek mert nekem nincs műszerem, de félő sztem hogy ez komolyabb probléma.

Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24926 Dátum: 2008 Február 13, 17:06:53 »

Nekem ua ezt csinálta, 2 hónapja nem mentem vele, amikor leállítottam minden ok volt! Ezért hétvégén volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás. A helyzet jobb lett de az erő valahova elszállt! Nem gyorsult ahogy kellene, ezért megnéztem az olajat is - nyakig benzines volt, kicseréltük azt is! Erő továbbra sincs, nem gyorsul továbbra sem, max 90-et megy! kompressziót holnap mérek mert nekem nincs műszerem, de félő sztem hogy ez komolyabb probléma.
Nekem szépen megy, akár 120 felett is (mittomén, 120-at biztos ment már...), szóval jól gyorsul, de egy adott tartományban kicsit dadog.
A motorom felújítás óta közel 90ezret ment, és nem ütöttem-vágtam...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #24925 Dátum: 2008 Február 13, 16:48:10 »

Nekem tegnap kezdte el Öreg azt, hogy bizonyos fordulatszám tartományban szaggatva gyorsul, torpan. Alatta is, felette is húz szépen. Ez a jelenség 2.fokozatban kb 25-30 km/h sebességnél jött elő. (Csak itt a városban mentem vele, mert a gyerekeket vittem oviba-zenesuliba-mittomén...) A motor már valszeg üzemmeleg volt, hozzá nem nyúltam április óta (akkor is öcsém vizsgáztatta, belőtt mindent...). Előzménye ennek a jelenségnek semmi. Fals levegő szerintem kizárva, beállítási gondok úgyszint, mert nem nyúltam a karbihoz. Néha nagyon hideg reggelen háromhengerezve indult, de egy-két kivétellel kb. 2 kisebb gázfröccs, meg fordulatszám emelés után szépen egyenletesen járt mind a 4 henger.

Ötlet, hogy mi lehet?

Nekem ua ezt csinálta, 2 hónapja nem mentem vele, amikor leállítottam minden ok volt! Ezért hétvégén volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás. A helyzet jobb lett de az erő valahova elszállt! Nem gyorsult ahogy kellene, ezért megnéztem az olajat is - nyakig benzines volt, kicseréltük azt is! Erő továbbra sincs, nem gyorsul továbbra sem, max 90-et megy! kompressziót holnap mérek mert nekem nincs műszerem, de félő sztem hogy ez komolyabb probléma.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24924 Dátum: 2008 Február 13, 16:40:52 »

Én sem, de működik.
(Valószínűleg intenzívebb szikra lehet, ahogyan azt Melák írta, és az intenzívebb szikra képes a benzinben úszó gyertyát életre kelteni. - de ezt csak sejtem...)

JÁ JÁ

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24923 Dátum: 2008 Február 13, 16:39:52 »

mi  Huh
hát ezt nem értettem..
Én sem, de működik.
(Valószínűleg intenzívebb szikra lehet, ahogyan azt Melák írta, és az intenzívebb szikra képes a benzinben úszó gyertyát életre kelteni. - de ezt csak sejtem...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #24922 Dátum: 2008 Február 13, 16:36:48 »

mármint ugratja a szikrár igy intentiveb lesza az iv és kevesebb az elenálás ezért indul be a henger
aha. érdekes. nem gondoltam volna
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24921 Dátum: 2008 Február 13, 16:33:56 »

mi  Huh
hát ezt nem értettem..

mármint ugratja a szikrár igy intentiveb lesza az iv és kevesebb az elenálás ezért indul be a henger

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #24920 Dátum: 2008 Február 13, 16:27:28 »

De ha az adott henger gyertyakábelét közelíted a trafó csatlakozójához, akkor elkezd áthúzni, szikrázik, és elkezd ketyegni az a henger is (egyenletesebb lesz a motor járása). Amikor már szikráztatva egyenletesen megy a henger, akkor közelebb lehet vinni a kábelt, aztán vissza is dughatod. Menni fog.
Nekem ezt a szívócső rossz fűtése mellett kellett vuduznom, de működött.
mi  Huh
hát ezt nem értettem..
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24919 Dátum: 2008 Február 13, 15:50:58 »

Azt honnan hallom, hogy 3hengerezik?
Egy próbát megér. Tökéletesen járó motornál lehúzod óvatosan valamelyik kábelt. Aztán már hangról megismered a dolgot... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1387 1388 1389 1390 1391 [1392] 1393 1394 1395 1396 1397 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.376 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.