www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 00:22:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1386 1387 1388 1389 1390 [1391] 1392 1393 1394 1395 1396 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748916 alkalommal)
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #25011 Dátum: 2008 Február 15, 18:28:08 »

már nincs sok jövöhét müszkai



Rajzáson kint lesz?

Jól néz ki.Csak nagyon dzsipos Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 18:54:30 írta stonemen »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25010 Dátum: 2008 Február 15, 18:08:20 »

kandó az fősikola, nem ?  Evil
Nem nemi betegség? Huh
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25009 Dátum: 2008 Február 15, 18:01:31 »

szepi oválján is dupla karbi van az eredeti motorral, nem?
Dupla karbi vagy dupla weber nem mindegy. Mert a szimplaszívós 1.3asra is lehet rakni duplakarbit. Egyik ismerősömnek is van Solex PDSIT asszem. De viszont a webert annyira alul kéne fúvókázni hogy akkora fúvókákat nem lehet kapni.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25008 Dátum: 2008 Február 15, 17:13:18 »

már nincs sok jövöhét müszkai




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25007 Dátum: 2008 Február 15, 14:11:16 »



Hétvégén szombaton a KANDO egyetemen oktatás lesz akit érdekel szoljon

kandó az fősikola, nem ?  Evil

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25006 Dátum: 2008 Február 15, 13:38:00 »

szepi oválján is dupla karbi van az eredeti motorral, nem?
Igen! Megy is elég rendesen.... Én a sima f-s mocival nem tudtam utolérni az M7-sen Fürstenfeldből hazafelé.... A depóban meg volt olyan kép hogy a 120-s óra már rteljesen átfordult, ha jól emlékszem! Evil

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #25005 Dátum: 2008 Február 15, 13:30:26 »

Semmi fele keppen nem szabad mennni ha folyik a benzin.
En pl 3eve mentem gyomara(Akkor lett kilakatolva fenyezve a kocsi) es turkevetol gyomaig volt egy kis budos egett szag. tobbszor megaltam megnezni hogy mi van de nem lattam semmit. Mint kiderult a benzin csovon volt egy pici lyuk es csak fordulaton cpriccelt a blokkra meg a gyujtasra.
Ja es persze nem gyulladt ki Grin Grin Grin

Én tavaly jártam úgy, hogy az abaligeti Taliról hazafelé jövet Dombóváron cseréltünk AC-t, mert az enyém megadta magát... Kiss Steve TBK-s kollégától kölcsönkaptam egyet, azzal jöttünk hazáig...
Végig éreztem hazáig egy enyhe benzinszagot... aztán itthon derült ki, hogy valéahol, valami eresztett az AC-nál, mert ömlött a benya...Hát kivert a víz, rendesen... Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 13:38:23 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #25004 Dátum: 2008 Február 15, 13:29:16 »

Ja hogy 1300as. Nem olvastam el figyelmessen. Arra tényleg nem szabad, legalább is  nem ajánlott.
szepi oválján is dupla karbi van az eredeti motorral, nem?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 13:36:48 írta BlackP »

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25003 Dátum: 2008 Február 15, 12:44:33 »

   Szerintem 1300-ra nem szabad dupla karbit tenni.Hengerűrtartalmat növeljél.
Ja hogy 1300as. Nem olvastam el figyelmessen. Arra tényleg nem szabad, legalább is  nem ajánlott.


                             GNX-967
Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #25002 Dátum: 2008 Február 15, 12:40:32 »

Ja es persze nem gyulladt ki Grin Grin Grin
Nagy mákod volt!
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #25001 Dátum: 2008 Február 15, 11:11:33 »

tegnap csak 5 percem volt, de elrohantam megnéni hogy hogy áll a buszocskám - nem csöpög semmi belőle, kb annyi van kifolyva mint volt két estével ezelőtt, és sszagolgattam - most 70%ot adok annak hogy benya folyt beleőle...de mitől? talán amikor indítózgattam és pumpáltam a gázpedált annyi benyát pumpáltam oda hogy az folyik túl valahol...????

miért nem kóstolod meg?! de komolyan, akkor hamar rájössz, hogy mi lehet!!

(elég icipicit megnyalni az ujjacskád hegyét, okosabb leszel tőle jóval!)

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #25000 Dátum: 2008 Február 15, 10:19:03 »

alakul a masina, csak így tovább.... Wink

Hát most pénzhiány miatt egyenlőre megint nem tudok tovább haladni.
Fényezés, kárpitozás jönne csak nincs rá kedvem....
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #24999 Dátum: 2008 Február 15, 10:14:53 »

És egyenlőre ennyi:
alakul a masina, csak így tovább.... Wink
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24998 Dátum: 2008 Február 15, 09:52:55 »

És egyenlőre ennyi:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24997 Dátum: 2008 Február 15, 09:51:42 »

folyt.:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24996 Dátum: 2008 Február 15, 09:50:41 »

még:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24995 Dátum: 2008 Február 15, 09:50:03 »

Képek:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24994 Dátum: 2008 Február 15, 09:38:51 »

Sziasztok kollégák!

Régen voltam fent, gondoltam felugrok teszek fel képet a motoromról...

Kissebb módosításokat kellet tegyek a Kadron csőkígyó és az Empi dob miatt.. elvág-átheggeszt..
Dobok majd fel képeket a kasztniról is..


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 09:40:35 írta WildDaemon »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24993 Dátum: 2008 Február 15, 09:31:53 »

így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig Sad mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal
Semmi fele keppen nem szabad mennni ha folyik a benzin.
En pl 3eve mentem gyomara(Akkor lett kilakatolva fenyezve a kocsi) es turkevetol gyomaig volt egy kis budos egett szag. tobbszor megaltam megnezni hogy mi van de nem lattam semmit. Mint kiderult a benzin csovon volt egy pici lyuk es csak fordulaton cpriccelt a blokkra meg a gyujtasra.
Ja es persze nem gyulladt ki Grin Grin Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #24992 Dátum: 2008 Február 15, 09:00:53 »

így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig Sad mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal

A benzinfolyás azért nem vicc.... kérdezd meg akár Hollót! Undecided
Ki kéne valahogy deríteni, honnan jön... és annak fényében dönteni...
Szerintem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24991 Dátum: 2008 Február 15, 08:57:49 »

Nézzed meg, honnan folyik. Elöregedett benzincsőtől kezdve lyukas gyorsítómembránig sok minden lehet...
így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig Sad mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24990 Dátum: 2008 Február 15, 08:52:39 »

tegnap csak 5 percem volt, de elrohantam megnéni hogy hogy áll a buszocskám - nem csöpög semmi belőle, kb annyi van kifolyva mint volt két estével ezelőtt, és sszagolgattam - most 70%ot adok annak hogy benya folyt beleőle...de mitől? talán amikor indítózgattam és pumpáltam a gázpedált annyi benyát pumpáltam oda hogy az folyik túl valahol...????

Nézzed meg, honnan folyik. Elöregedett benzincsőtől kezdve lyukas gyorsítómembránig sok minden lehet...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24989 Dátum: 2008 Február 15, 08:36:42 »

lehet hogy benya folyik? a blokk jobb fele alól folyik csak, feketés színű
lehet annyit pumpáltam a gázpedált hogy valahol megrepedt vmi ????  Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed
szikrát majd ellenőrzöm...csak tegnap rohanni kellett ezerrel
tegnap csak 5 percem volt, de elrohantam megnéni hogy hogy áll a buszocskám - nem csöpög semmi belőle, kb annyi van kifolyva mint volt két estével ezelőtt, és sszagolgattam - most 70%ot adok annak hogy benya folyt beleőle...de mitől? talán amikor indítózgattam és pumpáltam a gázpedált annyi benyát pumpáltam oda hogy az folyik túl valahol...????

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24988 Dátum: 2008 Február 15, 07:19:18 »

Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!

   Szerintem 1300-ra nem szabad dupla karbit tenni.Hengerűrtartalmat növeljél.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24987 Dátum: 2008 Február 15, 00:20:47 »

Ezeket ma  láttam egyik ismerősömnél (a szélesebbik 20"X13" Shocked):

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24986 Dátum: 2008 Február 14, 20:59:57 »

Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!
Webert!! Javulás az lesz fogyasztás nem sokkal több. De erőssen használatt függő.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 00:14:34 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #24985 Dátum: 2008 Február 14, 20:00:08 »

Ma Merki Pista bátyám kicserélte a kinyúlt termosztátot...
Kiváncsi leszek rá - 25 év múlva tolom a friss a tapasztalatokat!
 Smiley

Köszi, izgatottan várjuk.   Grin

Petyó
matchbox
« Hozzászólás #24984 Dátum: 2008 Február 14, 19:39:36 »

Ma Merki Pista bátyám kicserélte a kinyúlt termosztátot - kissé hamarabb bemelegszik a motor.
Olajbetöltő nyílásnál kialakuló majonéz ellen is jól jön télen.
Állítólag téli használatnál meghosszabbítja a motor élettartamát - nem hűti túl a ventillátor.
Kiváncsi leszek rá - 25 év múlva tolom a friss a tapasztalatokat!
 Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #24983 Dátum: 2008 Február 14, 19:34:02 »

Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!

Bácsi Győző
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24982 Dátum: 2008 Február 14, 19:21:25 »

Király. Azért kérdeztem, mert ha ki lehet cserélni akkor kellett volna.
De igy már tárgytalan.

nem nagyon hiszem hogy jo lett volna

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #24981 Dátum: 2008 Február 14, 19:20:57 »

Király. Azért kérdeztem, mert ha ki lehet cserélni akkor kellett volna.
De igy már tárgytalan.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24980 Dátum: 2008 Február 14, 18:30:45 »

Egy kérdés:
Az 5*205 fékdobot le lehet cserélni 4*130-as dobra? Vagy gányolni kell vele?

már csak a hátso van meg Gumi elvitte az elsöt

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #24979 Dátum: 2008 Február 14, 18:28:24 »

Egy kérdés:
Az 5*205 fékdobot le lehet cserélni 4*130-as dobra? Vagy gányolni kell vele?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24978 Dátum: 2008 Február 14, 17:05:54 »

A gyujtógyertyánál is ugyanez következik be.
 A feszültség csökken, az áram nő de az energia megoszlik a két szikraköz között.
(jó lenne tudni hol tévedek Smiley )

Igen, ez igaz, nem tévedsz. Ugyanaz lesz az átütési feszültség a gyertyán és a levegőben! (gondold végig...)

(Mint az előbb írtam, a dolog nyitja a ZÁRLATOS gyertya lehet!)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24977 Dátum: 2008 Február 14, 17:04:37 »

A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

A trafó energiája kvázi adott, mint írtad is, a megszakító zárásidejétől függ. Az átütési feszültség határozza meg viszont a szikra energiáját, valahol itt lehet a megoldás, ha valóban ez az oka a jelenségnek. Ha "beköpi" a motor a gyertyát, akkor kvázi a benzinen/kormon keresztül folyik az áram. Nagyobb áram nagyobb párolgást idézhet talán elő... nagyobb áram pedig zárlatos gyertyánál csak úgy lehet, ha a trafó szekunderén nagyobb feszültség áll fel. Hm?

(Vagy az is lehet, hogy profánul a reggeli pára jobban elszáll a gyertyáról így, és csupán ennyi a dolog nyitja...).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24976 Dátum: 2008 Február 14, 17:02:41 »

Ha létrejön az ív, a feszültség lezuhan, mivel a levegőrészecskék ionizációja utána segíti a vezetést. Mint a villámnál.

A gyujtógyertyánál is ugyanez következik be.
 A feszültség csökken, az áram nő de az energia megoszlik a két szikraköz között.
(jó lenne tudni hol tévedek Smiley )

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24975 Dátum: 2008 Február 14, 16:58:09 »

A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

Igen, ez igaz lehet... Akkor nincs most tippem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24974 Dátum: 2008 Február 14, 16:52:29 »

A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

Ha létrejön az ív, a feszültség lezuhan, mivel a levegőrészecskék ionizációja utána segíti a vezetést. Mint a villámnál.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24973 Dátum: 2008 Február 14, 16:41:36 »

...... Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.
....
A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24972 Dátum: 2008 Február 14, 16:32:58 »

de ez nem mekszakitos gyujtás

de lehet érzékelni rajta a dolgokat amiröl szo van

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Oldalak: 1 ... 1386 1387 1388 1389 1390 [1391] 1392 1393 1394 1395 1396 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.