www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 11:01:40
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1386
1387
1388
1389
1390
[
1391
]
1392
1393
1394
1395
1396
...
2015
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 13311193 alkalommal)
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24998 Dátum:
2008 Február 15, 09:52:55 »
És egyenlőre ennyi:
[a csatolmányt egy admin törölte]
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24997 Dátum:
2008 Február 15, 09:51:42 »
folyt.:
[a csatolmányt egy admin törölte]
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24996 Dátum:
2008 Február 15, 09:50:41 »
még:
[a csatolmányt egy admin törölte]
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24995 Dátum:
2008 Február 15, 09:50:03 »
Képek:
[a csatolmányt egy admin törölte]
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24994 Dátum:
2008 Február 15, 09:38:51 »
Sziasztok kollégák!
Régen voltam fent, gondoltam felugrok teszek fel képet a motoromról...
Kissebb módosításokat kellet tegyek a Kadron csőkígyó és az Empi dob miatt.. elvág-átheggeszt..
Dobok majd fel képeket a kasztniról is..
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 09:40:35 írta WildDaemon
»
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24993 Dátum:
2008 Február 15, 09:31:53 »
Idézetet írta: domievez - 2008 Február 15, 08:57:49
így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig
mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal
Semmi fele keppen nem szabad mennni ha folyik a benzin.
En pl 3eve mentem gyomara(Akkor lett kilakatolva fenyezve a kocsi) es turkevetol gyomaig volt egy kis budos egett szag. tobbszor megaltam megnezni hogy mi van de nem lattam semmit. Mint kiderult a benzin csovon volt egy pici lyuk es csak fordulaton cpriccelt a blokkra meg a gyujtasra.
Ja es persze nem gyulladt ki
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24992 Dátum:
2008 Február 15, 09:00:53 »
Idézetet írta: domievez - 2008 Február 15, 08:57:49
így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig
mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal
A benzinfolyás azért nem vicc.... kérdezd meg akár Hollót!
Ki kéne valahogy deríteni, honnan jön... és annak fényében dönteni...
Szerintem...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
domievez
Hozzászólások: 1407
...a bankár is ember...na jó emberszabású
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24991 Dátum:
2008 Február 15, 08:57:49 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 15, 08:52:39
Nézzed meg, honnan folyik. Elöregedett benzincsőtől kezdve lyukas gyorsítómembránig sok minden lehet...
így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig
mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal
Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24990 Dátum:
2008 Február 15, 08:52:39 »
Idézetet írta: domievez - 2008 Február 15, 08:36:42
tegnap csak 5 percem volt, de elrohantam megnéni hogy hogy áll a buszocskám - nem csöpög semmi belőle, kb annyi van kifolyva mint volt két estével ezelőtt, és sszagolgattam - most 70%ot adok annak hogy benya folyt beleőle...de mitől? talán amikor indítózgattam és pumpáltam a gázpedált annyi benyát pumpáltam oda hogy az folyik túl valahol...????
Nézzed meg, honnan folyik. Elöregedett benzincsőtől kezdve lyukas gyorsítómembránig sok minden lehet...
VW Beetle - the original since 1938
domievez
Hozzászólások: 1407
...a bankár is ember...na jó emberszabású
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24989 Dátum:
2008 Február 15, 08:36:42 »
Idézetet írta: domievez - 2008 Február 13, 13:42:20
lehet hogy benya folyik? a blokk jobb fele alól folyik csak, feketés színű
lehet annyit pumpáltam a gázpedált hogy valahol megrepedt vmi ????
szikrát majd ellenőrzöm...csak tegnap rohanni kellett ezerrel
tegnap csak 5 percem volt, de elrohantam megnéni hogy hogy áll a buszocskám - nem csöpög semmi belőle, kb annyi van kifolyva mint volt két estével ezelőtt, és sszagolgattam - most 70%ot adok annak hogy benya folyt beleőle...de mitől? talán amikor indítózgattam és pumpáltam a gázpedált annyi benyát pumpáltam oda hogy az folyik túl valahol...????
Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel.
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24988 Dátum:
2008 Február 15, 07:19:18 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2008 Február 14, 19:34:02
Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!
Szerintem 1300-ra nem szabad dupla karbit tenni.Hengerűrtartalmat növeljél.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24987 Dátum:
2008 Február 15, 00:20:47 »
Ezeket ma láttam egyik ismerősömnél (a szélesebbik 20"X13"
):
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24986 Dátum:
2008 Február 14, 20:59:57 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2008 Február 14, 19:34:02
Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!
Webert!! Javulás az lesz fogyasztás nem sokkal több. De erőssen használatt függő.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 00:14:34 írta Süsü
»
GNX-967
Petyó
Hozzászólások: 1020
1962
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24985 Dátum:
2008 Február 14, 20:00:08 »
Idézetet írta: matchbox - 2008 Február 14, 19:39:36
Ma Merki Pista bátyám kicserélte a kinyúlt termosztátot...
Kiváncsi leszek rá - 25 év múlva tolom a friss a tapasztalatokat!
Köszi, izgatottan várjuk.
Petyó
matchbox
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24984 Dátum:
2008 Február 14, 19:39:36 »
Ma Merki Pista bátyám kicserélte a kinyúlt termosztátot - kissé hamarabb bemelegszik a motor.
Olajbetöltő nyílásnál kialakuló majonéz ellen is jól jön télen.
Állítólag téli használatnál meghosszabbítja a motor élettartamát - nem hűti túl a ventillátor.
Kiváncsi leszek rá - 25 év múlva tolom a friss a tapasztalatokat!
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24983 Dátum:
2008 Február 14, 19:34:02 »
Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!
Bácsi Győző
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24982 Dátum:
2008 Február 14, 19:21:25 »
Idézetet írta: Noo - 2008 Február 14, 19:20:57
Király. Azért kérdeztem, mert ha ki lehet cserélni akkor kellett volna.
De igy már tárgytalan.
nem nagyon hiszem hogy jo lett volna
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Noo
Hozzászólások: 277
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24981 Dátum:
2008 Február 14, 19:20:57 »
Király. Azért kérdeztem, mert ha ki lehet cserélni akkor kellett volna.
De igy már tárgytalan.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24980 Dátum:
2008 Február 14, 18:30:45 »
Idézetet írta: Noo - 2008 Február 14, 18:28:24
Egy kérdés:
Az 5*205 fékdobot le lehet cserélni 4*130-as dobra? Vagy gányolni kell vele?
már csak a hátso van meg Gumi elvitte az elsöt
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Noo
Hozzászólások: 277
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24979 Dátum:
2008 Február 14, 18:28:24 »
Egy kérdés:
Az 5*205 fékdobot le lehet cserélni 4*130-as dobra? Vagy gányolni kell vele?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24978 Dátum:
2008 Február 14, 17:05:54 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 14, 17:02:41
A gyujtógyertyánál is ugyanez következik be.
A feszültség csökken, az áram nő de az energia megoszlik a két szikraköz között.
(jó lenne tudni hol tévedek
)
Igen, ez igaz, nem tévedsz. Ugyanaz lesz az átütési feszültség a gyertyán és a levegőben! (gondold végig...)
(Mint az előbb írtam, a dolog nyitja a ZÁRLATOS gyertya lehet!)
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24977 Dátum:
2008 Február 14, 17:04:37 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 14, 16:41:36
A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).
A trafó energiája kvázi adott, mint írtad is, a megszakító zárásidejétől függ. Az átütési feszültség határozza meg viszont a szikra energiáját, valahol itt lehet a megoldás, ha valóban ez az oka a jelenségnek. Ha "beköpi" a motor a gyertyát, akkor kvázi a benzinen/kormon keresztül folyik az áram. Nagyobb áram nagyobb párolgást idézhet talán elő... nagyobb áram pedig zárlatos gyertyánál csak úgy lehet, ha a trafó szekunderén nagyobb feszültség áll fel. Hm?
(Vagy az is lehet, hogy profánul a reggeli pára jobban elszáll a gyertyáról így, és csupán ennyi a dolog nyitja...).
VW Beetle - the original since 1938
aptom
Hozzászólások: 803
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24976 Dátum:
2008 Február 14, 17:02:41 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 14, 16:52:29
Ha létrejön az ív, a feszültség lezuhan, mivel a levegőrészecskék ionizációja utána segíti a vezetést. Mint a villámnál.
A gyujtógyertyánál is ugyanez következik be.
A feszültség csökken, az áram nő de az energia megoszlik a két szikraköz között.
(jó lenne tudni hol tévedek
)
'81 Hecho en México
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24975 Dátum:
2008 Február 14, 16:58:09 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 14, 16:41:36
A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).
Igen, ez igaz lehet... Akkor nincs most tippem.
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24974 Dátum:
2008 Február 14, 16:52:29 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 14, 16:41:36
A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).
Ha létrejön az ív, a feszültség lezuhan, mivel a levegőrészecskék ionizációja utána segíti a vezetést. Mint a villámnál.
VW Beetle - the original since 1938
aptom
Hozzászólások: 803
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24973 Dátum:
2008 Február 14, 16:41:36 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 14, 15:55:11
...... Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.
....
A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).
'81 Hecho en México
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24972 Dátum:
2008 Február 14, 16:32:58 »
de ez nem mekszakitos gyujtás
de lehet érzékelni rajta a dolgokat amiröl szo van
[a csatolmányt egy admin törölte]
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24971 Dátum:
2008 Február 14, 16:31:53 »
Idézetet írta: gas - 2008 Február 13, 21:33:45
de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv
Kiváncsiságból ma megnéztem a Narancsom karbiját.1973-as,1.2-es,D-s motorral.
És tényleg 30 pict 3-as van rajta.
aptom
Hozzászólások: 803
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24970 Dátum:
2008 Február 14, 16:27:41 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2008 Február 14, 13:15:00
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.
Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!!
De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.
Ez érdekes. A feszültség értéke az átütésig emelkedik. Átütéskor a gyújtógyertya elektródái között 10-15 kV-os feszültség lesz.
A szabad levegőn viszont pl. 1 cm-es átütéshez kell 15-20 kV potenciálkülönbség. A két szikraköz sorba kapcsolódik, azaz a gyújtótrafónak pl. 10+15=25 kV-os feszültséget kell előállítania az áram (szikra) megindulásához. A gyertyára jutó fesz ezzel nem nő meg és elvileg az ív energiája sem, hiszen azt a megszakító zárási ideje határozza meg.
Az ív keletkezése után a trafó szekunderén összeomló feszültséggel(ami most ugye nagyobb lett) arányos fesz jelenik meg a primer oldalon amit a kondinak kell elviselnie(ez könnyen vezethet a kondi átütéséhez/tönkremeneteléhez is...)
'81 Hecho en México
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24969 Dátum:
2008 Február 14, 15:58:53 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 14, 15:55:11
Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.
Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).
Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.
(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).
Szerintem.
ilyen szépen fogalmazni egy sörre a vendégem vagy
Hétvégén szombaton a KANDO egyetemen oktatás lesz akit érdekel szoljon
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24968 Dátum:
2008 Február 14, 15:58:48 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Február 14, 12:49:16
"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.
Ha a delej a porcelánon csúszik, nagy baj van ám már régen... (tzárlatos a gyertya).
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24967 Dátum:
2008 Február 14, 15:55:11 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Február 14, 12:49:16
"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.
Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.
Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).
Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.
(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).
Szerintem.
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24966 Dátum:
2008 Február 14, 15:39:07 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2008 Február 14, 13:15:00
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.
Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!!
De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.
Nem a tapasztalattal, hanem az elméleti magyarázattal vitatkoztam.
VW Beetle - the original since 1938
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24965 Dátum:
2008 Február 14, 15:13:57 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 Február 14, 15:04:06
OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.
A lényeg,hogy egy ilyen táblázat segítség,még akkor is ha régi.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24964 Dátum:
2008 Február 14, 15:04:06 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 14, 14:56:14
A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24963 Dátum:
2008 Február 14, 14:56:14 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 Február 14, 14:32:47
A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.
A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
b_sanyi
Hozzászólások: 2008
Ex-Mex...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24962 Dátum:
2008 Február 14, 14:51:57 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 14, 13:55:08
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
Ez a cikk valamikor a '80-as évek végén vagy a '90-es évek elején jelent meg az Autó-Motorban, onnan ollóztam ki.
Apósom garázsából előkerült 3 db sosem használt Bosch W145 (vagy W175?) gyertya, de negyediket nem találtunk...
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24961 Dátum:
2008 Február 14, 14:32:47 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 14, 13:55:08
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24960 Dátum:
2008 Február 14, 13:55:08 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2008 Február 14, 13:00:03
Nem pont az, amit EPE kért, de hátha segít valamit:
<beszúrt kép törölve>
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24959 Dátum:
2008 Február 14, 13:15:00 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 14, 11:02:43
Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem?
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.
Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!!
De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak:
1
...
1386
1387
1388
1389
1390
[
1391
]
1392
1393
1394
1395
1396
...
2015
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...