www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 21:55:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1384 1385 1386 1387 1388 [1389] 1390 1391 1392 1393 1394 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14746970 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #25091 Dátum: 2008 Február 18, 09:43:25 »

vagy 2szürö!
de van olyan ac aminek van szüröje!
én ac-karbi közé rakom!


Nekem is volt Öcsisajton egy a tank alatt (eredeti, gyári ráadásul!), meg volt egy az AC és a karbi között...
És a tank alattival szívtam meg, mert annyira tele volt kosszal, hogy alig engedett át... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25090 Dátum: 2008 Február 18, 09:41:38 »

Valaki tartson már egy gyorstalpalót kormányrúd-ricni ügyben !  Mikori nagy vagy kicsi, vagy típusfüggő?
A keresővel nem találtam...
ha kormány 24es kulcsal jön le kicsi  ha 27es el nagy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25089 Dátum: 2008 Február 18, 09:40:17 »

Ez a történet mindenkinek legyen tanúlságos!A kocsim 60 km/ó rángatott. Szétszedtem az ÁC pumpát és a karburátort. Hiba nem szünt meg. Majd 30 km/ó nál is csinálta a rángatást.és a végén 5 km/ó nál de már a hiba 1 éve állandó volt. A csavarok már maguktól kitekeredtek mikor megláttak,hogy nyitom a motorháztetőt. Az tőrtént ugyanis,hogy a benzintartályba lógattam be rongyot és a benzines rongyal törőltem kezet.Igy ment ez mióta megvan a bogaram. De az ÁC és karburátor közötti vascsőben belűl sorja volt. A cső falán és a rongyból bele kerűlt szöszök (nem cérna) annál finomabbak golyócskát alkottak és a benzin átfolyását gátólták. Persze egyre nőt a golyó,mert a végén már 5 km/ ó nál is rángatott. Sose fújtam bele a csőbe mert azt hittem,hogy ott nem lehet hiba. Na amikor belefújtam kiesett a kis szösz golyó a csőből. Ezért kell az AC pumpa elé tenni a benzinszűrőt. Mert ,így az ilyen szöszöket is felfogja a szűrő és nem kerűl az AC pumpa szelepei alá!  Fogadjátok meg a tanácsomat, és sok kellemetlenségtől szabadúltok meg.
vagy 2szürö!
de van olyan ac aminek van szüröje!
én ac-karbi közé rakom!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25088 Dátum: 2008 Február 18, 09:30:30 »

Valaki tartson már egy gyorstalpalót kormányrúd-ricni ügyben !  Mikori nagy vagy kicsi, vagy típusfüggő?
A keresővel nem találtam...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #25087 Dátum: 2008 Február 18, 09:24:32 »

Azt lehet hülye kérdés, de az AC nem szétszedhető/kitakarítható?
Azt én hogy tegyem be az ac elé akkor?!  Roll Eyes
Bár a karbi és AC köztit tuti nem szedem már ki, max beteszek még egyet az AC elé ha valakinek támad ötlete hoy hogyan...

Van két fajta: a régi általában szétszedhető, de az újabbak már nem azok....ezeknél általában, ha gond van, akkor kuka...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25086 Dátum: 2008 Február 18, 09:22:07 »

Ez a történet mindenkinek legyen tanúlságos!A kocsim 60 km/ó rángatott. Szétszedtem az ÁC pumpát és a karburátort. Hiba nem szünt meg. Majd 30 km/ó nál is csinálta a rángatást.és a végén 5 km/ó nál de már a hiba 1 éve állandó volt. A csavarok már maguktól kitekeredtek mikor megláttak,hogy nyitom a motorháztetőt. Az tőrtént ugyanis,hogy a benzintartályba lógattam be rongyot és a benzines rongyal törőltem kezet.Igy ment ez mióta megvan a bogaram. De az ÁC és karburátor közötti vascsőben belűl sorja volt. A cső falán és a rongyból bele kerűlt szöszök (nem cérna) annál finomabbak golyócskát alkottak és a benzin átfolyását gátólták. Persze egyre nőt a golyó,mert a végén már 5 km/ ó nál is rángatott. Sose fújtam bele a csőbe mert azt hittem,hogy ott nem lehet hiba. Na amikor belefújtam kiesett a kis szösz golyó a csőből. Ezért kell az AC pumpa elé tenni a benzinszűrőt. Mert ,így az ilyen szöszöket is felfogja a szűrő és nem kerűl az AC pumpa szelepei alá!  Fogadjátok meg a tanácsomat, és sok kellemetlenségtől szabadúltok meg.

Azt lehet hülye kérdés, de az AC nem szétszedhető/kitakarítható?
Azt én hogy tegyem be az ac elé akkor?!  Roll Eyes
Bár a karbi és AC köztit tuti nem szedem már ki, max beteszek még egyet az AC elé ha valakinek támad ötlete hoy hogyan...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #25085 Dátum: 2008 Február 18, 09:11:15 »

Hétvégén beszereltem az új benyacsövet, benzinszűrőt.
De nem úgy ahogy megdumáltuk. AC elé nem fért be, mert a fém benyacső jön a moci fele, és egy kb 5 centis gumicsővel csatlakozik az AC-ba. Azt oda az 5 centibe meg nem fér el a szűrő. Ha meg betoldok 20 centit elég szarul állna. Arra gondoltam hogy max. azt a fém csövet visszább kellene vágni hogy egy hosszabb gumicsővel csatlakozzon a pumpába, és oda be lehetne faszán rakni a szűrőt. De inkább nem faragok. Elvileg az AC is szűr, a szűrő meg csak nem lyukad ki és nem gyulladok meg a kocsiban...
Ez a történet mindenkinek legyen tanúlságos!A kocsim 60 km/ó rángatott. Szétszedtem az ÁC pumpát és a karburátort. Hiba nem szünt meg. Majd 30 km/ó nál is csinálta a rángatást.és a végén 5 km/ó nál de már a hiba 1 éve állandó volt. A csavarok már maguktól kitekeredtek mikor megláttak,hogy nyitom a motorháztetőt. Az tőrtént ugyanis,hogy a benzintartályba lógattam be rongyot és a benzines rongyal törőltem kezet.Igy ment ez mióta megvan a bogaram. De az ÁC és karburátor közötti vascsőben belűl sorja volt. A cső falán és a rongyból bele kerűlt szöszök (nem cérna) annál finomabbak golyócskát alkottak és a benzin átfolyását gátólták. Persze egyre nőt a golyó,mert a végén már 5 km/ ó nál is rángatott. Sose fújtam bele a csőbe mert azt hittem,hogy ott nem lehet hiba. Na amikor belefújtam kiesett a kis szösz golyó a csőből. Ezért kell az AC pumpa elé tenni a benzinszűrőt. Mert ,így az ilyen szöszöket is felfogja a szűrő és nem kerűl az AC pumpa szelepei alá!  Fogadjátok meg a tanácsomat, és sok kellemetlenségtől szabadúltok meg.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25084 Dátum: 2008 Február 18, 07:44:33 »

szerintem gófban nem volt külső szabályzós
  Mondom hoggy segg vagyok a témához  Tongue.Ilyenem még nem volt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25083 Dátum: 2008 Február 18, 07:39:24 »

   Sziasztok!
 Külső feszültségszabályzót hol és milyet vegyek?Eddig csak belsős generátorom volt.Golfé jó?
                            Köszi:Funk

szerintem gófban nem volt külső szabályzós



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25082 Dátum: 2008 Február 18, 07:25:33 »

   Sziasztok!

 Külső feszültségszabályzót hol és milyet vegyek?Eddig csak belsős generátorom volt.Golfé jó?


                            Köszi:Funk
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25081 Dátum: 2008 Február 18, 01:07:43 »

Jah és még vmi. A régi szűrő, valamint a második számú új, ami nem került beépítésre. Ami beklerült azt jobbnak ítéltem. Márkásabbnak kevésbé kínai hatásúnak.
Sztem a régi elég piszkos, lehet azért jöttek ki szutykok a szűrőből, kivétel után rázás hatására...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25080 Dátum: 2008 Február 18, 00:47:26 »

Ezen a képen talán látszik a fémcső és a gumicső.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25079 Dátum: 2008 Február 18, 00:41:52 »

Hétvégén beszereltem az új benyacsövet, benzinszűrőt.
De nem úgy ahogy megdumáltuk. AC elé nem fért be, mert a fém benyacső jön a moci fele, és egy kb 5 centis gumicsővel csatlakozik az AC-ba. Azt oda az 5 centibe meg nem fér el a szűrő. Ha meg betoldok 20 centit elég szarul állna. Arra gondoltam hogy max. azt a fém csövet visszább kellene vágni hogy egy hosszabb gumicsővel csatlakozzon a pumpába, és oda be lehetne faszán rakni a szűrőt. De inkább nem faragok. Elvileg az AC is szűr, a szűrő meg csak nem lyukad ki és nem gyulladok meg a kocsiban...

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 18, 00:45:16 írta tazoli »
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25078 Dátum: 2008 Február 17, 23:13:41 »

kérj képeket Gyuszkótól, azt hiszem ő olyat festett ki régebben. (vagy próbáld megtalálni a keresővel..)
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25077 Dátum: 2008 Február 17, 23:10:15 »

van olyan?
baráti áron lett 4 db fireston f-560-as gumám és gongoltam kifestem
jól nézne úgy ki?
kérj képeket Gyuszkótól, azt hiszem ő olyat festett ki régebben. (vagy próbáld megtalálni a keresővel..)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25076 Dátum: 2008 Február 17, 23:07:57 »

Gumifesték?  Wink
van olyan?
baráti áron lett 4 db fireston f-560-as gumám és gongoltam kifestem
jól nézne úgy ki?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25075 Dátum: 2008 Február 17, 23:00:04 »

hali!
létezik olyan festék vagy bármi szinező anyag amivel a gumimat kitudnám festeni a gumi károsodása nélkül?
Gumifesték?  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25074 Dátum: 2008 Február 17, 22:59:43 »

elakadni ott tud ahol kijön a gerincből, mert az ívelt cső a csatornára csúszik rá.
Akkor szivacs. Majd kitalálok valamit.......................... Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25073 Dátum: 2008 Február 17, 22:57:52 »

Mikor betoltam nekem is ez volt az ötletem.... Jól be is zsíroztam előtte!  Grin
A másik lehet, hogy a végén valami kanyarban akad el?
elakadni ott tud ahol kijön a gerincből, mert az ívelt cső a csatornára csúszik rá.


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25072 Dátum: 2008 Február 17, 22:56:53 »

hali!
létezik olyan festék vagy bármi szinező anyag amivel a gumimat kitudnám festeni a gumi károsodása nélkül?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25071 Dátum: 2008 Február 17, 22:51:35 »

A hengereket vágd le a végéről és kis csőrös fogóval hajtsd vissza a végét. Mármint arról ami belül lesz.
Mikor betoltam nekem is ez volt az ötletem.... Jól be is zsíroztam előtte!  Grin
A másik lehet, hogy a végén valami kanyarban akad el?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25070 Dátum: 2008 Február 17, 22:44:58 »

Mind a kettőt mert teljes felújításon van a kicsike. Ja és egyforma bowdeneket adtak hozzá, és a belsőt majd vágjam méretre ha benn van a helyén.
A hengereket vágd le a végéről és kis csőrös fogóval hajtsd vissza a végét. Mármint arról ami belül lesz.


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25069 Dátum: 2008 Február 17, 22:37:04 »

Melyiket cseréled/néd? A belső ami az ülés alá megy vagy a külső ami a fűtésdobokhoz?
Mind a kettőt mert teljes felújításon van a kicsike. Ja és egyforma bowdeneket adtak hozzá, és a belsőt majd vágjam méretre ha benn van a helyén.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25068 Dátum: 2008 Február 17, 22:34:15 »

Melyiket cseréled/néd? A belső ami az ülés alá megy vagy a külső ami a fűtésdobokhoz?


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25067 Dátum: 2008 Február 17, 22:32:03 »

külső vagy belső?
Mind a kettő.............
A belső a baloldali? Az egész hamar, a jobbos elég mélyen bement.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25066 Dátum: 2008 Február 17, 22:28:14 »

Az új fűtésbowdennek simán be kéne csusszannia a csatornájába végig?
Bé akartam tolni de mind a kettő elakadt............. Huh
külső vagy belső?


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25065 Dátum: 2008 Február 17, 22:07:43 »

Az új fűtésbowdennek simán be kéne csusszannia a csatornájába végig?
Bé akartam tolni de mind a kettő elakadt............. Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25064 Dátum: 2008 Február 17, 19:57:23 »

Sziasztok!!

Segítséget szeretnék kérni, duda javítás ügyben!! Smiley

Nagyon gyengén , hallkan szól a dudám, teljesen erőtlen!!

Meg szeretném csinálni valahogy, de addig nem szedem szét amíg nem tudok valami pontosat!!

Szóval a kérdés, h van e valami állítási lehetőség valahol??

Ha tud valaki léci írjon, köszi helló  amúgy 68as 1200es
Ha megjavítottad, tedd ki a kerékdobból a lökhárító mögé a lökhárító tartó konzolra fel lehet csavarozni gond nélkül (Van rajrta furat, nekem a bal első lámpa előtti részen van, pont besimul a lökös mögé, tehát sem lefelé, sem felfelé nem lóg ki...), sokkal kevesebb trutymó megy bele. Ezt IS elbaszták Hermannék annakidején...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25063 Dátum: 2008 Február 17, 08:45:25 »

hát ezt az érzést ismerem én is    lejött a festék , vagy behorpadt

leis jöt a festék beis horpadt , de tegnap egész este kalapáltamm ugyhogy már csak fényezni kell

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25062 Dátum: 2008 Február 16, 22:38:54 »

Mire a webert hozzáhangolnád az 1.3hoz arra belefáradnál. Én már csak tudom, hiába számolgattam, kaptam az infókat a tapasztaltabbaktól, könyvekből és táblázatokból sosem volt az igazi. Aztán a nyáron találtam egy elég jó oldalat melyben  konkrétan voltak felsorolva az beállítások (a fúvókázásra gondolok). Végül végigpróbálgattam és 1835cm3-2000cm3 közötti alapbelállítás volt a legjobb az 1625ös motoromhoz. Persze az is igaz hogy 2 egyforma motor nincs. Mindenesetre van egy marék fúvókám, néhány táblázatom, képleteim stb... De nem egy olcsó dolog ahhoz hogy kísérletezgessen az ember. Amúgy duplaszívósod van?
Aham, duplás. Kösz minden infót, nem fogom erőltetni a webert...

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25061 Dátum: 2008 Február 16, 20:50:33 »

nem sok de egy próbát megér
Én kezdő bogarasként szedtem ki Szepi egyik bogijából.(80-as évek)
Nem sikerült a műveletem,ezért kaptam cserébe azt a vászont ,amit a múltkor az alkatrészek alá tettem.Ez azóta megvan!
De most símítási műveleten van,sima pöttyös kárpitanyag.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #25060 Dátum: 2008 Február 16, 19:24:27 »

Szerintem nagyvalószínűséggel az érintkezéseken megy valahol el a nafta.
Magyarul én a dudára menő kábel végéről lecsapnám a sarut és az újracsupaszított vezetékre tennék (forrazstanék) egy újat.
Dudán az érintkező megpucol és ezután SZVSZ sokkal határozottab lesz a cucc.
Persze a testtet is meg kellene oldani.
Vagy rozsdás a kocsi és nem vezeti az áramot!  Nekem a 6 volt mire hátraér 4,6 volt.  Feszűltség esés is van. Télen az akkuban is 2 volt csökkenés is előfordúl.
1303LS
« Hozzászólás #25059 Dátum: 2008 Február 16, 19:23:43 »

szerintem is. ha halkan szól, valószínüleg valami érintkezéshiba lehet
Ősszel ugyanez volt nálam is világítást felkapcsolva alig szólt.  Grin
Mondjuk én a kormányban is megpucoltam mindent, de ott szerintem nem okszidálódik annyira.
SZMDuda topic.  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25058 Dátum: 2008 Február 16, 19:20:46 »

Szerintem nagyvalószínűséggel az érintkezéseken megy valahol el a nafta.
Magyarul én a dudára menő kábel végéről lecsapnám a sarut és az újracsupaszított vezetékre tennék (forrazstanék) egy újat.
Dudán az érintkező megpucol és ezután SZVSZ sokkal határozottab lesz a cucc.
Persze a testtet is meg kellene oldani.
szerintem is. ha halkan szól, valószínüleg valami érintkezéshiba lehet
1303LS
« Hozzászólás #25057 Dátum: 2008 Február 16, 19:19:33 »

OK köszi


Szerintem nagyvalószínűséggel az érintkezéseken megy valahol el a nafta.
Magyarul én a dudára menő kábel végéről lecsapnám a sarut és az újracsupaszított vezetékre tennék (forrazstanék) egy újat.
Dudán az érintkező megpucol és ezután SZVSZ sokkal határozottab lesz a cucc.
Persze a testtet is meg kellene oldani.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #25056 Dátum: 2008 Február 16, 18:20:20 »

OK köszi


ez egy kicsit megnehezíti  Smiley elvileg az egyik lába a fékgombák felől kapja a testet (elvileg a sárga/fekete vezeték), a másik megy a kapcsolóra, én lehúznám az egyik vezetéket és megnyomott kürtnél rámérnék a két vezetékre és ha meg van a 12V akkor a kürttel lehet a baj,  de az is lehet hogy csak tele ment sárral a cucc
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #25055 Dátum: 2008 Február 16, 18:13:38 »

Köszi, de az baj, hogy nincs semmi mérőm!!:(
Egyébként hol kellene mérni??
Vagy az nem lehet, hogy a kormánynál nem érintkezik valami??

ez egy kicsit megnehezíti  Smiley elvileg az egyik lába a fékgombák felől kapja a testet (elvileg a sárga/fekete vezeték), a másik megy a kapcsolóra, én lehúznám az egyik vezetéket és megnyomott kürtnél rámérnék a két vezetékre és ha meg van a 12V akkor a kürttel lehet a baj,  de az is lehet hogy csak tele ment sárral a cucc
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 16, 18:17:19 írta chabeetle »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #25054 Dátum: 2008 Február 16, 18:09:28 »

naja de kinek van lezsírozva otthon ilyen kürtje? Smiley
Ha a kocsidon találsz és eldobod,mert gondolod,hogy nem BOSCH ( nem is lehet eredeti) Valami Hülye ezt tette fel. Hopp már a gyári kűrt a szemétben végzi. Ezért szóltam és olvassa mindenki és adja tovább.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #25053 Dátum: 2008 Február 16, 18:08:50 »

Na én is valami ilyesmire gondoltam!! Smiley

Remélem ennyivel megoldódik!! Majd szemügyreveszem, milyen csavarok vannak rajta!!


8.-os koromban az EVIG-be mentünk gyár látogatásra. Ahol egy üzemben láttam a kürtök gyártását. Most figyeljetek! A VW gyárnak szállították a dudákat! A régi BOSCH kűrt licence volt,csak EVIG felirattal. Ne dobjátok el az EVIG kűrtöket mert eredeti VW!  Ezeket a kűrtöket lehetett hangólni egy csavar segítségével ,és 6-12 volt-ról ment.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #25052 Dátum: 2008 Február 16, 18:06:13 »

8.-os koromban az EVIG-be mentünk gyár látogatásra. Ahol egy üzemben láttam a kürtök gyártását. Most figyeljetek! A VW gyárnak szállították a dudákat! A régi BOSCH kűrt licence volt,csak EVIG felirattal. Ne dobjátok el az EVIG kűrtöket mert eredeti VW!  Ezeket a kűrtöket lehetett hangólni egy csavar segítségével ,és 6-12 volt-ról ment.

naja de kinek van lezsírozva otthon ilyen kürtje? Smiley
Oldalak: 1 ... 1384 1385 1386 1387 1388 [1389] 1390 1391 1392 1393 1394 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.206 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.