www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:07:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1369 1370 1371 1372 1373 [1374] 1375 1376 1377 1378 1379 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14731484 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25691 Dátum: 2008 Március 11, 15:33:59 »

ok, kösz, 1,3 as hangerfej lett felmarva, azért olyan széles aza perem.

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928392.jpg#3

erre a (körbefutó) élre gondoltam.


És mekkorák a szelepek? 32/35?


Azt az élt hagyd ahogy van, az hasznos áramlástanilag. (Forrás: Bill Fischer: How to Hot Rod...)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25690 Dátum: 2008 Március 11, 15:29:36 »

A vezérműtengely csapágyfészkeivel nincs baj, de illeszd be a tengelyt a (z olajos) csapágyakkal, húzd össze a blokkot és nézd meg, hogy könnyedén forog-e. Ha nem akkor a csapágyakat kézi hántolóval meg kell "hántolni", vonalba fúráskor gyakran ez a helyzet. Bízd a gépműhelyesre.

Nem nagyon értem mit akarsz "leélezni", da ha az égéstér két oldalán a szelep körül az élet, akkor ahhoz nem kell nyúlni, az így jó, ahogy van.

Viszont mennyi lett ebből a hengerfejből kimarva? Furcsán széles a kimart felület, mintha valami nagy homlokmarót állítottak volna neki... Mindenképpen csiszold bele a hengert.

Ne csodálkozz, ha 1, a nyomórudak geometriája korrekcióra szorul, 2, a kipufogó nehezen fog felmenni.



ok, kösz, 1,3 as hangerfej lett felmarva, azért olyan széles aza perem.

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928392.jpg#3

erre a (körbefutó) élre gondoltam.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25689 Dátum: 2008 Március 11, 15:20:54 »

A vezérműtengely csapágyfészkeivel nincs baj, de illeszd be a tengelyt a (z olajos) csapágyakkal, húzd össze a blokkot és nézd meg, hogy könnyedén forog-e. Ha nem akkor a csapágyakat kézi hántolóval meg kell "hántolni", vonalba fúráskor gyakran ez a helyzet. Bízd a gépműhelyesre.

Nem nagyon értem mit akarsz "leélezni", da ha az égéstér két oldalán a szelep körül az élet, akkor ahhoz nem kell nyúlni, az így jó, ahogy van.

Viszont mennyi lett ebből a hengerfejből kimarva? Furcsán széles a kimart felület, mintha valami nagy homlokmarót állítottak volna neki... Mindenképpen csiszold bele a hengert.

Ne csodálkozz, ha 1, a nyomórudak geometriája korrekcióra szorul, 2, a kipufogó nehezen fog felmenni.



A hajtórúd csavarokat nyomatékra húzd meg és a gallért pontozd be egy éles vágóval. Ne bízd Loctite-ra!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25688 Dátum: 2008 Március 11, 15:19:23 »

Csináltam pár képet az elkészült munkákról:

valami észrevétel ?

A vezérműtengely csapágyfészkeivel nincs baj, de illeszd be a tengelyt a (z olajos) csapágyakkal, húzd össze a blokkot és nézd meg, hogy könnyedén forog-e. Ha nem akkor a csapágyakat kézi hántolóval meg kell "hántolni", vonalba fúráskor gyakran ez a helyzet. Bízd a gépműhelyesre.

Nem nagyon értem mit akarsz "leélezni", da ha az égéstér két oldalán a szelep körül az élet, akkor ahhoz nem kell nyúlni, az így jó, ahogy van.

Viszont mennyi lett ebből a hengerfejből kimarva? Furcsán széles a kimart felület, mintha valami nagy homlokmarót állítottak volna neki... Mindenképpen csiszold bele a hengert.

Ne csodálkozz, ha 1, a nyomórudak geometriája korrekcióra szorul, 2, a kipufogó nehezen fog felmenni.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25687 Dátum: 2008 Március 11, 13:53:54 »

Csináltam pár képet az elkészült munkákról:

főtengely:

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928050.jpg#3

blokk1:

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928037.jpg#3

blokk2:

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928031.jpg#3


itt valahogy ügyesen megszorították a gyújtáselosztó-hajtótengelyt, egyenlőre nem sikerült forgásra bírnom ( de még nem is nagyon foglalkoztam vele)

j ameg a vezérműtengely csapágyazásának így kéne kinéznie ? mintha elfejtették volna megcisnálni.

HF:

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928044.jpg#3

HF+Henger Smiley

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928047.jpg#3

itt az lenne a kérdésem,hogy a perermet , ahol nincs leélezése (2 oldalt), szabad e kézzel+ csiszolóvászonnal óvatosan lecsiszolni, kerekíteni,hogy ne legyen olyan éles.

200 as könnyített lendkerék ( kösz pityubá Smiley)

http://img2.tar.hu/mmakoska/img/33928049.jpg#3


valami észrevétel ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #25686 Dátum: 2008 Március 11, 11:24:54 »

Igaz!Vettem bal küszöb javitót meg hátsó sárvédöt, de lesz mit alakitani rajtuk ahogy néztem...Az ivek nem igazán olyanok mint kellene.De majd meglátjuk...
nem nagyon van más csak gyári de az meg az ár 3X
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #25685 Dátum: 2008 Március 11, 10:31:00 »

Változó. Van ami jó van ami nem. Nekem a Baditz Laci egyenként válogatta össze innen onnan, ami kellett.

Még egy...Mi a vélemény a klokkerholm elemekröl? Gondolom nem tul jó minöség,érdemes vele felujitani?
Mégegyszer thanx!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25684 Dátum: 2008 Március 11, 09:28:27 »

Még egy...Mi a vélemény a klokkerholm elemekröl? Gondolom nem tul jó minöség,érdemes vele felujitani?
Mégegyszer thanx!!
nem nagyon van más csak gyári de az meg az ár 3X

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #25683 Dátum: 2008 Március 11, 09:19:22 »

Még egy...Mi a vélemény a klokkerholm elemekröl? Gondolom nem tul jó minöség,érdemes vele felujitani?
Mégegyszer thanx!!
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #25682 Dátum: 2008 Március 11, 09:17:37 »

Üdv!!
Egy kérdés?Raktam uj gyertyákat a buszomba,(bosch)az elején még nagyon szépen járt, de melegen hirtelen gázadásnál lehörren,mintha lefulladna, mély hangot ad és utána megugrik.Kell ilyenkor ujra gyujtást állitani?Vagy a keverék nem jó?
Kösszi!!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25681 Dátum: 2008 Március 11, 05:02:27 »

kifelejtetted, hogy csak egy csavar tartotta bent  (és az nem a motortartó csavar volt  Roll Eyes)
Jah igen, kifelejtettem! Egy motortarto csavar biztosan nem volt bent, pont ami az onindito egyik felet odafogna, tehat akar meg jo is lehetett a feltetelezesem, miszerint az onindito tengelye elmaszott inditozaskor es megszorult. (Foleg egy szar perselyben...) Hat ennyi. Feszultsegszabalyzot meg majd cserelek alkalomadtan (minel hamarabb, csak ott eleg veszelyes mennyisegu tyukbel van, mindenfele ismeretlen relevel es csatlakozoval).
A szetmokolt perselyrol itt van par kep, hogy okuljatok ti is!  Evil


[a csatolmányt egy admin törölte]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25680 Dátum: 2008 Március 11, 00:22:26 »

rugó töréskor máshol is fog?
nem


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25679 Dátum: 2008 Március 11, 00:03:35 »

ha jó volt akkor lehet hogy mégis csak rugó törés vagy bowden koszolódás esetleg kiszálasodás.
rugó töréskor máshol is fog?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25678 Dátum: 2008 Március 10, 23:47:13 »

ha jó volt akkor lehet hogy mégis csak rugó törés vagy bowden koszolódás esetleg kiszálasodás.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25677 Dátum: 2008 Március 10, 23:39:56 »

Ja és ügyelni kell a vezető hosszára mert több méret is van, illetve hogy merre ívelődik. Mert ha az ív vagy a hossz nem jó akkor is rángat elinduláskor.
eddig jó volt, ez új nekem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25676 Dátum: 2008 Március 10, 23:30:41 »

volt pár bowden szakadásom, utoljára jó vezetőt tettünk oda, azzal tán nincs gond. na akkor befigyel majd egy motorkiszedés Sad
Ja és ügyelni kell a vezető hosszára mert több méret is van, illetve hogy merre ívelődik. Mert ha az ív vagy a hossz nem jó akkor is rángat elinduláskor.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25675 Dátum: 2008 Március 10, 23:29:13 »

Napsugarast!

Apróbb esemény van, hölgyeim és uraim: önhibámon kívül elveszett a tanksapka-kulcsom. A szerkezet jóféle óccsó brazil műremek. Hogyan lehetséges levarázsolni szegény, a Kerepesi úton árválkodó 1303-asomról a tanknak az ő sapkáját?

Az ötleteket és/vagy segítséget előre is köszönöm!


Trau, Csevesznye (aki IKH-676) és Turmix (aki CHL-128)

Akkus fúró aztán befúrsz a zárnak mondjuk egy 5-össel. Az a lényeg hogy átfúrd a lamellákat és széthulljon a zár belseje, onnantól már a te katonád lesz.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25674 Dátum: 2008 Március 10, 23:29:09 »

a súrlódó hang lehet hogy a kinyomócsapágy lesz, a rángatás lehet rugótöréstől a kuplung tárcsában, vagy a bowden van elkoszosodva az átvezetőben (kasztni és a váltó között) aminek lehet hogy sérült a szigetelése. Most ennyi jut eszembe.
volt pár bowden szakadásom, utoljára jó vezetőt tettünk oda, azzal tán nincs gond. na akkor befigyel majd egy motorkiszedés Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25673 Dátum: 2008 Március 10, 23:27:05 »

mitől rángathat a kuplung induláskor akár előre, akár hátra? igen finoman kell csússztatni, hogy ne tegye, de ez is csak előre jön össze. plusz kis surlódó hang is jön, ha kinyomott kuplunggal gurulok, ha felengedem, csend
a súrlódó hang lehet hogy a kinyomócsapágy lesz, a rángatás lehet rugótöréstől a kuplung tárcsában, vagy a bowden van elkoszosodva az átvezetőben (kasztni és a váltó között) aminek lehet hogy sérült a szigetelése. Most ennyi jut eszembe.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25672 Dátum: 2008 Március 10, 22:58:43 »

Wink
Sejtettem, hogy vki nem fogja kihagyni, igazabol szaftosabban irtam elotte, de az ma' telleg nem az szmbbe valo volt :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25671 Dátum: 2008 Március 10, 22:33:29 »

Koszonom a tippet, a fesszabalyzot amugyis ki akarom cserelni (bar nekem nem generatorom, hanem dinamom van), kivettem az oninditot, a persely nevetsegesen nez ki, valaki egy kismeretu perselyt kivulrol pontozoval vegig bepontozott, hogy vastagabb legyen es ugy tette be a valtoba. Belul meg egy menet van, valoszinuleg egy csavarra huzta ra a perselyt, hogy pontozaskor ne lapuljon ossze... Es ebben a formaban a persely ma' lotyogott remekul, talan szorulhatott is az onindito tengelye/fogaskereke, meglatjuk. A valtoban a persely helyenek szele pedig korben sorjas es tuhegyesen fogazottra torott. (olyan, mint a langolierek fogazata, pont. Benyultam a jo zsiros lyukba es majdnem leharapta az ujjamat!)

Jah, a perselyt nagyon konnyu volt kivenni (masok miert szopnak vele? ;-)), fogtam egy ze'gerfogot, a perselyben kinyitottam, kicsit kihuztam vele (mondjuk 1 mm) majd egy hegyes fogoval megfogtam a persely szelet es szepen kihuztam.
kifelejtetted, hogy csak egy csavar tartotta bent  (és az nem a motortartó csavar volt  Roll Eyes)
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25670 Dátum: 2008 Március 10, 22:32:22 »

Koszonom a tippet, a fesszabalyzot amugyis ki akarom cserelni (bar nekem nem generatorom, hanem dinamom van), kivettem az oninditot, a persely nevetsegesen nez ki, valaki egy kismeretu perselyt kivulrol pontozoval vegig bepontozott, hogy vastagabb legyen es ugy tette be a valtoba. Belul meg egy menet van, valoszinuleg egy csavarra huzta ra a perselyt, hogy pontozaskor ne lapuljon ossze... Es ebben a formaban a persely ma' lotyogott remekul, talan szorulhatott is az onindito tengelye/fogaskereke, meglatjuk. A valtoban a persely helyenek szele pedig korben sorjas es tuhegyesen fogazottra torott. (olyan, mint a langolierek fogazata, pont. Benyultam a jo zsiros lyukba es majdnem leharapta az ujjamat!)[/color]Jah, a perselyt nagyon konnyu volt kivenni (masok miert szopnak vele? ;-)), fogtam egy ze'gerfogot, a perselyben kinyitottam, kicsit kihuztam vele (mondjuk 1 mm) majd egy hegyes fogoval megfogtam a persely szelet es szepen kihuztam.
Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 10, 22:33:58 írta zoka »

06208005898
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25669 Dátum: 2008 Március 10, 22:18:42 »

Hasonlót nekem is csinált (szintén 1,6 duplaszívósnál, és ráadásul a henger/dugó csere után, de talán ez mellékes). Én is az önindítóra gyanakodtam, de nem:  Bármilyen különös a generátor feszszabja volt a ludas... gyengén töltött, bár a töltésjelző nem világított. Csere után ezek a gondok elmúltak.
Koszonom a tippet, a fesszabalyzot amugyis ki akarom cserelni (bar nekem nem generatorom, hanem dinamom van), kivettem az oninditot, a persely nevetsegesen nez ki, valaki egy kismeretu perselyt kivulrol pontozoval vegig bepontozott, hogy vastagabb legyen es ugy tette be a valtoba. Belul meg egy menet van, valoszinuleg egy csavarra huzta ra a perselyt, hogy pontozaskor ne lapuljon ossze... Es ebben a formaban a persely ma' lotyogott remekul, talan szorulhatott is az onindito tengelye/fogaskereke, meglatjuk. A valtoban a persely helyenek szele pedig korben sorjas es tuhegyesen fogazottra torott. (olyan, mint a langolierek fogazata, pont. Benyultam a jo zsiros lyukba es majdnem leharapta az ujjamat!)

Jah, a perselyt nagyon konnyu volt kivenni (masok miert szopnak vele? ;-)), fogtam egy ze'gerfogot, a perselyben kinyitottam, kicsit kihuztam vele (mondjuk 1 mm) majd egy hegyes fogoval megfogtam a persely szelet es szepen kihuztam.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25668 Dátum: 2008 Március 10, 22:01:36 »

mitől rángathat a kuplung induláskor akár előre, akár hátra? igen finoman kell csússztatni, hogy ne tegye, de ez is csak előre jön össze. plusz kis surlódó hang is jön, ha kinyomott kuplunggal gurulok, ha felengedem, csend

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25667 Dátum: 2008 Március 10, 21:44:35 »

Az van hogy mentem kb 350km-t a hétvégén és Eegrből visszafelé észrevettem hogy érdekes hang érkezik a váltó környékéről, gázadásnál olyan mintha zörögne, kerregne, de csak akkor ha nem fogom a váltót. És csak 4-ben csinálja 90-100 körül. Szal ha fogom és jobbra tartom a váltót nem csinálja... nemértem... valaki?
Ez egy nagyon szakértő vélemény lesz:
Öreg már évek óta produkálja ezt a tünetet, hol jobban, hol kevésbé.
Megy, működik.
Valószínüleg a váltórudazatnál van szétkopva egy-két műanyag persely.
Megoldható, én slavia919 kollégáén tapasztaltam, hogy csodákat tud művelni egy átperselyezés.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #25666 Dátum: 2008 Március 10, 21:15:45 »

de ez elosztoba van téve nem a blokba Wink
akkor ott meg lehet huzni

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25665 Dátum: 2008 Március 10, 21:14:10 »

Na az olajgombat nem szabad agyontepni, mert az elvileg onzaro kupos menet, es szetrepeszti a blokkon frankon...

de ez elosztoba van téve nem a blokba Wink

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #25664 Dátum: 2008 Március 10, 21:02:54 »

az sem segitet ,ma betekertem teflonszalagal és ugynézki jo let meghuztam mint a picsa
Na az olajgombat nem szabad agyontepni, mert az elvileg onzaro kupos menet, es szetrepeszti a blokkon frankon...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25663 Dátum: 2008 Március 10, 20:59:25 »

mikori évjáratig van rövid féltengelyes?

Akkor viszont van rövid féltengelyem, csupaszon féktartólapok nélkül, monygyuk ingyé, csak gyere elérte Hatvanba...
Én azt hittem a 65-66 már hosszabb változat... Roll Eyes
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #25662 Dátum: 2008 Március 10, 20:27:46 »

2. Kb nem tudom elinditani az automat! :-) Leirom mit csinal... Ha inditozok, akkor van, hogy szepen atforog, aztan hirtelen megakad/megszorul/kitudjamicsinal.

Hasonlót nekem is csinált (szintén 1,6 duplaszívósnál, és ráadásul a henger/dugó csere után, de talán ez mellékes). Én is az önindítóra gyanakodtam, de nem:  Bármilyen különös a generátor feszszabja volt a ludas... gyengén töltött, bár a töltésjelző nem világított. Csere után ezek a gondok elmúltak.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #25661 Dátum: 2008 Március 10, 20:17:40 »


Attól függ mennyi pénzt szánsz rá  Wink
Legegyszerübb ha kihívsz egy zárast, secperc alatt lekapja.
Ha ez esetleg túl drága, feszítsd le erős csavarhúzóval. Bár a végén nem biztos hogy ez lesz az olcsóbb  Evil

Napsugarast!

Apróbb esemény van, hölgyeim és uraim: önhibámon kívül elveszett a tanksapka-kulcsom. A szerkezet jóféle óccsó brazil műremek. Hogyan lehetséges levarázsolni szegény, a Kerepesi úton árválkodó 1303-asomról a tanknak az ő sapkáját?

Az ötleteket és/vagy segítséget előre is köszönöm!


Trau, Csevesznye (aki IKH-676) és Turmix (aki CHL-128)
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #25660 Dátum: 2008 Március 10, 20:13:24 »

Napsugarast!

Apróbb esemény van, hölgyeim és uraim: önhibámon kívül elveszett a tanksapka-kulcsom. A szerkezet jóféle óccsó brazil műremek. Hogyan lehetséges levarázsolni szegény, a Kerepesi úton árválkodó 1303-asomról a tanknak az ő sapkáját?

Az ötleteket és/vagy segítséget előre is köszönöm!


Trau, Csevesznye (aki IKH-676) és Turmix (aki CHL-128)

Üdv!

Trau
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #25659 Dátum: 2008 Március 10, 19:15:44 »

mikori évjáratig van rövid féltengelyes?
A 66-os még rövid,a 67-es már széles.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25658 Dátum: 2008 Március 10, 19:11:58 »

Rövid.
mikori évjáratig van rövid féltengelyes?
Nem elérhető TéZsé
Hozzászólások: 604


30/9549338

« Hozzászólás #25657 Dátum: 2008 Március 10, 18:09:15 »

Nem a váltóban a műanyag persely rezonál be? - Én nem értek hozzá, de nálam ez a helyzet hasonló tünetekkel.
nekem az alagútba a váltórúdnál zörgött. énis kicseréltem.mareszt kérdezd!

1967. L620 beige (2009.12.17.-től újra forgalomban)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25656 Dátum: 2008 Március 10, 17:44:44 »

   Tegnap beraktam a zsír új hella fesszabályzót,de még mindig parázslik a tetves visszajelzőlámpa.Szkóppal megnéztem,és nincs váltóáramú összetevője a jelnek.Töltés mérve teljesen fasza,szabályzás tuti.Akkor mi a pöcs lehet még?

Nekem is ez volt de ahogy átkábeloztam akocsit megszünt

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25655 Dátum: 2008 Március 10, 17:44:14 »

Aluminium alátét volt nekem a megoldás!A gyárin is van azt hiszem eredetileg.
az sem segitet ,ma betekertem teflonszalagal és ugynézki jo let meghuztam mint a picsa

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #25654 Dátum: 2008 Március 10, 16:33:19 »

Az van hogy mentem kb 350km-t a hétvégén és Eegrből visszafelé észrevettem hogy érdekes hang érkezik a váltó környékéről, gázadásnál olyan mintha zörögne, kerregne, de csak akkor ha nem fogom a váltót. És csak 4-ben csinálja 90-100 körül. Szal ha fogom és jobbra tartom a váltót nem csinálja... nemértem... valaki?

Nem a váltóban a műanyag persely rezonál be? - Én nem értek hozzá, de nálam ez a helyzet hasonló tünetekkel.
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #25653 Dátum: 2008 Március 10, 16:18:48 »

Az van hogy mentem kb 350km-t a hétvégén és Eegrből visszafelé észrevettem hogy érdekes hang érkezik a váltó környékéről, gázadásnál olyan mintha zörögne, kerregne, de csak akkor ha nem fogom a váltót. És csak 4-ben csinálja 90-100 körül. Szal ha fogom és jobbra tartom a váltót nem csinálja... nemértem... valaki?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25652 Dátum: 2008 Március 10, 15:20:00 »

A tefolnszalag menyire birja a höt olajgombám menetét a karom betekerni mert könyedzik melete és már mindent kiproszáltam  Huh
Aluminium alátét volt nekem a megoldás!A gyárin is van azt hiszem eredetileg.
Oldalak: 1 ... 1369 1370 1371 1372 1373 [1374] 1375 1376 1377 1378 1379 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.